Home > Wiadomości > Aero2 – można już kupować nowe pakiety

Aero2 – można już kupować nowe pakiety

Aero2 Max logoInformacja dla zainteresowanych płatnymi pakietami w Aero2: można już zamawiać pakiety, które opisywałem na blogu miesiąc temu. Wcześniej obowiązywał 1 miesięczny okres związany ze zmianą regulaminu. Chodzi tutaj o nowe pakiety Aero Max o rozmiarach 1,5, 10 i 15 GB, które dokładnie opisywałem miesiąc temu. W tamtym artykule także można znaleźć tabelkę, na podstawie której można ustalić, czy zakup danego pakietu nam się opłaca, czy nie.

Jednocześnie przypominam, że w czasie wakacji dostępna jest promocja 6/6/60 w Orange, która wydaje się być bardziej opłacalna, niż pakiety komercyjne oferowane w Aero2. Kompletny opis promocji zamieściłem w osobnym artykule na blogu. Dla użytkowników Aero2 skorzystanie z 6/6/60 wiąże się z 3 wadami: koniecznością zakupu startera, doładowaniem konta i rekonfiguracją modemu/routera na APN (internet) obowiązujący w Orange (w Aero2 mamy APN: darmowy). W razie czego można liczyć na pomoc w komentarzach na blogu oraz na forum.jdtech.pl. Główne zalety oferty 6/6/60 to cena za 1 GB (1 PLN, taniej niż w najbardziej opłacalnym pakiecie Aero2) oraz brak górnego limitu prędkości (ograniczają nas tylko warunki techniczne sieci). Wadą może być to, że nie wszyscy orientują się, jaki jest zasięg Orange w ich rejonie i zdarza się, że jest gorszy, niż Aero2.

Oczywiście należy pamiętać, że promocja Orange jest ograniczona czasowo do końca sierpnia (aktywowane wtedy pakiety zachowują ważność jeszcze przez 60 dni). Natomiast oferta Aero2 (mimo, że także jest promocją) nie wydaje się być ograniczona czasowo.

Pełna oferta w sklepie Aero2 wygląda teraz następująco:

Pełna oferta pakietów Aero2 w sklepie operatora

Pełna oferta pakietów Aero2 w sklepie operatora - 22 czerwca 2015

Przypominam także, że to już ostatnie dni, kiedy można wypróbować bezpłatny pakiet w Aero2. Szczegóły w opisie na blogu, choć nie jest wykluczone, że promocja zostanie przedłużona lub zmieniona.

Kategorie:Wiadomości
  1. szybki stefan
    Lipiec 1st, 2015 at 18:26 | #1

    Ewidentnie coś z tą Warszawą się dzieje niedobrego…..na 3131 ( który pracował od początku usługi optymalnie ) od ok.2 msc. zasięg i moc sygnału jest mocno niestabilny ( Plac Politechniki ) Modem traci zasięg, przechodzi na EDGE, wraca na CDMA bez zasięgu, albo mieli na okrągło…
    Ostatnio kłopoty z dostaniem się do sieci lub z wyjściem z sieci…program sterujący prace np.pokazuje brak połączenia, podczas gdy modem pracuje ( świecąca dioda ) lub odwrotnie dioda miga , program pokazuje pracę – kompletna wariacja z nasileniem w ok.13-16.
    Na karcie np.Orange Free bez problemu.

    • Lipiec 1st, 2015 at 21:50 | #2

      Po wymuszeniu 3G ten sam problem jest cały czas? Bo sprawa w 2G to wiemy od stycznia. To, że grzebią w sieci to też wiemy, ale chciałbym ten efekt zobaczyć osobiście. Jutro zrobię kolejnych kilka testów, ale cholera – zawsze działa idealnie i to nie tylko u mnie, ale też u znajomych.

