Home > Wiadomości > Play 100GB za 9 PLN – nowy regulamin i ograniczenia

Play 100GB za 9 PLN – nowy regulamin i ograniczenia

Logo operatora PlayI stało się. Play uznał, że nasze kombinacje z uzyskaniem 100 GB za 9 PLN to dla ich sieci za dużo i zmienił regulamin promocji rejestracyjnej. Ograniczenia są zauważalne, ale dla osób korzystających z tego w ograniczonym stopniu mogą być niezauważalne. Podstawowe zmiany to ograniczenie liczby starterów, na których można skorzystać z promocji z 10 do 3.

Jest także inna zmiana, która ma niejasny wpływ na osoby, które już karty zarejestrowały.

Tak czy inaczej promocja jest nadal dostępna. Choć cały czas pamiętamy, że operator może ją ponownie ograniczyć lub zakończyć w dowolnej chwili – taki zapis jest w regulaminie i zawsze był. Taka jest natura wszelkich promocji.

Szczegóły

Nowy regulamin obowiązuje od 20 października 2016 do końca ustawowego okresu przejściowego, czyli 1 litego 2017. Stary regulamin przeszedł do archiwum, ale jak już ktoś skorzystał i ma starter z pakietem 100 GB, to oczywiście może korzystać dalej.

W punkcie I.2. pojawiła się informacja, że promocja dotyczy tylko osób, które zarejestrowały karty od 20 października. Niestety można to rozumieć dwojako:

  • Osoby, które zarejestrowały kartę wcześniej (ale nie aktywowały karty ani promocji) nie mogą skorzystać z promocji wcale
  • Osoby te mogą skorzystać z promocji na starych warunkach

Jednak podejrzewam, że to drobny kiks prawniczy i po prostu korzystamy teraz na nowych warunkach wszyscy. W praktyce jak to działa to zobaczymy po raportach użytkowników.

W regulaminie jest także literówka: Punkt 8.1 mówi o o sprawdzaniu Bonusu 10 GB, ale reszta regulaminu mówi o 100 GB. Poprawiono za to kilka innych drobnych i oczywistych błędów.

Najważniejsza zmiana jest w punkcie III.13: Każdy z Użytkowników może skorzystać z Oferty Promocyjnej dla maksymalnie 3 numerów telefonów. Wcześniej było ich oczywiście 10.

Zmianie nie uległ żaden z pozostałych punktów regulaminu.

Jak tylko wyjaśni się wątpliwość co do punktu I.2 postaram się odpowiednio zaktualizować ten wpis i artykuł, w którym opisuję promocję.

Dokumenty: Nowy regulamin promocji

Kategorie:Wiadomości
  1. lehun
    Luty 22nd, 2017 at 08:13 | #1

    Używam dwóch kart z bonusem 100GB. Na jednej już dawno zużyłem wszystkie środki, ale pakiet cykliczny nadal "pali" się na zielono. Wczoraj z ciekawosci się do tej karty zalogowałem i widze ż eprzybyło 500MB :)

    • Luty 22nd, 2017 at 08:28 | #2

      Pakiet cykliczny nie przestaje działać, nie ma powodu. tylko to już nie 100GB+cykliczny, ale sam cykliczny.

    • marcin
      Luty 22nd, 2017 at 13:47 | #3

      No i dobrze – pod koniec ważności tej karty sim będziesz miał 3 GB lub 6 GB netu (zależnie jaki starter masz – z pakietem 250 czy 500 MB) . Zawsze to coś :)

  2. marcin
    Luty 20th, 2017 at 16:33 | #4

    Jakubie, przeprowadziłem eksperyment o którym pisałem że zamierzam zrobić, i mogę potwierdzić że da się przedłużyć bonusa na starterze zasięgowym z taryfą Play Online na Kartę 4G LTE 1 zł, o czym pisali niektórzy użytkownicy na tym forum. Jak to zrobiłem.
    24.01.2017 aktywowałem starter zasięgowy. Nie mogłem włączyć bonusa osobiście – choć zarejestrowałem kartę na osobę, która nie miał żadnej rejestracji w Play – więc napisałem zgłoszenie i tego samego dnia OK Play go aktywowała.
    Konto było ważne do 23.02.2017
    Dzisiaj (około godziny 12tej) uruchomiłem „przetestuj za darmo formułę www” i po zalogowaniu się, kilkanaście minut temu, do play24 widzę taki obraz

    Konto 1,00 zł (ważne do 23.01.2018)
    Data ważności połączeń wychodzących 23.01.2018
    Data ważności połączeń przychodzących 23.04.2018
    Liczba pozostałych MB 76483 MB (ważne do 22.03.2017)
    Suma doładowań w tym miesiącu 0,00 zł

    Czyli działa! Za miesiąc odpalę „przetestuj za darmo nocny transfer na próbę” i zobaczę co będzie. Następnie, jeśli się uda mam zamiar zmigrować do PInK 9. Zobaczymy wtedy czy zmiana taryfy powoduje dezaktywację roku ważności konta (o czym mówi regulamin promocji).

