Home > Wiadomości > Play 100GB za 9 PLN – nowy regulamin i ograniczenia

Play 100GB za 9 PLN – nowy regulamin i ograniczenia

Logo operatora PlayI stało się. Play uznał, że nasze kombinacje z uzyskaniem 100 GB za 9 PLN to dla ich sieci za dużo i zmienił regulamin promocji rejestracyjnej. Ograniczenia są zauważalne, ale dla osób korzystających z tego w ograniczonym stopniu mogą być niezauważalne. Podstawowe zmiany to ograniczenie liczby starterów, na których można skorzystać z promocji z 10 do 3.

Jest także inna zmiana, która ma niejasny wpływ na osoby, które już karty zarejestrowały.

Tak czy inaczej promocja jest nadal dostępna. Choć cały czas pamiętamy, że operator może ją ponownie ograniczyć lub zakończyć w dowolnej chwili – taki zapis jest w regulaminie i zawsze był. Taka jest natura wszelkich promocji.

Szczegóły

Nowy regulamin obowiązuje od 20 października 2016 do końca ustawowego okresu przejściowego, czyli 1 litego 2017. Stary regulamin przeszedł do archiwum, ale jak już ktoś skorzystał i ma starter z pakietem 100 GB, to oczywiście może korzystać dalej.

W punkcie I.2. pojawiła się informacja, że promocja dotyczy tylko osób, które zarejestrowały karty od 20 października. Niestety można to rozumieć dwojako:

  • Osoby, które zarejestrowały kartę wcześniej (ale nie aktywowały karty ani promocji) nie mogą skorzystać z promocji wcale
  • Osoby te mogą skorzystać z promocji na starych warunkach

Jednak podejrzewam, że to drobny kiks prawniczy i po prostu korzystamy teraz na nowych warunkach wszyscy. W praktyce jak to działa to zobaczymy po raportach użytkowników.

W regulaminie jest także literówka: Punkt 8.1 mówi o o sprawdzaniu Bonusu 10 GB, ale reszta regulaminu mówi o 100 GB. Poprawiono za to kilka innych drobnych i oczywistych błędów.

Najważniejsza zmiana jest w punkcie III.13: Każdy z Użytkowników może skorzystać z Oferty Promocyjnej dla maksymalnie 3 numerów telefonów. Wcześniej było ich oczywiście 10.

Zmianie nie uległ żaden z pozostałych punktów regulaminu.

Jak tylko wyjaśni się wątpliwość co do punktu I.2 postaram się odpowiednio zaktualizować ten wpis i artykuł, w którym opisuję promocję.

Dokumenty: Nowy regulamin promocji

Kategorie:Wiadomości
  1. Specjalista;)
    Październik 23rd, 2016 at 20:25 | #1

    Wielka awaria w Play od piątku. Tysiące klientów traci codziennie po północy wszystkie GB i złotówki, które nie przedłużyły się bo pakiety/usługi przestały się aktywować. Więcej na forum Play: https://forumplay.pl/showthread.php/40819-Przykle…

    • mietek
      Październik 23rd, 2016 at 22:35 | #2

      Hahaha, niezły żart :)

    • gonzo
      Październik 24th, 2016 at 03:05 | #3

      To atak hakerski typu DDoS w wykonaniu wszystkich tych czajników, którzy czekali z rejestracją simów X+Y do stycznia. Hasłem do ataku stała się pogłoska o zmianie regulaminu bonusów rejestracyjnych ;-)

    • Patryk
      Październik 24th, 2016 at 10:41 | #4

      Mnie się chyba włączały pakiety po dwa razy, bo coś dużo SMSów szło. Ale wszystko jest z grubsza ok.

