Kontakt
Można się ze mną skontaktować na szereg sposobów.
- Sklep JDtech: sklep@jdtech.pl
- Tematy związane z Aero2: jak@danecki.net (koniecznie z dopiskiem Aero2 w temacie)
- Projektowanie stron internetowych: design@jdtech.pl
Zawsze jednak zachęcam do skorzystania spisu najczęściej zadawanych pytań o Aero2.
Poza tym można mnie także znaleźć na wszystkich podstawowych komunikatorach internetowych (od GG, przez ICQ, MSN, aż po Skype): wystarczy poszukać mnie w katalogu użytkowników danego systemu po imieniu i nazwisku: Jakub Danecki
W miarę możliwości staram się odpowiedzieć na wszystkie pytania i uwagi, ale zachęcam do korzystania z forum.jdtech.pl, gdzie można uzyskać pomoc od społeczności powstającej wokół bloga.
We wszystkich innych kwestiach proszę o kontakt na adres jak@danecki.net.
UWAGA: funkcja komentarzy poniżej nie jest przeznaczona do zadawania pytań technicznych (proszę o korzystanie z forum lub komentarzy pod pasującym do zadawanego pytania artykułem), a powinna być stosowania do wymiany informacji na temat kontaktu z autorem bloga.
Zamówienie z 14.07.2017 o nr 2017/07/500, wpłata na podane konto i do tej pory brak realizacji.
Aktualnie korzystam z płatnego Aero2, ale niestety już dalej się nie da – za często przerywane połączenia, ślimacze tempo otwierania stron itp. Przymierzam się do internetu mobilnego LTE np. w T mobile. Problem wiąże się z zakupem modemu. Już miałam się decydować na Huawei E 3372 h – 153 Hi link / chodziło mi o wersję z Plug & Play, która nie wymagałaby wgrania programu /, ale na Pana forum pojawiły się negatywne komentarze, a ja jestem cieniutka w obsłudze. Panie Jakubie proszę o pomoc i dobrą radę – już kiedyś z tego korzystałam z dobrym rezultatem. E.
E3372 w zasadzie nie ma negatywnych opinii, poza bardzo złożonymi przypadkami, w których jest potrzebna pomoc (modyfikacje nietypowe, awarie). Ja sam używam i polecam ten model, po prostu jest najpopularniejszy na rynku bo działa dobrze. Staram się go mieć w ofercie.
Dzień dobry,
Zamowienie 2017/05/501 – czekam już 2 tygodnie i zero informacji dot. wysyłki – proszę o update kiedy otrzymam sprzęt?
Piotr
Przesyłka w drodze, przepraszam za problemy z komunikacją i zamówieniem, informację wyślę z emaila zapasowego.
Witam
Przymierzam się do kupna modemu do Aero2. Będzie to latać na płatnych pakietach tej sieci. I teraz mam dylemat co kupić. Chodzi mi o szybkość i jakość. Jak Pan wie płatne pakiety to raczej LTE. Brać ten e3131-s2 czy raczej e3372? Proszę bardzo o radę.
Pakiety działają także w LTE (ale w 3G również). Jezeli jesteśmy w zasięgu LTE to nie ma wątpliwości, lepiej kupować modem z obsługą LTE.
Chciałbym się dowiedzieć co się dzieje z zamówieniem 2017/02/500. Dokonałem wpłaty 6 lutego i nadal nie otrzymałem przesyłki.
Dzisiaj odpisywałem i podałem informację, że jest problem z przesyłką i wysyłam ją ponownie. Powinna być w poniedziałek na miejscu.
Ja taki sam problem. Zamówienie nr 2016/11/505. Przelew dotarł 28.11.2016. Zero kontaktu jakkolwiek. Sklep bez nr telefonu?
Złożyłam zamówienie, zapłaciłam, myśląc że mam do czynienia z uczciwym sprzedawcą, niestety do tej pory nie otrzymałam modemu (minął już miesiąc). Ze strony sprzedającego całkowity brak kontaktu. Zostałam oszukana!!!!
Zleciłem już przelew zwrotny, przepraszam za tę sytuację, ale nie byłem w stanie przekazać skutecznie odpowiedzi kanałem emailowym – moje wiadomości gdzieś utkwiły po drodze.
To po tygodniu lepiej sie przypomnieć przy sprzedazy internetowej wszedzie. Nie ma sensu czekać miesiąc. Czasami listonoszowi nie chce sie nosic nietypowych przesyłek i zostawia na poczcie …wiem z doświadczenia :/
Proszę o informację o moim zamówieniu, nr 2016/09/501. Dlaczego Pan obiecuje wysyłkę w 1-2 dni? Dlaczego Pan ignoruje kupujących i nie odpisuje na maile? Dziwny standard tego sklepu, pieniądze bierze chętnie, ale towaru nie wysyła.
Już sprawdzam co się stało z przesyłką i emailami – czasem się zdarza, że poczta jest odfiltrowywana jako spam i dlatego nie dociera do mnie od razu. Możliwe także, że to odpowiedzi ode mnie zostały odfiltrowane – odpiszę z adresu zapasowego na gmail. Przepraszam za problemy z kontaktem i przesyłką, postaram się wyjaśnić sytuację ASAP.
u mnie maile też bez odpowiedzi – zamówienie 2016/10/508
Sprawdzam sytuację i skontaktuję się przez email, być może z adresu zapasowego na gmail.
Witam, u mnie również cisza na maila ?
Zamówienie z 01.05.2016r. nr 2016/05/500
Michał
Czy porównywałeś może kiedyś aktualne oferty mobilnego internetu w tabelce ? może myli mi się z ofertą aero ?
Nie, nie robiłem takiego zestawienia. I raczej pełnego przeglądu nie będzie. Tylko wybrane pakiety i wybrane oferty prepaidowe, które wydają mi się ciekawe. Pełen przegląd nie ma sensu – mnóstwo roboty, przydatność taka sobie, a zwłaszcza oferta abo to bezsens, bo przecież można negocjować.