Home > Wiadomości > Play 100GB za 9 PLN – nowy regulamin i ograniczenia

Play 100GB za 9 PLN – nowy regulamin i ograniczenia

Logo operatora PlayI stało się. Play uznał, że nasze kombinacje z uzyskaniem 100 GB za 9 PLN to dla ich sieci za dużo i zmienił regulamin promocji rejestracyjnej. Ograniczenia są zauważalne, ale dla osób korzystających z tego w ograniczonym stopniu mogą być niezauważalne. Podstawowe zmiany to ograniczenie liczby starterów, na których można skorzystać z promocji z 10 do 3.

Jest także inna zmiana, która ma niejasny wpływ na osoby, które już karty zarejestrowały.

Tak czy inaczej promocja jest nadal dostępna. Choć cały czas pamiętamy, że operator może ją ponownie ograniczyć lub zakończyć w dowolnej chwili – taki zapis jest w regulaminie i zawsze był. Taka jest natura wszelkich promocji.

Szczegóły

Nowy regulamin obowiązuje od 20 października 2016 do końca ustawowego okresu przejściowego, czyli 1 litego 2017. Stary regulamin przeszedł do archiwum, ale jak już ktoś skorzystał i ma starter z pakietem 100 GB, to oczywiście może korzystać dalej.

W punkcie I.2. pojawiła się informacja, że promocja dotyczy tylko osób, które zarejestrowały karty od 20 października. Niestety można to rozumieć dwojako:

  • Osoby, które zarejestrowały kartę wcześniej (ale nie aktywowały karty ani promocji) nie mogą skorzystać z promocji wcale
  • Osoby te mogą skorzystać z promocji na starych warunkach

Jednak podejrzewam, że to drobny kiks prawniczy i po prostu korzystamy teraz na nowych warunkach wszyscy. W praktyce jak to działa to zobaczymy po raportach użytkowników.

W regulaminie jest także literówka: Punkt 8.1 mówi o o sprawdzaniu Bonusu 10 GB, ale reszta regulaminu mówi o 100 GB. Poprawiono za to kilka innych drobnych i oczywistych błędów.

Najważniejsza zmiana jest w punkcie III.13: Każdy z Użytkowników może skorzystać z Oferty Promocyjnej dla maksymalnie 3 numerów telefonów. Wcześniej było ich oczywiście 10.

Zmianie nie uległ żaden z pozostałych punktów regulaminu.

Jak tylko wyjaśni się wątpliwość co do punktu I.2 postaram się odpowiednio zaktualizować ten wpis i artykuł, w którym opisuję promocję.

Dokumenty: Nowy regulamin promocji

Kategorie:Wiadomości
  1. marcin
    Czerwiec 7th, 2017 at 15:54 | #1

    A to sie narobiło :(
    "Sieć Play o połowę ogranicza prędkość internetu mobilnego w roamingu krajowym. To już drugie cięcie dla klientów tej sieci w ostatnich 6 miesiącach". http://tvn24bis.pl/tech,80/siec-play-ogranicza-in…

  2. marcin
    Czerwiec 5th, 2017 at 11:00 | #3

    Ciekawe czy, w kontekście nieodległego wejścia na giełdę Warszawską (mówi się o lipcu) Play zaskoczy nas jakąś ciekawą promocją. Plany dotyczące pozyskania kapitału z GPW i przeznaczenia go na ogromne inwestycje (m.in. chęć uniezależnienia się od roamingu krajowego) są ambitne i zastanawiam się czy P4 nie będzie chciał poprawić statystyk by zachęcić inwestorów…

    • Czerwiec 5th, 2017 at 11:03 | #4

      Ta kasa pójdzie raczej w większości na zmianę struktury własności, więc nie spodziewałbym się niczego spektakularnego. Raczej trwającej od roku-dwóch ukrytej podwyżki cen. To, że Play jest tani zostało już tylko legendą.

    • lokiyujthr
      Czerwiec 5th, 2017 at 18:18 | #5

      Żeby zachęcić musi zarabiać, a to raczej nie oznacza obniżek cen i promocji.

  3. eugeniusz
    Maj 22nd, 2017 at 14:06 | #6

    z 8 dni temu zajrzałem na konto i było na internet wazne do pazdzirnika 2017 roku a 2 dni temu zaglądam i pisze ze internet wazny do 5 czerwca ,a mam na telefon do pazdziernika i na net tez tak miałem .
    Napisałem wiec reklamacje i co mi odpisano poniżej;

    Odpowiedź

    Szanowny Panie,

    dziękuję za przesłane zgłoszenie.

    Chciałbym wyjaśnić, że zgodnie z regulaminem bonusu za rejestrację obowiązującego w okresie 06.06.16 – 01.02.2017 pakiet 100 GB był przyznawany na okres 30 dni.

