Home > Wiadomości > dbNET – Modemy z promocji październikowej już docierają do klientów

dbNET – Modemy z promocji październikowej już docierają do klientów

Wreszcie. Stało się. Pierwsze modemy Huawei E173u-2 (wraz z obowiązkowym starterem Play 1GB) uzyskane w ramach październikowej edycji promocji Deutsche Banku II urodziny dbNET dotarły do wyczekujących ich niecierpliwie klientów. Jeżeli więc spełniłeś/spełniłaś wszystkie wymogi regulaminowe opisane tutaj, to spodziewaj się w najbliższym czasie przesyłki listowej z zadeklarowaną wartością ze swojego banku.

Przesyłki są wysyłane zwykłą pocztą (a nie kurierem, jak spodziewali się niektórzy, jednak jest to zgodne z zapisami regulaminu) z następującego adresu:

Piksel (Magazyn Deutsche Bank)
ul. Kosiarzy 3
30-731 Kraków

Przesyłka ma zadeklarowaną wartość 100 PLN.

Poniżej zdjęcia przykładowych przesyłek i ich zawartości (podziękowania dla Mariusza i Christophera):

Koperta z modemem z Deutsche Banku

Jak widać przesyłka została wysłana Pocztą Polską z potwierdzeniem odbioriu i zadeklarowaną wartością 100 PLN

Koperta z przesyłką z Deutsche Banku

A tu inny przykład - jak widać wszystkie przesyłki idą Pocztą Polską

Zawartość przesyłki z Deutsche Banku

A w środku przesyłki znajdziemy dokładnie to, co powinno w niej być :)

Czy wy także dostaliście czarne modemy? Czy też rozsyłane są różne kolory?

Jak słusznie zauważył Marcin, w komplecie znajduje się starter Play Online na Kartę. Wszystkim, który zamierzają z niego korzystać polecam zapoznanie się z informacją o taryfie nowy Play Online na Kartę All Inclusive i ewentualne jak najszybszą zmianę na tę taryfę za pomocą kodu *163#. Artykuł na JDtech o POnKAI, oraz oryginalna informacja na stronie Play.

Przypominam, że przesyłki są wysyłane w tej chwili do osób, które brały udział w pierwszej edycji promocji, która zakończyła się 31 października 2011 i otrzymały potwierdzenie uzyskania modemu, które były wysyłane od 22 grudnia 2011.

Data pierwszej publikacji 2012.01.14
Kategorie:Wiadomości
  1. Przemek
    Luty 15th, 2012 at 11:42 | #1

    Witam, również dostałem już modem ze starterem z promocji listopadowej :-) Nie tak źle z tymi dostawami. Pozdrawiam. P.S. Kolor biały.

  2. Sławek
    Luty 15th, 2012 at 09:17 | #2

    Biały modem + karta play online 1GB/19 złotych

  3. Luty 14th, 2012 at 22:54 | #3

    Ja dostałem dzisiaj biały modem i byłem przekonany, że wszyscy takie dostają ;)

  4. Ewelina
    Luty 14th, 2012 at 18:26 | #4

    Modem z listopadowej edycji jest też i u mnie. Z kartą Aero śmiga ładnie. Kolor modemu biały, a nie jak w poprzedniej edycji -czarny.

  5. owies
    Luty 14th, 2012 at 15:42 | #5

    Właśnie otrzymałem modem z listopadowej promocji, także chyba DB uczy się na błędach :)

    • Luty 14th, 2012 at 18:10 | #6

      e tam uczy .. maja 45dni na dostarczenie modemu wiec moga sie wywiazac ze zobowiazania na poczatku, w srodku, jak i pod koniec tego terminu.

      • owies
        Luty 14th, 2012 at 20:54 | #7

        grunt że już nie muszę o tym myśleć, teraz tylko pilnować żeby jeszcze co kwartał wykonać ruch na koncie db i z głowy.

  6. Luty 2nd, 2012 at 22:07 | #8

    Na forum telepolis poruszono ciekawa sprawe. Otrzymujac modemy z dbNET nie dostajemu dowodu zakupu.
    W gwarancji natomiast w punkcie 21 warunkow gwarancji jest zapis:

    "Aby skorzystać z niniejszej gwarancji, należy dostarczyć urządzenie do punktu sprzedaży lub bezpośrednio do Serwisu wraz z dowodem zakupu i ważną kartą gwarancyjną."

    Wyglada na to, ze w swietle tej umowy, modemy pozbawione sa gwarancji.. :(

    • Luty 2nd, 2012 at 22:55 | #9

      Zadzwonię do Play i do DB jutro i zobaczymy.

      • Luty 13th, 2012 at 17:17 | #10

        Napisalem e-maila do serwisu i dostalem taka odpowiedz:

        "Witam
        Jeżeli karta gwarancyjna jest wypełniona (posiada numer seryjny, datę zakupu oraz pieczątke sprzedawcy) wystarczy do naprawy w ramach gwarancji.

        Pozdrawiam
        Marta Skuza
        Specjalista ds. Obsługi Klienta

        tel. +48 22 703 41 13
        tel. +48 22 703 41 00
        fax +48 22 703 41 99
        e-mail: punkt@regenersis.com
        Zachęcamy do odwiedzenia naszego serwisu internetowego http://www.regenersis.pl
        W celu sprawdzenia statusu naprawy zapraszamy : http://www.regenersis.pl/stan.aspx

        __________________________________________________________________________________________________________

        Regenersis (WARSAW) Sp z o. o. Grupa Regenersis Plc | ul. Falencka 1B, Janki 05-090 Raszyn | Tel: +48 22 720 10 20 | Fax.: +48 22 703 41 99
        NIP: 525-21-72-306; Sad Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIV Wydzial Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego; KRS 0000068851;
        Kapitał zakładowy: 1.054.000,00 PLN REGON: 016305856 "

Strony komentarza
1 2 3 4 1764
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>