Home > Promocje > BZ WBK i Agora rozdają 100 PLN i dodają 4%

BZ WBK i Agora rozdają 100 PLN i dodają 4%

Niedawno zakończyła się promocja za założenie rachunku bankowego w BZ WBK. Osoby, których nie przekonała premia 80 PLN za założenie rachunku, teraz mogą przekonać się do tego dzięki nowej edycji.

Tym razem zasady są jeszcze prostsze, a premia wyższa, bo wynosi 100 PLN. Podobnie jak w pozostałych tego typu promocjach nie ma konieczności odprowadzania podatku dochodowego od uzyskanej w tej sposób kwoty.

W tej chwili to najłatwiejsza tego typu promocja. Ja osobiście nie skorzystam, bo jestem od lat klientem tego banku, a trzyma mnie przy nim ciekawa i szybko rozwijająca się aplikacja mobilna. W niej najbardziej pozytywnie zaskoczyła mnie możliwość aktywowania bezpłatnej karty wirtualnej, która działa w standardzie NFC, który nie wymaga współpracy z operatorem, a jedynie w miarę aktualnego systemu operacyjnego i telefonu z obsługą NFC. technologia ta nazywa się NFC HCE i jest to przyszłość tego typu płatności.

Czas promocji jak zwykle jest ograniczony i nie warto za długo zwlekać. Oczywiście mamy tutaj konkretny kalendarz promocji, którego musimy pilnować, żeby otrzymać premię. Wszystkie szczegóły w artykule.

Uwaga: promocja została wyjątkowo przedłużona do 27 listopada 2015 – zwykle zdarzało się, że promocje były skracane, a tutaj niespodzianka. Artykuł odpowiednio zaktualizowałem.

 

Co dokładnie oferuje promocja Konto Godne Polecenia z Premią?

  • Promocję organizuje Agora wraz z bankiem BZ WBK
  • Promowanym produktem jest Konto Godne Polecenia 4% z kartą płatniczą
  • Konto jest bezpłatne bezwarunkowo (gwarancja do 06.2017)
  • Konto jest oprocentowane 4% do kwoty 4000 PLN (powyżej tego 1%) – do 31.06.2017
  • Karta płatnicza jest bezpłatna bez dodatkowych warunków. Bezpłatne są także wypłaty we wszystkich bankomatach w Polsce.
  • Organizator przeleje premię 100 PLN po spełnieniu warunków promocji do 29.02.2016 (potem konto można zamknąć).
  • Uzyskania w ramach promocji premia jest wartością wolną od podatku dochodowego.

Jakie są wymagania, aby spełnić warunki promocji?

  • Musimy zarejestrować się w promocji Konto Godne Polecenia za pośrednictwem odnośnika promocyjnego (lub poniższego bannera) do 2327 listopada 2015. Promocją objęte są tylko konta, których zlecenie założenia zostało zgłoszone przez Internet.

  • Procedura rejestracji wymaga przekazania adresu email i jego potwierdzenia (tylko jedno konto na jeden adres email).
  • Musimy zgodzić się na przekazanie z banku informacji na temat spełnienia warunków promocji (oficjalnie: chodzi o zwolnienie z tajemnicy bankowej w tym zakresie).
  • Musimy zgodzić się na przetwarzanie naszych danych osobowych (email, telefon komórkowy) w celach marketingowych przez bank (nie musimy udzielać tej zgody firmie Agora).
  • Konto musimy założyć, zamówić kartę debetową MasterCard Omni lub MasterCard PAYBACK Omni oraz wykonać operacje bezgotówkowe na co najmniej 100 PLN – na to mamy czas do 31.12.2015, ale lepiej nie czekać do ostatniej chwili.
  • Do dnia 31 stycznia 2016 Agora poinformuje nas o spełnieniu warunków promocji i do 14 lutego 2015 musimy uzupełnić informacje niezbędne do wypłaty, w tym numer założonego konta bankowego, na który otrzymamy wypłatę premii.
  • Oferta jest przeznaczona tylko dla osób, które od 31.08.2015 nie posiadały konta osobistego w BZ WBK (czyli uczestnicy poprzedniej edycji promocji nie mogą skorzystać z promocji).

Procedura jest więc podobna jak przy innych promocjach. Należy uważać na korespondencję od firmy Agora, która może utkwić w spamie.

Czy to się opłaca?

Szczerze mówiąc trudno doszukać się tutaj jakichkolwiek ukrytych sztuczek. Nie ma nawet tradycyjnej opłaty za kartę. Po prostu ZERO UKRYTYCH kosztów.

Tym razem jest to więc oferta idealna dla osób, które chcą otworzyć rachunek, wypróbować konto i jeżeli się nam nie spodoba, zamknąć. Choć ja osobiście cały czas mam rachunek w tym banku ze względu na ciekawe promocje, aplikację mobilne. Warto mieć także tego typu darmowe konto jako zapasowe w razie problemów w naszym głównym banku.

