Home > Promocje, Przepis > Orange – promocja z chipsami Lay’s

Orange – promocja z chipsami Lay’s

Logo Orange

Ostatnio sporą popularnością cieszyły się promocyjne oferty firmy Orange 6/6/60 oraz przede wszystkim nietypowa oferta związana z batonami Lion, w której za zakup odpowiednio oznaczonych batoników otrzymywaliśmy kod na transmisję danych. Ta promocja kończy się 31 sierpnia 2014. Od 1 września obowiązuje nowa odsłona tej oferty: Viva Lay’s Vegas, tym razem utworzona wspólnie z producentem chipsów Lay’s. Zasady są praktycznie takie same.

Promocja trwa od 1 września do 3o listopada 2014 roku i jest dostępna użytkowników usług na kartę, także Minutofon i Zetafon. Operator za skorzystanie z kodu znajdującego się w paczce chipsów oferuje nam oficjalnie 100 MB danych ważnych do końca kolejnego dnia z możliwością jego przedłużenia za pomocą kolejnego kodu w kolejnym dniu.

Czy promocja ta będzie równie ciekawa, co poprzednia edycja z batonami Lion?

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami.

Na czym polega oferta

W sklepach można znaleźć paczki chipsów Lay’s oznaczone specjalnym banerem przyczepionym do paczki z logiem ORANGE i napisem Viva Lay’s Vegas, Każda paczka wygrywa darmowy internet 24h. Tylko tak oznaczone opakowania zawierają wydrukowany na wewnętrznym spawie specjalny kod promocyjny. Takie paczki pojawiły się już kilka dni temu między innymi w sklepach sieci Biedronka.

Uwaga: kod jest dobrze ukryty wewnątrz i widać go dopiero po odchyleniu wewnętrznego zgrzewu – warto przejrzeć instrukcję, która znajduje się na odwrocie banera reklamowego zamocowanego Orange na opakowaniu.

Logo promocji Viva Lay's Vegas

Logo promocji Viva Lay's Vegas

Lista produktów, które są oferowane z kodami (pierwsze trzy są najtańsze):

  • Chipsy „Lay’s” o smaku zielonej cebulki, o gramaturze 28g, 150g,
  • Chipsy „Lay’s” o smaku paprykowym, o gramaturze 28g, 150g,
  • Chipsy „Lay’s” o smaku fromage, o gramaturze 28g, 150g,
  • Chipsy „Lay’s o smaku pikantnej papryki, o gramaturze 28g, 150g,
  • Chipsy „Lay’s” o smaku kurczaka z przyprawami, o gramaturze 150g,
  • Chipsy „Lay’s” solone, o gramaturze 150g,
  • Chipsy „Lay’s karbowane” o smaku zielonej cebulki, o gramaturze 150g,
  • Chipsy „Lay’s karbowane” o smaku paprykowym, o gramaturze 150g,
  • Chipsy „Lay’s Strong” o smaku ostrego chilli z limonką, o gramaturze 28g, 150g, 165g,
  • Chipsy „Lay’s Strong” o smaku pikantnych papryczek Piri Piri, o gramaturze 28g, 150g,
  • Chipsy „Lay’s Strong” o smaku ostrego chrzanu wasabi, o gramaturze 28g, 150g,
  • Chipsy „Lay’s STIX” ketchupowe, o gramaturze 30g, 160g,
  • Chipsy „Lay’s Max” o smaku pikantnej papryki, o gramaturze 28g, 140g, 155g,
  • Chipsy „Lay’s Max” o smaku sera i zielonej cebulki, o gramaturze 28g, 140g, 155g,
  • Chipsy „Lay’s Max” o smaku kebabu, o gramaturze 140g,
  • Chipsy „Lay’s Max” o smaku orientalnej salsy, o gramaturze 140g,
  • Chipsy „Lay’s Prosto z Pieca” o smaku zielonej cebulki z serem, o gramaturze 130g,
  • Chipsy „Lay’s Prosto z Pieca” solone, o gramaturze 130g,
  • Chipsy „Lay’s Prosto z Pieca” o smaku grillowanej papryki, o gramaturze 130g.

Jak użyć kodu?

10-znakowy (tylko wielkie litery i cyfry) kod wysyłamy SMSem na numer 80409. Przesłanie kodu jest bezpłatne. W odpowiedzi otrzymujemy SMS o treści: 100 MB dla Ciebie! Masz 2h na korzystanie z darmowego internetu Orange. Zachowaj kod i weź udział w konkursie na stronie lays.pl. Regulamin: lays.pl i orange.pl.

Konto o nazwie środki na transfer danych w Orange Online zostanie doładowane kwotą złotówkową zależną od taryfy, w której jest karta, tak aby ich wartość po przeliczeniu dawała 100 MB transferu – nie ma tutaj „błędu”, który był w edycji z batonami Lion, w której zawsze dostawaliśmy 500 PLN, co dawało od 100 MB do 5 GB transferu w zależności od taryfy, z której korzystaliśmy.

Co otrzymujemy za kod z opakowania?

Oficjalna oferta mówi o tym, że po wysłaniu kodu z wnętrza opakowania SMSem na numer 80409 otrzymamy 100 MB na jeden dzień. Regulaminowo pakiet ten jest ważny do północy kolejnego dnia. Czyli wysłanie kodu po północy powoduje, że będziemy mieli niecałe dwa dni na wykorzystanie pakietu.

Oferta jest kierowana do użytkowników wszystkich taryf prepaid oraz usług Minutofon i Zetafon.

Stan i ważność otrzymanego pakietu można sprawdzić jak zwykle na trzy sposoby: SMS o treści ILE INTERNET na 901 (0,20 PLN), *500 (opłata jak za połączenie) oraz na Orange Online (uwaga na opóźnienia w aktualizacji tego systemu).

Porównanie z promocją Lion

Na pierwszy rzut oka oferta wygląda identycznie. Różnic jest kilka: z promocji wyłączone zostały oferty MIX, zmienił się numer telefonu, na który wysyłamy kody: teraz jest to 80409 (było 80408).

Diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach:

  • Faktycznie dostajemy środki w PLN, jednak kwota doładowania konta zależy od taryfy i po przeliczeniu zawsze będzie to 100 MB.
  • Ceny paczek chipsów (zwłaszcza tych większych) są mniej atrakcyjne.

Niestety pozostał podstawowy problem to ważność – te dane musimy wykorzystać w ciągu 24 do 48 godzin (do północy kolejnego dnia), po czym pakiet przepada. Doładowanie kolejnym pakietem nie rozwiązuje problemu – ważność konta możemy wydłużyć tylko do pełnych 48 godzin.

Ponieważ jednak środki otrzymujemy na to samo konto, co w promocji Lion, ich ważność możemy przedłużyć za pomocą bonów na usługi podobnie, jak poprzednio.

Możemy jednak mieć 5GB z każdej paczki

Okazuje się, że system ciągle jest dziurawy i można z każdej paczki i każdego kodu mieć nadal 5 GB. Komplikuje się tylko nieco procedura. Jak to możliwe? To proste. Kwota doładowania na konto złotówkowe na transmisję danych jest doładowywane następująco:

Taryfa Orange Cena 1 MB Kwota doładowania z kodu Lay’s
OFnK, SMART 0,10 PLN 11 PLN
YES 1,20 PLN 123 PLN
One, POP, NOG 5 PLN 500 PLN

I teraz najważniejsze dwie informacje: w każdej chwili bezpłatnie możemy zmienić taryfę na inną z oferowanych przez Orange. Trwa to zwykle tylko kilka minut. Po drugie: konto dodatkowe środki na transfer danych pozostaje zachowane i nie zmienia swojego salda.

