Kontakt

Można się ze mną skontaktować na szereg sposobów.

Zawsze jednak zachęcam do skorzystania spisu najczęściej zadawanych pytań o Aero2.

Poza tym można mnie także znaleźć na wszystkich podstawowych komunikatorach internetowych (od GG, przez ICQ, MSN, aż po Skype): wystarczy poszukać mnie w katalogu użytkowników danego systemu po imieniu i nazwisku: Jakub Danecki

W miarę możliwości staram się odpowiedzieć na wszystkie pytania i uwagi, ale zachęcam do korzystania z forum.jdtech.pl, gdzie można uzyskać pomoc od społeczności powstającej wokół bloga.

We wszystkich innych kwestiach proszę o kontakt na adres jak@danecki.net.

UWAGA: funkcja komentarzy poniżej nie jest przeznaczona do zadawania pytań technicznych (proszę o korzystanie z forum lub komentarzy pod pasującym do zadawanego pytania artykułem), a powinna być stosowania do wymiany informacji na temat kontaktu z autorem bloga.

  1. Mateo
    Lipiec 24th, 2014 at 00:38 | #1

    Pewnie robię zamieszanie ale proszę wybaczyć starszej osobie, mającej problem z aero. Jestem autentycznym "socjalnym internautą" z bo niestety na płatny internet emerytury nie staje.
    Nie potrafie się podpasować z mym pytaniem do tematów na forum, dlatego napiszę tutaj.
    Sygnał tu u mnie słabawy ale Syn pokombinował i uruchomił mi aero na Hauwei 586 który, odpowiednio zabezpieczony znajduje się trzymetrowym maszciku przed domkiem (bo tylko tak jest kilkukreskowy odbiór sygnału aero) do modemu podłączony jest kabelek usb, którym ładowana jest wewnętrzna bateria tego routera -a sygnał wifi z routera trafia do mojego latopa w pokoju. Od miesięcy działało to super OK!
    Problem powstał gdy zaczeły się capchy !
    Aby się regulaminowo rozłączyć i załączyć tym routerem – muszę muszę każdorazowo, co godzinę wyjść na podwórko opuścić router z maszciku, dokonać rozłączenia przyciskiem na urządzeniu, po chwili załączyć się z powrotem… ręce i nogi opadają,
    Rozpaczliwe pytanie – czy możliwe jest to rozłącznie i ponowne załączanie – aby robić je programowo w tym routerze tzn przez wifi lub po kabelku usb tzn rozłączać się z mojego latopa a nie latać do tego routera. To router mobilny Hauwei 586 z logo Play z oprogramowaniem Play Web Partner

    • T Atomicus
      Lipiec 24th, 2014 at 03:39 | #2

      Oczywiscie ze jest to mozliwe.
      1.
      Na poczatek moze: otworzyc okno przegladarki, zalogowac sie do routera, i tam musi opcja rozlacz/polacz. Nie jest wymagany restart routera (choc i taka opcja jest w routerze).
      Najlepiej miec caly czas otwarte w przegladarce jedno okienko z dojsciem do routera.
      2.
      Mozna zainstalowac program na komputerze, ktory nieco uprosci te procedure (artykuly sa tutaj, na tym portalu)
      3.
      Mozna zainstalowac program/wtyczke na routerze, ale konfiguracja nieco trudniejsza i nie na kazdym routerze to pojdzie (na tym Huaweiu 586 bedzie to raczej trudne).

    • Lipiec 24th, 2014 at 07:35 | #3

      Tak jak mówi kolega – można wykonać te czynności zdalnie przez przeglądarkę internetową – na stronie pod adresem 192.168.0.1 (ew. 192.168.1.1 lub innym adresem, żeli został zmieniony). Dostępna tam jest opcja rozłączenia/połączenia, a jak nie – to zresetowania całego urządzenia.
      Co do tyczki – nie jest potrzebny sygnał bardzo dobry, wystarczy jedna kreska, byleby cały czas był w miarę stabilny. Więcej o tym pisałem tutaj: http://jdtech.pl/2013/03/jak-sobie-radzic-ze-slab…

  2. wiktor
    Maj 13th, 2014 at 10:42 | #4

    Jak inni zmówiłem u pana modem i go otrzymałem.Podłączyłem do komputera i uzyskałem połaczenie z internetem.Tak było przez kilka miesiecy.Teraz nie moge nie połaczyć.Od soboty to jest 10-05-2014 prędkość połączenia pokazywana w aplikacji dołaczonej do modemu nie przekracza do 5 kbps.Taka predkość nie wystarcza do niczego.Strony nie ładują sie w ogóle.I teraz nie wiem co jest przyczyną.Komputer ,modem,
    areo2 czy coś innego.Do nadajnika mam 1520m.Sygnał to trzy kreski.Dioda modemu świeci się na niebiesko ciągłym światłem. Prosze o rade co jest przyczyną.Ta prędkość spadła nagle.Podczas połączenia.