      • szybki stefan
        Lipiec 2nd, 2015 at 11:38 | #3

        druga karta aero w telefonie Alcatel w pełni zgodnym z kryteriami na trybie proferowane HSDPA/WCDMA lepiej – stabilnie, czasami przechodzi na EDGE.
        Modem 3131 podpiety do laptopa – kiszka – do tego stopnia że czasami włączam hot spota w tel. i wi-fi w kompie i wtedy mogę pracować !
        próbowałem 3 trybów w modemie – pref.GSM, pref.WCDMA, tylko WCDMA – to samo
        ponieważ aero wykorzystuje tylko podczas pracy w firmie ( niewielkie pakiety ), więc nie ma tragedii.
        Niemniej jako stały użytkownik aero od początku usługi i czytacz JDtech zgłaszam spostrzeżenia.
        Ukłony i podziękowania za Pańską stronę, pracę i zaangażowanie.
        Pozdrawiam.

        • Lipiec 2nd, 2015 at 11:55 | #4

          Dzięki za informacje. Przyjrzę się sprawie urządzeń niższej kategorii, jak już pisałem. E3131 podłączony do laptopa – wymusić Tylko WCDMA, to na pewno podstawa. Czasem pomaga użycie przedłużacza USB – w celu poprawny sygnału. Zakładam, że to nie wersja E3131A, która nie spełnia wymagań.

          • szybki stefan
            Lipiec 2nd, 2015 at 12:47 | #5

            wina moim zdaniem tylko i wyłacznie po stronie dostawcy usługi; kłopoty zaczęły się po tym przejściu z pasma aero na plus-a – tak jakby klienci aero zostali spychani do niższej kategorii lub nastepowało kłopoty w przejściu między pasmami/częstotliwosciami ???
            dodam, że mam 2 modemy 3131 ( testowałem zamiennie ), oba zgodne, a kłopot ten sam.
            I te godziny 13-16 też dają do myślenia.

          • aero666
            Lipiec 2nd, 2015 at 13:46 | #6

            Równie dobrze może to być związane z konkretnym miejscem, które ma problematyczny zasięg (szczególnie jak modem zacznie łapać zbyt słabe U2100) – a trzeba pamiętać, że w UMTS rozmiary komórek są dynamiczne właśnie w zależności od obciążenia. Laptop + bezpośrednio wpięty modem USB to jedna z najgorszych kombinacji jeżeli chodzi o zakłócenia generowane lokalnie. Tyle, że w każdym takim miejscu jakie znam, usługi komercyjne plusa chodzą tak samo beznadziejnie na całkowicie automatycznej konfiguracji.

            Jeżeli już zgłaszacie takie problemy, to warto poświęcić 5 minut na uruchomienie topnetinfo, i podanie kompletu danych: mocy sygnału (bardzo istotne) w dBm oraz CID, LAC, sektor.

          • szybki stefan
            Lipiec 2nd, 2015 at 15:01 | #7

            przesyłam co odczytałem
            Plus Gsm UMTS
            TRYB NDiS
            dBm – 87 41%
            cid 39004
            lac 11001
            sektor 4 – N NE
            CSQ 13
            łba nie urywa, ale powinno działać – dzisiaj chodzi ładnie, ale są okresy tragiczne
            wg.mnie winna sieć – coś może zmieniają, albo może specjalnie obniżają jakość usługi darmowej, żeby ludziska się przesiadali na komercyjne
            JAK NIE WIADOMO O CO BIEGA, TO SIE O KASE ROZCHODZI, niestety…..

          • szybki stefan
            Lipiec 2nd, 2015 at 15:19 | #8

            a, żeby było śmieszniej modem przestawiłem w tryb pref.GSM – chodzi cały czas dzisiaj w CDMA jasny błękit , szmargd piękny – nie wszedł w EDGE ani razu…..takie cuda panie……,

          • aero666
            Lipiec 2nd, 2015 at 15:38 | #9

            Z tego by wychodziło, że U900. Sprawdź i porównaj w momencie, gdy zacznie działać źle – duża szansa, że nastąpi wtedy przeskok na U2100 o znacznie słabszej mocy sygnału.

            Gdyby się rozchodziło o kasę, to karty plusa powinny działać idealnie, a tak nie jest. Niestety, konfiguracja sieci w PL często preferuje przeskoki i trzymanie się U2100 w sytuacjach, gdy zasięg zasadniczo jest zbyt słaby by działać. Są takie miejsca, gdzie bez wymuszenia U900 czasami ciężko jest mieć jakiekolwiek połączenie (a innego dnia działa idealnie).