Co to oznacza? Że nadal możemy mieć 5 GB danych z kodu Lay’s. Przykładowa procedura:

  1. Zmieniamy taryfę na One, POP lub NOG (np. POP: SMS na 1112 o treści OPOP)
  2. Wysyłamy kod z paczki Lay’s na 80409. Na konto danych otrzymujemy 500 PLN. Czynność możemy powtórzyć dowolną liczbę razy.
  3. Ewentualnie używamy bonu na usługi i przedłużamy ważność konta na transfer danych do 30 dni. Więcej informacji o bonach poniżej.
  4. Zmieniamy taryfę na OFnK lub SMART (np. OFnK: kod *101*40# lub SMS na 3033 o treści FREE).
  5. Cieszymy się z 5 GB ważnych do końca kolejnego dnia.

Procedurę możemy powtarzać ile chcemy, póki Orange czegoś nie zmieni.

Bony na usługi Orange

Od 1 stycznia 2014 Orange oferuje tzw. Bony na usługi. Są one nabycia w sieciach 1-Minute, Inmedio, Inmedio Cafe, Relay, Relay Services. Dostępna jest mapka Polski z lokalizacją punktów tych sieci - dostępne są praktycznie w każdym centrum handlowym.

Można w ramach tej oferty wykupić sobie pakiet minut, SMSów lub danych nieco taniej, niż w ramach oferty podstawowej. Nas interesuje pakiet danych za 15 zł ważny 30 dni. Oficjalnie daje on 500 MB i nie działa w taryfie Orange Free na Kartę (regulamin wymienia tylko NOG, One, POP).

W praktyce okazało się, że można użyć go także  w OFnK. Dla nas jedyna wartość bonu to czas ważności 30 dni, gdyż oferowany kwota doładowania 25 PLN daje nam najwyżej 250 MB danych.

Najważniejsze dla nas, że ważność tych środków to 30 dni. Równie ważne jest to, że środki i okres ważności trafia na to samo konto, co środki z batonów Lion, a saldo i data ważności są zachowywane przy zmianie taryfy.

Co z tego wynika?

Możemy doładować sobie konto kilkoma batonikami Lion (5GB za każde opakowanie batonika), a następnie przedłużyć ważność pakietu danych do pełnych 30 dni za 15 PLN uzyskując tym samym na prawdę solidną dawkę danych do wykorzystania.

W ten sposób mamy wielokrotność 5GB * liczba batonów + symboliczne kilkaset MB z bonu, całość o ważności 30 dni. Ważne uwagi:

  • Kolejne kody z batoników musimy dodawać, zanim minie ważność poprzedniego – oczywiście możemy wrzucić wszystkie od razu jeden po drugim – najlepiej poczekać na potwierdzenie po każdym przesłaniu kodu.
  • Bon przedłużający ważność do 30 dni musimy także wykorzystać, zanim minie ważność kodów z batonów.
  • Nie ma znaczenia kolejność – możemy najpierw użyć bonu, a potem kodów z batonów.
  • Przed upłynięciem 30 dni możemy ponownie użyć kodu z bonu w celu przedłużenia ważności środków, jeżeli ich nie wykorzystaliśmy.
  • Można sprawdzić, ile zostało danych: przez Orange Online (za darmo), *500 -> 2-> 2 (za darmo) oraz SMS „ILE” na 901 (koszt SMSa).

Oferta ciągle interesująca

Tym razem faktycznie otrzymujemy regulaminowe 100 MB i przez to promocja jest niestety niezbyt atrakcyjna. Ale odpowiednio żonglując taryfami ciągle ma swój sens.Na fanpage na Facebooku można śledzić historię takich odkryć.

Aktualizacje:

2014.08.30 g. 14:00 – Podobno są także mniejsze opakowania chipsów promocyjnych.
2014.09.01 g. 08:00 – Promocja Lay’s ciągle nie działa. Po północy numer 80409 informował, że jest nieaktywny. Nad ranem pojawia się komunikat Brak dostępu do usługi. Poprawny kod możesz wykorzystać od 01.09.2014 do 30.11.2014.
2014.09.01 g. 15:30 – Już wszystko wiadomo – doładowanie na to samo konto, co w Lion, ale niestety kwota jest przeliczana tak, żeby było to 100 MB. Czyli mało atrakcyjnie.
2014.09.01 g. 20:00 – A jednak – ciągle można mieć 5 GB żonglując taryfami. Szczegóły w nowej sekcji Możemy jednak mieć 5GB z każdej paczki.
2014.09.04
- Dodanie informacji o bonach.
2014.11.10 - Bony dające 25 GB danych były dostępne 1 pierwszym kwartale 2014. Aktualnie bony dają tylko około 250 MB niezależnie od sposobu ich użycia.
2014.11.30
- Są trudności ze zdobyciem bonów. Nie wiadomo, czy to wina Orange, czy dostawcy usług w terminalu.
2014.12.01 - Orange uruchomił promocyjny pakiet 3/3/30 na wzór 6/6/60.

***

Warto także zapoznać się z kończącą się 5 stycznia 2015 ofertą 3/3/30, poprzednikiem tej oferty z batonami LION, raz ogólnie o OFnK.

Regulamin promocji LION, Regulamin promocji bony na usługi, Regulamin promocji Lays.pl

Data pierwszej publikacji 2014.08.30
Kategorie:Promocje, Przepis
  1. Grudzień 1st, 2014 at 13:32 | #1

    Na razie nie mam wiadomości żadnych o bonach, ale Orane uruchomił pakiet 3/3/30 na wzór wakacyjnego 6/6/60 – http://jdtech.pl/2014/12/orange-3-gb-za-3-pln-na-…

  2. pcp
    Grudzień 1st, 2014 at 01:33 | #2

    Ogromna prośba do Pana Jakuba, czy mógłby pan śledzić nowe wiadomości w sprawie bonów orange – tzn. jeśli coś się zmieni, dowie się pan czegoś nowego niech tutaj na głównej napisze czy w komentarzach czy artykuł napisze. Kłaniam się

    • Grudzień 1st, 2014 at 08:37 | #3

      Taki informacje wrzucam na fanpage na FB – facebook.com/jdtech a tutaj na blogu tylko potwierdzone informacje. W komentarzach też dorzucam informacje.

      • gość
        Grudzień 1st, 2014 at 09:10 | #4

        Mi to rybka, za kilka dni juz po wszystkim będzie wszystko przepadło. Zostaje abonament. No i weźcie się do roboty, a nie jak gimbusy po marketach biegać.

        • gość
          Grudzień 1st, 2014 at 09:13 | #5

          No chyba że JD masz w Wawie namierzone takie punkty jeszcze, albo inni to proszę podawać.

    • Piotrek
      Grudzień 1st, 2014 at 11:47 | #6

      Nie ma żadnej awarii terminali, bony są dostępne z terminali w niektórych punktach, gdzie sprzedawca jest bardziej ogarnięty. W sobotę 29.11 poszedłem do Inmedio, poprosiłem o kod na 500 mb, Pan mnie poinformował, że już są wycofane. Na moje zdziwienie wyjął jakiś segregator, odszukał info jakie dostał od operatora, było tam między innymi napisane, że usługa ważna do wyczerpania zapasów. podszedł do terminala, wstukał i wydrukowało. Tym kodem przedłużyłem na kolejne 30 dni. Jakbyśmy obaj nie byli dociekliwi pewnie wyszedłbym stamtąd bez kodu i płakał na tym blogu, że już ich nie ma. I oczywiście można kupić na zapas, te doładowania mają termin ważności coś ok. 1,5 roku jak dobrze pamiętam.

