Home > Wiadomości > Darmowy Internet LTE na razie pozostaje w RedBullMobile

Darmowy Internet LTE na razie pozostaje w RedBullMobile

Logo RedBullMobileOd ponad roku korzystaliśmy intensywnie z oferty Darmowy Internet LTE (DIL) u operatora Play w ofertach na kartę. Analogiczne rozwiązanie było (i nadal jest) dostępne w RedBullMobile, który de facto jest tylko marką wykorzystywaną przez Play.

Jak informowałem DIL nie jest już dostępny w ofertach na kartę Play (zarówno Play Online na Kartę, jak i w nowszych Play Internet na Kartę). W tym tygodniu mają zostać wyłączone ostatnie aktywne pakiety u korzystających nadal użytkowników.

Wiele jednak wskazuje na to, że w przypadku RedBullMobile DIL będzie nadal dostępny – przynajmniej przez jakiś czas, choć nikt nie zagwarantuje, jak długo będziemy mieli do czynienia z tą sytuacją.

W przypadku taryf prepaid Play (POnK i PInK) opcja włączenia DIL (Darmowy Internet LTE) już jest niedostępna dla wielu osób od zeszłego tygodnia, a wielu osobom pakiet został wyłączony jeszcze przed zakończeniem 30-dniowego standardowego okresu jego obowiązywania.

W przypadku RedBullMobile, we wszystkich taryfach (poza Energy) opcja ta jest nadal dostępna na dotychczasowych zasadach – saldo konta powyżej 30 PLN, konto aktywne dla połączeń wychodzących i aktywny jakiś pakiet transmisji danych (na przykład z ostatniego doładowania). Bez ostatniej opcji niestety zadziała nam lejek i to nie 2 Mbit/s, ale ten najniższy, 32 kbit/s. Jeżeli z jakiegoś powodu „zjedliśmy” pakiet promocyjny z doładowania, wystarczy aktywować jakikolwiek pakiet (za pomocą kodu) lub doładować konto tak, aby otrzymać kolejny pakiet promocyjny – lejek zostanie zdjęty.

Ktoś może zapytać, skąd podejrzenie, że sytuacja potrwa jeszcze trochę?

  1. Nikt z użytkowników RBM nie raportował problemów z dostępnością usługi DIL, a w Play mało kto może z tego korzystać.
  2. Ja sam korzystam z usługi cały czas i monitoruję jej dostępność na drugiej karcie SIM, na której usługi nie włączyłem. W razie czego będę alarmował.
  3. I najważniejsze:  rzecznik prasowy Play zasugerował na swoim blogu, że na razie w RBM wszystko pozostaje po staremu:

W ofercie Red Bull Mobile oferta nie zmienia się.

Można więc założyć, że na razie użytkownicy DIL w RBM mogą spać spokojnie, ale pamiętajmy – Darmowy Internet LTE w RBM to także tylko promocja i w każdej chwili może być odwołana. Nie opierajmy na tym planów na całe życie, ani na rok do przodu. Miejmy plan B, albo najlepiej inny dostęp do Internetu, na który możemy przejść w ciągu kilku godzin po ogłoszeniu zakończenia DILu w RBM.

PS: swoją drogą DIL w RBM brzmi jakoś tak przyjaźnie – w końcu co by nie mówić promocja ta, uruchomiona ponad rok temu, to na prawdę niezły deal :)

Kategorie:Wiadomości
  1. wojbig
    Listopad 17th, 2015 at 15:28 | #1

    Witam jeżeli w tym miesiącu ograniczono mi prędkość do 2 mbit/s to czy gdy aktywuje w nowym miesiącu ponownie pakiet to pełna prędkość wróci?

    • Listopad 17th, 2015 at 19:46 | #2

      Tak. Nie chodzi o nowy miesiąc, tylko po prostu o kolejne włączenie pakietu.
      Z ciekawości – ile danych przesłałeś i jaka mniej więcej część Polski?

  2. Paweł
    Maj 24th, 2015 at 12:06 | #3

    Witam mam takie pytanie czy ktoś kto korzysta z Darmowego internetu Lte w RBM ma włączony Stan Darmowy do Play. Myślę żeby sobie włóczyć bo mam parę nr do których mógłbym wtedy dzwonić za darmo ale zastanawiam się czy niema jakiś haczyków który mogły by mi coś popsuć w wykorzystywaniu tej karty głowie do internetu. Czy nie skróci mi się czas wychodzących połączeń obecnie mam 150 dni za 50 zł albo jakieś inne niekorzystne dla mnie konsekwencje nie nastąpią po włączeniu tej usługi?

