Home > Analiza, Promocje > Play – 100 GB ważne rok za 9 PLN – przewodnik

Play – 100 GB ważne rok za 9 PLN – przewodnik

Logo PlayOperatorzy postanowili zachęcić nas do rejestracji kart prepaid różnymi sposobami. Pierwszy i ciągle najbardziej interesujący wydaje się być Play, który nie tylko dał całkiem fajne pakiety, ale przez nałożenie promocji na dość skomplikowaną siatkę ofert spowodował, że można uzyskane w ten sposób środki i pakiety danych przedłużać. Postanowiłem wyłapać co ciekawsze oferty i opisać, jak z nich skorzystać w praktyce.

Na pierwszy ogień idzie dość prosta sprawa: Kupujemy starter za 9 PLN, rejestrujemy i po uruchomieniu promocji mamy 100 GB ważne rok i to z możliwością dalszego przedłużania, choć dalej już nie za darmo. Przez ten rok nie musimy zupełnie nic robić, tylko korzystać. Prosto i przez wszystkim tanio. To idealne rozwiązanie np. do tabletu, czy do awaryjnego zastosowania.

UWAGA: opisany poniżej sposób może już nie działać, ponieważ PLAY modyfikuje właśnie swoją platformę rozliczeniową tak, żeby pozostały pakiet ze 100GB był odbierany po 30 dniach jego działania. Informacje na temat bieżących ustaleń można znaleźć w komentarzach pod artykułem.

Starter Play Internet na Kartę na rok

Po pierwsze musimy się wyposażyć we właściwe startery. Potrzebny nam jest starter z edycji z końca 2015 roku – trudno się pomylić, bo nie ma odpowiadających poniższym starterów w najnowszej serii taryf InK (Internet na Kartę). Chodzi o promocję Play Internet na Kartę 3 GB na start + 3 GB gratis przez rok – za 9 PLN. Można kupić także starter za 19 PLN (dostajemy 9 GB o 6 GB na rok), ale to kosztuje więcej i poza tymi dodatkowymi w sumie 9 GB nie ma z tego żadnego więcej pożytku. Szukamy starterów w torebkach wyglądających tak:

Zadziałają także startery z poprzedniej edycji (koniec 2014), ale z tym samym regulaminem: 1+3 na rok za 9 i 3+3 za 19 PLN (od razu widać, że są jeszcze mniej opłacalne, niż te powyżej, ale ja akurat trafiłem na taki jak poniżej). Warto dodać, że użytkownicy raportują, że mimo napisu, że 9 PLN daje 1+3 faktycznie w Play24 widać, że na start otrzymujemy 3 GB. Podobnie powinno być z wersją droższą.

Większość punktów dodała do starterów przywieszki z informacją o obowiązkowej rejestracji i wygląda to mniej więcej tak:

Takie startery też są OK.

Można także zakupić droższe startery za 50 PLN na rok – na nich też działa ta promocja. Dostępne są dwie wersje: starsza Play Internet na Kartę na rok 12 GB (po prawej – na górze widok reklamowy, na dole faktycznie co dostawaliśmy od operatora, oficjalnie startery były dostępne tylko online) oraz aktualna edycja dająca w sumie 25 GB (1 Gb na start i po dwa GB miesięcznie):

Startery Play Internet za 50 PLNJeżeli zdobędziemy lub znajdziemy starszy starter, warto dokonać przejścia na nową edycję – zawsze to 12 GB więcej w ciągu roku.

Nie kupujemy natomiast żadnego z tych starterów z najnowszej edycji 2016:

Charakterystyczne punkty: Brak informacji o pakiecie rocznym, jaśniejszy kolor (wnętrze jest białe) oraz żółty pasek z informacją o rejestracji.

Oryginalna oferta była niezbyt atrakcyjna: co prawda co miesiąc dostajemy dodatkowy pakiet, ale i tak musimy płacić za utrzymanie konta: wychodzi niecałe 1 PLN za dzień (najbardziej opłacalne doładowanie to 2×125 PLN, co daje nam 2×150 dni ważności oraz 2×34 GB.

Jednak tutaj wchodzi promocja związana z rejestracją kart Prepaid.

Rejestrujemy kartę

Od czerwca zaczęła się wielka akcja z rejestracją kart w Play. W przypadku Play Internet na Kartę otrzymujemy za to możliwość uruchomienia bonusa: 1 rok ważności konta (głównego) oraz 100 GB transferu (ważne 30 dni).

No to gdzie jest haczyk?

Konto na dane to posiada osobną datę ważności, ale w założeniu taryfy jest ona taka sama lub większa, niż data ważności konta na połączenia wychodzące, dlatego nie jest wyświetlana w systemie Play24. Jednak w przypadku pakietów cyklicznych zawartych w powyższych starterach okazuje się, że wszystkie te dane lądują na jednym koncie, którego termin ważności przedłuża się co miesiąc o 30 dni, a saldo kumuluje się – czyli jest inaczej, niż w przypadku słynnego już pakietu #Freemium w Virgin, gdzie miesięczne bezpłatne pakiety (dane, minuty i SMS) co miesiąc resetują się.

Tu uwaga techniczna

To nie jest dokładnie kumulowanie się pochodzące z założenia taryfy. To raczej efekt uboczny działania systemu billingowego Play. Mianowicie co noc operator uruchamia procedury, które porządkują nasze konta. Dla nas interesujące są dwie takie procedury:

  • sprawdzanie, czy należy nam się przedłużenie/cykliczne naliczenie jakiegoś pakietu i ew. zmiana daty ważności.
  • sprawdzanie, czy wygasła ważność pakietów pakietów.

I teraz ciekawostka: naliczenie pakietów cyklicznych odbywa się między północą a 1 rano każdego dnia. Natomiast kasowanie pakietów, których ważność upłynęła, wykonywane jest między 2-3 rano. Proces można obserwować za pomocą kodów USSD w godzinach nocnych w dniu, w którym przypada rozliczenie kolejnego cyklu. Najpierw koło 1:00 pojawi się kolejny pakiet i przedłuży się ważność konta, a potem po 3 ewentualnie zniknie pakiet, którego ważność skończyła się o północy, jeżeli nie nastąpiło przedłużenie.

Stąd, o ile wszystko jest OK około godziny 1:30 pakiet po dniu, w którym kończyła się ważność danych musi się naliczyć kolejny pakiet cykliczny i to można zweryfikować. Jeżeli przedłużenie nie nastąpiło można prewencyjnie i doraźnie dokonać minimalnego doładowania (za 5 PLN), aby nie stracić 100 GB. Mamy na to od około godz. 1 do 3 rano.

Tak więc aktywacja RWK oraz pakietu 100GB na 30 dni w ramach promocji rejestracyjnej powoduje, że robi się ciekawie. W pierwszym miesiącu korzystania z opisanej tu procedury zobaczymy, że ważność konta danych wynosi właśnie 30 dni.

Jednak startery opisane wyżej mówią o cyklicznym uzupełnianiu konta za pomocą 250 lub 500 MB. Eksperymenty wskazują, że pakiety te sumują się i wzajemnie przedłużają. I faktycznie w Play24 w dziale Pakiety i usługi -> Pakiety -> Internet znajdziemy taki oto wpis:

Warto sprawdzić, czy faktycznie taka pozycja pojawiła się nam w systemie billingowym. Bez niej cała zabawa się nie uda.

