Home > Wiadomości > Play 100GB za 9 PLN – nowy regulamin i ograniczenia

Play 100GB za 9 PLN – nowy regulamin i ograniczenia

Logo operatora PlayI stało się. Play uznał, że nasze kombinacje z uzyskaniem 100 GB za 9 PLN to dla ich sieci za dużo i zmienił regulamin promocji rejestracyjnej. Ograniczenia są zauważalne, ale dla osób korzystających z tego w ograniczonym stopniu mogą być niezauważalne. Podstawowe zmiany to ograniczenie liczby starterów, na których można skorzystać z promocji z 10 do 3.

Jest także inna zmiana, która ma niejasny wpływ na osoby, które już karty zarejestrowały.

Tak czy inaczej promocja jest nadal dostępna. Choć cały czas pamiętamy, że operator może ją ponownie ograniczyć lub zakończyć w dowolnej chwili – taki zapis jest w regulaminie i zawsze był. Taka jest natura wszelkich promocji.

Szczegóły

Nowy regulamin obowiązuje od 20 października 2016 do końca ustawowego okresu przejściowego, czyli 1 litego 2017. Stary regulamin przeszedł do archiwum, ale jak już ktoś skorzystał i ma starter z pakietem 100 GB, to oczywiście może korzystać dalej.

W punkcie I.2. pojawiła się informacja, że promocja dotyczy tylko osób, które zarejestrowały karty od 20 października. Niestety można to rozumieć dwojako:

  • Osoby, które zarejestrowały kartę wcześniej (ale nie aktywowały karty ani promocji) nie mogą skorzystać z promocji wcale
  • Osoby te mogą skorzystać z promocji na starych warunkach

Jednak podejrzewam, że to drobny kiks prawniczy i po prostu korzystamy teraz na nowych warunkach wszyscy. W praktyce jak to działa to zobaczymy po raportach użytkowników.

W regulaminie jest także literówka: Punkt 8.1 mówi o o sprawdzaniu Bonusu 10 GB, ale reszta regulaminu mówi o 100 GB. Poprawiono za to kilka innych drobnych i oczywistych błędów.

Najważniejsza zmiana jest w punkcie III.13: Każdy z Użytkowników może skorzystać z Oferty Promocyjnej dla maksymalnie 3 numerów telefonów. Wcześniej było ich oczywiście 10.

Zmianie nie uległ żaden z pozostałych punktów regulaminu.

Jak tylko wyjaśni się wątpliwość co do punktu I.2 postaram się odpowiednio zaktualizować ten wpis i artykuł, w którym opisuję promocję.

Dokumenty: Nowy regulamin promocji

Kategorie:Wiadomości
  1. marcin
    Grudzień 19th, 2016 at 12:19 | #1

    Potwierdzam że Play zaczął pilnować ilości kart na których można uruchomić bonus – jednak, albo robi to od niedawna, albo robi to niekonsekwentnie, albo po prostu… robi to nieudolnie.
    Otóż, mam 3 karty zarejestrowane wg. starego regulaminu – promocja odpalona w sierpniu, wrześniu i październiku – tu wszystko lata jak trzeba, bonus się przedłuża etc.
    20.11, czyli już zgodnie z nowym regulaminem, odpaliłem kartę nr 4 – zmigrowany starter zasięgowy – pakiet cykliczny zastartował, bonusa odpaliłem 27.11 – czyli nie długo dowiem się czy promocyjne MB znikną – dam rzecz jasna znać.
    Następną kartę, kartę nr 5 (też starter zasięgowy), aktywowałem 30.11 a bonus odpaliłem 06.12 wszystko zastartowało jak w przypadku karty nr 4.
    Do tego momentu wydawało się że Play liczy uruchomione bonusy dla obu regulaminów oddzielnie – wg. starego odpaliłem 3 karty, a według nowego 2. Wyszło mi że mogę odpalić jeszcze jedną – wg. nowego regulaminu, który mówi o 3 kartach – ale tu skucha.
    Dzisiaj podjąłem taką próbę na karcie aktywowanej 14.12(tez starter zasięgowy po migracji) i w Play 24 mam komunikat: „Nie spełniasz warunków promocji”.
    Ponieważ miałem jeszcze jeden starter zasięgowy, zmigrowałem go do PINK 9 i jak tylko pojawi się w Play24 spróbuję na nim odpalić bonus. Ale na wiele tu nie liczę.

    Bardziej liczę na przedłużanie się bonusa na tych dwóch kartach aktywowanych wg. nowego regulaminu – no zobaczymy co z tego wyjdzie.

    • tomek
      Grudzień 19th, 2016 at 14:32 | #2

      Potwierdzam, mam dokładnie takie samo spostrzeżenie!
      Sam również posiadam kilka kart (więcej niż trzy), które zarejestrowałem jeszcze w terminie objętym starym regulaminem. Na kartach tych jak dotąd przedłużanie pakietu za rejestrację cały czas działa.
      Natomiast jedną z tych kart (a więc zarejestrowaną w terminie działania poprzedniego regulaminu) zachowałem na później i aktywowałem ją dopiero w poprzednim tygodniu. Niestety próba aktywowania bonusa przysługującego za rejestrację kończy się otrzymaniem właśnie takiego komunikatu w stylu "Nie spełniasz warunków promocji".

