Home > Promocje, Przepis > Orange – promocja z chipsami Lay’s

Orange – promocja z chipsami Lay’s

Logo Orange

Ostatnio sporą popularnością cieszyły się promocyjne oferty firmy Orange 6/6/60 oraz przede wszystkim nietypowa oferta związana z batonami Lion, w której za zakup odpowiednio oznaczonych batoników otrzymywaliśmy kod na transmisję danych. Ta promocja kończy się 31 sierpnia 2014. Od 1 września obowiązuje nowa odsłona tej oferty: Viva Lay’s Vegas, tym razem utworzona wspólnie z producentem chipsów Lay’s. Zasady są praktycznie takie same.

Promocja trwa od 1 września do 3o listopada 2014 roku i jest dostępna użytkowników usług na kartę, także Minutofon i Zetafon. Operator za skorzystanie z kodu znajdującego się w paczce chipsów oferuje nam oficjalnie 100 MB danych ważnych do końca kolejnego dnia z możliwością jego przedłużenia za pomocą kolejnego kodu w kolejnym dniu.

Czy promocja ta będzie równie ciekawa, co poprzednia edycja z batonami Lion?

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami.

Na czym polega oferta

W sklepach można znaleźć paczki chipsów Lay’s oznaczone specjalnym banerem przyczepionym do paczki z logiem ORANGE i napisem Viva Lay’s Vegas, Każda paczka wygrywa darmowy internet 24h. Tylko tak oznaczone opakowania zawierają wydrukowany na wewnętrznym spawie specjalny kod promocyjny. Takie paczki pojawiły się już kilka dni temu między innymi w sklepach sieci Biedronka.

Uwaga: kod jest dobrze ukryty wewnątrz i widać go dopiero po odchyleniu wewnętrznego zgrzewu – warto przejrzeć instrukcję, która znajduje się na odwrocie banera reklamowego zamocowanego Orange na opakowaniu.

Logo promocji Viva Lay's Vegas

Logo promocji Viva Lay's Vegas

Lista produktów, które są oferowane z kodami (pierwsze trzy są najtańsze):

  • Chipsy „Lay’s” o smaku zielonej cebulki, o gramaturze 28g, 150g,
  • Chipsy „Lay’s” o smaku paprykowym, o gramaturze 28g, 150g,
  • Chipsy „Lay’s” o smaku fromage, o gramaturze 28g, 150g,
  • Chipsy „Lay’s o smaku pikantnej papryki, o gramaturze 28g, 150g,
  • Chipsy „Lay’s” o smaku kurczaka z przyprawami, o gramaturze 150g,
  • Chipsy „Lay’s” solone, o gramaturze 150g,
  • Chipsy „Lay’s karbowane” o smaku zielonej cebulki, o gramaturze 150g,
  • Chipsy „Lay’s karbowane” o smaku paprykowym, o gramaturze 150g,
  • Chipsy „Lay’s Strong” o smaku ostrego chilli z limonką, o gramaturze 28g, 150g, 165g,
  • Chipsy „Lay’s Strong” o smaku pikantnych papryczek Piri Piri, o gramaturze 28g, 150g,
  • Chipsy „Lay’s Strong” o smaku ostrego chrzanu wasabi, o gramaturze 28g, 150g,
  • Chipsy „Lay’s STIX” ketchupowe, o gramaturze 30g, 160g,
  • Chipsy „Lay’s Max” o smaku pikantnej papryki, o gramaturze 28g, 140g, 155g,
  • Chipsy „Lay’s Max” o smaku sera i zielonej cebulki, o gramaturze 28g, 140g, 155g,
  • Chipsy „Lay’s Max” o smaku kebabu, o gramaturze 140g,
  • Chipsy „Lay’s Max” o smaku orientalnej salsy, o gramaturze 140g,
  • Chipsy „Lay’s Prosto z Pieca” o smaku zielonej cebulki z serem, o gramaturze 130g,
  • Chipsy „Lay’s Prosto z Pieca” solone, o gramaturze 130g,
  • Chipsy „Lay’s Prosto z Pieca” o smaku grillowanej papryki, o gramaturze 130g.

Jak użyć kodu?

10-znakowy (tylko wielkie litery i cyfry) kod wysyłamy SMSem na numer 80409. Przesłanie kodu jest bezpłatne. W odpowiedzi otrzymujemy SMS o treści: 100 MB dla Ciebie! Masz 2h na korzystanie z darmowego internetu Orange. Zachowaj kod i weź udział w konkursie na stronie lays.pl. Regulamin: lays.pl i orange.pl.

Konto o nazwie środki na transfer danych w Orange Online zostanie doładowane kwotą złotówkową zależną od taryfy, w której jest karta, tak aby ich wartość po przeliczeniu dawała 100 MB transferu – nie ma tutaj „błędu”, który był w edycji z batonami Lion, w której zawsze dostawaliśmy 500 PLN, co dawało od 100 MB do 5 GB transferu w zależności od taryfy, z której korzystaliśmy.

Co otrzymujemy za kod z opakowania?

Oficjalna oferta mówi o tym, że po wysłaniu kodu z wnętrza opakowania SMSem na numer 80409 otrzymamy 100 MB na jeden dzień. Regulaminowo pakiet ten jest ważny do północy kolejnego dnia. Czyli wysłanie kodu po północy powoduje, że będziemy mieli niecałe dwa dni na wykorzystanie pakietu.

Oferta jest kierowana do użytkowników wszystkich taryf prepaid oraz usług Minutofon i Zetafon.

Stan i ważność otrzymanego pakietu można sprawdzić jak zwykle na trzy sposoby: SMS o treści ILE INTERNET na 901 (0,20 PLN), *500 (opłata jak za połączenie) oraz na Orange Online (uwaga na opóźnienia w aktualizacji tego systemu).

Porównanie z promocją Lion

Na pierwszy rzut oka oferta wygląda identycznie. Różnic jest kilka: z promocji wyłączone zostały oferty MIX, zmienił się numer telefonu, na który wysyłamy kody: teraz jest to 80409 (było 80408).

Diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach:

  • Faktycznie dostajemy środki w PLN, jednak kwota doładowania konta zależy od taryfy i po przeliczeniu zawsze będzie to 100 MB.
  • Ceny paczek chipsów (zwłaszcza tych większych) są mniej atrakcyjne.

Niestety pozostał podstawowy problem to ważność – te dane musimy wykorzystać w ciągu 24 do 48 godzin (do północy kolejnego dnia), po czym pakiet przepada. Doładowanie kolejnym pakietem nie rozwiązuje problemu – ważność konta możemy wydłużyć tylko do pełnych 48 godzin.

Ponieważ jednak środki otrzymujemy na to samo konto, co w promocji Lion, ich ważność możemy przedłużyć za pomocą bonów na usługi podobnie, jak poprzednio.

