Home > Wiadomości > Aero2 – jest interaktywny formularz zamówienia

Aero2 – jest interaktywny formularz zamówienia

Przed chwilą natknąłem się na interaktywny formularz zamawiania UBDI utworzony przez Aero2. Na specjalnej stronie operator przygotował formularz, który można wypełnić bez konieczności ręcznego mocowania się z długopisem nad wydrukowanym PDFem. Jak niektórzy zauważyli przygotowałem wcześniej własną wersję interaktywnego PDFa w procedurze, którą opublikowałem tutaj. Wygląda na to, że niedługo nie będzie to już potrzebne.

Zapraszam do zapoznania się z działaniem tego nowego i znacznie ułatwiającego życie abonentów rozwiązania.

Formularz Interaktywny znajduje się w specjalnie utworzonej poddomenie bdi.aero2.pl (połączenie szyfrowane). Po przejściu na tę stronę naszym oczom ukaże się bardzo zgrabnie przygotowany formularz, który prowadzi nas za rączkę:

Przykładowo wypełniony formularz interaktywny na stronie Aero2

Przykładowo wypełniony formularz interaktywny na stronie Aero2

Jak widzimy umożliwia on tylko zamówienie przesyłki z wysyłką pocztową – także na inny adres, niż ten podany w dowodzie osobistym.

Po poprawnym wypełnieniu wszystkich pól pojawi się potwierdzenie przyjęcia z prośbą o potwierdzenie zamówienia:

Jednocześnie na wskazany adres email przyjdzie wiadomość  następującej treści:

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za wypełnienie Wniosku o Bezpłatny Dostęp do Internetu.

W celu potwierdzenia poprawności adresu poczty elektronicznej prosimy o kliknięcie w poniższy link.
Kliknięcie na poniższy link stanowi potwierdzenie złożenia Wniosku. Link będzie aktywny przez 24 godziny od chwili wprowadzenia Wniosku. Brak potwierdzenia spowoduje, że Państwa Wniosek zostanie anulowany, a Państwa dane usunięte z naszego systemu.
Potwierdzam złożenie zamówienia.

W przypadku problemów z aktywacją (np. blokowanie otwierania łączy przez klienta poczty) prosimy w wklejenie poniższej zawartości do paska adresu przeglądarki internetowej i wciśnięcie klawisza Enter.
„https://bdi.aero2.pl/activation.php?act_code=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx”

Pozdrawiam,
Biuro Obsługi Klienta
Aero 2 Sp. z o.o.

Teraz oczywiście musimy wykonać instrukcję, czyli kliknąć w odnośnik Potwierdzam złożenie zamówienia albo skopiować odnośnik i wkleić go ręcznie do ulubionej przeglądarki (koniecznie bez cudzysłowów). W przeglądarce zobaczymy następującą stronę:

Wypełniony Wniosek można również pobrać bezpośrednio tutaj

Pozdrawiam,
Biuro Obsługi Klienta
Aero 2 Sp. z o.o.

Warto od razu pobrać wniosek klikając napis tutaj, ponieważ czasem emaile z załączonymi PDFami potrafią wylądować w spamie.

Po potwierdzeniu naszego adresu email i wniosku otrzymamy kolejną wiadomość email z załączonym PDFem wniosku do wydrukowania oraz instrukcją, która tłumaczy zawiłości ostatniego etapu procedury:

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za wypełnienie Wniosku o Bezpłatny Dostęp do Internetu.

Informujemy, że karty SIM Bezpłatnego Dostępu do Internetu przygotowywane są po otrzymaniu kompletu dokumentów zgodnie z zasadami podanymi na stronie www.aero2.pl/bdi-2.html.

O terminie realizacji Wniosku, decyduje data zakończenia całej procedury BDI: wpłata Depozytu i opłaty pocztowej na konto Aero2, dostarczenie podpisanego w 2 miejscach oryginału Wniosku i kopii dokumentu tożsamości poczta tradycyjną na adres korespondencyjny podany niżej.

Zgodnie z zasadami udostępniania Bezpłatnego Dostępu do Internetu, po weryfikacji dokumentów i przydzieleniu karty SIM poinformujemy Państwa e-mailem o wysyłce karty SIM listem poleconym na adres podany we Wniosku.