      • marcin
        Grudzień 19th, 2016 at 15:01 | #3

        Ja na mój problem złożyłem reklamację – tak dla zasady.
        Ale szukając potwierdzenia faktów związanych z liczbami kart, które można zarejestrować po wejściu w życie nowego regulaminu, trafiłem na wpis który Cię zainteresuje
        Otóż na forumplay.pl tzw. Pomoc PLAY informuje że:
        „Użytkownicy, którzy zarejestrowali numer przed zmianą Regulaminu Promocji mogą aktywować bonus na 10 numerach – w tym przypadku należy skontaktować się z Obsługą Klienta aktywacja kodem USSD bądź na Play 24 niestety nie będzie możliwa”. https://forumplay.pl/showthread.php/40808-Nowy-re…
        Tym samym wnioskuję że jeśli masz kartę zarejestrowaną w terminie działania poprzedniego regulaminu i aktywowałeś ją w poprzednim tygodniu, to chyba możesz skorzystać z promocji, tylko musisz należy skontaktować się z Obsługą Klienta.

        • tomek
          Grudzień 19th, 2016 at 16:59 | #4

          Marcin dziękuję za ta wskazówkę!
          to by faktycznie wyjasniało problem z aktywacją bonusa dla osób, które kartę zarejestrowały jeszcze przed zmianą regulaminu;
          ale z drugiej strony boję się zgłaszać do Play … bo jeszcze pozabierają mi pakiet danych z wciąż działających kart :-)
          jako jeszcze jedną ciekawostkę dodam, że na tej właśnie karcie, na której nie mogłem uruchomić bonusu, aktywowałem usługę nielimitowanego transferu na dobę za 4 zł;
          usługa ta aktywuje się z pewnym opóźnieniem; nie wiedziałem dokładnie, po jakim czasie została ona aktywowana, natomiast zauważyłem, że działała ona znacznie dłużej niż dobę, w sumie była aktywna co najmniej przez dwa dni (po prostu stan konta danych w czasie jej aktywności zatrzymał się w miejscu i nie obniżał się, pomim pobierania danych przez ten czas)

        • marcin
          Grudzień 20th, 2016 at 09:42 | #5

          NIE UWIERZYCIE!
          A jednak, po złożeniu reklamacji, uruchomili mi bonus na 6 karcie!
          3 zarejestrowałem według starego regulaminu i 3 wg. nowego. Czyli wychodzi na to że jednak promocje są liczone osobno. Tak do końca nie jestem tego pewien bo odpowiedź z BOK sprowadza się do zdania: "Na Pana prośbę uruchomiamy bonus 100 GB + rok ważności konta. Bonus zostanie aktywowany w ciągu 24 h". W każdym razie bonus mam.

          Generalnie warto jest reklamować. Ja złożyłem 5 reklamacji – sprawy związane tylko z bonusem 100GB (głównie problem 0 dni po przejściu z zasięgowego na PINK9) – i wszystkie załatwione pozytywnie. Na jednej z kart utargowałem nawet 50 zł doładowania.

          Inna sprawa jest to czy te trzy bonusy które uruchomione mam wg. nowego regulaminu się przedłużą. Zobaczymy z czasem.

          • Grudzień 20th, 2016 at 10:23 | #6

            Czyli jednak.
            Ja mam jedną taką kartę jeszcze, sprawdzę.
            Daj znać jak z bonusem.
            Ja mam jedną kartę 50-tkę i na niej bonus się przedłuża normalnie.

          • marcin
            Grudzień 20th, 2016 at 10:56 | #7

            Jutro powinien wejść pakiet 250MB na pierwsza z kart. Bonus zgodnie z oficjalnymi zasadami powinien zniknąć po 27.12.2016 – zobaczymy czy zniknie. Dam znać.

            Jeśli ktoś chciałby reklamować „problem 0 dni” po przejściu ze startera „Wypróbuj internet 4G LTE” (czyli z oferty „Play Online na Kartę 4G LTE 1 zł”), do oferty „Play Internet na Kartę 9 zł”, to zawsze działało (w moim przypadku) powołanie się na naruszenie regulaminu:
            „Regulamin oferty promocyjnej zmiana ofert w ramach internet na kartę w Play” (http://www.play.pl/resources/pdf/2016/Regulamin-oferty-Promocyjnej-zmiana-ofert-w-ramach-oferty-Internet-na-Karte-w-Play_26072016.pdf), gdzie w punkcie 5 czytamy:

            „Po przeniesieniu Numeru MSISDN do usługi przedpłaconej w Ofercie Internet na Kartę w Play:
            a. jednostki rozliczeniowe z Pakietu Złotówek zostaną zachowane
            b. jednostki rozliczeniowe z Premii zostaną przeniesione w stosunku 1:1
            c. Okres ważności połączeń wychodzących nie ulegnie zmianie”.

            Z tym argumentem żaden konsultant nie dyskutował.

          • marcin
            Grudzień 21st, 2016 at 06:45 | #8

            Pakiet 250MB wszedł regulaminowo. Za 7 dni dowiem się czy przedłużył bonus.

          • Wojtax
            Grudzień 21st, 2016 at 16:43 | #9

            Zapomnij o przedluzeniu 100GB z nowym regulaminem.

          • marcin
            Grudzień 21st, 2016 at 18:39 | #10

            A tu się z Tobą zgadzam – raczej na 100%mi nie przedłużą. Ale co to szkodzi poeksperymentować, sprawdzić to empirycznie. Poza tym warto jest czasem stosować pesymizm defensywny – wtedy każde rozczarowanie jest przyjemne.