Podsumowując: Dzięki RWK nie musimy doładowywać konta, żeby utrzymać jego ważność, a dzięki 100 GB mamy dodatkowe dane do wykorzystania, których ważność będzie podtrzymywana przez pakiet cykliczny – za darmo i bez dodatkowych czynności – przez rok.

Uwaga dotycząca nazewnictwa

Jak widzimy w serwisie Play24, interesująca nas usługa cyklicznego pakietu wbudowanego w taryfę znajduje się tutaj: Pakiety->Internet->Usługa i nazywa się Pakiet 250 MB przez 12 miesięcy – start 30 dni po aktywacji startera. Oglądając inne pozycje widzimy, że niektóre nazywane są pakietem, czasem paczką, czasem usługą mimo, że robią podobną rzecz. Jednak powyższy pakiet jest kompletnie inny od pozostałych pod względem funkcjonalności. Działa on następująco:

  • Pakiet się włącza (staje się zielony) automatycznie w ciągu 24 godzin od aktywacji startera
  • Mija 31 dni.
  • W nocy z 31 na 32 dzień następuje pierwsze dodanie do konta 250/500 MB i zwiększenie ważności konta danych do 30 dni.
  • Mija miesiąc kalendarzowy.
  • W nocy następuje kolejne dodanie danych i wydłużenie ważności.
  • Powyższe dwie operacje powtarzają się w sumie 10 razy.
  • Pakiet znika z konta.

Stąd wyjaśnia się, czemu powinniśmy poczekać 2 dni od momentu aktywacji pakietu cyklicznego do włączenia pakietu RWK i 100 GB za rejestrację.

Procedura

Widzimy, że to działa, więc teraz konkrety. Jak zrobić sobie taką kartę?

  1. Kupujemy prawidłowy starter. Taki, jak na zdjęciu na początku artykułu. Jak nie znajdziemy takiego za 9 PLN, może być ten za 19, jeżeli jesteśmy gotowi wydać więcej. Nie może to być jednak inny starter – ani z aktualnej, najnowszej edycji Play Internet na Kartę, ani w innych podtaryfach PInK i POnK, gdzie konto danych ma osobną datę ważności.
  2. Rejestrujemy kartę (lub ich kilka) w dowolny dozwolony przez operatora sposób.
    • W Salonie Play
    • Kiosku sieci RUCH (tylko przy zakupie)
    • W placówce własnej Poczty Polskiej
  3. Uruchamiamy kartę SIM (wykonujemy choćby jedno połączenie naliczane, np. z Internetem).
  4. Czekamy, aż na naszym koncie aktywuje się pakiet cykliczny (co trwa do 24h). Najłatwiej sprawdzić to w Play24.
    Uwaga: mamy na to tylko kilka dni – w razie problemów trzeba interweniować:
    • PInK 1 PLN – 3 dni
    • PInK 9 PLN – 7 dni (niezależnie od edycji – zarówno 1+3 jak i 3+3 GB)
    • PInK 19 PLN – 14 dni (niezależnie od edycji – zarówno 3+6 jak i 9+6 GB)
  5. Teraz należy odczekać najlepiej dwa dni (minimum to 24 godziny, ale ryzykujemy w tym wypadku utratę pakietu po 30 dniach), aby zrobić sobie margines bezpieczeństwa zazębiania się ważności promocyjnego pakietu danych i pierwszego comiesięcznego doładowania cyklicznym pakietem danych. W przeciwnym wypadku może się zdarzyć, że 100GB się nie przedłuży, bo straci ważność, zanim zadziała kolejny pakiet cykliczny.
  6. Uruchamiamy pakiet Pakiet 100GB i rok ważności konta.
    • Play24: Wybieramy właściwy numer telefonu, Pakiety i Usługi -> Pakiet 100GB i rok ważności konta.
    • USSD: *111*330*1#
    • SMS o treści start.330 pod nr 111

Play24 - Aktywny cykliczny pakiet 250 MB

Play24 - Aktywny cykliczny pakiet 250 MB

 

Status

Stan konta ja sprawdzam za pomocą Play24. Ale można to zrobić jeszcze za pomocą kodu USSD:

  • Ważność i saldo konta głównego i danych: *101#
  • Sama ilość i ważność pozostałych danych: *107# (w dokumentacji taryfy jest błąd i podany jest numer *108#)

Ograniczenia

Nie jest to jednak oferta rozwiązująca wszystkie problemy użytkownika raz na zawsze. Najważniejsze ograniczenia:

  • Korzystamy tutaj z taryfy internetowej PInK (Play Internet na Kartę). Oznacza to, że karta SIM działa tylko w zasięgu sieci macierzystej 3G i LTE Play – nie działa w sieciach partnerów roamingowych. Jeżeli nie jesteśmy zasięgu sieci własnej Play w technologii 3G ani LTE – nie skorzystamy. Nie działa także w zasięgu 2G Play.
  • Jeden użytkownik może skorzystać z promocji rejestracyjnej tylko 310 razy i tylko raz na każdym starterze (2016.10.20 liczba została ograniczona z 10 do 3). Kart możemy zarejestrować ile chcemy, ale aktywacji bonusów związanych z jednym użytkownikiem (identyfikacja zwykle po PESELu) uda się zrobić tylko 10.
  • Promocja rejestracyjna kończy się 1 lutego 2017 roku.
  • Po roku musimy sięgnąć do innych sposobów przedłużania ważności konta, jeżeli będziemy chcieli utrzymać ważność pozostałego pakietu danych – kupując zwykłe doładowania lub korzystając z innych promocji.
  • Promocja działa tylko na tych wskazanych przeze mnie 2 rodzajach starterów.
  • Musimy pilnować aktywacji pakietu cyklicznego przez pakietem promocyjnym 100GB i RWK. Czasem pakiet ten nie aktywuje się lub wcale nie ma go w systemie billingowym – rozwiązaniem jest kontakt z infolinią.
  • Całość może zostać w każdej chwili ukrócona przez Play i wygląda na to, że od listopada 2016 tak się dzieje.

FAQ – najczęściej zadawane pytania

  1. Czy musimy uważać na ustawienia związane z roamingiem?
    Nie, karta działa tylko w zasięgu Play. Nie zaloguje się do żadnej sieci zagranicznej ani partnerów roamingowych Play w Polsce.
  2. Jak wyglądają statery w nowej edycji NPInK? Nie chcę pomylić się przy zakupie.
    Nie ma kart NPInK odpowiadających pakietom 3+3GB lub 9+6GB na rok. Są karty po 9 i 19 złotych, ale oferują odpowiednio jednorazowe pakiety 3 GB i 30 GB. Mają zupełnie inny wygląd (białe) i jaskrawą informację o obowiązku rejestracji. Zdjęcia wszystkich starterów umieściłem w artykule powyżej.
  3. A co z kartą specjalną 12 GB na rok oraz 25 GB na rok w nowej edycji?
    Nie testowałem. Ale ta 12GB powinna działać. Opłacalność jednak jest znacznie niższa. Działa bez problemu ze starterem z nowej edycji, też za 50 PLN.
  4. Czy opisana procedura działa w innych starterach POnK, PInK i NPInK?
    Żadne inne nie zostały potwierdzone. Na pewno nie działa w żadnym POnK ani z podstawowych PInK. NPInK powstał już po wprowadzeniu promocji rejestracyjnej prawdopodobnie w celu załatania opisanej powyżej dziury regulaminowej.
  5. Regulamin zawiera opis startera za 1 PLN. Czy w nim też działa ta „promocja”?
    Działa po wykonaniu dość skomplikowanej procedury, opis będzie poniżej i w osobnym artykule.

