Home > Wiadomości > dbNET – Modemy z promocji październikowej już docierają do klientów

dbNET – Modemy z promocji październikowej już docierają do klientów

Wreszcie. Stało się. Pierwsze modemy Huawei E173u-2 (wraz z obowiązkowym starterem Play 1GB) uzyskane w ramach październikowej edycji promocji Deutsche Banku II urodziny dbNET dotarły do wyczekujących ich niecierpliwie klientów. Jeżeli więc spełniłeś/spełniłaś wszystkie wymogi regulaminowe opisane tutaj, to spodziewaj się w najbliższym czasie przesyłki listowej z zadeklarowaną wartością ze swojego banku.

Przesyłki są wysyłane zwykłą pocztą (a nie kurierem, jak spodziewali się niektórzy, jednak jest to zgodne z zapisami regulaminu) z następującego adresu:

Piksel (Magazyn Deutsche Bank)
ul. Kosiarzy 3
30-731 Kraków

Przesyłka ma zadeklarowaną wartość 100 PLN.

Poniżej zdjęcia przykładowych przesyłek i ich zawartości (podziękowania dla Mariusza i Christophera):

Koperta z modemem z Deutsche Banku

Jak widać przesyłka została wysłana Pocztą Polską z potwierdzeniem odbioriu i zadeklarowaną wartością 100 PLN

Koperta z przesyłką z Deutsche Banku

A tu inny przykład - jak widać wszystkie przesyłki idą Pocztą Polską

Zawartość przesyłki z Deutsche Banku

A w środku przesyłki znajdziemy dokładnie to, co powinno w niej być :)

Czy wy także dostaliście czarne modemy? Czy też rozsyłane są różne kolory?

Jak słusznie zauważył Marcin, w komplecie znajduje się starter Play Online na Kartę. Wszystkim, który zamierzają z niego korzystać polecam zapoznanie się z informacją o taryfie nowy Play Online na Kartę All Inclusive i ewentualne jak najszybszą zmianę na tę taryfę za pomocą kodu *163#. Artykuł na JDtech o POnKAI, oraz oryginalna informacja na stronie Play.

Przypominam, że przesyłki są wysyłane w tej chwili do osób, które brały udział w pierwszej edycji promocji, która zakończyła się 31 października 2011 i otrzymały potwierdzenie uzyskania modemu, które były wysyłane od 22 grudnia 2011.

Data pierwszej publikacji 2012.01.14
Kategorie:Wiadomości
  1. Perper
    Styczeń 31st, 2012 at 19:29 | #1

    Witam wszystkich. Ja nie dostałem ani modemu ani nawet potwierdzenia na e-mail. Dzwoniłem do db banku, ale na infolinii nie wiedzą czy dostanę ten modem czy nie i nie potrafią mi nawet wskazać kto by wiedział. Zupełnie olewczy stosunek do klienta ("złapałeś się na promocję to teraz mamy cię w nosie"). Przeglądałem papiery od konta (umawa, etc.) i nie mam tam świstka, który by mówił, że brałem udział w promocji, choć zakładałem konto w październiku i zaznaczałem opcję, że chcę wziąć w niej udział. Mogę mieć więc problem z wyegzekwowaniem tego modemu od banku. Pytanie do osób, które dostały potwierdzenie – czy macie u siebie jakiś świstek, który by potwierdzał wasz udział w promocji?

    • Styczeń 31st, 2012 at 19:55 | #2

      sprawdzalem – w otrzymanej umowie nie ma wzmianki o promocji.
      Co do "olewczego" stosunku, to raczej Ty zlekcewarzyles sprawe.
      W regulaminie byla informacja, ze do 23grudnia powinienes otrzymac zawiadomienie o przyznaniu nagrody. Jezeli takiego zawiadomienia nie dostales, nalezalo wniesc reklamacje.
      Do dnia dzisiejszego uplynelo ponad miesiac, prawe wszytkie modemy dostarczone, wyslali zawiadomienia do nastepnej promocji, a Ty sie dopiero obudziles?
      jezeli sam nie pilnujesz swojego interesu, to kto ma to za ciebie zrobic?

  2. gosc
    Styczeń 24th, 2012 at 18:03 | #4

    a co z dowodem zakupu? nie ma go w zestawie, a zdaje się by oddać na gwarancję potrzebna jest poprawnie wypełniona gwarancja (jest) plus dowód zakupu – paragon, faktura (nie ma)

    • Styczeń 24th, 2012 at 18:32 | #5

      Potrzebny jest co najmniej jeden z tych dokumentów – oba nie są wymagane jednocześnie.

  3. Tomasz
    Styczeń 22nd, 2012 at 18:21 | #6

    tak to jest jak cos jest za darmo. Spelnili niby wymaganie że mają zdobyć odpowiednie pokrycie kraju, licznik ruszył i teraz mają to w pompie czy będzie to chodziło czy nie.

    • Styczeń 22nd, 2012 at 19:36 | #7

      Nie mogą sobie tak olać działania, bo są współczynniki niezawodności, które musi spełniać ich sieć. UKE to regularnie testuje.