Szczegółowa procedura skorzystania z promocji

  1. Przechodzimy na stronę promocji za pomocą odnośnika promocyjnego lub klikając poniższy obrazek. Tam też znajdziemy wszystkie niezbędne dokumenty (podlinkowane także poniżej), w tym najważniejszy, czyli regulamin promocji.

Baner_agora

  1. Podajemy adres email. Regulamin nie wymaga od nas udzielenia zgód marketingowych dla Agory, ale musimy zgodzić się na przetwarzanie naszych danych w ramach promocji.
  2. Czekamy na email aktywacyjny – czasem się zdarza, że ląduje on w spamie. Warto to sprawdzić.
  3. Klikając link aktywacyjny w emailu przechodzimy na stronę informacyjną promocji, na której jest szczegółowy opis procedury tworzenia konta. Klikamy na tej stronie Otwórz konto.
  4. Potwierdzamy, że bank i organizator wymienią się informacjami dotyczącymi spełnienia warunków promocji przez klienta. Jednocześnie w systemie banku:
    • nie składamy sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych 
    • wyrażamy zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną
  5. Tworzymy konto w systemie banku zgodnie z procedurą. Całość odbywa się w systemie bankowym BZ WBK. I tutaj trzeba zwrócić uwagę, że jest to sesja szyfrowana i jak w przypadku każdej sesji bankowej – nie należy jej przerywać.
    • warto sobie przygotować wcześniej skan dowodu osobistego, który jest tutaj potrzebny
  6. Kolejny etap to przelew wysokości 1 PLN (zwracany nam w dalszym etapie) potwierdzający nasze dane (przelew wykonujemy z naszego konta w innym banku – muszą zgadzać się wszystkie dane osobowe) – kreator prowadzi nas krok po kroku przez procedurę. Jeżeli nam to nie odpowiada, konto możemy założyć potwierdzając nasze dane za pomocą kuriera. Tak czy inaczej procedurę musimy wykonać do 31.12.2015.
  7. Następnie musimy aktywować otrzymaną kartę i do 31 grudnia 2015 wykonujemy transakcje bezgotówkowe na 100 PLN (oczywiście rachunek musimy najpierw zasilić). Liczba płatności dowolna, liczy się łączna kwota. Mogą to być płatności przez Internet.
  8. Do 31 stycznia 2016 otrzymamy potwierdzenie, że spełniliśmy warunki promocji. Upewniamy się, że wiadomość nie utkwiła w spamie.
  9. Do 14 lutego 2016 zgodnie z instrukcją przekazujemy dane do przelewu w panelu serwisu godnepolecenia.zpremia.pl. Tutaj podajemy numer założonego konta w BZ WBK.
  10. Czekamy i najpóźniej 29 lutego 2015 otrzymujemy przelew na 100 PLN.

Kalendarz promocji

Termin Czynność
do 2327.11.2015 Rejestracja w promocji
do 31.12.2015 Wykonanie płatności na 100 PLN
do 31.01.2016 Email od organizatora o spełnieniu warunków promocji
do 14.02.2016 Reakcja na email od organizatora – uzupełnienie danych do przelewu
do 29.02.2016 Wypłata premii 100 PLN

Dodatkowa ciekawostka

Okazuje się, że każdy może założyć nie jedno, ale aż 3 konta, jednak premię otrzymamy tylko za pierwsze konto. Jednak osoby, które chcą potrzymać środki na lokacie 4% można w ten sposób oprocentować nie 4000 PLN, ale aż 12 000. Te dodatkowe rachunki zakładamy na stronie banku już po założeniu pierwszego rachunku korzystając z powyższej promocji. Nie ma sensu więc rejestrować się w promocji 3 razy za pomocą różnych emaili.

PS: Podobnie jak w przypadku promocji opisywanych wcześniej promocji, tak i w tym wypadku skuteczne założenie konta powoduje, że dofinansujecie działalność bloga jdtech.pl. Jeżeli nie chcecie tego robić, możecie przejść bezpośrednio na stronę promocji za pomocą odnośnika https://godnepolecenia.zpremia.pl/promocja/

Ważne dokumenty: Regulamin promocji, Regulamin konta

Data pierwszej publikacji 2015.11.08
Kategorie:Promocje
  1. jaro
    Listopad 29th, 2015 at 19:19 | #1

    Witam. Wniosek wysłałem 27 i wtedy też dostałem potwierdzenie z regulaminami promocji na maila. Samo konto mam aktywne dopiero dzisiaj, a w umowie na konto godne polecenia, oprocentowanie jest zerowe. Z tego wynika, że lipa z promocji czy bonus nie musi być zapisany w umowie?

    • Listopad 29th, 2015 at 20:00 | #2

      Zadzwoń na infolinię i potwierdź. Bonus jest promocyjny, ale powinien być ujęty w umowie.

      • aero666
        Listopad 30th, 2015 at 03:17 | #3

        W § 1 ust. 2 też mam 0,00% – najwidoczniej podają tam parametry standardowego konta. Informacja o promocji jest osobno w § 5 ("inne warunki umowy").

        • Listopad 30th, 2015 at 10:28 | #4

          I to się wyjaśnia sprawa chyba.

