Home > Wiadomości > Play 100GB za 9 PLN – nowy regulamin i ograniczenia

Play 100GB za 9 PLN – nowy regulamin i ograniczenia

Logo operatora PlayI stało się. Play uznał, że nasze kombinacje z uzyskaniem 100 GB za 9 PLN to dla ich sieci za dużo i zmienił regulamin promocji rejestracyjnej. Ograniczenia są zauważalne, ale dla osób korzystających z tego w ograniczonym stopniu mogą być niezauważalne. Podstawowe zmiany to ograniczenie liczby starterów, na których można skorzystać z promocji z 10 do 3.

Jest także inna zmiana, która ma niejasny wpływ na osoby, które już karty zarejestrowały.

Tak czy inaczej promocja jest nadal dostępna. Choć cały czas pamiętamy, że operator może ją ponownie ograniczyć lub zakończyć w dowolnej chwili – taki zapis jest w regulaminie i zawsze był. Taka jest natura wszelkich promocji.

Szczegóły

Nowy regulamin obowiązuje od 20 października 2016 do końca ustawowego okresu przejściowego, czyli 1 litego 2017. Stary regulamin przeszedł do archiwum, ale jak już ktoś skorzystał i ma starter z pakietem 100 GB, to oczywiście może korzystać dalej.

W punkcie I.2. pojawiła się informacja, że promocja dotyczy tylko osób, które zarejestrowały karty od 20 października. Niestety można to rozumieć dwojako:

  • Osoby, które zarejestrowały kartę wcześniej (ale nie aktywowały karty ani promocji) nie mogą skorzystać z promocji wcale
  • Osoby te mogą skorzystać z promocji na starych warunkach

Jednak podejrzewam, że to drobny kiks prawniczy i po prostu korzystamy teraz na nowych warunkach wszyscy. W praktyce jak to działa to zobaczymy po raportach użytkowników.

W regulaminie jest także literówka: Punkt 8.1 mówi o o sprawdzaniu Bonusu 10 GB, ale reszta regulaminu mówi o 100 GB. Poprawiono za to kilka innych drobnych i oczywistych błędów.

Najważniejsza zmiana jest w punkcie III.13: Każdy z Użytkowników może skorzystać z Oferty Promocyjnej dla maksymalnie 3 numerów telefonów. Wcześniej było ich oczywiście 10.

Zmianie nie uległ żaden z pozostałych punktów regulaminu.

Jak tylko wyjaśni się wątpliwość co do punktu I.2 postaram się odpowiednio zaktualizować ten wpis i artykuł, w którym opisuję promocję.

Dokumenty: Nowy regulamin promocji

Kategorie:Wiadomości
  1. Grzegorz
    Kwiecień 1st, 2017 at 17:57 | #1

    Z ciekawości. Jak wygląda sytuacja z dostępnością fioletowych starterów PINK1/9/19? Spotykacie je nadal w salonach, kioskach, na stacjach benzynowych, czy Play już definitywnie zablokował ich wypływ do obiegu? Pytam, bo Play od ponad pół roku konsekwentnie promuje i forsuje swoją nową ofertę internetu na kartę, co do której zorientowani doskonale wiedzą o jej ograniczeniach 10/30/100 i lejku 1Mb/s.

    • Kwiecień 2nd, 2017 at 11:47 | #2

      Ciągle są tu i tam widoczne, ale na pewno nie nowo produkowane, jak w przypadku RBM5.

    • LTE
      Kwiecień 4th, 2017 at 00:13 | #3

      Są, na poczcie widziałem jeden ostatnio.

    • marcin
      Kwiecień 4th, 2017 at 13:58 | #4

      W metrze centrum w sklepie z telefonami widziałem 3+3 za 9 zł

  2. złodzieje z PLAY
    Kwiecień 1st, 2017 at 12:48 | #6

    Zarejestrowałem karty Play Internet na Kartę 3+3 za 9zł, zrobiłem to w grudniu. Teoretycznie nie było limitu czasowego na włączenie bonusu 100GB, wczoraj uruchomiłem kartę, sprawdzam w Play24 a tu widzę, że nie ma WCALE tej możliwości tj uruchomienia pakietu za darmo 100GB. Co to za złodzieje przeklęci!!! Ktoś ma doświadczenie z tymi złodziejami i wie jak ich zmusić do wywiązania się z umowy, bo takawą zawarli rejestrując mi kartę SIM. A tam słowa nie było o ograniczeniach czasowych z uruchomieniem bonusu 100GB/mies.