Możemy jednak mieć 5GB z każdej paczki

Okazuje się, że system ciągle jest dziurawy i można z każdej paczki i każdego kodu mieć nadal 5 GB. Komplikuje się tylko nieco procedura. Jak to możliwe? To proste. Kwota doładowania na konto złotówkowe na transmisję danych jest doładowywane następująco:

Taryfa Orange Cena 1 MB Kwota doładowania z kodu Lay’s
OFnK, SMART 0,10 PLN 11 PLN
YES 1,20 PLN 123 PLN
One, POP, NOG 5 PLN 500 PLN

I teraz najważniejsze dwie informacje: w każdej chwili bezpłatnie możemy zmienić taryfę na inną z oferowanych przez Orange. Trwa to zwykle tylko kilka minut. Po drugie: konto dodatkowe środki na transfer danych pozostaje zachowane i nie zmienia swojego salda.

Co to oznacza? Że nadal możemy mieć 5 GB danych z kodu Lay’s. Przykładowa procedura:

  1. Zmieniamy taryfę na One, POP lub NOG (np. POP: SMS na 1112 o treści OPOP)
  2. Wysyłamy kod z paczki Lay’s na 80409. Na konto danych otrzymujemy 500 PLN. Czynność możemy powtórzyć dowolną liczbę razy.
  3. Ewentualnie używamy bonu na usługi i przedłużamy ważność konta na transfer danych do 30 dni. Więcej informacji o bonach poniżej.
  4. Zmieniamy taryfę na OFnK lub SMART (np. OFnK: kod *101*40# lub SMS na 3033 o treści FREE).
  5. Cieszymy się z 5 GB ważnych do końca kolejnego dnia.

Procedurę możemy powtarzać ile chcemy, póki Orange czegoś nie zmieni.

Bony na usługi Orange

Od 1 stycznia 2014 Orange oferuje tzw. Bony na usługi. Są one nabycia w sieciach 1-Minute, Inmedio, Inmedio Cafe, Relay, Relay Services. Dostępna jest mapka Polski z lokalizacją punktów tych sieci - dostępne są praktycznie w każdym centrum handlowym.

Można w ramach tej oferty wykupić sobie pakiet minut, SMSów lub danych nieco taniej, niż w ramach oferty podstawowej. Nas interesuje pakiet danych za 15 zł ważny 30 dni. Oficjalnie daje on 500 MB i nie działa w taryfie Orange Free na Kartę (regulamin wymienia tylko NOG, One, POP).

W praktyce okazało się, że można użyć go także  w OFnK. Dla nas jedyna wartość bonu to czas ważności 30 dni, gdyż oferowany kwota doładowania 25 PLN daje nam najwyżej 250 MB danych.

Najważniejsze dla nas, że ważność tych środków to 30 dni. Równie ważne jest to, że środki i okres ważności trafia na to samo konto, co środki z batonów Lion, a saldo i data ważności są zachowywane przy zmianie taryfy.

Co z tego wynika?

Możemy doładować sobie konto kilkoma batonikami Lion (5GB za każde opakowanie batonika), a następnie przedłużyć ważność pakietu danych do pełnych 30 dni za 15 PLN uzyskując tym samym na prawdę solidną dawkę danych do wykorzystania.

W ten sposób mamy wielokrotność 5GB * liczba batonów + symboliczne kilkaset MB z bonu, całość o ważności 30 dni. Ważne uwagi:

  • Kolejne kody z batoników musimy dodawać, zanim minie ważność poprzedniego – oczywiście możemy wrzucić wszystkie od razu jeden po drugim – najlepiej poczekać na potwierdzenie po każdym przesłaniu kodu.
  • Bon przedłużający ważność do 30 dni musimy także wykorzystać, zanim minie ważność kodów z batonów.
  • Nie ma znaczenia kolejność – możemy najpierw użyć bonu, a potem kodów z batonów.
  • Przed upłynięciem 30 dni możemy ponownie użyć kodu z bonu w celu przedłużenia ważności środków, jeżeli ich nie wykorzystaliśmy.
  • Można sprawdzić, ile zostało danych: przez Orange Online (za darmo), *500 -> 2-> 2 (za darmo) oraz SMS „ILE” na 901 (koszt SMSa).

Oferta ciągle interesująca

Tym razem faktycznie otrzymujemy regulaminowe 100 MB i przez to promocja jest niestety niezbyt atrakcyjna. Ale odpowiednio żonglując taryfami ciągle ma swój sens.Na fanpage na Facebooku można śledzić historię takich odkryć.

Aktualizacje:

2014.08.30 g. 14:00 – Podobno są także mniejsze opakowania chipsów promocyjnych.
2014.09.01 g. 08:00 – Promocja Lay’s ciągle nie działa. Po północy numer 80409 informował, że jest nieaktywny. Nad ranem pojawia się komunikat Brak dostępu do usługi. Poprawny kod możesz wykorzystać od 01.09.2014 do 30.11.2014.
2014.09.01 g. 15:30 – Już wszystko wiadomo – doładowanie na to samo konto, co w Lion, ale niestety kwota jest przeliczana tak, żeby było to 100 MB. Czyli mało atrakcyjnie.
2014.09.01 g. 20:00 – A jednak – ciągle można mieć 5 GB żonglując taryfami. Szczegóły w nowej sekcji Możemy jednak mieć 5GB z każdej paczki.
2014.09.04
- Dodanie informacji o bonach.
2014.11.10 - Bony dające 25 GB danych były dostępne 1 pierwszym kwartale 2014. Aktualnie bony dają tylko około 250 MB niezależnie od sposobu ich użycia.
2014.11.30
- Są trudności ze zdobyciem bonów. Nie wiadomo, czy to wina Orange, czy dostawcy usług w terminalu.
2014.12.01 - Orange uruchomił promocyjny pakiet 3/3/30 na wzór 6/6/60.

***

Warto także zapoznać się z kończącą się 5 stycznia 2015 ofertą 3/3/30, poprzednikiem tej oferty z batonami LION, raz ogólnie o OFnK.

Regulamin promocji LION, Regulamin promocji bony na usługi, Regulamin promocji Lays.pl

Data pierwszej publikacji 2014.08.30
Kategorie:Promocje, Przepis
  1. gość
    Listopad 14th, 2014 at 13:05 | #1

    Przeszdłem na POP, wbiłem kod, ale nie mogę wrócić na Orange Free. Na Orange POp nie poinformował mnie o zmianie taryfy, ale przez kod ussd jasno pokazało że już mieniona. Na Orange Onlien pokazuje mi że dane o aktualnej taryfie niedostępne. Co się dzieje?

    • Pijawka
      Listopad 14th, 2014 at 14:29 | #2

      Na POP – *101*20# – i z powrotem na OFnK – *101*40# – i jak do tej pory zero problemów…..dostępne środki 16,40zł ważne do 19.07.2015r. , środki na transfer danych 39657,34 PLN ważne do 15.11.2014 – dlatego tak bo raz na dzień wbijam 1 kod a pod koniec listopada przedłużę Bonem na 30 dni….i jak do tej pory wszystko gra i buczy !!! Do tych operacji posługuję się starą NOKIĄ z Plusa….