  4. Jurand
    Styczeń 20th, 2012 at 17:37 | #8

    Nadajnik skuty lodem, czy już tak będzie: http://www.speedtest.pl/test/34606067 ? Lipa :/ Chodzi jak krew z nosa

    • Jurand
      Styczeń 20th, 2012 at 17:44 | #9

      Jeszcze jeden, żeby nie było że to wyjątek http://www.speedtest.pl/test/34606819 .Chyba już po zawodach…

      • Paweł
        Styczeń 20th, 2012 at 18:01 | #10

        Mam podobnie w Toruniu, albo nie mogę się połączyć, albo łączy ale "brak dostępu do internetu", albo chodzi na takich prędkościach jak u Ciebie… też nie wiem co się dzieje…

    • jaro
      Styczeń 20th, 2012 at 20:45 | #11

      w Łodzi też problemy, chwilowe miejmy nadzieję- bo jak mówią ta umiera ostatnia

  5. Zyzio
    Styczeń 20th, 2012 at 16:01 | #12

    Skończyły się zapasy tego modemu i teraz trzeba dać nowszy i droższy. No i jest kłopot, co tu zrobić, bo gorszego dać nie mogą, bo będzie awantura, a lepszy jest za drogi. No i jak się nie obrócą, plecy z tyłu :) No, dobra, to takie moje fantazjowanie. Założyłem konto w promocji listopadowej i liczę, że nie będę musiał czekać do czerwca :)

    • Styczeń 20th, 2012 at 17:22 | #13

      hehe niezly scenariusz

      swoja droga, jesli bank sie nie wyrobi z dostarczaniem modemow w regulaminowym terminie to i tak bedzie awantura

      • Styczeń 20th, 2012 at 18:42 | #14

        Skoro oni nie wyrobia sie w terminie niedotrzymujac umowy, to czy klienci moga zrobic to samo i np rozwiazac umowe przed czasem (bardziej dotyczy promocji listopadowej, gdyby podobna sytuacja wystapila)

        • Styczeń 20th, 2012 at 20:01 | #15

          poczytaj regulamin, na ktory sie zgodziles

          jedynie mozesz zlozyc reklamacje

          oczywiscie mozesz zrezygnowac z tzw. nagrody (wystarczy jej nie odebrac) i zamknac konto

          • Styczeń 21st, 2012 at 01:55 | #16

            Reklamacje mozna zlozyc, ale jezeli jedna strona lamie warunki umowy, to czy druga strona jest dalej taka umowa zwiazana? Powiedzmy, ze spozniaja sie z wysylka 6miesiecy – ja nie dostane nagrody, zadnego odszkodowania, a mimo tego wszytko jest OK?
            W sumie mnie ten problem nie dotyczy, wiec chyba nie ma sensu gnebic tematu.

          • Styczeń 21st, 2012 at 02:10 | #17

            heh nie jestem prawnikiem, regulamin promocji pazdziernikowej byl co najmniej dziwnie skonstruowany, ale jak widac po listopadowej nie byla to konstrukcja wystarczajaco korzystna dla banku

            psy na nich zaczne wieszac jak nie zobacze modemu za 2-3 tygodnie

  6. jaro
    Styczeń 20th, 2012 at 15:58 | #18

    To fakt że dają du…… i można powiedzieć na początku ech doyczlany jedne

  7. kris
    Styczeń 20th, 2012 at 15:01 | #19

    Uwaga moze byc ZONK, male zatwardzenie w DB :)

    Dostalem 3min temu maila ze maja problemy z wysylka modemow (pewnie problem w ilosci modemow) w zwiazku z duzym zaintersowaniem, obiecuja ze kazdy dostanie swoj modem i prosza o cierpliwosc.
    Zakladalem konto chyba 12.10 a umowe miala aktywna od 20.10 i modemu nadal nie ma (tak dostalem mail ze spelnilem warunki).

    • jasiek
      Styczeń 20th, 2012 at 16:37 | #20

      studentów niech zatrudnią do pomocy sknery jedne ;-)

    • Styczeń 20th, 2012 at 17:30 | #21

      no i jest nowa informacja :) u mnie z godziny 14.45 to jest juz 3 mail w zwiazku z modemem
      "…w zwiazku z bardzo duzym zainteresowaniem… …wystapily opoznienia w dostarczaniu modemow…" itd.
      wczesniej dostalem 2 maile z potwierdzeniem spelnienia warunkow, wiec podejrzewam, ze problemy zaczely sie juz w grudniu

      tym razem jpeg w zalaczniku ma tylko 50kB (wczesniejsze wersje mialy po ~250kB)

      • derwic
        Styczeń 20th, 2012 at 18:52 | #22

        Dla mnie to wielka porażka banku. Przecież już na koniec października wiedzieli ile będą potrzebować modemów-nagród. A jesli zabrakło ich na etapie wniosków z 10-12 dnia października to po prostu kaszana WIELKA. Co z edycją listopadową i grudniową? Słaba obsługa baaardzo…

        • Styczeń 20th, 2012 at 19:06 | #23

          Napisałem o tym newsa. Podejrzewam, że będzie dostawa modemów i problemu nie będzie, ale faktycznie nie wygląda to zbyt dobrze wizerunkowo – przecież od 2 miesięcy wiedzą, ile modemów mają wysłać.

