Home > Wiadomości > Aero2 – jest interaktywny formularz zamówienia

Aero2 – jest interaktywny formularz zamówienia

Przed chwilą natknąłem się na interaktywny formularz zamawiania UBDI utworzony przez Aero2. Na specjalnej stronie operator przygotował formularz, który można wypełnić bez konieczności ręcznego mocowania się z długopisem nad wydrukowanym PDFem. Jak niektórzy zauważyli przygotowałem wcześniej własną wersję interaktywnego PDFa w procedurze, którą opublikowałem tutaj. Wygląda na to, że niedługo nie będzie to już potrzebne.

Zapraszam do zapoznania się z działaniem tego nowego i znacznie ułatwiającego życie abonentów rozwiązania.

Formularz Interaktywny znajduje się w specjalnie utworzonej poddomenie bdi.aero2.pl (połączenie szyfrowane). Po przejściu na tę stronę naszym oczom ukaże się bardzo zgrabnie przygotowany formularz, który prowadzi nas za rączkę:

Przykładowo wypełniony formularz interaktywny na stronie Aero2

Przykładowo wypełniony formularz interaktywny na stronie Aero2

Jak widzimy umożliwia on tylko zamówienie przesyłki z wysyłką pocztową – także na inny adres, niż ten podany w dowodzie osobistym.

Po poprawnym wypełnieniu wszystkich pól pojawi się potwierdzenie przyjęcia z prośbą o potwierdzenie zamówienia:

Jednocześnie na wskazany adres email przyjdzie wiadomość  następującej treści:

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za wypełnienie Wniosku o Bezpłatny Dostęp do Internetu.

W celu potwierdzenia poprawności adresu poczty elektronicznej prosimy o kliknięcie w poniższy link.
Kliknięcie na poniższy link stanowi potwierdzenie złożenia Wniosku. Link będzie aktywny przez 24 godziny od chwili wprowadzenia Wniosku. Brak potwierdzenia spowoduje, że Państwa Wniosek zostanie anulowany, a Państwa dane usunięte z naszego systemu.
Potwierdzam złożenie zamówienia.

W przypadku problemów z aktywacją (np. blokowanie otwierania łączy przez klienta poczty) prosimy w wklejenie poniższej zawartości do paska adresu przeglądarki internetowej i wciśnięcie klawisza Enter.
„https://bdi.aero2.pl/activation.php?act_code=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx”

Pozdrawiam,
Biuro Obsługi Klienta
Aero 2 Sp. z o.o.

Teraz oczywiście musimy wykonać instrukcję, czyli kliknąć w odnośnik Potwierdzam złożenie zamówienia albo skopiować odnośnik i wkleić go ręcznie do ulubionej przeglądarki (koniecznie bez cudzysłowów). W przeglądarce zobaczymy następującą stronę:

Wypełniony Wniosek można również pobrać bezpośrednio tutaj

Pozdrawiam,
Biuro Obsługi Klienta
Aero 2 Sp. z o.o.

Warto od razu pobrać wniosek klikając napis tutaj, ponieważ czasem emaile z załączonymi PDFami potrafią wylądować w spamie.

Po potwierdzeniu naszego adresu email i wniosku otrzymamy kolejną wiadomość email z załączonym PDFem wniosku do wydrukowania oraz instrukcją, która tłumaczy zawiłości ostatniego etapu procedury:

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za wypełnienie Wniosku o Bezpłatny Dostęp do Internetu.

Informujemy, że karty SIM Bezpłatnego Dostępu do Internetu przygotowywane są po otrzymaniu kompletu dokumentów zgodnie z zasadami podanymi na stronie www.aero2.pl/bdi-2.html.

O terminie realizacji Wniosku, decyduje data zakończenia całej procedury BDI: wpłata Depozytu i opłaty pocztowej na konto Aero2, dostarczenie podpisanego w 2 miejscach oryginału Wniosku i kopii dokumentu tożsamości poczta tradycyjną na adres korespondencyjny podany niżej.

Zgodnie z zasadami udostępniania Bezpłatnego Dostępu do Internetu, po weryfikacji dokumentów i przydzieleniu karty SIM poinformujemy Państwa e-mailem o wysyłce karty SIM listem poleconym na adres podany we Wniosku.