        • jaro
          Listopad 30th, 2015 at 14:57 | #5

          Dzięki, faktycznie nie doczytałem "innych warunków". Taka rożnica jest u mnie, że 4% mam w §4, a §5 mnie nie dotyczy.

      • danielbudyn
        Grudzień 3rd, 2015 at 01:18 | #6

        Witam, również zauważyłem iż mam 0%, dodatkowo przeglądając umowę w inne warunki umowy(4paragraf) nie mam nic dopisane, same puste kropki

        • aero666
          Grudzień 3rd, 2015 at 12:16 | #7

          No to możesz mieć problem, bo powinna być tam informacja, że konto zostało założone w tej promocji.

          Informacyjnie dla wszystkich: jeśli mieliście jakieś operacje w listopadzie, to w systemie są już pierwsze wyciągi, a na nich wskazane jest aktualne oprocentowanie rachunku: http://i.imgur.com/LSD38WE.png

          Mogę potwierdzić, że u mnie kapitalizacja odsetek 30.11 nastąpiła prawidłowo, jest 4% do 4000 i 1% od nadwyżki.

  2. 3 Marysieńki i Basia
    Listopad 27th, 2015 at 22:23 | #8

    Siedzimy sobie przy winku i przeglądamy co w internecie na temat tej promocji… mamy trochę wolnej kasiorki i przede wszystkim skusiła nas możliwość ewentualności tych trzech kont po 4%.
    Mamy jeszcze czas (dwie godziny) – w zasadzie to nawet jedna z nas rozpoczęła procedurę… ale po dłuższej dyskusji (cztery baby) dałyśmy sobie spokój!
    Powód jest jeden i to zasadniczy – PO CO BANKOWI (AGORZE?) KSERO OBU STRON DOWODU OSOBISTEGO???
    Dla bezpieczeństwa…? Czy naprawdę w tym zagranicznym Banku uważają Polaków za idiotów?
    Mają przecież wiarygodne potwierdzenie z przelewem z innego Banku –
    Po co to piszemy… bardzo liczymy że Pan Danecki przekaże tą opinie wybitnym ekspertom z WBK… Ciekawe czy banki z grupy Santander pozwoliły by sobie na numer z żądaniem ksero dokumentów osobistych w innych krajach Unii?

    • Listopad 28th, 2015 at 00:28 | #9

      Agora nie dostaje twoich danych osobowych, a zwłaszcza kopii dowodu. Tylko bank.
      A Bank musi je dostać, bo obowiązują zasady AML (przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy) – obieg kasy na kontach musi być przejrzysty. Bank także musi wiedzieć, że my to my i gdzie nas szukać w razie narobienia debetu (co jest trudne, ale możliwe nawet bez umów kredytowych).
      Przekazywanie propozycji potencjalnych użytkowników przez skromnego blogera technologicznego uwag do wielkiego banku, który ma procedury wypracowane przez sztab dobrze opłacanych specjalistów – troszkę mija się z celem. A te procedury są obwarowane tysiącami wymogów wynikających z naszego i międzynarodowego prawa dotyczącego transferów pieniędzy.
      Proponuję pobawić się w innych krajach UE w temacie zakładanie kont bankowych, czy choćby kupowania komórkowych kart prepaid – u nas jest na prawdę dość swobodnie pod tym względem.

  3. dane osobowe
    Listopad 21st, 2015 at 18:21 | #10

    Uzupełnię to, o czym pisali już inni.

    >Organizatorem Akcji promocyjnej „Godne Polecenia 4% z premią gwarantowaną 100 zł” zwaną dalej „Akcją” oraz fundatorem premii jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie<

    Na czym polega ten deal? Agora poleca konta BZWBK, za to zapewne bank odpala im kasę plus dane osobowe uczestników, o czym informuje jeden z punktów regulaminu.

    >iv. wyrazić w formularzu udostępnionym w linku zgodę na zwolnienie Banku
    z tajemnicy bankowej, w zakresie określonym w formularzu, <

    Po zakończeniu promocji Agora zostaje dysponentem danych i będzie mogła sprzedawać ich bazy innym podmiotom, na co nieświadomie wyrażacie zgodę, biorąc udział w promocji. Dla dbających o prywatność, sprawa do poważnego przemyślenia.

    • Olo99
      Listopad 21st, 2015 at 21:47 | #11

      Agora dostaje tylko info o mailu (możesz założyć dedykowane do tej promocji) i o tym czy dane konto zostało założone, bo tylko za takie im zapłacą.
      A na to czy będą ci spamować tego maila możesz się nie zgodzić.

  4. danielbudyn
    Listopad 21st, 2015 at 02:47 | #12

    Ja mam inny problem, założyłem konto klikając z banera itp itd, konto założone, aktywne, nawet mam już kartę. Dzisiaj dostałem takiego maila: Bierzesz udział w naszej akcji Konto Godne Polecenia 4% z Premią 100 zł. Zarejestrowałeś się w aplikacji, następnym krokiem jest złożenie wniosku o Konto Godne Polecenia w Banku Zachodnim WBK. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to masz na to czas do 23 listopada.
    Do końca akcji pozostało jeszcze tylko 3 dni.
    Zaloguj się do aplikacji klikając w ten link. Załóż konto już teraz i odbierz gwarantowane 100 zł premii od Organizatora.