      • gość
        Grudzień 1st, 2014 at 11:56 | #7

        Ale wczoraj nie byłęś to raz, ja też byłem sprzedawca miał niby napisane że może wydrukować, spróbował i mu wyskoczyło o limicie. Jak pójdziesz dzisiaj to się pochwal gdzie tak działa :/

        • izz
          Grudzień 1st, 2014 at 12:26 | #8

          Też przygarnę taką informację ;)

        • Piotrek
          Grudzień 1st, 2014 at 12:31 | #9

          Mówię jak było w sobotę, a skoro "do wyczerpania zapasów" to nie zaszkodzi spróbować, choć bez gwarancji. Próbowałem rozjaśnić nieco sprawę "awarii terminali", bo nie było żadnej awarii. Jeśli dziś zadziała to tobie na pewno już nie powiem gdzie. Bywaj zdrów.

          • Grudzień 1st, 2014 at 12:41 | #10

            Pliz, wymiana informacji – OK. Obrzucanie się nerwowymi uwagami – nie jest potrzebne.

          • gość
            Grudzień 1st, 2014 at 12:46 | #11

            Gdzie znajdę najlepszy abonament a) do 30 PLN b) do 50 PLN w ofercie kupna tylko SIM, przy zachowaniu modemu 3G, jeśli za pół roku dokupię osobno modem LTE (którego zasięgu skądinąd nie mam). Plus i Play są the best?

          • gość
            Grudzień 1st, 2014 at 12:47 | #12

            Cynizm "Jeśli dziś zadziała to tobie na pewno już nie powiem gdzie" ale typowo polski czego się spodziewać….

          • Piotrek
            Grudzień 3rd, 2014 at 20:47 | #13

            "Ale wczoraj nie byłęś to raz [...] Jak pójdziesz dzisiaj to się pochwal gdzie tak działa" – typowo polska opryskliwość i brak kultury. A jak wół napisane: "odszukał info jakie dostał od operatora, było tam między innymi napisane, że usługa ważna do wyczerpania zapasów" itd. Co ni mniej, ni więcej oznaczało, że MOŻNA PRÓBOWAĆ w niektórych punktach, o ile sprzedawca w ogóle SPRÓBUJE WYDRUKOWAĆ, a nie będzie kierował się wyłącznie info jakie dostał od operatora (o moim przypadku napisałem). Jednak należy pamiętać, że to też bez gwarancji bo "do wyczerpania zapasów". Czyli nie wiadomo do kiedy. A że następnego dnia, za godzinę, czy kiedy tam już nie były dostępne (wyczerpane), to w powyższym kontekście nie powinno dziwić. Cały komentarz "gościa" (w jakimś pretensjonalnym tonie) jest w ogóle nie przypiął, ni przyłatał. Jak próbował wydrukować i "mu wyskoczyło o limicie" – to proste: nie ma, wyczerpały się, skończyły. Gdzie mam teraz chodzić i się chwalić? Czy są, czy ich nie ma to nie zależy przecież od konkretnego punktu, że w jednym jeszcze są a w innym już się skończyły.

          • Piotrek
            Grudzień 3rd, 2014 at 20:50 | #14

            PS.
            To może prościej wytłumaczę: sprzedawcy dostali info o wycofaniu, więc niektórzy z nich nawet nie próbowali drukować choć w puli były jeszcze kody. Ci co próbowali, jeszcze drukowali, ale też do czasu. I o to chodziło.

          • gość
            Grudzień 3rd, 2014 at 21:26 | #15

            Jak będziesz w Złotych Tarasach w Wawie i tam ich nie będzie to nigdzie nie będzie. Po prostu wyłączają usługę centralnie, a nie o jakichs zapasach piszesz. To nie są bilety w autobusie…. Napisałem w poście poniżej:

            <<"Pakiet 500 MB został wycofany z obiegu na całym rynku ze względu na nadużycia na tym produkcie" >>

          • Adam
            Grudzień 5th, 2014 at 02:03 | #16

            Niestety bony zostaly wycofane bezterminowo. Czy wroca – niewiadomo. Dzis bylem w pieciu punktach Inmedia (cz jak ta g…siec sie nazywa) na terenie wsi Białystok (podlaskie, jakby kto nie wiedzial gdzie ta dziura lezy). W 2 punktach sprzedawcy wiedzieli o wycofaniu ofert. W 3 pozostałych bylem swiadkiem ze mimo ze byli pewni ze oferta jest wciaz aktualna bo wstukaniu czegos tam w terminal, za kazdym razem otrzymalem odpwiedz odmowna. Ze przykro, ale nie moga wydrukowac bo jest odmowa. I tyle. Wiec nie wprowadzajcie ludzi w blad, bo to nie awaria terminala tylko pomaranczowi skapowali sie ze ludzie na tym przedluzaja sobie GB z lionkow czy ziemniakow. Jednyna opcj to kupno u konikow z allegro.

  3. koperrnik
    Listopad 30th, 2014 at 21:34 | #17

    dzis w olsztynie bonów na usługi juz nie sprzedawali…

  4. Gotland
    Listopad 29th, 2014 at 22:29 | #20

    Chyba koniec z nami. W Inmedio nie sprzedają już bonów, pewnie u operatora się skapnęli i klapa a może w pomarańczy zatrudnili jakiś niezłych informatyków w co raczej trudno uwierzyć. Co robić???

    • Krzsiek
      Listopad 30th, 2014 at 00:05 | #21

      Ja kupilem jeszcze kilka wczoraj :-)

      Kiedys tez te bony znikly na jakis czas, pozniej nowe ztcp nie nabijaly juz 50GB a tylko sluzyly nam do podbicia lionow na 30dni. Hmm , czy maja wielki sens? Akurat nie mam drugiego modemu LTE ale przy 19zl za nielimitowane LTE w NJUmobile te bony maja zero sensu tak? 15zl , kombinowanie z niezdrowymi przekaskami (ja je jem a nie wywalam…) i nie pewnosc, co 30dni kombinowanie. Kontra tylko 4zl wiecej tj lacznie19zl co miesiac, automat i bez stresu. Przynajmniej do konca marca…

    • Listopad 30th, 2014 at 09:27 | #23

      Nie wszędzie bony wcięło, ale zaraz znikną. Można zakupić na zapas.

      • gość
        Listopad 30th, 2014 at 10:41 | #24

        Kiedy znikną dokładnie? A gdzie oprócz Inmedio mogą być?

        • Krzsiek
          Listopad 30th, 2014 at 11:15 | #25

          Skad JD masz takie informacje? Ja myslalem ze taki kod generowany jest na rzadanie online, to z glownego serwera wylaczaja sprzedaz i tyle? A jak mowicie ze gdzies sa gdzies juz nie ma to jednak jest inny mechanizm np terminal trzyma jakis zapas i co kilka dni dobija pamiec nowymi kodami.
          PS
          Jak to nazywaja na allegro, 500MB orange czy bon 500MB nie daja zadnych rezultatow.

          • gość
            Listopad 30th, 2014 at 11:30 | #26

            Jak można z dnia na dzień zakończyć emisję bonów, to nie jest tania usługa. To usługa biznesowa. Niech założyciel tematu puknie się w czoło, bo wprowadza chaos. To byłoby mega nieprofesjonalne ze strony Orange, a pozatym chyba oprócz Inmedio jeszcze one będą dostępne.

            Taaak, "kupić na zapas bo zaraz znikną", no nie super, tyle miesięcy wbijania tych gigabajtów jak małe dziecko,a teraz na św. Mikołaja rózga. Bez jaj, bez sensu…

          • Gotland
            Grudzień 1st, 2014 at 03:13 | #27

            Są – końcówka na allegro po 51zł., pod koniec msc będą min po 200. Proszę o puknięcie się bonem w głowę i nie pisanie bzdur. Nie ma ich nigdzie w Polsce obdzwoniłem Inmedio w kilku województwach – tak to usługa biznesowa, biznes przestał się opłacać i maję w d… zresztą w ORANGE to norma.

