Kontakt

Można się ze mną skontaktować na szereg sposobów.

Zawsze jednak zachęcam do skorzystania spisu najczęściej zadawanych pytań o Aero2.

Poza tym można mnie także znaleźć na wszystkich podstawowych komunikatorach internetowych (od GG, przez ICQ, MSN, aż po Skype): wystarczy poszukać mnie w katalogu użytkowników danego systemu po imieniu i nazwisku: Jakub Danecki

W miarę możliwości staram się odpowiedzieć na wszystkie pytania i uwagi, ale zachęcam do korzystania z forum.jdtech.pl, gdzie można uzyskać pomoc od społeczności powstającej wokół bloga.

We wszystkich innych kwestiach proszę o kontakt na adres jak@danecki.net.

UWAGA: funkcja komentarzy poniżej nie jest przeznaczona do zadawania pytań technicznych (proszę o korzystanie z forum lub komentarzy pod pasującym do zadawanego pytania artykułem), a powinna być stosowania do wymiany informacji na temat kontaktu z autorem bloga.

  1. Wioleta O.
    Grudzień 2nd, 2016 at 19:27 | #1

    Złożyłam zamówienie, zapłaciłam, myśląc że mam do czynienia z uczciwym sprzedawcą, niestety do tej pory nie otrzymałam modemu (minął już miesiąc). Ze strony sprzedającego całkowity brak kontaktu. Zostałam oszukana!!!!

    • Grudzień 2nd, 2016 at 22:20 | #2

      Zleciłem już przelew zwrotny, przepraszam za tę sytuację, ale nie byłem w stanie przekazać skutecznie odpowiedzi kanałem emailowym – moje wiadomości gdzieś utkwiły po drodze.

  2. Marcin
    Wrzesień 14th, 2016 at 17:11 | #3

    Proszę o informację o moim zamówieniu, nr 2016/09/501. Dlaczego Pan obiecuje wysyłkę w 1-2 dni? Dlaczego Pan ignoruje kupujących i nie odpisuje na maile? Dziwny standard tego sklepu, pieniądze bierze chętnie, ale towaru nie wysyła.

    • Wrzesień 14th, 2016 at 20:08 | #4

      Już sprawdzam co się stało z przesyłką i emailami – czasem się zdarza, że poczta jest odfiltrowywana jako spam i dlatego nie dociera do mnie od razu. Możliwe także, że to odpowiedzi ode mnie zostały odfiltrowane – odpiszę z adresu zapasowego na gmail. Przepraszam za problemy z kontaktem i przesyłką, postaram się wyjaśnić sytuację ASAP.

    • User
      Listopad 9th, 2016 at 17:47 | #5

      u mnie maile też bez odpowiedzi – zamówienie 2016/10/508

      • Listopad 9th, 2016 at 20:38 | #6

        Sprawdzam sytuację i skontaktuję się przez email, być może z adresu zapasowego na gmail.

  3. miszelek
    Maj 15th, 2016 at 21:15 | #7

    Witam, u mnie również cisza na maila ?
    Zamówienie z 01.05.2016r. nr 2016/05/500
    Michał

  4. ;-)
    Styczeń 29th, 2016 at 19:27 | #8

    Czy porównywałeś może kiedyś aktualne oferty mobilnego internetu w tabelce ? może myli mi się z ofertą aero ?

    • Styczeń 29th, 2016 at 21:11 | #9

      Nie, nie robiłem takiego zestawienia. I raczej pełnego przeglądu nie będzie. Tylko wybrane pakiety i wybrane oferty prepaidowe, które wydają mi się ciekawe. Pełen przegląd nie ma sensu – mnóstwo roboty, przydatność taka sobie, a zwłaszcza oferta abo to bezsens, bo przecież można negocjować.

  5. Magda
    Grudzień 23rd, 2015 at 17:05 | #10

    Witam
    Użytkownikiem Aero2 jestem od 2lat. Używam modemu Huawei 3131. Do połowy grudnia br. internet działał 'jako-tako' :) w sieciach WCDMA i HSDPA . Od połowy grudnia Aero2 działa jedynie w sieci EDGE (msc.Sierpc_maz.) z szybkością do 236,8 kb/s. Przy czym występują długotrwałe spadki szybkości w okol. 0-30 paru kb/s. Skutkuje to tym, że strona ładuje się godzinami, a poczty w ogóle nie można otworzyć. Czy coś można na to zaradzić?
    Pozdrawiam i Dziękuję za odpowiedż

    • Mirek11
      Grudzień 23rd, 2015 at 22:16 | #11

      Spróbuj wymusić na urządzeniu w ustawieniach sieci: łączność tylko 3G (tylko WCDMA).
      A może modem gubi zasięg – spróbuj przełożyć kartę do telefonu.

