Kontakt

Można się ze mną skontaktować na szereg sposobów.

Zawsze jednak zachęcam do skorzystania spisu najczęściej zadawanych pytań o Aero2.

Poza tym można mnie także znaleźć na wszystkich podstawowych komunikatorach internetowych (od GG, przez ICQ, MSN, aż po Skype): wystarczy poszukać mnie w katalogu użytkowników danego systemu po imieniu i nazwisku: Jakub Danecki

W miarę możliwości staram się odpowiedzieć na wszystkie pytania i uwagi, ale zachęcam do korzystania z forum.jdtech.pl, gdzie można uzyskać pomoc od społeczności powstającej wokół bloga.

We wszystkich innych kwestiach proszę o kontakt na adres jak@danecki.net.

UWAGA: funkcja komentarzy poniżej nie jest przeznaczona do zadawania pytań technicznych (proszę o korzystanie z forum lub komentarzy pod pasującym do zadawanego pytania artykułem), a powinna być stosowania do wymiany informacji na temat kontaktu z autorem bloga.

  1. ralfik77
    Marzec 26th, 2020 at 18:39 | #1

    Cześc. Dawno mnie tu nie było przed laty kupiłem tutaj modem play (taki biały na fioletowym pasku napisane play) , padł już dawno, czy jeszcze sklep tu funkcjonuje? tylko nie wiem czy karte mam jeszcze aktualną do aero, była wymiana w pewnym momencie na inną kartę sim, i to zrobiłem, ale później już odpuściłem.

    • Tomek
      Kwiecień 14th, 2020 at 19:04 | #2

      Wymiana kart była przeprowadzana tylko raz przez Aero2 i od tamtego momentu nie była już nigdy więcej potrzebna, a więc karta na pewno jest OK!

      Natomiast co do modemu (lub innego urządzenia dostępowego) to sytuacja również jest bardzo prosta (jest tak już od wielu lat, a dokładniej od momentu, gdy Aero2 rozluźniło swoje ograniczenia dostępowe i zaczęło wpuszczać ogólnie wszystkich swoich użytkowników znajdujących się w zasięgu sieci Plusa), w uproszczeniu karta powinna zadziałać w niemal każdym urządzeniu, czy będzie to smartfon, modem czy też router z wbudowanym modemem (oczywiście przy założeniu, że użytkownik znajduje się w zasięgu sieci Plus, a urządzenie nie ma założonego simlocka ograniczającego dostęp na inną sieć).

      Ważne! jako punkt dostępowy APN należy ustawić: "darmowy"

  2. Wojciech
    Sierpień 31st, 2019 at 15:46 | #3

    Panie Jakubie nie mogę zlikwidować usługę zawsze bez limitu na PLN.Mam telefon na kartę o numerze 512642376 na Wojciech Ptaszyński 16 05 57……pesel. Wczoraj skończył się termin tej usługi i doładowałem się za 10 zł i to też mi zabrali.Piszą że mam zero na koncie i rozmowy mogą być tylko przychodzące i esemesy.Jestem zbulserwowany.Nie chcę tej usługi bo nie mam internetu.

    • Wrzesień 26th, 2019 at 23:00 | #4

      Takie pytania oczywiście do mnie wysyłać nie ma sensu, bo ja nie mam bezpośredniego kontaktu z żadnym z operatorów.Z opisu nie wynika nawet o jakiego operatora chodzi ani o jaką usługę, bo takiej nazwy używał zarówno Orange jaki Plus.

Strony komentarza
1 ... 15 16 17 35
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>