Home > Analiza > T-Mobile Frii – 11,5 GB za 5 PLN

T-Mobile Frii – 11,5 GB za 5 PLN

Logo TMobileDzisiaj kolejna ciekawostka związana ze starterami prepaid. Tym razem na warsztat wziąłem starter T-Mobile Frii, który można zakupić za 5 PLN prawie w każdym kiosku. Starter jest oznaczony reklamą 1 GB na start, jednak okazuje się, że można bez ponoszenia dodatkowych kosztów (np. w postaci doładowania) uzyskać możliwość przesłania 11,5 GB danych w czasie do 30 dni. Jako zupełny bonus, po zużyciu tytułowych 11,5GB otrzymujemy od operatora, także bezpłatnie, 14 dni z możliwością przesłania 50 MB dziennie z lejkiem 16 kbit/s – dodatkowe 700 MB.

Oczywiście całość nie jest taka piękna i prosta, ale w tej chwili to chyba najtańszy sposób na przesłanie większej ilości danych przez sieć komórkową – wychodzi poniżej 45 gr za 1 GB. Wszystko szczegółowo opisałem w artykule. To raczej zabawa dla cierpliwych i dokładnych, ale nie jest do dziura w systemie billingowym, tylko specyficzny sposób działania kilku promocji operatora, które można ze sobą zgrabnie połączyć.

Uwaga: artykuł archiwalny. 18 stycznia 2016 wyłączone zostały opisywane pakiety na próbę.

Zapraszam do lektury.

Starter Internet na kartę w T-Mobile

Pierwszym zadaniem jest zakup właściwego startera. W tej chwili na rynku dostępne są dwa z opisem Internet na kartę. Nasz interesuje ten, który działa w starszej taryfie Frii i oferuje od razu 1 GB danych na start. Drugi oferuje jedynie 500 MB. Poniżej pokazuję zdjęcia obu starterów dla porównania. Drugi działa w nowszej taryfie JUMP i oferuje faktyczną możliwość pracy w sieci LTE, ale nie obowiązują na nim interesujące nas promocje. Na szczęście większość starterów na rynku to te właściwe, które potrzebujemy.

Starter T-Mobile Frii oraz T-Mobile JUMP!

Starter T-Mobile Frii oraz T-Mobile JUMP!

Zainteresowanym napisem LTE 4G na starterze od razu pragnę przypomnieć, że jest tam jeszcze malutkie READY, które tak na prawdę oznacza, że… wcale nie uzyskamy dostępu do sieci LTE, a jedynie 2G i 3G. Więcej informacji w osobnym artykule na blogu. Wystarczy w zupełności więc dowolny modem 2G/3G, ale jak mamy taki dodatkowo z LTE, nie powinno to w żadnym przypadku stanowić problemu – po prostu nie wymuszajmy pracy w trybie LTE. Może to być na przykład modem lub router, który działa nam z Aero2. Odpowiedni modem można także zakupić w przyblogowym sklepie (wystarczy nawet najprostszy Huawei E3131h-2). Przyda się możliwość korzystania z kodów USSD, ale najważniejsze rzeczy da się zrobić SMSami bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Warto zapoznać się z podstawową ofertą, z której możemy skorzystać na tym starterze. Całego cennika nie będę tutaj przytaczał, tylko najważniejsze dane.

  1. Starter otrzymujemy z kwotą 5 PLN ważną 7 dni na połączenia wychodzące od momentu aktywacji.
  2. Od razu po uruchomieniu otrzymujemy pakiet 1 GB danych ważny 30 dni od aktywacji i ewentualnie odnawiający się po 30 dniach, jeżeli na koncie będą środki (10 PLN) i konto będzie ważne na połączenia wychodzące.
  3. Poza tym domyślna stawka za internet jest nieciekawa (3 PLN za 10 MB, 6 PLN za kolejne 100 MB, a potem lejek 16 kbit/s).
  4. Pozostałe elementy cennika: 0,29 PLN za minutę połączenia głosowego, 0,14 PLN za SMS oraz 0,28 za każde 100 kbajt wiadomości MMS.

Cennik podstawowy taryfy Frii na kartę możemy pobrać tutaj.

Jako ciekawostkę dodam, że startery te można często nabyć taniej, niż za nominalne 5 PLN. Na portalach porównujących ceny można znaleźć je nawet za 2-3 PLN za sztukę.

Interesujące nas promocje

Siła tego startera nie tkwi jednak w dołączonym pakiecie 1 GB danych. Większość mocy tego startera wyciśniemy z szeregu promocji, które umożliwiają nam uzyskanie rocznej ważności konta, możliwości przetestowania przez 5 dni pakietów 1, 3 i 6 GB, a dalej ewentualne wykupienie dwóch pakietów po 250 MB. Ale to nie koniec: potem możemy do końca ważności startera na połączenia wychodzące (moja propozycja zapewnia 14 dni) codziennie możemy korzystać z pakietu 50 MB danych, który po zużyciu zamienia się w tak zwany lejek o dość skromnej szybkości wynoszącej 16 kbit/s. Jedziemy po kolei:

  1. Promocja Internet 1 GB na próbęregulamin - daje nam możliwość testowania pakietu cyklicznego przez 5 dni absolutnie za darmo. Po zużyciu pakietu lub po 5 dniach pakiet spróbuje pobrać z konta 10 PLN – o ile nie doładujemy konta, to mu się oczywiście nie uda. Kolejny raz możemy testować pakiet po pół roku.
  2. Promocja Internet 3 GB na próbęregulamin - daje nam możliwość testowania pakietu cyklicznego przez 5 dni absolutnie za darmo. Po zużyciu pakietu lub po 5 dniach pakiet spróbuje pobrać z konta 20 PLN – o ile nie doładujemy konta, to mu się oczywiście nie uda. Kolejny raz możemy testować pakiet po pół roku.
  3. Promocja Internet 6 GB na próbęregulamin - daje nam możliwość testowania pakietu cyklicznego przez 5 dni absolutnie za darmo. Po zużyciu pakietu lub po 5 dniach pakiet spróbuje pobrać z konta 30 PLN – o ile nie doładujemy konta, to mu się oczywiście nie uda. Kolejny raz możemy testować pakiet po pół roku.
  4. Promocja Rok ważności kontaregulamin - daje nam możliwość przedłużenia ważności konta do pełnego roku po każdym płatnym połączeniu. Pierwsze włączenie na 30 dni jest bezpłatne, kolejne włączenia ręczne lub automatyczne po 30 dniach to koszt 3 PLN.
  5. Promocja Internet 250 MB na dzień – regulamin – daje nam możliwość przesłania 250 MB za 2 PLN. Po wykorzystaniu pakietu mamy do końca dnia lejek 16 kbit/s. Główna zaleta to dostęp do sieci LTE, ale 250 MB nie pozwoli nam się nawet rozpędzić, zanim wbijemy się w ścianę lejka, ale skorzystać możemy.
  6. Promocja FRII Internetregulamin - daje nam pakiet 50 MB na każdy dzień, jaki pozostanie nam do końca ważności konta. Promocja wyklucza się z rokiem ważności konta, ale i tak daje nam to kolejne 14 dni awaryjnego korzystania z Internetu.

Procedura

Szczegóły korzystania z pakietu 11,5 GB za 5 PLN możemy sobie dość swobodnie modyfikować, w tym przede wszystkim kolejność zużycia pakietów 1, 3 i 6 GB. Pakiety 250 MB mogą być dla wielu osób mało interesujące, podobnie jak te darmowe 50 MB na dzień, jednak są i można z nich skorzystać, a nic za to dodatkowo nie płacimy, poza ceną startera.

A więc zaczynamy.

  1. Aktywujemy starter
    To niestety jest konieczność, aby możliwe było skorzystanie z kodów USSD. Oficjalnie aktywacja sprowadza się do wykonania płatnego połączenia (choćby transmisja danych), jednak praktyka wskazuje, że możemy przesłać sporo danych, zanim starter się aktywuje. W moim przypadku trwało to około godziny, ale niektórzy wskazują, że może to nastąpić nawet po kilku godzinach, a operator rezerwuje sobie nawet 72 godziny. Mimo to działa transfer danych, rozmowy i SMSy, a całość jest poprawnie zliczana w systemie billingowym – nie ma tutaj dziury, po prostu jest opóźnienie. Jeden ze starterów włożyłem do smartfona i to przyspieszyło aktywację (smartfon wymienia z operatorem kilka technicznych, bezpłatnych SMSów, w którzy między innymi przychodzi automatyczna konfiguracja dla smartfona). Można także spróbować sprawdzić saldo konta za pomocą kodu USSD *101#, jednak jest to usługa płatna 4 gr.
    Poprawne aktywowanie startera jest raportowane SMSem o następującej treści:
    Witaj w Internet na karte w T-Mobile. Oferta Internet 1 GB zostala wlaczona, na 30 dni. Pakiet danych 1GB odnawia sie automatycznie co 30 dni w cenie 10 zl. Twoje konto jest wazne 7 dni na polaczenia wychodzace. Pamietaj o przedluzeniu waznosci konta, aby korzystac z Internetu. Zarzadzaj i doladowuj swoje konto w bezplatnym serwisie www.miboa.pl Wiecej na www.t-mobile.pl
  2. Uruchamiamy RWK (Rok Ważności Konta)
    Gdy mamy aktywny starter, możemy przedłużyć jego ważność z 7 dni do pełnego roku. Możliwości mamy kilka, najprościej kodem USSD: *100*816# (sprawdzenie stanu: *100*816*1#, wyłączenie *100*816*2#). Można także SMSem na numer 416 o treści TAK (operacja jest bezpłatna). Czekamy na potwierdzenie, które przyjdzie SMSem:
    Oferta Rok Waznosci Konta zostala wlaczona. Twoje konto przedluza sie automatycznie, gdy korzystasz z telefonu. Data waznosci konta: xx-xx-xxxx. Szczegoly: www.t-mobile.pl
    Gdzie xx-xx-xxxx wskaże aktualną datę ważności konta.
  3. Zużywamy 1 GB danych, który dostaliśmy wraz ze starterem. Gdy pakiet się skończy, zadziała tzw. lejek 16 kbit/s. Stan pakietu możemy sprawdzać kodem: *100*862*1#. Po wyczerpaniu pakietu możemy przystąpić do najciekawszej części.
  4. Korzystamy (po jednym) z pakietów transmisji danych Internet na próbę – w dowolnej kolejności:
    Pakiet 1 GB – włączamy kodem *100*862*9# (wyłączenie *100*862*2#, sprawdzenie statusu *100*862*1#)
    Pakiet 3 GB – włączamy kodem *100*861*9# (wyłączenie *100*861*2#, sprawdzenie statusu *100*861*1#)
    Pakiet 6 GB – włączamy kodem *100*860*9# (wyłączenie *100*860*2#, sprawdzenie statusu *100*860*1#)
    Po wysłaniu kodu zawsze czekamy na potwierdzenie SMSem które wygląda mniej więcej tak:
    Oferta Internet X GB na probe zostala wlaczona. Korzystaj z darmowego dostepu do Internetu przez 5 dni. Status oferty sprawdzaj kodem *100*86X*1#. Szczegoly i wiecej ofert na www.t-mobile.pl
    Gdzie znak X zastępuję cyfrę zależną od aktywowanego pakietu.
    Uwaga: operator rezerwuje sobie nawet 7 dni na aktywację pakietu, ale zwykle dzieje się to prawie natychmiast.
    Zasada korzystania z pakietów na próbę:
    - Aktywujemy pakiet. Natychmiast powinniśmy dostać potwierdzenie przyjęcia zlecenia w odpowiedzi na kod USSD/SMS.
    - Czekamy na SMS potwierdzający aktywację.
    - Korzystamy do końca pakietu danych (ale nie dłużej, niż 5 dni).
    - Po wykorzystaniu danych włączy się lejek 16  kbit/s, a po 5 dniach pakiet spróbuje pobrać kwotę jemu odpowiadającą, a ponieważ na koncie nie ma wystarczających środków, pakiet po prostu wyłączy się.
    - Aktywujemy kolejny wolny pakiet odpowiadającym mu kodem i korzystamy analogicznie.
    - Nie musimy czekać 5 dni, kolejny pakiet możemy aktywować po zużyciu poprzedniego, a nawet wcześniej (tracimy wtedy niewykorzystane dane z poprzedniego pakietu).
    Uwaga: oczywiście każdy z pakietów możemy wykorzystać tylko raz (a dokładniej raz na 183 dni).
  5. Aktywujemy płatne pakiety 250 MB
    Te pakiety działają od północy do północy. Nie warto więc ich aktywować bezpośrednio przed północą. Najwygodniej zrobimy to kodem *100*863# (sprawdzenie statusu *100*863*1#, wyłączenie *100*863*2#). Działa także SMS o treści TAK na 463 (bezpłatnie). Jeden dzień korzystania kosztuje 2 PLN, więc starczy nam środków na 2 dni. Jak zawsze czekamy na odpowiedni SMS potwierdzający. Tutaj uzyskujemy dostęp do LTE.
  6. Aktywujemy FRII Internet
    Po wykorzystaniu 2 pakietów po 250 MB możemy przejść do ostatniego etapu: Włączenie tej promocji powoduje, że wyłączamy RWK, skracamy jednocześnie ważność konta na połączenia wychodzące do 14 dni, ale dostajemy za to możliwość przesłania codziennie 50 MB z lejkiem 16 kbit/s.
    Aktywacja promocji odbywa się kodem *100*815# (sprawdzenie statusu *100*815*1#, wyłączenie *100*815*2#) lub SMSem TAK na 415 (bezpłatnie). Jak zawsze czekamy na odpowiedni SMS potwierdzający.