          • szybki stefan
            Lipiec 2nd, 2015 at 16:30 | #10

            No to coś zaczyna się kleić do kupy…jak wymusić dziełanie U900, skoro w ustawieniach topnet mamy do wyboru "wszystkie'" lub " 900 i 2100 " razem ( oddzielnie tylko 1900 chyba u nas nieużywany ? ) Jest coś takiego jak " wymuszanie kanału ", ale nie wiem co wpisać w ustawieniach kanału…za wysokie progi…

          • aero666
            Lipiec 2nd, 2015 at 17:31 | #11

            Zobacz tutaj:
            http://forum.jdtech.pl/Watek-wymuszanie-umts-900-…

            Pamiętaj, że wybór pasma zapisuje się wewnątrz konkretnego modemu, więc gdybyś chciał użyć tego konkretnego w przyszłości z inną siecią musisz znów zmienić ustawienia (najlepiej zanotuj obecnie istniejące).

          • szybki stefan
            Lipiec 2nd, 2015 at 20:58 | #12

            Wielkie dzięki.

          • Lipiec 2nd, 2015 at 17:27 | #13

            Czyli od stycznia masz ten problem? Czy od 2 ponad lat?

          • szybki stefan
            Lipiec 2nd, 2015 at 17:57 | #14

            Moim skromnym zdaniem laika usługa dziadzieje i staje się pomału nieatrakcyjna i z uwagi na jakość i na kapcie i na niski transfer no i teraz dochodzą te kłopoty z pływającym zasięgiem… drogi Jakubie, powiedzmy sobie uczciwie, to Aero nigdy nie był ideałem, ale jakąś tam alternatywą. Ja nadal z niej próbuje korzystać, mam zakupione modemy,mam karty, mam kompatybilny telefon i tak to leci – a że moje obserwacje wskazują na to, że dostawca nie przykłada się zbytnio do swojego produktu ( niechciane i niekochane dziecko, lekceważenie klientów traktowanych jako zło konieczne ) to dokładam swoją cegiełkę i tyle.
            Myśle, że usługa dotrwa do końca zakładanego teminu i umrze śmiercią naturalną i nie będziemy po niej zbytnio płakać – trochę jednak się zmieniło przez ostatnie 2 lata.
            Podsumowując: było nienajlepiej, jest gorzej.

    • Monika
      Lipiec 1st, 2015 at 22:29 | #15

      Mieszkam w Sochaczewie i u mnie jest podobnie,dioda świeci,zasięgu i mocy sygnału brak.Problem mam od 19 czerwca,wcześniej przez 3 lata wszystko było w najlepszym porządku.

      • Lipiec 1st, 2015 at 23:54 | #16

        No to jest kompletnie inny problem.
        Dioda świeci (ale w jakim modemie i na jaki kolor to nie powiedziałaś), a sygnał jest słaby. A kolega mówi o przechodzeniu między 2G i 3G. Twój problem to jakieś sprawy z lokalną stacją bazową, która pewnie została tymczasowo wyłączona i korzystasz z innej – takich raportów kilka miałem ostatnio.

        • artur
          Lipiec 2nd, 2015 at 02:20 | #17

          Mam to samo, okolice Warszawy. Rwie się. Może to "akcja promocyjna" pakietu komercyjnego?

        • Monika
          Lipiec 2nd, 2015 at 10:04 | #19

          Aż taki fachowiec to nie jestem,może i problem jest z lokalną stacją,tego nie wiem.Modem to HUAWEI E173 z "PLAY",Dioda świeci na jasny-niebieski kolor,żeby złapać choć na chwile sygnał(zasięg) co chwilę muszę się rozłączyć i ponownie łączyć.

          • Lipiec 2nd, 2015 at 11:24 | #20

            Modem nie spełnia wymogu kat10 i być może to uboczny efekt optymalizacji sieci. Będę to sprawdzał.

