Kontakt

Można się ze mną skontaktować na szereg sposobów.

Zawsze jednak zachęcam do skorzystania spisu najczęściej zadawanych pytań o Aero2.

Poza tym można mnie także znaleźć na wszystkich podstawowych komunikatorach internetowych (od GG, przez ICQ, MSN, aż po Skype): wystarczy poszukać mnie w katalogu użytkowników danego systemu po imieniu i nazwisku: Jakub Danecki

W miarę możliwości staram się odpowiedzieć na wszystkie pytania i uwagi, ale zachęcam do korzystania z forum.jdtech.pl, gdzie można uzyskać pomoc od społeczności powstającej wokół bloga.

We wszystkich innych kwestiach proszę o kontakt na adres jak@danecki.net.

UWAGA: funkcja komentarzy poniżej nie jest przeznaczona do zadawania pytań technicznych (proszę o korzystanie z forum lub komentarzy pod pasującym do zadawanego pytania artykułem), a powinna być stosowania do wymiany informacji na temat kontaktu z autorem bloga.

  1. ELA
    Luty 26th, 2013 at 09:35 | #1

    P DANECKI 2013 -01-16 został zakupiony towar teraz wyświetla się ikona wtyczka Adobe Flash Play uległa zniszczeniu proszę mi odpowiedzieć

    • jejek
      Luty 26th, 2013 at 09:42 | #2

      to nie ma związku z modemem. Stawiam na wirus

      • ELA
        Luty 28th, 2013 at 00:11 | #3

        Grożny Wirus na facebooku tam jest mowa o tej wtyczce Adobe Flasz Player

        • Luty 28th, 2013 at 01:36 | #4

          Adobe Flash jest znany z tego, że ma dziury bezpieczeństwa wykrywane co kilka dni, ale wystarczy go regularnie aktualizować, gdy poprosi o to wtyczka. Jednak ciągle nie ma to związku z modemem.

          • ELA
            Luty 28th, 2013 at 01:53 | #5

            Proszę wejść na Onet TECHNOWINKI iprzeczytać

          • Luty 28th, 2013 at 11:37 | #6

            Ale czego mam szukać, bo nie wiem? Dziennie tam się pojawia setka artykułów.

    • jejek
      Luty 26th, 2013 at 09:43 | #7

      a wogóle to jaki towar? jakieś druugi?

      • ELA
        Luty 26th, 2013 at 11:17 | #8

        A co twoim zdaniem jest towar to właśnie towar jest wpisywany nazwa numer hy

    • zenek
      Luty 26th, 2013 at 11:57 | #9

      propnuje emaila wyslać , bo tu można przegapic wpisy

    • Luty 26th, 2013 at 12:11 | #10

      Modem nie ma żadnego związku z działaniem wtyczki Adobe Flash. Awarie (bo chodzi o komunikat o awarii, a nie "zniszczeniu") od czasu do czasu zawiesza się, zwłaszcza, gdy jest nieaktualna lub przeglądarka internetowa jest nieaktualna – zalecam na początek aktualizację: Adobe Flash na http://get.adobe.com/flashplayer/ oraz przeglądarki za pomocą strony internetowej… przeglądarki z której korzystamy.

  2. MariusZ
    Luty 24th, 2013 at 12:02 | #11

    Mam pytanie odnośnie regulaminu.

    Widnieje tam punkt 6.8 który mówi że Korzystający zobowiązany jest zwrócić użyczoną mu kartę SIM w terminie 30 dni od daty wygaśnięcia bezpłatnego dostępu do internetu.

    Czyli pod koniec 2016 wszyscy w jednym momencie będą oddawać karty?

    • Luty 24th, 2013 at 12:11 | #12

      Dlaczego akurat 21 grudnia 2016? Przecież tego dnia nie kończy się świadczenie usługi ogólnie, a jedynie w paśmie UMTS 900 MHz. Ale faktycznie problem może być.