    • Pablo
      Październik 24th, 2016 at 12:26 | #5

      Ta awaria zaczęła się już w sierpniu! Tak! Miałem na karcie włożonej do routera w Polsce niezłą skarbonkę z dziesiątkami GB danych, bo uruchomiony na niej jest internet cykliczny bez limitu. Był też pakiet 100GB za rejestrację karty i roczna ważność konta. Pomyślałem że pojadę na tym pakiecie przydzielony miesiąc i kolejne miesiące z GB ze skarbonki.
      Nie udało się, otóż po nieco ponad miesiącu: wyłączony internet w routerze (raport od domowników), wyłączone pakiety, wyczyszczone konto ze złotówek i na dokładkę usunięty numer z panelu Pay24. Musiałem wydzwaniać do Polski, do Pleya (16 sierpień, wieczorem) aby chociaż dodali numer do panelu zarządzania, a już dalej sam sobie poradzę. Cała reszta poszła się je… Usłyszałem tylko, że mają jakąś awarię systemu i zdarza się że numery znikają.

  2. Marian
    Październik 23rd, 2016 at 13:30 | #6

    Czy w RBM i Fakt mobile mozna tak jak w play przedluzac bonusy 10GB i 100zl za rejestracje poprzez doladowania na facebook?

    • Październik 23rd, 2016 at 14:15 | #7

      Zdaje się, że te doładowania dodatkowe obejmują tylko karty Play, ale nie analizowałem regulaminów. Zanim cokolwiek zrobisz przejrzyj odpowiednie dokumenty – ja tutaj mniej się znam, bo to taryfy głosowe.

    • Janek
      Październik 23rd, 2016 at 20:25 | #8

      Z faktem to nie wiem.. ale 
      "otrzymają dodatkowy pakiet złotówek w wysokości: 15% wartości Doładowania (zwany dalej „Bonusem”) dla Ofert Play na Kartę, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Formuła Play na Kartę, FORMUŁA MINI MAX na Kartę, Play Fresh oraz Oferty RedBull Mobile na Kartę i Oferty RedBull Mobile na Kartę II" https://apps.socializer.pl/doladowania_play/media…

  3. Norbert
    Październik 23rd, 2016 at 09:23 | #9

    tak wogóle to ponoć obecnie nie można aktywować ŻADNYCH BONUSÓW za REJESTRACJĘ, dzwoniłem na infolinie i jest "problem techniczny". aktytwowalem mojemu Ojcu w piątek bonus za przeniesienie numeru i do tej pory nic nie ma…

    • Mutinjo
      Październik 23rd, 2016 at 19:51 | #10

      Rzeczywiście jest problem z aktywacją 250Mb na zasięgowym po migracji…
      Może to przez weekend?
      Ktoś ma jakies doświadczenia?

  4. corek66
    Październik 23rd, 2016 at 08:04 | #11

    Witam szanowne Koleżanki i Kolegów, trafiłem na to forum przed 6 miesiącami szukajac alternatywy dla 2Gb internetu za 12 zł z Orange i co? Zrezygnowałem z usług MNi 44 pln i wyłączenia 3 tygodniowe , zrezygnowałem z Neostrady 79pln i UPC ze starym modemem Thompsona za 67 pln miesięcznie , rodzina korzysta z modemów LTE nie za sprawą reklam Kevina czy braci Bermanów a własnie Play z RBM7 czy promocji 100gb,Od LTE nie ma odwrotu,stał sie czymś powszechnym, dostępnym i tanim, nie zgodzę się z przedmówcami ,że ,,martwe dusze,, nie maja znaczenia, posiadaja one RWK i operator małą promocją może je wskrzesić do życia., podjąłem decyzję,że w przyszłym tygodniu rezygnuję z abonamentu ERA -T-mobile /umowa od 2001r./ a moim zdaniem wędrówki ludów dopiero się zaczną i to niektórzy operatorzy/nie tylko komórkowi./ odczują boleśnie. Serdecznie dziękuję Jakubowi i wszystkim Forumowiczom za uświadomienie mi, że świat jednak biegnie naprzód z prędkością 150mb/s, pozdrawiam

    • Październik 23rd, 2016 at 14:14 | #12

      Ja też mam umowę z T-mobile z tego samego okresu mniej więcej i też rezygnuję – ceny poszły u nich w górę, a jakość usług już nie.

