Aero2 – jest interaktywny formularz zamówienia
Przed chwilą natknąłem się na interaktywny formularz zamawiania UBDI utworzony przez Aero2. Na specjalnej stronie operator przygotował formularz, który można wypełnić bez konieczności ręcznego mocowania się z długopisem nad wydrukowanym PDFem. Jak niektórzy zauważyli przygotowałem wcześniej własną wersję interaktywnego PDFa w procedurze, którą opublikowałem tutaj. Wygląda na to, że niedługo nie będzie to już potrzebne.
Zapraszam do zapoznania się z działaniem tego nowego i znacznie ułatwiającego życie abonentów rozwiązania.
Formularz Interaktywny znajduje się w specjalnie utworzonej poddomenie bdi.aero2.pl (połączenie szyfrowane). Po przejściu na tę stronę naszym oczom ukaże się bardzo zgrabnie przygotowany formularz, który prowadzi nas za rączkę:
Jak widzimy umożliwia on tylko zamówienie przesyłki z wysyłką pocztową – także na inny adres, niż ten podany w dowodzie osobistym.
Po poprawnym wypełnieniu wszystkich pól pojawi się potwierdzenie przyjęcia z prośbą o potwierdzenie zamówienia:
Jednocześnie na wskazany adres email przyjdzie wiadomość następującej treści:
Szanowni Państwo,
Dziękujemy za wypełnienie Wniosku o Bezpłatny Dostęp do Internetu.
W celu potwierdzenia poprawności adresu poczty elektronicznej prosimy o kliknięcie w poniższy link.
Kliknięcie na poniższy link stanowi potwierdzenie złożenia Wniosku. Link będzie aktywny przez 24 godziny od chwili wprowadzenia Wniosku. Brak potwierdzenia spowoduje, że Państwa Wniosek zostanie anulowany, a Państwa dane usunięte z naszego systemu.
Potwierdzam złożenie zamówienia.W przypadku problemów z aktywacją (np. blokowanie otwierania łączy przez klienta poczty) prosimy w wklejenie poniższej zawartości do paska adresu przeglądarki internetowej i wciśnięcie klawisza Enter.
„https://bdi.aero2.pl/activation.php?act_code= xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx” Pozdrawiam,
Biuro Obsługi Klienta
Aero 2 Sp. z o.o.
Teraz oczywiście musimy wykonać instrukcję, czyli kliknąć w odnośnik Potwierdzam złożenie zamówienia albo skopiować odnośnik i wkleić go ręcznie do ulubionej przeglądarki (koniecznie bez cudzysłowów). W przeglądarce zobaczymy następującą stronę:
Wypełniony Wniosek można również pobrać bezpośrednio tutaj
Pozdrawiam,
Biuro Obsługi Klienta
Aero 2 Sp. z o.o.
Warto od razu pobrać wniosek klikając napis tutaj, ponieważ czasem emaile z załączonymi PDFami potrafią wylądować w spamie.
Po potwierdzeniu naszego adresu email i wniosku otrzymamy kolejną wiadomość email z załączonym PDFem wniosku do wydrukowania oraz instrukcją, która tłumaczy zawiłości ostatniego etapu procedury:
Szanowni Państwo,Dziękujemy za wypełnienie Wniosku o Bezpłatny Dostęp do Internetu.
Informujemy, że karty SIM Bezpłatnego Dostępu do Internetu przygotowywane są po otrzymaniu kompletu dokumentów zgodnie z zasadami podanymi na stronie www.aero2.pl/bdi-2.html.
O terminie realizacji Wniosku, decyduje data zakończenia całej procedury BDI: wpłata Depozytu i opłaty pocztowej na konto Aero2, dostarczenie podpisanego w 2 miejscach oryginału Wniosku i kopii dokumentu tożsamości poczta tradycyjną na adres korespondencyjny podany niżej.