    Szczerze wyznam ze nie rozumiem w jaki sposób udało się przedłużyć promocyjne MB za pomocą „przetestuj za darmo formułę www” – żadnej logiki tu nie ma – ale działa.

    • Bartek
      Luty 21st, 2017 at 01:48 | #5

      Nie ciesz się zawczasu, bonus odpaliłeś 24 stycznia więc 30 dni minie 23 lutego, wtedy dopiero wtedy Ci zabiorą. :P

      • marcin
        Luty 21st, 2017 at 09:18 | #6

        No zobaczymy zobaczymy. Póki co, i play24 i kody *101# , *107# wyświetlają ważność danych do 22.03.2017

    • marcin
      Luty 24th, 2017 at 11:25 | #7

      Przedwczesna była to radość.
      Dziś, po zalogowaniu w play 24 mam obraz „nędzy i rozpaczy”:

      Liczba pozostałych MB 208 MB (ważne do 22.03.2017)

      Ciekawe jakim cudem te 208 MB ma ważność tylko miesiąc – data 22.03.2017 pojawiła się po uruchomieniu „przetestuj za darmo formułę www”, ale czy tak powinno być, skoro nie zasiliłem konta („przetestuj za darmo formułę www” to przecież nie jest doładowanie)? Poza tym, teoretycznie, dane w tej taryfie (Play Online na Kartę 4G LTE 1 zł) powinny być ważne tak jak konto główne, ale pewnie to taki sam „błąd”, jak w przypadku taryf Pink – regulamin mówi że konto MB/GB jest ważne tyle co konto główne, ale w rzeczywistości ma ono osobny licznik.

      Za to po zmigrowaniu z Play Online na Kartę 4G LTE 1 zł do PlnK 9 zł, starter nie stracił daty ważności – wbrew regulaminowi promocji, za to zgodnie z regulaminem migracji – ale nie dostał też aktywnego pakietu cyklicznego 250MB, co oznacza że jest już bezwartościowy.

      Zmigrowałem następnie ten PInK 9 zł do Internet na Kartę 9, i tu kolejna niespodzianka – 208 MB wyparowało, a Konto 1,00 zł jest ważne do 25.03.2017. Czyli wszystko wbrew regulaminowi migracji.
      W Play życie toczy się w sposób nieprzewidywalny 

  3. Marcin
    Luty 19th, 2017 at 21:13 | #8

    Wlasnie dzisiaj znikenlo mi wszystko, czego nie wykorzystalem ze 100G i tez zniknelo mi 20G, ktore mialem zaoszczedzone w wplat, ktore nie byly bonusem za rejestracje….. Czy Wy tez tak mieliscie??? Co radzicie teraz, jest szansa na odzyskanie tych 20G???

    • Luty 20th, 2017 at 07:09 | #9

      Nigdy mi nie wcięło nic poza tym 100GB częściowo nadjedzonym. Zgłaszaj na infolinię, nie może zniknąć nic poza tym – no chyba, że "znik" jest wynikiem czegoś innego.

    • marcin
      Luty 20th, 2017 at 13:55 | #10

      Ja spotkałem eis z takim przypadkiem – napisałem zgłoszenie i zwrócili to co zabrali po… 27 dniach, ale tylko na 30 dni mimo ze karta miała ważność na wychodzące jeszcze 10 miesięcy. ale jak masz aktywny pakiet cykliczny to ci się przedłużą.

      Wszystko opisałem w tym wątku. http://jdtech.pl/2016/08/play-100-gb-wazne-rok-za…

      Teoretycznie można by jeszcze reklamować

    • marcin
      Luty 20th, 2017 at 13:58 | #11

      napisałem o moim przypadku w tym temacie ale filtr antyspamowy Jakuba mnie nie lubi :(
      Całość jest pod artykułem Play – 100 GB ważne rok za 9 PLN – przewodnik

      • Luty 21st, 2017 at 05:52 | #12

        Algorytm antyspamowy nie lubi linków :) Ale jestem i wyciągam wpisy z czeluści, nie martw się.