    Nigdy nie mialem u nich konta ani nic, po zalogowaniu na stronce faktycznie nie mam odfajkowanego ze zlozylem wniosek przez przycik(mimo iz to zrobilem… inaczej bym tego konta nie zakladal)

    • Piotr
      Listopad 21st, 2015 at 09:28 | #13

      Według mnie nie ma się co martwić – aplikacja odznacza tylko moment rejestracji… w poprzednich promocjach Agory tez tak było… maila o podobnej treści też dostałem i wszystko było ok.

    • Listopad 21st, 2015 at 23:28 | #15

      A przechodziłeś "z bannera" przez stronę agory (godnepolecenia.zpremia.pl/promocja) czy też nie?

      • danielbudyn
        Listopad 23rd, 2015 at 13:51 | #16

        Przechodziłem z waszego bannera na stronę agory a potem tam klikałem po zalogowaniu złożyłem wniosek przyciskiem na stronie. Dostałem taką informację na pytanie dlaczego dostałem maila i nie jest odhaczone:

        W informacji napisane było "jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś…". Natomiast jeśli założył już Pan konto, to proszę zignorować wiadomość, nie była skierowana do Pana. Miała na celu przypomnienie osobom, które jeszcze nie założyły konta, że mają na to ostatnią chwilę.

        Dodatkowo sprawdziłem stronę i nadal mam nie odhaczone ale wydaje się że wszystko w moim przypadku jest ok.

        TERMIN PROMOCJI jest wydłużony do 27 Listopada(skreślony 23 l na stronie agory do rejestracji), warto o tym wspomnieć :)

  5. zonk
    Listopad 20th, 2015 at 12:36 | #18

    W poprzedniej promocji, BZ WBK do 19.11 miał przelać 70zł, ale kasy nie ma, a jest już 20.11.

    • Listopad 20th, 2015 at 19:01 | #19

      Wszystkie warunki spełniłeś? Maila od Agory dostałeś? Jak tak, to zgłaszaj się do organizatora z pytaniem co jest nei tak. Jak najszybciej.

      • zonk
        Listopad 20th, 2015 at 21:46 | #20

        Nikt jeszcze nie dostał kasy, ludzie na innych forach to samo piszą, oto odpowiedź Agory: "Szanowny Panie,

        Ze względu na dużą liczbę uczestników wypłacenie premii zostało podzielone na dwie tury, zgodnie z kolejnością uzupełniania danych w aplikacji.Jednakże dyspozycja przelewów została już złożona, tak więc przelew w najbliższym czasie powinien znaleźć się na Pana koncie. Za opóźnienie przepraszamy. "

        czyli pieniądze będą najwcześniej w poniedziałek…

  6. jaro166
    Listopad 18th, 2015 at 18:26 | #21

    A jak to konto zlikwidować? Osobiście w banku czy przez internet.?

    • Listopad 18th, 2015 at 18:38 | #22

      Jak w większości banków – w oddziale lub pocztą poleconą.

      • jaro166
        Listopad 28th, 2015 at 16:51 | #23

        Czy likwidacja konta przed 06.2017 r jest płatna umowa na czas nieokreślony? A wypowiedzenie umowy na kartę tutaj zawarta jest na czas określony nie spowoduje opłat , kar?

        • Listopad 28th, 2015 at 18:20 | #24

          Nie ma żadnych zobowiązań terminowych w tej ofercie. Możesz likwidować od razu po uzyskaniu premii.

  7. Tom
    Listopad 18th, 2015 at 13:51 | #25

    Jeden z absurdów banku BZWBK. Założyłem konto bo promocja korzystna. Aby założyć konta potrzeba przesłać skan dowodu osobistego. Jednak nie wszystkie usługi w panelu internetowym działają, nie można założyć konta walutowego, w pln czywymianiać walut w e-fx przez internet gdyż potrzebna weryfikacja dowodu osobistego. I należy ten sam skan który już mają albo przesłać pocztą albo udać się do placówki banku i tam zeskanować. WTF?

    • Listopad 18th, 2015 at 14:18 | #26

      To niestety efekt tego, że to połączenie kilku banków, do których doklejono potem obsługę przez internet i aplikację do telefonów. Jak e-fx nie próbowałem nawet aktywować, bo walutomat jest dla mnie lepszy. A niektóre operacje i ich wymogi zależą od… wymogów KNFu i czasem weryfikacja musi być ściślejsza. Jak założysz konto przez kuriera, to wtedy autoryzacja jest lepsza i powinno to przyjąć. Ale to trwa.

  8. xxx
    Listopad 17th, 2015 at 12:28 | #27

    Ile ci psubracie płaci ten bank że tak chamsko go reklamujesz?

    • t_j
      Listopad 17th, 2015 at 19:16 | #28

      Powinno być jakieś 70zł brutto za każdy poprawnie przepchnięty wniosek.