Nie ma dokładnie takich starterów? Nic straconego

Przygotowałem i przetestowałem procedurę uruchomienia pakietu cyklicznego dla starterów zasięgowych, które można otrzymać z Play za darmo. Pojawią się w oddzielnym artykule. Pozwala to na uzyskanie powyższego całkiem bezpłatnie, lub (w wersji nieco uproszczonej) za 5 PLN. Ta procedura jest mocno zagmatwana i jeden fałszywy ruch powoduje, że się nie powiedzie, dlatego precyzja opisu jest tutaj bardzo istotna, dlatego prace nad artykułem się przedłużają. Tutaj umieszczę skrót, a pełny opis będzie oddzielnie.

***

Jak dla mnie to najfajniejsza promocja w tej chwili na rynku, aż szkoda, że trwa tylko do 1 lutego 2017 i umożliwia uruchomienie tylko 10 starterów na osobę. Co sądzicie o tej ofercie?

2016.08.16: Dodanie informacji o zgodnych starterach z edycji 2014 oraz FAQ. Poprawienie składni niektórych zdań tak, aby były bardziej jednoznaczne.
2016.08.17: Modyfikacja wyjaśnienia i zrzut pakietu cyklicznego z Play24
2016.08.19: Kolejne uściślenia – dziękuję za komentarze od specjalistów zajmujących się Play
2016.09.01: Informacja o działaniu edycji 2014 – 3 GB zamiast 1 GB wg opisu na start, przykłady zdjęć starterów niewłaściwych oraz przywieszki.
2016.09.06: Link do sklepu Play ze starterami 9+6 GB.
2016.09.07: Zrzut z Play24 z widokiem pakietu cyklicznego 250 MB
2016.09.27: Dopisana informacja o dobowym odstępie między aktywacją a uruchomieniem pakietu 100GB i informacja o tym, że działa ją także karty 50 PLN na rok z nowej i starej edycji, zdjęcie tych starterów oraz usunięcie startera za 50 PLN z nowej edycji z obrazka odradzającego.
2016.10.21: Zmiany w regulaminie rejestracji. Ograniczenie z 10 do 3 aktywacji.
2016.11.05: Wyjaśnienia, uzupełnienia i dodatkowe informacje na podstawie uwag Specjalisty.
2012.12.04: Informacja o możliwym zakończeniu „promocji”.

Regulaminy źródłowe: Cennik PInK 2015, Regulamin rejestracji PInK, Nowy regulamin promocji od 2016.10.20

Data pierwszej publikacji 2016.08.15
Kategorie:Analiza, Promocje
  1. Jurand
    Wrzesień 15th, 2019 at 12:50 | #1

    Słyszałem, że Solorz rusza z nowym biznesem. Będzie sprzedawał… kapcie !!! Hahahhahahahaaa Taki dowcip :-D ))) ehhh

  2. iks
    Styczeń 11th, 2019 at 19:55 | #2

    Powoli kończą się ważności starterów, które organizowaliśmy na tę promocję. Został mi się jeszcze jeden nieużywany PInK3+3 za 9zł ważny do 1. marca, i zastanawiam się, co można bez opłat z niego wycisnąć. Na start włączy się 3GB na 7 dni i w międzyczasie chyba można 2 razy włączyć jednodniowy "Internet bez limitu" za 4 zł. Czy ostatnio próbował ktoś coś jeszcze?

  3. xvxcvcvv
    Sierpień 10th, 2018 at 11:46 | #3

    Czy jest jakiś sposób, aby połączyć ze sobą smartfony/ komputery przez wifi i rozmawiać (za pomocą komunikatora np skype) w ramach lokalnej sieci? bez dostępu do całego internetu.

    • Patryk
      Sierpień 12th, 2018 at 21:50 | #4

      Można, ale wymaga trochę pracy i/lub pieniędzy. Poszukaj instrukcji jak ustawić np. Elastixa.

    • hangout
      Sierpień 13th, 2018 at 12:30 | #5

      Wystarczy hangout, który jest lekki i nie obciąża smartfonów. Można pisać, wysyłać zdjęcia, dzwonić głosowo przez Internet z pominięciem operatora, wykorzystując sieć WiFi, ewentualnie tzw. dane komórkowe. Używam od wielu lat.

      • Patryk
        Sierpień 13th, 2018 at 23:16 | #6

        Jeśli masz na myśli hangouts to on nie działa bez dostępu do Internetu, a o to pytał xvxcvcvv.

        • nnn
          Sierpień 14th, 2018 at 13:00 | #7

          Niech postawi serwer xmpp?

      • znudzony leniami
        Sierpień 14th, 2018 at 22:33 | #8

        Pytał, nie pytał, a cokolwiek czytał? Ludzie to lenie.

        Intranet Chat App

        Jest to aplikacja do czatu grupowego w sieci bez Internetu. W zasięgu lokalnej sieci Wi-Fi lub LAN możesz się komunikować. Możesz wymieniać wiadomości, nawet jeśli nie masz połączenia z internetem.

        Opracowany przez Vinoth KS
        https://chrome.google.com/webstore/detail/intrane…

        • xvxcvcvv
          Sierpień 15th, 2018 at 11:14 | #9

          Ale to raczej nie na smartfony..?

          • <..>
            Sierpień 15th, 2018 at 14:41 | #10

            Chrome nie na smartfony? A to ciekawe.

        • xvxcvcvv
          Sierpień 15th, 2018 at 11:23 | #11

          no i chodzi o rozmowy audio …

          • <…>
            Sierpień 15th, 2018 at 14:43 | #12

            Może sam sobie napisz? Albo postaw serwer xmpp, jak to ktoś już proponował?

  4. marcin
    Sierpień 8th, 2018 at 10:43 | #13

    Mam dwie karty z taryfami „Internet na Kartę 50 zł”, na obu mam uruchomiona usługę 24 GB na rok. Dziwi mnie to że na jednej karcie „Konto” główne jest ważne do 29.11.2018, i tak samo ważne jest konto „Liczba promocyjnych GB „ (gdzie co miesiąc wpadają 2GB pakiety), czyli też do 29.11.2018 (oczywiście w tej chwili wyswietla się do 29.08.2018, ale pakiety przedłużą ta datę).
    Na drugiej karcie natomiast „Konto” główne jest ważne do 22.08.2018 natomiast konto „Liczba promocyjnych GB” jest ważne do 21.08.2018…
    Czyli co, na tej pierwszej karcie ważność „Konta” (i konta „Liczba promocyjnych GB „) wygaśnie 29.11.2018, i będę musiał doładować (np. za 5 zł) żeby przywrócić ważność konta, a następnie móc włączyć ponownie usługę „24 GB na rok”.
    Natomiast na tej drugiej karcie konto „Liczba promocyjnych GB” straci ważność 21.08.2018 – co jak rozumiem dezaktywuje usługę 24 GB na rok, ale ponieważ ważność „Konta” głównego wygaśnie dzień później (22.08.2018), to zdążę włączyć ponownie tą usługę bez konieczności doładowania – dobrze kombinuję? I dla czego tak jest że jedna karta ma tak – daty się pokrywają – a druga inaczej? A może to jakiś błąd w Play24?