    • Maj 13th, 2014 at 15:03 | #5

      Niestety nie mogę zdiagnozować tego problemu na odległość, ale obstawiam awarię stacji bazowej – warto zgłosić to do operatora podając lokalizację. Jednocześnie proponuję eksperyment – wycieczkę w zasięg innej stacji bazowej Aero2 i sprawdzenie, czy problem także wystąpi.

      • wiktor
        Maj 14th, 2014 at 12:03 | #6

        Chciałbym podziękować za odpowiedź i za czas jaki pan poświęcił.Proszę jeszcze o chwile uwagi. Otóż napisze co zrobiłem.
        Przewiozłem komputer wraz z modemem do innego miejsca 16km dalej od mojej stacji nadawczej.Modem nie odnajduje sieci AREO2.Odłączyłem modem i podłączyłem do innego komputera.Po zainstalowaniu odnalazł sieć i się połączył.Prędkość około 520kbps czyli dużo większa niż na moim.Odinstalowałem Mobile Partner na moim komputerze i ponownie zainstalowałem.Nie wykrywa sieci AREO2.Natomiast w -opcje-sieć-tryb rejestracji zaznaczyłem ręczne wyszukiwanie i rejestrowanie po -odśwież- mam Plus (2G)(3G)Dostępny, Play(2G)(3G)Zakazany, T-Mobile(2G)(3G)Zakazany, Orange(2G)(3G)Zakazany. Gdy wybieram Plus i -Zarejestruj (niby dostępny) mam -Rejestracja nie powiodła się czy włączyć tryb automatyczny i koniec.Oczywiście na automatycznym nie mam AREO2 i pulsuje na modemie zielona dioda.Dodam jeszcze że w domu "widzi" sieć AREO2 i sygnał jest na pięć kresek a nie na trzy jak pisałem poprzednio. I co z tym fantem zrobić.Proszę o jakąś podpowiedź .

  3. Maj 11th, 2014 at 16:10 | #7

    Witam,
    brak mi w tej chwili słow,by określić swój stan furii,która dopadła mnie,kiedy włacza się komunikat,- by odblokować dostęp do bezpłatnego internetu Cabtha…Sk….,ch….,cioty,banda to delikatne określenia twórców pomysłu,by powielić i wpisać widoczny napis dwuczłonowy,powykręcany jak sen somnambulika i popierdolony jak małolat na haju!Co za KRETYN wymyślił i wdrożył w generowanie owych b.b.b.nieczytelnych wywijasów bzdur,które w celu odblokowania należy wpisać?DEBIL.
    Brak mi naprawdę określeń,by dać upust swojej przrażajacej indolencji,w momencie,kiedy próbuję to gówno na ekraniku przeczytać (a mam wadę wzroku znaczną!!!),-a tworca owych pseudozabezpieczeń smieję się do rozpuku.Doprawdy,żałosne działania,-
    bez pozdrowień,bez dalszego już komentarza,-
    rozczarowany czyjąś głupotą-
    Jotenka

    • Maj 11th, 2014 at 17:40 | #8

      Jako pomoc polecam http://jdtech.pl/2014/05/aero2-i-captcha-sposob-n… – ale samych kodów się nie pozbędziemy…

  4. sebastian
    Maj 7th, 2014 at 19:04 | #9

    witam zamiast kapcia niech to stosują http://areyouahuman.com/site-owners/playthru/

  5. Mariusz
    Kwiecień 28th, 2014 at 11:32 | #10

    Kiedy zacząłem używać aero2 kilka dni temu (skonfigurowanie Galaxy S4mini duos było bardzo kłopotliwe, ale się udało) nawiązywanie kontaktu z aero2 nie było zbyt skomplikowane. Pojawiały się dwa wyrazy w "kapciu" jak to Państwo nazywacie, jeden normalną czcionką, drugi zdeformowany. Uznałem, że trzeba wpisywać tylko ten zdeformowany i działało. Nie było problemów. Ale obecnie po kilku dniach sa dwa wyrazy tak zdeformowane, że nie udało mi się jeszcze osiągnąć połączenia. Nie jest wykluczone, iz jest to tak ustawione, że nawet jeśli wpisze się poprawnie, to połączenia nie ma. Areo2 to kant. Zażądam zwrotu 20 zł. Na takich 20-złotówkach od tysięcy też można się dorobić.

