Kontakt
Można się ze mną skontaktować na szereg sposobów.
- Sklep JDtech: sklep@jdtech.pl
- Tematy związane z Aero2: jak@danecki.net (koniecznie z dopiskiem Aero2 w temacie)
- Projektowanie stron internetowych: design@jdtech.pl
Zawsze jednak zachęcam do skorzystania spisu najczęściej zadawanych pytań o Aero2.
Poza tym można mnie także znaleźć na wszystkich podstawowych komunikatorach internetowych (od GG, przez ICQ, MSN, aż po Skype): wystarczy poszukać mnie w katalogu użytkowników danego systemu po imieniu i nazwisku: Jakub Danecki
W miarę możliwości staram się odpowiedzieć na wszystkie pytania i uwagi, ale zachęcam do korzystania z forum.jdtech.pl, gdzie można uzyskać pomoc od społeczności powstającej wokół bloga.
We wszystkich innych kwestiach proszę o kontakt na adres jak@danecki.net.
UWAGA: funkcja komentarzy poniżej nie jest przeznaczona do zadawania pytań technicznych (proszę o korzystanie z forum lub komentarzy pod pasującym do zadawanego pytania artykułem), a powinna być stosowania do wymiany informacji na temat kontaktu z autorem bloga.
przepraszam czy ktoś z was otrzymał już kartę aero2 zamówioną do 30 kwietnia 2013r bo wysłałem tydzień przed końcem kwietnia i jeszcze nie mam. z góry dziękuję.
Karty z okolic 30 kwietnia będą wysyłane do 31 maja, więc jeszcze trochę czasu mają. Polecam harmonogram na stronie operatora: http://aero2.pl/bdi.html#tabelka oraz nieśmiertelne informacje od użytkowników publikowane na pasku bocznym bloga i pod artykułem: http://jdtech.pl/2011/10/do-dzis-aero2-wydalo-kar… – teraz docierają karty zamówione około 15-18 kwietnia.
Kolega prosi Panna o modem do Aero-2,otrzymał kartę.Proszę podać cenę wraz z przesyłką.oraz nr.konta.Windows 7.Czekam i Pozdrawiam.
Bardzo proszę o przesłanie zamówienia na adres email: sklep@jdtech.pl – przede wszystkim potrzebuję adresu dostawy oraz wskazania wybranego urządzenia lub zestawu. Potwierdzając zamówienie prześlę jego numer i dane do przelewu.
Witam,
mam problem z AERO2, od wczoraj wieczora tj 19.05.2013r nie moglem połączyć z siecią bo nie bylo zasięgu, jednak nawet jak sie pojawił (3 kreski) dalej nie bylo mozliwosci polączenia się. Dzis od rana nie mam w ogole zasięgu tzn ani jednej kreski i nie mogę nawiązać połączenia JEDNAK gdy sprawdzam zasieg wcdma itp programem ktorym ustawialem sobie zasieg anteny zewnętrzenej pokazuje -81dbm czy jakos tak, a wiem ,ze tylko spokojnie starczalo na połączenie. Zaraz kończę pracę i wracam do domu, mam nadzieje ,ze wrociło to do normy. Co się dzieje i jak sobie z tym poradzić??
Jeżeli sieć prowadzi prace na nadajniku lub ma awarię – niewiele można zrobić poza zgłoszeniem problemu operatorowi. Muszą to naprawić i tyle – niestety zwykle oznacza to czekanie, choć nie powinno to trwać zbyt długo.
juz jest ok, widocznie było coś z nadajnikiem.
Dzień dobry.
Mam taki problem z kartą aero 2. Kupiłem nowy laptop TOSCHIBA C 855 i ma kłopot z zainstalowaniem karty aero 2 , który pracuje na programie WINDOWS 8. Gdy wkładam modem z kartą to nie chce odpalić tylko żąda wypełnienia trzech poleceń ( zaznaczam, że zasięg jest 5 kresek ).
1. Nazwa punktu dostępu.
2.Nazwa użytkownika.
3.Hasło.
Jest napisane, że te dane dostarczył operator. Ja dostałem w kopercie tylko samą kartę z numerem PIN i PUK.
Wpisuję PIN i PUK w różnej kolejności ale to nic nie daje. Może mi Pan doradzi co mam wpisać w te miejsca.
Zaznacza, że mam laptop samsung R 519 ( WINDOWS 7 ), który odpalił za pierwszym razem automatycznie i odbiera wspaniale od kwietnia.
Posiadam modem HUAWEI E 173 i jestem bardzo zadowolony.