    • Iks
      Sierpień 8th, 2018 at 20:44 | #14

      Po upływie okresu ważności bez zainwestowania po 50 zł te internetowy karty są praktycznie bezużyteczne, więc możesz próbować coś uruchomić w ostatnim dniu, ale raczej nic z tego nie będzie. Jak dla mnie to tylko do śmieci albo przeniesienie numeru do innego operatora.

      • marcin
        Sierpień 9th, 2018 at 11:49 | #15

        No tak, co do zasady masz racje, ale ja, na jednej z tych kart, właśnie tej z przesunięta data mam "zamrożone" jakieś 200 zł wiec mam za co wykupić kolejna usługę "24 GB na rok" – tylko zastanawiam się czy będę musiał wcześniej reaktywować tą kartę minimalnym doładowaniem. No i ciekawi mnie skąd ta niezgodność dat.

        • Iks
          Sierpień 9th, 2018 at 16:29 | #16

          Z tego co pamiętam ten pakiet zapewnia rok ważności, więc w czasie trwania ważności na pewno możesz nim przedłużyć ważność bez doładowywania. Nie wiem, jak będzie po wygaśnięciu ważności, tj czy ci wtedy czegoś nie skasuje i czy nie bedziesz potrzebowal doladowac do osiągnięcia ważności do uruchomienia tego pakietu.

          • marcin
            Sierpień 9th, 2018 at 19:49 | #17

            Ża kilka dni okaże się jak to za działa, ale dla mnie to dziwne – jest to jedna usługa "24 GB na rok", a jednak te w sumie 24 GB maja krótszy termin ważności (o jeden dzień) niż ważność konta głównego (na wychodzące). No coś tu nie gra.
            Skoro nikt nie miał takiego przypadku to poczekamy i zobaczymy – napisze jak to jest w praktyce.

          • marcin
            Sierpień 22nd, 2018 at 09:50 | #18

            Witam,
            Napiszę, dla ciekawych jak to się skończyło.
            Dziś – 22.08.2018, o godzinie 00:00 wyłączyła się usługa „24 GB na rok”, ale:
            Ważność, konta została zachowana do dziś (22.08.2018) do godziny 23:59, dodatkowo, extra dostałem 2 GB (po raz 13ty!) danych ważne do 21.09.2018 (razem mam 2,6 GB, bo te dane ważne do wczoraj przedłużyły się nowym pakietem).

            Uruchomiłem ponownie usługę 24 GB na rok, i teraz wygląda to tak:

            Konto XXX zł (ważne do 22.08.2019)
            Data ważności połączeń wychodzących 22.08.2019
            Data ważności połączeń przychodzących 20.11.2019
            Liczba promocyjnych GB 4,6 GB (ważne do 21.09.2018)
            Limit GB w roamingu UE 268 MB

            Bardzo ciekawe – jakiś chyba błąd w Play, ale nie będę zgłaszał :) Nie musiałem doładowywać i gratis dostałem 2,6 GB. Fajnie.

            Natomiast na drugiej karcie z, ta taryfa („Internet na Kartę 50 zł”) i usługą/pakietem (24 GB na rok), taki myk pewnie nie przejdzie bo „Konto” główne jest ważne do 29.11.2018, i tak samo ważne jest konto „Liczba promocyjnych GB czyli też do 29.11.2018 (bo zawsze do 29 dnia miesiąca).

            Takie rzeczy w Play :)

          • smyk
            Sierpień 24th, 2018 at 16:43 | #19

            Mam podobnie, też różnica 1-dniowa a przeszedłem na INK-50 (RWK/24GB/R) z PINK-9 (jak skończyło się sławetne 100GB/rok):
            ……………………………….
            Konto 2,75 zł (ważne do 15.12.2018)
            Data ważności połączeń wychodzących 15.12.2018
            Data ważności połączeń przychodzących 15.03.2019
            Liczba promocyjnych GB 14,23 GB (ważne do 14.09.2018)
            Limit GB w roamingu UE 268 MB
            ………………………..
            Aby znowu uruchomić RWK musiałbym doładować (teraz mam 2,75 zł na KG) więc nie za bardzo się opłaca. Wykorzystam GB do 14.12.18 potem jak u Ciebie pewnie wpadnie 13-ste 2GB i wykorzystam je w dzień do 15.12.18 23:59 i bez doładowania przetrwam na ważności przychodzących do wiosny (15.03.19). Ale bez doładowania za 50zł ten INK nie ma perspektyw.

            Zastanawiam się jak korzystnie można przenieść kartę do innych opów ? gdzie najlepszy bonus GB no i jakie znaczenie (czy w ogóle ma) że jest to karta internetowa (data) ?

          • marcin
            Sierpień 24th, 2018 at 16:57 | #20

            No ja jeszcze korzystam z tych "dziadkowych" XXX pieniędzy na koncie głównym więc dla mnie takie przedłużanie jest super. zwłaszcza że są takie promocje jak "Internet na lato". Dzisiaj wpadło mi na kartę, z tej właśnie puli" 10GB wiec nie narzekam.

            Natomiast ta karta która traci ważność w listopadzie, to raczej jak u Ciebie pójdzie w odstawkę (no chyba ze coś…) bo tam mam 1 zł wiec doładowywać mi się nie opłaci…

          • marcin
            Sierpień 22nd, 2019 at 16:32 | #21

            No i w tym roku znowu sie udało. Wszystko zadziałało jak poprzednio. Całkiem przydatna t- jak dla mnie – ta taryfa

  5. Iks
    Luty 17th, 2018 at 23:58 | #22

    Play dla kilku ofert na kartę (też dla pink) podarował kilkanaście GB do 16.maja.

    • Gienio
      Luty 21st, 2018 at 08:25 | #23

      Zgadza się 18 GB do 16 mają ale niektórzy dostali po 3 gb

      • MARCIN
        Luty 21st, 2018 at 12:44 | #24

        DOSTALI 3 GB BO AKTYWOWALI PROMOCJE KODEM A NIE W APLIKACJI.

        • Gienio
          Luty 22nd, 2018 at 20:33 | #25

          zgadza sie kod USSD daje tylko 9 gb czy x 3 gb

  6. ard
    Grudzień 8th, 2017 at 10:36 | #26

    Obecnie jest nowa promocja za rejestrację Play Internet na Kartę w której za zarejestrowanie karty otrzymujemy 100 GB na 30 dni. Zarejestrować można dowolną liczbę kart, natomiast maksymalnie otrzymamy bonusy 100 GB do 3 kart. Czy ktoś z Państwa próbował zarejestrować nową kartę na Internet i uruchomił ten bonus, pomimo, że kiedyś w innej promocji wykorzystał już trzykrotnie przyznawane bonusy za rejestrację. To nowa promocja więc przypuszczam, że można by kupić starter na Internet w Play np. za 9 zł zarejestrować go i spróbować odpalić ten bonus 100 GB na 30 dni. Czy ktoś już próbował? poproszę o informację.

    • Iks
      Grudzień 9th, 2017 at 02:18 | #27

      Zadzwoń do teleparty. Jak powiedzą, że dostaniesz, a nie dostaniesz, to zadzwonisz jeszcze raz, powołasz się na tego z kim rozmawiałeś, i włączą Ci ręcznie.

    • jaro
      Grudzień 9th, 2017 at 17:40 | #28

      W solonie dostałem darmową kartę int 1 zł zmieniłem taryę na int 50 odpaliłem promo i działa. tylko ważność kont została 3 dni

  7. marcin
    Grudzień 5th, 2017 at 14:44 | #29

    Ja też mam pytanie.
    Mam kartę z taryfą Formuła Play na Kartę, i mogę z niej migrowac do:
    Play na Kartę Rok Ważności Konta
    Play na Kartę
    Play na Kartę Lubię to!
    Play na Kartę odNOWA
    RBM Energy na kartę
    Coś byście poradzili, coś się opłaca? Głównie chodzi mi o tani lub darmowy internet.