    Po rejestracji otrzymał Pan również rok ważności konta.

    W związku z błędem stystemowym na Pana koncie – bonus nie został dezaktywowany po 30 dniach i jest aktywny do 05.06.2016.

    Nie mogę niestety przychylić się do Pana prośby o wydłużenie okresu ważności pakietu do 10.2017.

    Poniżej przesyłam regulamin bonusu za rejestrację dla ofert internetu na kartę.

    http://www.play.pl/resources/pdf/2016/Regulamin-p…

    W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu z Obsługą Klienta za pośrednictwem portalu Play24 (www.play.pl) lub *500 z telefonu Play oraz 790 500 500 z telefonu innego operatora.

    Z pozdrowieniami

    Łukasz K….

    Konsultant Obsługi Klienta

    Zachęcam do pozytywnej oceny mojej pracy. Nie jest to ocena firmy Play.

    • liukyt
      Maj 25th, 2017 at 20:40 | #7

      moze nakrętki pomogą…

      • Tomek
        Maj 29th, 2017 at 02:39 | #8

        Również zauważyłem podobną zmianę przy wyświetlaniu daty ważności pakietu. U mnie data końcowa pakietu wskazuje na 31 maja – zobaczę, co wtedy się stanie – pozostaje mieć nadzieję, że pakiet przyznawany automatycznie co miesiąc znów zadziała magicznie i przedłuży główny pakiet danych na kolejny miesiąc :-)

    • Michał
      Maj 29th, 2017 at 11:19 | #9

      Potwierdzam, że na moich kartach też wyświetla zakończenie promocji 100Gb w czerwcu. Czy jest jeszcze jakiś sposób, żeby ją zachować?

      • Tomek
        Maj 29th, 2017 at 14:19 | #10

        Wydaje mi się, że jednak niepotrzebnie się obawiamy!

        Sam empirycznie będę mógł potwierdzić to dopiero za dwa dni, gdy oficjalnie zakończy się termin ważności obecnie pokazywany dla pakietu danych na mojej karcie;

        ale tymczasem przeczytałem znakomite (jak zawsze!) objaśnienie od SPECJALISTY (najlepszego znawcy wszelkich zawiłości w działaniu i regulaminach sieci Play w Polsce :-) ), zamieszczone ok. miesiąc temu w artykule "Play – 100 GB ważne rok za 9 PLN – przewodnik":

        (poniżej wkleiłem właśnie ten fragment komentarza SPECJALISTY, gdyż doskonale tłumaczy on o co chodzi w tym co teraz obserwujemy i tym co odpisują konsultanci :-) )

        1. 100GB NIE miałeś ważne rok (i nikt nie miał). Konto główne było ważne rok, a nie 100GB. 100GB było ważne zawsze miesiąc do przodu po przyznaniu pakietu 250MB (który był/jest przyznawany przez 12 miesięcy i przez 12 miesięcy przedłuża te 100GB).

        2. Data, którą wcześniej widziałeś (9.10.2017) to była tylko i wyłącznie data ważności konta głównego (czyli np. złotówek i rozmów wychodzących).

        3. Data ważności GB NIE była widoczna w Play24 (aż do 19 kwietnia 2017 roku) dlatego błędnie założyłeś (jak kiedyś tutaj @JakubD i wielu innych), że jest to również data ważności GB. Datę ważności GB zawsze mogłeś sprawdzić kodem *101# i *107# i zawsze była ona na miesiąc do przodu (chyba, że doładowałeś konto takim nominałem, który dawał np. 60dni ważności).

        4. Od 20 kwietnia nic się nie zmieniło w kwestii przepadania GB: pakiet 250MB ciągle przedłuża konto GB w PInK. Zmienił się za to tylko sposób prezentacji w Play24 – doszła wreszcie data ważności GB i już nie trzeba wklepywać kodu aby ją sprawdzić.

        5. Jedynym "błędem systemowym" (czytaj "celowym działaniem Play"), który Play naprawił 20 kwietnia 2017 roku był brak informacji (przez ostatnie 2 lata!) o dacie ważności GB (trzeba było sprawdzać kodem albo dzwonić na infolinię).

        6. Konsultanci mają kiepska wiedzę (ten który Ci odpisał się do nich zalicza) i stosują spychologię stosowaną.

      • Maj 29th, 2017 at 20:22 | #11

        Na mojej karcie InK50 ciągle jest 95GB ważne do września.