    • Listopad 17th, 2015 at 19:43 | #29

      Dokładnie tyle samo, bo wszystkim blogerom, którzy działają w sieci afiliacyjnej. Bank nie płaci mi za reklamę, tylko za faktyczne założenie konta i zarobienie przez niego 100 PLN.

      • Zenek
        Listopad 17th, 2015 at 21:29 | #30

        Aero wydał komunikator Voip na telefony i PC i przygotował ofertę rozmów prepaid przez własnego voip.
        Niestety ty kolego zamiast pisać newsy technologiczne, zająłeś się tylko opiewaniem gównianej oferty jednego banku bzwbk. Nie jest to zresztą ani oferta dobra ani konkurencyjna.

        Zastanów się czy chcesz prowadzić blog technologiczny czy zrobić z tej strony szambo, liżąc ciągle dupę jednemu bankowi za 100 zł.

        • Listopad 17th, 2015 at 21:35 | #31

          To nie Aero2, tylko spółka zależna od ZSŻ. Do tego ten cholernie słaby komunikator nie działa na Aero2 wcale. Lepiej opisać Vibera, ale tego wszyscy znają. Dlatego darowałem sobie tak na prawdę reklamowanie nieciekawych usług nieciekawego dostawcy i przygotowuję kilka ciekawszych materiałów. Ale na FB chyba o tym wspomnę, jak tak nalegasz.

          • Zenek
            Listopad 17th, 2015 at 21:41 | #32

            Darowałeś sobie newsy na temat związany z tematyką bloga (można było napisać że oferta jest kiepska i dlaczego), ale za to wychwalasz oszukańcze oferty banku, które do tematyki bloga mają się nijak.

            Rozumiem że płacą, ale powtórzę znów: zastanów się czy to ma być blog technologiczny czy dupoliz bzwbk.

          • Listopad 17th, 2015 at 22:56 | #33

            Kiedy darowałem sobie wiadomości o Aero2 BDI? Jakoś nie zauważyłem, temat żywy na forum i w komentarzach.
            Jeżeli ofertę uzyskania 100 PLN w zasadzie bez żadnych warunków wstępnych uważasz za oszukańczą – uzasadnij. Inaczej robisz z siebie antybankowego krzykacza bez argumentów.
            Ten artykuł ma na celu poinformowanie o możliwości zarobienia kilku PLN, np. do wykorzystania na usługi telekomunikacyjne. A jeżeli przy tym mogę zdobyć środki na rozwijanie bloga, to uważam to tylko za win-win situation.
            Wpisy technologiczne pojawiają się, gdy tylko jest coś ciekawego do opisania. Jest całą kolejka materiałów, ale ich opracowanie wymaga czasu i często praktycznych testów.

          • Michał
            Listopad 18th, 2015 at 00:08 | #34

            niestety Jakubie, informacje które podajesz są błędne, a tylko przez nie skusiłem się ofertą… nie ma możliwości założenia 3 kont (subkont) aby w każdym było 4% do kwoty 4000 zł (czyli w sumie 12000 zł oprocentowane na 4% na 3 kontach)… ponadto mój drugi wniosek za pośrednictwem strony http://godnepolecenia.zpremia.pl/promocja/ o założenie konta został odrzucony, nie wiem z jakiego powodu… złożyłem drugi raz wniosek, bo jak zakładałem konto to wystąpiły jakieś błędy na stronie i nie wiem czy ostatecznie spełniłem warunki promocji… proszę o więcej uczciwości w zachwalaniu takich "promocji"…

          • Zenek
            Listopad 18th, 2015 at 00:48 | #35

            Pamiętaj, że Jakubowi bank napisał ten artykuł reklamowy. Więc nie oczekuj obiektywizmu ani tego że napisze o haczykach

          • Listopad 18th, 2015 at 13:17 | #36

            Sam zbierałem informacje do artykułu. Bank tu niczego nie pisze, to bo nie jest kampania typu dajcie mi tekst, ja umywam ręce.

          • Listopad 18th, 2015 at 13:16 | #37

            Sprawdziłem te informacje i wszystko się zgadza – z tym, że nie doczytałeś, czy dodatkowe konta trzeba zakładać już przez bank, a nie za pomocą strony promocji.

          • Michał
            Listopad 18th, 2015 at 22:48 | #38

            oczywiście, że doczytałem, założyłem dodatkowe konto przez bank i lipa – oprocentowanie 0%…

          • Listopad 18th, 2015 at 23:56 | #39

            Jeżeli otwierałeś przez system transakcyjny, to takie konta faktycznie są oprocentowane 0%. Trzeba zakładać na stronie banku – bez logowania. Jeżeli jednak założyłeś na stronie banku – na infolinii trzeba to wyjaśnić.