Załączony do niniejszej korespondencji Wniosek, należy wydrukować i podpisać w dwóch miejscach oraz wraz z kopiami dokumentu tożsamości i wniesionych opłat niezwłocznie wysłać

pocztą tradycyjną
na adres:
Aero2 Sp. z o.o.
Bezpłatny Dostęp do Internetu
ul. Trembeckiego 11A II piętro
35-234 Rzeszów

Przypominamy, że wpłaty należy realizować zgodnie z poniższymi zasadami:

1. Depozyt w wysokości 20,00 zł na konto o numerze:

24 1680 1248 0000 3000 1872 7122 – w tytule przelewu należy podać swoje dane (imię, nazwisko i nr PESEL).

2. Opłata pocztowa w wysokości 7,00zł na konto o numerze:

74 1680 1248 0000 3000 2077 9227 – w tytule przelewu należy podać swoje dane (imię, nazwisko i nr PESEL).

Informujemy, że prawidłowe opisanie wpłat ułatwia weryfikację Wniosku.

Z uwagi na bardzo duże zainteresowanie Bezpłatnym Dostępem do Internetu nie możemy potwierdzić dokładnego czasu oczekiwania. Na stronie www.aero2.pl/bdi.html prezentujemy aktualne stany magazynowe kart SIM i szacowany harmonogram realizacji przyjętych Wniosków.

Prosimy czekać na e-maila z informacją o wysyłce karty SIM. Jeśli zgodnie z harmonogramem e-mail nie zostanie wysłany prosimy o kontakt pod adresem bok@aero2.pl.

Pozdrawiam,
Biuro Obsługi Klienta

Aero 2 Sp. z o.o.

Do wiadomości dołączony jest interaktywny formularz PDF z wypełnionymi polami, który wygląda w zasadzie bardzo podobnie do tego, który przygotowałem w ramach mojego opisu procedury:

Zrzut fragmentu wypełnionego PDFa

Zrzut fragmentu wypełnionego PDFa

W tym momencie kończy się zadanie interaktywnego formularza – otrzymany plik PDF drukujemy, podpisujemy tradycyjnie, długopisem i odsyłamy zwykłą pocztą do operatora – szczegóły opisałem w osobnym artykule.

2013.09.15 – aktualizacja procedury

Data pierwszej publikacji 2011.09.29
Kategorie:Wiadomości
  1. Dawid
    Listopad 9th, 2011 at 10:37 | #1

    Czy ktoś dostał już kartę zamawianą w ten sposób ? Ja zamówiłem 7.X i do tej pory nie mam.
    W mailu potwierdzającym nie miałem PDFa – dobrze, że zapisałem go po wysłaniu formularza.
    A teraz jest jeszcze jedna przyjemność, o czym pisałem już też w innym komentarzu – PDFa nie ma ani w mailu ani nie ma już linku na stronie pojawiającej się po wysłaniu formularza.

    • Listopad 9th, 2011 at 11:14 | #2

      Jeżeli wysłałeś do nich także przelew około 7-mego października, to powinieneś w najbliższych dniach dostać potwierdzenie. W razie czego możesz zawsze do nich zadzwonić.

      • Dawid
        Listopad 14th, 2011 at 12:35 | #3

        Z dzwonienia niewiele wyjdzie – nikt tam nie odbiera.
        Pójdę dziś i się zapytam, co jest grane – być może mail od nich też trafił do spamu.

        • Dawid
          Listopad 15th, 2011 at 09:05 | #4

          Okazało się, że potwierdzenie przelewu jest niezbędne do rozpoczęcia procedury przydzielania karty – trzeba je albo załączyć do formularza interaktywnego albo dosłać mailem – sami nie poszukają, mimo, że w tytule przelewu podaje się PESEL.
          Pan od wydawania powiedział, że spróbuje sprawę przyśpieszyć – ale przez to, że potwierdzenie przelewu zrobionego 7.X dosłałem 9.XI, to dopiero od 9.XI jestem w kolejce :(

          • Listopad 15th, 2011 at 09:56 | #5

            No generalnie wszędzie jest napisany zestaw dokumentów, jaki trzeba im dostarczyć – elektronicznie, czy też pocztowo.