      • marcin
        Maj 31st, 2017 at 15:13 | #12

        Nie martwcie się wszystko się przedłuży. Ja, wczoraj (30.05.2017) po północy (pakiet 250 wchodzi po północy każdego 30 dnia m/ca), otrzymałem na jednej z kart nową datę ważności MB/GB po doładowaniu ustanowiona na 29.06.2017 – a przedwczoraj była do 29.05.2017…
        Wszystko działa tak jak zakłada taryfa – pakiety cykliczne, co miesiąc przedłużają ważność konta o kolejne 30 dni, tylko do kwietnia 2017 nie było tego widać w play24 (ale pokazywał to kod *107#) a teraz się wyświetla, no i trochę dezorientuje.

        • Tomek
          Czerwiec 1st, 2017 at 03:58 | #13

          Potwierdzam! U mnie na karcie PInK 9zł właśnie dziś w nocy dodał się pakiet i automatycznie pokazywana ważność pakietu wydłużyła się o 30 dni, a więc wszystko jest OK, tylko dawniej nie była pokazywana data pakietu.

          • marcin
            Czerwiec 1st, 2017 at 11:03 | #14

            U mnie, na kolejnej karcie, tez się dziś przedłożyło. Wszystko działa jak trzeba.

    • Eugeniusz
      Czerwiec 14th, 2017 at 18:33 | #15

      jest ok pakiet przedłużył się do 5 lipca więc działa nadal

      • zenek
        Czerwiec 16th, 2017 at 14:49 | #16

        A jak przedłużyć gdy już sie kończy rok po 250mb miesięcznie?

        • marcin
          Czerwiec 19th, 2017 at 10:32 | #17

          chyba tylko doładowaniem :(

        • Czerwiec 20th, 2017 at 12:12 | #18

          Tylko normalnym doładowaniem lub pakietami płatnymi (jeżeli masz dostępne w taryfie) – musisz policzyć, czy ci się opłaca.

          • Darth Artorius
            Czerwiec 25th, 2017 at 10:31 | #19

            Czyli ile trzeba by doładować minimalnie aby te 90kilka GB pozostało na karcie ?

          • marcin
            Czerwiec 28th, 2017 at 12:53 | #20

            Jeśli masz taryfę Play Internet na Kartę to minimalne doładowanie to 5 zł dające przedłużenie na 7 dni. Więcej masz w tabeli. http://www.play.pl/pomoc/internet-na-karte/konto/…

          • Czerwiec 29th, 2017 at 09:07 | #21

            Zgodnie z cennikiem oferty. 30 PLN = 30 dni, 50 = 60 dni, 75=90 dni, 100=120 dni. Średnio opłacalne w porównaniu z podstawą, ale póki co nic innego nie ma.

          • Czerwiec 29th, 2017 at 09:09 | #22

            Rozsądniejsze jest chyba przejście na taryfę zapewniającą ważność rok za 50 PLN. 12 GB w starej wersji i 25 w nowej (ale przejście na nową powoduje utratę pakietów).

  4. Grzegorz
    Kwiecień 1st, 2017 at 17:57 | #23

    Z ciekawości. Jak wygląda sytuacja z dostępnością fioletowych starterów PINK1/9/19? Spotykacie je nadal w salonach, kioskach, na stacjach benzynowych, czy Play już definitywnie zablokował ich wypływ do obiegu? Pytam, bo Play od ponad pół roku konsekwentnie promuje i forsuje swoją nową ofertę internetu na kartę, co do której zorientowani doskonale wiedzą o jej ograniczeniach 10/30/100 i lejku 1Mb/s.

    • Kwiecień 2nd, 2017 at 11:47 | #24

      Ciągle są tu i tam widoczne, ale na pewno nie nowo produkowane, jak w przypadku RBM5.

    • LTE
      Kwiecień 4th, 2017 at 00:13 | #25

      Są, na poczcie widziałem jeden ostatnio.

    • marcin
      Kwiecień 4th, 2017 at 13:58 | #26

      W metrze centrum w sklepie z telefonami widziałem 3+3 za 9 zł

  5. złodzieje z PLAY
    Kwiecień 1st, 2017 at 12:48 | #28

    Zarejestrowałem karty Play Internet na Kartę 3+3 za 9zł, zrobiłem to w grudniu. Teoretycznie nie było limitu czasowego na włączenie bonusu 100GB, wczoraj uruchomiłem kartę, sprawdzam w Play24 a tu widzę, że nie ma WCALE tej możliwości tj uruchomienia pakietu za darmo 100GB. Co to za złodzieje przeklęci!!! Ktoś ma doświadczenie z tymi złodziejami i wie jak ich zmusić do wywiązania się z umowy, bo takawą zawarli rejestrując mi kartę SIM. A tam słowa nie było o ograniczeniach czasowych z uruchomieniem bonusu 100GB/mies.