          • Zenek
            Listopad 18th, 2015 at 00:49 | #40

            U ciebie ostatnio żywy tylko temat coraz to nowych zajebistych promocji banku bzwbk

          • Listopad 18th, 2015 at 13:17 | #41

            Innych banków też :P

          • jarek
            Luty 26th, 2016 at 08:33 | #42

            Trzymamy za słowo – pokazała się ciekawa oferta BOŚ Bank: EKOKonto bez Kosztów. Za założenie konta dostaje się zwrot aż 600 zł wydanych na zakup sprzętu sportowego, poza tym konto wydaje się bezpłatne bez dodatkowych warunków jak np przelewanie stypendium, zasiłku lub renty.
            Czy mógbłyś Jakubie swym analitycznym umysłem sprawdziś czy nie ma w tej ofercie jakichś haków lub kanałów? Wiele osób chętnie zafunduje sobie lub potomstwu jakieś sanki lub gatunkowe opony do roweru.

          • Luty 26th, 2016 at 14:26 | #43

            Po pierwsze to bon na zakupy w sklepach sportowych i za jedną operację tylko. Po drugie to oferta sprzed ponad pół roku. Po trzecie to lojalka na 4 lata. Do tego konto może za darmo, ale karty już nie. Nagrodę 600 PLN ograniczyli też chyba tylko do karty kredytowej, a nie samego konta.
            To nie jest oferta godna polecenia, o ile nie planujesz na prawdę przenieść się do nich raz na zawsze (więcej niż 12 miesięcy to jak "na zawsze" :)

          • jarek
            Luty 26th, 2016 at 15:26 | #44

            Dzięki. 600 zł na 4 lata lojalki to daje im zwrot wartości bonu przy opłacie za kartę = 12.5 zł miesięcznie.

  9. mars81
    Listopad 16th, 2015 at 18:58 | #45

    Witam , orientujecie się czy ta promocja jest jeszcze aktualna? dopiero dobe temu założyłem to konto i dostałem wiadomość na mail i sms potwierdzenie złożenia wniosku i że poinformuja o dalszych krokach i tyle cisza…
    to tak wolno działa?czy trzeba coś jeszcze zrobić . Bo ja stanąłem na etapie przelania 1 zł i tyle czekam na odpowiedz banku .

    • Olo99
      Listopad 16th, 2015 at 20:38 | #46

      A przelałeś?

      • mars81
        Listopad 16th, 2015 at 21:21 | #47

        tak przelałem im 1 zł potem dostałem od nich emaila ze o dalszym postępowaniu poinformują w e mailu i smsie . I minęła doba z kawałkiem i cisza.Widzę że bank nie daje sobie rady , coś zwleka.

        • Olo99
          Listopad 16th, 2015 at 21:40 | #48

          Ten przelew jest pewnie ręcznie weryfikowany, więc czekasz w kolejce.

        • Listopad 17th, 2015 at 08:13 | #49

          Pytanie kontrolne – dane osobowe właściciela rachunku źródłowego są dokładnie takie same, jak te, które podałeś bankowi przy rejestracji?

    • Listopad 17th, 2015 at 08:09 | #50

      Promocja działa normalnie.
      Po drodze dokumenty są weryfikowane pewnie. Tyle to znaczy ile?

      • mars81
        Listopad 17th, 2015 at 17:05 | #51

        dla mnie to już jest wkurzające to co oni robią prawie 3 dni temu wypełniłem wniosek , wysłałem im przelew i cisza , najgorsze że wysłałem im skany dowodu osobistego , teraz tylko czekać na jakaś aferę. Kiedyś jak zakładałem konto w mbanku to trwało to z 15 minut a tu 3 dzień i cisza!!! a sorry dziś wysłali mi na mail reklamę mega loterii i tyle cisza.
        Można się teraz wycofać z tego konta? tak by zniszczyli mój dowód osobisty? bo już im nie ufam , jak nie potrafią w ciągu 3 dni odpisać , to ja dziękuje za taka obsługę.

        • mars81
          Listopad 17th, 2015 at 17:06 | #52

          tak wysłałem im przelew z mojego konta w mbanku a tam mam te same dane.

        • t_j
          Listopad 17th, 2015 at 19:19 | #53

          Wycofać się możesz poprzez odwołanie zgody na przetwarzanie wszelkich danych osobowych które udostępniłeś.
          Jeżeli chcesz dociągnąć to do końca to skontaktuj się z infolinią i podaj numer wniosku pytając o status.

        • Listopad 17th, 2015 at 19:51 | #54

          Masz wątpliwości – zadzwoń na infolinię. I koniecznie zajrzyj do skrzynki spamowej, gdzie mogła utkwić odpowiedź.

          • mars81
            Listopad 18th, 2015 at 15:01 | #55

            napisałem im najpierw na email zgłoszeniowy to odpisali by zadzwonić na infolinie. Tam Pani miło poinformowała mnie że nie wie co się dzieje z wnioskiem numer jest klienta , moje dane mają ale wniosek jest niewidoczny i mam czekać do 5 dni !!!!!!!!jak by nadal było cicho to mam dzwonić jeszcze raz .Ale już reklamy na email to mi codziennie przysyłają a prostego konta u nich założyć to już nie potrafią. Powiedzcie szczerze ile wy zakładalisci konto? u mnie 4 dni i cisza!!!!Bank tragedia!!!!

          • Listopad 18th, 2015 at 17:07 | #56

            Ja pomagałem założyć dwa konta i oba przeleciały w kilkanaście minut, teraz czekamy na karty płatnicze.