          • Listopad 30th, 2014 at 14:06 | #28

            Bony są generowane wyłącznie w terminalach płatniczych w sieciach wymienionych w artykule. Niektórym sprzedawcom te bony poznikały z menu.

        • Listopad 30th, 2014 at 14:05 | #29

          Dochodzą informacje, że znikają właśnie teraz. Nie ma żadnych więcej konkretów.

          • gość
            Listopad 30th, 2014 at 15:05 | #30

            No to tak nie można podawać informacji, jeśli nic nie pisze Orange. Bo to że znikają u niektóych to oczywiste, wiąże się to z brakiem zainteresowania.

            Co innego kupowac je w Złotych Tarasach w Wawie,a co innego gdzieś na prowincji. Tak było od zawsze. Jak "znikają" to zawsze jest w danym kiosku inorfmacja że sciągają temat. A nie "od razu".

          • Listopad 30th, 2014 at 21:24 | #31

            InMedio rozsyła do swoich punktów emaile z informacją o końcu tej usługi.

          • gość
            Listopad 30th, 2014 at 21:31 | #32

            Czyli Orange zarobił, a jak ktoś pieprzy trzy po trzy że coś jest za darmo to teraz rozumie. Ja dzięki temu straciłem 300GB i całkowicie kończę z Orange na przyszłość. Żadna to promocja, chyba dla gimbusów to było. I na wakację dla wymagających tyle w temacie.

          • Listopad 30th, 2014 at 21:33 | #33

            Zaraz, w jaki sposób straciłeś 300 GB? Nie miałeś bonu na zapas? Trudno powiedzieć, że to wina Orange.

          • gość
            Listopad 30th, 2014 at 21:54 | #34

            Jak na zapas? Na zapas na miesiąc czy na pięc miesięcy? Jak można kupować na zapas jak oni wycofują to z dnia na dzień!? Napisałeś dzisiaj, a inni nawet tego nie wiedzieli. I już jutro nigdzie w Polsce nie ma?????

            Za kilka dni dane przepadają, tyle wulgaryzmów dawno z moich ust nie padło. Teraz tylko rodzinkę przekonać żeby wszyscy zmienili operatora. Czy to karta czy abonament NIGDY ORANGE. I mam gdzieś kto jest winny, przecież te firmy są połączone. Orange nie wiedziało śmiechu warte.

          • Listopad 30th, 2014 at 22:05 | #35

            Jak chciałem utrzymać pakiet danych, kupowałem po dwa bony i zawsze miałem w tyle głowy, że mogą to wyłączyć w dowolnej chwili – w końcu to promocja.
            Nie wiemy teraz, czy to faktycznie wycofanie (Orange nie potwierdza), czy awaria (na co wskazuje komunikat terminali InMedio).
            Obstawiam, że to nie jest wina ot tak Orange.
            Poza tym w taki sposób naraził mi się już każdy operator infrastrukturalny, a z tego powodu z telefonu nie zrezygnuję, ani nie zamierzam emigrować :)

          • Gotland
            Grudzień 1st, 2014 at 03:21 | #36

            Trudno pewne rzeczy przewidzieć, ale ORANGE zawsze tak robiło może nie z dnia na dzień ale np. przelew sms tez sobie wziął i zniknął. Nie można mieć pretensji do Kuby bo to absurd ale raczej zrobić coś przeciw Orange. Np. na fejsie.
            PS W Inmedio wyświetla się komunikat o zakończeniu promocji sam widziałem na terminalu, mie kupicie niestety nawet w wąchocku czy w Koziej Wólce, niestety.

          • Pijawka
            Grudzień 1st, 2014 at 03:57 | #37

            No to prezes z Orange sobie zażartował….Moje 470GB na transfer danych muszę wykorzystać do 2 m-cy ,bo teraz wklepałem bon na 30 dni i pozostał tylko jeden …

          • Arrczi
            Grudzień 1st, 2014 at 14:44 | #38

            Kup na AlleDrogo i po kłopocie. Ewentualnie może ta promocja 3GB za 3 zł. przedłuży? Trzeba to sprawdzić.

          • gość
            Grudzień 1st, 2014 at 14:47 | #39

            Na allegro pod jaką nazwą to schodzi ?

          • Arrczi
            Grudzień 1st, 2014 at 16:34 | #40

            Od tego gościa kupowałem jeszcze po 18 zł. Teraz są po 30 zł.
            4856090408 nr aukcji. Dzisiaj wbijałem po północy i działa.

          • gość
            Grudzień 1st, 2014 at 16:46 | #41

            A która to była poprzednia jego aukcja, bo niky nie kupuje, i jest jeden negatywny komentarz z tego powodu?

          • Pijawka
            Grudzień 1st, 2014 at 19:54 | #42

            Jeszcze dostępne 4 szt. po 29.99 zł a jutro prawdopodobnie więcej – takie prawo popytu i podaży….

          • antypijawka
            Grudzień 1st, 2014 at 19:59 | #43

            nie kupujcie od tych oszustów co teraz wystawiaj te bony za chore ceny, niech sie nimi udławia.

          • Arrczi
            Grudzień 2nd, 2014 at 07:47 | #44

            Można nie kupować i stracić wszystkie zebrane dane, ale to Ci i tak nic nie da bo zostajesz bez Neta. Trzeba będzie kupić coś w zamian. Ja się cieszę, że nie szalałam z Lays bo ich nie lubię i mam tylko 38GB na dwa miesiące. I tak tego nie pobiorę, ale liczę na kolejne kody. Może będą po nowym roku? Mi to by wystarczyła i ta promocja świąteczna. 3GB za 3 zł. Zresztą cała zabawa z Orange zaczęła się w wakacje od pakietu 6 za 6.

          • gość
            Grudzień 2nd, 2014 at 08:39 | #45

            A ja zmieniam operatora na zawsze, na abonament też mnie stać i czekam na LTE. To zabawa dla gimbusów, im zrobiono przykrość, ja straciłem 100 PLN na tym to wystarczy.

            Frajerzy do Orange!

          • Grudzień 2nd, 2014 at 09:13 | #46

            I twoje święte prawo. Należy się cieszyć, że jest wybór.

          • Grudzień 2nd, 2014 at 09:13 | #47

            Kody z batonów Lion były wcześniej – od pierwszego kwartału o ile pamiętam.

          • izz
            Listopad 30th, 2014 at 21:37 | #48

            Na fb Orange widziałam odpowiedź na pytanie, czy wyłączyli Bony – odpowiedzieli, że nie…

          • Listopad 30th, 2014 at 22:03 | #49

            No to możliwe, że inmedio ma awarię terminali, ale czas byłby bardzo nieciekawy dla posiadaczy kart załadowanych batonami…

          • Krzysztof
            Listopad 30th, 2014 at 22:05 | #50

            czesto gesto te profile FB prowadza jakies przeszkolone tipsiary albo wynajete agencje interaktuwne, to jest zrodlo dezinfotmacji a o praniu mozgu debili typu pytanie "czy juz byliscie na nartach?" jak pani przedszkolanka pyta dzieci … zal dupe sciska. Tracicie czas na takie profile?

            Aha dzis bylem w 2 inmedio (auchan bielany WRO sa dwa) i w kazdym to samo. Czyli nie ma… a wczoraj jeszce bez problemu dwa kupilem. Kolega z pracy dzis 20 paczek oproznil i nabil a do mnie zadzwonil bym mu kupil kod, no to jak widzicie juz ich nie ma. Zal :-( Ale kiedys tez przeciez znikly i sie pojawily, ale JD pisze ze maile rozsylaja po placowkach ze juz tego nie bedzie, wierze ze pewne zrodlo.