    • Iks
      Grudzień 6th, 2017 at 02:15 | #30

      Jak na mój gust, jak nie masz tam dużo złotówek, to ona nadaje się do hasioka.
      Za darmo zamów lub przenieś do virgin – 10GB
      Kup lub przenieś do play – 50/100GB.

      • Iks
        Grudzień 6th, 2017 at 02:42 | #31

        Przed wyrzuceniem możesz spróbować ten kod promocji: http://promocje.play.pl/rejestracja/ – a nóż widelec.

        • marcin
          Grudzień 7th, 2017 at 14:33 | #32

          Nie działa :( a szkoda….

  8. liuytf
    Grudzień 2nd, 2017 at 22:30 | #33

    UWAGA Pytanie: jak przejsc z play do rbm na karte, zeby miec darmowy internet lte po doladowaniu???

  9. ozor82
    Listopad 2nd, 2017 at 10:15 | #34

    Co zrobić gdy przez nieuwagę zużyłem cały zapas gigabajtów i 9 złotych które było na koncie? Chciałbym jeszcze korzystać z automatycznych 250 MB co miesiąc.

    STAN KONTA:
    Konto 0,00 zł (ważne do 07.11.2017)
    Data ważności połączeń wychodzących 07.11.2017
    Data ważności połączeń przychodzących 05.02.2018
    Internet po doładowaniu 0 MB (ważne do 02.11.2017)

    Czy doładowywać, a jeśli tak – jaką najniższą niezbędną kwotą?

    • vvvv
      Listopad 2nd, 2017 at 11:14 | #35

      jak żyć panie premierze?jak żyć?

    • Listopad 2nd, 2017 at 13:27 | #36

      musisz doładować. najniższe opłacalne doładowanie to 50 PLN,a i tak masz krótką ważność konta, więc doładowuj 50.

      • ozor82
        Listopad 2nd, 2017 at 14:57 | #37

        Czyli, jak rozumiem, jeśli doładuję kwotą mniejszą niż 50 zł, na konto nie wpłynie już 250 MB na miesiąc?

        • marcin
          Listopad 2nd, 2017 at 15:58 | #38

          Ja bym najpierw zmigrował do taryfy Internet na Kartę 50 zł.
          Potem doładował kwotą 50 zł, uzyskując na koncie „Dodatkowy bonus na transmisję danych” 12,62 GB.
          Następnie odpaliłbym 24 GB na rok co daje roczną ważność konta i pierwsze 2 GB ważne miesiąc, które przedłużą się w kolejnym miesiącu kolejnym pakietem 2 GB (analogicznie jak pakiet 250/500Mb), a przy okazji przedłużą owe 12,62GB.

          Reasumując na koncie, po migracji do taryfy „Internet na Kartę 50 zł”, za 50 zł, masz 12, 62GB plus 24 GB, czyli w sumie 36,62 GB ważne rok. To lepszy interes niż doładowanie w taryfie „Play Internet na Kartę 9zł” kwotą 50 zł, gdzie dostaniesz 2 miesiące ważności konta i „Łącznie na transmisję danych” 12 GB (czyli 9,62 GB jako „Dodatkowy bonus na transmisję danych” i 50 zł które możesz przeznaczyć na zakup danych, ew. rozmowy w zasięgu 3G Play).

          • smyk
            Listopad 3rd, 2017 at 14:53 | #39

            Migruję do taryfy Internet na Kartę 50 zł i tu doładowuję kwotą 50 zł i uzyskuję na koncie „Dodatkowy bonus na transmisję danych” 12,62 GB czyli łącznie 15GB ale też, jak tu podają: https://www.play.pl/uslugi/doladowania-play-onlin…
            To wydłuża "Okres ważności konta = 60dni" więc wg mnie mogę przez te 2 m-ce albo skonsumować te 15GB albo nic nie robić i dopiero pod koniec, np ostatniego dnia odpaliłbym "24 GB na rok" za 50 zł, które już mam na koncie.
            Daje mi to co napisałeś ale wydłużyłoby okres ważności konta o max 2 m-ce: 2+12=14 m-cy łącznie.
            Mam więc 15+24=39GB na 14 m-cy co daje 2,8GB/m-c i 1,28 zł/1 GB
            Chyba niczego nie przegapiłem i to powinno zadziałać ?

            A teraz mając to i chcąc zaoszczędzić posiadaną-zdobytą pulę GB tylko na dzień (od 9-24) mogę sporadycznie na 1 m-c lub cyklicznie za 5zł/m-c (tańsze niż w PINK) włączyć usługę "Noce bez limitu w INK" (od 00-9).
            I wg mnie to też powinno zadziałać i pula GB podstawowa nie powinna być w nocy ruszana.

          • ozor82
            Listopad 24th, 2017 at 13:35 | #40

            Czy da się zmigrować do taryfy "Internet na Kartę 50 zł" jeśli na koncie jest mniej środków niż 50 zł?

            Używam drugiej karty SIM na której nie wyczerpałem podstawowych 9 zł ani danych z doładowań.

            Czy powyższa procedura powiedzie się gdy ważność konta skończyła się (na PLAY24 wyświetla się komunikat "Twój numer stracił ważność konta, aktywacja i dezaktywacja usług będzie możliwa po dokonaniu doładowania."), lecz środki i dodatkowe gigabajby widnieją na koncie?

          • marcin
            Listopad 24th, 2017 at 17:50 | #41

            Bez konta aktywnego na połączenia wychodzące nie da się migrować do innej taryfy ani wykonać żadnego innego działania (np. uruchomić usługę) – poza doładowaniem.
            Jeśli będziesz miał aktywne konto możesz migrować do innej taryfy nawet nie mając środków, ale jeśli będziesz chciał mieć 24 GB i konto ważne rok, to musisz doładować konto do 50 zł bo tyle kosztuje ta usługa. Dodam ze zaraz po migracji ważność konta na wychodzące wydłuża się do 30 dni – nie zależnie od tego jaka była data ważności przed migracja (np. 3 dni).

          • ozor82
            Listopad 27th, 2017 at 13:27 | #42

            Niezbyt precyzyjnie się wyraziłem. Moja wątpliwość polegała na tym, czy po utracie ważności konta dla posiadanego numeru, a następnie po doładowaniu 50 zł, korzystanie z zaproponowanych 2 GB co miesiąc przez 12 miesięcy na tej karcie SIM będzie jeszcze w ogóle możliwe; czy też utrata ważności konta przekreśla taką możliwość.

          • Listopad 26th, 2017 at 15:40 | #43

            1. Migrować do 50 można, wykupienie rocznego pakietu na rok wymaga posiadania salda 50.
            2. Nie, nic nie można zrobić z kontem, jak nie jest aktywne na połączenia przy-wych. Danych nie wyzerowali, ale nie można z nich korzystać póki konto nieaktywne.

          • ozor82
            Listopad 27th, 2017 at 13:28 | #44

            Dodam że w obecnej sytuacji migracja jest niemożliwa (w PLAY24 wyświetla się komunikat "Zmiana oferty jest dostępna tylko dla aktywnych usług").

