Home > Wiadomości > Deutsche Bank nie wyrabia się z dostawami modemów

Deutsche Bank nie wyrabia się z dostawami modemów

Od kilku dni trwa kampania rozsyłania modemów Huawei E173u-2 z październikowej edycji promocji dbNET, o czym pisałem tutaj. Uczestnicy promocji zastanawiali się, w jakiej kolejności realizowane są zamówienia (nie udało się tego ustalić), szczęśliwcy podzielili się zdjęciami otrzymanych paczek, wielu innych zżymało się na długi czas oczekiwania na modem, a nieliczni składali reklamacje, gdyż niektóre zgłoszenia nie zostały uznane z powodu problemów z dostawą wiadomości email itd.

Dziś niestety pojawiła się kolejna bardzo nieciekawa informacja. Mianowicie Deutsche Bank PBC rozesłał do wielu oczekujących jeszcze na modemy klientów informację, że realizacja dostaw modemów może się opóźnić. Treść wiadomości brzmi następująco:

Ważne!

Informujemy, że w związku z bardzo dużym zainteresowaniem promocją urodzinową konta dbNET wystąpiły opóźnienia w dostarczaniu modemów.

Pragniemy jednak zapewnić, że każdy, kto spełnił warunki promocji, otrzyma nagrodę – dokładamy wszelkich starań, aby modemy trafiły do wszystkich w najbliższym czasie.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

Obrazkowa wiadomość email o opóźnieniu w dostawach modemów w promocji dbNET

Obrazkowa wiadomość email o opóźnieniu w dostawach modemów w promocji dbNET

Jest to z jednej strony niepokojące, bo wielu uczestników czeka już dość długo (jednak ciągle bank mieści się we własnych zapisach regulaminowych) z drugiej strony cieszy to, że bank nie ukrywa problemów i solennie informuje uczestników o problemach. Czkamy więc na dalsze informacje z banku na temat dostaw modemów.

Koniecznie dajcie znać, kiedy dostaniecie modem, jeżeli otrzymaliście taką wiadomość, jak powyżej.

PS: Czy to nie jest niepokojące, że treść wiadomości jest dostępna tylko w formie obrazkowej?

Podziękowania dla p4trykx za forward emaila

Kategorie:Wiadomości
  1. Tiger
    Luty 13th, 2012 at 18:55 | #1

    Nie wiem, czy akurat data złożenia wniosku ma znaczenie, bo ja składałem 23.11.2011 i dzisiaj dostałem modem. Może rozsyłają alfabetycznie. Nazwisko moje zaczyna się na literę "D", albo może zależy kto jak długo trzymał pieniądze, a może po prostu losowo :)

  2. Kibcyk
    Luty 13th, 2012 at 18:12 | #2

    Kto jeszcze dostał modem z listopadowej promocji? Ciekawe z jakiej daty teraz przetwarzają wniosku.

  3. Tiger
    Luty 13th, 2012 at 15:46 | #4

    Z listopadowej promocji dostałem modem biały. Oprogramowanie: wersja firmware 11.126.16.05.264; wersja programu 21.005.11.05.264

  4. alfu86
    Luty 13th, 2012 at 14:12 | #5

    Ja właśnie dostałem modem z promocji listopadowej :)

    Data sprzedaży na karcie gwarancyjnej: 10 luty 2012
    kolor: biały

  5. michsl
    Luty 11th, 2012 at 08:50 | #6

    Ktos jeszcze nie dostał modemu z 1 promocji? ja ciagle czekam

  6. Niecierpliwy
    Luty 8th, 2012 at 14:22 | #9

    Deutsche Bank to się chyba ze wszystkim nie wyrabia, mieli ogłosić zakończenie promocji z edycji grudniowej najpóźniej do 7-lutego, a ci dopiero ogłosili koniec promocji z listopada z dużym poślizgiem. Ciekawe czy dostanę info do 28 lutego, tak jak jest napisane w regulaminie, bo widzę, że nawet nie przestrzegają swoich własnych regulaminów

  7. marcin
    Luty 8th, 2012 at 10:50 | #10

    No cóż, DB ma rozliczne kłopoty: "Zysk Deutsche Banku mniejszy o 76 proc." http://www.ekonomia24.pl/artykul/2,805551-Zysk-De…
    Ale zgłaszać reklamacje trzeba.
    Ja się trochę nagimnastykowałem żeby oddać im kartę, której nie chciałem, a którą mi wciskali – ale udało się. I żeby nie było tak negatywnie – zadowolony jestem z ich konta oszczędnościowego:)

    A swoją drogą – ciekawe czy ktoś z „listopadowej promocji” dostał już modem?

