Aero2 – wreszcie informacje zwrotne dla czekających
Wielu z nas niecierpliwie czeka na odbiór karty SIM od operatora Aero2. O ile procedura, czas oczekiwania i konieczność odbioru karty w często odległej Warszawie stanowi bardzo poważny problem, o tyle ja za największą słabość Aero2 uważam ich politykę informacyjną. O ile można zrozumieć, operatorowi po prostu nie zależy na dystrybucji kart i obciążaniu sieci, o tyle UKE jednak wręcz przeciwnie, zależy na prawidłowej realizacji zobowiązań koncesyjnych.
Jednak sytuacja bardzo powoli, ale zaczyna się klarować. Wiemy już, że operatorowi skończyły (bądź kończą się) karty SIM. Wiemy także, że operator ma problemy z przetworzeniem zamówień, których dużo czeka na realizację, czego skutkiem jest problem z dodzwonieniem się, jak i uzyskaniem odpowiedzi przez email. Teraz jednak wygląda na to, że nasze błagania o choćby automatyczną informację zostały częściowo zrealizowane. Wielu oczekujących otrzymało korespondencją elektroniczną o następującej treści:
Karty SIM przygotowywane są wg. kolejności zgłoszeń, o której decyduje data wpłaty Depozytu na nasze konto.
Z uwagi na bardzo duże zainteresowanie Usługą nie możemy potwierdzić czasu oczekiwania, mamy nadzieję, że będzie to przyszły tydzień, gdyż oczekujemy dostawy kolejnej partii kart. Prosimy czekać na informację o odbiorze karty SIM.
Wcześniej można było znaleźć podobną informację publikowaną przez innych oczekujących, jednak dopiero teraz informacja wydaje się być wysyłana bardziej masowo, a także pojawiła sie informacja o braku kart SIM.
Czy to światełko w tunelu?
Źródło: komentarze adama i Cezarego
Dzięki za cynk, już opublikowałem z moim komentarzem (troszkę sarkastycznym): http://jdtech.pl/2011/07/aero2-uke-relacjonuje-sw…