    • Greg
      Kwiecień 1st, 2017 at 16:02 | #7

      Przecież promocja miała trwać do 1 lutego. Przedłużyli ją bodajże do 18 lutego i na tym się skończyło. Bonusy można było aktywować do końca trwania promocji. To na rejestrację numeru nie ma limitu czasowego – nadal można to robić, tyle że z zablokowanym numerem już raczej tylko w salonie lub na poczcie. Trzeba było dokładnie przeczytać regulamin. Poza tym wszędzie w sieci ludzie o tym pisali.

      • złodzieje z PLAY
        Kwiecień 1st, 2017 at 18:52 | #8

        Ja pamiętam, jak w wątku temu poświęconym ludzie pisali, że zarejestrują karty do końca roku 2016 bo nie wiadomo czy będzie bonus od stycznia, i będą mieć cały rok na włączenie bonusu. I teraz nie ma ani Rok Ważności Konta, ani 100GB. W regul;aminie nie było NIC na temat tego do kiedy można włączyć bonus 100GB. Może później zmienili regulamin, jak aktywowałem karty to nie było.

        • Iks
          Kwiecień 1st, 2017 at 21:36 | #9

          Więc źle pamiętasz, bo na włączenie tego bonusa był jakoś miesiąc i z aktywnymi połączeniami wychodzącymi, więc bez doładowania był na to chyba tydzień.

    • Kwiecień 2nd, 2017 at 11:45 | #10

      Limit jest – do końca trwania promocji przecież…

      • złodzieje z PLAY
        Kwiecień 10th, 2017 at 17:08 | #11

        D okońca trwania promocji była promocja z RWK i Bonus, nie było żadnej informacji na temat aty kiedy to traci się możłiwość włączenia tych promocji. Sprawdziłem w salonie tj sklepie tudzież w punkcie PLAY, bo salony to coś innego jednak… w każdym razie pracownicy poczytali regulaminy i orzekli, że jak zakupię startery i je zarejestruję na siebie, to mam rok na właczenie bonusu. A tu dupka. jak zwykle u tych złodziei. Teraz pytanie – kogo skrócić o głowę, debila w punkcie Play, czy idiotę który to wyłączył na moich numerach? Oj, za Stalina szybko zrobiono by z tym porządek :) A tak to cwane cwaniaki robią geszefty na całego.

        • marcin
          Kwiecień 12th, 2017 at 13:24 | #12

          Ja osobiście, w związku z mętnością ich regulaminów pisał bym zgłoszenie powołując się na prawa nabyte. Uda się nie uda – ale czasami jednak się udaje. Na jednej z moich kart tak namotali ze w efekcie, moich kilko odwołań, mam bonusa – który się przedłuża – z data ważności do 20.12.2017r.
          Karta leży i czeka zanim wyczerpie karty z krótszym terminem (te aktywowane przed 20.10.2016).
          Radze pisać zgłoszenie.

  3. maciej
    Luty 28th, 2017 at 05:00 | #13

    Play OLEWA!!! klientów: OFERTA PROMOCYJNA „PRZENIEŚ NUMER DO PLAY NA KARTĘ”
    Od kilku dni próbuję skorzystać z OFERTY PROMOCYJNEJ „PRZENIEŚ NUMER DO PLAY NA KARTĘ”. Jestem z Łodzi, odwiedziłem trzy salony Play, zadzwoniłem do trzech kolejnych i w każdym z nich otrzymałem odpowiedź, że brak jest na stanie od dłuższego czasu kart SIM/USIM otrzymywanych w ramach Zestawu Startowego do których nie jest przypisany żaden numer telefonu. Więc z przeniesienia numeru nici!!! Jak się domyślam dziś 28 lutego skończy się ta promocyjna oferta i od jutra przeniesienie nagle stanie się możliwe. Nieładnie tak nas klientów OLEWAĆ!!!

    • Luty 28th, 2017 at 06:32 | #14

      Napisz prosto do rzecznika, albo na forum Play lub na FB – oni tam nieźle działają.

    • Maciej
      Luty 28th, 2017 at 09:38 | #15

      Przenosić numery do Play mogą tylko celebryci w reklamach telewizyjnych. My zwykli klienci możemy jedynie wspomagać play finansowo by sieć miała kasę na te reklamy. Zalosna ta sieć Play

    • marcin
      Luty 28th, 2017 at 13:51 | #16

      Podobna zagrywkę zastosowała ostatnio poczta polska (przynajmniej w niektórych placówkach)- tuż przed zmianą cennika przestali sprzedawać znaczki oznaczone literami, a były dostępne te z wydrukowaną wartością. Zmieniła się cena (usługi) znaczka a nie sam znaczek.

      A co do Play – pisz reklamacje na forum play. Sprawdziłem przy okazji moich reklamacji (które się ciągnęły) że rzeczywiście pomagają.

Strony komentarza
1 ... 7 8 9 5471
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>