W tym momencie na koncie zostanie nam 1 PLN. W zasadzie możemy starter po prostu wyrzucić i użyć kolejnego.

Porady

Czasami możemy natrafić na różne ciekawe problemy podczas wachlowania się kodami USSD przy tych pakietach. Oto kilka z nich.

  • Czasem po wpisaniu kodu zamiast potwierdzenia wyświetla się nam menu z informacją o naszym numerze telefonu. Jeżeli chcemy użyć kodu USSD a nie SMS, warto wybrać opcję menu oznaczoną Powrót. Po tej operacji ponownie próbujemy wpisać kod aktywujący. To zwykle rozwiązuje problem.
  • Saldo każdego pakietu możemy sprawdzić odpowiednim kodem (z *1# na końcu). Aktualność miernika zwykle jest dobra, ale nie gwarantowana. Bierzmy na to poprawkę.
  • Saldo konta (złotówkowe) oraz datę ważności konta można co prawda sprawdzić płatnym kodem, ale znacznie zdrowiej i taniej zrobić to za pomocą strony IBOA. Musimy znać numer telefonu startera oraz mieć dostęp do SMSów – operator w ten sposób przysyła kod jednorazowy. Tam znajdziemy także salda poszczególnych pakietów i ważność startera.
  • Jeżeli system odmówi nam włączenia kolejnego pakietu, spróbujmy wyłączyć poprzedni pakiet za pomocą kodu (z końcówką *2#).
  • Nie trafiłem na taki problem, jednak T-Mobile jest znany z tego, że czasem aktywacje i pakiety uruchamiają się z opóźnieniem.
  • Uważajmy, żeby nie zmienić taryfy na JUMP (jest do tego osobny kod). W tej taryfie nie działają opisywane promocje.
  • Automatycznie na naszym numerze operator uruchamia usługę Granie na Czekanie (muzyka odtwarzana wraz z sygnałem dzwonienia). Pierwsze 30 dni jest za darmo, ale kolejny okres kosztuje 2 PLN. Bezpłatne wyłączenie możliwe jest przez wysłanie SMS o treści NIE na 80333. Jeżeli starter tak długo nam nie będzie służył, możemy to zignorować.
  • Jeżeli korzystamy z LTE (pakiety 250 MB to umożliwiają) pamiętajmy, że w trybie LTE nie działają na razie kody USSD i może być problem z przesyłaniem SMSów.

Podsumowanie

W pisany sposób możemy wykorzystać 11 GB z pełną prędkością 3G (czyli maksymalnie 42 Mbit/s) w odcinkach po 5 dni. Awaryjnie starter działa także w 2G. Po tym dodatkowo (i powiedzmy sobie szczerze – raczej nieobowiązkowo) mamy 2 dni po 250 MB (z dostępem do LTE) i 14 dni po 50 MB – razem 11,5 GB + 700 MB, nie licząc danych przesłanych ewentualnie w ramach lejka.

Pakiety 1, 3 i 6 GB możemy uruchomić w dowolnej kolejności, za każdym razem mamy na ich zużycie 5 dni. Z całością powinniśmy się zmieścić w ciągu 30 dni od włączenia RWK (Rok Ważności Konta), ponieważ tylko pierwszy miesiąc jest tej usługi bezpłatny, a jej wyłączenie skróci nam ważność konta do 14 dni.

I potwierdzam, to nie jest promocja dla każdego, ale jeżeli mamy do przesłania dużo danych w krótkim czasie, to tego typu rozwiązanie może być po prostu przydatne choćby jako uzupełnienie limitu posiadanego już abonamentu, czy też dodatek do Aero2. I jest całkiem tanie.

Artykuł nie jest wyrocznią na temat działania tej oferty i na podstawie komentarzy będę starał się go na bieżąco go aktualizować. Warto także pamiętać, że oferta promocyjna może być w każdej chwili odwołana. I faktycznie 18 stycznia 2016 została wstrzymania/odwołana.

Data pierwszej publikacji 2015.04.02
Kategorie:Analiza
  1. Agnieszka
    Marzec 22nd, 2016 at 16:46 | #1

    CZY KTOŚ WRESZCIE ZROBI Z TYM PORZĄDEK. Właściciel portalu już pół roku artykuł pisze a w komentarzach to strasznie nieczytelne. Może ktoś z obeznanych zrobiłby poradnik.

    • wojskowy
      Marzec 22nd, 2016 at 17:15 | #2

      Raczej to EASY.

      1. Kupujemt starter T-M dziewczyna ze słuchawkami albo dziewczyna z tabletem
      2. Po wykorzystaniu 1GB na start dezaktywujemy ten pakiet *100*862*2#
      3. Przechodzimy z TM – H *100*812#
      4. Czekamy na trzy SMS zwrotne aż uruchomi się darmowy pakiet 2GB na start w Heyah. Sprawdzamy dostępność *140*1# – bezwględnie czekać i nic nie doładowywać wtedy!
      5. Spokojnie korzystamy z pakietu 2GB, jeśli wszystko działa (pobiera prawidłowo po sprawdzeniu kodem) robimy dołądowanie za 5 PLN
      6. Aktywujemy na H pakiety w dowolnej kolejności (gdy skończy się jeden włączamy kolejny)
      - Pakiet Smart S 1GB na próbę przez 30 dni – *140*800*8#
      - Pakiet Smart L 3GB na próbę przez 30 dni – *140*802*8#
      - Pakiet Smart XL 5GB na próbę przez 30 dni – *140*803*8#
      Sprawdzenie statusu – *140*1#
      7. Wracamy do H kodem *100*811# za 3 PLN, powinno zostać po migracji 4PLN na koncie
      8. Włącza się automatycznie 3w1 1GB na 15 dni.
      9. Włączamy jeden po drugim pakiety których GB się sumuje ale do wykorzystania tylko 5 dni
      - Pakiet Ekstra Internet Wygodniej 6GB na próbę przez 5 dni – *140*887*8#
      - Pakiet Ekstra Internet Wygodniej 3GB na próbę przez 5 dni – *140*886*8#
      - Pakiet Ekstra Internet Wygodniej 1GB na próbę przez 5 dni – *140*885*8#
      - Pakiet Ekstra Internet Wygodniej 250MB na próbę przez 5 dni – *140*884*8#

      Teoretycznie pakiety EIW powyżej można wykorzystać w formule 4w1 na 30 dni do której przechodzimy po wykorzystaniu 3w1 kodem *140*2#, dołądowaniu 5 PLN, a następnie *140*802*8# – ja nie widzę sensu takiej zabawy. Z innych dodatkowych pakietów na TM zostaje STRONG 1GB i temu podobne ale one są płątne i nie wiem czy działają przypadkiem bezpłątnie:

      UWAGA1. Radzę nie czekać na lejek tylko kontrolować pakiety i pod koniec aktywować kolejne w H
      UWAGA2. Jeśli kupimy starter H stracimy 1GB na start ale po powrocie do TM starczy kasy dodatkowo na rozmowy głosowe do wszystkich za 5 PLN 30 minut.

      • wojskowy
        Marzec 22nd, 2016 at 17:17 | #3

        Ad. 7 7. Wracamy do TM kodem *100*811# za 3 PLN, powinno zostać po migracji 4PLN na koncie

        Chodziło oczywiście o TM, sorry.

      • Jachu
        Marzec 22nd, 2016 at 21:08 | #4

        Za te 5 zł to można kupić pakiet 1GB STRONG LTE i wyjdzie na to samo.

        • wojskowy
          Marzec 22nd, 2016 at 21:15 | #5

          No ale tylko jak startujesz ze startera Heyah, bo po dwóch migracjach z TM to zostaje 4 PLN.

      • Agnieszka
        Marzec 22nd, 2016 at 22:43 | #6

        Dziekuje, nie wiem jaki miałam obrazek na starterach bo te opakowania juz wyrzucilam, ale z pewnoscia 1GB na start na nich bylo.

      • Agnieszka
        Marzec 22nd, 2016 at 22:45 | #7

        Rozumiem ze przechodzac TM>H trzeba miec na koncie 3zl, mi chyba wzielo za aktywna usluge RWK i mam 2zl i nie chce przejsc.

        • wojskowy
          Marzec 23rd, 2016 at 08:18 | #8

          Nie ma związku włączenie RWK z tego co pamiętam, albo nie należy tego włączać w ogóle, bo 1GB chyba w ciągu 7 dni wykorzystasz.

          Po przejściu do H dobrze wyłączyć usługę Szafa Gra, najlepiej niech najpierw przyjdzie o tym SMS z kodem. Gdy od razu wyłączałem SMS dezaktywującym NIE na numer 80333 przychodziła sprzeczna informacja. Nie jestem pewny co pokazuje wtedy https://miboa.t-mobile.pl/hsc

          • Agnieszka
            Marzec 23rd, 2016 at 17:22 | #9

            Poza tym ze RWK bierze 2zl co miesiac

          • wojskowy
            Marzec 23rd, 2016 at 17:58 | #10

            Nie widzę sensu użytkowania 1GB na start w TM ponad 30 dni. W ciągu 5 dni masz do spożytkowania ponad 10GB EIW.

          • Wojtax
            Marzec 23rd, 2016 at 19:23 | #11

            Sensu uzytkowania 1GB na start przeciez masz jak dobrze pamietam tylko 5 czy 7dni na wychodzace wiec jakie 30dni. Chyba, ze wlaczysz w TM RWK na 30dni a pakiety EIW 4w1 sa przyznane po dodatkowym doladowaniu konta.

          • wojskowy
            Marzec 23rd, 2016 at 20:17 | #12

            Pakiety EIW wykorzystasz bez dołądowania już w 3w1
            Po co dołądowywać i pakować się w 4w1 jak i tak masz tylko 5 dni na wykorzystanie tu i tu.

          • Wojtax
            Marzec 23rd, 2016 at 21:19 | #13

            No tak ale moze ktos znajdzie sposob na 30dni 4w1 bez dodatkowego doladowania.