  2. aerowiec
    Czerwiec 28th, 2015 at 21:03 | #21

    Czy karty orange na kartę za 5 zeta dają 200 MB dodatkowo do tych 5 zeta, czy też jest to 5 zł na rozmowy ALBO 200 MB internetu i póżniej 0 na koncie?

  3. Cezarek
    Czerwiec 28th, 2015 at 11:42 | #23

    Czy Aero2 ma obowiązek świadczenia bezpłatny internet w technologi LTE jeszcze przez 3 lata, czy też usługa bezpłatna BDI kończy się bezpowrotnie w grudniu 2016?

    • Czerwiec 29th, 2015 at 01:25 | #24

      Aero2 ma obowiązek świadczenia usługi przez 3 lata w LTE od momentu, gdy zbuduje zasięg dla 50% ludności Polski. Aktualny zasięg to 0%.

  4. Lkjhgfdsa
    Czerwiec 26th, 2015 at 22:24 | #25

    Aero 2 rwie od kilku dni jak cholera. Jak na złość akurat potrzebowałem dostępu a tu gówno nic nie działa. Wkurwiłem się i sobie zapaliłem papierosa przez co wróciłem do nałogu który rzuciłem rok temu z wielkim trudem. Od kogo mam się domagać odszkodowania zarówno za brak internetu jak i powrót do palenia? W końcu to nie jest moja wina.

  5. Sax
    Czerwiec 26th, 2015 at 10:35 | #26

    Asreo zrywa połączenie , brak mocy sygnału zamiast 512 jest 0 – 10 w porywach 20 znowu robi sie syf a gajowa oczywiscie szuka last minute na wyjazd na wycieczkę i ma to w 4 literach obecnie uke pracuje w mojej ocenie w interesie nadawcy a nie odbiorcy za czasow Krasnodebskiej było odwrotnie.

    • Czerwiec 26th, 2015 at 21:37 | #27

      Nie wiem co to za moc podawana w postaci liczby 512 do zera, ale jak ja zejdę do podziemi swojego budynku też nie mam zasięgu i to nie jest wina operatora, a już na pewno nie prezes UKE.

      • ReSu
        Czerwiec 27th, 2015 at 20:25 | #28

        Koledze Sax chyba chodzi o prędkość pobierania, u mnie jest dokładnie tak samo tyle, że sygnał jest dobry. Czasem jakby nie chciał się "przebić" i zamiast ciągnąć 512kbps jedzie właśnie 0kbps – 10kbps w porywach 20kbps…
        Takie "przestoje" zdarzają się nieregularnie, przód myślałem, iż jest to obciążenie sieci ale potrafi zamulać ni stąd ni zowąd o np 11 rano, 23:30, 14:00, przez parę godzin, potem przez 10 min działa i dalej lipa. A z kolei czasem dzień cały na max prędkości hula…
        A do zrywania połączenia już się przyzwyczaiłem i nie zwracam na to uwagi.
        Dzieje się tak przeszło tydzień…

  6. Jan
    Czerwiec 26th, 2015 at 00:52 | #29

    A tymczasem w Warszawie Aero2 rwie się jak smok. Połączenia niby jest, ale ruch internetowy ustaje po 5-10 minutach od nawiązania połączenia z siecią Aero2. Pomaga (na krótko) rozłączenia i ponowne połączenia.
    BOK Aero2 wymiguje się od rzeczowej odpowiedzi co jest przyczyną problemów i – standardowo dla kiepskich ISP – odsyła do konfiguracji modemu, co zasadniczo nie rozwiązuje sytuacji. Zupełnie jak w IT Crowd "Have you turn it off and on? http://aero2forum.pl/temat-od-wczoraj-nie-ma-inte…

    • Czerwiec 26th, 2015 at 09:52 | #30

      W Warszawie – to znaczy zrobiłeś próbę na reprezentatywnej powiedzmy 50 różnych stacji bazowej? Czy tylko na jednej (której?)

