Kontakt
Można się ze mną skontaktować na szereg sposobów.
- Sklep JDtech: sklep@jdtech.pl
- Tematy związane z Aero2: jak@danecki.net (koniecznie z dopiskiem Aero2 w temacie)
- Projektowanie stron internetowych: design@jdtech.pl
Zawsze jednak zachęcam do skorzystania spisu najczęściej zadawanych pytań o Aero2.
Poza tym można mnie także znaleźć na wszystkich podstawowych komunikatorach internetowych (od GG, przez ICQ, MSN, aż po Skype): wystarczy poszukać mnie w katalogu użytkowników danego systemu po imieniu i nazwisku: Jakub Danecki
W miarę możliwości staram się odpowiedzieć na wszystkie pytania i uwagi, ale zachęcam do korzystania z forum.jdtech.pl, gdzie można uzyskać pomoc od społeczności powstającej wokół bloga.
We wszystkich innych kwestiach proszę o kontakt na adres jak@danecki.net.
UWAGA: funkcja komentarzy poniżej nie jest przeznaczona do zadawania pytań technicznych (proszę o korzystanie z forum lub komentarzy pod pasującym do zadawanego pytania artykułem), a powinna być stosowania do wymiany informacji na temat kontaktu z autorem bloga.
P DANECKI 2013 -01-16 został zakupiony towar teraz wyświetla się ikona wtyczka Adobe Flash Play uległa zniszczeniu proszę mi odpowiedzieć
to nie ma związku z modemem. Stawiam na wirus
Grożny Wirus na facebooku tam jest mowa o tej wtyczce Adobe Flasz Player
Adobe Flash jest znany z tego, że ma dziury bezpieczeństwa wykrywane co kilka dni, ale wystarczy go regularnie aktualizować, gdy poprosi o to wtyczka. Jednak ciągle nie ma to związku z modemem.
Proszę wejść na Onet TECHNOWINKI iprzeczytać
Ale czego mam szukać, bo nie wiem? Dziennie tam się pojawia setka artykułów.
a wogóle to jaki towar? jakieś druugi?
A co twoim zdaniem jest towar to właśnie towar jest wpisywany nazwa numer hy
propnuje emaila wyslać , bo tu można przegapic wpisy
Modem nie ma żadnego związku z działaniem wtyczki Adobe Flash. Awarie (bo chodzi o komunikat o awarii, a nie "zniszczeniu") od czasu do czasu zawiesza się, zwłaszcza, gdy jest nieaktualna lub przeglądarka internetowa jest nieaktualna – zalecam na początek aktualizację: Adobe Flash na http://get.adobe.com/flashplayer/ oraz przeglądarki za pomocą strony internetowej… przeglądarki z której korzystamy.
Mam pytanie odnośnie regulaminu.
Widnieje tam punkt 6.8 który mówi że Korzystający zobowiązany jest zwrócić użyczoną mu kartę SIM w terminie 30 dni od daty wygaśnięcia bezpłatnego dostępu do internetu.
Czyli pod koniec 2016 wszyscy w jednym momencie będą oddawać karty?
Dlaczego akurat 21 grudnia 2016? Przecież tego dnia nie kończy się świadczenie usługi ogólnie, a jedynie w paśmie UMTS 900 MHz. Ale faktycznie problem może być.
No właśnie ciekawi mnie forma zwracania tych SIM'ów. W naszym kochanym kraju gdzie przez lata walczy się z firmami takimi jak pobieraczek w internecie staram się być ostrożny bo nigdy nie wiadomo co kto wymyśli. Przecież wystarczyło by że firma odpowiedzialna za Areo stwierdziła by że zwrot będzie możliwy tylko i wyłącznie w siedzibie warszawskiej i wtedy jak wyobrażacie sobie taki zwrot kart z całej polski? No właśnie, kończyć chyba nie muszę. Ja wiem że to teoria spiskowa wyjęta rodem z amerykańskich filmów, ale chciałbym po prostu uzyskać jasną odpowiedź dlatego napisałem ten post tutaj. Dlaczego pt 6.8 przykuł moją uwagę? Bo nie jest określone jasno jakie następstwa czekają nas, użytkowników jeśli nie zwrócimy karty? Przecież podpisaliśmy z nimi umowę. To równie dobrze mogą sobie ubzdurać pod koniec bezpłatnego dostępu do internetu, że jeśli nie zwróciliśmy karty to chcemy po prostu przedłużyć umowę z nimi która od tej pory zaczyna być płatna. Ja wiem że to są mocne słowa, ale chciałbym po prostu uzyskać jasną odpowiedź. Mam nadzieje że pomożesz Jakubie. Bo w mojej głowie wciąż pląta się kolejka przez całą Warszawę gdzie ludzie usilnie próbuję oddać kartę na określony termin -.-
No i wszystkie twoje podejrzenia super itd, ale procedura jest przecież opisana: wysyłka pocztą – zwrotów osobistych nie ma. A nieodesłanie karty jest zagrożone jedną jedyną sankcją – brakiem zwrotu kaucji (zmniejszonej o opłatę manipulacyjną, czyli w sumie 18,50). A zgodnie z regulaminem karta (wraz z usługą) po prostu przestaje działać. Nie ma możliwości pobierania opłat od użytkowników – zgodnie z regulaminem i koncesją.