    • Maj 24th, 2015 at 21:26 | #4

      Jeżeli się da włączyć, to po prostu włączaj. nie wpływa na inne parametry oferty, ale czy działa w RBM po prostu nie sprawdzałem.

  3. Paweł
    Maj 21st, 2015 at 17:27 | #5

    Jak złożyć reklamacje tego LTE? Sprawa wyglądała świetnie do dziś a mianowicie w nocy po 12;05 sprawdziłem internet jeszcze normalnie śmigał a po sprawdzeniu kodem było ze Lte włączone jest. Rano korzystałem jeszcze normalnie z internetu ale chciałem się upewnić czy wyłączyli już lte włożyłem kartę do telefonu o koło 12 godziny i dostałem info z godziny 9 że lte wyłączone żeby włączyć ponownie kodem ale nadal zastanawiało mnie czemu internet działał z pełna prędkością do godz 12 (Sprawdzałem prędkości) skoro już o 9 był wyłączony Lte sprawdziłem pakiet Mb no i niestety okazało się że pobrało dane z konta przeznaczonego na transfer poza Lte. Na szczęście zostało 47 Mb wiec nowy pakiet Lte dało się normalnie włączyć i myślałem że po problemie po otrzymaniu sms że Lte włączone zacząłem normalnie korzystać. Niestety po niedługim czasie internet zwolnił tak że nie dało się korzystać, myślę co jest sprawdzam stan Mb a tam 0 ważne jeszcze przez 4 miesiące no to się zasmuciłem. Po wejściu na Play 24 okazało się że mogę aktywować pakiet 25 Mb za 3 zł na 30 dni co tez uczyniłem. internet ruszył znów normalnie z prędkością nawet 20 Mb po czym się przekonałem zaraz że też na chwilę, bo zjadło mi i ten pakiet po mimo włączonego Lte wykupionego nowego pakietu i korzystania z modemu na którym jest na sztywno ustawione tylko LTE. Co teraz mogę zrobić gdzie i jak najlepiej zareklamować ten stan rzeczy o ile w ogóle się da i czy ktoś nie miał podobnej sytuacji?

    • Maj 21st, 2015 at 21:40 | #6

      Ustal dokładnie treść SMSów – ważne jest otrzymanie potwierdzenia, że aktywowali promocję po raz kolejny.
      Reklamację możesz złożyć normalnie na infolinii i pisemnie – to jest normalna usługa telekomunikacyjna z regulaminem i jak nie działa prawidłowo, to po prostu składasz reklamację.

    • t_j
      Maj 21st, 2015 at 21:40 | #7

      Mam podobny problem.
      Dziś nagle net 'darmowe' LTE w RBM zwolnił. Okazało się że zużyło mi promocyjne MB do zera! Upewniłem się i cały czas na sztywno mam ustawione LTE.
      Jakubie dowiedz się coś i napisz bo samo wyświetlenie tej strony trwało kilka minut więc samemu niewiele można zrobić.

      • Maj 21st, 2015 at 21:45 | #8

        Zjadło ci dane z pakietu mimo aktywnego Darmowego LTE? To faktycznie nienormalne. Ale jak to była granica włączania kolejnego 30-dniowego okresu jak u kolegi, to inna sprawa. U mnie takie przedłużenie oznaczało stratę około 200MB z 4GB jakie mi się zebrało (tyle trwała aktywacja pakietu). Ale poza tym wszystko rozlicza się OK póki co, a to mój główny net w tej chwili.

        • Gazer
          Maj 21st, 2015 at 21:50 | #9

          Jakub jest ogólnopolska awaria :/ i "ubija" wszystkie środki , napisz proszę newsa – w ten sposób uratujesz tyłek wielu osobom .

          • Gazer
            Maj 21st, 2015 at 21:53 | #10

            zobacz w Pomoc Play – to nie jest jednostkowy problem – zżera najpierw promocyjne MB a na koniec złotówki z konta główna – Jakub proszę napisz o tym newsa

          • t_j
            Maj 21st, 2015 at 22:26 | #11

            link do wątku: http://goo.gl/e4DUPL

          • gravs
            Maj 22nd, 2015 at 00:53 | #12

            U mnie też dziś zjadło promocyjnego 2GB z HSPA i zablokowali predkosc mimo, ze zuzylem 50GB tylko w tym okresie…

          • Maj 22nd, 2015 at 09:44 | #13

            Sprawdzam u siebie i na infolinii Play.

