Home > Wiadomości > Era Premia – masz punkty? Zostało kilka godzin

Era Premia – masz punkty? Zostało kilka godzin

Krótkie przypomnienie dla wszystkich abonentów Ery, czyli teraz T-Mobile, którzy tak jak ja przez wiele lat korzystali intensywnie z usług abonamentowych i zbierali pracowicie punkty w programie Era Premia. Przypominam, że wszystkie punkty przepadają dziś o północy – jeżeli jeszcze ich nie wykorzystaliście, wszystkie stracicie. Warto je wykorzystać, gdyż mają dość realną wartość. Ja swoje wykorzystałem do doładowania konta Tak Taka. A jeżeli nie mamy żadnego innego pomysłu, można je przekazać choćby na cele charytatywne.

Punkty można zamienić na konkretne produkty za pomocą serwisu I-BOA, albo dzwoniąc na infolinię operatora.

Więcej informacji o zamknięciu programu można znaleźć na stronie operatora.

PS: Ciekawe, co nam zaoferują po zamknięciu Era Premia. Obawiam się, że będzie równie „ciekawie i korzystnie”, jak po zamknięciu programu lojalnościowego Orange i przejściu na PayBack.

Kategorie:Wiadomości
  1. Martin
    Listopad 16th, 2011 at 14:18 | #1

    A zobacz co masz ustawione na iBOA. Odznacz wszystkie informacje handlowe itd. nie powinni już wtedy przesyłać wiadomości reklamowych.

    • haron
      Listopad 16th, 2011 at 15:40 | #2

      Mam wszystko ustawione na "brak zgody" a pomimo to ciągle przychodzą MMSy z t-Mobile :-(

      • Listopad 16th, 2011 at 16:57 | #3

        Jeszcze zgłasza się brak zgody przez SMSa jakiegoś no i oczywiście opt-out na infolinii. Zwykle pomaga.

        • haron
          Listopad 16th, 2011 at 18:55 | #4

          Czyli widać, że niestety infolinia mnie nie ominie (szkoda, że t-Mobile nie potrafił uszanować ustawień zastanych przy przejęciu ERY).

          • Maniek99
            Listopad 16th, 2011 at 19:23 | #5

            Można złożyć reklamację przez formularz na iBOA. U mnie dopiero to zadziałało.
            Ale wystarczy że skorzystasz z jakiejkolwiek promocji i znowu lądujesz na SMSowej liście.

          • jijja
            Listopad 16th, 2011 at 22:17 | #6

            Na spam w SMSach od operatora, najlepszy jest donosik do UKE. Kiedyś w "Heyah" (i chyba reszcie Ery również) męczyli loterią z Mercedesami – nie dało się tego wstrzymać, bo na stronie "Heyah selfcare" opcja była nieaktywna. Dałem im kilka razy szansę (pisałem do nich), zbywali mnie, więc wypełniłem formularz na UKE. Za jakiś tydzień pismo, że wszczęli sprawę, jeszcze z dwa tygodnie i pismo z załączonymi przeprosinami od PTC i informacją, że dostałem jakiś byczy pakiet minut i przedłużenie ważności konta o pół roku więcej. W dodatku zrobili mi to dla dwóch numerów, bo wypełniając formularz podałem dwa. Więc warto się o swoje dopominać :) .

  2. Szymon
    Listopad 15th, 2011 at 22:25 | #7

    Żeby było jasne t-mobile wysyłał sms, o terminie zakończenia programu i terminie wykorzystania punktów. Mam całą rodzinę w t-mobile i pod koniec września każdy dostał info – ja nawet 2x. Przypuszczam, że po prostu sms od operatora poszedł od razu do kosza.

    • haron
      Listopad 15th, 2011 at 23:19 | #8

      Mogło być i tak. Od kiedy t-Mobile zaczął zarzucać mnie MMSami (czytaj: od samego początku) reaguję na kolejne wiadomości przychodzące od nich obrzydzeniem (choć jeśli byłby to SMS to powinienem go przeczytać bo bez lektury kasuję tylko reklamowe MMSy).

  3. Martin
    Listopad 15th, 2011 at 21:19 | #9

    Niekture nagordy można zamówić poprzez SMS.

    • haron
      Listopad 15th, 2011 at 21:49 | #10

      Fakt, znalazłem, dzięki :-) Doładuję koleżance tak-tak'a, pewnie się ucieszy :-]

      • Listopad 15th, 2011 at 22:14 | #11

        Cieszę się, że informacja komuś się przydała :)

        • haron
          Listopad 15th, 2011 at 23:07 | #12

          :-) Dzięki za informację, ja też się cieszę, że punkty mi nie przepadły, a koleżanka to nawet podwójnie ;-)

  4. haron
    Listopad 15th, 2011 at 20:24 | #13

    Dostaję faktury w formie papierowej i w żadnej przesyłce nie było załączonej takiej informacji (rozumiem, że t-Mobile wychodzi z założenia, że abonent powinien docierać do wszystkich informacji sam, a nie przepraszam informacje o różnych dziwnych promocjach dostaję co najmniej 3 razy w tygodniu w formie MMSa :-/ pomimo, że w umowie z ERĄ miałem zaznaczoną opcję "nie wyrażam zgody na informacje handlowe" i ERA się tego trzymała).

    Zaś co do strony I-BOA to wita mnie ona "radosnym komunikatem": Przepraszamy. System jest chwilowo niedostępny. Prosimy spróbować później.

    Chyba będę się musiał pożegnać z punktami bo na infolinii wisieć mi się nie chce.

    • Listopad 15th, 2011 at 22:12 | #14

      Ja dowiedziałem się tego z mediów – ale ja obserwuję branżę od zawsze :) Według mnie warto bić się z infolinią, to jednak kasa.

      • haron
        Listopad 15th, 2011 at 23:02 | #15

        Mam awersję do infolinii od czasu kiedy "wisiałem na słuchawce" prawie pół godziny zanim usłyszałem "żywego człowieka" (byłem tak zaskoczony kiedy się odezwał, że o mało nie upuściłem telefonu ;-) ). Od tamtej pory staram się załatwiać wszystkie sprawy sam przez I-BOA albo poprzez email'e). Na szczęście idąc za radą Martin'a (poniżej) zamówiłem nagrodę przez SMS'a.

    • ewa
      Listopad 24th, 2011 at 11:42 | #16

      haron, ja też na fakturach papierowych nie dostałam wiadomości, że punkty się kasują :/ I i-boa mnie też nie dopuszczał do mojego konta. Chcę napisać odwołanie do t-mobile, bo nawet konsultant t-mobile mi tak poradził. Wiem już jak to zrobić, do kogo to mailem wysłać itd. Konsultant zasugerował mi jednak, żebym się z kimś zgadała i napisała razem z nim, bo w grupie siła i może bardziej na to uwagę zwrócą.
      Może byś się do mnie odezwał na privie? To mój mail: ewaa88@o2.pl.

      • Listopad 24th, 2011 at 16:41 | #17

        No to faktycznie nieładnie – aż mi szkoda, że nie opublikowałem informacji wcześniej – wiadomość po kanałach branżowych krążyła od kilku miesięcy – moja informacja miała być tylko przypomnieniem.

  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>