Czyli punkt 6.8 jest tylko po to, aby uświadomić użytkowników że jeśli nie zwrócą karty to stracą swoją kaucje którą mogli by odzyskać w procesie zwracania SIM.
Hmm, no mam nadzieje że się nie mylisz.
Dziękuje za odpowiedź. Wiem że tematy tego typu często się przeplatają ale chciałem być pewny że w tym przypadku nie ma tu żadnych ukrytych kosztów i chamskich zagrywek z "drugiej strony" Nie pozostaję nic innego jak zamawiać Areo2
W tej chwili nie ma takiej potrzeby, ale z pewnością procedurę zwrotu karty SIM na pewno opiszę.
Witam!
Nie bardzo znam się na modemach i mam tutaj pytanie czy szybkość HSDPA download w modemie(np.7,2Mbps a 21.6 Mbps)ma znaczenie przy aero2?
Z punktu widzenia szybkości usługi – nie, z punktu widzenia regulaminu – tak: http://jdtech.pl/2011/11/aero2-o-co-chodzi-z-hspa…
jak mozna kupic karte sim bdi aero2-czczy mozna zamowic poczta
Kupić się nie da – zabrania tego regulamin. Kartę można uzyskać płacąc (zwrotną) kaucję. Pełny przewodnik jest tutaj (główna metoda to właśnie zamawianie z wysyłką pocztą): http://jdtech.pl/2011/09/aero2-jak-zdobyc-karte-s…
Witam,
mam używany i działający w innej sieci modem ZTE MF110. Czy ktoś z szanownych znawców tematu ma doświadczenie z w/w modemem w sieci Aero2, czy będzie działał prawidłowo, czy też nie?
Nie ma go w tabeli, bo jest praktycznie niedostępny w PL. ZTE MF110 jest kompletnie niezgodny z Aero2.
Mam dwa różne 173u2, na starym i nowym firmware, jestem mieszkańcem centrum Gdańska, modem zrywa na potęgę, tzn jak jest słaby przepływ to potrafi po minucie zerwać, a jak duży to trzyma połączenie, po za tym resetuje się cały modem a nie zrywa połączenie, co może być nie tak ?? Sterownik?? OS to Win 8
Polecam lekturę http://forum.jdtech.pl/Watek-huawei-e173u-2-reset… – to nie wina Windows8 ani sterowników. Nie wiemy dokładnie o co chodzi, objaw jest znany. Nikt nie zauwązył jednak powiązania zrywania i transferu – zapraszam na forum i do podzielenia się wnioskami. Jedyne gwarantowane rozwiązanie – to zmiana modemu, np. na E3131.
w tym wątku piszą: Technologia: z Automat na WCDMA ustały restarty.
Jest też link do info, zrób proszę aktualizację do artykułu update firmware 173u2, że ta sprawa rozwiązuje problem. Bo gdybyś nie zapodał linku to bym się bujał z przerwami, a tak jest ok dzięki !!!!
Tamten artykuł faktycznie wyskakuje często jak ludzie szukają opisu problemów z E173u-2 i Aero2. Dopiszę do niego informację.
Witam
Od polowy listopada 2012 mam kłopot z połączeniem się do sieci Aero2. modem to huawei k3765. karta sim wymieniona (działała jeszcze w listopadzie) . Podczas próby połączenia się wyskakuje komunikat "+CME ERROR: sim failure". próbowałem na innym modemie połączyć się również bezskutecznie. wykluczam możliwość fizycznego uszkodzenia karty. Brak odzewu ma mojego email wysłanego w tamty roku na adres bok@aero2.pl, telefon wiecznie zajęty. co dalej z tym fantem?
A jak na kartę SIM reaguje zwykły telefon komórkowy? Bo jeżeli też ma problem, to trzeba po prostu dokonać wymiany karty SIM na koszt Aero2.
dziękuję za szybką odpowiedź.
Telefon przełącza się na tryb bez karty sim- nie wykrywa jej. w jaki sposób dokonać wymiany tej karty skoro nie odpowiadają na email w którym zgłaszałem problem?
Witam!
Czy modem ZTE MF60 będzie współpracował z tabletem Tablet MY TAB 7 z androidem 4.0.4 ,rozumię że modyfikacja jest niezbędna .
Nie ma żadnych problemów ze zgodnością MF60 z jakimkolwiek tabletem, gdyż połączenie jest realizowane za pośrednictwem WIFi. Jeżeli MF60 ma działać z Aero2, należy dobrać wersję zgodną z tym operatorem (nie wszystkie egzemplarze na rynku są takie). Polecam wersję z polskiego Tmobile.
Witam!
Czy modem Huawei E3131s-2 będzie współpracował z tabletem Tablet MY TAB 7 z androidem 4.0.4 czy będzie automatycznie wznawiał polączenie
Bez modyfikacji tabletu i modemu – nie będzie działał wcale.
wysłałem maila z zamówieniem modemu Huawei E3131s-2 ale zero odzewu, czekam nadal bo potrzebuje pilnie!!!
Przepraszam, odpowiadam na zamówienia 2 razy dziennie w miarę możliwości, ponieważ teraz jestem w trasie (zamówienia są normalnie realizowane zgodnie z informacją na stronie sklepu). Odpowiadam tak szybko, jak to tylko możliwe.