    • Październik 24th, 2016 at 08:30 | #13

      Rezygnacja z kabla nie jest dobrym wyborem ,za pare miesiecy bedziesz klal ze net chodzi 1 mb chociaz nie jestes na lejku ;P

      • rymi
        Październik 24th, 2016 at 09:40 | #14

        Zależy jakiego kabla ;-) W rodzinie dzieki mnie, a raczej jdtech ;-) prawie już 2 lata jadą na DIL z ograniczeniem 2Mbit/s Na Neo do 10Mega mieliśmy synchro 2-3 Mega, ale ciągłe zerwania itd No i taniej – jakieś 12zł miesięcznie zamiast 69 zł + 50 zł za numer stacjonarny ;-D

        • Grzegorz
          Październik 24th, 2016 at 11:24 | #15

          Też miałem kiedyś Nerwostratę, synchronizowała się na 2,5 – 3 Mb/s, a płaciłem za to średnio 120-130zł (razem z telefonem i tzw. "utrzymaniem łącza"). Dzisiaj korzystam z DIL (RBM5) i osiągam 20-40 Mb/s (najczęściej ok. 30) i koszt wychodzi 15 zł/mies., przy czym oczywiście wszystko zostaje na koncie i mogę te środki wykorzystać na inne rzeczy (jest wiele usług, które można opłacić SMSem).

      • corek66
        Październik 24th, 2016 at 09:52 | #16

        Wolę 1mb lejka niż zero neta przez 3 tygodnie i przychodzące rachunki z MNI / mniejszościowy udziałowiec Hyperiona z którym podpisywałem umowę/ straszenie karami za zerwanie umowy . Nikt nie zagwarantuje że np Vectra, UPC nie zostanie przejeta i odłączy internet każąc płacić i co wtedy , polecisz do sądu , Polska to kraj BEZPRAWIA , dlatego tak cenię sobie wolność którą daje LTE bez umowy , najwyżej zmienię kartę na innego operatora .

      • Patryk
        Październik 24th, 2016 at 10:39 | #17

        Gdyby kabel był gwarantem stabilności i niskich cen to tak. Ale tak niestety nie jest, a oferty komórkowe i "miedziane" powoli się wyrównują. No i tak jak pisze corek66 – w razie W idzie do kiosku po kartę innego operatora i używa dalej.
        U mnie nie ma linii telefonicznej, a operatorzy radiowi to jacyś klauni, dlatego LTE bardzo mi na rękę. Kombinuję właśnie jak zrobić sobie na E398 zapasowe łącze, żeby uniezależnić się od humorów Play.

        • rymi
          Październik 24th, 2016 at 12:21 | #18

          Nie wiem jak u innych, ale od 2007 mam net w Aster/UPC i nie pamiętam żadnej awarii [no może była jakaś przerwa jak byłem w pracy lub weekendzie albo na urlopie ;-D ]

          Oczywiście wiem, że kablówka jest ograniczona terytorialnie, ale i tak ją wolę niż Neo [choć byłem tym szczęśliwcem który miał VDSLa i to z synchro prawie na MAXa czyli 73Mega]

          Za 120Mega płacę 24,99zł więc czasami i kabel może być tani

          • Październik 24th, 2016 at 20:29 | #19

            Ja niestety na UPC narzekam i z powodu ceny i z powodu jakości – wiele zależy od lokalizacji, kto zbudował infrastrukturę (Aster zwykle lepiej budował) i tego, co ci się udało wynegocjować.

  5. Milena
    Październik 22nd, 2016 at 20:36 | #20

    Wczoraj tzn, 21.10.2016r zarejestrowałam trzy karty zasięgowe Play i ok godziny 20-tej wszystkie trzy karty aktywowałam.Następnie według instrukcji z komentarzy na tym blogu zmigrowałam do: Play internet na kartę 9.Mimo iż są to moje pierwsze karty sim w Play (nigdy nie korzystałam z sieci tego operatora) i minęło już 24h od aktywacji to nadal nie mam przyznanego pakietu cyklicznego 250MB co mc. i nie mogę włączyć bonusa 100GB i rok ważności konta.Co teraz robić ,bo czasu mam tylko 2dni na tych kartach,czekać czy dzwonić do BOK Play i żądać włączenia tego cyklicznego pakietu.

    • Październik 22nd, 2016 at 20:47 | #21

      Nigdzie nie było podanej sprawdzonej procedury dla takich kart. Ja takiej procedury nie znam.