          • marcin
            Listopad 27th, 2017 at 16:15 | #45

            No i tak to działa – z kartą nieaktywną na wychodzące nic nie zrobisz, możesz tylko doładować konto i tym przywrócić jej ważność. Jak doładujesz konto – nawet 5 zł – to będziesz mógł migrować, a jak będziesz miał na koncie 50 zł, będziesz mógł za ta kwotę kupić usługę 24 GB – czyli cykliczne i sumujące się 2 GB co 30 dni i konto ważne rok.
            Jeśli zamierzasz zaraz po doładowani migrować, to doładowanie zrób najmniejsza możliwą kwota (żeby zyskać ważność konta), bo po migracji "dane po doładowaniu" wyzerują się.

          • ozor82
            Listopad 28th, 2017 at 13:59 | #46

            Doładowane za 50 zł, ważność przedłużona o 60 dni, przyznane 12,62 GB. Pojawiła się możliwość migracji do "Internet na Kartę" o nominałach 9, 50, 19 zł.
            Tylko że w regulaminie usługi "24 GB na rok" widnieje zapis "Z usługi 24 GB na rok w Internet na Kartę w Play (zwanej dalej <<usługą>>) mogą korzystać Użytkownicy Oferty Internet na Kartę w Play zestaw startowy 50 zł".
            Tutaj https://forumplay.pl/showthread.php/38861-Regulam… jest napisane że migracja nie załatwia sprawy, trzeba kupić świeży zestaw startowy. Czy ktoś z Was przerabiał to już z pozytywnym skutkiem?

          • marcin
            Listopad 28th, 2017 at 14:16 | #47

            w play – jak wszyscy wiemy – panują rożne, sprzeczne ze sobą regulaminy i "porady" z pomocy Play.
            Jóź o tym pisałem że próbowałem się dowiedzieć czy na jednej karcie INK 50 można odpalić kilka usług "24 GB na rok" – co gwarantuje regulamin, ale w praktyce to nie działa. I otrzymałem kilka sprzecznych odpowiedzi od konsultantów, a ostatecznie mój watek na forum play przeniesiono do archiwum – jako sprawę nie rozwiązywalną.

            Ale do meritum: zapewniam Cię że na 2 kartach migrowałem, z Pink 9 i z Pink 19 do Ink 50 i na obu odpaliłem 24 GB na rok. na pierwszej zebrało mi się już 8 GB (migrowałem w sierpniu), na drugiej 4 GB (wczoraj wszedł drugi pakiet 2 GB – migrowałem w październiku). Wszystko ładnie się przedłuża i sumuje.

          • marcin
            Listopad 28th, 2017 at 14:32 | #48

            wątek który wskazujesz na forum play znam – sam się do niego odnosiłem w moim pytaniu. O tutaj: https://forumplay.pl/showthread.php/46815-US%C5%8…

          • Specjalista;)
            Listopad 28th, 2017 at 20:08 | #49

            @ozor82, trochę zmaściłeś, bo po migracji do InK50 będziesz miał:
            - 0GB (przepadną te GB co masz jeśli ich nie wykorzystasz);
            - 30 dni ważności (skróci się).
            Po uruchomieniu 24GBnaROK łącznie będziesz miał:
            - 24GB na rok;
            - rok ważności konta.

            Gdybyś doładował za 5zł (wtedy kiedy chciałbyś przejść do InK50), zmigrował do InK50 i dopiero doładował 50zł i uruchomił 24GBnaROK łącznie miałbyś:
            - 37GB na rok;
            - rok ważności konta.

            Można też 24GBnaROK uruchomić dopiero po 60 dniach (ostatniego dnia ważności GB i konta) i wtedy miałbyś łącznie:
            - 37GB na 14 miesięcy;
            - 14 miesięcy ważności konta.

          • ozor82
            Styczeń 2nd, 2018 at 21:33 | #50

            Dobra, jeszcze jedno pytanie. W regulaminie tegoż "24 GB na rok" jest jednocześnie:

            II.1. W ramach Usługi Użytkownik, może aktywować pakiet na transmisję danych z limitem 2 GB co miesiąc przez 12 miesięcy (łącznie 24 GB na rok) zwany dalej „Uslugą” na zasadach opisanych w niniejszym regulaminie. Pakiet jednocześnie wydłuża ważność konta o 365 dni.

            II.7 Warunkiem korzystania z usługi jest:
            II.7.1. utrzymywanie Okresu Ważności połączeń internetowych oraz 
            II.7.2. posiadanie dodatniego salda środków na koncie (wystarczy 1 grosz).

            Czy więc włączenie "24 GB na rok" załatwia mi autoprzedłużenie konta na rok, czy będę musiał dbać o to samodzielnie dodatkowymi doładowaniami?

          • Styczeń 2nd, 2018 at 22:14 | #51

            Włączenie załatwia, ale musisz mieć ważne konto na wychodzące i środki, żeby pakiet aktywować. Napisali to faktycznie trochę podwójnie i niejasno, ale jak odpalałem pakiet to ważność miałem taką, jak po doładowaniu (3 miesiące – jakoś tak), a po odpaleniu jest na całe 24 miesiące.

          • ozor82
            Styczeń 4th, 2018 at 15:03 | #52

            Dziękuję za wskazówki. Zadziałało.

          • ozor82
            Grudzień 29th, 2018 at 19:27 | #53

            Czy ktoś w Was, w związku ze zbliżaniem się końca ważności 12 miesięcy, próbował przedłużyć ważność na kolejne 12 miesięcy, to znaczy doładować konto i włączyć to ponownie?

            W jakiej kolejności należałoby robić kolejne czynności, aby nie przepadły zgromadzone gigabajty z kończącej się oferty "24 GB na rok", o ile w ogóle jest to możliwe?

          • smyk
            Grudzień 30th, 2018 at 03:51 | #54

            Ja sobie odpuściłem, 14.12.18 o 23:59 miąłem koniec a 13.12 jeszcze dostałem dodatkowe, extra, ostanie 2GB które wykorzystałem full 14-stego. Więc gdybym ich nie wykorzystał i ciał przedłużyć no to w ostanim dniu czyli 14-ego powinienem doładować za 50 zł i wykupić powtórnie pakiet tego samego dnia i znowu przez 12-m0cy byłoby RWK + 2GB co m-c.
            Odpuściłem i jadę na chyba 90 czy 60 dniowej ważności dla przychodzących, bo a nuż cos dadzą na wiosne i być może będzie warto doładować. Ale to wariant na przetrwanie max 90 dni a nie na ratowanie zgromadzonych GB

          • marcin
            Grudzień 30th, 2018 at 10:21 | #55

            U mnie na dwóch kartach Ink 50 były dwie różne sytuacje:
            Na jednej z kart data ważności GB (dzień wygaśnięcia ostatniego pakietu 2 GB) i data ważności konta była ta sama i konto wygasło, a GB przepadły.
            Na drugiej karcie data ważności konta była o jeden dzień dłuższa niż data ważności GB (dzień wygaśnięcia ostatniego pakietu 2 GB) i tu okazało się że GB nie wygasły tylko zostały przedłużone trzynastym pakietem 2 GB w ostatnim dniu ważności konta na wychodzące. Tego dnia uruchomiłem kolejna usługę 24 GB na rok bez żadnego doładowania (miałem nadwyżkę środków na koncie głównym), bo konto miałem aktywne, a usługa już była dostępna (dzień wcześniej – dzień wygaśnięcia ostatniego pakietu 2 GB – nie było takiej możliwości). To pewnie jakiś błąd, ale oczywiście nie zgłaszałem :) Wszystko działa od sierpnia 2018 bez zarzutu.