            PS
            Mam jeden na handel, ile dacie :P

          • Listopad 30th, 2014 at 22:06 | #51

            Dopóki nie będzie oficjalnej informacji od operatora lub InMedio, trudno wyrokować, ale informacji takich jest dużo, dlatego ostrzegam na FB, ale jeszcze nie w postaci artykułu na blogu.

          • gość
            Listopad 30th, 2014 at 22:54 | #52

            A w Relay albo 1-Minute. Są chyba jakieś kioski przy metrze? Sprawdzał ktoś?

          • izz
            Listopad 30th, 2014 at 23:13 | #53

            Poniżej masz informację o tym: byłam w trzech: Relay, 1-Minute i InMedio – wszędzie taka sama odpowiedź…

          • Grudzień 1st, 2014 at 08:33 | #54

            W praktyce z tyłu stoi jedna firma.

          • izz
            Listopad 30th, 2014 at 17:45 | #55

            Potwierdzam: byłam w Realy, !-Minute, Immedio – wszędzie w terminalach widnieje ta usługa ale po próbie ściągnięcia kodu wyświetla się wiadomość, że limit bonów został wyczerpany (przy czym w jednym z kiosków Sprzedająca ode mnie się dowiedziała, że miała coś takiego w sprzedaży..)

          • gość
            Listopad 30th, 2014 at 17:48 | #56

            To czemu dzwoniłem pod *100 i powiedzieli że jak będzie to oficjalne to podadzą.

            Nigdy tak się nie robi. Najpierw musi być informacja, potem wycofanie.

          • izz
            Listopad 30th, 2014 at 18:11 | #57

            To w takim razie mają po tej wspomnianej gdzieś tutaj aktualizacji jakąś awarię tych terminali. Niemożliwe bowiem jest to, że w kiosku, w którym nie wiedzieli, że mają coś takiego jak bon na usługi, już ich zabrakło…

          • gość
            Listopad 30th, 2014 at 19:11 | #58

            No fakt, limit został wyczerpany….

            To jest ostatnia promocja w której biorę udział od grudnia Orange ląduje w koszu, a ja wszystkim przedszkolakom radzę kupić sobie abonament. Jak ktoś ma czas się bawić powodzenia.

            Od dzisiaj Orange to dla mnie g…no. 300 GB poszło do piachu. Dziękuję za uwagę i nabijanie kabzy z frajerów. Zmarnowany czas, do boju gimnazjaliści !

          • Listopad 30th, 2014 at 21:29 | #59

            Bo to są kupony elektroniczne wydawane przez centralę InMedio?

          • Listopad 30th, 2014 at 21:28 | #60

            Tak, w artykule ostrzegałem, że trzeba naciskać. Kilka raz uczyłem obsługę :)

          • izz
            Listopad 30th, 2014 at 21:34 | #61

            Tak, ja też, tym razem w poście bardziej mi chodziło, że jak mogło się wyczerpać coś, czego dany kiosk w ogóle nie sprzedawał bo nie wiedział, że może ;)

          • Listopad 30th, 2014 at 22:02 | #62

            Filozoficznie to brzmi durnie, ale nie zaskakują mnie takie rzeczy wcale :)

          • Adam
            Grudzień 1st, 2014 at 00:34 | #63

            Takie "cuda" mozliwe tylko w Orange. :( Zlodziej zlodzieja pogania. Szkoda słow. Od zawze mieli ludzie w czterech literach i jak widac nic to sie nie zmienia.

          • Bieńkowska
            Grudzień 1st, 2014 at 03:26 | #64

            Takie mamy Orange.

          • gość
            Grudzień 1st, 2014 at 08:24 | #65

            My nie jesteśmy złodziejami. Korzystamy z REGULAMINU. Poza tym zauważcie że standardem na świecie jest już powoli LTE, ceny za 1GB powinny spadać i spadać.

            Zrobili ze mnie frajera, od dzisiaj Orange dla mnie jest na czarnej liście. Ja wam k..a dam bieganie dorosłemu facetowi po markecie za batonikami jak dziecko. Dają wszędzie tyle promocji, teraz widać po co to wszystko.

  5. Wojtax
    Listopad 28th, 2014 at 13:31 | #66

    Kończy się promocja z chipsami lays. Zeby przedłużyć ja na 30 dni jaki bon trzeba kupić i ile kosztuje najtańszy ?

    • Arrczi
      Listopad 28th, 2014 at 13:58 | #67

      Na AlleDrogo 18,99 w Inmedio 15 zł. doładowanie 500MB na 30 dni.

      • Wojtax
        Listopad 28th, 2014 at 19:10 | #68

        Oky juz znalazłem ale dz.

    • Listopad 28th, 2014 at 22:54 | #69

      Wszystko masz w artykule :)

      • Wojtax
        Listopad 29th, 2014 at 13:41 | #70

        Jakub a z Twoich zaufanych żrółdeł informacji nic nie wiesz, czy promocja będzie przedłużona a jezeli tak to kiedy i co teraz bedzie najbardziej korzystne….

        • Listopad 29th, 2014 at 22:04 | #71

          Nie mam żadnych specjalnych źródeł informacji :) Na razie nie ma żadnych informacji o nowej wersji tej promocji.

  6. Arrczi
    Listopad 27th, 2014 at 07:10 | #72

    Po awarii załadowałem i wszystko gra.
    A czy kodami z Lion można jeszcze ładować? Został mi jeden :)

    • Listopad 27th, 2014 at 11:04 | #73

      Ja przy próbie dostałem błąd. Spróbuj, nie grozi to niczym poza komunikat błędu. I daj znać.

      • Arrczi
        Listopad 27th, 2014 at 19:42 | #74

        Ok sprawdzę i dam znać.
        Został mi dzień ważności pakietu danych tj. do 28.11 Czy to znaczy, że mogę jutro doładować kodem Lays?

        • Listopad 27th, 2014 at 21:53 | #75

          Dzisiaj też możesz. Pojutrze też, ale przedłużenie nastąpi tylko, jak system zdoła przetworzyć twoje żądanie jutro do północy.

          • Arrczi
            Listopad 27th, 2014 at 23:40 | #76

            Oki Dzięki.
            Przeszedłem na POP i jutro czyli dzisiaj po 24 wbijam kod.

      • Arrczi
        Listopad 27th, 2014 at 21:57 | #77

        Lion nie działa :(

  7. Pijawka
    Listopad 26th, 2014 at 11:41 | #79

    Dzisiaj w Orange aktualizacja systemu….

    • Krzysiek
      Listopad 26th, 2014 at 12:03 | #80

      No wlasnie co jest k…a? Nie mozna zmienic taryfy, za dnia grzebia?! Przez OO trz sie nie da zmienic :(

      Swoja droga jak mozemy MAX wydluzyc chipsy? Ladujemy 30 na taryfie POP wszystkie kody, poczym dokladamy bon 15zl. Zmieniamy na FREE.

      A jak zyskac 1 dzien wiecej? Myslicie ze zadziala ladowanie 30.11 (Wazne do 1 grudnia chipsy beda) i dopiero 1 grudnia ladujemy bon 15zl? Ponoc tak sie da. Ale tu pytanie czy oby na pewno no i czy 1 grudnia wracac na POP by dobic bonem czy juz mozna to robic na free? Da nam to internet o 1 dzien dluzej.

      Swoja droga ciekawe co bedzie po pracach dzisiejszych, moze wszystko pojdzie sie…

      Admin masz wiedze nt tego czy moj patent o 1 dzien dluzej zadziala? Gdzie jest info o pracach?

