Kontakt

Można się ze mną skontaktować na szereg sposobów.

Zawsze jednak zachęcam do skorzystania spisu najczęściej zadawanych pytań o Aero2.

Poza tym można mnie także znaleźć na wszystkich podstawowych komunikatorach internetowych (od GG, przez ICQ, MSN, aż po Skype): wystarczy poszukać mnie w katalogu użytkowników danego systemu po imieniu i nazwisku: Jakub Danecki

W miarę możliwości staram się odpowiedzieć na wszystkie pytania i uwagi, ale zachęcam do korzystania z forum.jdtech.pl, gdzie można uzyskać pomoc od społeczności powstającej wokół bloga.

We wszystkich innych kwestiach proszę o kontakt na adres jak@danecki.net.

UWAGA: funkcja komentarzy poniżej nie jest przeznaczona do zadawania pytań technicznych (proszę o korzystanie z forum lub komentarzy pod pasującym do zadawanego pytania artykułem), a powinna być stosowania do wymiany informacji na temat kontaktu z autorem bloga.

  1. Andrzej
    Sierpień 17th, 2017 at 13:12 | #1

    Zamówienie z 14.07.2017 o nr 2017/07/500, wpłata na podane konto i do tej pory brak realizacji.

  2. Ewa
    Sierpień 8th, 2017 at 17:16 | #2

    Aktualnie korzystam z płatnego Aero2, ale niestety już dalej się nie da – za często przerywane połączenia, ślimacze tempo otwierania stron itp. Przymierzam się do internetu mobilnego LTE np. w T mobile. Problem wiąże się z zakupem modemu. Już miałam się decydować na Huawei E 3372 h – 153 Hi link / chodziło mi o wersję z Plug & Play, która nie wymagałaby wgrania programu /, ale na Pana forum pojawiły się negatywne komentarze, a ja jestem cieniutka w obsłudze. Panie Jakubie proszę o pomoc i dobrą radę – już kiedyś z tego korzystałam z dobrym rezultatem. E.

    • Sierpień 8th, 2017 at 17:34 | #3

      E3372 w zasadzie nie ma negatywnych opinii, poza bardzo złożonymi przypadkami, w których jest potrzebna pomoc (modyfikacje nietypowe, awarie). Ja sam używam i polecam ten model, po prostu jest najpopularniejszy na rynku bo działa dobrze. Staram się go mieć w ofercie.

  3. Maj 31st, 2017 at 21:43 | #4

    Dzień dobry,
    Zamowienie 2017/05/501 – czekam już 2 tygodnie i zero informacji dot. wysyłki – proszę o update kiedy otrzymam sprzęt?
    Piotr

    • Czerwiec 3rd, 2017 at 11:06 | #5

      Przesyłka w drodze, przepraszam za problemy z komunikacją i zamówieniem, informację wyślę z emaila zapasowego.

  4. marczello
    Kwiecień 24th, 2017 at 22:10 | #6

    Witam
    Przymierzam się do kupna modemu do Aero2. Będzie to latać na płatnych pakietach tej sieci. I teraz mam dylemat co kupić. Chodzi mi o szybkość i jakość. Jak Pan wie płatne pakiety to raczej LTE. Brać ten e3131-s2 czy raczej e3372? Proszę bardzo o radę.

    • Kwiecień 25th, 2017 at 05:45 | #7

      Pakiety działają także w LTE (ale w 3G również). Jezeli jesteśmy w zasięgu LTE to nie ma wątpliwości, lepiej kupować modem z obsługą LTE.

  5. Marcin
    Luty 16th, 2017 at 11:05 | #8

    Chciałbym się dowiedzieć co się dzieje z zamówieniem 2017/02/500. Dokonałem wpłaty 6 lutego i nadal nie otrzymałem przesyłki.

    • Luty 16th, 2017 at 20:09 | #9

      Dzisiaj odpisywałem i podałem informację, że jest problem z przesyłką i wysyłam ją ponownie. Powinna być w poniedziałek na miejscu.

  6. Marek
    Grudzień 3rd, 2016 at 15:56 | #10

    Ja taki sam problem. Zamówienie nr 2016/11/505. Przelew dotarł 28.11.2016. Zero kontaktu jakkolwiek. Sklep bez nr telefonu?

  7. Wioleta O.
    Grudzień 2nd, 2016 at 19:27 | #11

    Złożyłam zamówienie, zapłaciłam, myśląc że mam do czynienia z uczciwym sprzedawcą, niestety do tej pory nie otrzymałam modemu (minął już miesiąc). Ze strony sprzedającego całkowity brak kontaktu. Zostałam oszukana!!!!

    • Grudzień 2nd, 2016 at 22:20 | #12

      Zleciłem już przelew zwrotny, przepraszam za tę sytuację, ale nie byłem w stanie przekazać skutecznie odpowiedzi kanałem emailowym – moje wiadomości gdzieś utkwiły po drodze.

    • zoz
      Grudzień 3rd, 2016 at 12:38 | #13

      To po tygodniu lepiej sie przypomnieć przy sprzedazy internetowej wszedzie. Nie ma sensu czekać miesiąc. Czasami listonoszowi nie chce sie nosic nietypowych przesyłek i zostawia na poczcie …wiem z doświadczenia :/

  8. Marcin
    Wrzesień 14th, 2016 at 17:11 | #14

    Proszę o informację o moim zamówieniu, nr 2016/09/501. Dlaczego Pan obiecuje wysyłkę w 1-2 dni? Dlaczego Pan ignoruje kupujących i nie odpisuje na maile? Dziwny standard tego sklepu, pieniądze bierze chętnie, ale towaru nie wysyła.

    • Wrzesień 14th, 2016 at 20:08 | #15

      Już sprawdzam co się stało z przesyłką i emailami – czasem się zdarza, że poczta jest odfiltrowywana jako spam i dlatego nie dociera do mnie od razu. Możliwe także, że to odpowiedzi ode mnie zostały odfiltrowane – odpiszę z adresu zapasowego na gmail. Przepraszam za problemy z kontaktem i przesyłką, postaram się wyjaśnić sytuację ASAP.

    • User
      Listopad 9th, 2016 at 17:47 | #16

      u mnie maile też bez odpowiedzi – zamówienie 2016/10/508

      • Listopad 9th, 2016 at 20:38 | #17

        Sprawdzam sytuację i skontaktuję się przez email, być może z adresu zapasowego na gmail.

  9. miszelek
    Maj 15th, 2016 at 21:15 | #18

    Witam, u mnie również cisza na maila ?
    Zamówienie z 01.05.2016r. nr 2016/05/500
    Michał

  10. ;-)
    Styczeń 29th, 2016 at 19:27 | #19

    Czy porównywałeś może kiedyś aktualne oferty mobilnego internetu w tabelce ? może myli mi się z ofertą aero ?

    • Styczeń 29th, 2016 at 21:11 | #20

      Nie, nie robiłem takiego zestawienia. I raczej pełnego przeglądu nie będzie. Tylko wybrane pakiety i wybrane oferty prepaidowe, które wydają mi się ciekawe. Pełen przegląd nie ma sensu – mnóstwo roboty, przydatność taka sobie, a zwłaszcza oferta abo to bezsens, bo przecież można negocjować.

Strony komentarza
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>