      • MariusZ
        Luty 24th, 2013 at 13:08 | #13

        No właśnie ciekawi mnie forma zwracania tych SIM'ów. W naszym kochanym kraju gdzie przez lata walczy się z firmami takimi jak pobieraczek w internecie staram się być ostrożny bo nigdy nie wiadomo co kto wymyśli. Przecież wystarczyło by że firma odpowiedzialna za Areo stwierdziła by że zwrot będzie możliwy tylko i wyłącznie w siedzibie warszawskiej i wtedy jak wyobrażacie sobie taki zwrot kart z całej polski? No właśnie, kończyć chyba nie muszę. Ja wiem że to teoria spiskowa wyjęta rodem z amerykańskich filmów, ale chciałbym po prostu uzyskać jasną odpowiedź dlatego napisałem ten post tutaj. Dlaczego pt 6.8 przykuł moją uwagę? Bo nie jest określone jasno jakie następstwa czekają nas, użytkowników jeśli nie zwrócimy karty? Przecież podpisaliśmy z nimi umowę. To równie dobrze mogą sobie ubzdurać pod koniec bezpłatnego dostępu do internetu, że jeśli nie zwróciliśmy karty to chcemy po prostu przedłużyć umowę z nimi która od tej pory zaczyna być płatna. Ja wiem że to są mocne słowa, ale chciałbym po prostu uzyskać jasną odpowiedź. Mam nadzieje że pomożesz Jakubie. Bo w mojej głowie wciąż pląta się kolejka przez całą Warszawę gdzie ludzie usilnie próbuję oddać kartę na określony termin -.-

        • Luty 24th, 2013 at 13:22 | #14

          No i wszystkie twoje podejrzenia super itd, ale procedura jest przecież opisana: wysyłka pocztą – zwrotów osobistych nie ma. A nieodesłanie karty jest zagrożone jedną jedyną sankcją – brakiem zwrotu kaucji (zmniejszonej o opłatę manipulacyjną, czyli w sumie 18,50). A zgodnie z regulaminem karta (wraz z usługą) po prostu przestaje działać. Nie ma możliwości pobierania opłat od użytkowników – zgodnie z regulaminem i koncesją.

          • MariusZ
            Luty 24th, 2013 at 17:42 | #15

            Czyli punkt 6.8 jest tylko po to, aby uświadomić użytkowników że jeśli nie zwrócą karty to stracą swoją kaucje którą mogli by odzyskać w procesie zwracania SIM.
            Hmm, no mam nadzieje że się nie mylisz.

            Dziękuje za odpowiedź. Wiem że tematy tego typu często się przeplatają ale chciałem być pewny że w tym przypadku nie ma tu żadnych ukrytych kosztów i chamskich zagrywek z "drugiej strony" Nie pozostaję nic innego jak zamawiać Areo2 :)

          • Luty 24th, 2013 at 21:00 | #16

            W tej chwili nie ma takiej potrzeby, ale z pewnością procedurę zwrotu karty SIM na pewno opiszę.

  3. Krzysiek
    Luty 22nd, 2013 at 13:39 | #17

    Witam!
    Nie bardzo znam się na modemach i mam tutaj pytanie czy szybkość HSDPA download w modemie(np.7,2Mbps a 21.6 Mbps)ma znaczenie przy aero2?

    • Luty 22nd, 2013 at 15:24 | #18

      Z punktu widzenia szybkości usługi – nie, z punktu widzenia regulaminu – tak: http://jdtech.pl/2011/11/aero2-o-co-chodzi-z-hspa…

  4. marek
    Luty 10th, 2013 at 19:54 | #19

    jak mozna kupic karte sim bdi aero2-czczy mozna zamowic poczta

    • Luty 10th, 2013 at 22:27 | #20

      Kupić się nie da – zabrania tego regulamin. Kartę można uzyskać płacąc (zwrotną) kaucję. Pełny przewodnik jest tutaj (główna metoda to właśnie zamawianie z wysyłką pocztą): http://jdtech.pl/2011/09/aero2-jak-zdobyc-karte-s…

  5. Janusz
    Luty 6th, 2013 at 12:42 | #21

    Witam,

    mam używany i działający w innej sieci modem ZTE MF110. Czy ktoś z szanownych znawców tematu ma doświadczenie z w/w modemem w sieci Aero2, czy będzie działał prawidłowo, czy też nie?

    • Luty 6th, 2013 at 13:50 | #22

      Nie ma go w tabeli, bo jest praktycznie niedostępny w PL. ZTE MF110 jest kompletnie niezgodny z Aero2.