          • wojskowy
            Kwiecień 2nd, 2016 at 20:26 | #14

            Ja tu widze inny problem, nei dość że w starterze dziewczyna z tabletem nie mogę wyłączyć *140*710# startowego 1GB STRONG LTE to w dodatku nie mogę przejść na Heyah kodem ekspresowym.

          • Wojtax
            Kwiecień 2nd, 2016 at 21:55 | #15

            W tym starterze nie musisz koniecznie wylaczac, nawet lepiej jak po wykorzystaniu 1GB w Strong wklepiesz kod Heyah Dniowka.

          • wojskowy
            Kwiecień 2nd, 2016 at 22:03 | #16

            To jest fachowo "Paczka w ramach pakietu" – czyli co całkowicie wykorzystać ten pakiet, włączy się lejek czy po prostu wyłączy ten pakiet?.
            Skoro teraz nie mam opcji żeby przejść na H kodem *100*812# 'Przepraszamy usługa jest niedostępna. Prosimy spróbować później'

          • wojskowy
            Kwiecień 4th, 2016 at 13:01 | #17

            Dobra chyba trzeba zgłaszać dyspozycję, do mnie dzisiaj zadzwonili i dopiero zmienili na Heyah.

          • Filip
            Kwiecień 10th, 2016 at 20:51 | #18

            Po co zaczynać od TM i od razu przechodzić do H? tylko marnuje sie 3zł i nerwy. Lepiej zacząć od H, doładować i bardzo szybko system ogarnia informacje o dokonanym doładowaniu, wiec potem tylko włączamy pakiety Smart. Ilekroć przechodziłem z TM do H to informacja o doładowaniu w systemie pojawiała sie kupe czasu później, obecnie mam taki jeden starter i już 7 dni na to czekam, 2gb wykorzystane, wiec starter zamrożony

          • Filip
            Kwiecień 12th, 2016 at 03:35 | #19

            W sumie to de facto zaczynając od TM mamy 1GB na start, a potem po przejściu do H, czekając na potwierdzenie doładowania jedziemy na 2GB z bonusu Smart M. Wcześniej zaczynając od H potwierdzenie doładowania było w ciągu ok.15min, wiec tyle bez neta da sie przeżyć, ale teraz już trzy startery od H po doładowaniu za 5zł wywalają info o braku doładowania, a minęły już 2 dni… Lipa. Może trzeba doładowywać za większą kwotę teraz..?

          • wojskowy
            Kwiecień 12th, 2016 at 10:11 | #20

            Doładowujesz dopiero jak pisze że LTE jest włączone i trochę tego H smart 2 poużywasz.

          • Wojtax
            Kwiecień 12th, 2016 at 17:29 | #21

            Jakie doladowanie przy wlaczonym LTE.
            Byla juz mowa, (pisalismy juz o tym )zeby przyspieszyc aktywacje, czy mielenie przez system nalezy wykonac polaczenie lub wyslac esa. A tak bedziecie czekac do usranej smierci.

          • wojskowy
            Kwiecień 12th, 2016 at 19:03 | #22

            Czytaj ze zrozumieniem tu chodzi już po przejściu na H.

          • Aga
            Kwiecień 16th, 2016 at 23:25 | #23

            a jak wpisalam ten kod *100*812# z TM do H to teraz czekac czy mam cos zrobic aby przyspieszyc

          • Kwiecień 17th, 2016 at 00:44 | #24

            Jak jest potwierdzenie, to czekać. Jak nie ma – upewnić się, że kod został przyjęty. Przyspieszyć tego się nie da.

          • wojskowy
            Kwiecień 12th, 2016 at 12:00 | #25

            W zasadzie ja teraz mam to samo, może JD powinien to sprawdzić, koniec promocji?

          • wojskowy
            Kwiecień 12th, 2016 at 12:27 | #26

            Chyba jednak działa, według mojej rady powyżej, trzeba było zaczekać po prostu. jestem na starterze z TM.

          • Filip
            Kwiecień 12th, 2016 at 23:35 | #27

            Nie zwracałem uwagi doładowując czy smsy przyszły czy nie, karty były aktywne…
            - 7 dni czekam ze starterem TM, na którym po przejściu do H doładowałem i przy próbie aktywacji pakietu non stop wywala brak pierwszego doł.
            - 3 dni czekam z dwoma starterami H, od razu po aktywacji doładowałem i to samo, przy próbie aktywacji pakietu non stop wywala brak pierwszego doł.
            Wykonałem połączenia, nic to nie zmienia, kiedyś restarty urządzenia pomagały (ponowne logowanie sim do sieci), ale teraz nic ich nie rusza… Żródło starterów to samo, wcześniej działały, wiec… nie wiem kompletnie o co chodzi.
            Da sie jakoś przedłużyć ważność konta w H bez tych pakietów?

          • Filip
            Kwiecień 12th, 2016 at 23:37 | #28

            Zastanawiam się, czy doładowując przez internet coś by to zmieniło, jeśli chodzi o dotarcie tego info o doładowaniu do systemu… Dotychczas ze zwykłych sklepowych paragonów kody wbijałem.

          • wojskowy
            Kwiecień 13th, 2016 at 10:50 | #29

            Nie robiłeś tak jak ja poleciłęm stąd ten problem.
            Sprawdzone na starterze TM. Na H niewiem.

          • Wojtax
            Kwiecień 13th, 2016 at 13:34 | #30

            Nie to nic nie zmieni.
            Ostatnia szansa to wyslanie esa na te numery, ktore pokazuja brak doladowania, bo ten problem trwa za dlugo juz.
            Potem tylko oficjalne zgloszenia do TM.

          • wojskowy
            Kwiecień 13th, 2016 at 13:56 | #31

            Ale co ma zgłisć że po dołądowaniu za 5 PLN nie wchodzi mu pakiet za 10 PLN? My tu mówimy o nieoficjalnej drodze do korzystania z pakietów smart.
            Trzeba czekać na trzy smsy po przejściu albo dołączeniu do H, i dopiero dołądowywać.

          • Wojtax
            Kwiecień 13th, 2016 at 14:42 | #32

            Jakie 10PLN jak nieoficjalna droga, to jest wszystko legalnie a nie…..
            Nie moze aktywowac pakietow Smart po doladowaniu, czy w Heyha, albo przejsc z TM i to sie wlasnie zglasza jak bys nie wiedzial.
            Ja tak robilem w tamtym roku i BOK szybko zalatwial sprawe.

          • Kwiecień 13th, 2016 at 14:49 | #33

            Dokładnie – tutaj nie ma nic niezgodnego z regulaminami.

      • Michał
        Marzec 28th, 2016 at 23:31 | #34

        doszedłem do pkt. 5 zużyłem 2GB, doładowałem za 5 zł i nie mogę uruchomić kolejnych pakietów z pkt. 6 :(
        Sprawdzenie statusu – *140*1# daje: masz zawieszony Smart M 2GB… odnowienie nastąpi po doładowaniu odpowiednią kwotą.
        Co robić? Jak żyć?

        • wojskowy
          Marzec 29th, 2016 at 08:10 | #35

          Nie wolno ci zużywac do końca tych 2GB! Ty masz w trakcie użytkowania pierwszego smarta dołądować te 5 PLN, a nie po zużyciu. Czyli włącza się SMART 2GB zejdzie ci dajmy na to 1 GB danych i wtedy bezpiecznie dołądowujesz 5 PLN.

        • Qazik
          Kwiecień 4th, 2016 at 00:18 | #36

          poczekaj chwile i ci sie odblokuje. wazne jest doladowanie w ciagu 5 dni a nie to czy wykorzystales te 2GB czy nie.

      • Agnieszka
        Kwiecień 16th, 2016 at 23:09 | #37

        3. Przechodzimy z TM – H *100*812#

        zlecenie odrzucone, wystapil blad, o co chodzi

        • Agnieszka
          Kwiecień 16th, 2016 at 23:18 | #38

          trzeba bylo doladowac

      • Aga
        Kwiecień 17th, 2016 at 14:44 | #39

        jak wlaczylo mi sie te 2GB to moge aktywowac nastepne czy czekac az wykorzystam i potem jak np wlacze 1GB to tez czekac az wykorzystam i dopiero wlaczac nastepny czy mozna wszystkie naraz. Aha czy jest jakis kod do sprawdzenia ile zostalo transferu

        • Wojtax
          Kwiecień 17th, 2016 at 15:12 | #40

          Jak wlaczysz kolejny Smart, to dezaktywujesz ten ktory obecnie masz wlaczony czyli M 2GB.
          Nie da sie wlaczyc wszystkich Smartow na raz na okres 120dni.
          Podstawowy kod do sprawdzenia transferu pakietow dla Ciebie *140*1#

          • Aga
            Kwiecień 20th, 2016 at 23:54 | #41

            wlozylam do komorki kolejny starter TM ale od godziny nie przyszedl zaden sms o 1GB, czy trzeba wykonac polaczenie albo cos aktywowac

          • lolek
            Kwiecień 21st, 2016 at 06:59 | #42

            Jedno połączenie żby słychac było sygnał, bo pierwsze jest z lektorem. Nie trzeba nawiązywac rozmowy tylko żeby pikanie w słichawce było parę sekund.

          • Aga
            Kwiecień 21st, 2016 at 15:12 | #43

            lipa nie aktywowal mi sie 1gb na start

      • Aga
        Kwiecień 20th, 2016 at 23:21 | #44

        czy trzeba jakos aktywowac starter czy zwyczajnie czekac az przyjdzie sms ze wlaczyli

      • Zed
        Czerwiec 8th, 2016 at 06:26 | #45

        Zapominacie chyba jeszcze w H o pakiecie Smart M 1GB na próbę przez 30 dni – *140*801*8#, czy jest on w TM nie wiem, ale w H są 4 pakiety Smart na próbę

        • Wojtax
          Czerwiec 8th, 2016 at 17:28 | #46

          Pomyliles literki drogi blogowiczu bo pakiet Smart 1GB ma S a nie "M" Pakiet Smart M ma 2GB i tez jest na 30 dni.

      • Qazik
        Czerwiec 24th, 2016 at 01:03 | #47

        jak mozna skromnie doradzic:
        Pkt 9. wpierw 4w1 na 30dni i dopiero pozniej wbijaj pakiety ekstra wygodnie. Bedziesz mial 30dni na ich wykorzystanie. Zostanie ci na koncie 4zl wiec dalej powalcz o kolejna partie 11GB ;) mam nadzieje ze sie domyslasz jak.

        • lolek
          Czerwiec 24th, 2016 at 07:19 | #48

          Czyli co po przejściu z H – TM włącza się 3w1 wykorzystujemy te 1GB wyłączamy 3w1 a potem włączamy 4w1 i wbijamy te wszystkie pakiety ekstra wygodnie i mamy to na 30 dni? Ktoś może potwierdzić?

          • Qazik
            Czerwiec 24th, 2016 at 13:56 | #49

            nie musisz wyłączać 3w1. Po wykorzystaniu 1GB możesz włączyć 4w1/30D.
            Ja mogę potwierdzić bo używam.

  2. iks
    Marzec 8th, 2016 at 17:44 | #50

    Po raz kolejny (przynajmniej drugi) obserwuję następujące zachowanie:
    po przeterminowaniu pakietu na próbę 2w1na30dni/3w1na30dni/4w1na30dni
    najpierw bez wyłączenia próbuję włączyć inny z pozostałych pakietów 2w1/3w1/4w1,
    i otrzymuję komunikat, że się nie da bez wcześniejszego doładowania,
    po czym daję kod wyłączający, i ponawiam tę samą co wcześniej próbę włączenia,
    i tym razem bez problemu pakiet się włącza i data ważności przesuwa się w przyszłość.
    Dotąd owego przeterminowania dopuściłem się o kilka dni, ale ciekawi mnie,
    czy ta reinkarnacja zadziała też np po przeterminowaniem kilku tygodni.

    Wspomnę może, że ta i wcześniejsza karta, na której to zrobiłem, ma uruchomioną
    jedną z tych promocji dla wybranych – ta: 3 razy przez 30 dni po 30 minut do wszystkich.