    • marcin
      Luty 20th, 2017 at 14:57 | #13

      Mam jeszcze drugi przypadek – PInK 9, ale bez aktywnego pakietu 250 MB. Tu przywrócili mi dane, ale na 30 dni, więc pewnie nie długo znikną (w marcu), bo nie mam ich czym przedłożyć. Co ciekawe, żeby przywrócili mi te dane złożyłem 6 reklamacji (sprawa ciągnęła się od września) a stało się to… w trybie art. 106 ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r., poz. 243 t.j.) – czyli po niedotrzymaniu przez operatora ustawowego obowiązku ustosunkowania się do reklamacji:)

  4. marcin
    Luty 11th, 2017 at 23:30 | #14

    ech, byłem dzisiaj, kupując iphona (dobre ceny, legalne produkty – gównie wycofane z dystrybucji operatorów) u gościa który ma sklep na metro centrum – kart 3+3 ZA 9 ZŁ OD CZORTA, MOŻNA BYŁ SKORZYSTAĆ- ALE CÓŻ, NAJCIEMNIEJ POD LATARNIĄ

    • Grzegorz
      Luty 12th, 2017 at 00:31 | #15

      Nie zawracaj sobie tym głowy – nie utrzymasz już 100GB dłużej niż miesiąc, bo Play stworzył jakiś skrypt, który odlicza 30 dni i usuwa to, co zostało z bonusu (nawet, jeśli wcześniej przedłużyłeś ważność konta promocyjnego). No chyba, że zależy Ci na starej, dobrej taryfie PINK9 z MBL: 45zł/mies., DBL: 4zł/mies. i lejkiem 2Mb/s zamiast 1Mb/s – to jak najbardziej warto, bo w nowej (tej promowanej, srebrne startery) zakładają lejki od razu po 10/30/100GB.

    • Grzegorz
      Luty 12th, 2017 at 00:33 | #16

      *mały błąd, DBL oczywiście 4zł/dzień.

  5. marcin
    Luty 2nd, 2017 at 18:13 | #17

    Mamy 02.02.2017 r., a więc formalnie możliwość wzięcia udziału w promocji Play „bonus za rejestrację” dobiegła końca. Jednak w praktyce zabawa trwa, i u niektórych zapewne potrwa jeszcze trochę :)
    Na początek dziękuję Jakubowi za cynk o promocji i opisanie jak ją „poprawić”.
    Dziękuje też forumowiczom za udział w dyskusji, co pozwoliło uwspólniać wiedzę, dopracować różne szczegóły i rozgryźć niuanse. W kwestii pozyskania 100GB za darmo, to już zupełnie po mistrzowsku nam poszło.
    Dziękuję też Play – bardzo, bardzo dobra promocja :)
    Brawo my!

    Moje prywatne podsumowanie:
    Na własne potrzeby odpaliłem 6 kart – 3 wg. starego i 3 wg. nowego regulaminu. Ale pomogłem też jeszcze kilku osobom w tej sprawie – wkręciłem w promocje i pomagałem w uzyskaniu maksymalnego efektu.
    A efekt jest taki , że u mnie bonus przedłuża się na 4 kartach – maksymalnie mam go do grudnia 2018.
    Na promocje wydałem całe 9 zł – kupiłem w kiosku 1 sim PInK9. Pozyskałem też kilka simów „Play online na kartę 4 G lte 1 zł” – które za darmo(!) przysłał mi Play – i które „przerobiłem” na PInK9.
    Reasumując mam 400GB za 9 zł – nieźle.
    A nawet lepiej – jak dobrze policzę, to mi wychodzi że… Play dopłacił mi do swojej promocji 60 zł, w postaci doładowań, związanych z reklamacjami, które złożyłem :)

    Naprawdę świetna promocja :)

    • Set
      Luty 3rd, 2017 at 17:50 | #18

      Marcinie, Marcinie, dobrze, ale nie za głośno, wszystko może zniknąć w jednym dniu, wtedy będzie…c….r ….y…:):

  6. jaro166
    Styczeń 31st, 2017 at 15:45 | #19

    W salonie nie uzyskasz nr tych kart. Miałem też taką sytuację,moje karty poszły do kosza. Na infolinii play też nie umieli pomóc. Jedynie jak myślę a czego ja nie zrobiłem to kontakt @ w mailu jaki od nich dostałeś przy zamawianiu kart jest adres@ myślę że to jedyne wyjście.

    • Paweł
      Styczeń 31st, 2017 at 17:45 | #20

      Ale w salonie powinni zarejestrować karty na podstawie nr seryjnego czy puk tylko nie chce mi się tam wybierać, potem sam będę mógł sprawdzić nr. Przez play24 trzeba podać nr tel żeby zarejestrować. Tylko o tą rejestracje mi chodzi żeby karty nie były do wyrzucenia za pare dni.