Załączony do niniejszej korespondencji Wniosek, należy wydrukować i podpisać w dwóch miejscach oraz wraz z kopiami dokumentu tożsamości i wniesionych opłat niezwłocznie wysłać

pocztą tradycyjną
na adres:
Aero2 Sp. z o.o.
Bezpłatny Dostęp do Internetu
ul. Trembeckiego 11A II piętro
35-234 Rzeszów

Przypominamy, że wpłaty należy realizować zgodnie z poniższymi zasadami:

1. Depozyt w wysokości 20,00 zł na konto o numerze:

24 1680 1248 0000 3000 1872 7122 – w tytule przelewu należy podać swoje dane (imię, nazwisko i nr PESEL).

2. Opłata pocztowa w wysokości 7,00zł na konto o numerze:

74 1680 1248 0000 3000 2077 9227 – w tytule przelewu należy podać swoje dane (imię, nazwisko i nr PESEL).

Informujemy, że prawidłowe opisanie wpłat ułatwia weryfikację Wniosku.

Z uwagi na bardzo duże zainteresowanie Bezpłatnym Dostępem do Internetu nie możemy potwierdzić dokładnego czasu oczekiwania. Na stronie www.aero2.pl/bdi.html prezentujemy aktualne stany magazynowe kart SIM i szacowany harmonogram realizacji przyjętych Wniosków.

Prosimy czekać na e-maila z informacją o wysyłce karty SIM. Jeśli zgodnie z harmonogramem e-mail nie zostanie wysłany prosimy o kontakt pod adresem bok@aero2.pl.

Pozdrawiam,
Biuro Obsługi Klienta

Aero 2 Sp. z o.o.

Do wiadomości dołączony jest interaktywny formularz PDF z wypełnionymi polami, który wygląda w zasadzie bardzo podobnie do tego, który przygotowałem w ramach mojego opisu procedury:

Zrzut fragmentu wypełnionego PDFa

Zrzut fragmentu wypełnionego PDFa

W tym momencie kończy się zadanie interaktywnego formularza – otrzymany plik PDF drukujemy, podpisujemy tradycyjnie, długopisem i odsyłamy zwykłą pocztą do operatora – szczegóły opisałem w osobnym artykule.

2013.09.15 – aktualizacja procedury

Data pierwszej publikacji 2011.09.29
Kategorie:Wiadomości
  1. springfild
    Sierpień 15th, 2014 at 22:37 | #1

    jeśli popelnilem blad w wypelnianu wnosku ale już go wyslalem to jak mogę ten blad skorygować

  2. Łukasz
    Luty 10th, 2014 at 09:19 | #3

    Na druczku do wpłaty na konto w nazwie odbiorcy(nad numerem konta) co trzeba wpisać

    • Luty 10th, 2014 at 09:44 | #4

      Wystarczy "Aero2 sp. z o.o." – można też podać pełen adres na lwowskiej w wwie, ale podanie innego adresu (np.. tego w Rzeszowie) także nie będzie błędem.

  3. Mateusz
    Listopad 29th, 2013 at 20:55 | #5

    Witam, dostałem e-mail a wniosku w pdf nie ma złączonego

    • Listopad 29th, 2013 at 23:07 | #6

      Który email dostałeś? Procedura w sumie to 3 emaile: http://jdtech.pl/2011/09/aero2-jest-interaktywny-…

  4. Jarek
    Luty 27th, 2013 at 14:47 | #7

    Można wydrukowany, podpisany i zeskanowany formularz wraz z zeskanowanym dokumentem tożsamości przesłać w załączeniu mailem? Przy wypełnianiu wniosku już było raz załączone potwierdzenie wpłaty kwoty depozytu i przesyłki, więc po co drugi raz im to wysyłać?

    • Luty 27th, 2013 at 14:55 | #8

      Z dwóch powodów życzą sobie wersji papierowej:
      1. Skan podpisanego dokumentu nie jest równy mocą prawną dokumentowi w wersji papierowej. Nie da się też podpisać umowy z operatorem komórkowym ani bankiem wysyłając skan podpisanej umowy.
      2. Chodzi także o to, żeby było trudniej. Prosta metoda zniechęcania potencjalnych użytkowników.

      Oczywiście skany można spróbować wysłać emailem, ale na 100% zostaniesz zignorowany.

      • bleh
        Luty 27th, 2013 at 17:51 | #9

        ciekawe, że można założyć konto w banku smsem, a tu trzeba sie bawic w skany i xera

        • Luty 27th, 2013 at 18:11 | #10

          Są dwa banki, które to oferują, ale one na tym zarabiają. Natomiast w przypadku Aero2 każdy klient do strata dla Aero2 – każdy zniechęcony klient to wymierna korzyść :)

          • bleh
            Luty 27th, 2013 at 19:57 | #11

            no troche kasy odłożyli. każdy 20 zeta i zebrała sie niezła kupka. nawet z samych odsetek

          • bleh
            Luty 27th, 2013 at 20:00 | #12

            a i rynek modemów na tym skorzystał

          • Luty 27th, 2013 at 22:10 | #13

            Bardziej jednak na komercyjnych ofertach – modemów w tym czasie nawet Play sprzedał więcej w ramach abonamentów.

