Deutsche Bank nie wyrabia się z dostawami modemów
Od kilku dni trwa kampania rozsyłania modemów Huawei E173u-2 z październikowej edycji promocji dbNET, o czym pisałem tutaj. Uczestnicy promocji zastanawiali się, w jakiej kolejności realizowane są zamówienia (nie udało się tego ustalić), szczęśliwcy podzielili się zdjęciami otrzymanych paczek, wielu innych zżymało się na długi czas oczekiwania na modem, a nieliczni składali reklamacje, gdyż niektóre zgłoszenia nie zostały uznane z powodu problemów z dostawą wiadomości email itd.
Dziś niestety pojawiła się kolejna bardzo nieciekawa informacja. Mianowicie Deutsche Bank PBC rozesłał do wielu oczekujących jeszcze na modemy klientów informację, że realizacja dostaw modemów może się opóźnić. Treść wiadomości brzmi następująco:
Ważne!
Informujemy, że w związku z bardzo dużym zainteresowaniem promocją urodzinową konta dbNET wystąpiły opóźnienia w dostarczaniu modemów.
Pragniemy jednak zapewnić, że każdy, kto spełnił warunki promocji, otrzyma nagrodę – dokładamy wszelkich starań, aby modemy trafiły do wszystkich w najbliższym czasie.
Za wszelkie niedogodności przepraszamy.
Jest to z jednej strony niepokojące, bo wielu uczestników czeka już dość długo (jednak ciągle bank mieści się we własnych zapisach regulaminowych) z drugiej strony cieszy to, że bank nie ukrywa problemów i solennie informuje uczestników o problemach. Czkamy więc na dalsze informacje z banku na temat dostaw modemów.
Koniecznie dajcie znać, kiedy dostaniecie modem, jeżeli otrzymaliście taką wiadomość, jak powyżej.
PS: Czy to nie jest niepokojące, że treść wiadomości jest dostępna tylko w formie obrazkowej?
Podziękowania dla p4trykx za forward emaila
Nie wiem, czy akurat data złożenia wniosku ma znaczenie, bo ja składałem 23.11.2011 i dzisiaj dostałem modem. Może rozsyłają alfabetycznie. Nazwisko moje zaczyna się na literę "D", albo może zależy kto jak długo trzymał pieniądze, a może po prostu losowo
Kto jeszcze dostał modem z listopadowej promocji? Ciekawe z jakiej daty teraz przetwarzają wniosku.
Jeden kolega ciągle nie dostał jeszcze z… październikowej.
Z listopadowej promocji dostałem modem biały. Oprogramowanie: wersja firmware 11.126.16.05.264; wersja programu 21.005.11.05.264
Ja właśnie dostałem modem z promocji listopadowej
Data sprzedaży na karcie gwarancyjnej: 10 luty 2012
kolor: biały
Ktos jeszcze nie dostał modemu z 1 promocji? ja ciagle czekam
W rodzinie mam jedną osobę, która także ciągle czeka.
dziś dostałem
Deutsche Bank to się chyba ze wszystkim nie wyrabia, mieli ogłosić zakończenie promocji z edycji grudniowej najpóźniej do 7-lutego, a ci dopiero ogłosili koniec promocji z listopada z dużym poślizgiem. Ciekawe czy dostanę info do 28 lutego, tak jak jest napisane w regulaminie, bo widzę, że nawet nie przestrzegają swoich własnych regulaminów
No cóż, DB ma rozliczne kłopoty: "Zysk Deutsche Banku mniejszy o 76 proc." http://www.ekonomia24.pl/artykul/2,805551-Zysk-De…
Ale zgłaszać reklamacje trzeba.
Ja się trochę nagimnastykowałem żeby oddać im kartę, której nie chciałem, a którą mi wciskali – ale udało się. I żeby nie było tak negatywnie – zadowolony jestem z ich konta oszczędnościowego:)
A swoją drogą – ciekawe czy ktoś z „listopadowej promocji” dostał już modem?
Jakie miales problemy z oddaniem karty? napisz cos wiecej
Dostałem pocztą kartę do konta DB – choć wcale o nią nie wnioskowałem. Nie chciałem jej używać i nie chciałem ponosić kosztów jej posiadania (5 zł miesięcznie). Zgodnie z umową z karty można zrezygnować na piśmie, i jest to bezpłatne jeśli karta jest nie aktywna i nie minęło 14 dni od dnia jej otrzymania. Poszedłem więc do oddziału DB (Rondo Wiatraczna w Warszawie) i mówię jak jest, a obsługa mi na to że nie ma takiej procedury – oni pierwszy raz o tym słyszą (sic!) Obstawałem przy swoim, no to przyszedł kierownik. Poczytał regulamin w internecie (sic!), podumał, i mówi ze nie zna żadnych procedur i nie ma w oddziale żadnych druków żeby przeprowadzić taka operacje. Za jego radą z oddziału zadzwoniłem (na ich koszt – z ich aparatu) na teleserwis i tam, też po dłuższym tłumaczeniu o co chodzi, udało się kartę zablokować. To było w grudniu – opłaty żadnej nie pobrano (zwrot katry w innym trybie to 30 zł).
eee tam, to zadne problemy
Wszytko zalatwiles za pierwszym podejsciem, bez kosztow.
Ciekawe jak by to wygladalo, gdybys chcial to samo zalatwic bez wizyty w oddziale?
Mam w planach zamowienie karty i zastanawiam sie jak by wygladala rezygnacja z karty w przypadku rozmyslenia sie po pewnym czasie? Do oddzialu mam dosyc daleko, zreszta od 10 lat w bankach marmurkowych bywalem w sumie kilka razy i nie mam zamiaru tego zmieniac.
Może to i żadne problemy – ale nachodzić się trzeba
Najbardziej mnie zdziwiło to, że w oddziale nic nie wiedzą (że jest jakaś promocja), nie znają i nie mają regulaminów i procedur, i w ogóle nie bardzo wiedza po co tam są. Poza tym ta żenująco nieprofesjonalna niekonsekwencja – w umowie stoi jak wół: rezygnacja w formie pisemnej (4. Posiadacz ma prawo, bez podania przyczyn, odstąpić od Umowy w zakresie korzystania z kart debetowych, składając w tym celu pisemne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia otrzymania pierwszej karty debetowej, o ile nie dokonał żadnej operacji przy użyciu tej karty), a w praktyce kartę można „oddać” jedynie przez teleserwis (żeby nie było wątpliwości powołałem się na zacytowany powyżej punkt umowy). Ale faktycznie nie wiem jak by to było gdybym nie odwiedził osobiście ich oddziału.
Nie jesteś sam, konto od 30 paź i do dziś cisza , reklamacja już parę dni temu – i nadal bez odpowiedzi ..szkoda gadać ….
Q-rwa! Ale jutro ktoś na ichnim BOK będzie miał przesrane! Od Wigilii czekam na to, co wygrałem! Do dzisiaj NIC. Listonosz co tydzień, ale żadnej paczki z moją nagrodą! Reklamacja pewnie i kolejny miesiąc czekania na rozpatrzenie! No i wg regulaminu nie odebrałem w 45dni, więc pewnie zrezygnowałem z nagrody! ALE BĘDZIE DYM!