    • Grzegorz
      Październik 22nd, 2016 at 21:13 | #25

      To pewnie dlatego, że pakiet 250MB zasadniczo uruchamia się po aktywacji tylko na starterach 9PLN. Nie wiem, czy w ogóle jest możliwość włączenia go na tych darmówkach. Próbowałaś to zrobić ręcznie (masz 'Włącz' przy tym pakiecie)?

      • Milena
        Październik 22nd, 2016 at 21:46 | #26

        Nie mam takiej opcji <włącz> ,jest napisane natomiast,,ze pakiet 250MB jest aktywowany automatycznie i jest bezpłatny.

        • mitetk
          Październik 22nd, 2016 at 22:32 | #27

          Wyslij do nich zgłoszenie na play24, że nie działa i spytaj kiedy będzie działać te 250.

          • mietek
            Październik 22nd, 2016 at 22:34 | #28

            no bo…. teroretycznie to jaest starter zasięgowy…. czyli sprawdzasz czy masz zasięg…. i jak moasz to powinnaś mieć wybór takiej taryfy jaka Ci pasujeee… tej 9pln tez incuded. NA zdrowie!

        • Październik 23rd, 2016 at 14:10 | #29

          Nigdzie takiej informacji nie ma, w artykule powyżej też nie.

    • Rafał
      Październik 22nd, 2016 at 21:55 | #30

      Hej. Dzisiaj udało mi się aktywować bonus 100GB na zmigrowanym starterze zasiegowym, ale rejestrowalem sima 19 października więc trwało to wszystko 3 dni. A korzystałem z podpowiedzi kolegi Adaś Fila w komentarzach na tym forum.

  6. cardpaid
    Październik 22nd, 2016 at 14:38 | #31

    Czy jest w Play jakiś kod do sprawdzenia, ile numerów już zarejestrowaliśmy na daną osobę?

  7. Grzegorz
    Październik 22nd, 2016 at 14:23 | #35

    Taki jest właśnie uboczny skutek anulowania sprzedaży Playa. Już nie mają potrzeby sztucznego nabijania statystyk (liczby aktywnych kart) i na pewno chcą w ten sposób zaoszczędzić na obciążeniu swojej sieci.

    • marcin
      Październik 23rd, 2016 at 00:27 | #36

      Jestem tego samego zdania – w biznesie każde działanie musi być jakoś opłacalne, choć często na pierwszy rzut oka tego nie widać. Kto zna "Martwe dusze" Gogola wie jak Cziczikow postanawia zdobyć “martwe” dusze, by na tej podstawie uchodzić za bogacza i właściciela ziemskiego, a tym samym wzbudzać zaufanie pożyczających pieniądze bankierów. Był czas kiedy dla Play byliśmy martwymi duszami, a teraz, kiedy właściciel wycofał biznes z aukcji… cóż, już pozamiatane po promocji

  8. Piotr_
    Październik 22nd, 2016 at 13:21 | #37

    Według mnie możliwe są jeszcze inne interpretacje punktu I.2. nowego regulaminu, z których najgorsza wydaje mi się ta, że z promocji może skorzystać tylko ktoś, kogo danych nie było w P4 przed 20.10.2016 r., czyli nigdy nie miał abonamentu w Play/RBM ani jakiegokolwiek numeru zarejestrowanego w Play/RBM/FM na swój PESEL. Najlepiej jak ktoś to sprawdzi w praktyce i podzieli się wiedzą jak to interpretuje P4, to znaczy u jakich użytkowników promocja zadziała, a u jakich nie.

  9. Piotr_
    Październik 22nd, 2016 at 13:20 | #39

    Ciekawy jest też punkt 8. regulaminu zarówno starego jak i nowego. Podobne informacje są też w regulaminach bonusów za rejestrację taryf głosowych. Konkretnie strona, na której można sprawdzić stan bonusu, która prawdopodobnie należy do prywanej osoby.