          • Luty 27th, 2013 at 22:09 | #14

            Spróbuj policzyć koszt zatrudnienia kilku(nastu?) osób do obsługi tych zamówień i z tej kupki zrobi się znacznie mniejsza kwota, zakładając oczywiście, że przesyłane przez użytkowników dane nie kosztują nic.

  5. Piotrek
    Styczeń 28th, 2013 at 22:47 | #15

    Widzę tylko pole do wczytania potwierdzenia wpłaty depozytu, w formularzu nie ma chyba miejsca na wczytanie potwierdzenia wpłaty za przesyłkę.

  6. ku_uki
    Styczeń 24th, 2013 at 13:45 | #17

    Wpłaciłem 20 i 7 zł na podane konta. 2 godziny temu wypełniłem formularz https://bdi.aero2.pl/ – pojawił się komunikat, że wysłano. Nie otrzymałem żadnego e-maila. Co teraz ?

    • Styczeń 24th, 2013 at 14:25 | #18

      Polecam lekturę: http://jdtech.pl/2011/09/aero2-jak-zdobyc-karte-s… – tam jest rozwiązanie.

  7. onaa
    Listopad 29th, 2012 at 09:00 | #19

    jak wydrukować ten wniosek? dziwny jest ten plik, otwiera się pół godziny i zawiesza się program, i tak już kilka razy eh

    • Listopad 29th, 2012 at 09:58 | #20

      O którym pliku mowa? Formularzu interaktywnym, czy PDFie, który potem przyszedł pocztą?

      • onaa
        Listopad 29th, 2012 at 13:00 | #21

        Pisałam o tym pdf, który przyszedł w mailu, bardzo długo się otwiera i wczytuje, a jak już się wczyta i zaczyna drukować to nie drukuje się cały, tzn. nie drukują się żadne dane osobowe (typu nazwisko, pesel, mail), ani nr zamówienia, do tego nie drukuje się cała strona a jedynie 2/3 :( Chyba wydrukuję sobie pusty formularz z ich strony i ręcznie to wszystko przepiszę, żeby wysłać. Mam nadzieję, że to przyjmą.

        • Listopad 29th, 2012 at 13:35 | #22

          Nigdy nie miałem problemu z tymi plikami PDF – albo masz uszkodzony plik PDF, albo czytnik PDF, albo skrajnie wolny komputer.

          • onaa
            Listopad 29th, 2012 at 13:37 | #23

            Inne pliki pdf otwierają się i drukują bez problemu, więc winny jest ten plik, ale nie wiem czy jest uszkodzony, czy w czym jest problem :/

  8. darek
    Wrzesień 21st, 2012 at 21:05 | #24

    Wypełniając formularz elektroniczny zamówienia jakiego typu pliki można załączyć w polu potwierdzenia wpłaty, czy może to być plik JPEG ?

    • Wrzesień 21st, 2012 at 23:13 | #25

      Formularz przyjmuje następujące rozszerzenia/formaty plików: *.pdf, *.jpg, *.gif, *.doc, *.docx, *.odt

  9. Karol
    Sierpień 1st, 2012 at 16:44 | #26

    Wczoraj dokonałem przelewów w wysokości 20PLN i 7PLN na wskazane, dziś wziąłem się za wypełnianie formularza i na końcu są kwestie przetwarzania danych osobowych itp. Rozumiem, że nie zgadzając się nie będzie problemu z wyrobieniem karty? Skoro była taka opcja i formularz został wygenerowany to chyba wszystko ok prawda?:) Teraz dokumenty i wio? Jeszcze ostatnia kwestia – jak wypełniamy tabelkę w kategorii "podpisy" na samym końcu, bo nie bardzo wiem co wpisać w kategorii "operator/dystrybutor"???

    • Sierpień 1st, 2012 at 17:00 | #27

      Nie ma obowiązku udzielania zgód na przetwarzanie danych osobowych i mimo nieudzielenia zgody karty SIM są wydawane normalnie. Operator/dystrybutor zostawiasz puste (tu podpisuje Aero2 lub Sferia). Podpisujesz dwa razy – pod tabelką oraz pod całym formularzem.

Strony komentarza
1 2 1070
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>