      • gość
        Listopad 14th, 2014 at 15:09 | #3

        Ale u mnie nie przyszło potwierdzenie że zmiana jest na POP, ale sprawdziłem że pop jest wbiłem jeden kod, potem na orange online pokazuje że saldo się powiększyło.

        No i nie moge ruszyć z powrotem na OFnK, co jest!!!!!????

        • Pijawka
          Listopad 14th, 2014 at 15:17 | #4

          *500 i tam koledze pomogą !

          • gość
            Listopad 14th, 2014 at 15:19 | #5

            Raczej *100 ale pomoga za kasę ponoć czasem słoną….

            Wszedłem na Orange Online, teraz niby pokazuje POP, ale pod spodem piszeL

            "Na Twoim koncie znajduje się nowa oferta, która będzie aktywowana z nowym okresem rozliczeniowym". Nic nie mogę zmienić, pisze że będzie zmienione na Free połknęło złotówkę na smsy, czekam już godzinę, mam czekać 48h, co!?

          • oszczedny
            Listopad 14th, 2014 at 17:01 | #6

            Ja wbijałem lejsy 13 listopada i wszystko poszło dobrze. Najpierw włożyłem kartę do telefonu i 12.11 przed północą zmieniłem taryfę na POP kodem. Dostałem smsa z potwierdzeniem. Po północy wbiłem parę kodów (strasznie tłuste są te czipsy). Poczekałem jakieś 20 minut i przedłużyłem o 30 dni. Poczekałem z 30 minut i zmieniłem taryfę kodem na Free na Kartę i poszedłem spać. Rano był sms potwierdzający zmianę taryfy, nie pamiętam o której przyszedł. Potem wyjąłem kartę z telefonu i za parę godzin dopiero włożyłem do modemu. Na stronie sprawdzałem jakieś 10 godzin po całej operacji (modem z kartą jeszcze nie były wtedy w użyciu) i wszystko odbyło się zgodnie z planem. Starter kupiłem we wrześniu. Starter współpracuje z LTE. Co ciekawe na starterze powinno być 5zł a było 0zł, powinien być ważny 365 dni a według strony jest ważny 260 dni. Proponuję więc poczekać z 6 godzin. Jak nadal nic się nie zmieni to nowy starter tylko z paczkami 28g może być problem.

          • Pijawka
            Listopad 14th, 2014 at 18:01 | #7

            Z grubsza tak samo to robię , a kod z Bonu na 30 dni w biję pod koniec listopada i kolegi komentarz to perfekcyjny instruktaż jak to powinno się robić !!!

          • Listopad 14th, 2014 at 17:36 | #8

            Jak przyjęli do realizacji, to pozostaje czekać.

    • Listopad 14th, 2014 at 17:34 | #9

      Orange Online ma problem, a system ma prawo realizować zlecenia z opóźnieniem. Co dzieje się przy próbie powrotu na OFnK kodem?

      • gość
        Listopad 14th, 2014 at 18:20 | #10

        Przyjmuje do realizacji i nic. Dwa razy wysyłąłem kod, próbowałem smsy nawet, od południa nic sie nie dzieje. Ale dwa kody z czipsow połknął poprawnie.

        • gość
          Listopad 15th, 2014 at 07:21 | #11

          Minęło 18 godzin, jaki nowy planroliczeniowy jak mam prepaid? Co się dzieje :(

          • gosc
            Listopad 15th, 2014 at 10:38 | #12

            lipa się dzieje…

          • Pijawka
            Listopad 15th, 2014 at 14:48 | #13

            Kolegi problemy trochę mnie spanikowały i sprawdzam co parę godzin moje konto na Orange Online – na razie jest oki…nie mam problemów żadnych. Ten problem u kolegi to jakiś jednostkowy debilny przypadek….

          • Gość
            Listopad 15th, 2014 at 14:51 | #14

            pewnie karta sim zaczęła sypać błędami i stąd te problemy

          • gość
            Listopad 15th, 2014 at 15:30 | #15

            No ale co w zwiazku z tym, pisać do bok orange, bo dzwonic mi sie nie chce i tracic zlotowki.

            Pozatym mowie, jak oni patrza na takie reklamacje, jak tam dziwne mwiac ogolnie wysokie kwoty doladowania, moze naprawia ale mi wyzeruje. nie wiem co robić :(

            Jak karta sypie błędami, jak przyjał do realizacji, a nic sie nie zmienia. Doba minęła.

          • Listopad 15th, 2014 at 16:58 | #16

            Musisz zadzwonić, jak chcesz reklamować i cokolwiek wyjaśnić. Nikt ci nic regulaminowego nie będzie wyłączał.

          • gość
            Listopad 15th, 2014 at 17:15 | #17

            Z BOK na Orange Online też mogę zgłosić?

            No czytałem ostatnio że spod *100 są jakieś problemy ja kiedyś zadzwoniłem i nie mogłem połączyć się wcale z konsultantem, nie było wyboru rozmowy i tak wisiałem na słuchawce. A niektórzy piszą że im szło nawet 30 PLN czy jakoś.

            Jeśli miałbym na koncie głównym 0 PLN albo minusowo, czy środki z netu są zamrażane?

          • Listopad 15th, 2014 at 17:37 | #18

            Przez internet też możesz zgłaszać reklamacje, ale obsługa będzie wolniejsza.
            BOK dla mnie ostatnio działał bez problemu. I tam chyba nie ma opłaty za minutę.
            Co dzieje się przy saldzie zerowym nie wiem, ale chyba póki jest ważność konta, to transmisja danych zadziała.

          • Wojtax
            Listopad 15th, 2014 at 18:02 | #19

            Ja mam zerowe saldo na koncie i od pocztku listopada smiga mi ponad 5GB na jednym kodzie, tylko ja mam zapelniona wewnetrzna pamięć systemowa, nie moge odbierać żadnych esów, ale też co 48godz. doładowywać kolejnymi kodami z paczek lays :)

          • gość
            Listopad 15th, 2014 at 19:13 | #20

            BOK jest pod *100 on kosztuje. No ale co się stanie jak będzie minus na koncie, jest jakiś warunek żeby te środki z kodów zniknęły?

            Wracam też do bonów, oni tak raz na rok je zmieniają? Gdzie szukać informacji czy aktualnie emitowane bony są poprawne dla usługi.

            Dobrze że teraz miałem tą awarię, zobaczymy żeby to był jeden przypadek, do końca miesiąca trochę zostało. Niefajnie to wygląda, dzień bez szybszego netu jakiś dziwny.

          • Listopad 15th, 2014 at 19:33 | #21

            Nie tak łatwo doprowadzić do minusa na koncie ostatnio.
            A konto dodatkowe znika po zużyciu środków, minięciu ich ważności, utracie ważności konta (całkowitej) lub przeniesieniu numeru (do innej sieci lub abonamentu).

