Aero2 – podobno jest nas już ponad 300!
Telepolis.pl donosi, że do 29 czerwca w sumie 300 osób wyraziło zainteresowanie Aero2 i wysłało wypełniony formularz rejestracyjny. Co prawda vortal określił to mianem dużego zainteresowania, ale najprawdopodobniej wynika to z faktu, że w ciągu 4 dni 300 osób przewinęło się przez biuro operatora na ul. Lwowskiej w Warszawie – dla pracujących tam (przemiłych skądinąd) pań z pewnością nie była to lekka praca.
Jeżeli przyczyniłem się do zwiększenia ilości pracy tych pań, to mam nadzieję, że przy okazji przyczyniłem się do większego porządku wśród składanych zleceń przestrzegania procedury.
W między czasie poprawiona została nieco procedura rejestracji, gdzie dzięki uściśleniu opisu przelewu i konieczności dołączenia kopii dokonania przelewu łatwiej będzie operatorowi poskładać poszczególne elementy układanki od każdego chętnego.
W międzyczasie udało mi się sprawdzić działanie usługi poza Warszawą w takich miastach, jak Wyszków i Ostrołęka. Wiemy także, że usługa ta nie działa w sieci LTE 1800MHz realizowanej przez tego samego operatora dla Cyfrowego Polsatu – nie jest to zaskakująca informacja, gdyż Aero2 jest zobowiązane to realizacji usługi UBDI w sieci LTE pracującej na częstotliwości 2,6GHz.
Jednocześnie powoli rozwija się w sieci zainteresowanie tematem na portalach, vortalach w komentarzach, blogach oraz przede wszystkim forach takich, jak bez-kabli.
Zródło: telepolis, własne
Co ciekawe – i co było do przewidzenia – system dystrybucji kart obudził rynek. Ludzie w Polsce potrafią liczyć i nie dziwne ze zwietrzyli biznes. Widziałem kilka ofert na różnych forach – dotyczących zlecenia odbioru (wystąpienia wobec AERO 2 jako pełnomocnik osoby aplikującej) karty SIM za odpłatnością. Oraz oferty podjęcia się takiej usługi. Oto przykład – ktoś daje 20 pln za odebranie jego karty i wysłanie na jego adres ( http://oferia.pl/zlecenie/item174989-odbior-karty… ). Czysty biznes i ekonomiczne myślenie w jednym. Jak ktoś mieszka w Szczecinie to za bilety kolejowe do warszawy i z powrotem – w wariancie najtańszym Interregio – zapłaci koło stówy i zmarnuje 16 godzin, i to jak nie będzie strajku, albo awarii…
Polacy to zaradny naród… ale Polska to nadal kraj absurdów – rzeczywistość polityczno-ekonomiczna się zmienia ale mentalność wszelkiej maści decydentów pozostaje ta sama…
Sam osobiście dostałem kilka ofert pośredniczenia, jednak nawet gdyby się za to zabrać, to 20 PLN daje niewielki zysk (koszty to dojazd – nawet lokalny kosztuje, list polecony, drukowanie papierów i reszta logistyki – w kieszeni wiele nie zostanie), a do tego całkiem spore ryzyko niewywiązania się Aero2 z przetworzenia zamówienia w jakimkolwiek sensownym czasie.
Jak będzie popyt to będzie i podaż – cena na pewno sie urynkowi. Myślę że jeśli AERO 2 nie zmieni systemu dystrybucji kart, to można zaryzykować tezę że jakieś 50 pln za taka przysługę (nawet bez kosztów wysyłki, bo dziś to jakieś 4 zł za polecony) to będzie przyzwoity zarobek, a zarazem nie będzie to dla potencjalnego zainteresowanego BDI AERO2 wygórowana cena – zwarzywszy na koszty dojazdu do Warszawy no i stratę czasu…
Gorzej z jakością obsługi w BOK AERO 2 – faktycznie, nie wiadomo ile czasu będzie zajmowało im wydawanie kart w przyszłości, na razie nie wygląda to optymistycznie…
U mnie 10 dzień:( Ale obstawiam ze nie wyrobią sie w 14 dni… roboczych. Zauważyłem, przeglądając inne fora ze korek zaczął się w okolicach 27.06 – musiał być wtedy wysyp formularzy, chyba ze spółka zaczęła stosować jakąś strategię postępowania z aplikacjami. W każdym razie jeden z forumowiczów, który złożył formularz 26.06, kartę dostał po 5 dniach, inny który złożył 27.06 czeka do dziś…
W sieci zaczęła się wtedy gorączka informacyjna: wykop, facebook i kilka innych. Także tu na blogu zaczął się wtedy wzmożony ruch w tym temacie. I stąd przeciążenie. Do tego ktoś podrzucił temat, że karty im się mogły skończyć – ale zamówienie nowych (i/lub dowiezienie) to kwestia max kilku dni.
Coraz bardziej drażni mnie to czekanie. 9 dni to już przesada. Ciekawe ilu klientów w płatnej ofercie by miał Cyfrowy Polsat jak by wprowadził takie durne procedury. Zatrudnienie dwóch pań do obsługi 38 mln. polaków to jakieś nieporozumienie.
Problem w tym, że to jest usługa BEZPŁATNA w odróżnieniu od pozostałych elementów oferty Cyfrowego Polsatu. I stąd pewnie taki poziom obsługi. Ale z pewnością współczuję paniom tam pracującym.
7 dzień – czekam od 1 lipca i czytam wasze komentarze, bo wiem, że pewnie będę po was. A skoro wy jeszcze nie macie, to ja tym bardziej… :/ pozdr.
Ja czekam od 28 czerwca…
od 6.07 i widzę że …. poczekam
Witam,
U mnie 9 dzień czekania na kartę AERO 2 (od 29.06) A co u was?
Pozdro
No, wreszcie znalazłem miejsce gdzie jest nas więcej i można się pożalić
Podobnie jak część z Was czekam od 29.06, a przez brak jakiegokolwiek kontaktu z ich strony również szukałem winy u siebie – a to, że nie zgodziłem się na marketing, a to że wysłałem formularz nie w takim formacie, ze złego konta emailowego itp. itd.
Teraz chociaż wiem, że jest nas więcej i problemem nie są nasze ewentualne błędy ale lekceważące podejście firmy Aero2 do klientów.
Cóż… czekamy….
Uwagi co do czasu oczekiwania są tak ostatnio częste, że napisałem o tym w innym wpisie: http://jdtech.pl/2011/07/aero2-wydluza-sie-czas-o…
miałem te same rozterki -że to moja wina – ale na kilku forach przeczytałem ze inni maja tak samo, wiec to nie nasza wina – tylko… ICH!
Cóz… nie mamy wyjścia… czekamy -do bólu. A boli, bo widac musi (sic!).