      • Jan
        Czerwiec 26th, 2015 at 10:30 | #31

        Proszę nie podchodź mnie statystycznie, udzielałem kiedyś z niej korepetycji studentom, dawno ale jednak. W Warszawie, bo mieszkam w Warszawie, więc dlatego w Warszawie. W linku podałem Ci przykład, że w okolicach Warszawy też ludzie mają problemy.
        Fakty są takie:
        - od 19.06.2015 r. Aero2 nie działa stabilnie jak kiedyś
        - objawy opisano powyżej (połączenie do sieci jest, ale po kilku minutach nie można korzystać z HTTP(S), co więcej ICMP też zamiera)
        - żadne, podkreślam, żadne z sugerowanych przez BOK i również Ciebie na forum ustawień (WCDMA, w900, wymuszanie, brak wymuszeń, etc.) nie przynosi rozwiązania,
        - modemy są sprawne, karty też, korzysta się z aktywnych hubów, więc nie ma mowy o braku "zasilania" na portach USB czy to routerów czy innych.

        IMHO to są zmiany w infrastrukturze Aero2(Plus) i jakieś (zakładam brak złej woli) wynikłe z niej błędy.
        Nie ma takiej możliwości, żeby różnym osobom nagle zepsuły się równocześnie modemy.
        Jedyna (na razie) metoda, aby utrzymać aktywność połączenia to jest uruchomienie pinga (-t) na zdalny serwer (8.8.8.8, onet czy coś innego).
        Pozdrawiam serdecznie.

        • T Atomicus
          Czerwiec 26th, 2015 at 14:58 | #32

          Ja tez potwierdzam to 'zrywanie' w Warszawie. I to nie od kilku godzin, ale chyba od tygodnia.

        • Czerwiec 26th, 2015 at 21:36 | #33

          Wiem jak działa sieć GSM i troszkę mnie denerwuje, jak ktoś mówi, że nie działa całej Warszawie (taka sugestia jest w zdaniu 'w Warszawie nie działa'), a sprawdził tylko jeden sektor jednej stacji bazowej, a stacji jest kilkaset w Warszawie i okolicach, każda ma od 1 do 6 sektorów (zwykle 3).
          Mam 3 raporty, że działa bez problemu w okolicach Warszawy, sam korzystam i widzę przeciążenia, ale nie takie, żeby ruchu nie było wcale. Poproszę o wskazanie takiego miejsca, podjadę i sprawdzę. Sprawdziłem 2 z tych zgłoszeń powyżej – jedno to awaria modemu, drugie – błąd konfiguracji. Ktoś zgłosił także… awarię karty SIM. Jak jest awaria masowa, dostaję znaczną liczbę zgłoszeń ponad normę i wtedy po weryfikacji publikuję wiadomość.
          Warto eksperymentować z wymuszaniem umts 900 i… 2100. Z pewnością warto wybrać opcję tylko wcdma.
          Konieczność uruchomienia pingu wskazuje na to, że kończą się w danym miejscu o danym czasie zasoby dla sieci HSPA i modem wyrzucony do UMTS nie może przebić się z powrotem – typowy objaw przeciążenia sieci i dotyczy nie tylko Aero2.

          • Jan
            Czerwiec 26th, 2015 at 22:42 | #34

            "Nerwy w konserwy" – no właśnie konieczne jest dokładne czytanie przez Ciebie.
            Słowo "całej" sobie sam dodałeś, no i się zdenerwowałeś.
            A tymczasem w moim poście tego słowa nie ma. Zgadza się Jakubie? W tej kwestii z mojej strony EOT.

            Tymczasem w tym wątku Lkjhgfdsa pisze o swoich doświadczeniach ze zrywającym Aero2…
            Dobrej nocy.
            PS. Też kiedyś miałem pod sobą m.in. HelpDesk IT, więc wiem że zgłoszenia awarii denerwują ;)

          • Czerwiec 27th, 2015 at 02:09 | #35

            Mnie nie denerwują zgłoszenia Aero2 – to nie moja sieć – ja tylko zbieram informacje, sprawdzam i ew. publikuję informację, jak faktycznie jest jakiś problem. Póki co mam standardowe SOA#1, czyli awarii globalnej njet.