    • Luty 8th, 2012 at 10:59 | #11

      Jakie miales problemy z oddaniem karty? napisz cos wiecej

      • marcin
        Luty 8th, 2012 at 13:07 | #12

        Dostałem pocztą kartę do konta DB – choć wcale o nią nie wnioskowałem. Nie chciałem jej używać i nie chciałem ponosić kosztów jej posiadania (5 zł miesięcznie). Zgodnie z umową z karty można zrezygnować na piśmie, i jest to bezpłatne jeśli karta jest nie aktywna i nie minęło 14 dni od dnia jej otrzymania. Poszedłem więc do oddziału DB (Rondo Wiatraczna w Warszawie) i mówię jak jest, a obsługa mi na to że nie ma takiej procedury – oni pierwszy raz o tym słyszą (sic!) Obstawałem przy swoim, no to przyszedł kierownik. Poczytał regulamin w internecie (sic!), podumał, i mówi ze nie zna żadnych procedur i nie ma w oddziale żadnych druków żeby przeprowadzić taka operacje. Za jego radą z oddziału zadzwoniłem (na ich koszt – z ich aparatu) na teleserwis i tam, też po dłuższym tłumaczeniu o co chodzi, udało się kartę zablokować. To było w grudniu – opłaty żadnej nie pobrano (zwrot katry w innym trybie to 30 zł).

        • Luty 8th, 2012 at 19:45 | #13

          eee tam, to zadne problemy :)
          Wszytko zalatwiles za pierwszym podejsciem, bez kosztow.
          Ciekawe jak by to wygladalo, gdybys chcial to samo zalatwic bez wizyty w oddziale?
          Mam w planach zamowienie karty i zastanawiam sie jak by wygladala rezygnacja z karty w przypadku rozmyslenia sie po pewnym czasie? Do oddzialu mam dosyc daleko, zreszta od 10 lat w bankach marmurkowych bywalem w sumie kilka razy i nie mam zamiaru tego zmieniac.

          • marcin
            Luty 9th, 2012 at 15:50 | #14

            Może to i żadne problemy – ale nachodzić się trzeba :)
            Najbardziej mnie zdziwiło to, że w oddziale nic nie wiedzą (że jest jakaś promocja), nie znają i nie mają regulaminów i procedur, i w ogóle nie bardzo wiedza po co tam są. Poza tym ta żenująco nieprofesjonalna niekonsekwencja – w umowie stoi jak wół: rezygnacja w formie pisemnej (4. Posiadacz ma prawo, bez podania przyczyn, odstąpić od Umowy w zakresie korzystania z kart debetowych, składając w tym celu pisemne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia otrzymania pierwszej karty debetowej, o ile nie dokonał żadnej operacji przy użyciu tej karty), a w praktyce kartę można „oddać” jedynie przez teleserwis (żeby nie było wątpliwości powołałem się na zacytowany powyżej punkt umowy). Ale faktycznie nie wiem jak by to było gdybym nie odwiedził osobiście ich oddziału.

  8. maniek
    Luty 7th, 2012 at 20:53 | #15

    Nie jesteś sam, konto od 30 paź i do dziś cisza , reklamacja już parę dni temu – i nadal bez odpowiedzi ..szkoda gadać ….

  9. zorian
    Luty 7th, 2012 at 20:35 | #16

    Q-rwa! Ale jutro ktoś na ichnim BOK będzie miał przesrane! Od Wigilii czekam na to, co wygrałem! Do dzisiaj NIC. Listonosz co tydzień, ale żadnej paczki z moją nagrodą! Reklamacja pewnie i kolejny miesiąc czekania na rozpatrzenie! No i wg regulaminu nie odebrałem w 45dni, więc pewnie zrezygnowałem z nagrody! ALE BĘDZIE DYM!

  10. Luty 6th, 2012 at 22:05 | #17

    2012-02-03

    Druga edycja promocji "II urodziny dbNET" zakończona

    Szanowni Państwo,

    z przyjemnością informujemy, że zakończyliśmy listopadową edycję II urodzin konta dbNET. Przypominamy, że z okazji urodzin Bank zorganizował promocję, w której każdy kto założy konto dbNET i spełni warunki regulaminu, otrzyma modem Huawei E173U-2 wraz ze starterem Play.
    Wysłaliśmy już do wszystkich nagrodzonych informację mailową o nabyciu prawa do nagrody. Rozpoczęliśmy proces wysyłki i dokładamy wszelkich starań, aby modemy trafiły w ręce zwycięzców jak najszybciej.

    Gratulujemy zwycięzcom i zapraszamy do kolejnych promocji organizowanych przez Deutsche Bank PBC S.A. O wynikach trzeciej edycji promocji poinformujemy niebawem.

    Pozdrawiamy
    Deutsche Bank PBC S.A.

Strony komentarza
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>