          • Norbert
            Grudzień 30th, 2016 at 11:46 | #11

            nowa ciekawostka. nie dość, że zablokowali JAKIEKOLWIEK zmiany taryf internetowych (chyba, że komuś to ostatnio działało?) to jeszcze trzeba się reklamacji kłócić o normalne właczenie bonusa na darmowym starterze (chodzi o nową osobę). po 3 reklamacji włączyli, i wyskakuje Liczba pozostałych MB 102633 MB (ważne do 29.01.2017) hmmm ciekawe co? w INK pokazuje w play24 datę ważności pakietu…

          • marcin
            Grudzień 20th, 2016 at 11:34 | #12

            Jeśli chodzi o „problem 0 dni” i ograniczanie ilości uruchomionych przez klienta bonusów, to albo to ogólny bałagan u operatora, albo błędy systemu, albo sztuczne ingerencje. Może to brzmi jak spiskowa teoria dziejów, ale nie trudno sobie wyobrazić że Play sztucznie skraca ważność konta po migracji żeby, zmusić klienta do doładowania (i chociaż mieć taki zysk) – mimo że jest to niezgodne z regulaminem migracji. Tak samo jest z ilością uruchamianych bonusów – niby można (3 wg. nowego regulaminu), ale przecież wiele osób (zapewne większość), którym zablokują start 2giego czy 3ciego bonus nie będzie składać reklamacji – z różnych powodów, bo np. uznają że „system ma rację”, bo nie mają czasu, nie wiedza że mogą to zrobić, albo tak jak kolega tomek – gdyż obawiają się ze Play im coś odbierze.

          • Wojtax
            Grudzień 21st, 2016 at 16:41 | #13

            Oczywiście, ze nie uwierzymy, bo juz od kilku dni konsultanci nie maja mozliwosci przyznawania pakietow duzej wielkosci.

            Było tak do momentu zmiany regulaminu, ze przedłużali długość środków promocyjnych.

            Aktualnie nie jest to możliwe u żadnego abonenta, wiec nie pisz ze ty dostaleś pakiet 100GB po reklamacji.

          • marcin
            Grudzień 21st, 2016 at 18:28 | #14

            Chcesz to nie wierz. Na tej karcie mam w tej chwili 104745 MB – wcześniej za pomocą reklamacji (problem 0 dni) doładowali mi konto kwotą 20 zł. W zakładce Pakiety, "Pakiet 100GB i rok ważności konta" ma status wyłączony (możesz jeszcze włączyć 1) ale tu nie będę gmerał bo jeszcze coś popsuję :)

          • Wojtax
            Grudzień 21st, 2016 at 19:50 | #15

            No i nie wierze, zreszta napisałeś wyzej ze po reklamacji co jest nieprawdą, tym bardziej dwa czy trzy dni temu.
            Podaj numer zgłoszenia , to ci uwierze ;)

          • marcin
            Grudzień 21st, 2016 at 21:20 | #16

            A co Ci da numer zgłoszenia? jesteś agentem play? he, he, he… A tak poważnie na siebie mam 6 kart Play, w tym 3 migrowane startery zasięgowe rejestrowane wg. nowego regulaminu – z różnymi perturbacjami zresztą (jedną reklamowałem 3 razy) co łatwo prześledzić na blogu, bo o tym pisałem. Poza tym "zarządzam" paroma kartami osób które powierzyły mi swoje "interesy", ufając że wiem więcej niż one (choć zapewniałem że alfą i omega nie jestem). Więc nie rozumiem o co Ci chodzi. Ja dożo rzeczy wiem z bloga od Jakuba, Specjalisty i innych użytkowników i korzystam z tej wiedzy. Teraz np. sprawdzam czy Play może zabrać więcej z konta promocyjnego niż niewykorzystane GB z promocyjnej puli 100GB. Zadałem takie pytanie na forum i napisałem zgłoszenie do Play – jak się dowiem to upublicznię.

          • Wojtax
            Grudzień 21st, 2016 at 22:03 | #17

            Zatem nie jestes wiarygodny, bo nie potrafisz podac numeru czy nawet nazwiska konsultanta, ktory takie reklamacje uwzglednia, przyznajac zabrany bonus.

            Jezeli tobie przyznaja a mi, czy innym nie no to sam sobie dopowiedz kto jest agentem Play.

          • Grudzień 21st, 2016 at 23:30 | #18

            1. Bo oczywiście zawsze możesz dodzwonić się do konkretnego wybranego konsultanta, żeby ci uznał
            2. Ja też jestem agentem – każdego z operatorów, bo reklamacje składałem u wszystkich i nigdy sobie nie zapisałem nazwiska żadnego z nich :P

          • Norbert
            Grudzień 21st, 2016 at 23:34 | #19

            rejestrował ktoś ostatnimi czasy coś i przerzucał do innej taryfy bez aktywacji? (za pomocą play24?)

          • Norbert
            Grudzień 22nd, 2016 at 08:27 | #20

            wygląda na to, że i ten błąd w systemie naprawili :(

          • Grudzień 22nd, 2016 at 09:39 | #21

            Nie testowałem tego ostatnio, 3 tygodnie temu działało.

          • Norbert
            Grudzień 22nd, 2016 at 12:05 | #22

            Włącz usługę

            Twoja karta jest nieaktywna. Aby ja aktywowac wykonaj dowolne polaczenie i sprobuj ponownie za 2 godziny.
            Na telepolis piszą, że dobrali się również do przedłużania bonusów w taryfach głosowych za pomocą nakrętek… czas uciekać

          • Norbert
            Grudzień 23rd, 2016 at 09:26 | #23

            wygląda na to, że jakiekolwiek zmiany taryfy w taryfach internetowych zostały przyblokowane…

          • marcin
            Grudzień 22nd, 2016 at 11:26 | #24

            Pozostańmy przy swoich zdaniach. Ja w każdym razie nie potrafię udowodnić Tobie, że nie jestem wielbłądem.