          • Maj 22nd, 2015 at 10:51 | #14

            Zweryfikowałem, artykuł wisi, dzięki za info.

        • t_j
          Maj 21st, 2015 at 22:21 | #15

          Nowy okres aktywowałem 18 maja i wczoraj jeszcze działało prawidłowo. U mnie wygląda to tak że uruchamiam przeglądarkę, sprawdzam czy nie przyszedł jakiś sms (domyślnie taki o wyłączeniu promocji). Jeżeli przyjdzie to loguję się do play24 i włączam. Następnie nie robię nic dopóki przyjdzie następny sms że promo została włączona. Czyli strata u mnie wynosi 2 megabajty, mniej więcej tyle ile waży strona play z zalogowaniem i przejściem do stanu pakietów.
          BTW z powodu tej awarii wróciłem do aero2, korzystanie z neta to ponownie koszmar.

    • Paweł
      Maj 22nd, 2015 at 10:40 | #16

      Reklamacje złożyłem wczoraj bo dopiero wczoraj się zalogowałem na ich stronie i nie znałem jeszcze całego rozkładu strony i gdzie się składa reklamacje. Niestety odpowiedź dość szybko przyszła odmowna jako ze po ich stronie wszytko jest ok i to moja wina oto odpowiedź w większości :Szanowny Panie,

      odnosząc się do przesłanej korespondencji informuję, że 20 maja 2015 upłynęła ważność pakietu Darmowy Internet LTE na 30 dni. Ponowna aktywacja pakietu nastąpiła 21 maja 2015 o godzinie 12:29. Obecnie pakiet jest aktywny. Część połączeń internetowych (o godzinie 11:35:04 i 12:11:39) zostały nawiązane po dezaktywacji pakietu Darmowy Internet LTE, a przed aktywacją nowego pakietu. Z tego powodu zostały pobrane środki z pakietu MB. Korzystanie z LTE bez pakietu Darmowy Internet LTE jest rozliczane w standardowy sposób z konta MB lub z konta głównego.

      Wyjaśniam, że w sieci LTE można korzystać wyłącznie z transmisji danych. Wszystkie pozostałe aktywności (połączenia, wiadomości czy krótkie kody USSD) mogą być realizowane wyłącznie poza siecią LTE. Analizując historię aktywności z Pana numeru zauważyłem, że 21 maja 2015 stosunkowo często używał Pan kodów USSD (np. *107# i *101#). Za każdym razem, karta SIM musiała wylogować się z sieci LTE, aby kod mógł zadziałać. W tym czasie następowało przerwanie połączenia z siecią LTE i trwająca transmisja danych była realizowana w sieci 3G/4G. Z tego powodu transmisja danych była rozliczana ze środków z pakietu internetowego. Proszę zwrócić uwagę, że w historii połączeń na Play24 niektóre połączenia są oznaczone jako darmowe, czyli rozliczone w ramach pakietu Darmowy Internet LTE. Inne były rozliczone z pakietu internetowego, ponieważ transmisja danych była poza LTE. Trudno mi odnieść się do informacji, że Pana urządzenie ma ustawiony zasięg LTE „na sztywno”, ponieważ nie posiadam wglądu w ustawienia modemu. Niemniej, z danych zarejestrowanych w systemie wynika, że pobranie środków z pakietu MB po aktywacji pakietu Darmowy Internet LTE następowało w przypadku transmisji danych poza LTE. Być może było to spowodowane przekładaniem karty SIM z modemu do telefonu w celu użycia kodów.

      Obecnie prędkość transmisji danych (niezależnie od technologii) jest ograniczona, ponieważ na koncie nie posiada Pan środków w pakiecie internetowym. Zgodnie z punktem 10 Regulaminu usługi „Darmowy Internet LTE na 30 dni”:

      „Jeżeli klient w trakcie uruchamiania usługi nie ma aktywnego żadnego pakietu internetowego prędkość transmisji danych wynosi maksymalnie 32 kb/s. W przypadku gdy Użytkownik w trakcie aktywności usługi posiada dowolny, aktywny pakiet na transmisję danych i go wykorzysta, prędkość transmisji danych zostanie istotnie ograniczona i będzie wynosić maksymalnie 32 kb/s niezależnie od wykorzystywanej technologii”.