          • gość
            Listopad 15th, 2014 at 21:56 | #22

            Hmm, da rade wyłączyć zgłoszenie w Orange Online, i zadzwonić na BOK? Bo mi pokazuje ze oni moga do 30 dni odpowiedziec? Ile dni tak srednio zajmuje?

            Pozatym w historii zgloszen pokazuje jakoby wiele razy robił dyspozycje zmiany taryfy, poprzez BOK. A to nieprawda.

          • Listopad 15th, 2014 at 21:59 | #23

            Na piśmie pocztą to faktycznie mają prawo 30 dni, bo to trwa. Jak zadzwonisz – proste sprawy załatwiają od ręki.

          • gość
            Listopad 15th, 2014 at 22:18 | #24

            Hmmm, wpisałem zgłoszenie przez BOK na Orange Online. Jak zadzwonię na telefon, zrobią to, i samo się anuluje zgłoszenie na Orange Online?

            To może zaczekam, nie pali się przy okazji zobaczymy jak to długo trwa, chyba że mi nerwy do poniedziałku puszczą.

          • Listopad 15th, 2014 at 23:13 | #25

            Do poniedziałku nikt ci na pisemne zgłoszenie nie odpowie.
            Jak będziesz dzwonił, to możesz im powiedzieć, żeby wywalili to zgłoszenie drugie.
            Bez tego rozpatrzą oba zgłoszenia i może być jakiś mniejszy lub większy bałagan.

          • gość
            Listopad 16th, 2014 at 07:35 | #26

            Całą rozmowa kosztuje 1.50 PLN?

            Bo kiedyś dzwoniłem to nie było wcale wyboru numeru z konsultantem, i wisiałem kilka minut na słuchawce klikając "wybór nieprawidłowy". Bo tylko poprzez konsultanta to załatwię?

          • gość
            Listopad 16th, 2014 at 07:49 | #27

            No właśnie jak niektórym abonament-owcom kasują 30 PLN, to jak tym co mają kartę. Proszę oto link, i to czekanie pół godziny na konsultanta.
            http://www.orange.pl/fid,4002278347,id,2943300006…

            To może zamiast czekać wcisnąć Call Me Back, ile to kosztuje, gdzie ta opcja? A którą cyfrę klinąć do połączenia z konsultantem, czy może od razu tam jest ta opcja zmiany? A jak cofnąć w menu "wstecz" w tym przypadku bo wtedy też był problem?

          • Listopad 16th, 2014 at 10:37 | #28

            No właśnie, od tego jest cennik. Twoja taryfa to jednak nie t co w tym opisie :)

          • Listopad 16th, 2014 at 10:36 | #29

            Cenę trzeba sprawdzić w cenniku dla danej taryfy, z głowy nie podam. Konsultant to nie jedyna droga, ale z pewnością najszybsza.

          • gość
            Listopad 16th, 2014 at 11:24 | #30

            Ale jaja… obiecali że oddzwonią ale też nie mogą tego przełączyć. Może będą robić dodatkowe zgłoszenie. No ale takiej amatorki to nie sądziłem że doświadczę. Mija druga doba i nic…..

            Tak na marginesie mówisz że regulaminowych środków nie mają prawa zlikwidować, a czy mogą zlikwidować i przeprosić że to ogólna wina systemu etc.? Na jakiej podstawie odzyskam tyle gigabajtów. Nie jest fajnie, choć licze że będzie okej…

          • Listopad 16th, 2014 at 12:05 | #31

            Wiesz, teoretycznie mogą przyjść ci na chatę i dać w zęby :) Ale od tego są reklamacje i procedura, poza tym nie ma tutaj złe woli operatora, tylko jakiś bug, w który wpadłeś i którego nie da się przeskoczyć z konsoli konsultanta.

          • gość
            Listopad 16th, 2014 at 13:01 | #32

            Jak ta procedura reklamacji wygląda, muszę podawać dane? No jakby naprawili to już nie będę chyba zmieniał do końca promocji, i nie wbiję nowych kodów.

          • Pijawka
            Listopad 16th, 2014 at 14:21 | #33

            Dane wtedy gdy za ten obecny starter otrzymasz nowy – to lepiej iść do salonu Orange z tym obecnym starterem i zamienić na tzw. duplikat – konto nie przepada !

          • gość
            Listopad 16th, 2014 at 14:45 | #34

            No ale my mówimy o numerze a nie problemach z karta SIM.

            Ale kiszka, tyle powiem. Jak tego nie zrobię żegnaj Orange na zawsze, nigdy więcej czipsów, batoników i zabaw z piaskownicy.

          • Gość
            Listopad 16th, 2014 at 17:22 | #35

            a nie lepiej zgłosić do nich reklamacje poprzez face booka ?

          • Listopad 16th, 2014 at 18:06 | #36

            I podać publicznie numer telefonu? Czy chodzi o jakąś prywatną wiadomość?

          • Gość
            Listopad 17th, 2014 at 11:49 | #37

            chodzi o wiadomość prywatną

          • Listopad 16th, 2014 at 18:05 | #38

            Ale nie rozumiem ciągle w czym problem z tą reklamacją? Setki jak nie tysiące ludzi bawi się w promocje operatorów.

          • Listopad 16th, 2014 at 18:04 | #39

            Z tym, że to nie jest problem z kartą SIM, tylko coś się pochrzaniło w systemie billingowym.

          • Listopad 16th, 2014 at 18:03 | #40

            O którą pytasz? Przy konsultancie po prostu rozmawiasz. Przy pisemnej – mogą czasem zażądać rejestracji numeru, żeby wiedzieć, że reklamację składa właściciel numeru.karty SIM.
            Nie widzę powodu, dla którego podchodzisz do tego tak nerwowo – opisana procedura to nie błąd w ich systemie, czy też nasze nadużycie, tylko prawie na pewno działanie celowe operatora.

          • gość
            Listopad 16th, 2014 at 19:43 | #41

            Promocja czipsów do końca miesiąca, nie wiem czy ma to znaczenie abym do końca tego czasu wrócił do Orange Free, czy coś się stanie ze środkami.

            No mieli do mnie zadzwonić, teraz to nic nie rozumiem, kompletnie. I co czekać teraz, i jeszcze tankować bonem, i nie wiadomo jak będzie. Konsultant powiedział że jak samemu mu się nie uda to zrobi osobne zgłoszenie. Tymczasem nie mam żadnego potwierdzenia że cokolwiek zrobiono. A reklamacja to osobny email tak? Na razie czekam co się stanie.

          • oszczedny
            Listopad 16th, 2014 at 20:34 | #42

            Nie wiem jaki problem iść i kupić nowy starter jeżeli masz czipsy. Teraz to chcesz do nich dzwonić i co powiesz ? Chciałem wydymać Freda, a Fred wydymał mnie. Szkoda zachodu według mnie.