  6. Marcin
    Styczeń 24th, 2013 at 19:57 | #23

    Mam dwa różne 173u2, na starym i nowym firmware, jestem mieszkańcem centrum Gdańska, modem zrywa na potęgę, tzn jak jest słaby przepływ to potrafi po minucie zerwać, a jak duży to trzyma połączenie, po za tym resetuje się cały modem a nie zrywa połączenie, co może być nie tak ?? Sterownik?? OS to Win 8

    • Styczeń 24th, 2013 at 20:14 | #24

      Polecam lekturę http://forum.jdtech.pl/Watek-huawei-e173u-2-reset… – to nie wina Windows8 ani sterowników. Nie wiemy dokładnie o co chodzi, objaw jest znany. Nikt nie zauwązył jednak powiązania zrywania i transferu – zapraszam na forum i do podzielenia się wnioskami. Jedyne gwarantowane rozwiązanie – to zmiana modemu, np. na E3131.

      • Marcin
        Styczeń 27th, 2013 at 14:29 | #25

        w tym wątku piszą: Technologia: z Automat na WCDMA ustały restarty.

        Jest też link do info, zrób proszę aktualizację do artykułu update firmware 173u2, że ta sprawa rozwiązuje problem. Bo gdybyś nie zapodał linku to bym się bujał z przerwami, a tak jest ok ;) dzięki !!!!

        • Styczeń 27th, 2013 at 15:28 | #26

          Tamten artykuł faktycznie wyskakuje często jak ludzie szukają opisu problemów z E173u-2 i Aero2. Dopiszę do niego informację.

  7. Tomek
    Styczeń 24th, 2013 at 14:13 | #27

    Witam
    Od polowy listopada 2012 mam kłopot z połączeniem się do sieci Aero2. modem to huawei k3765. karta sim wymieniona (działała jeszcze w listopadzie) . Podczas próby połączenia się wyskakuje komunikat "+CME ERROR: sim failure". próbowałem na innym modemie połączyć się również bezskutecznie. wykluczam możliwość fizycznego uszkodzenia karty. Brak odzewu ma mojego email wysłanego w tamty roku na adres bok@aero2.pl, telefon wiecznie zajęty. co dalej z tym fantem?

    • Styczeń 24th, 2013 at 14:28 | #28

      A jak na kartę SIM reaguje zwykły telefon komórkowy? Bo jeżeli też ma problem, to trzeba po prostu dokonać wymiany karty SIM na koszt Aero2.

      • Tomek
        Styczeń 25th, 2013 at 21:11 | #29

        dziękuję za szybką odpowiedź.
        Telefon przełącza się na tryb bez karty sim- nie wykrywa jej. w jaki sposób dokonać wymiany tej karty skoro nie odpowiadają na email w którym zgłaszałem problem?

  8. Kazik60
    Grudzień 17th, 2012 at 19:45 | #30

    Witam!
    Czy modem ZTE MF60 będzie współpracował z tabletem Tablet MY TAB 7 z androidem 4.0.4 ,rozumię że modyfikacja jest niezbędna .

    • Grudzień 17th, 2012 at 20:05 | #31

      Nie ma żadnych problemów ze zgodnością MF60 z jakimkolwiek tabletem, gdyż połączenie jest realizowane za pośrednictwem WIFi. Jeżeli MF60 ma działać z Aero2, należy dobrać wersję zgodną z tym operatorem (nie wszystkie egzemplarze na rynku są takie). Polecam wersję z polskiego Tmobile.

  9. Kazik60
    Grudzień 12th, 2012 at 22:05 | #32

    Witam!
    Czy modem Huawei E3131s-2 będzie współpracował z tabletem Tablet MY TAB 7 z androidem 4.0.4 czy będzie automatycznie wznawiał polączenie

  10. Artur
    Grudzień 3rd, 2012 at 19:43 | #34

    wysłałem maila z zamówieniem modemu Huawei E3131s-2 ale zero odzewu, czekam nadal bo potrzebuje pilnie!!!

    • Grudzień 3rd, 2012 at 20:29 | #35

      Przepraszam, odpowiadam na zamówienia 2 razy dziennie w miarę możliwości, ponieważ teraz jestem w trasie (zamówienia są normalnie realizowane zgodnie z informacją na stronie sklepu). Odpowiadam tak szybko, jak to tylko możliwe.

Strony komentarza
1 ... 5 6 7 8 9 ... 17 35
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>