Aero2 – zmiany na stronach WWW
Dzisiaj około godziny 15tej operator wprowadził kilka zmian na swoich stronach.Informacje o usłudze trafiły wreszcie do głównego menu znajdującego się w nagłówku strony, oznaczona dość tajemniczym (dla niewtajemniczonych) skrótem BDI. Tym samym pod raz trzeci zmienił się adres, pod którym znajdziemy informacje o usłudze. Z jednej strony to cieszy, że informacje nie są już tak ukryte jak wcześniej w informacjach o spółce, a drugiej z pewnością może utrudniać znalezienie informacji za pomocą odnośników umieszczonych na rzadko aktualizowanych stronach.
Zmianę zauważyłem podczas odświeżania stanu magazynowego kart SIM – zamiast normalnej strony zobaczyłem błąd 404. Zobaczmy jak zmieniał się adres od maja 2011 w ostatnim czasie:
- http://www.aero2.pl/www/ubdi.html – od około 10 maja 2011
- http://www.aero2.pl/www/bdi.html – od 1 września 2011
- http://www.aero2.pl/bdi.html – od 13 września 2011
Ciągle nie został rozwiązany problem nazw kanonicznych – strona występuje pod dwoma, rozłącznymi adresami w sieci: aero2.pl oraz www.aero2.pl. Mam nadzieję, że także i tę drobną wadę uda się poprawić.
E173u-2 działa doskonale w trybie NDIS pod OpenWrt. Opisałem to: http://eko.one.pl/?p=openwrt-ndis , więc jak ktoś będzie chciał skorzystać to jest gotowiec.
PS. Nie pisałem już jako odpowiedź bo layput nie daje rady już odpowiedzi zawiać…
Jak ja wysyłałem dokumenty o kartę to potwierdzenie otrzymałem po trzech dniach (to był koniec sierpnia).
Ostatnio wysłałem formularz zwrotu nadpłaty, mineło 5 dni i żadnego potwierdzenia nie otrzymałem !
Dokumenty wysłałem 06 września i jak do tej pory nie mam potwierdzenia od Aero2
Czy ktoś otrzymał potwierdzenie od Aero2, że list z dokumentami i zamówieniem na kartę sim do nich dotarły ?
Tylko na wyraźne żądanie skierowane do nich e-mailem – po kilku dniach oczekiwania na reakcję. Ale może idzie "nowe" i doczekamy się jakichś zmian także w stronę bardziej cywilizowanego traktowania klienta?
A jeśli w tych dokumentach czegoś by brakowało ( np. daty ) to się odezwą?
Niestety nie ma w Aero2 jasnej polityki informacyjnej. Lepiej się po prostu zapytać, gdy dokumentacja miała szansę już do nich dotrzeć.
Mnie na takiego maila nie odpowiedzili.
Ja osobiście wysłałem dokumenty listem poleconym z potwierdzeniem odbioru. W ten sposób mam pewność co do tego, że dokumenty dotarły. Na potwierdzeniu widnieje stempelek SEKRETARKA Aero2 (…)
wydaje mi się ze na tej karcie – tej dużej z której się wyłamuje mały SIM – nawet nie było wytłoczonych numerów PIN i PUK (sama karta w nieco innym, niż poprzednio, desingu) – głowy nie dam ale postaram się potwierdzić to wieczorem. Kartę użyłem ze Sierrą 307 – tak jak pisałem – bangla bez problemu.
Na dużej karcie (wielkości karty kredytowej) jest podany PIN i PUK. Aczkolwiek PIN nie był włączony. Kartę odebrałem w piątek, 9 września.
Numery PIN i PUK są wprawdzie nadrukowane na karcie, którą odebrałem wczoraj /wniosek z 15.07. zaproszenie do odbioru – 9.09./ ale rzeczywiście zrezygnowano z domyślnie włączonego PINu.
BTW – korzystam bezproblemowo z Aero2 w Płocku.
Na wyłamywanym kawałku jest zawsze tylko numer ICCID. PIN i PUK są podawane na "ramce". PIN było podawany nawet dla kart, dla których nie był on ustawiany.