          • gość
            Listopad 16th, 2014 at 20:52 | #43

            Bo ta jest dużo danych już. Wystarczy czytać od początku tematu o co chodzi…

            Poza tym wszystko jest zgodnie z regulaminem. Nikt tutaj nie zna żadnego Freda, nie rozmawiamy tutaj o homoseksualizmie.

          • Listopad 16th, 2014 at 21:43 | #44

            Nic się ze środkami nie stanie. Tylko doładowanie kodami w złe taryfie jest bezsensowne i tyle.
            Faktycznie rada kolegi, żeby wziąć kolejnego SIMa jest całkiem słuszna.
            Pełnoprawna reklamacja to pismo wysłane pocztą zwykłą poleconym :) Tak czy inaczej nikt ci w niedziele nie odpowie, poza infolinią głosową.

          • gość
            Listopad 16th, 2014 at 22:07 | #45

            No tak. Ale po co mi kolejny sim jak ten mam już doładowany kodami z batonikow i czipsów?

            Nie chcę już łądować czipsy, już dość mam tego.

            A w jakiej formie to się wysyła, jaki adres? To może zwyczajnie do nich napisać i tyle, bo konsultant nie odpisał.

          • Listopad 17th, 2014 at 00:21 | #46

            Nie wiem już co zrobiłeś… Konsultant z rozmowy telefonicznej nie odpisał? Bo jak mówisz o emailu, to na pewno w weekend nikt tego nie tknie.

          • Gość
            Listopad 17th, 2014 at 11:51 | #47

            idz do salonu orange i tam powinni ci to od ręku naprawić

          • Listopad 17th, 2014 at 15:25 | #48

            Nie każdy ma 2km do salonu, trzeba to wziąć pod uwagę :) Ja do najbliższego chwilowo mam jakieś 100km…

          • gość
            Listopad 21st, 2014 at 08:12 | #49

            Pojedynczy kod jest ważny 24 h od momentu wbicia, czy do dnia następnego do północy?

            Udało się, BOK załątwił sprawę ale aż prawie 2 doby??? No i Orange Online porażka ten system, bardzo wolno odświeża.

          • Listopad 21st, 2014 at 12:01 | #50

            Jak w treści – kod po wbiciu działa do końca kolejnego dnia.

      • gość
        Listopad 17th, 2014 at 07:39 | #51

        Konsultant nie oddzwonił a obiecał że jak tego nie zrobi to sam wykona dyspozycje przez Internet. Mailowo nic nie pisałem przez Orange Online. Myślałem jeszcze napisać po prostu do boku orange mejlowo zwyczajnie.

        Tak, wysle reklamacje listownie i bede czekał miesiac w tym czasie musze doładować kodem z bonu, i tka nie mam pewności czy nie strace srodkow i reklamacja przepadnie. Super…

        • gość
          Listopad 17th, 2014 at 08:36 | #52

          Ponownie zadzwoniłem na BOK, powiedziano że dzisiaj powinien zostać błąd naprawiony.

          Oby.

  2. gość
    Listopad 7th, 2014 at 15:09 | #53

    Dostałem jakiegoś mejla wysłanego tez do innych. Od gościa z rosyjsko brzmiącym nazwiskiem

    "Wprowadzono nowa platnosc przez telefon na suma 506.82."

    Co to może być, bo dochodzi załącznik z .exe którego oczywiście nie otwierałem.

    • gonzo
      Listopad 8th, 2014 at 08:02 | #54

      nie daj się wpuścić – każdy wie że rosyjski haker przedstawia się jako John Smith ;-)

      • gość
        Listopad 8th, 2014 at 09:57 | #55

        Do listy dopisana osoba spod domeny @adwokatura.pl na przykład. Może u nich nie ma w ogóle chipsów :) Nazywa się Светик Такташева, jako redmoon-85@mail.ru

        Po prostu chciałem przestrzec choć zagadkowe to.

    • Listopad 9th, 2014 at 01:56 | #56

      Zwykły wirus…

      • Gość
        Listopad 9th, 2014 at 10:42 | #57

        ja tam mam linuxa i takie wirusy mi niestraszne ;-)

        • Listopad 9th, 2014 at 21:44 | #58

          Wirusy nie, ale zabezpieczanie komputera ciągle pozostaje ważne, ale jest znacznie trudniejsze, niż w przypadku Windows, gdzie są po prostu antywirusy.

          • Gość
            Listopad 10th, 2014 at 00:16 | #59

            no z tymi antywirusami to jest różnie wiem z doświadczenia nawet microsoft uzywa serwerów z linuxem w swojej firmie tak jest konfigutacja firewalla jest trudna na linuxe to fakt

  3. brunek
    Listopad 6th, 2014 at 15:42 | #60

    zeobiłem jak w instrukcji i jest 1050 zł na usługi, czyli tak, jakby nie było 25 GBa tylko 10gb z czipsów.

    • gość
      Listopad 7th, 2014 at 07:52 | #61

      500 PLN = 5GB

      • brunek
        Listopad 9th, 2014 at 11:07 | #62

        no tak, ale w tekście jest jeszzce wspomniane o 25 GB z samego kuponu?

        • Pijawka
          Listopad 9th, 2014 at 11:13 | #63

          to było w starych kuponach a w nowych tego nie ma….ale nadal jest te 30 dni.

        • Listopad 9th, 2014 at 21:45 | #64

          Ale to dotyczyło kuponów z początku roku. Aktualne już tego nie dają.

          • brunek
            Listopad 10th, 2014 at 11:24 | #65

            "Pijawka" to napisał już ….no to update artykułu by sie przydał. małe rozczarowanie

          • Listopad 10th, 2014 at 11:46 | #66

            Co ciekawe częściowo już to poprawiłem kiedyś w artykule, ale teraz już usunąłem wszystkie info poza tą w aktualizacji.

          • brunek
            Listopad 10th, 2014 at 13:25 | #67

            teoretycznie sam bon daje 500mb na 30 dni orange.pl/gcm :)

          • brunek
            Listopad 23rd, 2014 at 20:30 | #68

            jak nabije czipsami znowu 30 listopada i przedłużę o 30 dni bonem, to będzie działać?

          • Listopad 23rd, 2014 at 23:17 | #69

            Tak. I dalej możesz przedłużać o 30 dni w miarę potrzeby, póki dostępne są bony.

  4. Wojtax
    Listopad 1st, 2014 at 13:30 | #70

    Skończył mi się pakiet wakacyjny 6GB i doładowałem konto kodem z chipsów lays 100Mb. Jednak od razu gdy wysłałem esa na numer 4880409 z konta głównego pobrano mi dodatkową kwotę 1,45 zł 14425kB na Internet-Transfer danych (tak pisze jak wchodze w aplikacje mój orange i na m.orange,pl) Dodatkowo pobiera mi Internet i OW Transfer danych. Dlaczego tak sie dzieje, czy ktos z Was czy Ty Jakub miałes podobnie ???