          • aero666
            Listopad 18th, 2015 at 18:04 | #57

            Dorzuce swoje doswiadczenia: wniosek zlozylem w ostatni piatek z samego rana, przelew weryfikacyjny wyslany przez mTransfer, po kilku minutach przeslali PDFy z regulaminami mailem oraz potwierdzili przyjecie wniosku SMSem.

            Tego samego dnia ok godz. 15 (zatem praktycznie caly dzien roboczy trwala weryfikacja) dostalem SMS o aktywacji konta, umowe na mail i przelew ekspresowy z danymi do logowania w tytule.

            Karta pojawila sie w systemie online w poniedzialek kolo poludnia, a dzisiaj byla juz u mnie w skrzynce (chociaz tutaj najwiecej pewnie zalezy od poczty polskiej…)

          • Listopad 18th, 2015 at 18:36 | #58

            Dzięki za potwierdzenie, że da się przejść przez procedurę bez problemu. Ale oczywiście zawsze mogą zdarzyć się jakieś problemy i po to jest infolinia banku.

          • mars81
            Listopad 18th, 2015 at 18:38 | #59

            tylko ta infolinia nic nie wie, oprócz tego że trzeba czekać 5 dni .A potem się tym zajmiemy to idż Pan w h..j z taką infolinią.

          • Listopad 18th, 2015 at 18:42 | #60

            Ja bym im dał jednak szansę. Nie każda infolinia jest wszechmogąca, a problemy zdarzają się i dużym i małym (mi w sklepie jdtech.pl też udało się wysłać nie ten sprzęt do nie tego klienta).

          • mars81
            Listopad 18th, 2015 at 18:55 | #61

            kazała Pani czekać 5 dni i jutro będzie 5 dni i wtedy zadzwonię i się zobaczy . Tylko tak naprawdę to ja muszę ponieść koszty z nie mojej winy tylko banku, który ma bałagan. Jedna rozmowa kosztowała mnie 2 zl jutro pewnie tez ok 2zl i jak nie założę konta to będę w plecy tyle a jak założę to już nie będę miał 100 zł a ok 96 zł. W sumie z nie mojej winy zamiast to bank walczyć o klienta to mam wrażenie ze to ja walczę z bankiem by ten w końcu chciał założyć mi konto. Dlatego zostaje niesmak .

          • Listopad 18th, 2015 at 19:06 | #62

            Niestety przy tak dużej skali prowadzenia biznesu zawsze mogę się zdarzyć problemy. Sam praktycznie w każdym banku trafiałem na różne problemy, ale prawie z każdego wyszedłem z obronną ręką. Inne skończyły się zamknięciem konta.

          • aero666
            Listopad 18th, 2015 at 19:23 | #63

            Problemem moze byc cudowny system bluemedia, ktory czasami dziala jak chce. Osobiscie mialem takie jaja w Orange Finanse, bo blue gdzies zachomikowalo moj przelew weryfikacyjny. Po uzgodnieniu z infolinia OF zlozylem wniosek ponownie, bo tego pierwszego w ogole nie mieli w systemie. Wszystko dzialalo juz na podstawie drugiego wniosku i nagle po dwoch tygodniach dostaje potwierdzenie zlozenia tego pierwszego i po chwili ze go odrzucili, bo mam juz u nich konto. Takie czary. Przy bluecashu czy doladowaniach u nich tez jednostkowe przypadki potrafia znikac w czarnej dziurze i trzeba sie bawic w reklamacje, zeby je odnalezli.

            Tak to niestety jest z uslugami masowymi, im zalezy na nowych klientach ale w sensie statystycznym. Jak pojawia sie jednostkowy problem, to zaczyna sie standardowa walka klient vs. procedury i system.

            PS. Nie masz zadnego telefonu z darmowymi/nielimitowanymi minutami? Na stronie banku w "kontakt" podany jest normalny numer stacjonarny, bo skrocony 1 9999 pewnie nabija za kazda minute.

          • mars81
            Listopad 19th, 2015 at 14:24 | #64

            właśnie po 5 dniach dostałem odpowiedz że mój wniosek został odrzucony. Z jakiego powodu nie napisali , jak chce się dowiedzieć to muszę zadzwonić na infolinie wiec sobie daruje bo koszt 1zl za 1 minute połączenia to za drogo. Wiec w moim przypadku straciłem na tym interesie 2 zł i 1 zł przelewu . Ale przynajmniej wiem jakie banki mam omijać szerokim lukiem. BZ WBK I Grupa Santander. Chodz dziwne bo w Santanderze mam raty za aparat fotograficzny i spłacam go sumiennie , wiec nie byłem dla nich człowiekiem znikąd.Cóż nie dla mnie to konto.

          • wkurzony
            Listopad 19th, 2015 at 14:42 | #65

            ja czekam na wyjśnienie już 2 tygodnie i nic nie odpowiadają na reklamację , 2 wizyty w oddziałach na nic , infolinie ma ZAWSZE taką samą odp "nic nie wiemy , bo AKURAT nie ma osoby odpowiedzialnej za weryfikację wniosków" , kolejna próba na czacie i co???? – Nie ma osoby kompetentnej więc prosze czekać na odp z reklamacj za 30dni. Jak ja ich NIENAWIDZĘ!!!!