          • Marek
            Czerwiec 27th, 2015 at 10:41 | #36

            W Kielcach Aero2 rwie na E585 nie spełniającym warunków technicznych ,i aby działało włączam ping 8.8.8.8. Za to na E3131 dokładnie w tym samym miejscu, czasie i kompie działa bez zarzutów.

          • Czerwiec 27th, 2015 at 11:03 | #37

            Możliwe, że modemy niższych kategorii są gorzej traktowane. Sprawdzę to.

          • Ewa
            Czerwiec 27th, 2015 at 15:34 | #38

            Widzę, że odpisuje Pan cały czas to samo, co i mnie w innym wątku, bagatelizując tym samym problem. Że niby nie jest to problem masowy? Nie wiem, ile osób musiałoby w takim razie zgłosić usterki, żeby ktoś zaczął w końcu traktować tę sprawę poważnie. Wysyłałam już Panu jakiś czas temu linki do forum, na którym wiele(!) osób z Warszawy ale i z innych miejsc w Polsce zgłasza tego typu problemy. To jest dokładnie ta sama sytuacja, jaką opisał Jan. Aero nie działa poprawnie od 19 VI i proszę mi wierzyć ludzie sobie tego nie wymyślili! A sugerowanie, że wszystko jest ok, wybaczy Pan, ale jest bardzo irytujące.

          • Marek
            Czerwiec 27th, 2015 at 21:07 | #39

            To co pani napisała to raczej powinno być skierowane do Aero2 . Jakub pomaga na ile może ale nie ma najmniejszego wpływu na działania Aero2.

          • Ewa
            Czerwiec 27th, 2015 at 21:53 | #40

            Panie Marku, nie wiem, czy Pan Jakub ma kontakty z Aero2. Niemniej, skoro daje sobie prawo do wypowiadania się tonem eksperta w taki a nie inny sposób a propos problemów użytkowników tej sieci, którzy się tu zgłaszają, to uważam, że i ja również mogę odpowiedni komentarz zostawić. Wspaniale, że nie jest to "problem globalny" , niemniej wielu ludzi praktycznie nie ma internetu od blisko tygodnia, więc twierdzenie, że nic się nie dzieje jest po prostu nie na miejscu. Tak na marginesie do Aero2 oczywiście również pisałam. Obu Panów serdecznie pozdrawiam!

          • Czerwiec 27th, 2015 at 23:18 | #41

            Nie mam żadnych nieoficjalnych kontaktów z Aero2.
            Wypowiadam się tonem osoby, która pomaga użytkownikom tej sieci prawie od samego początku i sama korzysta z tej opcji. Jeżeli żadna z zaufanych (technicznie) osób nie potrafi potwierdzić podobnych problemów a i ja nie jestem w stanie czegoś takiego zauważyć (i to w wielu lokalizacjach przez które mam okazję się przemieszczać), to mówię to, co stwierdziłem. Na rzucone w powietrze pytanie na forum jdtech.pl także nikt nie odpowiedział potwierdzając problem. A przeczytało zapytanie kilkuset użytkowników.
            Nikt także nie przekazał dokładnej lokalizacji występowania takiego problemu (poza Warszawa i pod Warszawą), co uniemożliwia mi np. przejechanie się autobusem w takie miejsce w celu potwierdzenia problemu. Nie dostałem też identyfikator LAC/CID, ani nawet… modeli modemów z opisem problemu. Tylko jedn osoba potwierdziła, że problem ma z modemem kategorii niższej od regulaminowej, a mniej problemów z modemem regulaminowym, co już jest ciekawą sprawą do sprawdzenia i jak tylko będę miał znowu dostęp do nieregulaminowego modemu to sprawdzę sytuację.

          • Marek
            Czerwiec 28th, 2015 at 14:15 | #42

            Jeśli ma pani modem niezgodny regulaminem proszę spróbować włączyć " ping 8.8.8.8 " po nawiązaniu połączenia przez modem. Mnie to pomogło i nie mam żadnych problemów z połączeniem i prędkością działania.

          • Czerwiec 27th, 2015 at 23:12 | #43

            Tej oczywistości nie chce mi się nawet powtarzać ;) Dzięki.