      • Pijawka
        Listopad 26th, 2014 at 13:45 | #81

        Tak jakby już kończyli aktualizację , a zaczęła się zaraz po północy i 80409 nie działał i nie było dostępu na konto w Orange Online a *500 gadało bzdury że nic na koncie nie mam i w końcu rano *500 powiedziano że jest aktualizacja systemu…..obecnie przed chwilą udało mi się wejść na konto w Orange Online i jest oki.

        • Krzysiek
          Listopad 26th, 2014 at 20:10 | #82

          od ok 7.30 do 12.30 byla awaira w orange wg moich zrodel, pracuje w instytucji ktora z nimi wspolpracuje i takie maile widze. No ale dla dobrego PR to sie nazywa aktualizacja :-)
          Wazne ze dziala.

          Co z moim planem przedluzenia GB o +1 dzien? Tak w ogole mam karte bez mozliwosci dzwonienia (nie bylo doladowane) a kody wchodza i wszystko inne dziala takze dobije ja i poczekam na promocje w lizakach…

      • Listopad 26th, 2014 at 20:29 | #83

        Przedłużasz co 30 dni bonem i masz kolejne 30 dni, póki są bony (lub póki masz ich zapas, bo są ważne długo). Ja bym tylko nie robił tego na ostatnią chwilę, bo zawsze mogą być problemy jakieś z systemem.

        • Krzysiek
          Listopad 29th, 2014 at 14:42 | #84

          masz racje ze co na ostatni moment to beeee ALE pisales chyba w lionach (art) ze sie tak da.

          Wiec raniutko 30 listopada dobijam max laysow. 1 grudnia (jak tylko sie zacznie) wbijam BON.
          Czipsy beda jescze przeciez wazne, mam wiec do 30 grudnia internet (albo 31).
          Chodzi mi o ten jeden dzien wiecej, nie wbijam bonu zaraz 30 z chipsami ale 1 grudnia bo chipsy sa wazne do konca 1 grudnia. Rozumiemy sie chyba :-)

          Powinno to dzialac prawda?

          • Listopad 29th, 2014 at 22:05 | #85

            Tak. A potem możesz 30 grudnia dobić kolejny bon, o ile będziesz miał zapasowy (chodzą słuchy, że będą/są wycofywane).

          • Krzsiek
            Listopad 30th, 2014 at 00:29 | #86

            Sluchy to ten fosc co wyzej napisal podobny post czy jeszcze inne zrodlo? Wczoraj jeszcze 2 kupilem… ale jak mu odpislaem wyzej to LTE w NJU chyba sie bardziej oplaca… ja uzywam lays + bon tylko z powodu nie posiadnaia drugiego modemu LTE no i mam zapas chipsow (tj samych kodow juz) z Makro za 88gr brutto wielopak :-)

          • gosc
            Grudzień 1st, 2014 at 03:35 | #87

            Kup modem LTE, chipsów już nie przedłużysz. Nie ma bonów

    • Pijawka
      Listopad 27th, 2014 at 14:30 | #88

      W POP wbiłem parę godzin temu *101*40# i do tej pory jestem nadal w POP…..w Orange jest po prostu kicha i tyle w temacie…

      • Pijawka
        Listopad 27th, 2014 at 16:20 | #89

        Przyszedł sms że " Docelowy plan taryfowy identyczny z aktualnym " ……czyżby z POP nie można już przejść na Free ?

        • gość
          Listopad 27th, 2014 at 18:21 | #90

          Dzwonić pod *100 naprawią.

          • Pijawka
            Listopad 27th, 2014 at 19:09 | #91

            Teraz jest taki motyw że na koncie w OO jest Orange Free na Kartę a w telefonie Orange POP……system mają do dupy ! Ważne że na koncie Orange Free na OO wysokość środków jest taka sama co była w POP ! Rozumiem z tego że jestem zawieszony pomiędzy Free a POP….Gdy do jutra to się nie zmieni to *100….

          • Listopad 27th, 2014 at 21:53 | #92

            OO ma opóźnienie, czasem nawet sięgające dni.

  8. nolande
    Listopad 24th, 2014 at 01:46 | #93

    Jak oni robią taką długą ważność konta? Coraz więcej takich aukcji. Teraz trwa pojedynek na ilość GB w ważności rocznej (albo co najmniej kilkumiesięcznej) nternet-na-karte-orange-free-25gb-12-miesiecy-i4822253574.html

    • Listopad 24th, 2014 at 09:00 | #94

      Na razie nie wiadomo, podejrzewa się na innych formach, że jakąś formą podstępu wobec ludzi linii obsługi klienta.

  9. Paulina
    Listopad 23rd, 2014 at 15:39 | #95

    30 listopada kończy się promocja. Czy ktoś wie, czy będzie jeszcze darmowy internet w jakimś produkcie spożywczym ?

    • Listopad 23rd, 2014 at 23:13 | #96

      Poza Lays nic ciekawego teraz nie ma. Promocja Tmobile z Frugo jest (łagodnie mówiąc) taka sobie, więc nie opisywałem jej – za jedno duże frugo 300 MB na 3 dni, za jedno małe – 100 MB na jeden dzień.

      • Paulina
        Listopad 24th, 2014 at 14:49 | #97

        Okey, dzięki, a z Orange coś się szykuje ? Wie ktoś ?

        • Listopad 24th, 2014 at 17:44 | #98

          Aż tak dobyrych kontaktów z operatorami to nie mam, a poza tym rzadko mówi się o tym przed czasem. A jak ktoś wie już coś, to mu nie wolno powiedzieć.

  10. gość
    Listopad 14th, 2014 at 13:05 | #99

    Przeszdłem na POP, wbiłem kod, ale nie mogę wrócić na Orange Free. Na Orange POp nie poinformował mnie o zmianie taryfy, ale przez kod ussd jasno pokazało że już mieniona. Na Orange Onlien pokazuje mi że dane o aktualnej taryfie niedostępne. Co się dzieje?

    • Pijawka
      Listopad 14th, 2014 at 14:29 | #100

      Na POP – *101*20# – i z powrotem na OFnK – *101*40# – i jak do tej pory zero problemów…..dostępne środki 16,40zł ważne do 19.07.2015r. , środki na transfer danych 39657,34 PLN ważne do 15.11.2014 – dlatego tak bo raz na dzień wbijam 1 kod a pod koniec listopada przedłużę Bonem na 30 dni….i jak do tej pory wszystko gra i buczy !!! Do tych operacji posługuję się starą NOKIĄ z Plusa….

      • gość
        Listopad 14th, 2014 at 15:09 | #101

        Ale u mnie nie przyszło potwierdzenie że zmiana jest na POP, ale sprawdziłem że pop jest wbiłem jeden kod, potem na orange online pokazuje że saldo się powiększyło.

        No i nie moge ruszyć z powrotem na OFnK, co jest!!!!!????

        • Pijawka
          Listopad 14th, 2014 at 15:17 | #102

          *500 i tam koledze pomogą !

          • gość
            Listopad 14th, 2014 at 15:19 | #103

            Raczej *100 ale pomoga za kasę ponoć czasem słoną….

            Wszedłem na Orange Online, teraz niby pokazuje POP, ale pod spodem piszeL

            "Na Twoim koncie znajduje się nowa oferta, która będzie aktywowana z nowym okresem rozliczeniowym". Nic nie mogę zmienić, pisze że będzie zmienione na Free połknęło złotówkę na smsy, czekam już godzinę, mam czekać 48h, co!?