          • Dawid
            Listopad 15th, 2011 at 12:24 | #6

            Wg mnie właśnie – zapewne przypadkowo, ale jednak – wprowadzają w błąd opisem zamówienia poprzez wniosek on-line – nie ma tam ani słowa o tym, że trzeba dosłać mailem potwierdzenie przelewu (jest tylko, że trzeba mieć wydrukowane przy odbiorze), zaś pole w formularzu do załączenia skanu/PDFa nie jest obowiązkowe.
            Bo chyba po to podaje się PESEL w tytule przelewu, by można go było jednoznacznie powiązać z zamówieniem – i po to też robi się formularz on-line, żeby nie trzeba było wypełniać ręcznie (bo wydrukować jednak trzeba) i zapychać skrzynki skanami – ale jak widać wcale tak różowo być nie musi.
            W każdym razie proponuję dodać radę, by potwierdzenie przelewu załączyć do formularza albo wysłać mailem – z artykułu, tak samo jak ze strony aero2, nie wynika jednoznacznie, że trzeba im to potwierdzenie przesłać, jeśli planuje się odbiór osobisty.

          • Dawid
            Listopad 15th, 2011 at 12:30 | #7

            Narzekałem – a tu mail, że można dziś odebrać kartę – więc jednak nie są tacy źli ;)
            A przynajmniej Pan od wydawania.

          • Listopad 15th, 2011 at 12:32 | #8

            W sumie racja, dopiszę ten punkt do porad na końcu – ale muszę przyznać, że ten artykuł zrobił się duży i skomplikowany – a to odstrasza :)

  2. Październik 2nd, 2011 at 23:10 | #9

    Strona dziala :) wlasnie wygenerowalem zamowienie i wplacilem depozyt.
    Potwierdzenie juz mam.

  3. Paweł
    Wrzesień 30th, 2011 at 15:10 | #10

    https://bdi.aero2.pl/

  4. Paweł
    Wrzesień 30th, 2011 at 15:09 | #11

    Juz dziala :)

  5. Wrzesień 30th, 2011 at 14:25 | #13

    Na chwilę obecną, strona bdi.aero2.pl nie działa

  6. Piotr(TM)
    Wrzesień 30th, 2011 at 11:50 | #15

    Teraz to już prawie pewne że sieć się październiku listopadzie zapcha… I pozostaną tylko startery wrodzinie. :-) )))) A tak z ciekawości pytam czy CenterNet ma wykupiony podobnie jak polsat dostęp hurtowy w Aero2.

    • Wrzesień 30th, 2011 at 12:42 | #16

      Nie, CenterNet tylko sprzedaje dostęp do swojej sieci dla Cyfrowego Polsatu. wRodzinie realizuje natomiast na zasadzie roamingu krajowego – tylko.

  7. pakierhakierxd
    Wrzesień 29th, 2011 at 23:29 | #17

    Po prostu mi jakoś wygodniej ;)

  8. pakierhakierxd
    Wrzesień 29th, 2011 at 23:29 | #19

    To i tak dobrze wolę tak niż płacić za wysyłkę ;p

  9. pakierhakierxd
    Wrzesień 29th, 2011 at 22:21 | #20

    Czekam na odbiór w punkcie wtedy pójdę i kupię :)

    • Wrzesień 29th, 2011 at 22:29 | #21

      Nie chcę cię martwić, ale…. nie kupisz. Procedura będzie taka jak teraz. Tyle, ze zamiast poczty, będziesz mógł pójść i odebrać (jak cię już powiadomią o jej przygotowaniu) kartę w wybranym punkcie. Nie liczyłbym na żadne rewolucyjne zmiany.

  10. Edd
    Wrzesień 29th, 2011 at 21:45 | #22

    Pewnie się zorientowali, że koszt trzymania papierów będzie za duży. Lepiej późno, niż wcale ;-)

    • Edd
      Wrzesień 29th, 2011 at 21:50 | #23

      a nie, nie połapali się, dalej trzeba wydrukować i wysłać pocztą.

Strony komentarza
1 2 1070
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>