            A co do Twojego oczekiwania, że podam imię i nazwisko konsultanta Play. Było to już poruszane w kilku wątkach na tym forum, bo takie sytuacje miały tu miejsce, ale widzę że to mało.
            1.Upublicznianie cudzego Imienia i nazwiska, bez zgody tej osoby, w powiązaniu z zajmowanym przez tą osobę stanowiskiem i miejscem pracy, jest naruszeniem zasady ochrony danych osobowych. A to rodzi odpowiedzialność karną z art. 49 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych zagrożoną karą grzywny, ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do 2 lat.
            2.Dodatkowo, jeśli by się zdarzyło, że osobę której dane upubliczniono, i którą da się zidentyfikować, ktoś by opisał epitetami ,to osoba pomawiająca podlega, na podstawie art. 212 § 1 k.k. (ew. art. 212 § 2 k.k. gdy zniesławienia dokonano za pomocą środków masowego komunikowania -np. Internet) grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku. Więcej, art. 212 § 3 k.k. przewiduje, że wobec sprawcy przestępstwa pomówienia sąd może nawiązkę na rzecz pokrzywdzonego, PCK itd.
            3.Dalej, zgodnie z art. 24 K. C. ten, czyje dobra osobiste naruszono, może żądać ażeby osoba, która dopuściła się naruszenia, usunęła jego skutki, m.in. poprzez oświadczenie odpowiedniej treści i w odpowiedniej formie. Pokrzywdzony może również żądać zadośćuczynienia pieniężnego i wpłaty na wskazany cel społeczny.

            Pamiętajmy że w internecie nie jesteśmy anonimowi i dotarcie do rzeczywistego autora określonej wypowiedzi nie jest trudne.
            Dodatkowo szastając bezmyślnie cudzymi danymi osobowymi możemy narobić kłopotu takim ludziom jak np. Jakub. Zgodnie z przepisami ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, odpowiedzialność za obraźliwe treści może ponieść usługodawca, który jest odpowiedzialny za serwis, na którym takie treści się pojawiły. W skrajnym przypadku (gdyby np. Jakub odmówił usunięcia szkalujących komentarzy na żądanie poszkodowanego) to właśnie Jakub mógłby stać się stroną pozwaną – tak jakby sam był autorem komentarzy.

            Pomyślcie o tym.

          • Grudzień 22nd, 2016 at 13:53 | #25

            Dlatego komentarze u mnie są wszystkie czytane, ale moderację uprawiam wyjątkowo rzadko.
            Nie ma problemu z usuwaniem, jak ktoś o to poprosi, ale to skrajna rzadkość, oficjalnego żądania usunięcia wpisu z jakiegokolwiek tytułu prawnego jeszcze na oczy nie widziałem.

          • Mirek
            Grudzień 22nd, 2016 at 18:47 | #26

            Reklamacja Marcina dotyczyła niemożliwości włączenia bonusa na trzecim z SIM-ów rejestrowanych po 20 października, a nie zabrania bonusa.
            @Marcin: jeśli chodzi o zabierane GB, to sprawdziłem że po 30 dniach zostaje dokładnie tyle ile było przed włączeniem bonusa 100GB.

          • marcin
            Grudzień 22nd, 2016 at 19:00 | #27

            @Mirek dziękuję za informacje. Napisaliśmy wczoraj z kumplem zgłoszenie w tej sprawie (nadal ma status "Rozpatrywane"). Dla mnie też to jest jakąś pomyłka, że zabrano całość MB choć te poza 100GB miały dłuższy okres ważności niż 30 dni.

          • Mirek
            Grudzień 22nd, 2016 at 21:06 | #28

            Trochę nieprecyzyjnie napisałem wyżej o ilości GB – jeśli dostaliśmy w międzyczasie pakiet comiesięczny to on też zostanie na koncie. Gigabajty pozabonusowe muszą oczywiście mieć ważność, aby pozostać na koncie. Na moich trzech kartach PInK9, gdzie przepadły niewykorzystane GB, tak to się działo. Jeśli przegapimy termin zakończenia bonusa, to możemy zużyć też "standardowe" GB, a nawet PLN z konta.

          • Michał
            Styczeń 6th, 2017 at 17:19 | #29

            Marcin a jak reklamowałeś brak możliwości włączenia 100 Gb: mailowo, przez ich stronę http://www.24.play.pl, telefonicznie, osobiście w salonie Play? Jak mailowo to czy możesz wrzucisz jakiegoś gotowca, po którym włączają bonus?