    • Listopad 1st, 2014 at 15:01 | #71

      Niezbadane są wyroki systemu billingowego Orange :)
      Pytanie: rozłączyłeś i połączyłeś się ponownie po wbiciu kodu? Nie wiem, czy doładowanie kodem Lays (zakładam, że dotarł on do konta) powoduje, że zaczyna naliczać od razu z kodów, a nie pozostaje przy koncie głównym. Czasem może okazać się, że trzeba całkiem odłączyć się od sieci.

      • Wojtax
        Listopad 1st, 2014 at 16:02 | #72

        Robisz sobie jaja Jakub. Nie rozłączałem sie ponownie bo dostałem takiego esa cyt: Doładowanie z bonusem! Otrzymałeś dodatkowe złotówki do wykorzystania na transmisje danych. Stan i ważność bonusu sprawdzisz pod nr *500. Nie wiem czego tak w batonach było inaczej. Dodatkowo włączyłem pakiet orange word, ale nie uratowało mnie to. Jak to więc jest, składać reklamacje do orange ?

        • Listopad 1st, 2014 at 16:49 | #73

          Złóż i pewni ci uznają. Ale (z doświadczenia) od zawsze we wszystkich systemach billingowych komórkowych były problemy z przeskakiwaniem między pakietami i na wszelki wypadek należy się rozłączyć.

    • mietek
      Listopad 1st, 2014 at 16:15 | #74

      pewnie coś zjeba….eś i nie zrobiłeś dokładnie wg instrukcji

  5. ___
    Październik 28th, 2014 at 00:22 | #75

    Za dwa dni kończy mi się ważność środków na transfer danych w taryfie OFnK, są to złotówki z batonów Lion.
    Mam parę kodów z Laysów i chciałbym je dodać do tego samego konta co są na nim złotówki z Lionów.
    Więc tak, jestem w OFnK i mam dodatkowe konto -> środki na transfer danych (z Lionów) i teraz powinienem zrobić tak:
    1. Zmienić taryfę na Nowe Orange Go kodem: *101*10#
    2. Wbić kody z Laysów – bezpłatny sms na numer 80409
    3. Zmienić na taryfę Orange Free na kartę kodem: *101*40#
    4. Następnie wbić bon na przedłużenie konta środki na transfer danych.

    Zmiana taryf w Orange z tego co wyczytałem to jest bezpłatna, pytanie tylko czy nie stracę konta ze złotówkami jak zmienię taryfę na NOG i jak będę z powrotem wracał z NOG do OFnK ?

    W której taryfie najlepiej wprowadzać bon ? Pytam, bo może w NOG daje więcej złotówek niż w OFnK ?

    • Październik 28th, 2014 at 00:33 | #76

      Procedura OK.
      Zmiana taryfy nie wpływa na saldo konta podstawowego ani saldo konta na dane.
      Moment wbicia bonu jest bez znaczenia – każda taryfa da miej więcej ten sam homeopatyczny efekt jeżeli chodzi o saldo, natomiast wydłuży ważność.
      Porada – nie rób tego na ostatnią chwilę na wypadek problemów.

      • ___
        Październik 28th, 2014 at 01:10 | #77

        konta na dane masz na myśli dodatkowe: środki na transfer danych ?
        Na pewno mi nie wyzeruje tego konta podczas tych "manewrów" ?

  6. gość
    Październik 23rd, 2014 at 09:33 | #79

    A powiedzcie mi jeszcze jak nabijać kody z paczek Lays gdy ma się nabite środki jeszcze z batoników, aby przypadkiem czegoś nie popsuć i nie stracić wszystkiego. Jakie można błędy zrobić najczęściej?

    • gość
      Październik 23rd, 2014 at 10:39 | #80

      No bo jesli promocja trwa do końca listopada, a ja przedłużam bonem tylko raz w listopadzie. To tylko podczas przeedłużania mogę doładować to co mam środkami z chipsów. Bo przecież zmieniam taryfę,a bez doładowania bonem, i powrocie do Free na kartę nic to nie zmieni?

      • Październik 23rd, 2014 at 13:00 | #81

        Promocja = działają kody z opakowań chipsów. Reszta (bony, zmiany taryf itd) pozstają bez zmian po listopadzie.

    • Pijawka
      Październik 23rd, 2014 at 11:08 | #82

      Nic nie stracisz tak jest u mnie a tak na marginesie kolego zadbaj o swoje zdrowie http://www.vismaya-maitreya.pl/naturalne_leczenie… http://www.vismaya-maitreya.pl/naturalne_leczenie…

      • gość
        Październik 23rd, 2014 at 11:50 | #83

        to znaczy jak przejde na popa i nabiję kod z laysów, a potem wrócę do orange, ale ŻADNEGO KODU Z BONU nie będę wbijał to też mi powiększy stan posiadania w GB?

        • Pijawka
          Październik 23rd, 2014 at 12:07 | #84

          Oczywiście że tak ja obecnie nabijam 1 kod dziennie w POP i tak do końca listopada a potem będę przedłużać bonem a z Internetu korzystam za pomocą LTE Play od miesiąca czasu.Orange jest u mnie jako rezerwa.

          • gość
            Październik 23rd, 2014 at 13:10 | #85

            No ja już mam właśnie przedłużony i tak pewnie do końca roku co miesiac bede przedluzał. Tylko wychodzi na to, że tylko raz z4robie to przedłużenie w trakcie trwania promocji w Lays. To jest w listopadzie.

            Pamietam, ze radziliście aby po przejsciu na POP wbijać z Laysów kody i kody z bonów, a pote dopiero wrócić na OFnK. Ja chcę nawbijać kodów z Laysów na POP, wrócić do Orange Free i dopiero za tydzień przedłużyć bonem to co mam.

            I tylko raz mogę ten kod wbić po przejściu na POP i powrocie do Free na Kartę. W tym przypadku.
            Bo generalnie jak pamietam wbijanie bonow tylko w OFnK

          • Pijawka
            Październik 23rd, 2014 at 14:22 | #86

            Dokładnie tak ja to robię – w POP wbijam kody do końca listopada a potem bon i dopiero wtedy przejdę na OFnK.

          • gość
            Październik 23rd, 2014 at 14:37 | #87

            A jak w OFnK wbije kod z tego bonu to tragedii nie ma też przedłuży?

          • Pijawka
            Październik 23rd, 2014 at 14:51 | #88

            Oczywiście że tak.

          • Październik 23rd, 2014 at 20:01 | #89

            Tak.

          • Październik 23rd, 2014 at 19:57 | #90

            Kod z bonu możesz wbić w dowolnym momencie – to nie ma większego znaczenia.

        • Październik 23rd, 2014 at 13:03 | #91

          Dokładnie tak. I nie skróci się okres ważności środków, które już zebrałeś i przedłużyłeś bonem.