          • ozor82
            Grudzień 30th, 2018 at 13:15 | #56

            Konto: 1,00 zł (ważne do 03.01.2019)
            Data ważności połączeń wychodzących: 03.01.2019
            Data ważności połączeń przychodzących: 03.04.2019
            Liczba promocyjnych GB: 15,32 GB (ważne do 02.01.2019)

            Czyli procedurę doładowania i ponownej aktywacji "24 GB na rok" mam zrobić 2 czy 3 stycznia? Czy obecnie aktywne "24 GB na rok" wyłączy się samoczynnie i w którym dniu to nastąpi?

          • smyk
            Grudzień 30th, 2018 at 16:14 | #57

            Masz inną datę WPW=3.1.19 i WPGB=2.1.19 więc 2.11.19 powinny Ci wpaść extra 2GB i ja bym już nie czekał do 3.1.19 tylko tak czy siak (wpadnie 2GB, nie wpadnie) tego dnia wykupił za 50zł następny pakiet chyba, że przed 23:59 dnia 2.11.19 usługa "24GB/r" nie będzie dostępna wtedy czekasz do 3.1.19. Tak ja bym zrobił.

          • marcin
            Grudzień 31st, 2018 at 10:53 | #58

            Czyli teoretycznie masz tak jak ja miałem – u mnie było: „„Konto” główne jest ważne do 22.08.2018 natomiast konto „Liczba promocyjnych GB” jest ważne do 21.08.2018…”

            Następnie u mnie wyglądało to tak (pełny opis znajdziesz w wątkach poniżej – wszystkie sygnowane marcin są moje):
            „22.08.2018, o godzinie 00:00 wyłączyła się usługa „24 GB na rok”, ale:
            Ważność, konta została zachowana do dziś (22.08.2018) do godziny 23:59, dodatkowo, extra dostałem 2 GB (po raz 13ty!) danych ważne do 21.09.2018 (razem mam 2,6 GB, bo te dane ważne do wczoraj przedłużyły się nowym pakietem).

            Uruchomiłem ponownie usługę 24 GB na rok, i teraz wygląda to tak:

            Konto XXX zł (ważne do 22.08.2019)
            Data ważności połączeń wychodzących 22.08.2019
            Data ważności połączeń przychodzących 20.11.2019
            Liczba promocyjnych GB 4,6 GB (ważne do 21.09.2018)
            Limit GB w roamingu UE 268 MB”

            Czyli teoretycznie powinno to u Ciebie zadziałać analogicznie….

            Skoro masz: Konto: 1,00 zł (ważne do 03.01.2019) i Data ważności połączeń wychodzących: 03.01.2019 –to wszystko jest ważne do godziny 23:59 tego dnia.

            Skoro masz też „Liczba promocyjnych GB: 15,32 GB (ważne do 02.01.2019)”, to ważne są one do godziny 23:59 tego dnia.
            Jeśli by wszystko zadziałało jak u mnie, to 03.01.2019 po godzinie 00:00, dezaktywuje Ci się usługę 24 GB na rok. Ale i tak otrzymasz extra 2 GB (13ty pakiet) które przedłużą Ci te 15,32 GB (plus 2 GB) do 02.02.2019, bo będziesz miał ważność konta z jakiegoś innego tytułu (ja nie wiem z jakiego ale u mnie tak było).
            Ale ważność wychodzących będziesz miał nadal 03.01.2019 do godziny 23:59!
            A więc tego 03.01.2019 doładowujesz za 50 zł (bo masz 1 zł , a chcesz jak najoptymalniej odpalić 24 GB na rok) – otrzymujesz przedłużenie wychodzących o 90 dni i extra GB za doładowanie.
            I teraz ponownie aktywujesz Usługę 24 GB.

            Oczywiście możesz poczekać maksymalnie do 01.02.2019 i wtedy uruchomić tą usługę bo konto „Liczba promocyjnych GB” tych ze starej puli 24 GB na rok będziesz miał ważne tylko do 02.02.2019 do godziny 23:59…

            To co napisałem to teoria i będzie tak jeśli zadziała analogicznie jak u mnie.

          • ozor82
            Grudzień 31st, 2018 at 12:50 | #59

            Dzięki za wyjaśnienie.

            A więc wygląda na to, że wszystko zależy od tego czy zadziała przedłużenie zgromadzonych gigabajtów. Sam jestem ciekawy. Będę obserwował 02.01.2019 i 03.01.2019 i dam znać co z tego wyszło.

          • mirek
            Grudzień 31st, 2018 at 17:07 | #60

            Ja doładowałem 50 zł przed końcem ważności GB, co przedłużyło pozostałe GB i ważność konta o 60 dni oraz dodało 17,62GB. Teraz czekam do końca tych 60 dni i uruchomię "24GB na rok". Lepiej doładować na "doładowania.play.pl", dostajemy wtedy 21,62GB bonusu.

          • ozor82
            Styczeń 3rd, 2019 at 10:47 | #61

            W dniu 03.01.2019 wyłączony stał się pakiet "24 GB na rok".

            Po doładowaniu przez Internet kwotą 50 zł uległy zmianie następujące pozycje:
            Konto: 1,00 zł (ważne do 03.01.2019) –> 51,00 zł (ważne do 04.03.2019)
            Data ważności połączeń wychodzących: 03.01.2019 –> 04.03.2019
            Data ważności połączeń przychodzących: 03.04.2019 –> 02.06.2019
            Liczba promocyjnych GB: 17,32 GB (ważne do 02.02.2019) –> 34,94 GB (ważne do 04.03.2019)
            Limit wydatków na usługi Premium: 1299,39 zł –> 35,00 zł

            Tak jak pisał marcin, promocyjne gigabajty przedłużyły się (ilość i data ważności) jeszcze raz. Dodatkowo doładowanie zwiększyło ich ilość i datę ważności, jak również przedłużyła się ważność konta głównego.

            Czyli, jak rozumiem:

            teraz mogę już włączyć ponownie "24 GB na rok" i aby nie utracić zgromadzonych środków, mogę z tym równie dobrze czekać maksymalnie do końca okresu ważności konta?

            nie muszę zmieniać oferty, skoro cały czas jest "Internet na Kartę 50 zł"?

          • marcin
            Styczeń 3rd, 2019 at 13:46 | #62

            Ja bym oferty nie zmieniał, bo nie ma teraz lepszej – dającej rok ważności konta.

            Ja nie jestem pewien jak w Play działa to konto „Liczba promocyjnych GB” i czy bezpiecznym jest czekanie aż do 04.03.2019.
            Zauważyłem że aktualnie w play24 – przynajmniej w tej taryfie – wszystkie GB wpadają i są widoczne teraz na jednym koncie i tam są sumowane (kiedyś było konto GB i konto promocyjnych GB).
            Zobacz masz 17,32GB z tytułu działania usługi „24GB na rok” ważne do 02.02.2019
            Suma GB zwiększyła Ci się, a data zmieniła na 04.03.2019 dzięki doładowaniu, ale czy to na pewno tak jest – czy ta data dotyczy sumy obu . Bo może te 17 GB masz nadal ważne tylko do 02.02.2019 a 15 GB z doładowania ważne do 04.03.2019.