          • marcin
            Styczeń 6th, 2017 at 19:25 | #30

            Zgłosiłem przez Play 24.
            Argumentowałem że, według REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ „BONUS ZA REJESTRACJĘ NUMERU W PLAY” DLA OFERTY INTERNETU NA KARTĘ W PLAY obowiązującego od 20października 2016r. do 1 lutego 2017r., każdy z Użytkowników może skorzystać z Oferty Promocyjnej dla maksymalnie 3 numerów telefonów.
            Oświadczyłem że mam 3 karty zarejestrowane wg. starego regulaminu i 2 według nowego i na tych pięciu kartach mam uruchomione bonusy.
            Napisałem że chciałem skorzystać z promocji dla trzeciego numeru, i że niestety nie mogę tego zrobić gdyż w play24 wyświetla mi się komunikat „Nie spełniasz warunków promocji”.
            Powołując się na informacje zamieszczoną na Forumplay
            [ https://forumplay.pl/showthread.php/40808-Nowy-re... ]
            mówiącą że od 20.10.2016 jest nowy, niezależny od poprzedniego, limit trzech numerów, poprosiłem o odblokowanie możliwości skorzystania z promocji, dla 3 mojego numer u XXX XXX XXX rejestrowanego po 20.10.2016r.
            Konkludowałem że jest to mój trzeci numeru zarejestrowany w czasie obowiązywania regulaminu promocji zamykającego się datami 20 października 2016r. do 1 lutego 2017r. a więc mam prawo do odebrania bonusa za rejestrację gdyż nie wyczerpałem jeszcze limitu numerów.
            Zareagowali w 24h – myślę że nie chcieli sami sobie przeczyć , bo ten wpis zamieszczony przez Pomoc PLAY, o nowej niezależnej puli jest na forum (link powyżej) i myślę ze w tej sytuacji przeważył na moją korzyść. Myślę że śmiało można się nań powoływać.

        • Tomek
          Grudzień 29th, 2016 at 23:21 | #31

          Marcin dziękuję jeszcze raz za tą poradę o aktywowaniu bonusu na karcie zarejestrowanej po staremu – skontaktowałem się z obsługą klienta Play (poprzez stronę Play24 i zakładkę Zgłoszenia) i bez przeszkód aktywowali oni bonus rejestracyjny na mojej karcie (i niczego przy tym nie zabrali, przynajmniej jak na razie :-) )

          To był mój pierwszy kontakt z obsługą Play i musze przyznać, że konsultanci bardzo dobrze i sprawnie obsługują zgłoszenia, tutaj niczego nie mógłbym zarzucić.

          Na wszelki wypadek podam jeszcze dla innych osób, gdyby również potrzebowały wysłać zgłoszenie, że konsultanci proszą aby podawać numer telefoniczny przypisany do karty SIM oraz jej hasło abonenckie. Jeśli zgłoszenie jest kolejnym w wątku ciągnącej się sprawy, wówczas warto także podać nr poprzedniego zgłoszenia, aby mogli oni połączyć tą sprawę w wątek.

          • marcin
            Grudzień 30th, 2016 at 10:59 | #32

            Świetnie. I tak to powinno działać – należy się to dają. Ja smaruje zgłoszenia i jeszcze żadne – w ostatecznym rachunku – nie zostało rozpatrzone negatywnie.
            A z tymi konsultantami to różnie bywa – pisałem już o tym, i nie tylko ja – że zależy na kogo się trafi. Składałem u nich reklamacje (problem 0 dni po przejściu ze startera na Pink9), które rozpatrywane były pozytywnie w 24h, ale też jedną taką, na którą odpowiedź przyszła po regulaminowym maksimum – czyli po 30 dniach. Składałem też reklamacje do reklamacji (np. 4 do jednego numeru, na jeden problem), bo mi ciągle odrzucali twierdząc że nie mam racji, ale ostatecznie też wyszło na moje (tu nawet kartę doładowali mi 50zł). Teraz na rozpatrzenie jednego zgłoszenia czekam od 21.12.16 (kumplowi, dezaktywując bonus, wykasowali „MB/GB po doładowaniu” do zera, a powinno mu zostać z 5GB, bo tyle miał w momencie startu promocji) – po drodze były święta więc mają odpuszczone – zobaczymy co wyjdzie. Generalnie nic nie tracę – poza czasem – a coś tam ugrać mogę. Najbardziej mnie cieszą te zabawy ze starterami zasięgowymi – za 0 zł można mieć profity w postaci nie tylko 100GB (niestety już tylko na 30 dni) ale i doładowań. Bo regulaminy w Play są tak fatalnie skonstruowane ze tylko szukać dziur :)
            Pozdrawiam

          • Grudzień 30th, 2016 at 11:01 | #33

            Regulaminy to małe piwo. System billingowy to znacznie weselsza sprawa, bo regulaminy trzeba implementować w strukturze, która już jest stworzona i sztywna.

    • Norbert
      Styczeń 1st, 2017 at 13:44 | #34

      niestety – na INK50 również bonus odebrany :( Szczęśliwego Nowego Roku!

  2. 100GB
    Grudzień 16th, 2016 at 14:23 | #35

    Odsprzedam po cenie zakupu w kiosku zbędne mi oryginalnie zapakowane startery:
    PInK 9 – 2 sztuki – cena 9 zł za sztukę
    PInK 19 – 1 sztuka – cena 19 zł
    Nie wysyłam, odbiór wyłącznie w Szczecinie.

    Chętnych proszę o wiadomość: mobile.virgin.pl @ gmail.com

    • 100GB
      Grudzień 17th, 2016 at 10:57 | #36

      Oferta wciąż jest aktualna.

      • Smerf
        Grudzień 20th, 2016 at 18:45 | #37

        I długo będzie. Koniec kokosanek.

        • były fan PLAY
          Grudzień 20th, 2016 at 20:45 | #38

          Tak? To proszę poczytać, co ma na ten temat do powiedzenia konsultant Play:
          09-12-2016, 11:13 post#142:
          @Krzysztof_81 – przepraszam, jednak wprowadziłem Cię w błąd. Jeżeli zarejestrowałeś numer przed 20 października, to bonusy możesz aktywować na poprzednich zasadach, czyli na 10 numerach.
          Zarejestruj proszę jeszcze raz zgłoszenie i podaj mi jego numer, przekażę sprawę do realizacji.
          https://forumplay.pl/showthread.php/40808-Nowy-re…

          • Noimi
            Grudzień 22nd, 2016 at 13:36 | #39

            Ale będą działać rok, czy po miesiącu skasują? I czy mogę zarejestrować po 20tym października te kupione w Szczecinie?