      • Październik 23rd, 2014 at 13:02 | #92

        A propos wody utlenionej – aktualnie oficjalna wykładnia medyczna mówi o tym, że należy się z niej wycofywać na rzecz nowoczesnych środków odkażających, np. octenisept, który można stosować np. prosto na rany i błony śluzowe. O stosowaniu wewnętrznym się nie wypowiadam, ale jakoś nie czuję racjonalności we wprowadzaniu do organizmu wolnych rodników, z którymi poza tym zawsze się walczy.

        • Pijawka
          Październik 23rd, 2014 at 14:36 | #93

          Ta metoda leczenia jest tak debilnie prosta i dlatego są opory do jej powszechnego stosowania. Gdy zawiodą konwencjonalne metody leczenia to wtedy to może być ratunkiem – co nie zabije to wzmocni…..

          • Październik 23rd, 2014 at 20:01 | #94

            Gdyby Steve Jobs, Jacek Kaczmarski i wielu innych nie bawiło się w "metody lecznicze", tylko od razu przystąpiło do leczenia z pomocą współczesnej medycyny, to prawdopodobnie ciągle by żyli…

          • Pijawka
            Październik 23rd, 2014 at 20:54 | #95

            Niestety każdy z nas od poczęcia się zmierza do wiadomego miejsca….a poza medycyną oficjalną jest multum metod leczenia a przyczyną tego jest narastający brak zaufania do lekarzy i do lekarstw – praktycznie w każdej dołączonej ulotce jest cała litania ubocznych skutków…znacznie bardziej to truje niż śladowa ilość rodników w H2O2.

          • Październik 24th, 2014 at 00:39 | #96

            Problem w tym, że te leki mają udowodnioną (naukowo) skuteczność, w odróżnieniu od różnych rozwiązań. Efekty uboczne też dobrze znamy i wiemy co z nimi zrobić. Natomiast np. naukowo NIKT nie potrafi odróżnić efektu placebo od działania leków homeopatycznych… to czego ja osobiście nie toleruję, to robienie ludzi wprost w bambuko wciskając im rzeczy za czasem olbrzymie pieniądze, których działania nie da się naukowo udowodnić.
            To często tak, jakbym sprzedawał ci pasek gumy do żucia i udowadniał, że uzyskasz za jego pomocą lepsze transfery danych, niż przez najlepszy modem LTE… A jak ktoś powie, że to przecież bzdura, to przecież zawsze mogę powiedzieć "wyobraź sobie te wszystkie strony internetowe i filmy jednocześnie…" :)
            Przy modemach LTE mamy speedtest, przy lekach mamy badania kliniczne z podwójną ślepą próbą…

          • Pijawka
            Październik 24th, 2014 at 03:54 | #97

            Ta cała farmacja i oczywiście lekarze { ponoć mają profity od przepisywanych lekarstw } żeruje na pacjentach i jest to olbrzymi biznes a polega to na tym że na każdą przypadłość są cudowne tabletki z naukowo udowodnioną skutecznością – zgadza się skutecznie opróżniają kieszeń pacjenta i oczywiście w jakimś tam stopniu leczą….a że skutki uboczne to i na to też są specyfiki…..i niestety prowadzi to do lekomanii.

          • Październik 24th, 2014 at 08:58 | #98

            Co do żerowania – to w drugą stronę działa to znacznie "mocniej" – wciska się pacjentom coś, co kosztuje i do tego nikt nigdzie nie potrafi wskazać żadnego dowodu, że działa :) I to czasem prowadzi do śmierci :)
            Z tym, że dyskusja o lekach pod artykułem o chipsach jest co najmniej śmieszna :)

          • Pijawka
            Październik 26th, 2014 at 10:31 | #99

            Zgadzam się jest to nie w tym temacie o chipsach to zamykając wątek link do wypowiedzi osób stosujących kontrowersyjne i nie sprawdzone przez naukę {celowe zaniechanie} metody leczenia. http://davidicke.pl/forum/leczenie-woda-utleniona…

    • Październik 23rd, 2014 at 12:59 | #100

      Nie ma z tym problemu żadnego – to jest to samo konto promocyjne i doładowujesz je normalnie – tak jak opisują powyższe zasady. Nie ma żadnego ryzyka.

      • gość
        Październik 23rd, 2014 at 14:19 | #101

        Udało się :) Ale w smsach jakiś krzaczki mi przyszły:

        Numer: Orange
        Treść:
        Doladowanie z bonusem! Otrzymales dodatkowe zlotowki do wykorzystania na transmisje danych. Stan i waznosc bonusu sprawdzisz pod nr *500.

        Numer: 80409
        Treść:
        ¡æÆ?néNΛt-ßlñÖléN

        Numer: 80409
        Treść:
        ΔùùùT)òDLæø4ΣÑ,ÆÑÆèTΘ<.å¤Fùdæø4ñ-.É?NßlæÑø¤åDÆ,ÜññÜööΛmMÜ,nÑLÜÅt)ßlñÖlé¤[øññß,4ñMøΛtÜ,åTN,ÉæLtÅ4ñm=Ñ.>ßÑødæø4N.ümæÑøDæÆ?néNmé¤ZöÖNæÖæm-ì@

        Co to jest? No i czy to aktualne jak doładuję kod z bonu w taryfie POP a nie w OFnK, dostanę jeszcze dodatkowy bonus z tego tytułu?

        • jaromir
          Październik 23rd, 2014 at 14:38 | #102

          to mandaryński;-)
          Chińczycy w Orange? A może Francuzi ćwiczą język liderów branży telekom?

        • Październik 23rd, 2014 at 19:59 | #103

          Co się stało z tym dodatkowym SMSem – nie mam pojęcia. Co ci tak go poharatało? informacja z interfejsu jakiegoś modemu?
          Nie ma znaczenia, w której taryfie użyjesz bonu – dodatkowa dawka danych i tak jest homeopatyczna.

          • gość
            Październik 24th, 2014 at 07:49 | #104

            Aero 2 powinno mieć już szybkość 1Mbps, i więcej pasma zabranego od użytkowników Plus. Aero chyba powoli marnieje, ale skoro ciężko otworzyć filmik YT z najmarniejszą jakością….Aero 2 powinno mieć już szybkość 1Mbps, i więcej pasma zabranego od użytkowników Plus. Aero chyba powoli marnieje, ale skoro ciężko otworzyć filmik YT z najmarniejszą jakością….

          • Październik 24th, 2014 at 08:59 | #105

            A skąd pomysł, że BDI powinno przyspieszyć? To UKE ustalił te warunki 5 lat temu…

          • gość
            Październik 24th, 2014 at 10:18 | #106

            Za bogaty ten pan Solorz juz wystarczy :)

          • Patryk
            Październik 24th, 2014 at 10:26 | #107

            Gościu, ale po kiego grzyba mieli by to robić? Oni nic z tego nie mają. Wręcz przeciwnie – jak zabiorą pasmo użytkownikom płatnym, to na tym stracą, bo zwykli klienci będą pobierali wolniej = mniej kasy im wpłynie.
            Limit jest ustalony, wystarczy go wyrobić i jadą dalej.
            A że był śmiesznie niski już pięć lat temu, to tylko podziękować UKE.