          • oszczedny
            Listopad 14th, 2014 at 17:01 | #104

            Ja wbijałem lejsy 13 listopada i wszystko poszło dobrze. Najpierw włożyłem kartę do telefonu i 12.11 przed północą zmieniłem taryfę na POP kodem. Dostałem smsa z potwierdzeniem. Po północy wbiłem parę kodów (strasznie tłuste są te czipsy). Poczekałem jakieś 20 minut i przedłużyłem o 30 dni. Poczekałem z 30 minut i zmieniłem taryfę kodem na Free na Kartę i poszedłem spać. Rano był sms potwierdzający zmianę taryfy, nie pamiętam o której przyszedł. Potem wyjąłem kartę z telefonu i za parę godzin dopiero włożyłem do modemu. Na stronie sprawdzałem jakieś 10 godzin po całej operacji (modem z kartą jeszcze nie były wtedy w użyciu) i wszystko odbyło się zgodnie z planem. Starter kupiłem we wrześniu. Starter współpracuje z LTE. Co ciekawe na starterze powinno być 5zł a było 0zł, powinien być ważny 365 dni a według strony jest ważny 260 dni. Proponuję więc poczekać z 6 godzin. Jak nadal nic się nie zmieni to nowy starter tylko z paczkami 28g może być problem.

          • Pijawka
            Listopad 14th, 2014 at 18:01 | #105

            Z grubsza tak samo to robię , a kod z Bonu na 30 dni w biję pod koniec listopada i kolegi komentarz to perfekcyjny instruktaż jak to powinno się robić !!!

          • Listopad 14th, 2014 at 17:36 | #106

            Jak przyjęli do realizacji, to pozostaje czekać.

    • Listopad 14th, 2014 at 17:34 | #107

      Orange Online ma problem, a system ma prawo realizować zlecenia z opóźnieniem. Co dzieje się przy próbie powrotu na OFnK kodem?

      • gość
        Listopad 14th, 2014 at 18:20 | #108

        Przyjmuje do realizacji i nic. Dwa razy wysyłąłem kod, próbowałem smsy nawet, od południa nic sie nie dzieje. Ale dwa kody z czipsow połknął poprawnie.

        • gość
          Listopad 15th, 2014 at 07:21 | #109

          Minęło 18 godzin, jaki nowy planroliczeniowy jak mam prepaid? Co się dzieje :(

          • gosc
            Listopad 15th, 2014 at 10:38 | #110

            lipa się dzieje…

          • Pijawka
            Listopad 15th, 2014 at 14:48 | #111

            Kolegi problemy trochę mnie spanikowały i sprawdzam co parę godzin moje konto na Orange Online – na razie jest oki…nie mam problemów żadnych. Ten problem u kolegi to jakiś jednostkowy debilny przypadek….

          • Gość
            Listopad 15th, 2014 at 14:51 | #112

            pewnie karta sim zaczęła sypać błędami i stąd te problemy

          • gość
            Listopad 15th, 2014 at 15:30 | #113

            No ale co w zwiazku z tym, pisać do bok orange, bo dzwonic mi sie nie chce i tracic zlotowki.

            Pozatym mowie, jak oni patrza na takie reklamacje, jak tam dziwne mwiac ogolnie wysokie kwoty doladowania, moze naprawia ale mi wyzeruje. nie wiem co robić :(

            Jak karta sypie błędami, jak przyjał do realizacji, a nic sie nie zmienia. Doba minęła.

          • Listopad 15th, 2014 at 16:58 | #114

            Musisz zadzwonić, jak chcesz reklamować i cokolwiek wyjaśnić. Nikt ci nic regulaminowego nie będzie wyłączał.

          • gość
            Listopad 15th, 2014 at 17:15 | #115

            Z BOK na Orange Online też mogę zgłosić?

            No czytałem ostatnio że spod *100 są jakieś problemy ja kiedyś zadzwoniłem i nie mogłem połączyć się wcale z konsultantem, nie było wyboru rozmowy i tak wisiałem na słuchawce. A niektórzy piszą że im szło nawet 30 PLN czy jakoś.

            Jeśli miałbym na koncie głównym 0 PLN albo minusowo, czy środki z netu są zamrażane?

          • Listopad 15th, 2014 at 17:37 | #116

            Przez internet też możesz zgłaszać reklamacje, ale obsługa będzie wolniejsza.
            BOK dla mnie ostatnio działał bez problemu. I tam chyba nie ma opłaty za minutę.
            Co dzieje się przy saldzie zerowym nie wiem, ale chyba póki jest ważność konta, to transmisja danych zadziała.

          • Wojtax
            Listopad 15th, 2014 at 18:02 | #117

            Ja mam zerowe saldo na koncie i od pocztku listopada smiga mi ponad 5GB na jednym kodzie, tylko ja mam zapelniona wewnetrzna pamięć systemowa, nie moge odbierać żadnych esów, ale też co 48godz. doładowywać kolejnymi kodami z paczek lays :)

          • gość
            Listopad 15th, 2014 at 19:13 | #118

            BOK jest pod *100 on kosztuje. No ale co się stanie jak będzie minus na koncie, jest jakiś warunek żeby te środki z kodów zniknęły?

            Wracam też do bonów, oni tak raz na rok je zmieniają? Gdzie szukać informacji czy aktualnie emitowane bony są poprawne dla usługi.

            Dobrze że teraz miałem tą awarię, zobaczymy żeby to był jeden przypadek, do końca miesiąca trochę zostało. Niefajnie to wygląda, dzień bez szybszego netu jakiś dziwny.

          • Listopad 15th, 2014 at 19:33 | #119

            Nie tak łatwo doprowadzić do minusa na koncie ostatnio.
            A konto dodatkowe znika po zużyciu środków, minięciu ich ważności, utracie ważności konta (całkowitej) lub przeniesieniu numeru (do innej sieci lub abonamentu).

          • gość
            Listopad 15th, 2014 at 21:56 | #120

            Hmm, da rade wyłączyć zgłoszenie w Orange Online, i zadzwonić na BOK? Bo mi pokazuje ze oni moga do 30 dni odpowiedziec? Ile dni tak srednio zajmuje?

            Pozatym w historii zgloszen pokazuje jakoby wiele razy robił dyspozycje zmiany taryfy, poprzez BOK. A to nieprawda.

          • Listopad 15th, 2014 at 21:59 | #121

            Na piśmie pocztą to faktycznie mają prawo 30 dni, bo to trwa. Jak zadzwonisz – proste sprawy załatwiają od ręki.

          • gość
            Listopad 15th, 2014 at 22:18 | #122

            Hmmm, wpisałem zgłoszenie przez BOK na Orange Online. Jak zadzwonię na telefon, zrobią to, i samo się anuluje zgłoszenie na Orange Online?

            To może zaczekam, nie pali się przy okazji zobaczymy jak to długo trwa, chyba że mi nerwy do poniedziałku puszczą.

          • Listopad 15th, 2014 at 23:13 | #123

            Do poniedziałku nikt ci na pisemne zgłoszenie nie odpowie.
            Jak będziesz dzwonił, to możesz im powiedzieć, żeby wywalili to zgłoszenie drugie.
            Bez tego rozpatrzą oba zgłoszenia i może być jakiś mniejszy lub większy bałagan.

          • gość
            Listopad 16th, 2014 at 07:35 | #124

            Całą rozmowa kosztuje 1.50 PLN?

            Bo kiedyś dzwoniłem to nie było wcale wyboru numeru z konsultantem, i wisiałem kilka minut na słuchawce klikając "wybór nieprawidłowy". Bo tylko poprzez konsultanta to załatwię?

          • gość
            Listopad 16th, 2014 at 07:49 | #125

            No właśnie jak niektórym abonament-owcom kasują 30 PLN, to jak tym co mają kartę. Proszę oto link, i to czekanie pół godziny na konsultanta.
            http://www.orange.pl/fid,4002278347,id,2943300006…

            To może zamiast czekać wcisnąć Call Me Back, ile to kosztuje, gdzie ta opcja? A którą cyfrę klinąć do połączenia z konsultantem, czy może od razu tam jest ta opcja zmiany? A jak cofnąć w menu "wstecz" w tym przypadku bo wtedy też był problem?