Zgodnie z zasadami udostępniania Bezpłatnego Dostępu do Internetu, po weryfikacji dokumentów i przydzieleniu karty SIM poinformujemy Państwa e-mailem o wysyłce karty SIM listem poleconym na adres podany we Wniosku.
Załączony do niniejszej korespondencji Wniosek, należy wydrukować i podpisać w dwóch miejscach oraz wraz z kopiami dokumentu tożsamości i wniesionych opłat niezwłocznie wysłać
pocztą tradycyjnąna adres:
Aero2 Sp. z o.o.
Bezpłatny Dostęp do Internetu
ul. Trembeckiego 11A II piętro
35-234 RzeszówPrzypominamy, że wpłaty należy realizować zgodnie z poniższymi zasadami:
1. Depozyt w wysokości 20,00 zł na konto o numerze:
24 1680 1248 0000 3000 1872 7122 – w tytule przelewu należy podać swoje dane (imię, nazwisko i nr PESEL).
2. Opłata pocztowa w wysokości 7,00zł na konto o numerze:
74 1680 1248 0000 3000 2077 9227 – w tytule przelewu należy podać swoje dane (imię, nazwisko i nr PESEL).
Informujemy, że prawidłowe opisanie wpłat ułatwia weryfikację Wniosku.
Z uwagi na bardzo duże zainteresowanie Bezpłatnym Dostępem do Internetu nie możemy potwierdzić dokładnego czasu oczekiwania. Na stronie www.aero2.pl/bdi.html prezentujemy aktualne stany magazynowe kart SIM i szacowany harmonogram realizacji przyjętych Wniosków.
Prosimy czekać na e-maila z informacją o wysyłce karty SIM. Jeśli zgodnie z harmonogramem e-mail nie zostanie wysłany prosimy o kontakt pod adresem bok@aero2.pl.
Pozdrawiam,
Biuro Obsługi KlientaAero 2 Sp. z o.o.
Do wiadomości dołączony jest interaktywny formularz PDF z wypełnionymi polami, który wygląda w zasadzie bardzo podobnie do tego, który przygotowałem w ramach mojego opisu procedury:
W tym momencie kończy się zadanie interaktywnego formularza – otrzymany plik PDF drukujemy, podpisujemy tradycyjnie, długopisem i odsyłamy zwykłą pocztą do operatora – szczegóły opisałem w osobnym artykule.
2013.09.15 – aktualizacja procedury
jeśli popelnilem blad w wypelnianu wnosku ale już go wyslalem to jak mogę ten blad skorygować
O którym etapie mówisz? Wysłałeś już pocztą to nich?
Na druczku do wpłaty na konto w nazwie odbiorcy(nad numerem konta) co trzeba wpisać
Wystarczy "Aero2 sp. z o.o." – można też podać pełen adres na lwowskiej w wwie, ale podanie innego adresu (np.. tego w Rzeszowie) także nie będzie błędem.
Witam, dostałem e-mail a wniosku w pdf nie ma złączonego
Który email dostałeś? Procedura w sumie to 3 emaile: http://jdtech.pl/2011/09/aero2-jest-interaktywny-…
Można wydrukowany, podpisany i zeskanowany formularz wraz z zeskanowanym dokumentem tożsamości przesłać w załączeniu mailem? Przy wypełnianiu wniosku już było raz załączone potwierdzenie wpłaty kwoty depozytu i przesyłki, więc po co drugi raz im to wysyłać?
Z dwóch powodów życzą sobie wersji papierowej:
1. Skan podpisanego dokumentu nie jest równy mocą prawną dokumentowi w wersji papierowej. Nie da się też podpisać umowy z operatorem komórkowym ani bankiem wysyłając skan podpisanej umowy.
