Kontakt
Można się ze mną skontaktować na szereg sposobów.
- Sklep JDtech: sklep@jdtech.pl
- Tematy związane z Aero2: jak@danecki.net (koniecznie z dopiskiem Aero2 w temacie)
- Projektowanie stron internetowych: design@jdtech.pl
Zawsze jednak zachęcam do skorzystania spisu najczęściej zadawanych pytań o Aero2.
Poza tym można mnie także znaleźć na wszystkich podstawowych komunikatorach internetowych (od GG, przez ICQ, MSN, aż po Skype): wystarczy poszukać mnie w katalogu użytkowników danego systemu po imieniu i nazwisku: Jakub Danecki
W miarę możliwości staram się odpowiedzieć na wszystkie pytania i uwagi, ale zachęcam do korzystania z forum.jdtech.pl, gdzie można uzyskać pomoc od społeczności powstającej wokół bloga.
We wszystkich innych kwestiach proszę o kontakt na adres jak@danecki.net.
UWAGA: funkcja komentarzy poniżej nie jest przeznaczona do zadawania pytań technicznych (proszę o korzystanie z forum lub komentarzy pod pasującym do zadawanego pytania artykułem), a powinna być stosowania do wymiany informacji na temat kontaktu z autorem bloga.
Cześc. Dawno mnie tu nie było przed laty kupiłem tutaj modem play (taki biały na fioletowym pasku napisane play) , padł już dawno, czy jeszcze sklep tu funkcjonuje? tylko nie wiem czy karte mam jeszcze aktualną do aero, była wymiana w pewnym momencie na inną kartę sim, i to zrobiłem, ale później już odpuściłem.
Wymiana kart była przeprowadzana tylko raz przez Aero2 i od tamtego momentu nie była już nigdy więcej potrzebna, a więc karta na pewno jest OK!
Natomiast co do modemu (lub innego urządzenia dostępowego) to sytuacja również jest bardzo prosta (jest tak już od wielu lat, a dokładniej od momentu, gdy Aero2 rozluźniło swoje ograniczenia dostępowe i zaczęło wpuszczać ogólnie wszystkich swoich użytkowników znajdujących się w zasięgu sieci Plusa), w uproszczeniu karta powinna zadziałać w niemal każdym urządzeniu, czy będzie to smartfon, modem czy też router z wbudowanym modemem (oczywiście przy założeniu, że użytkownik znajduje się w zasięgu sieci Plus, a urządzenie nie ma założonego simlocka ograniczającego dostęp na inną sieć).
Ważne! jako punkt dostępowy APN należy ustawić: "darmowy"
Panie Jakubie nie mogę zlikwidować usługę zawsze bez limitu na PLN.Mam telefon na kartę o numerze 512642376 na Wojciech Ptaszyński 16 05 57……pesel. Wczoraj skończył się termin tej usługi i doładowałem się za 10 zł i to też mi zabrali.Piszą że mam zero na koncie i rozmowy mogą być tylko przychodzące i esemesy.Jestem zbulserwowany.Nie chcę tej usługi bo nie mam internetu.
Takie pytania oczywiście do mnie wysyłać nie ma sensu, bo ja nie mam bezpośredniego kontaktu z żadnym z operatorów.Z opisu nie wynika nawet o jakiego operatora chodzi ani o jaką usługę, bo takiej nazwy używał zarówno Orange jaki Plus.