      Dziś złożyłem drugą w której zawarłem pytanie jak karta po wyjęciu z modemu może dalej kontynuował połączenie internetowe po włożeniu do telefonu rozpoczęte w lte a kontynuowane w 3G po mimo przerwy w zasilaniu karty sim jakie wynika z wyjecie i przełożenia jej do telefonu.
      No i jak wynika z forum http://forumplay.pl/showthread.php/27741-Internet… nie tylko ja tak zostałem załatwiony choć u mnie zbiegło to się zdaniem włączania nowego pakietu.

    • Paweł
      Maj 22nd, 2015 at 11:19 | #17

      Reklamacje złożyłem wczoraj bo dopiero wczoraj się zalogowałem na ich stronie i nie znałem jeszcze całego rozkładu strony i gdzie się składa reklamacje. Niestety odpowiedź dość szybko przyszła odmowna jako ze po ich stronie wszytko jest ok i to moja wina oto odpowiedź w większości :
      Szanowny Panie,

      odnosząc się do przesłanej korespondencji informuję, że 20 maja 2015 upłynęła ważność pakietu Darmowy Internet LTE na 30 dni. Ponowna aktywacja pakietu nastąpiła 21 maja 2015 o godzinie 12:29. Obecnie pakiet jest aktywny. Część połączeń internetowych (o godzinie 11:35:04 i 12:11:39) zostały nawiązane po dezaktywacji pakietu Darmowy Internet LTE, a przed aktywacją nowego pakietu. Z tego powodu zostały pobrane środki z pakietu MB. Korzystanie z LTE bez pakietu Darmowy Internet LTE jest rozliczane w standardowy sposób z konta MB lub z konta głównego.

      Wyjaśniam, że w sieci LTE można korzystać wyłącznie z transmisji danych. Wszystkie pozostałe aktywności (połączenia, wiadomości czy krótkie kody USSD) mogą być realizowane wyłącznie poza siecią LTE. Analizując historię aktywności z Pana numeru zauważyłem, że 21 maja 2015 stosunkowo często używał Pan kodów USSD (np. *107# i *101#). Za każdym razem, karta SIM musiała wylogować się z sieci LTE, aby kod mógł zadziałać. W tym czasie następowało przerwanie połączenia z siecią LTE i trwająca transmisja danych była realizowana w sieci 3G/4G. Z tego powodu transmisja danych była rozliczana ze środków z pakietu internetowego. Proszę zwrócić uwagę, że w historii połączeń na Play24 niektóre połączenia są oznaczone jako darmowe, czyli rozliczone w ramach pakietu Darmowy Internet LTE. Inne były rozliczone z pakietu internetowego, ponieważ transmisja danych była poza LTE. Trudno mi odnieść się do informacji, że Pana urządzenie ma ustawiony zasięg LTE „na sztywno”, ponieważ nie posiadam wglądu w ustawienia modemu. Niemniej, z danych zarejestrowanych w systemie wynika, że pobranie środków z pakietu MB po aktywacji pakietu Darmowy Internet LTE następowało w przypadku transmisji danych poza LTE. Być może było to spowodowane przekładaniem karty SIM z modemu do telefonu w celu użycia kodów.

      Obecnie prędkość transmisji danych (niezależnie od technologii) jest ograniczona, ponieważ na koncie nie posiada Pan środków w pakiecie internetowym. Zgodnie z punktem 10 Regulaminu usługi „Darmowy Internet LTE na 30 dni”:

      „Jeżeli klient w trakcie uruchamiania usługi nie ma aktywnego żadnego pakietu internetowego prędkość transmisji danych wynosi maksymalnie 32 kb/s. W przypadku gdy Użytkownik w trakcie aktywności usługi posiada dowolny, aktywny pakiet na transmisję danych i go wykorzysta, prędkość transmisji danych zostanie istotnie ograniczona i będzie wynosić maksymalnie 32 kb/s niezależnie od wykorzystywanej technologii”.

      Najbardziej zastanawia mnie jak karta sim po wyjęciu z modemu po odłączeniu zasilania może kontynuować ta samą sesje połączenia internetowego w telefonie i to winnej technologi nie zamykając poprzedniej sesji tym bardziej że w telefonie użyłem tylko kodów i niczego więcej.?
      Mam nadzieję ze to tylko awaria o czym piszą http://forumplay.pl/showthread.php/27741-Internet… i oddadzą utracone Mb a u mnie się to zbiegło z aktywacją nowego pakietu lte.