2. Chodzi także o to, żeby było trudniej. Prosta metoda zniechęcania potencjalnych użytkowników.
Oczywiście skany można spróbować wysłać emailem, ale na 100% zostaniesz zignorowany.
ciekawe, że można założyć konto w banku smsem, a tu trzeba sie bawic w skany i xera
Są dwa banki, które to oferują, ale one na tym zarabiają. Natomiast w przypadku Aero2 każdy klient do strata dla Aero2 – każdy zniechęcony klient to wymierna korzyść
no troche kasy odłożyli. każdy 20 zeta i zebrała sie niezła kupka. nawet z samych odsetek
a i rynek modemów na tym skorzystał
Bardziej jednak na komercyjnych ofertach – modemów w tym czasie nawet Play sprzedał więcej w ramach abonamentów.
Spróbuj policzyć koszt zatrudnienia kilku(nastu?) osób do obsługi tych zamówień i z tej kupki zrobi się znacznie mniejsza kwota, zakładając oczywiście, że przesyłane przez użytkowników dane nie kosztują nic.
Widzę tylko pole do wczytania potwierdzenia wpłaty depozytu, w formularzu nie ma chyba miejsca na wczytanie potwierdzenia wpłaty za przesyłkę.
Faktycznie – poprawiłem to jak i uaktualniłem kilka drobiazgów.
Wpłaciłem 20 i 7 zł na podane konta. 2 godziny temu wypełniłem formularz https://bdi.aero2.pl/ – pojawił się komunikat, że wysłano. Nie otrzymałem żadnego e-maila. Co teraz ?
Polecam lekturę: http://jdtech.pl/2011/09/aero2-jak-zdobyc-karte-s… – tam jest rozwiązanie.
jak wydrukować ten wniosek? dziwny jest ten plik, otwiera się pół godziny i zawiesza się program, i tak już kilka razy eh
O którym pliku mowa? Formularzu interaktywnym, czy PDFie, który potem przyszedł pocztą?
Pisałam o tym pdf, który przyszedł w mailu, bardzo długo się otwiera i wczytuje, a jak już się wczyta i zaczyna drukować to nie drukuje się cały, tzn. nie drukują się żadne dane osobowe (typu nazwisko, pesel, mail), ani nr zamówienia, do tego nie drukuje się cała strona a jedynie 2/3 Chyba wydrukuję sobie pusty formularz z ich strony i ręcznie to wszystko przepiszę, żeby wysłać. Mam nadzieję, że to przyjmą.
Nigdy nie miałem problemu z tymi plikami PDF – albo masz uszkodzony plik PDF, albo czytnik PDF, albo skrajnie wolny komputer.
Inne pliki pdf otwierają się i drukują bez problemu, więc winny jest ten plik, ale nie wiem czy jest uszkodzony, czy w czym jest problem :/
Wypełniając formularz elektroniczny zamówienia jakiego typu pliki można załączyć w polu potwierdzenia wpłaty, czy może to być plik JPEG ?
Formularz przyjmuje następujące rozszerzenia/formaty plików: *.pdf, *.jpg, *.gif, *.doc, *.docx, *.odt
Wczoraj dokonałem przelewów w wysokości 20PLN i 7PLN na wskazane, dziś wziąłem się za wypełnianie formularza i na końcu są kwestie przetwarzania danych osobowych itp. Rozumiem, że nie zgadzając się nie będzie problemu z wyrobieniem karty? Skoro była taka opcja i formularz został wygenerowany to chyba wszystko ok prawda?:) Teraz dokumenty i wio? Jeszcze ostatnia kwestia – jak wypełniamy tabelkę w kategorii "podpisy" na samym końcu, bo nie bardzo wiem co wpisać w kategorii "operator/dystrybutor"???
Nie ma obowiązku udzielania zgód na przetwarzanie danych osobowych i mimo nieudzielenia zgody karty SIM są wydawane normalnie. Operator/dystrybutor zostawiasz puste (tu podpisuje Aero2 lub Sferia). Podpisujesz dwa razy – pod tabelką oraz pod całym formularzem.