  7. Paweł
    Styczeń 31st, 2017 at 14:46 | #21

    Mam kilka darmowych starterów Play formuła 3zł, ale nie mogę ich zarejestrować, bo nigdzie nie widać nr. tel (jest pin, puk i nr seryjny). Usługa *121# też nie działa.
    Muszę specjalnie iść z tymi kartami do salonu? Startery play internet 300MB normalnie rejestrowałem przez Play24 bo widać na nich nr. tel.

    • Łuki
      Styczeń 31st, 2017 at 19:18 | #22

      Numer telefonu jaki jest przypisany do startera można uzyskać na Play24.pl. Trzeba podać numer seryjny karty i numer PUK. I nie zrażać się jak nie będą chcieli podać, albo że się nie da. Trzeba tylko trafić na kompetentnego konsultanta. Sprawdzone.

      • Paweł
        Styczeń 31st, 2017 at 21:35 | #23

        Czyli muszę do nich dzwonić i podać te dane przez telefon?

        • Łuki
          Styczeń 31st, 2017 at 22:02 | #24

          Zaloguj się na swoje konto w Play i wyślij jako zgłoszenie, że chcesz poznać numer telefonu przypisanego do startera, podajesz nr seryjny startera i PUK. Na drugi dzień powinni odpisać.
          Nie wiem czy to ma znaczenie, ale jak mi pisali, że nie mogą ustalić numeru, to taki niedziałający starter wkładałem do telefonu i wykonywałem parę połączeń (oczywiście nieskutecznych, ale dzięki temu starter na moment łączył się z siecią Play, i dał o sobie znać).

          • Paweł
            Styczeń 31st, 2017 at 22:31 | #25

            Jutro kończy się termin rejestracji kart, a jak odpowiedzą na zgłoszenie to już pewnie będzie za późno i startery trafią do kosza :/

          • Styczeń 31st, 2017 at 23:50 | #26

            Nie rozumiem sformułowania "Jutro kończy się termin rejestracji kart" – jutro karty, które dzisiaj działają przestaną działać. Ale nieodpalone i niezarejestrowane możesz rejestrować ile chcąc – 1 lutego nic nie zmienia. Po prostu tak, jak po 24 lipca 2016 tak po 1 lutego 2017 nadal nie odpalą się bez rejestracji.

          • jaco777
            Luty 5th, 2017 at 14:03 | #27

            Wystarczy na adres ok@pomocplay.pl wysłać numery seryjne kart i puk, a w odpowiedzi dostaniesz ich numery telefonów – sprawdzone wielokrotnie i działa.

          • Wojtax
            Luty 5th, 2017 at 23:16 | #28

            A date waznośći (do kiedy jest wazny starter) karta sim też mi podadzą ?

          • jaco777
            Luty 7th, 2017 at 21:10 | #29

            Na niektórych starterach też nie miałem daty i uznałem, że są ważne bezterminowo. Ale najlepiej napisz zapytanie o to w mailu i daj znać co Ci odpisali.

          • Wojtax
            Luty 7th, 2017 at 22:28 | #30

            Napewno nie są ważne bezterminowo tym bardziej teraz po tej śmiesznej psudo ustawie anty. Temat jest już znany i był poruszany i tutaj.

            Jest różna interpretacja w zaleźnośći od sieci.
            Play z RBM jest tu liderem, bo co zapytanie to inna była odpowiedz ale teraz po 1.02 znowu napisze.

          • Specjalista;)
            Luty 8th, 2017 at 12:10 | #31

            Startery w Play mają datę "przydatności do aktywacji" 3 lata od "wyprodukowania" lub przeniesienia przy czym "wyprodukowanie" to wprowadzenie danych nowej karty SIM do systemów Play tuż po otrzymaniu ich od producenta (a nie moment wytłoczenia jej w fabryce).

          • Wojtax
            Luty 8th, 2017 at 21:01 | #32

            A skad wiesz, ze 3 lata ? Rozumiem, ze po tym co piszesz wracają do puli nowych numerow…

          • iks
            Luty 15th, 2017 at 03:35 | #33

            Mam jeszcze jeden nierozpakowany starter 3GB+3GB za 9zł, o którym Jakub pisał, że te są "z końca 2015 roku". Na kopercie ma napisane: "Karta SIM ważna do 01.03.2019", więc wychodzi trochę więcej niż 3 lata.

          • Specjalista;)
            Luty 15th, 2017 at 10:48 | #34

            Startery PInK 3+3GB za 9zł były "produkowane" do sierpnia 2016 roku więc z datą ważności aż do sierpnia 2019 roku te startery można spotkać.
            Twój ma datę do marca 2019 roku więc wszystko się zgadza – został "wyprodukowany" 1 marca 2016 roku.