          • Listopad 19th, 2015 at 22:06 | #66

            No to ładną reklamę sobie zrobili jak tak. Ciekawe w czym rzecz.

          • Serpent
            Listopad 19th, 2015 at 17:47 | #67

            Mają też stacjonarny.
            A ja już tydzień czekam na odpowiedz w sprawie reklamacji.
            Z operatorami się jednak łatwiej dogadać niż z bankami.

          • Listopad 19th, 2015 at 22:05 | #68

            Akurat powiązania z ratami w Santanderze jest żadne. Coś musiało się nie zgadzać (np. dane w przelewie), ale możesz ponownie złożyć wniosek, tym razem z potwierdzeniem jednak przez kuriera. I już. 1 PLN też do odzyskania jakby się uprzeć.

          • ju7
            Listopad 20th, 2015 at 01:30 | #69

            Może skan dowodu był niewyraźny. Najlepiej przez kuriera założyć to konto.

          • Listopad 20th, 2015 at 09:15 | #70

            Tak czy inaczej Odrzucenie wniosku oznacza, że można go złożyć ponownie.

          • anty
            Listopad 20th, 2015 at 12:42 | #71

            O podejściu tego banku do klienta świadczy też sprawa wielokrotnie zgłaszana, że we wniosku nie da się wpisać nr domu jeśli jest to np. 7/9 bo wyskakuje błąd.
            Oczywiście zero reakcji a przecież z tego mogą wynikac też odrzucenia przelewów bo zmuszony byłem wpisać 79.

          • sylwia
            Listopad 20th, 2015 at 15:33 | #72

            mogą cie chyba nawet teraz rozstrzelać za matactwa. Na twoim miejscu zmieniłabym adres na kilka miesięcy

          • Listopad 20th, 2015 at 19:02 | #73

            Jeżeli masz problem z numerem domu (adresem), to na pewno nie można potwierdzać takiego wniosku za pomocą przelewu – a jedynie kurierem i wiele osób potwierdza, że takie rozwiązanie jest najlepsze. Odrzucenia zwykłych eliksirów nie grożą, bo sprawdzany jest tylko numer rachunku.

          • mars81
            Listopad 20th, 2015 at 19:18 | #74

            u mnie kurier nie wchodzi w grę bo cały dzień jestem poza domem. Trudno nie będę miał u nich konta, w sumie to oni powinni napisać lub zadzwonić co jest nie tak z wnioskiem. A nie ja mam do nich wydzwaniać i sie pytać płacąc za to. Jak tak to maja kasę na call center .

          • anty
            Listopad 20th, 2015 at 20:56 | #75

            do mars81
            wydzwanianie też nic nie dało ani wizyty w oddziale. Co najlepsze panienka w oddziale żując gumę !!! podsunęła mi czystą kartkę, aby "opisać swój problem" bo ona nic nie wie i nie może pomóc…..ŻENADA!

          • anty
            Listopad 20th, 2015 at 20:51 | #76

            To nie ja mam problem z domem ale ten olewający wszystko bank nie jest w stanie przewidzieć, że są dwuczłonowe adresy i dodatkowo mimo zgłoszeń nie poprawi błędów.

          • mars81
            Listopad 21st, 2015 at 10:27 | #77

            to możemy sie cieszyc że nie założylismy tam konta. Jak czytam opinie na necie to juz mbank nie jest taki zły.Choć szkoda tych 97zł.

          • mars81
            Listopad 24th, 2015 at 20:43 | #78

            Bank dziś oddał mi 1zł i przedłożył promocje do 27 listopada do północy więc jak jest jeszcze jakiś jeleń to możecie próbować interesu z tym bankiem,

          • Listopad 24th, 2015 at 21:24 | #79

            A jednak, oddają. Nie jest aż tak źle. Przedłużenie opisałem w artykule.

          • wkurzony
            Listopad 25th, 2015 at 02:09 | #80

            Ciekawe po co to przedłużenie skoro najwidoczniej mają taki nadmiar wniosków, że tyle odrzucili i dodatkowo wkurzali uparcie nie podając przyczyny.

          • Listopad 25th, 2015 at 09:19 | #81

            Podejrzewam, że między innymi właśnie dlatego, żeby umożliwić wyjaśnienie sytuacji, odblokowanie zablokowanych wniosków i ponowne ich złożenie po wyjaśnieniu.

  10. oorzesz
    Listopad 16th, 2015 at 11:18 | #82

    Niestety użytkowanie karty jest płatne ( koszt 7 miesięcznie) bank nie przewiduje żadnych zwolnień z tej opłaty.

    • Listopad 16th, 2015 at 12:39 | #83

      Rozumiem, że przeczytałeś warunki promocji, a w szczególności paragraf 6, z których jasno widać, co bierzemy i do kiedy za darmo.

Strony komentarza
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>