    • Greg
      Kwiecień 1st, 2017 at 16:02 | #29

      Przecież promocja miała trwać do 1 lutego. Przedłużyli ją bodajże do 18 lutego i na tym się skończyło. Bonusy można było aktywować do końca trwania promocji. To na rejestrację numeru nie ma limitu czasowego – nadal można to robić, tyle że z zablokowanym numerem już raczej tylko w salonie lub na poczcie. Trzeba było dokładnie przeczytać regulamin. Poza tym wszędzie w sieci ludzie o tym pisali.

      • złodzieje z PLAY
        Kwiecień 1st, 2017 at 18:52 | #30

        Ja pamiętam, jak w wątku temu poświęconym ludzie pisali, że zarejestrują karty do końca roku 2016 bo nie wiadomo czy będzie bonus od stycznia, i będą mieć cały rok na włączenie bonusu. I teraz nie ma ani Rok Ważności Konta, ani 100GB. W regul;aminie nie było NIC na temat tego do kiedy można włączyć bonus 100GB. Może później zmienili regulamin, jak aktywowałem karty to nie było.

        • Iks
          Kwiecień 1st, 2017 at 21:36 | #31

          Więc źle pamiętasz, bo na włączenie tego bonusa był jakoś miesiąc i z aktywnymi połączeniami wychodzącymi, więc bez doładowania był na to chyba tydzień.

    • Kwiecień 2nd, 2017 at 11:45 | #32

      Limit jest – do końca trwania promocji przecież…

      • złodzieje z PLAY
        Kwiecień 10th, 2017 at 17:08 | #33

        D okońca trwania promocji była promocja z RWK i Bonus, nie było żadnej informacji na temat aty kiedy to traci się możłiwość włączenia tych promocji. Sprawdziłem w salonie tj sklepie tudzież w punkcie PLAY, bo salony to coś innego jednak… w każdym razie pracownicy poczytali regulaminy i orzekli, że jak zakupię startery i je zarejestruję na siebie, to mam rok na właczenie bonusu. A tu dupka. jak zwykle u tych złodziei. Teraz pytanie – kogo skrócić o głowę, debila w punkcie Play, czy idiotę który to wyłączył na moich numerach? Oj, za Stalina szybko zrobiono by z tym porządek :) A tak to cwane cwaniaki robią geszefty na całego.

        • marcin
          Kwiecień 12th, 2017 at 13:24 | #34

          Ja osobiście, w związku z mętnością ich regulaminów pisał bym zgłoszenie powołując się na prawa nabyte. Uda się nie uda – ale czasami jednak się udaje. Na jednej z moich kart tak namotali ze w efekcie, moich kilko odwołań, mam bonusa – który się przedłuża – z data ważności do 20.12.2017r.
          Karta leży i czeka zanim wyczerpie karty z krótszym terminem (te aktywowane przed 20.10.2016).
          Radze pisać zgłoszenie.

  6. maciej
    Luty 28th, 2017 at 05:00 | #35

    Play OLEWA!!! klientów: OFERTA PROMOCYJNA „PRZENIEŚ NUMER DO PLAY NA KARTĘ”
    Od kilku dni próbuję skorzystać z OFERTY PROMOCYJNEJ „PRZENIEŚ NUMER DO PLAY NA KARTĘ”. Jestem z Łodzi, odwiedziłem trzy salony Play, zadzwoniłem do trzech kolejnych i w każdym z nich otrzymałem odpowiedź, że brak jest na stanie od dłuższego czasu kart SIM/USIM otrzymywanych w ramach Zestawu Startowego do których nie jest przypisany żaden numer telefonu. Więc z przeniesienia numeru nici!!! Jak się domyślam dziś 28 lutego skończy się ta promocyjna oferta i od jutra przeniesienie nagle stanie się możliwe. Nieładnie tak nas klientów OLEWAĆ!!!

    • Luty 28th, 2017 at 06:32 | #36

      Napisz prosto do rzecznika, albo na forum Play lub na FB – oni tam nieźle działają.

    • Maciej
      Luty 28th, 2017 at 09:38 | #37

      Przenosić numery do Play mogą tylko celebryci w reklamach telewizyjnych. My zwykli klienci możemy jedynie wspomagać play finansowo by sieć miała kasę na te reklamy. Zalosna ta sieć Play

    • marcin
      Luty 28th, 2017 at 13:51 | #38

      Podobna zagrywkę zastosowała ostatnio poczta polska (przynajmniej w niektórych placówkach)- tuż przed zmianą cennika przestali sprzedawać znaczki oznaczone literami, a były dostępne te z wydrukowaną wartością. Zmieniła się cena (usługi) znaczka a nie sam znaczek.

      A co do Play – pisz reklamacje na forum play. Sprawdziłem przy okazji moich reklamacji (które się ciągnęły) że rzeczywiście pomagają.

Strony komentarza
1 ... 7 8 9 5471
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>