          • Wojtax
            Luty 15th, 2017 at 15:58 | #35

            Nikt nie mowi o starterach na których jest termin wazności, bo to jest jasne.
            Mowimy o kartach sim Play a głównie RBM, do kiedy są wazne a nie jest to napewno 3 lata.

    • sim
      Luty 5th, 2017 at 22:43 | #36

      Spróbuj kodu: *127#

      • Wojtax
        Luty 5th, 2017 at 23:26 | #37

        Ten kod działa ale chodzi o date przydatnośći do spożycia ?

        Przez jaki okres czasu musisz zarejestrować numer, żeby nie został dezaktywowany, stracony bezpowrotnie.

        • Set
          Luty 6th, 2017 at 19:41 | #38

          Wojtax , spoko, twoje "zasięgowe pinki" napewno szybko nie wygasną, kto wie może są i bez terminu do spożycia, he, he :;):):)

  8. Set
    Styczeń 24th, 2017 at 16:56 | #39

    Witam
    Wszystko towarzystwo pouciekało, ciekawe czy do innych sieci także, czy tylko ze względu na end of promo….
    No u ciebie, to ta kwestia była, że na 6ej karcie (przypomnijmy Marcin ma 3 zarej według starego regulaminu, które mu hulają do dziś, 2 odpalone według nowego regulaminu, gdzie już MB z rejestracji przepadły i tą ostatnią 6-tą, jak do tej pory cudowną, niezwykłą i niepowtarzalną, uruch prom MB 20.12.2016 gdzie ta promocja nadal na niej trwa do dzisiejszego dnia 24.01/2017 )… play ci to ręcznie sam uruch., tzn. umożliwił, to jest zupełnie zapewne co innego, niż gdybyś normalnie odpalić to miał sam z play 24, bo wtedy normalnie jak byś sam odpalił, jak piatą na przykład w play 24, to już by dawno było pozamiatane, czekałem na twój wpis , że właśnie około 20 stycznia tego …. ci zgaśnie a tu prosze jaki piernik…..czy play odda kolejny set, no zobaczymy w kolejnej odsłonie z cyklu "po czyjej stronie piłka"….
    Dodać należy tylko, iż jest to jeden z użytkowników, który dość rzetelnie opisywał swoje działania promocyjne na tym forum włącznie z datami i można było więc śledzić samemu, co się dzieje z całą tą promocją na bieżąco…W dodatku udzielał fachowej pomocy innym forumowiczom ze względu na dodatkowe umiejętności w znajomości odpowied regulaminów i sprawnego przywoływania ich punktów w wątkach do bieżących kwestii na forum….Uważam, że to rzecz warta podkreślenia i podziękowania za zaangażowanie, jako całość i komu, jak komu ale mi to uwadze nie ujdzie ….
    Czekam zatem przynajmniej już sam na to co dalej z tym …….fantem …..u ciebie..:::):)…ew. na emaila także…pozdrawiam.

    • marcin
      Styczeń 30th, 2017 at 12:18 | #40

      Dzięki za dobre słowo. Od siebie dodam że ja mnóstwo wiedzy zebrałem właśnie z wpisów forumowiczów – zwłaszcza na temat jak mieć 100GB całkiem za darmo, czyli za pomocą starterów zasięgowych.

      Ale do rzeczy. Już na 100 % mogę potwierdzić, że na tej karcie, o której piszę powyżej, promocja przedłuża się. Dziś po północy na kartę wszedł trzeci pakiet cykliczny 250MB i dane zostały przedłużone.

      Ja obstawiam, że albo:
      1. zadziałało uruchomienie promocji "od kuchni", czyli przez konsultanta, co w jakiś sposób zaburzyło algorytmy (może w ogóle one w tej sytuacji nie działają?), Albo…
      2. po prostu wystarczyło przepuścić jeden pakiet cykliczny, i dopiero uruchomić bonus. To jest prawdopodobne jeśli przyjąć że Play w tej taryfie zmienił, po 20.10.16 zasadę przyznawania pakietów 250MB, i licznik, dla zazębiania się ich, startować zaczął nie po aktywacji karty (jak było przed 20.10.16), ale po 30 dniach od aktywacji. W tej sytuacji wystarczyło przez miesiąc utrzymać ważność konta (doładowaniem) i jak na konto wszedł pakiet 250/500MB odpalić bonus…
      Szkoda że nie da się tego już potwierdzić/ powtórzyć, bo promocja się kończy… ale może Play ją przedłuży i wtedy można jeszcze spróbować.

      Osobiście robię jeszcze 2 eksperymenty.
      1.Próba przedłużenia promocji na starterze „Play online na kartę 4 G lte 1 zł” gdzie bonus odpalił mi konsultant.
      2.Próba przedłużenia promocji w taryfach głosowych – kartę rejestrowałem w sierpniu a aktywowałem i odpaliłem bonus w styczniu. Zobaczymy czy znaczenie miała data rejestracji.