    • Kwiecień 28th, 2014 at 12:17 | #11

      Wszyscy odczuwamy problemy z kodami – zapraszam do dzielenia się uwagami pod artykułami na jdtech.pl, natomiast procedura zwrotu karty znajduje się na stronie http://jdtech.pl/2013/05/aero2-rezygnacja-i-odzys… oraz na stronach operatora.

  6. wiesscar
    Kwiecień 28th, 2014 at 11:15 | #12

    Panie Jakubie,
    Zamowilem modem Huawei E3131s-2 w piatek 25 kwietnia 2014r.
    Paczka z modemem i kablem przyszla dzisiaj w poniedzialek 28 kwietnia 2014r.
    Od razu odpalilem modem na komputerze. Chodzi jak maselko internet aero2
    (tym "kapciem" czyli captcha troche utrudniaja bo literki niewyrazne ale za 4 razem wskoczylo
    - ale moze dzieki temu siec nie bedzie przeciazona bo ponoc byli sciagacze duzej ilosci danych).
    Zamowienie, dostawa, sprzet – wszystko super. Dziekuje za Pana wklad pracy dla nas internautow.
    Dziekuje serdecznie. Pozdrawiam.
    Wieslaw S. Nowy Sacz

    • Kwiecień 28th, 2014 at 11:24 | #13

      Bardzo dziękuję za informację i miłe słowa. Zapraszam do podzielenia się tym komentarzem także na stronie sklepu: http://jdtech.pl/sklep

  7. Jola
    Kwiecień 21st, 2014 at 19:22 | #14

    Ja zapłaciłam za karte i przesyłke w styczniu i do tej pory nie mam karty
    Z samego rana ide na policje z potwierdzeniem wplaty.

    • Marcin
      Kwiecień 21st, 2014 at 19:36 | #15

      To są wysoke progi pani jolu żaden cham nie poda numeru tel by uzyskać jakąkolwiek informacje trzeba ukoniczyć szkołe informatyczna by szczegułowo opisać chamą szczeguły.
      Bo wszystko chodzi o kasę jak za placisz to ci ekstra zrobią.

      • Kwiecień 22nd, 2014 at 08:53 | #16

        Z Aero2 nie ma problemu z wydawaniem kart. O ile wykonamy pełną procedurę. Zawsze można zapytać o status i jeżeli podamy dane wystarczające do identyfikacji zamówienia (PESEL, imię i nazwisko itd.) to zwykle wszystko da się wyjaśnić.

    • Kwiecień 22nd, 2014 at 08:52 | #17

      A nie lepiej… zgłosić się emailem do operatora podając PESEL i zapytanie o co chodzi?
      BTW: dokumenty zwykłą pocztą zostały przesłane?

  8. Daria
    Kwiecień 21st, 2014 at 12:02 | #18

    Witam, mam zakupiony u pana Modem i router, działam cały czas na WIFI ze względu na to, że u mnie w domu jest 3 użytkowników internetu. Bez problemu łączyłam się bezprzewodowo z internetem do czasu gdy nie podłączyłam internetu z iplusa w pracy by wykorzystać na maksa to co jest zapłacone. No i tu pojawia się problem, wszyscy w domu łączą się bez problemu z siecią WiFi natomiast mój laptop w ogóle nie wykrywa dostępu do sieci. Pytanie co teraz? powiem tylko, że sam iPlus był zainstalowany już na laptopie i nie było problemu z wykryciem sieci bezprzewodowej z Aero2 .. . Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu .

    • Kwiecień 21st, 2014 at 12:22 | #19

      Najlepiej w takim wypadku wysłać email, łatwiej pomóc co do konkretnego przypadku.
      Zakładając, że laptop nie widzi sieci WiFi z routera, a inne urządzenia widzą – powinno wystarczyć… włączenie interfejsu WiFi w laptopie – być może został po prostu zdezaktywowany (przełącznikiem, kombinacją klawiszy itd).

  9. duch
    Kwiecień 17th, 2014 at 21:33 | #20

    Pytanie czy Google "sprzeda" to nim nadejdzie "koniec" Aero2.
    http://m.technologie.gazeta.pl/internet/1,113033,…

  10. Ludwik
    Kwiecień 15th, 2014 at 09:39 | #21

    Złożyłem do UKE skargę na Aero2. Zobaczymy z jakim skutkiem.

Strony komentarza
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>