          • Grudzień 22nd, 2016 at 13:54 | #40

            A jak byś chciał zarejestrować karty przed 20 października, jak jest grudzień? :D

          • były fan PLAY
            Grudzień 22nd, 2016 at 14:49 | #41

            Jeżeli ma główny numer zarejestrowany zgodnie ze starą umową sprzed 20 października, to TEORETYCZNIE może dorejestrować aż do 10 numerów. Prawdopodobnie jednak PLAY idzie na przeczekanie do lutego, a wtedy… można ich cmoknąć.
            Nie ma promocji, nie ma problemów z nachalnymi petentami.

          • 100GB
            Grudzień 22nd, 2016 at 21:55 | #42

            Link nie działa. Albo awaria w Play, albo raczej celowe utrudnianie zajrzenia do niewygodnych wypowiedzi, bo i wiele innych linków na forum też mi nie działa.

          • 100GB
            Grudzień 23rd, 2016 at 12:47 | #43

            Jednak to była jakaś awaria, dzisiaj forum play działa.

  3. marcin
    Grudzień 16th, 2016 at 12:50 | #44

    a propos ograniczeń:

    "Wolniejszy mobilny internet poza własną siecią Playa"
    http://www.rp.pl/Media-i-internet/312159849-Wolni…

    • Grudzień 16th, 2016 at 20:22 | #45

      Tak, czytałem, ale nie wiem czy o tym pisać – ani nie jestem pierwszy, ani nie mam nic do dodania.

  4. Grzegorz
    Grudzień 15th, 2016 at 19:59 | #46

    Pisałem ostatnio, że nadajnik w mojej okolicy jest już bardzo mocno obciążony i LTE1800 powoli przestaje wyrabiać. Proszę, takie parametry utrzymują się już kolejny wieczór: http://www.speedtest.net/my-result/5882639977
    Już skończyły mi się argumenty, które mogłyby przemawiać za Play. Chyba tylko cena. Jeszcze kilka miesięcy temu bez problemu mogłem osiągnąć 30-35 Mb/s (nawet wieczorem). To, co się dzieje dzisiaj, trudno komentować. Jak już gdzieś postawią BTS-a, to później już nic z nim nie robią. A przecież powinni stopniowo zwiększać dosył, bo wiadomo, że z czasem coraz więcej ludzi loguje się do tego nadajnika. Jak tak dalej pójdzie, to za rok LTE Play zejdzie do poziomu dawnej neostrady.

    • Grudzień 15th, 2016 at 20:41 | #47

      Kolejny problem to jest także sposób podłączenia stacji bazowej do sieci – czasem stacja bazowa o łącznej szybkości 1 Gbit/s jest wpięta do sieci łączem ADSL o przepustowości kilkudziesięciu Mbit/s…

  5. przemo
    Grudzień 14th, 2016 at 20:24 | #48

    Czy to przypadkowy zbieg okoliczności czy celowe działania Play? Ostatnio jestem nękany serią niezrozumiałych problemów z dostępem do konta PInK w Play24 do którego dodałem kilka numerów z aktywnymi bonusami. Na zgłoszenia konsultanci reagują różnymi mniej lub bardziej fałszywymi informacjami lub bezsensownymi propozycjami oraz jedną wspólną: zostań abonentem. Też tak macie?

    • Grudzień 14th, 2016 at 21:07 | #49

      Zero problemów u mnie, a podobny układ – do tego numery rejestrowane na różne osoby.

      • przemo
        Grudzień 15th, 2016 at 05:50 | #50

        Nie można wykluczyć nałożenia się efektu niedoróbek w interfejsie Play24 oraz amatorskiego poziomu konsultantów (studenci?). Jeży tylko włos fakt, że niekompetentnym konsultantom pozwala się grzebać w systemie – najwyraźniej mają dostęp do wielu parametrów konfiguracyjnych.
        Ciekawe czy abo też korzysta z Play24 czy portal ten służy tylko prepaidom?

        • Grudzień 15th, 2016 at 08:30 | #51

          Konsultanci nie mają tutaj żadnego wpływu na działanie systemu. To jest wg mnie problem związany z tym, jak powstaje system rozliczeniowy operatorów – to całkiem skomplikowana zabawka, z którą nie ma żartów. I niestety czasem jak ktoś sobie uprości życie przy implementacji jakiegoś rozwiązania marketingowo-prawnego, to takie są efekty. Po prostu burdel, który wykorzystujemy my, potem operator.

  6. przemo
    Grudzień 10th, 2016 at 04:21 | #52

    Wbrew zapowiedziom po wprowadzeniu nowego regulaminu PLAY wlicza do nowego limitu (3) bonusów rejestracynych również te, które przyznano w/g starego regulaminu (limit = 10). Czyli PLAY robi swych klientów w trąbę. Trudno ostatnio polegać na ich informacjach – to coraz częściej marketingowy bełkot. Przyjdzie pogodzić się z Aero2. Ich pakiet 30/30/30 jest do przyjęcia i jest PROSTY – nie traci się czasu na kombinowanie z dobieraniem pakietów, których działanie nie jest jasne i zmieniane w biegu ze szkodą dla klienta.