            Moja wątpliwość wynika z tego ze:
            15.12.2018 Miałem 4 GB z tytułu 24GB na rok ważne do 21.12.2018.
            16.12.2018 uruchomiłem sobie pakiet „internet na święta 20GB za 10 zł” i dane mi się zsumowały do 24 GB, a data całości osiągnęła 15.01.2019.
            22.12.2019 wszedł na konto pakiet cykliczny 2 GB i teraz mam 26 GB ważne do 21.01.2019.
            Pakiet który kupiłem za 10 zł jest tylko na 30 dni – cos czuje że jeśli go nie wykorzystam to 15.01.2019, zgodnie z regulaminem promocji, wykasują mi ta niewykorzystana część i zostanie mi 6 GB z tytułu usługi „24 GB na rok”

            U Ciebie może być analogicznie, jeśli nie uruchomisz przed 02.02.2019 usługi 24GB na rok, to może Ci się to 17,32GB z tytułu działania „starej” usługi „24GB na rok” wykasować.
            Z drugiej strony, jeśli uruchomisz „24GB na rok” dopiero przed samym 04.03.2019, to być może dostaniesz 14nasty pakiet 2 GB 03.03.2019 tylko dla tego ze masz ważne konto z tytułu doładowania…?

          • marcin
            Styczeń 3rd, 2019 at 13:51 | #63

            pomyliłem daty miało być tak.
            "Z drugiej strony, jeśli uruchomisz „24GB na rok” dopiero przed samym 04.03.2019, to być może dostaniesz 14nasty pakiet 2 GB 03.02.2019 tylko dla tego ze masz ważne konto z tytułu doładowania…?"
            pokombinuj z kodami USSD
            *101# lub *107# ew. inne.
            choć w przypadku oferty „internet na święta 20GB za 10 zł” regulamin mówi ze stan konta GB można sprawdzić tylko w Play24…

          • ozor82
            Styczeń 3rd, 2019 at 22:44 | #64

            marcin, dziękuję za ostrzeżenie. Przypominam sobie, że w przeszłości ilości różnych przyznanych środków prezentowane były indywidualnie, a w jakimś czasie system prezentacji został przerobiony tak, że wyświetlało już zbiorczo informacje z różnych pul.

            Dlatego, dla bezpieczeństwa, włączyłem "24 GB na rok" już dziś. Ważność konta przedłużyła się do 01.03.2020, a środki promocyjne zachowały termin ważności 04.03.2019, lecz teraz jest ich 36,77 GB (a było też bieżące zużycie), czyli od razu zadziałało pierwsze powiększenie o 2 GB.

          • marcin
            Styczeń 4th, 2019 at 10:44 | #65

            Strzeżonego Budda strzeże:)

            Ja sobie z ciekawości sprawdziłem kodami i mimo że mam GB z dwiema datami ważności:
            1 „internet na święta 20GB za 10 zł” ważne do 15.01.2019.
            2. oraz GB z tytułu usługi „24 GB na rok” do 21.01.2019
            To kody pokazują cos takiego:

            Wyślij:*101#
            Odbierz:Pozostalo Ci XXX zł do wykorzystania do 2019-08-22 23:59:59. Stan promocyjnego konta transmisji danych to 14450.65MB do wykorzystania do 2019-01-21 23:59:59.
            Wyślij:*107#
            Odbierz:Stan promocyjnego konta transmisji danych to: 14450.65MB. Mozesz je wykorzystac do: 2019-01-21 23:59:59.

            Natomiast w Play24 konto wygląda tak:

            Konto XXX zł (ważne do 22.08.2019)
            Data ważności połączeń wychodzących 22.08.2019
            Data ważności połączeń przychodzących 20.11.2019
            Liczba promocyjnych GB 14,45 GB (ważne do 21.01.2019)
            Liczba promocyjnych GB.
            Limit GB w roamingu UE 1,18 GB

            Mimo ze jest tam osobne pole "Liczba promocyjnych GB" to jest ono puste .Moim zdaniem to celowe wprowadzanie klientów w błąd – niestety.

          • gonzo
            Styczeń 4th, 2019 at 11:12 | #66

            Niestety, Play24 jest daleki od doskonałości. Ja mam aktywny pakiet 30GB na tydzień, ale w Play24 w żaden sposób nie można tego znależć, w sumie nie wiadomo na jakiej podstawie leci transmisja. Co ciekawe kody USSD – mimo ubóstwa formy – informują znacznie lepiej: "Pozostalo Ci 5,00zl do 2019-01-05 23:59:59. Stan promocyjnego konta transmisji danych: 0BYTES do -, Bez Limitu GB do 2019-01-05 23:59:59". Najwyraźniej kolosalna przewaga możliwości prezentacji danych na portalu webowym obezwładnia projektantów na tyle że zapominają o podstawowej jego funkcji: informowaniu użytkownika o tym z czego korzysta.

          • marcin
            Styczeń 4th, 2019 at 16:51 | #67

            Ja, z własnego doświadczenia wiem, ze trzeba, w miarę możliwości, samemu kontrolować z kartami w Play co się dzieje, i jakby coś nie pasowało pisać zgłoszenia.

            Jakiś czas temu miałem kilka Play na kartę i ciągle z czymś był kłopot, ale zawsze rozwiązywali te kłopoty po mojej myśli, i dawali rekompensaty.
            Teraz tez dobrze liczę te GB i zobaczę co się stanie 15.01.19.

        • marcin
          Listopad 2nd, 2017 at 16:15 | #68

          p. możesz doładować mniejsza kwota i 250 wpłynie, bo termin ważności konta się wydłuży (odpowiednio do wielkości doładowania), ale 50 zł jest po prostu optymalne. Z drugiej strony ja bym nie walczył o, pewnie ostatnie, 250 MB, bo przy próbie późniejszej migracji do taryfy INK50 stracisz 9,62 GB czyli„Dodatkowy bonus na transmisję danych”. Dane promocyjne przy migracji nie przechodzą. Chyba lepiej za te same pieniądze (50zł) mieć więcej.

        • Listopad 3rd, 2017 at 21:17 | #69

          Normalnie zadziałają pakiety cykliczne, tylko ważność konta zostanie przedłużona w sposób nieopłacalny, a te pakiety ważności konta nie zmieniają.

  10. zdziwiony
    Październik 6th, 2017 at 21:49 | #70

    Od wczoraj chyba w Play robią "porządki"? Konto (9zł) ważne do stycznia 2018 roku, na koncie ponad 25 GB. Tak było do przedwczoraj. Teraz na koncie jest zero! Konto jest ważne nadal do stycznia 2018 r., ale już nie ma zakładki o aktywowaniu roku ważności i co ciekawe nie ma też aktywowanego comiesięcznego 250 MB.

    • Iks
      Październik 7th, 2017 at 04:24 | #71

      Jeśli ta ważność do 2018 to na pewno rozmowy wychodzące i niczym nie przedłużałeś, to zakończenienie 250MB/mies jest wbrew regulaminowi, więc reklamuj.
      Kasowanie pakietu 100GB przed upływem roku jest normalne.

      • zdziwiony
        Październik 7th, 2017 at 12:03 | #72

        Ważność konta do połowy stycznia, a na wychodzące jest do kwietnia 2018 r.
        Oczywiście, że reklamuję. Jednak to Play, a ten operator sam się gubi w swoich pokrętnych regulaminach i zmianach w zmianach.

        • zdziwiony
          Październik 7th, 2017 at 12:03 | #73

          Na przychodzące miało być

Strony komentarza
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>