      • marcin
        Styczeń 30th, 2017 at 19:27 | #41

        Dodam jeszcze coś dla ciekawych.
        Jak widzicie na moją, omawianą tu kartę, pakiet cykliczny 250MB wchodzi co miesiąc w 30-tym jego dniu. A co w lutym, który ma 28/29 dni? Były na ten temat dywagacje, pojawiały się rady żeby bonus odpalić najpóźniej 27 dnia miesiąca, etc. Podam jak na tą chwilę wygląda to u mnie. Do tej pory ważność danych promocyjnych miała granice w postaci 29 dnia danego miesiąca o godzinie 23:59:59. Sprawdziłem kodem *107# do jakiej daty, pakiet który dziś wszedł na kartę, przedłużył dane promocyjne „MB/GB po doładowaniu”. Ta data to 27.02.2017 23:59:59
        Wysypie się czy nie 28.02.2017? Myślę że nie, bo mam już kartę odpalona w sierpniu 2016, na która pakiet wchodzi zawsze 1 dnia kolejnego miesiąca, a przecież miesiące miały do tej pory po 30/31 dni

      • Set
        Luty 3rd, 2017 at 10:45 | #42

        Witaj Marcinie
        Cieszę, się, że napisałeś, chodź nie od razu.
        Słuchaj, pocieszę cię, że jest cień…nadziei na jeeeszcze. Ostatnio zwróciłem uwagę na to, że play zakończył promocję ale nie odbiera prawa do skorzystania z niej tym, co z niej nie skorzystali w pełni, ja mam 2 num już zajęte i jeszcze jedno wolne miejsce, z tych trzech nie wykorzystane, na dzień dzisiejszy, czyli 3 lutego, sprawdzam i nadal można włączyć promocje…. Wygl@da na to i słusznie zresztą, że jeśli w czasie promocji ktoś szanse nabył ale nie wykorzystał wszystkich, to je zachowuje nadal i nie traci…To jest słuszna postawa playa, bo w czasie promocji można było szanse jedynie nabyć i jeśli ktoś do pierwszego lutego włacznie, przynajmniej jeden numer zarejestrował, ale promocji nie wykorzystał, to prawo do jej włączenia nadal zachowuje…
        I tu twoja szansa….
        Więc twój sen moze się ziścić,,,a ztego względu, iż pokladam w tobie zaufanie, że należycie to zrobisz i zdasz relację, jestem w stanie odstąpić ci moje miejsce rejstracyjne na którym odpalisz ostatni numer i sprawdzisz swój sposób, podaj mi tu tylko np. gadu, a ja sie odezwę do ciebie, pozdr…
        Szybko, by tylko play sie nie rozmyślił w tej kwestii..:;)

        • marcin
          Luty 3rd, 2017 at 12:22 | #43

          Dzięki za propozycje ale nie skorzystam, a to z tego względu że już ciągnę kilka wątków na froncie Play versus ja i inni. Sam mam nierozpatrzoną jedną reklamację (sprawa ciągnie się od września) i jeszcze „doglądam” kilku innych zgłoszeń. Zrobię te dwa eksperymenty, o których pisałem i zamierzam spocząć na laurach:)

          Na reklamacje nieprawidłowości wg, Regulaminu o Świadczeniu Usług Telekomunikacyjnych dostępu do Internetu dla Użytkowników, jest rok („Reklamacja może zostać złożona w terminie 12 miesięcy od dnia, w którym Usługa Telekomunikacyjna została nienależycie wykonana lub miała być wykonana.”). Każdy kto rejestrował kartę w okresie promocji , moim zdaniem nabył pewne prawa i one są nadal chronione. Nadto każdy z regulaminów promocji o tym mówił.
          Dowodem jest fakt – który sprawdziłem – że mimo sformułowania „że odwołanie nie wpływa na prawa i obowiązki uprzednio nabyte przez Użytkownika, co oznacza, że Użytkownik może korzystać ze środków przyznanych przed odwołaniem ale nie będzie miał możliwości aktywowania
          Promocji” – że po 20.10.2016 nie mogłem włączyć sam promocji dla karty rejestrowanej przed ta datą, ale po zgłoszeniu zrobił to operator z OK Play. Z resztą Play informował o tym w kilku miejscach na swoim blogu i forum. Myślę że ta procedura jest nadal aktualna.