      • Grudzień 23rd, 2015 at 23:21 | #12

        W przypadku czasowego wyłączenia najbliższej stacji BTS – to faktycznie pomaga, o ile sygnał z dalszych stacji jest wystarczająco mocny. Jeżeli nie – sygnału nie będzie wcale i trzeba poczekać do ponownego uruchomienia stacji bazowej.

        • Magda
          Grudzień 24th, 2015 at 09:47 | #13

          Witam
          Panie Jakubie – podziękowania za odpowiedż.
          Podejrzewam, że oczekiwanie na ponowne uruchomienie stacji bazowej może pooooootrwać.
          Składam skargę do UKE

          • Grudzień 24th, 2015 at 09:53 | #14

            Plus realizuje teraz unifikację sieci i wymienia elektronikę większości stacji bazowych zbudowanych przez Aero2 – taka operacja trwa od 1 do 2 tygodni. Poza tym zdarzają sie po prostu awarie. Proponuję spróbować wyjść z laptopem i modemem przed dom, albo wyżej i bliżej okna – to czasem pomaga.

          • Magda
            Grudzień 24th, 2015 at 11:38 | #15

            Sprawa na tyle się komplikuje, że po wymuszeniu WCDMA całkowicie zanika zasięg – nie pomaga antena (podłączona cały czas do modemu, mimo że i bez niej wcześniej był b.db zasięg) ani wyjście z laptopem i modemem po za dom.
            W tej sytuacji wypożyczyłam kartę aero2 od koleżanki. Modem pozostał ten sam. Na mojej karcie mam sieć EDGE, a na koleżanki WCDMA.

          • Grudzień 25th, 2015 at 15:55 | #16

            Jeżeli zmiana karty SIM rozwiązuje problem – zgłosić się trzeba do operatora.

          • Magda
            Grudzień 26th, 2015 at 11:26 | #17

            Dzięki za odpowiedż. Tak też zrobię.
            Szczęśliwego Nowego Roku 2016 !!!

      • Magda
        Grudzień 24th, 2015 at 09:43 | #18

        Witam
        Dzięki za pomoc.
        Po wymuszeniu WCDMA brak zasięgu. Pewnie wyłączono najbliższą stację BTS.
        Składam skargę do UKE

        • Wojtax
          Grudzień 24th, 2015 at 12:05 | #19

          Jakub spelnia dzisiaj wszystkie zyczenia nawet tym, ktorzy na niego pluja, ze…. ;)

  6. Agi
    Grudzień 15th, 2015 at 21:21 | #21

    Od 2 tygodni mam problem z Areo w centrum Warszawy. Mój modem E3131 wyświetla "brak usługi". Nic nie było instalowane ani zmieniane a po włożeniu karty Virgin modem działa bez problemu.
    Natomiast po przełożeniu karty Areo do starego, dawno nieużywanego modemu E173 świeci na niebiesko i internet działa ale często przerywa i trzeba łączyć się ponownie.
    Czy mogę prosić o jakąś wskazówkę co to może być? Zdarzało się czasami, że Areo nie działało tu 2-3 dni ale to już trwa 2 tyg i cały czas "brak usługi".

    • Grudzień 16th, 2015 at 08:18 | #22

      Możliwości jest kilka, podstawowa to to, że w modemie została wymuszona praca w pasmie UMTS 900- MHz, a w tej części Warszawy stacja bazowa akurat jest modernizowana. Warto spróbować wyłączyć to wymuszenie, bo nie jest już potrzebne – na wszelki wypadek. http://forum.jdtech.pl/Watek-wymuszanie-umts-900-…

      • Agi
        Grudzień 16th, 2015 at 12:09 | #23

        Czy dobrze rozumiem, że muszę zainstalować topnetinfo czy może jest możliwość sprawdzenia tego wymuszania w inny sposób?

        • Grudzień 16th, 2015 at 22:37 | #24

          To jedyna skuteczna metoda wymuszenia lub jego wyłączenia, a także sprawdzenia aktualnego stanu.

Strony komentarza
1 ... 14 15 16 35
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>