  3. mobi
    Marzec 7th, 2016 at 17:32 | #51

    Pierwszego Dnia Wiosny klienci T-Mobile na Kartę i Internet na Kartę będą mogli przez cały dzień korzystać z całkowicie nielimitowanego Internetu.
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nielimitowany-…

    • Marzec 8th, 2016 at 02:40 | #52

      Taaaa. Bez regulaminu to my postoimy i poczekamy na szczegóły. Poza tym czy ja wiem czy to ciekawa promocja… jeden dzień wybrany, nie wiadomo w jakich taryfach…

      • Sierra
        Marzec 8th, 2016 at 18:57 | #53

        nie wiadomo też czy chodzi o pierwszy dzień wiosny astronomicznej – 20 marca czy kalendarzowej – 21 marca ;) http://www.eskarock.pl/eska_rock_news/wiosna_2016…

        ps. nowa oferta z Play w związku z LTE ULTRA – 262 Mb/s
        - z modemem 50GB + 6 m-cy bez ograniczeń za 39,99 zł czyli 1GB za 80 gr
        - tylko z kartą SIM 30GB + 6 m-cy bez ograniczeń za 29,99 zł czyli 1GB za 1 zł
        tak jakby w wersji ABO pociągnęli dalej pomysł 10/10/30

        • Sierra
          Marzec 8th, 2016 at 19:00 | #54

          link do ps. http://www.telepolis.pl/wiadomosci/play-startuje-…

        • Marzec 8th, 2016 at 20:58 | #55

          Oferta ciekawa, ale nie ma jej jeszcze udostępnionej, ani nie ma cenników i regulaminu. No i pytanie, kto będzie miał dostęp do LTE-A w tym wydaniu w Play – ja bym nawet abo kupił, ale ile to będzie kosztowało chcę wiedzieć….

          • Miron
            Marzec 8th, 2016 at 21:06 | #56

            Jakub, otrzymałeś ten darmowy starter 5GB z Red Bulla ?

          • Marzec 8th, 2016 at 22:17 | #57

            Nie zamówiłem nawet – mam urwanie głowy z chorym dzieckiem. Dlatego aktualizacji nie ma żadnych prawie. Do tego roboty normalnej mam mnóstwo i pracuję nocami. Ale spokojnie, o blogu też pamiętam.

    • adm
      Marzec 8th, 2016 at 21:28 | #58

      Na stronie RMFMAXXX jest na banerze, że chodzi o 21marca http://www.rmfmaxxx.pl/zostan-gwiazda-telewizji

    • mobi
      Marzec 20th, 2016 at 09:42 | #59

      Darmowy dzień internetu w t-mobile to 21 marca, żeby aktywować trzeba wysłać sms o treści Wiosna na numer 443, po chwili dostaje się potwierdzenie sms od t-mobile

      • Wojtax
        Marzec 20th, 2016 at 11:06 | #60

        Kiedy trzeba wyslac tego esa, gdzie to wyczytales i czy ten numer jest bezplatny a jezeli nie to jaki koszt wyslania ?

        • marek
          Marzec 20th, 2016 at 12:24 | #61

          Wysłać można w każdej chwili. Sms jest darmowy.

        • mobi
          Marzec 20th, 2016 at 12:30 | #62

          Ja wysłałem sms dzisiaj, potwierdzenie przyszło po kilku minutach, sms nic nie kosztuje, na koncie nadal mam 5,01 zł, startej jest świeży, nic nie doładowywany. Po północy ściągam obrazy różnych dystrybucji linuxa…

          Informacja o numerze i treści sms jest reklama tutaj http://www.rmfmaxxx.pl/zostan-gwiazda-telewizji

        • mobi
          Marzec 20th, 2016 at 12:34 | #63

          Informacja o promocji na t-mobile, start o północy, zegar odlicza czas
          http://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/promoc…

          • ffb
            Marzec 20th, 2016 at 19:26 | #64

            chyba robią masę krytyczną? :) sprawdzają kiedy bedzie przeciążenie

          • mobi
            Marzec 21st, 2016 at 07:44 | #65

            Ciekawa sprawa, po odebraniu 4 GB przerywają połączenie, jakby włączyli odnawialny pakiet 4GB.

        • Marzec 21st, 2016 at 09:22 | #66

          Oferta jest: http://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/promoc… nie ma regulaminu, a moja wiara w uczciwość operatorów jest zbyt ograniczona, żeby pisać o takich promocjach.

  4. Simon
    Marzec 3rd, 2016 at 01:10 | #67

    Czy działa w Tmobile jeszcze Ekstra Internet wygodniej na Próbę
    przez 5 dni ???

    • wojskowy
      Marzec 6th, 2016 at 12:10 | #68

      No właśnie są sprzeczne informacje, bo to by znaczało że nie wyciśniemy z tego staretra 21GB po powrocie do TM.

      Dodatkowo pakiety w H się nie sumują, a w T-M ten cały Ekstra Internet był sumowany. Na Allegro piszą w opisach starterów że Ekstra Internet już został wyłączony po powrocie, co oznacza że dołądowanie za 5 PLN w H już sprawia że mało to się wszystko opłaca….. Oczywiście ktoś musi to ptwierdzić jeszcze.

    • Sierra
      Marzec 6th, 2016 at 15:44 | #69

      Wczoraj uruchomiłem z TM 4w1 i działa.
      Dokonałem też ciekawej obserwacji.
      Z inna kartą (dziew+słuch) w TM 4w1 uruchomiłem EIW (6+3+1) ale bez 0,25GB.
      Oczywiście GB zsumowały się ale czas został ten sam = 5 dni (nieważne czy pakiet 3w15d czy 4w1/30d).
      SMSy jakie zaczęły przychodzić pod koniec 5 dni, że za 2 dni skończy mi się EIW 1GB (zawsze odnosi się do ostatniego aktywowanego, u mnie 1GB) i aby przypilnować żeby były środki na jego cykliczne odnowienie.
      Po 5 dniach następny, że nie było środków. I tu wyłałem kod na 250MB EIW….zlecenie zostało przyjęte i pakiet uruchomiony.
      Stąd wyciągnąć mozna wnioski
      -dla 3w1 pakiety EIW mozna od razu uruchomić wszystkie (0,25 + 1 + 3 + 6)=10,25GB bo i tak pokrywają się z ważnością 3w1 i otrzymujemy łacznie 1+10GB=11,25GB
      - dla pakietu 4w1 można kazdy z 0,25, 1, 3, 6 GB uruchamiać po kolei w max odstępach 5 dni np. od razu z 4w1 pakiet EIW 0,25GB za 2 dni EIW 1GB, za 5 dni EIW 3GB…itd uzyskując też 11,25GB ale rozciągając w czasie i wykorzstując 30d waznośc 4w1

      • wojskowy
        Marzec 6th, 2016 at 16:25 | #70

        A to ciekawe co piszesz bo na allegro sprzedawcy uważają że EIW zostało dezaktyowane gdy stara promocja Frii zostałą unieważniona. Jeśli tak jest to nadal mozna wycisnąć 21GB z startera H albo T-m.

        Tutaj w komentarzach też pisza dwie wersje gdy jesteśmy na H, czyli albo że tam SMARTY sumują się wraz z okresem ważności, albo że jedne kasuje drugi.

        • Sierra
          Marzec 6th, 2016 at 20:00 | #71

          "że EIW zostało dezaktyowane gdy stara promocja Frii zostałą unieważniona"

          Wczoraj aktywowałem a dzisiaj juz zużyłem bo ciągnąlem zarchiwizowaną Wikipedię

          "Tutaj w komentarzach też pisza dwie wersje gdy jesteśmy na H, czyli albo że tam SMARTY sumują się wraz z okresem ważności, albo że jedne kasuje drugi."

          Zawsze uruchamiałem jedne po drugim, bez wyłaczania i zawsze z autoamtu system wyłaczał mi poprzedni a dopiero po tym właczał następny, ten na który skałdałęm zlecenie a więc kasował poprzedni (czegoś takiego nie ma w EIW)

      • Wojtax
        Marzec 6th, 2016 at 17:41 | #72

        Jak mogles wlaczyc pakiet 4w1 bez doladowania startera, a nawet jezeli, to przechodzac z dniowka do frii wlacza sie 3w1 kasujac 3zl ? Czy doladowales starter w taryfie frii znowu za 5zl ?

        • Sierra
          Marzec 6th, 2016 at 19:54 | #73

          KARTA-1
          1GB TM>H 2GB +5zł (5+3+1)>TM 3w1 +4w1+EIW(6+3+1+0,25)
          -stan konta=4,01zł=(5-3+5-3) najwyraźniej sysem zapamiętał doładowanie w H
          -jest historia konta a w H było widać doładowanie

          KARTA-2
          1GB TM +5zł +3w1+EIW (6+3+1+0,25) + 4w1
          -stan konta=10,01zł=(5+5)
          -jest historia konta, widać doładowanie
          -karta czeka na migrację do H i tam (jak ktos podął) powinno byc widzoczne dołądowanie z TM, na co liczę :)

          KARTA-3
          1GB TM>H 2GB +5zł(brak 1-go doład.) +5zł(brak 1-go doład.) H>TM (śmierć karty przez 5 dni)>TM 3w1(auto) a 4w1 nieskuteczne(brak 1-go doład.)
          -stan konta=9,01zł=(5-3+5+5-3) najwyraźniej system NIE zapamiętał 2x doładowań w H (a w H też nie widział i pozstąłych Smartów nie dąło się użyć)
          -brak doałdowań w historia konta H i dziwnie skrócona historia używania po powrocie do TM
          Nie ma reguły ;)
          ps. wszstkie SIM=dziew_słuch

          • wojskowy
            Marzec 6th, 2016 at 20:17 | #74

            Zaraz KARTA 1 po migracji do TM włączyło się najpierw 3w1 + wykorzystałeś EIW?
            To skąd tam 4w1?

            Rozumiem że oryginalny starter H działa tak jak w pierwszym przypadku?

          • Sierra
            Marzec 6th, 2016 at 20:43 | #75

            "Zaraz KARTA 1 po migracji do TM włączyło się najpierw 3w1"
            Tak, klasycznie 3w1 z 1gb/5d

            "+ wykorzystałeś EIW?" To skąd tam 4w1?
            No tak jak napisałem, po 3w1 deazktywowałem go a następnie kodem włączyłem 4w1 (najwyraźniej sysem zapamiętał doładowanie w H) i zaraz potem EIW(6+3+1+0,25) co łącznie z 1GB z 4w1 dalo 11,25GB

            "Rozumiem że oryginalny starter H działa tak jak w pierwszym przypadku?"
            Nigdy nie miałem oryginalnego H, od dawien dawna wykorzystuję tylko dziewczynę ze słuchawkami z TM ;) )

          • wojskowy
            Marzec 6th, 2016 at 21:05 | #76

            Aha automatycznie aktywuje się 3w1 po przejściu TM -> H

            A potem dezaktywujesz 4w1 – jakim kodem włączasz to, a jakim wyłączasz poprzedni 3w1?
            Po włączeniu 4w1 robisz to:
            - Pakiet Ekstra Internet Wygodniej 6GB na próbę przez 5 dni – *140*887*8#
            - Pakiet Ekstra Internet Wygodniej 3GB na próbę przez 5 dni – *140*886*8#
            - Pakiet Ekstra Internet Wygodniej 1GB na próbę przez 5 dni – *140*885*8#
            - Pakiet Ekstra Internet Wygodniej 250MB na próbę przez 5 dni – *140*884*8#

            I to wszystko? Ja migrowałem z TM -> H doładowałem mam na koncie 7.01 PLN i włączyłęm pierwszego SMART. Potem reemigracja i to co wyżej. W przypadku oryginalnego H zostaje o jedną migrację kasy mniej.