          • Wojtax
            Luty 3rd, 2017 at 13:21 | #44

            Piszesz o reklamacji z września, która ciagle jest nie rozpatrzona nalezycie. Czy ona dotyczy startera zasiegowego PInK, zmiany taryfy na PInK9 i skróceniu polaczen do 0 dni po migracji ?

          • marcin
            Luty 3rd, 2017 at 14:32 | #45

            To faktycznie PInK9, ale aktywowany kilka lat temu. Używałem go jako zapasowego więc zebrało się tam sporo niewykorzystanych środków i kilkanaście GB danych – no i te GB wykasowali mi we wrześniu. Napisałem już chyba 6 reklamację, bo oni twierdzą że mi te GB przywrócili, a że zrobili to od kuchni, to ja ich niby mogę nie widzieć, ale mogę używać (a jak mam życzenie dowiedzieć się ile mi zostało to muszę do nich pisać zgłoszenie). Jest to nie prawdą – przy połączeniach z netem zżera mi z konta głównego. A ze zgłoszenia rozpatrują mi po 30 dni to ciągnie się to i ciągnie. Być może już mnie kojarzą (mogłem trafić na tych samych konsultantów) i specjalnie przciągają?

            Na wszystkich zasięgowych które reklamowałem, za wyjątkiem jednego, już po pierwszym zgłoszeniu przywracali mi date ważności za pomocą doładowania 10 zł. Na tym jednym zrobili to bez doładowania i zablokowali możliwość aktywowania bonusa, używając absurdalnego argumentu że sam muszę doładować konto żeby włączyć pakiet lub usługę – absurd, bo bonus za rejestracje był za 0 zł. Tu złożyłem kolejne zgłoszenie i wydusiłem doładowanie 20 zł, no i oczywiście bonus.

          • Set
            Luty 3rd, 2017 at 18:06 | #46

            A daj spokój chłopie, a weź że to rzuć to w ch, nikt tym tam tyle się nie zadręczał, co ty i jeszcze komuś tam prowadzić konto, to nie warte tyle ślędzenia, nawet odebrania i tych wszystkich bajtów, za tyle czasu, więc teraz a tę część pracy i trudu, możesz pobawić się w biznes i co nieco odzyskać he he, złotóweczek, bo może sam tyle nie wypalisz tych MB….a nie mało już masz

          • marcin
            Luty 4th, 2017 at 09:45 | #47

            Może to sienie opłaca ale warto.
            1.Sprawiedliwość-To co zrobili jest nieuczciwe
            2.Korzyść – mam gdzieś te GB, których zapewne nie zużyje, ale chciałbym żeby przedłużyli mi ważność konta o co najmniej 2 miesiące.
            3.Ciekawość – jaka będzie data ważność danych na koncie promocyjnym „MB/GB po doładowaniu”? Póki działa pakiet cykliczny jest to zawsze 30 dni, jak już nie działa zawsze tyle ile daje doładowanie (np. 50 zł=60 dni), a co w tedy gdy konto jest ważne rok i ja nie zamierzam doładowywać przez ten czas? Sprawdził, wie ktoś?

          • Specjalista;)
            Luty 4th, 2017 at 12:42 | #48

            Konto MB/GB ma swoją ważność (niewidoczną w Play24 co jest niezgodnie z cennikiem taryfy PInK) którą można sprawdzić kodem *101# albo *107# i ta ważność jest zupełnie niezależna od Ważności Konta Głównego (WKG) czyli pozycji "Konto" w Play24.

            Gdy minie ważność konta MB/GB (bez względu jaka jest WKG – czy już minęła dawno temu, czy jest jeszcze Rok) to około 2-3 rano kolejnego dnia konto MB/GB jest czyszczone ze wszystkich środków (będzie 0MB).

          • marcin
            Luty 4th, 2017 at 17:02 | #49

            No właśnie. Ta niezgodność regulaminu z praktyką działania taryfy PInK warta jest pokombinowania – w zasadzie można by było żądać, aby dane promocyjne były ważne tyle co konto główne i szczerze powiem że nie wiem jak Play mógłby się w tej sytuacji bronić.
            U mnie wyglądał to tak, że w momencie odpalenia bonusa za rejestrację konto „MB/GB po doładowaniu” miałem ważne jeszcze 60 dni. Tym czasem po 30 dniach jak bonus wygasł wykasowali mi te pierwotne dane – a powinny być one ważne jeszcze 30 dni . Już po pierwszym zgłoszeniu sami to potwierdzili, i już 5 razy twierdzili że błąd naprawili. Kombinują, ale jakoś im nie wychodzi – a przywrócić danych za pomocą doładowania póki co nie chcą.
            Za to znajomy, na nowym starterze PInK19 z aktywnym pakietem 500MB, w momencie uruchomienia bonusu miał około 5GB na koncie – „MB/GB po doładowaniu”. Po 30 dniach bonus zniknął, a konto wyzerowało się. Napisaliśmy zgłoszenie, i po prawie 30 dniach przywrócili mu dane doładowaniem.