  7. Roman Ingarden
    Grudzień 8th, 2016 at 22:30 | #53

    Wymyślił to prawdziwy mistrz marketingu PLAY:

    1) Dziesiątki tysięcy sprzedanych starych starterów PINK – takich jak w art. Jakuba.
    (Policzmy te po 9zł i 19zł x ilość sprzedanych SIMek = ??????)

    2) Nabicie ogromnej ilości aktywnych kart SIM-można wpisać po stronie aktywów w bilansie firmy.
    3) Dane osobowe – mają dziś swoją cenę.

    4) Ups. Mamy "dziurę" w systemie.Ojej! Trzeba coś z tym zrobić.

    Tak się robi biznes.
    A to niby my jesteśmy "cfaniaki".
    Kury szczać prowadzać…

    Ps. Bojkot PLAY to jedyne wyjście by oduczyć cwaniaków na górze kombinatoryki stosowanej.
    To musi być systematyczna akcja,którą odczują w słupkach po stronie aktywów.

    • bubu
      Grudzień 8th, 2016 at 22:34 | #54

      Tylko niech JD nie wycina tych kilku słów prawdy i nie likwiduje wątku ;)
      Mam wrażenie,że pacyfikuje społeczne oburzenie.

      Ps. Jeden z wątków o bojkocie już zniknął.

      • Grudzień 9th, 2016 at 01:34 | #55

        Nie siej zamętu, z tej dyskusji nie zniknął żaden wpis. Usuwam (rzadko, raz na kilka tygodni) duplikaty oraz regularny spam. 3-4 razy zdarzyło mi się w historii bloga usunąć bluzgi i wątki czysto-bluzgowe. Zawsze zostaje informacja o tym, że wpis został usunięty.

    • Dudadej
      Grudzień 8th, 2016 at 22:36 | #56

      Tak zysk z samych simek liczony w mln polskich złociszy.

    • nitro G
      Grudzień 8th, 2016 at 22:39 | #57

      "Każdemu po 100GB!"
      Brzmi jak Wałęsa co obiecywał każdemu 100mln.

      • PrysznicPysznic
        Grudzień 8th, 2016 at 22:54 | #58

        Każde pokolenie ma swoją kiełbaskę wybiorczą.
        W liberaliźmie wystarczy każdemu obiecać gigabajciki albo darmowe Wifi…

        Będziemy teraz ściany tapetować kartonikami od PINKów

        Ps.To promocja nikt tak drogo nie liczył za metr bieżący tapety(9 i 19 złotych za kartonik 10x8cm) :) ))

    • Otatni
      Grudzień 9th, 2016 at 09:49 | #59

      I taka jest prawda.Pieniędzy mamy tyle co wody w basenie po koski,a każą nam skakać na główkę.
      Jest na to długotrwały sposób.Patriotyzm gospodarczy.

    • Zenek
      Grudzień 9th, 2016 at 11:16 | #63

      Pewnie mają kreta w firmie. Ktoś ostatnio dołączył do nich nowy?

      • ChoCho
        Grudzień 9th, 2016 at 22:47 | #64

        Ani jednego abonamentu więcej u nich. Nawet gdyby najnowszą kspeiunię albo szajsunga dawali za zeta.

    • iks
      Grudzień 9th, 2016 at 15:01 | #67

      Odwdzięczyć się można wykorzystując do końca 100GB i to całość w trybie 3G. To ich konkretnie zaboli.

      • Siesaj
        Grudzień 16th, 2016 at 21:31 | #68

        Oczywiście ze po wykorzystaniu
        , klasycznym naszej stówki

    • Lipko
      Grudzień 16th, 2016 at 09:19 | #69

      Lipa – tez uciekam

    • Filemo
      Grudzień 18th, 2016 at 22:41 | #70

      Coś slabo z tym bojktem.Jak zwykle skończy się na gadaniu

      • iks
        Grudzień 19th, 2016 at 19:36 | #71

        Ciekawe jak sprawdzasz te kilkanaście osób, które czytają ten wątek.

    • Tomik
      Grudzień 20th, 2016 at 11:32 | #72

      Jakby byli tacy sprytni, to by DIL ucięli, bo tam za jakieś śmieszne złotówki rozdają ponad 100 giga miesięcznie.

  8. Mirek
    Grudzień 6th, 2016 at 08:12 | #75

    Potwierdzam obserwacje innych użytkowników PInK – PLAY "NAPRAWIŁ" bonus 100GB i nie jest on przedłużany pakietami 250 i 500 MB. Po niecałych 30 dniach od aktywacji bonusu, dokładnie to co z niego zostało jest zabierane. Dzień aktywacji też jest liczony do tych 30.

    • Max
      Grudzień 7th, 2016 at 11:24 | #76

      Ta sama sytuacja na zarejestrowanym po 20.10 starterze. Rejestrowane wcześniej nadal działają.
      Może przedłużenie za 5 PLN przed końcem miesiąca pozwoli przedłużyć 100 GB?
      Z FORUM PLAY wynika, że zmieniła się interpretacja i mimo "Aktywnego" pakietu 250 MB uruchamia się on dopiero po 30 dniach i faktyczne doładowanie 250 MB przychodzi po 2 miesiącach.
      Przynajmniej ja tak wypowiedzi tamtejszych konsultantów…

      • przemo
        Grudzień 7th, 2016 at 20:25 | #77

        przed chwilą nie udała mi się próba włączenia bonusa na starterze zarejestrowanym i zmigrowanym do taryfy PInK9 5 dni temu oraz doładowanym szybko za 5 zł. W Play24 opcja włączenia bonusa była aktywna, po kliknięciu 'włącz' i wpisaniu kodu przysłanego SMSem pojawił się komunikat "Nie spełniasz warunków promocji". Czy nowe warunki promocji po 20.10 wykluczają bonus na zmigrowanym starterze, wie ktoś?