          • Czerwiec 27th, 2015 at 22:35 | #44

            Tak jak pisałem – skontaktowałem się z kilkoma osobami – te, które potwierdzały problem okazywało się zawsze, że to nie jest globalny problem operatora, tylko problem lokalny – od modemu, przez konfigurację, aż po specyficzną lokalizację. To, że osoby mające problem go zgłaszają nie znaczy, że setki innych mają taki problem. Testuję już w 4tej lokalizacji w północnej Polsce i… mam zadowalające wyniki. Zwykle bliskie maksimów, ale tutaj z dala od stacji bazowej jest średnio 300/200 kbit/s i ping 80ms, ale to jedyna stacja Plusa w promieniu 8km i jest dość mocno obciążona o tej porze (sobotni wieczór) co potwierdzają pomiary za pomocą karty komercyjnej. Żadnych zawieszeń, przestojów. Praca na UMTS 900, 2100 niedostępne na wsi.
            Ja nie mówię, że te osoby to sobie wymyśliły, ale nie potrafię tego potwierdzić jako problemu globalnego.

          • aerowiec
            Czerwiec 29th, 2015 at 11:25 | #45

            Warszawa Bródno od wczorajszego popołudnia aero działa MASAKRYCZNIE, tj. co chwilę zrywa, ping to kilka SEKUND albo w ogóle gubi paczki. Dla jasności – żeby nie było że modem, czy konfiguracja to testowane na tym samym sprzęcie i ustawieniach karta orange śmiga bez zarzutu.

    • supplex
      Czerwiec 29th, 2015 at 16:55 | #46

      Warszawa Bielany – Aero2 rwie się jak szczaw na nasypie kolejowym przez głodnego Niesiołowskiego. Nawet nie mogę kupić żadnego pakietu w sklepie Aero2. Przypuszczam, że "moja" stacja bazowa znajduje się na terenie AWF-u.

      • Czerwiec 29th, 2015 at 17:39 | #47

        Pomiar na zwykłej karcie bez pakietów sprzed chwili. Warszawa, okolice CH Arkadia: http://www.speedtest.net/my-result/4468030323 – 515/259 kbit/s. Używałem przez pełną godzinę i nie mam żadnych problemów. Zrobię jeszcze 2-3 pomiary dzisiaj w innych miejscach i dam znać.

  7. bvsdsdd
    Czerwiec 25th, 2015 at 22:09 | #48

    ogłoszenie parafialne :)

  8. djm
    Czerwiec 24th, 2015 at 13:42 | #49

    Czy są w tym Orange jakieś taryfy które dawałyby względnie długą ważność konta przy tym pakiecie 6 GB? Chodzi mi o to czy dałoby radę kupić ten pakiet i nie musieć doładowywać konta np co 5 dni bo kończy się ważność na połączenia wychodzące. Bo wtedy wyjdzie mi ten pakiet za 60 zł np w skali 60 dni Jak to wygląda?

    • Jankes
      Czerwiec 24th, 2015 at 16:34 | #50

      Stary co ty nie wiesz, ze jest cos takiego jak gogle?

    • Czerwiec 24th, 2015 at 17:05 | #51

      Postaram się dzisiaj albo jutro napisać przewodnik wokół 6/6/60. Dla wszystkich taryf Orange dostępny jest RWK, czyli Rok Ważności Konta – użycie przed upłynięciem kwartału od aktywacji to 3 PLN, potem za darmo. RWK przedłuża ważność karty i środków, ale nie konta promocji 6/6/60.

  9. JusefBak
    Czerwiec 24th, 2015 at 10:23 | #52

    I co i nogi jeszcze za to rozłożysz? Co to za informacja, a w ogole teraz lepsza oferte ma orange bo za 6 zyla ma się 6 gb na 2 miechy także aero2 teraz slabo wypada. Aero2 to już koniec

  10. Agnieszka
    Czerwiec 24th, 2015 at 09:03 | #53

    JAKUBIE Kocham Cię!

Strony komentarza
1 2 4715
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>