          • wojskowy
            Marzec 6th, 2016 at 21:07 | #77

            Sorry błąd, dezaktywujesz 3w1, jakim kodem. A potem jakim kodem włączasz 4w1?

            Co do liczby dni, bo one się nie sumują, wszystkie pakiety mają po 5 dni, i mogę je wykorzystać na raz albo co kilka dni w ramach limitu 4w1?

          • Sierra
            Marzec 6th, 2016 at 22:59 | #78

            Sam wcześniej dobrze napisałeś:
            "Zaraz KARTA 1 po migracji do TM włączyło się najpierw 3w1"
            a teraz motasz
            "Aha automatycznie aktywuje się 3w1 po przejściu TM -> H"
            czyli jak napisałem wcześniej z H>TM

            " 4w1 – jakim kodem włączasz to, a jakim wyłączasz poprzedni 3w1?"
            -wYłączenie 3w1 – *140*2#
            -wŁączenie 4w1 – *140*802*8#
            -kody do EIW tak jak podałeś

            "Ja migrowałem z TM -> H doładowałem mam na koncie 7.01 PLN i włączyłęm pierwszego SMART. Potem reemigracja"
            A dlaczego nie wykorzystujesz pozostałych smartów XL=5GB+L=3GB+M=1GB i dpiero migracja do TM ? (tutaj w H lub potem w TM jeszcze 250 MB na próbę i 250MB/2zł/dzień lub 1GB Stron/5d/5zł)

            "Co do liczby dni, bo one się nie sumują, wszystkie pakiety mają po 5 dni, i mogę je wykorzystać na raz albo co kilka dni w ramach limitu 4w1?"

            Tak mi wyszło z obserwacji i tak jak napisałem wyżej procedurę, aktywować co max 5 dni następny pakiet

          • wojskowy
            Marzec 7th, 2016 at 08:14 | #79

            Dla STRONG 1GB jaki kod?
            Czyli 4w1 cztery paczki zdąże wykorzystać po 5 dni.

            Podsumowując ile wyciśniemy z takiego startera T-M (bo chyba tylko o 1GB mniej w H).

            No sądzę że podsumowaliśmy procedurę tego wszystkiego wreszcie się udało. Oczywiście należy pamiętać o wyłączeniu 1GB na start we Frii przed przejściem do H.

          • wojskowy
            Marzec 7th, 2016 at 08:30 | #80

            Jeszcze jedna sprawa, bo ja modem wpinam w router i potem ciężko mi kontrolować stan pakietu. Czy we wszystkich włącza się lejek, czy niestety trzeba to zliczać, żeby po wykorzystaniu nie włączył się BI i skasował nam pakietu zarówno po stronie H i powrocie do TM.

          • Sierra
            Marzec 7th, 2016 at 13:51 | #81

            "Dla STRONG 1GB jaki kod?"

            Dla 1GB/5d/5zł
            -aktyw. *140*701#
            -spraw. *140*709#
            -deaktyw. *140*710#
            Są tez inne np. bardziej opłacalny 3GB/10d/10zł (1GB za 3,33zł)
            Takiego SMS'a dostałem ostatnio, że teraz dane się kumulują i przechodza na następny cykl:
            …………………….
            Aktywuj nowa oferte Internet STRONG LTE 1GB, a za kazdy 1GB zaplacisz tylko 5zl. Oferta odnawia sie cyklicznie (co 5 dni). NOWOSC – niewykorzystane w ramach cyklu dane przechodza na kolejny!"
            ………………………
            A tutaj masz pozostałe wersje Stronga LTE http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_0…

            "Czyli 4w1 cztery paczki zdąże wykorzystać po 5 dni."
            Wg tego co odkryłem przy okazji aktywacji 0,25GB to wynka ,ze tak.
            Sam bedę testował na full wersji gdzięś koło 15-tego

            "Podsumowując ile wyciśniemy z takiego startera T-M (bo chyba tylko o 1GB mniej w H)."
            Powiedz ile ze startera H, niech ja też się czegoś dowiem ;P
            I jak to jest z ta aktywacją startera H ? w TM wkłądam i używam a on się w między czasie aktywował, w H ponoć trzeba połączyć się na 1 s bo jak za długo to nadjada z 5 zł ?

            "Oczywiście należy pamiętać o wyłączeniu 1GB na start we Frii przed przejściem do H."

            Do tej pory nie robiłem tego ale teraz deaktywuję kazdy pakiet.
            Tylko wazne aby po deaktywacji nie uruchamiać internetetu bo od razu właczy się BI

          • wojskowy
            Marzec 7th, 2016 at 14:10 | #82

            Czyli jak ci się kończył pakiet w H albo TM uruchamiałeś kolejny, bo ponoć lejek jest tylko przy tym startowym 1GB. Trzeba pilnować.

            Co do H nie wiem, tez mam Frii, ale skoro 2GB SMART uruchamia się DOPIERO po doładowaniu 5 PLN. Nie jestem do końca pewien, taką wersję wydarzeń podają sprzedawcy na allegro.

            Mogę kupić H albo TM i sam nie wiem. STRONG 1GB aktywuje się na TM jeśli mamy 5 PLN, nie wydaje mi się że jest sens doładywać jeszcze ten starter chyba to nieopłacalne. Z H jak wracasz mamy 4 PLN, tak?

          • Sierra
            Marzec 7th, 2016 at 20:35 | #83

            "Czyli jak ci się kończył pakiet w H albo TM uruchamiałeś kolejny"
            Tak, gdy się skończył i wszedł w lejek to bez wyłaczania poprzedniego aktywowałem kodem następny, systwem sam wyłaczał porzedni i info było SMS, szczegołnie byo to konsekwentne w w H w Smartach

            "bo ponoć lejek jest tylko przy tym startowym 1GB. Trzeba pilnować."
            No ja ma jeszcze trochę tych 1GB na start (dziew+słuch) i z nimi tylko doświadczenia. Ze starterami H 1,2, 3GB nie mam

            "Mogę kupić H albo TM i sam nie wiem."
            TM ma tą przewagę nad H, że jak wyłacza promocję to do terminu wazności SIM'a masz te 1GB+5 zł a w H tylko 5 zł na koncie. (te 1,2,3 a nawe pokazaly się H 5GB to marketingowa lipa)

            "STRONG 1GB aktywuje się na TM jeśli mamy 5 PLN, nie wydaje mi się że jest sens doładywać jeszcze ten starter chyba to nieopłacalne."
            Owszem, ja jak były ostatnio pisywane problemy "nie dokonałeś pierwszego doładowania" doładowałem drugi raz a w historii tego nie było widać więc starałem się najefektywniej cała kwotę wykorzystać

            "Z H jak wracasz mamy 4 PLN, tak?"
            Tak, dokładnie 4,01 zł bo z 7,01 po doładowaniu w H zżera 3 zł na powrót do TM

          • wojskowy
            Marzec 8th, 2016 at 07:52 | #84

            Zaraz bo z tego co czytałęm tutaj na oryginalnym H jest problem z aktywacją startowego 2GB, a co z resztą starterów, czy zatem wszystkie one wchodzą, bo na pewno pozostałe i wtedy jest 9GB.

          • wojskowy
            Marzec 8th, 2016 at 12:37 | #85

            Chyba poniżej Filip podał poprawną procedurę odnośnie H ale trzeba to potwierdzić, wychodiz na to że pod doładowaniu 5 PLn nic się nie włącza automatycznie a trzeba samemu to robić.

            <<
            2. Doładowujemy za 5zł.

            3. Aktywujemy na raz następujące pakiety:
            - Pakiet Smart S 1GB na próbę przez 30 dni – *140*800*8#
            - Pakiet Smart M 2GB na próbę przez 30 dni – *140*801*8#
            - Pakiet Smart L 3GB na próbę przez 30 dni – *140*802*8#
            - Pakiet Smart XL 5GB na próbę przez 30 dni – *140*803*8#
            Łącznie 11GB na 120dni (kumulacja ilości danych i ważności).
            Sprawdzenie statusu – *140*1#

            4. Po wykorzystaniu przechodzimy do TM kodem *100*811#.

            5. Czekamy na aktywację darmowego pakietu 3w1 z 1GB internetu za migrację to TM. >>

            A potem dezaktywacja 3w1 i aktywacja 4w1 wraz z EIW. I to wszystko :) Czyli H wychodzi tyle co TM, lecz nadal czekam na potweirdzenie od tych co mają H.

          • Wojtax
            Marzec 8th, 2016 at 14:50 | #86

            Nie ma zadnej kumulacji pakietow Smart, aktywacja jednego, dezaktywuje inny.
            A czy mozna faktycznie wlaczyc bez doladowania 4w1 i miec EIW kazdy przez 5dni, to dopiero sprawdze.

          • wojskowy
            Marzec 10th, 2016 at 16:57 | #87

            Czy oprocz dziewczyny ze słuchawkami poniższy starter dziewczyny z tabletem też działa po przejściu na H? http://allegro.pl/starter-t-mobile-internet-na-ka…

            Wojtax co z 4w1?

          • Marzec 10th, 2016 at 17:06 | #88

            Po przejściu do H będą działały wszystkie startery, które pozwalają na zmianę taryfy na H.

          • Wojtax
            Marzec 10th, 2016 at 19:10 | #89

            Na ten momement najlepsze startery do migracji z TM do H i odwrotnie, to startery "dziewczyna w kapeluszu z tabletem" z taryfa Strong (jeszcze darmowe 0zł poniesionych kosztów za zakup) gdzie musimy tylko doładowac min. kwota i korzystać 90 a nawet 120dni.

            Jezeli chodzi o 4w1, to włączenie, pakietow Internetu Wygodniej ustawia wszystkich waznosc tylko na 5 dni a nie na 15dni.

          • wojskowy
            Marzec 10th, 2016 at 20:22 | #90

            Czyli ten starter co podałęm powyżej on będzie działął tak samo jak "kultowy" dziewuchy ze słuchawkami? Proszę potwierdzić, bo z linku dobra cena wysyłki.

          • Sierra
            Marzec 10th, 2016 at 22:57 | #91

            "Jezeli chodzi o 4w1, to włączenie, pakietow Internetu Wygodniej ustawia wszystkich waznosc tylko na 5 dni a nie na 15dni."

            To zobacz mój post na górze (drugi w odpowiedzi pod Simonem) który tak sie zaczyna

            "Wczoraj uruchomiłem z TM 4w1 i działa.
            Dokonałem też ciekawej obserwacji.
            Z inna kartą (dziew+słuch) w TM 4w1 uruchomiłem EIW .."

            Moje doświadczenie z 0,25GB EIW uruchominym po 5 dniach od wykorzystania EIW 6+3+1 przeczy temu co ty napisałeś. Bo wg ciebie EIW 0,25GB już sięnie powinien uruchomić na kolejne 5 dni.

          • wojskowy
            Marzec 11th, 2016 at 07:34 | #92

            "Na ten momement najlepsze startery do migracji z TM do H i odwrotnie, to startery "dziewczyna w kapeluszu z tabletem""

            Czyli te z linku w końcu co podałem – http://allegro.pl/starter-t-mobile-internet-na-ka…

          • Wojtax
            Marzec 11th, 2016 at 15:15 | #93

            Tak to wlasnie te startery.

          • Wojtax
            Marzec 11th, 2016 at 15:13 | #94

            Ja Twoj post na gorze przeczytalem i to kilkanascie razy ale ja nie rozumiem jak mogles wlaczyc pakiet 4w1 razem z EIW bez doladowania w taryfie frii na max. okres co 5dni ( razem15dni)

            Ja nic nie pisalem o pakietach 2*250MB (te traktuje oddzielnie) mi chodzi o te pakieciki 6,3,1GB z 4w1 we frii i ich nominalne waznosci…

          • wojskowy
            Marzec 11th, 2016 at 15:44 | #95

            Wytłumacz o co chodzi z tą taryfa strong w starterze dziewczyna z tabletem w kapeluszu?