    • rymi
      Październik 22nd, 2016 at 17:37 | #40

      hehehe mówisz, że kropka ma znaczenie ;-D Ale babol – pewnie tego nie zauważyli a to w końcu różnica czy 24.play.pl czy 24play.pl :D

  10. ard
    Październik 22nd, 2016 at 12:59 | #41

    Mam pytanie. Czy bonusy promocyjne za rejestrację numeru przyznawane są na 3 numery Play Internet na kartę oraz 3 numery na zwykłe połączenia głosowe? Czy łącznie można ich otrzymać 6? Dzisiaj aktywowałem drugi numer i bonus 100 GB Play Internet na kartę. Karta rejestrowana przez play24 we wrześniu. Bez problemu.

    • Październik 22nd, 2016 at 14:18 | #42

      3 razy na klienta (PESEL) w sumie. Ja tak to rozumiem. Ale trzeba pytać, dobre pytanie.

      • Wojtax
        Październik 22nd, 2016 at 14:36 | #43

        Nie odpowiedziales na pytanie.
        Dzwonilem na infolinie BOK Play i okazuje sie, , ze konsultaci nic nie widza na temat nowych regulaminow z nowa rejestracja kart od 20.10.
        Zlozylem oficjalne zapytanie ale wszystko wskazuje ns to, ze artykul napisany za wczesnie i te dywagacje, bo nadal obowiazuje 10 kart sim w glosowych i internetowych.

        • Grzegorz
          Październik 22nd, 2016 at 14:45 | #44

          Jeśli tak jest, to może jednak spróbuję dzisiaj z jednym starterem 9PLN – dorejestruję go do numeru mamy (ma tylko jeden zarejestrowany) i zobaczę, czy uruchomią się bonusy.

          • Wojtax
            Październik 22nd, 2016 at 14:55 | #45

            Sprobuj ja rozmawialem z dwiema konsultantkami i konsultantem przelozonym i otrzymalem taka informacje.

            Ja zarejestrowalem pierwszy starter z PInK ale aktywuje z koncem albo poczatkiem listopada wtedy zobaczymy kto pisze prawde.

          • Grzegorz
            Październik 22nd, 2016 at 16:18 | #46

            Zarejestrowałem właśnie jeden starter PInK19. Ważność konta do 5.11, na nim 19zł i 8GB. Pakiet cykliczny 500MB już się aktywował.

          • Specjalista;)
            Październik 22nd, 2016 at 18:08 | #47

            Rejestrować i aktywować możesz dowolną ilość, nie ma żadnych ograniczeń.

          • Specjalista;)
            Październik 22nd, 2016 at 18:30 | #48

            *Rejestrować i aktywować STARTERÓW możesz dowolną ilość

          • Grzegorz
            Październik 24th, 2016 at 00:47 | #49

            Słuchajcie, czy to już koniec kłopotów z systemem Play? Chciałbym dzisiaj uruchomić bonusy na tym starterze, ale jeśli występują z tym jakieś problemy, to może warto się na razie z tym wstrzymać. Czy od piątku ktoś miał może problem z uruchomieniem tej promocji?

          • Grzegorz
            Październik 24th, 2016 at 11:36 | #50

            Włączyłem bonusy za rejestrację, dostałem komunikat, że usługa zostanie aktywowana do 24 godzin. Czyli system przyjął zlecenie, więc chyba powinno się udać? [na razie jest status "w trakcie zmian"]

          • Październik 24th, 2016 at 20:28 | #51

            Trwa awaria i są opóźnienia w realizacji zleceń.

      • Kazik
        Październik 25th, 2016 at 10:18 | #52

        W salonie w W-wie uzyskałem informację, że to dwie różne promocje i należy je traktować oddzielnie (więc łącznie 6 numerów po 3 z każdej prom.). Jak ktoś to sprawdzi w praktyce – dajcie znać.

    • ard
      Październik 24th, 2016 at 22:26 | #53

      Jest i odpowiedź na moje pytanie. Promocja "Bonus za rejestrację numeru w Play" oraz "Bonus za rejestrację numeru w Play dla oferty internetu w Play" są dwiema niezależnymi promocjami, więc można uruchomić bonus na 3 numerach z ofertą głosową oraz 3 bonusy na kartach internetowych.

Strony komentarza
1 2 3 ... 9 5471
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>