          • t_j
            Październik 24th, 2014 at 17:24 | #108

            10 lat temu (!) tepsa podniosła zupełnie a darmo (!) i bez pytania o zgodę szybkość neostrady. Pamiętam jak przeglądałem jakąś stronę a tu nagle urwało połączenie. Po automatycznym połączeniu synchronizacja linii była dwukrotnie większa. Też nic z tego nie mieli ale mimo tego zwiększyli szybkość dwukrotnie. Mimo obowiązujących przepisów jednak dało się.

          • Październik 24th, 2014 at 19:43 | #109

            No tak, "dobre" porównanie – neostradę też rozdawali i podłączali bezpłatnie i nie było limitów…

          • t_j
            Październik 29th, 2014 at 20:47 | #110

            A co co nie pasuje? Poza tym pojawiają się sygnały że UPC proponuje 4x zwiększenie szybkości internetu bez zwiększania opłaty tylko trzeba przedłużyć umowę lub wymienić modem.

          • Październik 29th, 2014 at 21:02 | #111

            Tylko 2x zwiększenie, ale za to na siłę i przy drobnej zmianie taryfy (przy 60 PLN około 7 PLN – 10%) jednak ja też uważam to za niezbyt… miłe zachowanie.

      • gość
        Październik 27th, 2014 at 16:56 | #112

        Uuuu… Dlaczego wpisuję nowy kod i numer 80409, a mi pisze że nie można wysłać wiaodmości, o co tutaj chodzi :( Dodatkowo mam srodki na koncie glownym.

        • Październik 27th, 2014 at 19:59 | #113

          A możesz wysłać SMS na jakikolwiek numer?

          • gość
            Październik 27th, 2014 at 20:24 | #114

            Zawsze wysyłałem z Mobile Partnera, a dzisiaj już nie mogłem z tej samej wersji. Z telefonu dało radę, dziwne….

          • Październik 27th, 2014 at 21:43 | #115

            Ciekawe, ale czasem aplikacje takie narowy mogą mieć. Zwykły telefon czasem jest niezastąpiony :)

  7. pomoarańcza
    Październik 13th, 2014 at 21:06 | #116

    Jakis update? Jak to teraz działa?

    • Październik 13th, 2014 at 21:09 | #117

      Bez zmian, wszystko na razie działa tak jak opisane w artykule, więc nie ma powodu nic dopisywać.

  8. Pijawka
    Październik 13th, 2014 at 20:56 | #118

    Będę podawać zużyte kody i chętni mogą grać na lays.pl – duże wygrane…do 19.10.2014 r. o różnych porach przeważnie po 5szt. Z7WDLQ4V57 ,UFQLCEVA8T ,N8J7WK9KP2 ,L6EJD4ZULB ,ADVJT2L3XV .

    • R.  
      Październik 14th, 2014 at 00:13 | #119

      To jakiś rodzaj niezbyt udanego żartu? Na duże (a w zasadzie: na jakiekolwiek) wygrane mają tam obecnie szanse wyłącznie bezmózgie śmiecie uzbrojone w kolekcję anagramatorów i innych wynalazków.

    • Pijawka
      Październik 14th, 2014 at 03:43 | #120

      P7LGBE3JZF ,EG8WDNQ3HE ,VS7LPD3NPP ,5Y3A65SW83 ,L6PEQSWBWJ .

    • Pijawka
      Październik 14th, 2014 at 15:10 | #121

      C7SFHX39WS ,5N3LHA7GMN ,GY8CWD876P ,3ZL25SQXDL ,LYGLMQP5VC .

    • Pijawka
      Październik 15th, 2014 at 04:01 | #122

      5JKJU6UEDT ,A6MN77YED3 ,A44MALWEAM .

    • Pijawka
      Październik 15th, 2014 at 14:06 | #123

      YBNHTLX76A ,BZVXLFTQ5F ,3MQ3MW9LZC .

    • Pijawka
      Październik 15th, 2014 at 20:45 | #124

      G3AZB2MWNP ,XC3G7VRN5E ,PGJH8KSBKQ .

    • Pijawka
      Październik 16th, 2014 at 19:29 | #125

      Z97MXPSE34 ,P83F3BAHEX ,G3DP7LAV5C ,4RNU6UDFKT .

    • Pijawka
      Październik 17th, 2014 at 20:33 | #126

      LAK3X596NA ,ZSMNLB97UA ,73YX8HGX2P ,PTB4KPZKWH ,R7RKY2PPJW .

    • Pijawka
      Październik 18th, 2014 at 14:26 | #127

      YKRAQ87NYA ,794ZA33FWF ,2G72PMC72K ,LADMKLV2K9 ,8BQ5RLDQFJ .

    • Pijawka
      Październik 18th, 2014 at 20:48 | #128

      EWNP3XL2XC ,R6GE85YJGH ,2BD3V9TF7T ,324STG7DYY ,3J53NP4XGB .

    • Pijawka
      Październik 19th, 2014 at 04:12 | #129

      245BWAALKZ ,HPKPNZ96XR .

  9. Grimmer
    Październik 13th, 2014 at 19:32 | #130

    Czy dana karta musi mieć aktywne połączenia wychodzące czy wystarczy przedłużanie raz na 30 dni Bonem by wszystko było ok? I pytanie nr dwa: czy po zmianie taryfy przepada rok ważności konta?

    • Pijawka
      Październik 13th, 2014 at 21:01 | #131

      Rok ważności nie przepada tak jest u mnie.

    • Październik 13th, 2014 at 21:08 | #132

      1. Tak, konto musi być aktywne na wychodzące. Ale przy RWK nie stanowi to problemu.
      2. RWK przeżywa zmianę taryfy zawsze.

      • Grimmer
        Październik 15th, 2014 at 19:38 | #133

        Dzięki wielkie za info :) . Wychodzi na to, że w mojej okolicy paczki Lays'ów będą znikać w zastraszającym tempie ;)

  10. nolande
    Październik 12th, 2014 at 18:25 | #134

    Jak mam zrobić wydłużenie 30dni?
    Czy mam wbić kilka kodów Liona + bon i zmienić na Orange Free na Kartę czy może wbić kody, zmienić na Orange Free na Kartę i dopiero bon?

    • Październik 12th, 2014 at 19:14 | #135

      Kiedy wbijesz bon nie ma znaczenia (póki są ważne środki z kodów, jeżeli chcesz przedłużyć, bo jak nie – to możesz najpierw bon, a potem kody). Ważne, na jakiej taryfie wbijasz kody i że potem wracasz na OFnK.

Strony komentarza
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>