    • Kris
      Styczeń 25th, 2012 at 13:26 | #24

      Po 5 dniach od napisania o tym "zonku" dostalem modem, ale biały :] pudelko tez biale (jak wyzej widac byly tez fioletowe z czarnym modemem). Takze wszystkich maruderow prosze o STFU ;) Bo nie dosc ze dostaliscie cos za darmo to jeszcze atakujecie DB.

  8. rymi
    Styczeń 20th, 2012 at 15:01 | #25

    dostalem maila, zeby sie nie martwic, ze dostana wszyscy modemy, ktorzy spelnili warunki tylko maja male opoznienie z powodu duzego zainteresowania

  9. Kris
    Styczeń 19th, 2012 at 19:45 | #26

    A tu już za chwilę będzie info o listopadowej promocji.

    • Styczeń 19th, 2012 at 20:06 | #27

      Kto pierwszy otrzyma informację – proszę o cynk w komentarzach, na forum albo najlepiej foward maila do mnie – ja niestety nie dostanę żadnych powiadomień, a chciałbym informować na bieżąco.

  10. Kruk
    Styczeń 19th, 2012 at 14:58 | #28

    Czy są jeszcze osoby, które nie otrzymały modemu z październikowej promocji? Odnoszę wrażenie, że kluczem wysyłania modemów jest kolejność alfabetyczna nazwisk a nie data wypełnienia wniosku. No cóż… Pozostaje czekać cierpliwie.

    • jaro
      Styczeń 19th, 2012 at 15:19 | #29

      Też czekam, ja wypełniłem wniosek 30.11.2011 i wydaje mi się że jednak data ma tutaj znaczenie

      • jaro
        Styczeń 19th, 2012 at 15:21 | #30

        błąd błąd błąd 30.10.2011 rzecz jasna

      • Styczeń 19th, 2012 at 15:21 | #31

        Ja modem dostałem (zamówienie w połowie października), ale znajomy jeszcze nie (zamówienie ostatniego dnia promocji i umowa podpisana 20 dni później).

    • aero2waiter
      Styczeń 19th, 2012 at 15:30 | #32

      Również mam wrażenie, że alfabetycznie wysyłają, a wniosek złożyłem w połowie października

    • Styczeń 19th, 2012 at 15:41 | #33

      Nie wiem na jakiej podstawie wyciagasz takie wnioski, bo moje nazwisko zaczyna sie na litere alfabetu dalsza niz Jakuba, a modem dostalem jako jeden z pierwszych.
      Podejrzewam ze jak kazdy system kompueterowy, dane posortowane sa wg jakiegos klucza, a ludzie realizuja wysylke wg. listy.
      Wg. mnie tym kluczem jest numer wniosku. Ja zlozylem wniosek w jakies 1-2godziny po opublikowaniu promocji wiec nie dziwie sie, ze otrzymalem nagrode szybciej od innych. Moi znajomi, skladajacy wnioski pozniej, nie informowali mnie jeszcze o przesylce.

      • Tomasz
        Styczeń 19th, 2012 at 16:52 | #34

        Ja mam umowę na której jest data 20.10 i nazwisko na literę G. i nadal nie otrzymałem modemu.

      • modem do aero
        Styczeń 19th, 2012 at 23:54 | #35

        Dzięki za konkretną wiadomość, być może kolejność wniosków (umów) jest kluczem, a podobno było ich sporo. Wniosek składałem w połowie października, umowa jest z data późniejszą, a nazwisko pod koniec alfabetu, więc grzecznie czekam :-)

        • Styczeń 20th, 2012 at 00:52 | #36

          ja bym raczej stawiał na datę spełnienia warunków promocji (co poniekąd jest powiązane z datą podpisania umowy, a może raczej aktywacji konta – w moim wypadku łącznie przeciągnęło to termin o jakieś 2 tygodnie)

          jakkolwiek maile o przyznaniu nagrody otrzymałem 2, ten drugi wspomina coś o problemach technicznych:
          22.12.2011 i 4.01.2012

          no i do wczoraj tj. 19.01.2012 nie ma jeszcze ani śladu przesyłki

    • p4trykx
      Styczeń 20th, 2012 at 01:44 | #37

      ja wypełniłem wniosek 13 października a potwierdzenie o założeniu konta dostałem 21 i nadal nie mam modemu

    • Krzysio
      Styczeń 22nd, 2012 at 16:38 | #38

      W moim przypadku wniosek wysłany ok. 16/10, potwierdzenie otwarcia rachunku 21/10 i modemu nie ma. Nazwisko raczej nie ma nic do rzeczy, prędzej nr zamówienia…

Strony komentarza
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>