        • Grzegorz
          Grudzień 7th, 2016 at 21:10 | #78

          Może chodzi o ten nowy limit 3 bonusy na osobę?

          • przemo
            Grudzień 7th, 2016 at 21:58 | #79

            Zarejestrowałem 3 startery po zmianie regulaminu i ten był pierwszy na którym chciałem włączyć bonus. Tak że limitów raczej nie przekroczyłem. A na warunkach starego regulaminu mam 4 bonusy, które jak na razie sprawują się poprawnie.

    • martin
      Grudzień 7th, 2016 at 11:46 | #80

      U mnie, na kilku kartach rejestrowanych wg. starego regulaminu, kolejne pakiety 250MB wchodzą i bonusy się przedłużają.
      Na pierwsza kartę rejestrowaną wg. nowego regulaminu pakiet wejdzie 20/21 grudnia i wtedy zobaczę co będzie.
      Mam jeszcze kartę którą reklamowałem, a że reklamacja (raczej 3 reklamacje do tej karty) rozpatrywana były ponad miesiąc, to pakiet 250MB na nią wszedł przed uruchomieniem bonusa – kolejny powinien wejść 30.12.2016 – ciekawe co w takiej sytuacji…

      • Max
        Grudzień 7th, 2016 at 23:27 | #81

        Raczej nie wejdzie, miałem podobnie: pozostało 1,2 GB, odczekane prawilnie 3 lub cztery doby. Szkoda…

    • były fan PLAY
      Grudzień 8th, 2016 at 09:44 | #82

      Tak to wygląda po zarejestrowaniu piątej karty sim, odczekaniu 2 dni i próbie aktywacji bonusa 100GB:

      Włącz usługę:
      Pakiet 100GB i rok ważności konta
      Bonus za rejestrację Twojego numeru w Play. 100 GB ważne przez 30 dni i rok ważności konta za 0 zł. Szczegółowe informacje w regulaminie na http://www.play.pl

      Weryfikacja uprawnień:
      Na Twój numer 48xxxxxxxxx zostało wysłane hasło SMS.
      W celu potwierdzenia zmiany na koncie wpisz je w poniższym polu.
      Hasło SMS:
      Do czasu wylogowania z Play24 kolejne zmiany wykonasz bez konieczności ponownego wpisywania hasła SMS.
      Nie możesz odbierać SMS? Ustaw przekierowanie haseł na inny numer

      Włącz usługę:
      Nie spełniasz warunków promocji.

      • były fan PLAY
        Grudzień 8th, 2016 at 10:14 | #83

        Ważność konta na połączenia wychodzące też uległa skróceniu jeśli się nie doładuje? Czyli "rok ważności konta" także poszedł w odstawkę?

        Stan konta numeru 5xx xxx xxx
        Konto 9,00 zł (ważne do 12.12.2016)
        Środki do wykorzystania. Konto możesz uzupełnić doładowaniem. Stan Konta sprawdzisz też w telefonie, wpisując kod *101# i zatwierdzając "zieloną słuchawką".
        Stan konta jest aktualizowany po zakończeniu sesji internetowych.

        Data ważności połączeń wychodzących 12.12.2016
        Data, po przekroczeniu której zostanie zablokowana możliwość wykonywania połączeń wychodzących, m.in.: połączeń głosowych, wideo, wysyłania wiadomości i transmisji danych. Aby przedłużyć ważność połączeń wychodzących należy doładować konto, np. na stronie http://www.doladowania.play.pl

        Data ważności połączeń przychodzących 12.03.2017
        Po przekroczeniu daty ważności połączeń przychodzących stracisz możliwość odbierania połączeń i otrzymywania wiadomości (SMS/MMS). Nie będziesz też mógł w pełni używać Play24, ponieważ nie otrzymasz hasła jednorazowego SMSem. Aby przedłużyć ważność połączeń przychodzących należy doładować konto, np. na stronie http://www.doladowania.play.pl

        MB/GB po doładowaniu 2630 MB
        Więcej informacji znajdziesz na http://www.play.pl

        • Grudzień 8th, 2016 at 13:36 | #84

          RWK nie jest tutaj naruszany z tego co widzę i słyszę. Więc pakiet cykliczny, o ile go mamy, to możemy dalej użytkować.

          • ale lipa!
            Grudzień 9th, 2016 at 00:33 | #85

            Karta sim aktywowana 10.12.2016, konto jest ważne do 12.12.2016 i nie da się włączyć "rok ważności konta".

  9. Piotrek256789
    Grudzień 4th, 2016 at 15:07 | #86

    Mi ostatnio przyszły dwa startery zasięgowe. W jednym zmieniłem taryfę na Play Internet na kartę 9 (tą z tym cyklicznym pakietem 250 MB), pakiet się sam odpalił, ale potem się sam wyłączył i teraz nie da się go włączyć i ma status nieaktywny.

  10. Mietek
    Listopad 29th, 2016 at 15:04 | #87

    Play chyba kończy impreze (przynajmniej w taryfach głosowych) …promocyjne MB (przedłużane co miesiąć za 5pln 600MB) są ważne do 28 grudnia, zamiast do końca grudnia… Ktoś wie coś więcej?

    • konsultant
      Listopad 29th, 2016 at 16:35 | #88

      wyjeżdżamy na Sylwestra na Kanary i wcześniej domykamy sprawy

Strony komentarza
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>