Może ktoś mi wyjaśni dlaczego na tym modemie nie chce odpalić na nowym laptopie. Jeżeli hula na siódemce to dlaczego nie chce chodzić na ósemce.
Odpisałem już w emailu: Należy podać tylko jedną rzecz: Nazwa punktu dostępu (APN) – dla Aero2 jest to "darmowy". Pozostałe pola – puste. W Windows 7 działa, bo pewnie to pole zostało wypełnione, albo w modemie było już wcześniej nawiązane połączenie z tym APN i modem po prostu to zapamiętał, a Win7 korzystał z tych ustawień automatycznie.
Witam, mam problem z modemami Huawei E-368.
Problem polega na tym, że uszkodziłem już drugi modem a konkretnie to nieszczęsne gniazdo zewnętrznej anteny (CRC-9) gdzie mogę coś takiego naprawić albo przerobić na coś bardziej trwałego bo niestety używam te modemy dość często z antenami zewnętrznymi a typ łącza (CRC-9) raczej jest tylko na pokaz a nie do użytkowania.
Pozdrawiam i liczę na pomoc
Przepraszam ale pomyliłem model modemu chodzi o model E-367
Niestety CRC-9 jest złączem raczej serwisowym i należy z niego korzystać stacjonarnie – podłączyć raz na zawsze i zabezpieczyć przed wyrwaniem kablem. Odporniejsze jest gniazdo zatrzaskowe TS9 stosowane w ZTE oraz w Huawei E398.
Samo gniazdo zwykle da się przylutować ponownie – potrzebna jest wyrwana część i elektronik potrafiący lutować elementy powierzchniowe SMD posiadający odpowiedni sprzęt – zwykle nie ma problemu ze znalezieniem kogoś takiego. Czasem można jakoś dodatkowo zabezpieczyć gniazdo (np. zalewając je silikonem), albo przylutować kabel antenowy na stałe, ale tego typu modyfikacje mogą pogorszyć czułość modemu.
Bardzo chciałam podziękować za naprawdę szybką wysyłkę i modemy działające bez zarzutu Bez żadnych oporów będę polecać Pański sklep i stronę z tak rzetelnymi informacjami.
Dziękuję bardzo za miło słowa. Najważniejsze, żeby jak najwięcej osób dowiedziało się o alternatywie, jaką jest Aero2.
Witam!
Przypadkiem doszły mnie słuchy, że karta Aero2 działa tylko przez rok! Czy to prawda? Wydaje mi się to dziwne, ale wolę uzyskać odpowiedź od fachowca w tej dziedzinie Serdecznie pozdrawiam.
Sprawa jest 100% jasna i oczywista. Usługa jest w aktualnej technologii świadczona do 21 grudnia 2016 roku, w LTE nawet kilka lat dłużej. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po jego stronie operator zdecyduje się wyłączyć kartę SIM, musi na własny koszt dostarczyć nową kartę – tak stało się we wrześniu 2012 roku, gdy wszystkie karty zostały wymienione na koszt Aero2 z powodu zmiany konfiguracji sieci. W tej chwili nie widać na horyzoncie żadnego powodu, żeby karty były ponownie wymieniane, więc potencjalnie będą one działać nawet do końca 2019 roku – tak więc wszystkie wydane karty powinny działać do tego czasu. Żadna z nich nie ma określonego terminu ważności.
Witam.Proszę o instrukcję przywrócenia konfiguracji modemy ZTEMF60. w sposób przypadkowy zrestartowałem modem i utraciłem konfigurację dla Aero2 (modem zakupiony w JDTech).
Potwierdzam problemy z logowaniem się w Aero. Uzywam tej sieci rzadko ale od 2 m-cy nasilają sie problemy w Cz-wie.
Bardzo proszę o kontakt na email sklepowy: sklep@jdtech.pl – prześlę instrukcję.
HUWAEI model k3770 hspa usb stick Vodafone. Czy taki stick nadaje się do obsługi aero2 ?
Modem jest od dawna wymieniony na liście: http://jdtech.pl/2011/06/aero2-zestawienie-zgodny…
Dziękuję za info.
Mam Windowsa 7,jaki modem kupic w waszym sklepie.
Jeżeli potrzebny jest zwykły modem podłączany bezpośrednio do komputera – to najczęściej polecanym rozwiązaniem jest E3131s-2.
Dzieki za informacje. Jak taki modem zamowic ,nie otwiera sie poczta.
Jeżeli przycisk "Zamów" nie działa, zgodnie z informacją pod tabelką proszę napisać na adres sklep@jdtech.pl i przesłać informacje niezbędne do realizacji zamówienia (co, ile sztuk, sposób wysyłki, sposób płatności i adres dostawy).