  4. Emhabe
    Kwiecień 14th, 2015 at 20:26 | #18

    A macie moze jakieś nowe przecieki co do losów tej prpmocji? Bo mam dylemat – za dwa dni kończą mi się połączenia wychodzące i nie wiem czy jest sens pakować kolejne 50 zeta w RBM. Co prawda jestem bardzo zadowolony z tej prpmocji, śmiga wzorowo, ale jak długo jeszcze… Poza tym nie bardzo wiem jak potem wykorzystać zgromadzoną kasę – to już będzie stówka, na rozmowy nie bardzo bo mam numer abonamentowy, żeby wykorzystać na internet to też z kolei trzeba doładowywać żeby przedłżyć ważność i koło się zamyka:-(

    • Kwiecień 14th, 2015 at 22:21 | #19

      Żadnych informacji i tylko jak zawsze zaznaczam – w każdej chwili mogą to zakończyć i należy się z tym liczyć.

      • tos
        Kwiecień 14th, 2015 at 22:46 | #20

        kase można przeznaczyć na premium SMS można np. kupić gry a później sprzedać. oczywiście nigdy 100% się kasy nie odzyska ale zawsze to coś.

  5. Luty 15th, 2015 at 03:49 | #21

    ładnie ten net przyspieszył u mnie w RBM http://www.speedtest.net/result/4143696334.png wydaje mi się że w końcu podczepili Bts'a pod światłowód.

  6. Adrian
    Luty 9th, 2015 at 14:49 | #24

    Jak to jest z tym LTE w Play? Mam starter (zwykły za 5zł) i włączoną usługę Nielimitowany internet 250MB w celu sprawdzenia szybkości transferu danych. Modem ustawiony tylko w trybie LTE osiąga max 7mbit/s download i 1mbit/s uploadu. Czy w tej taryfie internet jest zablokowany do tej prędkości czy po prostu moja stacja jest zapchana? Prób w nocy nie robiłem jeszcze. Testy wykonywałem w małej miejscowości (sąsiadującej w miastem wojewódzkim)

    • Luty 9th, 2015 at 16:08 | #25

      W Warszawie w centrum w zależności od miejsca mam wyniki zarówno na poziomie 40 Mbit/s, jak i 3-4 Mbit/s – właśnie w LTE. Zdarza się, że 3G działa lepiej.
      Play nie ogranicza już prędkości w żadnych taryfach.
      Jaki masz poziom sygnału? W LTE jest to dość istotne.

      • Adrian
        Luty 9th, 2015 at 18:30 | #26

        20-30dBm (3-5 kresek) mam widoczny nadajnik (odległość ~600m w linii prostej)

        • tester
          Luty 9th, 2015 at 20:05 | #27

          ja miałem tak kiedyś w RBM max do 7Mbit/s dochodziło przez 2 miesiące a później dochodziło od 10Mbit/s do 15Mbit/s a teraz dochodzi do 25Mbit/s moim zdaniem winny jest tutaj przestarzały Bts warto wykonać testy w wiekszym mieście.

        • Luty 9th, 2015 at 21:30 | #28

          -20dB to sygnał jak pod samą stacją bazową.

          • tester
            Luty 10th, 2015 at 01:14 | #29

            -20dB to bardzo ale to bardzo blisko Btsa dosłownie kilka metrów

          • Adrian
            Luty 10th, 2015 at 08:07 | #30

            tzn. może źle się określiłem 20dbm-30dbm to różnica między sygnałem a szumem, takze mam -70…-60dB

            próbowałem o 4 rano i to samo max. 8Mbit.
            Da się zmigrować z Play na Karte 5zł na Play Online na Karte czy tylko zmiana karty?

          • Luty 10th, 2015 at 10:07 | #31

            Odstęp sygnał-szum mniej nas interesuje w sieciach komórkowych – RSSI jest podstawowym wskaźnikiem pomiaru.
            8 Mbit/s może nie tylko być wynikiem przeciążenia sieci, ale także… wąskiego łącza dociągniętego do stacji bazowej (radiolinii, czy łącza naziemnego).
            Co do migracji – w Play nigdy nie dało się migrować między POnK (teraz PInK) a innymi taryfami. Taryfy internetowe są jakby oddzielone.