          • Listopad 16th, 2014 at 10:37 | #126

            No właśnie, od tego jest cennik. Twoja taryfa to jednak nie t co w tym opisie :)

          • Listopad 16th, 2014 at 10:36 | #127

            Cenę trzeba sprawdzić w cenniku dla danej taryfy, z głowy nie podam. Konsultant to nie jedyna droga, ale z pewnością najszybsza.

          • gość
            Listopad 16th, 2014 at 11:24 | #128

            Ale jaja… obiecali że oddzwonią ale też nie mogą tego przełączyć. Może będą robić dodatkowe zgłoszenie. No ale takiej amatorki to nie sądziłem że doświadczę. Mija druga doba i nic…..

            Tak na marginesie mówisz że regulaminowych środków nie mają prawa zlikwidować, a czy mogą zlikwidować i przeprosić że to ogólna wina systemu etc.? Na jakiej podstawie odzyskam tyle gigabajtów. Nie jest fajnie, choć licze że będzie okej…

          • Listopad 16th, 2014 at 12:05 | #129

            Wiesz, teoretycznie mogą przyjść ci na chatę i dać w zęby :) Ale od tego są reklamacje i procedura, poza tym nie ma tutaj złe woli operatora, tylko jakiś bug, w który wpadłeś i którego nie da się przeskoczyć z konsoli konsultanta.

          • gość
            Listopad 16th, 2014 at 13:01 | #130

            Jak ta procedura reklamacji wygląda, muszę podawać dane? No jakby naprawili to już nie będę chyba zmieniał do końca promocji, i nie wbiję nowych kodów.

          • Pijawka
            Listopad 16th, 2014 at 14:21 | #131

            Dane wtedy gdy za ten obecny starter otrzymasz nowy – to lepiej iść do salonu Orange z tym obecnym starterem i zamienić na tzw. duplikat – konto nie przepada !

          • gość
            Listopad 16th, 2014 at 14:45 | #132

            No ale my mówimy o numerze a nie problemach z karta SIM.

            Ale kiszka, tyle powiem. Jak tego nie zrobię żegnaj Orange na zawsze, nigdy więcej czipsów, batoników i zabaw z piaskownicy.

          • Gość
            Listopad 16th, 2014 at 17:22 | #133

            a nie lepiej zgłosić do nich reklamacje poprzez face booka ?

          • Listopad 16th, 2014 at 18:06 | #134

            I podać publicznie numer telefonu? Czy chodzi o jakąś prywatną wiadomość?

          • Gość
            Listopad 17th, 2014 at 11:49 | #135

            chodzi o wiadomość prywatną

          • Listopad 16th, 2014 at 18:05 | #136

            Ale nie rozumiem ciągle w czym problem z tą reklamacją? Setki jak nie tysiące ludzi bawi się w promocje operatorów.

          • Listopad 16th, 2014 at 18:04 | #137

            Z tym, że to nie jest problem z kartą SIM, tylko coś się pochrzaniło w systemie billingowym.

          • Listopad 16th, 2014 at 18:03 | #138

            O którą pytasz? Przy konsultancie po prostu rozmawiasz. Przy pisemnej – mogą czasem zażądać rejestracji numeru, żeby wiedzieć, że reklamację składa właściciel numeru.karty SIM.
            Nie widzę powodu, dla którego podchodzisz do tego tak nerwowo – opisana procedura to nie błąd w ich systemie, czy też nasze nadużycie, tylko prawie na pewno działanie celowe operatora.

          • gość
            Listopad 16th, 2014 at 19:43 | #139

            Promocja czipsów do końca miesiąca, nie wiem czy ma to znaczenie abym do końca tego czasu wrócił do Orange Free, czy coś się stanie ze środkami.

            No mieli do mnie zadzwonić, teraz to nic nie rozumiem, kompletnie. I co czekać teraz, i jeszcze tankować bonem, i nie wiadomo jak będzie. Konsultant powiedział że jak samemu mu się nie uda to zrobi osobne zgłoszenie. Tymczasem nie mam żadnego potwierdzenia że cokolwiek zrobiono. A reklamacja to osobny email tak? Na razie czekam co się stanie.

          • oszczedny
            Listopad 16th, 2014 at 20:34 | #140

            Nie wiem jaki problem iść i kupić nowy starter jeżeli masz czipsy. Teraz to chcesz do nich dzwonić i co powiesz ? Chciałem wydymać Freda, a Fred wydymał mnie. Szkoda zachodu według mnie.

          • gość
            Listopad 16th, 2014 at 20:52 | #141

            Bo ta jest dużo danych już. Wystarczy czytać od początku tematu o co chodzi…

            Poza tym wszystko jest zgodnie z regulaminem. Nikt tutaj nie zna żadnego Freda, nie rozmawiamy tutaj o homoseksualizmie.

          • Listopad 16th, 2014 at 21:43 | #142

            Nic się ze środkami nie stanie. Tylko doładowanie kodami w złe taryfie jest bezsensowne i tyle.
            Faktycznie rada kolegi, żeby wziąć kolejnego SIMa jest całkiem słuszna.
            Pełnoprawna reklamacja to pismo wysłane pocztą zwykłą poleconym :) Tak czy inaczej nikt ci w niedziele nie odpowie, poza infolinią głosową.

          • gość
            Listopad 16th, 2014 at 22:07 | #143

            No tak. Ale po co mi kolejny sim jak ten mam już doładowany kodami z batonikow i czipsów?

            Nie chcę już łądować czipsy, już dość mam tego.

            A w jakiej formie to się wysyła, jaki adres? To może zwyczajnie do nich napisać i tyle, bo konsultant nie odpisał.

          • Listopad 17th, 2014 at 00:21 | #144

            Nie wiem już co zrobiłeś… Konsultant z rozmowy telefonicznej nie odpisał? Bo jak mówisz o emailu, to na pewno w weekend nikt tego nie tknie.

          • Gość
            Listopad 17th, 2014 at 11:51 | #145

            idz do salonu orange i tam powinni ci to od ręku naprawić

          • Listopad 17th, 2014 at 15:25 | #146

            Nie każdy ma 2km do salonu, trzeba to wziąć pod uwagę :) Ja do najbliższego chwilowo mam jakieś 100km…

          • gość
            Listopad 21st, 2014 at 08:12 | #147

            Pojedynczy kod jest ważny 24 h od momentu wbicia, czy do dnia następnego do północy?

            Udało się, BOK załątwił sprawę ale aż prawie 2 doby??? No i Orange Online porażka ten system, bardzo wolno odświeża.

          • Listopad 21st, 2014 at 12:01 | #148

            Jak w treści – kod po wbiciu działa do końca kolejnego dnia.

      • gość
        Listopad 17th, 2014 at 07:39 | #149

        Konsultant nie oddzwonił a obiecał że jak tego nie zrobi to sam wykona dyspozycje przez Internet. Mailowo nic nie pisałem przez Orange Online. Myślałem jeszcze napisać po prostu do boku orange mejlowo zwyczajnie.

        Tak, wysle reklamacje listownie i bede czekał miesiac w tym czasie musze doładować kodem z bonu, i tka nie mam pewności czy nie strace srodkow i reklamacja przepadnie. Super…

        • gość
          Listopad 17th, 2014 at 08:36 | #150

          Ponownie zadzwoniłem na BOK, powiedziano że dzisiaj powinien zostać błąd naprawiony.

          Oby.

Strony komentarza
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>