            Co do 4w1 ja sądziłęm, że po włączeniu mamy 15 dni na pakiety, z czego max. 5 dni na każdy który uruchomimy. No trochę to idealistycznie, ale te 5 dni na wszystko to za mało.

          • Wojtax
            Marzec 11th, 2016 at 16:46 | #96

            A co tu tlumaczyc sa lepsze w uzyciu, wygodniejsze we wlaczaniu pakietow w TM, H no i tansze od zwyklych a do niedawna byly darmowe z zamowieniem do domu.

          • wojskowy
            Marzec 11th, 2016 at 17:51 | #97

            "gdzie musimy tylko doładowac min. kwota i korzystać 90 a nawet 120dni. " – to dotyczy po przejściu na H tylko?

          • Wojtax
            Marzec 11th, 2016 at 18:59 | #98

            Tak dotyczy tylko Heyah Dniowka.
            Nie zadawaj tak oczywistych pytan, bo sa przerabiane, walkowane juz kilka tygodni i nie wnosza nic nowego do tematu.

          • wojskowy
            Marzec 12th, 2016 at 08:10 | #99

            Niesamowite i temu poświęciłeś aż jeden post, gratuluję.

          • Wojtax
            Marzec 12th, 2016 at 13:39 | #100

            Poswiecilem czasu, zeby Ci odpowiadac wiec powinienes byc wdzieczny, ze jeszcze mi sie chce chlopcze.

          • wojskowy
            Marzec 12th, 2016 at 14:16 | #101

            O dwa posty za dużo i nikt nie pisze że nie dziękuje zauważyłeś? "Chłopcze"?

          • Sierra
            Marzec 12th, 2016 at 22:56 | #102

            -2016.02.29 przed włączeniem 4w1 doładowałem za 5 zł

            -2016.02.29 potem od razu EIW (6+3+1 ale be najmniejszego na 250MB)

            -2016.03.04 SMA "Za 2 dni Pakiet Ekstra Internet Wygodniej 1 GB zostanie przedluzony na nastepne 30 dni/10 zl.)

            -2016.03.05 SMA "Wkrotce wykorzystasz cala paczke danych umozliwiajacych polaczenie z Internetem. Dokup nowa…"

            -2016.03.06 SMS "Brak srodkow na przedluzenie pakietu Ekstra Internet Wygodniej 1 GB. Jesli chcesz nadal z niego korzystac – uzupelnij konto wystarczajaca kwota." CZYLI TU POWINIEN BYĆ KONIEC MOŻLIWOŚCI WYORZYSTNIA EIW prze 5 DNI !!! gdy tymczasem aktywowałem EIW na ostatni pakiet, najmniejszy czyli EIW 250MB

            -2016.03.06 Aktywuję ostani EIW 250 MB "Zlecenie przyjete. Realizacje potwierdzimy SMSem."

            -2016.03.06 SMS "Pakiet Ekstra Internet Wygodniej 250 MB w bezplatnej wersji na probe zostal wlaczony."

            Czyli po 5 dnaich wykorzstania EIW (6+3+1) uruchomiłem na kolejne 5 dni ostatni EIW 250 MB !!

            Stąd wyciągnąłem wniosek, że tak samo będzie gdy kazdy z pakietów EIW mogę w 4w1 uruchamia na kolejne 5 dni czuli 6/5d +3/5d+1/5d+250MB/5d = 4x5d=20 dni (oczywiście w ramach 30 dni pakietu 4w1)

            Wniosek drug, że pakiety EIW można wystartować w dowolnym momencie ważności pakietu 4w1 (niekonieczne na samym poczatku aktywacji 4w1)

          • Wojtax
            Marzec 12th, 2016 at 23:33 | #103

            No brawo wlasnie o to "male" albo jak kto woli "duze" doladowanie mi chodzilo przy pakiecie 4w1, zeby uruchamiac paczki Internet Wygodniej co 5dni.
            Jednak mi sie jeszcze tak nie udalo, zeby razem, wyciagac co 5dni we frii EIW razem 15dni a nawet 20dni, (z 250MB) moze dlatego, ze raz sprobowalem z doladowaniem (nie wchodzilo) a reszte mordowalem sie bez doladowan.
            Znajdz sposob, zeby przy przejsciu z H do Frii wlaczal sie od razu pakiet 4w1 na 30dni a nie 3w1….

          • wojskowy
            Marzec 13th, 2016 at 07:41 | #104

            No tak ale po przejściu nazad do TM dołądowujesz znowu za 5 PLN? Jakoś mało to sensowne i opłacalne.

          • Wojtax
            Marzec 13th, 2016 at 10:49 | #105

            No wlasnie nie jest, to oplacalne ale ja jednak wciaz wierze w kolege @Sierra, ze znajdzie sposob zeby pomijac doladowanie 4w1 ;)

          • wojskowy
            Marzec 15th, 2016 at 19:38 | #106

            Ale zaraz, to po wyłączeniu 3w1 i włączeniu 4w1 wszystkie te EIW wbijamy na raz i wszystko starczy jedynie na 5 dni? Przecież kolega Filip o tym właśnie pisał gdzieś. A tutaj była mowa że 4w1 jest na 15 dni i każdy EIW osobno działa przez 5 dni,

          • wojskowy
            Marzec 16th, 2016 at 09:17 | #107

            To może uruchomić tylko jedną paczkę 6GB w 4w1 i czekać aż się skończy ważność jak wyżej. A potem spróbować włączyć kolejny na przykład 3GB, tak próbowaliście?

          • Agnieszka
            Marzec 22nd, 2016 at 15:58 | #108

            a jak deaktywowac i w ogole jak sprawdzic czy sie ma aktywny ten pakiet 1gb na start

          • Wojtax
            Marzec 22nd, 2016 at 16:43 | #109

            Sprawdzenie: *100*862*1# Dezaktywacja: *100*862*2#

          • wojskowy
            Marzec 22nd, 2016 at 07:58 | #110

            Czy kolega Sierra z sukcesem sprawdził te trzy karty z opisu?

            JA EIW wykorzystuję przez 5 dni w 3w1 i tyle. Jednakże uważam że lepiej kupować starter H, bo nie płacimy za migrację z TM, i po zmianie H – TM, zostaje nam 7 PLN wolne na połączenia głosowe 30 minut do wszystkich za 5 PLN.

      • wojskowy
        Marzec 16th, 2016 at 09:08 | #111

        Sierra zamotałeś strasznie "Tak mi wyszło z obserwacji i tak jak napisałem wyżej procedurę, aktywować co max 5 dni następny pakiet "
        Czy jednak przed aktywacją 4w1 dołądowujemy za 5 PLN, i wbijamy wszystkie pakiety EIW i czas się sumuje czyli wszystko 5 dni?

    • ARAP-E71
      Marzec 11th, 2016 at 18:20 | #112

      KUPCIE SOBIE HEYAH ZA 1.45 *20 PLUS 6ZŁ PRZESYŁKA – SUMA 35ZŁ PRZEJSCIE DO T-MOBILE I MACIE 11GB ZA 1.75ZŁ JA WYKORZYSTUJE TO W JEDEN DZIEN

      • Sierra
        Marzec 12th, 2016 at 23:04 | #113

        OK. Kupię jak tylko wykorzystam mój harem dziewczyn ze słuchawkami, który pozostał mi w spadku po ostatniej promocji TM zakończonej 18.01.2016 ;)
        Jest pewne ryzyko, że jak skończy się promocja na te 11GB to zostanie się tylko z simkami z kwotą na 5 zł a moje dziewczyny(oprócz słuchawek) mają jeszcze 1GB na start przypisany do końca swej wazności ;)

        • Wojtax
          Marzec 12th, 2016 at 23:58 | #114

          Niemartw sie na zapas, bo te twoje dziewczyny w kapeluszu, ktore tez pewnie posiadasz w swojej kolekcji maja waznosc o pol roku dluzsza od tych ze sluchawkami.
          Jest tez niemozliwe, zeby w tym roku wylaczyli Smarty w dniowce razem ponad 11GB.

        • ARAP-E71
          Marzec 14th, 2016 at 06:14 | #115

          TWÓJ HAREM WOBEC MOJEGO NA PEWNO BYŁ JEST ZNIKOMY JAK PISAŁEM WYKORZYSTUJE 11-22 GB DZIENNIE JAK DOBRZE POMYŚLISZ TO ZA 6.75 ZŁOCISZA BĘDZIE MIAŁ 22 GB – POWIEM TAK DZIEWCZYNY TEŻ WYKORZYSTUJE ALE JEST Z NICH TYLKO 3GB DARMO – - DOSTAŁEM OD SIECI – - JESZCZE NIEDAWNO BYŁY DOSTĘPNE — TERAZ DARMOWE STARTERY RED BULL MOBILE 5GB – SPRAWDZ-

  5. iks
    Luty 29th, 2016 at 20:52 | #116

    Mam prośbę. Czy ktoś mógłby powiedzieć, które pakiety TM i H jak zachowują się po wyczerpaniu limitu danych? Czy po przekroczeniu limitu wszystkie zjadają resztę złotówek Bezpiecznym Internetem, czy któreś z nich mają lejek lub blokują transmisję danych (czyli nie trzeba uważać na Bezpieczny Internet)?

    • Sierra
      Luty 29th, 2016 at 23:08 | #117

      Raz mi zżarło 3 zł na BI raz gdy włączyłem pakiet 2w1 na próbę ale zorientowałem się za późno, że w nim nie ma internetu więc takie zabezpieczenie się włączyło. Z 4 zł zostało 1 i juz nie mogłem remigrować powtórnie do internetu. To jedyny przypadek odnotowany prze zemnie. Lejki (zawsze leciałem do oporu) włączają się przy 1GB na start w TM i wszystkich Smartach w H jak i 250MB na próbę i w wersji 2zł/dzień jak i STRONG LTE z a 5 zł/5d.
      Więc deukuję, ze generalnie uważać tam gdzie są pakiety bez internetu lub sami wyłaczyliśmy usługę internetu !.

      Uważajcie na "Szafa gra", już mi drugi raz włączyło za darmo na miesiąc a potem kasuje 4,99 więc od razu SMS (0zł) wyłaczyć NIE na 80333

      • Sierra
        Luty 29th, 2016 at 23:46 | #118

        "remigrować powtórnie do internetu" =/= "remigrować powtórnie z TM>H"

      • iks
        Marzec 1st, 2016 at 00:21 | #119

        Kiedy miesiąc temu zjadło mi 6 zł, to myślałem, że to w 1GB-na-start było, ale chyba mi się pop#$%@iło i właśnie tak jak mówisz miałem już 2w1 z włączonymi ExtraInternetWygodniejami.
        Ponad pół roku temu tu w komentarzach była mowa o włączaniu BI, co mi się wtedy nie zdarzało (wtedy używaliśmy te pakiety już wycofane), i uznawałem to za jakąś magię lub zrządzenie losu. W regulaminach 3/4w1 i smartach (jak spojrzałem ostatnio) nie ma mowy o lejkach, tylko że "nie będzie mógł korzystać z pakietowej transmisji danych w ramach usługi", więc jestem skłonny uznać, że to się tak włącza, bo tak na ogół systemowi wychodzi.

  6. iks
    Luty 29th, 2016 at 15:39 | #120

    Przepraszam, pomyłka. Na koncie jest 2,00zł

    • iks
      Luty 29th, 2016 at 16:10 | #121

      Przed chwilą doładowałem 5zł, pokazało że na koncie jest 7zł, wpisałem kod *140*800*8#, i otrzymałem odpowiedź: "Nie dokonano pierwszego doładowania…"

      • wojskowy
        Luty 29th, 2016 at 16:17 | #122

        No ale nie miałeś w ogóle SMarta na starcie 2GB?

