Aero2 – dobre wieści dla oczekujących
Jeszcze kilka dni temu donosiłem, że czas oczekiwania na odbiór karty się wydłuża. W zasadzie ze wszystkich stron dochodziły znacznie gorsze wiadomości: w zasadzie nikt nie zgłaszał, że udało mu się odebrać kartę po 29tym czerwca – ale tej informacji nie bardzo udało mi się potwierdzić. Na podstawie doniesień o braku wydzielonego biura obsługi klienta w Aero2 i wiedzy, że zajmują się tym najwyżej 2 osoby pojawiły różne teorie wyjaśniające opóźnienia.
Niektórzy podejrzewali, że po prostu ekipa zajmująca się kartami SIM poszła na urlop. Ja osobiście obstawiałem po prostu dużą liczbę zgłoszeń, która zalała firmę. Niedawno pojawiła się także koncepcja, że po prostu operatorowi skończyły się karty SIM i stąd cały problem.
Niezależnie od tego, co było przyczyną tych problemów wygląda na to, że karty znowu są wydawane: wczoraj i dziś potwierdzenie przygotowania kart SIM otrzymały niektóre z osób, które złożyły swoje formularze i wysłały przelewy 29 czerwca.
Dodatkowo wygląda na to, że obsługa biura zaczęła także odpowiadać na telefony, a także poprawiła obsługa adres email i wiele osób otrzymało odpowiedź na zapytania o stan realizacji zamówienia. O ile BOK nie podaje konkretnego czasu oczekiwania i każe czekać na powiadomienie, o z komentarzy na tym blogu oraz wpisów na forach, takich jak bez-kabli wiem, że czas oczekiwania wynosi teraz mniej więcej 14-16 dni roboczych.
PS: Oczywiście życie zweryfikowało moje wyliczenia i już wiadomo oficjalnie, że przyczyną opóźnień jest brak kart SIM.
Wczoraj w BOK uzupełniłem brakujący dokument i kartę mają mi przesłać pocztą za ok.3 tygodnie.Moja wina i niedopatrzenie spowodowało że czekałem od listopada ub.roku.
To jest bardzo ważna informacja – dlatego tak bardzo warto zwrócić uwagę na precyzyjne wypełnienie wszystkich czynności – i dlatego mój opis jest taki długo i na pierwszy rzut okan zagmatwany.
to sa kpiny ,wysłałem pieniądzew grudniu ,moze ktoś wie jak interweniować ,dodzwonić się nie mogę do nich ?
Jeżeli złożyłeś wniosek i wysłałeś przelew w grudniu, to dostawa karty powinna odbyć się między 20 stycznia, a 29 lutego. Sprawdź tabeli realizacji zamówień na stronie Aero2. Interweniować możesz w zasadzie tylko przez UKE, bo kontakt bezpośredni jest ograniczony – mało komu udaje się dodzwonić.
złożyłem wniosek i wpłatę 1 lipca dziś jest 12 sierpień i dalej nie mam ani karty ani powiadomienia że mogę odebrąć
To napisz do nich maila z zapytaniem o co chodzi – już powinni dawno przetworzyć twoje zgłoszenie.
wniosek i przelew -> 1 lipca, kartę odebrałem dopiero wczoraj, 2 sierpnia, panienki miały 2 segregatory, więc znaczna ilość kart się pojawiła..cierpliwości dla oczekujących ps. dzwonienie nic nie daje, wizyty osobiste też na wiele się nie zdały , trzeba było odczekać swoje…
Tydzień temu Jpd na forum ,Aero2 – wydłuża się czas oczekiwania na kartę SIM’ pisał:
/Dopytałem się też, czy przypadkiem nie skończyły im się karty sim (taką informację przeczytałem gdzieś na forum) – odp. "brakuje kart, ale w momencie kiedy się kończą zamawiamy kolejne z zagranicy ". Przewidywany okres oczekiwania wynosi 2 tygodnie/.
Do tego dochodzi informacja na twisterze od Macieja Bębenka /Czekającym na „Darmowy Internet” z #Aero2 zalecam cierpliwość: SIM-y będą dostępne najwcześniej w ostatnim tygodniu lipca/.
Teraz info z forum szerokopasmowego i układanka złożona –po prostu kart na razie nie ma czyli mamy posprzątane.
Tydzień temu Jpd na forum ,Aero2 – wydłuża się czas oczekiwania na kartę SIM’ pisał:
/Dopytałem się też, czy przypadkiem nie skończyły im się karty sim (taką informację przeczytałem gdzieś na forum) – odp. "brakuje kart, ale w momencie kiedy się kończą zamawiamy kolejne z zagranicy ". Przewidywany okres oczekiwania wynosi 2 tygodnie/.
Do tego dochodzi informacja na twisterze od Macieja Bębenka /Czekającym na „Darmowy Internet” z #Aero2 zalecam cierpliwość: SIM-y będą dostępne najwcześniej w ostatnim tygodniu lipca/.
Teraz info z forumszerokopasmowego i układanka złożona –po prostu kart na razie nie ma czyli mamy posprzątane.
No to rewelacja (informacja Marcina). Złożyłem na początku lipca i jeżeli do końca lipca nie otrzymam informacji, że karta jest żądam zwrotu kasy, nie będę żebrał o coś, co miało być dostępne. Mam abonamenty z Plusa i Era (T-Mobile), obejdę się bez trzeciego, darmowego, którego nie ma.
Najgorsze, że procedura zwrotu jest w praktyce nie opisana. Napisałem już do BOK jak taka operacja może wyglądać.
Dzięki Aaa, jesteś kolejnym "źródłem” które potwierdza że korek zaczął się 29.06 – z innych znanych mi wpisów również wynika ze Ci którzy złożyli wnioski przed 29.06 (a nawet niektórzy którzy złożyli wnioski tego dnia w godzinach porannych) – wcześniej czy później karty dostali. Obstawiam ze po prostu skończyły im się SIMy i trzeba czekać na dostawę…
Już się nie łudzę – czekam 20 dzień, i chyba jeszcze trochę poczekam…
U mnie terminy wyglądały tak: 27.06 przelew + zgłoszenie via mail, 5.07 dostałem maila że nie dostali mojej wpłaty (odesłałem skan potwierdzenia przelewu), 11.07 dostałem mail z informacją że karta gotowa do odbioru
Ja również oczekuje infirmacji – nic mnie tak nie irytuje jak jej brak. Racjonalne argumenty – czasem nawet takie na które mozna sarkać – zawsze sa lepsze niż nic. Poczekac moge – nie powiem zebym był zadowolony, ale mogę – jednak uważam ze prawo do informacji mam. I jesli coś miałbym, czy bedę skarżył do UKE, to własnie to.