          • Adrian
            Luty 10th, 2015 at 11:19 | #32

            W normalnym miejscu użytkowania:
            RSSI: -81 dBm
            RSRP: -105 dBm
            SINR: 16.8 dB

            Przy oknie (widząc nadajnik):
            RSSI: -67 dBm
            RSRP: -89 dBm
            SINR: 30.0 dB

            Jest tak jak piszecie zapewne, wolna radiolinia. W obecność światła wątpie bo to nadajnik na kościele.

            modem MF823 ZTE

          • Adrian
            Luty 10th, 2015 at 13:01 | #33

            Jednak były limity na karcie, kupiłem starter za 19zł play LTE cośtam

            i idzie teraz 65/20 Mbit/s

          • Luty 10th, 2015 at 14:51 | #34

            Być może po chwili limit zdejmują, ale wynosił on oryginalnie 15 Mbit/s.

          • Adrian
            Luty 10th, 2015 at 14:53 | #35

            No testowałem kilka razy i na karcie za 5zł było cały czas 7/1, na nowym starterze 50-60/20Mbit/s (ten sam nadajnik)

          • Luty 10th, 2015 at 15:28 | #36

            A to ciekawe. Może to jakiś starter z zabytkowych czasów, gdy były limity prędkości?

          • Adam
            Luty 11th, 2015 at 00:13 | #37

            Wszystkie oferty z przed uruchomienia LTE w playu (czyli te z przed ostatniego kwartalu 2013) maja nalozony lejek 7/1. To oficjalne info, play potwierdzal to nie raz.

          • Luty 11th, 2015 at 12:54 | #38

            Czyli wystarczy zmiana oferty na nowszą i już.

          • Luty 10th, 2015 at 14:50 | #39

            Może być jeszcze… neostrada podpięta pod BTS – wcale nie jest ot akie rzadkie.

          • tester
            Luty 10th, 2015 at 16:12 | #40

            popieram to jest bardzo dziwna sytuacja. W takim razie ta karta się musi być jakaś bardzo stara.

          • t_j
            Luty 10th, 2015 at 21:10 | #41

            Neostrada zasilająca BTS? To jakaś kpina.

          • Luty 10th, 2015 at 23:14 | #42

            Nie, to życie. Takich przypadków było i jest ciągle jeszcze trochę, choć na szczęście powoli zanika.
            I nie, nie widać tego ot tak – ruch jest pakowany w VPN, więc nic poza wąskim gardłem nie widać dla użytkownika. No raczej to jest usługa ADSL typu InternetDSL, ale to już szczegół.
            Światłowody i szerokie radiolinie dla stacji bazowych to chyba tyko Orange ma dla większości sieci. Pozostali niestety nie mają własnych łącz dla całego kraju i licząc się z kosztami muszą dziergać sieć – czasem dosłownie na drutach :)
            Natomiast ADSL jako zapasowe łącze dla stacji bazowej to może być przydatne, ale nie jako główne.

          • t_j
            Luty 11th, 2015 at 20:07 | #43

            To ciekawe na kogo przychodzą faktury i czy działa na tym telefon jeżeli nie zawiesili numeru :-) Skoro dane idą przez VPN to pewnie nie muszą się tłumaczyć że łącze jest wykorzystywane komercyjnie, w celach zarobkowych czy dalszej odsprzedaży.

          • Luty 11th, 2015 at 22:16 | #44

            No to już problem operatora i dostawcy. O faktury się nie martw – centralnie to jest rozliczane, a nie po każdym łączy osobno. Usługi tel mogą być awaryjnie dostępne w celu wdzwonienia się do BTSa, jak wszystkie inne metody zawiodą.

          • Luty 15th, 2015 at 03:45 | #45

            ja mam stary starter PLAY tzn zwykły sim który dodawali jeszcze do modemu e3131 za 19 zł i na tym staterze normalnie internet z play działa tzn. predkość dochodzi na nim do 50Mbit/s

          • Adrian
            Luty 15th, 2015 at 08:24 | #46

            no tak, tylko ty masz typu "internet" ja miałem zwykły (do rozmów). Na nowym też już idzie normalnie

  7. hehehehahaha
    Luty 8th, 2015 at 11:46 | #47

    promocja LTE w plusie – z regulaminu promocji: "W ramach Promocji opłata za aktywację Usługi LTE wynosi 0 zł.
    5. Transmisja danych w ramach Usługi LTE jest płatna. " :-D )))

Strony komentarza
1 2 4315
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>