      • Sierra
        Luty 29th, 2016 at 23:19 | #124

        "Przed chwilą doładowałem 5zł, pokazało że na koncie jest 7zł"
        Ważne gdzie pokazuje, jeżęli tylko na stronie głównej m.iboa.pl to za małao powinno być widzoczne w historii za dany okres, powinno być wylistowane dołądowanie jako pozycja (linijka) i kwota 5,0 zł jako kwota bruutoo a z lewej godzina dołądowania

        "wpisałem kod *140*800*8#, i otrzymałem odpowiedź: "Nie dokonano pierwszego doładowania…"

        Zapewne dlatego, że nie widać 5,0 zł tego w historii a tylko sumę 7,01 na głownej.
        Zalóżmy, ze teraz postanoisz wrócić z H>TM, będzie pewnie jak u mnie, błyskawiczny komunikat, zę jesteś we frii i śmierć SIM'a (nie widzi sieci ani w fonie ani w modemie)

        • iks
          Marzec 1st, 2016 at 00:31 | #125

          Najwyraźniej demiurgowi systemu tmobilowego przez zwoje mózgowe nie przeszło (jak też wiele innych rzeczy), że ktoś zechce zapłacić 3zł za przejście TM>H, żeby zaraz dać drugie 3zł za manewr odwrotny – chyba stąd ta gilotyna.

          • wojskowy
            Marzec 1st, 2016 at 08:55 | #126

            Zaraz jestem w H po przejściu z Frii, nie wyłączyłęm 1GB na start, jaki tam jest kod do tego, bo mam jeszcze jeden starter.

            SMART 2GB w H mi się nie włączył, ta karta już do wyrzucenia?

          • Sierra
            Marzec 1st, 2016 at 11:49 | #127

            "Zaraz jestem w H po przejściu z Frii, nie wyłączyłęm 1GB na start, jaki tam jest kod do tego, bo mam jeszcze jeden starter."

            *100*862*2# wyłączenie
            *100*862*1# sprawdzenie

            "SMART 2GB w H mi się nie włączył, ta karta już do wyrzucenia?"

            Nie, jeszcze poczekaj, jaki wcześniej pisałem i inni też, ze jest to sporo rzociągnięte w czasie
            1. od razy przyszedł "Twoja taryfa zostala zmieniona na taryfe Dniowka."
            2. za ~5 godzin: "Oferta Smart M zostala wlaczona bezplatnie na 5 dni. Od teraz masz 2 GB Internetu…"
            3. za jakieś 2godz "Transmisja LTE zostala wlaczona. Ciesz sie…"

            Jak doładujesz 5zł i po powrocie nei będzie modem widział sieci, to znczy ze numer wyleciał w kosmos

          • iks
            Marzec 1st, 2016 at 11:56 | #128

            Wyłączanie 1GBnaStart jest: *100*862*2#
            Sprawdź jeszcze raz: *140*1# , czy przypadkiem z opóźnieniem nie włączają tego 2GBna5dni.
            Po doładowaniu pewnie będziesz miał jeszcze wszystkie cztery smarty.

          • wojskowy
            Marzec 1st, 2016 at 17:46 | #129

            Ponad doba upłynęła i nic…..

  7. iks
    Luty 29th, 2016 at 15:32 | #130

    Mój przypadek wczorajszego przejścia TM>H był taki:
    1. Włączenie nowego startera TM z dziewczyną w słuchawkach.
    2. Dwa dni internetowania
    3. Sprawdzenie kodem *100*862*1# wyrzuciło jakieś: minus półtora megabajtów.
    4. Wstukanie przejścia do H (*100*812#)
    5. Od wczoraj żadnego smsa, miboa z tej karty napotyka błąd, ale widać że wchodzi już w H.
    6. *140*1# pokazjue, że żaden pakiet się nie włączył
    7. Miboa (przez internet innej karty) pokazuje, że ta karta jest w H i na koncie jest 3,01zł

    • Wojtax
      Luty 29th, 2016 at 16:46 | #131

      Jezeli nie dociera do Ciebie i co nie ktorych, ze trzeba WYLACZAC pakiet 1GB po zuzyciu kodem …*2# dlatego takie cuda sie dzieja i potem piszecie, ze wam nie dziala, nie mozecie przejsc itd….

      • iks
        Luty 29th, 2016 at 16:58 | #132

        Kiedyś przechodziłem do H będąc w niewyłączonym 4w1, i z tego co pamiętam nie było problemów.

      • wojskowy
        Luty 29th, 2016 at 17:23 | #133

        Nigdy na Frii kdoem nie wyłączałem, ale chyba zatem teraz już po ptokach skoro przeszedłęm.

        Naisz pełny kod wyłączenia dla reszty.

    • iks
      Luty 29th, 2016 at 20:39 | #134

      W miboa w historii doładowanie pojawiło się z opóźnieniem – zauważyłem po godzinie.
      Włączenie 3GBna30dni udało się dopiero po następnych 3 godzinach – wcześniej kody USSD wywalało z błędem.
      Przed samym pomyślnym włączeniem 3GB nie sprawdzałem pakietów, ale to chyba mało prawdopodobne, żeby w ostatniej chwili miał się włączyć ten zwyczajowy 2GBna5dni. Jakby co, to dowiem się wkrótce przy próbie aktywowania 2GBna30dni.
      Jak ktoś będzie przechodził z TM do H, to się dowiemy, czy zmieniły się reguły gry, czy system tylko mi incydentalnie nie włączył tego pakietu.

      • iks
        Marzec 2nd, 2016 at 21:09 | #135

        Aktywacja 2GBna30dni powiodła się.

        • wojskowy
          Marzec 3rd, 2016 at 18:05 | #136

          U mnie trzy dni mija i nic….."Użtj *100*3# i wybierz smart odpowiedni dla ciebie" a potem "Numer nie został rozoznany".

          • iks
            Marzec 3rd, 2016 at 23:24 | #137

            Zwróć uwagę, że aktywację 2GBna30dni zrobiłem dzięki spełnieniu warunku doładowania 5zł po przejściu TM>H, a powodzenie tej aktywacji oznacza, że wcześniej nie było automatycznej aktywacji 2GBna5dni, która do niedawna włączała się zaraz po przejściu TM>H.

          • wojskowy
            Marzec 4th, 2016 at 07:53 | #138

            No robię drugi starter Frii, i tu liczę że po wyłączeniu 1GB i po przejściu na H jednak automatycznie się włączy 2GB?

          • wojskowy
            Marzec 4th, 2016 at 10:14 | #139

            Moim zdaniem ten starter jest nie do odratowania. Nie ma chyba sensu dodatkowo doałdowywać padaki pięcioma zeta?

            Ale uruchomiłem drugi starter, tutaj wyłączyłęm poprawnie 1GB na Frii, potem migracja do H i włącza się poprawnie taryfa Dniówka a wraz z nią 2GB Internetu na 5 dni. Teraz troszkę zużyję tych danych i rozumiem że pod koniec dołądowac 5 PLN. Ile za to 5 PLN będę mieć pakietów w sumie?

            Z tego co widzę to nie jest tak olacalne ze względu przez te doładowania.

            A tutaj twierdzą że nie trzeba nic doładowywać http://allegro.pl/internet-na-karte-lte-9-gb-90-d…

          • iks
            Marzec 4th, 2016 at 23:02 | #140

            Czy karta jest stracona, to chyba zawsze możesz sprawdzić kodem *101#
            Czy opóźnienie automatycznego włączenia 2GBna5dni zależy od wyłączenia 1GBnaStart tego ja bym do końca pewności nie miał – to mógł być też zbieg okoliczności.
            W aukcji, którą podajesz, na samym dole masz podkreślonym tekstem napisane, do czego te karty były używane.

          • wojskowy
            Marzec 5th, 2016 at 10:43 | #141

            Z tego co mi odpisał ten człowiek to starter jest po przejściu z Frrii – > H.

            Pytanie brzmi czy opaca się go kupować, twierdzi że nie trzeba już odładowywać tylko wklepać kody i jest 9 GB.

          • Wojtax
            Marzec 5th, 2016 at 11:38 | #142

            No i co z tego, ze nie trzeba doladowywac, jak na koncie glownym jest tylko 1zl, wiec nie mozna przejsc, zmienic taryfy po wykorzystaniu smartow. Lepiej kupic startery z kwota 5zl na koncie glownym, czy frii, czy nawet taryfa dniowka za 1,5 zl, 2zl na Allegro i doladowac za 4zl, 4,50zl i miec do wykorzystania max GB.

          • wojskowy
            Marzec 5th, 2016 at 12:03 | #143

            Ale jakie max. GB, jak po ponownym przejściu do TM masz tylko 1GB.

            Koszt dołądowań się liczy + starter. A nie sam starter/

          • Wojtax
            Marzec 5th, 2016 at 13:36 | #144

            A takie, ze po przejsciu do frii oprocz 1GB mozesz wlaczyc 10GB + 2*250MB darmowy i platny.
            Czy ja napisalem, ze sam starter sie liczy bez doladowania, zacznij uwaznie czytac a niepytaj w kolko o to samo.

          • wojskowy
            Marzec 5th, 2016 at 14:07 | #145

            Przeglądanie tylu wątków na ten sam temat nie jest przyjemne….

            A na jednej aukcji jak byk napisano że po przejściu z powrotem już nie wyciśniemy z całej karty tych ponad 20GB tyle.(Mimo że wcześniej tak można było).

            No chyba że ten opis Filipa jest nadal aktualny,

          • wojskowy
            Marzec 5th, 2016 at 14:55 | #146

            Na samym dole http://allegro.pl/internet-lte-t-mobile-heyah-21g…

            Pomijam że te startery tu za drogie.

          • iks
            Marzec 4th, 2016 at 23:28 | #147

            Wg mojego zorientowania po doładowaniu w H masz: 1GB+3GB+5GB i po przejściu do TM 1GB (+chyba jeszcze te same drobne, które mogłeś włączyć też przed przejściem do H). Po doładowaniu w TM masz trochę więcej, ale w większości pakietów (ExtraInternetWygodniej) to jest ograniczane do 5 dni.
            To wszystko już było wcześniej omawiane w komentarzach.

          • wojskowy
            Marzec 5th, 2016 at 09:57 | #148

            Poniżej Filip napisał, że na samym starterze H jest tak, że 

            " 3. Aktywujemy na raz następujące pakiety:
            - Pakiet Smart S 1GB na próbę przez 30 dni – *140*800*8#
            - Pakiet Smart M 2GB na próbę przez 30 dni – *140*801*8#
            - Pakiet Smart L 3GB na próbę przez 30 dni – *140*802*8#
            - Pakiet Smart XL 5GB na próbę przez 30 dni – *140*803*8#
            Łącznie 11GB na 120dni (kumulacja ilości danych i ważności).
            Sprawdzenie statusu – *140*1# "

            Który z nich zatem na starerze Froo -> H odpada czy w tym przypadku one się chyba nie sumują tylko każdy mamy na 30 dni.
            Strasznie ciężko przewijać setki komentarzy, miało byc robione podsumowanie przez autora strony…..

          • wojskowy
            Marzec 4th, 2016 at 15:36 | #149

            Panie iks, racja pierwszy starter po 3 dniach aktywował się z 2GB Dniówka.
            Teraz mam dwa startery uruchomione tego samego dnia po 2GB.

  8. ADAM
    Luty 27th, 2016 at 12:54 | #150

    Czy starter Heyah 3GB internetu ma te 3GB od razu do wykorzystania, czy po każdym doładowaniu otrzymuje się jakiś pakiet np 0,5 lub 1GB? Coś trzeba uruchamiać, zmieniać itp? Te 5zł jak najrozsądniej wykorzystać? Da się przejść do TM i uzyskać jakieś pakiety na próbę tj za darmo?

    • Luty 27th, 2016 at 18:35 | #151

      Już odpisywałem na to pytanie – nie, nie ma tych 3 GB, dopóki nie doładujesz odpowiednie kwoty (tutaj: 20 PLN).