          • Wojtax
            Luty 3rd, 2017 at 18:19 | #50

            Ja na jednym zasiegowym zmieniłem taryfe na PInK i jak u ciebie skrociło mi konto na połaczenia do 0 dni a po połnocy zawiesili numer. Reklamacja poszła od razu i jedna już rozpatrzona pozytywnie a na drugą jeszcze czekam. Wszystko zgłaszałem telefonicznie mają aktywować karte w ciagu 7 dni, właczyć RWK i bonus.

            Ile czekałeś na włączenie i czy RWK + 100 GB aktywowali Ci od ręki, czy czekałeś po połnocy żeby ruszyło wszystko ?

          • marcin
            Luty 4th, 2017 at 09:39 | #51

            Pisałem tylko zgłoszenia przez play24 – problem 0 dni rozwiązywali, prawie zawsze, w 24h. potem odczekałem kilka dni i odpalałem bonus. Zawsze zgłaszałem naruszenie (może Ci sie to przyda) „Regulaminu oferty promocyjnej zmiana ofert w ramach internet na kartę w Play” (http://www.play.pl/resources/pdf/2016/Regulamin-oferty-Promocyjnej-zmiana-ofert-w-ramach-oferty-Internet-na-Karte-w-Play_26072016.pdf), gdzie w p.5 „Po przeniesieniu Numeru MSISDN do usługi przedpłaconej w Ofercie Internet na Kartę w Play" pp. c czytamy: "Okres ważności połączeń wychodzących nie ulegnie zmianie”.
            Z jedną karta trwało to długo, było kilka zgłoszeń (i dożo operacji od kuchni po stronie Play) ale dzięki temu na niej bonus przedłożył się choć nie powinien bo rejestrowałem wg. nowego regulaminu.

          • Wojtax
            Luty 4th, 2017 at 18:16 | #52

            Ja zgłoszenia do jednej karty PInK9 robiłem dzwoniąc napierw 31.01 potem (miałem według nich czekać 24h) 01.02, bo karta została zawieszona po północy. Odezwali się do mnie dzwoniąc w czwartek i przyznali mi racje i mam czekać 7 dni na aktywacje startera właczenie RWK 100 GB. Drugie zgłoszenie wisi w Play24 nie rozpatrzone. Zobaczymy czekam do srody.

          • marcin
            Luty 4th, 2017 at 09:58 | #53

            Odpowiedziałem ale przyblokowało :( chyba jestem na czarnej liście spamerów :(

          • Luty 4th, 2017 at 17:08 | #54

            W systemie Akismet i IntenseDebate. Ale spokojnie, wyjmę jeszcze kilka razy i będzie ok.

  9. marcin
    Styczeń 20th, 2017 at 09:58 | #55

    A jednak się kreci :)
    To już tylko ciekawostka dla głębiej siedzących w temacie, ale napiszę.
    Albo był sposób na przedłużenie 100GB wg. nowego regulaminu, albo mam do czynienia z wyjątkiem od reguły. Opis przypadku:
    30.10.2016 migrowałem starter zasięgowy do PInK9 – dostał 0 dni ważności konta.
    Złożyłem dwie reklamacje do tej sytuacji (pierwszej nie uznali) i ostatecznie uznano mi je po 29 dniach.
    30.11.2016 wszedł na kartę pierwszy pakiet cykliczny, a ja jeszcze nie skorzystałem z bonusa, bo okazało się że nie mogę go włączyć (absurdalny argument: musi pan doładować konto żeby uruchomić pakiet/usługę). Kolejna reklamacja rozpatrzona pozytywnie.
    20.12.2016 w końcu odpaliłem bonus.
    30.12.2016 na kartę wszedł 2 pakiet 250MB.
    20.01.2017 bonus za rejestrację wciąż jest (godzina 10:00), choć wczoraj – 19.01.17 – powinien być dezaktywowany, bo minęło 30 dni…
    Kod *107# mówi że ważność promocyjnych danych „MB/GB po doładowaniu” to 29.01.17 23:59 – 30.01.17 powinien wejść trzeci pakiet cykliczny…
    I co wy na to – skasują czy nie? Przedłuży się czy nie?

  10. Z Orangu
    Styczeń 13th, 2017 at 11:39 | #56

    Jak ktoś nie rozwija postów to zapraszam 3 osoby do Orange, ostatni praktycznie dzwonek , szczegóły post poniżej( rozwinąć)⏰

Strony komentarza
1 ... 6 7 8 5471
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>