    • Sierra
      Luty 27th, 2016 at 19:54 | #152

      Pytałem o to tydzień temu. Zjedź trochę niżej i jest mój post "Czy ktoś z was korzystał z tych kat SIM:
      1. Starter Heyah 3GB Internetu Za….."
      I tam odpowiedzi (o której wspomina powyżej Jakub) właśnie jej udzielił.
      Niestety nie jest to tak jak w starterze 1GB w TM gdzie 1GB jest "w karcie" do czasu jej ważności. Kupisz więcej H 3GB, promocja się skończy i zostaniesz tylko z 5 zł na SIM karcie

      • nic nowego
        Luty 28th, 2016 at 14:18 | #153

        Krótko mówiąc naciągacze jak zwykle. Sami złodzieje, reklamują jako coś, co nie ma pokrycia w rzeczywistości. Powinno to być określone inaczej zgodnie z prawem , ale nie po to ułożyli prawo tak, żeby nie mogli kręcić pejsami.

  9. UWAGA złodzieje z TM
    Luty 27th, 2016 at 12:46 | #154

    Właśnie wykorzystałem 1GB w Tmobile (starter z panią w słuchawkach), nie robiłem nic więcej, 5zł na koncie. Wpisałem kod USSD zmieniający na Heyah tj. *100*812# i pojawił się sms o zakończeniu RWK i … karta została wyłączona. Pojawił się komunikat na ekranie "Nieudana rejestracja karty SIM" i zniknął zasięg. Ogólnie mówiąc karta padła. Czy oznajmili właśnie złodzieje z Tmobile, że zakończyli możliwość zmiany z TM na H w taki sposób? Bo nie pojawiła się żadna informacja podczas tej operacji. Mam już dosyć tych półgłówków z TM, nie dość, że to wszystko u nich działa jak chce, to jeszcze kradną na każdym kroku. W dodatku czują się bezkarni, jak kiedyś powiedziałem im dzwoniąc gdzieś do biura głównego (bo w obsłudze klienta nic nie można było załatwić a ich wina była), że jak się wkurzę to pójdę do sądu, to pani mi odpowiedziała, że nie wie czy mi się to opłaci bo koszty są duże, sprawy trwają latami a oni mają takich prawników, że z pewnością nie dam rady a nie opłacałoby mi się zatrudnianie drogich prawników. Ogólnie to kpina. Pseudooperator na sprzęcie z demobilu odziedziczonym od esbeckich poprzedników ma czelność jeszcze takie rzeczy głosić. Kijem po plecach i kopa w tyłek, to należy się tym pejsatym złodziejom. Czy ktoś też miał taki przypadek, że karta skończyła żywot przy przenoszeniu z TM do H?

    • Wojtax
      Luty 27th, 2016 at 14:04 | #155

      Ciekawe, korzystam reguralnie z taryfy frii i nic takiego nie mialem przy przejsciu na dniowka.

      • Sierra
        Luty 27th, 2016 at 20:14 | #156

        No ja też nie miałem problemów, do czasu aż dostałem w łeb :(
        Ciekawe jak teraz będzie, no i co z kasą ?

        • Wojtax
          Luty 28th, 2016 at 11:44 | #157

          Pakiety przywracaja konsultanci na infolini a czy kase zwracaja, to nie mialem u nich przyjemnosci sprawdzic. Zadzwon zapytaj.

          • Sierra
            Luty 28th, 2016 at 13:50 | #158

            Jaki to numer i czy połączenie jest darmowe (oczywiście gdy numer fona jest w TM) ?

            ps. sprawdzałęm kartę prze chwilą i ciągle modem nie może znaleźć sieci TM (czyli to już ponad 4 doby) więc jak infolinia pakiet przywróci to i tak chyba nie skorzystam :(
            (a może się okazać wrecz oakzać, że na infolinii też takiej karty nie widzą)

          • Wojtax
            Luty 28th, 2016 at 15:27 | #159

            T-Mobile nie ma numeru bezpłatnego dla swoich na karte jak inne sieci. Głowny numer na infolinie dla prepaid, to 602960200

      • wojskowy
        Luty 27th, 2016 at 20:17 | #160

        Na Frii włączacie RWK?

        • Wojtax
          Luty 28th, 2016 at 11:35 | #161

          Ja nie wlaczam, bo 1GB + czasami 2*250MB zuzyje w terminie waznosci startera a potem i tak przechodze do Heyah.

    • adek
      Luty 27th, 2016 at 16:47 | #162

      Przy przenoszeniu z Heyah do Tmobile karta padła. Nieudana rejestracja karty sim, sieć komórkowa niedostępna trwa już prawie 24godziny. Druga karta się przeniosła ale data połączeń wychodzących ustawiła się na rok 1970 więc karta też nie działa, nie działa menu ani kody ekspresowe – wyświetla komunikat "niedostępne dla twojego numeru". Działa tylko kod na sprawdzenie stanu gdzie wyświetla się ta data. Więc mają jakąś awarię dot. migracji taryf od wczoraj.

      • Sierra
        Luty 27th, 2016 at 20:19 | #163

        "data połączeń wychodzących ustawiła się na rok 1970"

        Teraz skojarzyłem, ze przed tym powyższym kolapsem (ale nie pamiętam w którym momencie dokładnie) u mnie też wrzuciło komunikat z ferelną datą o ważności połaczeń do ….. 2014 r
        Więc najwyraźniej zwijają się w zawrotnym tempie…

    • Sierra
      Luty 27th, 2016 at 20:11 | #164

      Przy powrocie z H>TM pokazal się błyskawicznie (już to było dziwne) komunikat, że zostałem przelączony do taryfy frii w TM. Po tym modem zaczął blikać na pomarańczowo czyli nie może znaleźć sieci. tak jakby karta padła ale to chyba kwestia niemożności zalogowania się do sieci (jakby dla niej siec komórkowa była niedstępna. I tak od ponad 2,5 dób. jeezli tego nie cofną to przepadło mi 7 zł.

      ps. co ciekawe, gdy z tą kartą migrowałem z TM>H to po wkorzystaniu smarta 2GB/5d o doładowaniu (już w H czyli jak zwykle) cchciałem skorzystać ze smata 5GB na 30 d (jak i 3GB lub 1GB) to wyskakiwał mi komunikat, żę nei dokonałem pierwszego ladowania a więc system kłamał w żywe oczy.
      Sprawdziłem w H na m.iboa.pl jak to jest i tu ciekawa sprawa:
      -na pierwszej stronie pokazywał prawidłowo kwotę 7,01 zł
      -w historii za ostatni okres, na samym dole "Suma doładowań za ostatni okres: 0 zł"
      czyli coś mają zwalone, bo sumuje kwoty doładowań ale nie widzi faktu doadowania (krotności doładowań) i to pewnie jest przyczyną komunikatu o "braku pierwszego dładowania"

      Wniosek: jak chcecie migrować z TM>H czy z H>TM to sprawdżcie najpierw w historii czy widac (nie tylko sumę na głownej stronie) wasze doładowania i dopiero wtedy migrujcie, bo jak nie, to wdepniecie w g**no tak jak my :(

      • Wojtax
        Luty 27th, 2016 at 20:43 | #165

        Tak jak Ty ;) Ja zawsze mowilem, ze sprawdzanie wlaczen pakietow, czy przejsc z taryf sprawdza sie na MiBOA nawet starym bez aktualizacji a nie kodami USSD np.*140*1#

      • Sierra
        Marzec 2nd, 2016 at 10:53 | #166

        Wczoraj karta ożyła, po kilku dobach martwowty. Działa bez problemu.
        Przypomnę, że padła przy powrocie z H>TM, wtedy pokazal się błyskawiczniekomunikat, że zostałem przelączony do taryfy frii w TM żadnej dodatkowej reakcji. Po tym modem zaczął blikać na pomarańczowo czyli nie może znaleźć sieci. I tak aż do 1 marca.
        Wczoraj ją włożyłem do modemu i zaczeła działać, przyszły SMSy o właczeniu 3w1 z 1GB/5d i LTE, znikneło 3 zł za migrację.
        To samo było u kolegi w identycznej sytuacji, też mu ożyła 1 marca.
        Więc kart nie wyrzucać tylko czekać.

        • wojskowy
          Marzec 2nd, 2016 at 11:22 | #167

          Nic się nie dzieje po przejściu TM – H chyba dlatego że nie wyłączyłęm 1GB i ta karta już do wyrzucenia

          Inne pytanie czy to to samo? http://allegro.pl/internet-heyah-10gb-bez-doladow…
          http://allegro.pl/starter-heyah-3gb-internetu-zaw…

          • Sierra
            Marzec 2nd, 2016 at 13:11 | #168

            Ja czekałem ponad 5 dni, więc powtarzam, kart nie wyrzucać tylko czekać. Pewnie jesteś w jakimś buforze i czekasz na swoją kolejkę. Innym odblokowało już 2-3 dni temu a mi dopiero wczoraj.

            Nigdy (dziwwczyna ze słuchawkami) nie wyłaczałem 1GB (także i tym razem) przy przejściu z TM>H więc to nie to.

            Karty wyglądają na to samo, jak tu ktoś napisął może być każda z H. Nie kierować się napisem 2GB, 3 GB czy 5GB w H bo to marketingowa lipa i tych GB nie ma więc te GB sa nieistotne.

    • UWAGA złodzieje z TM
      Luty 29th, 2016 at 00:42 | #169

      No i wieczorem nadeszła cudowna wiadomość, że jest Smart i LTE, co za szajs, większego g…a nie ma. Nie dość, że włącza się to jak chce, to jeszcze ta "firma" nie ma zwyczaju odpisywać na reklamacje. milczą i mają klienta w doopie zupełnie. Sprzedaliśmy ci szajs frajerze i się bujaj, oto podejście tej "firmy". Jej, szkoda że w tym postkomunistycznym grajdołku nie ma bata na tych bezczelnych pejsatych złodziei. Cóż, nasza wina bo daliśmy sobie takie "prawo" wlepić a teraz jeszcze im się nie podoba że mamy tego dosyć i z KOD-ami wyskakują. Niech się cieszą, że na gałęziach nie dyndają. Znacie jakąś lepszą opcję na tani i dobry internet?

  10. Paweł
    Luty 22nd, 2016 at 13:13 | #170

    Czy ktoś mi wyjaśni zasadę działania RWK w T-Mobile? Starter z panią w słuchawkach za 5 zł
    Włączam usługę i pierwsze pobranie 3 zł będzie po miesiącu.
    Czy konto będzie działać drugi miesiąc "na kredyt"?

    Zazwyczaj zapominam kiedy usługę włączyłem – jak to sprawdzić?
    1. Wysyłając kod można się dowiedzieć, że karta przestała działać rok przed aktywacją:) – coś mają pokręcone.
    2. Na stronie wyskakuje, że konto ważne do jakiegoś dnia. Tyle, że każde połączenie przesuwa tę datę.
    Czy jest jakiś sposób poza zapisaniem/zapamiętaniem, aby wiedzieć kiedy karta się wyłączy?

    • Luty 22nd, 2016 at 13:23 | #171

      1. RWK to takie naciąganie tej nazwy w T-mobile. 3 PLN kosztuje tak na prawdę przedłużenie ważności o miesiąc/30 dni + 14 dni.
      2. "Wirtualne" przedłużenie do pełnego roku ważności następuje w momencie pobrania 3 PLN i dalej, póki usługa jest aktywna.
      3. Jak nie będzie kasy, ważność konta skraca się do wynikającej z opisu usługi – teraz to jest 14 dni.
      4. Usługa RWK działa tak, że wydłuża się ważność konta po każdym płatnym połączeniu.
      5. Pierwsze uruchomienie na 30 dni jest za darmo. Więc można powiedzieć, że na kredyt.

      • wojskowy
        Luty 22nd, 2016 at 14:12 | #172

        JD czy juz akończyłeś te testy Heyah?

Strony komentarza
1 ... 9 10 11 12 13 ... 15 4550
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>