Play 100GB za 9 PLN – nowy regulamin i ograniczenia
I stało się. Play uznał, że nasze kombinacje z uzyskaniem 100 GB za 9 PLN to dla ich sieci za dużo i zmienił regulamin promocji rejestracyjnej. Ograniczenia są zauważalne, ale dla osób korzystających z tego w ograniczonym stopniu mogą być niezauważalne. Podstawowe zmiany to ograniczenie liczby starterów, na których można skorzystać z promocji z 10 do 3.
Jest także inna zmiana, która ma niejasny wpływ na osoby, które już karty zarejestrowały.
Tak czy inaczej promocja jest nadal dostępna. Choć cały czas pamiętamy, że operator może ją ponownie ograniczyć lub zakończyć w dowolnej chwili – taki zapis jest w regulaminie i zawsze był. Taka jest natura wszelkich promocji.
Szczegóły
Nowy regulamin obowiązuje od 20 października 2016 do końca ustawowego okresu przejściowego, czyli 1 litego 2017. Stary regulamin przeszedł do archiwum, ale jak już ktoś skorzystał i ma starter z pakietem 100 GB, to oczywiście może korzystać dalej.
W punkcie I.2. pojawiła się informacja, że promocja dotyczy tylko osób, które zarejestrowały karty od 20 października. Niestety można to rozumieć dwojako:
- Osoby, które zarejestrowały kartę wcześniej (ale nie aktywowały karty ani promocji) nie mogą skorzystać z promocji wcale
- Osoby te mogą skorzystać z promocji na starych warunkach
Jednak podejrzewam, że to drobny kiks prawniczy i po prostu korzystamy teraz na nowych warunkach wszyscy. W praktyce jak to działa to zobaczymy po raportach użytkowników.
W regulaminie jest także literówka: Punkt 8.1 mówi o o sprawdzaniu Bonusu 10 GB, ale reszta regulaminu mówi o 100 GB. Poprawiono za to kilka innych drobnych i oczywistych błędów.
Najważniejsza zmiana jest w punkcie III.13: Każdy z Użytkowników może skorzystać z Oferty Promocyjnej dla maksymalnie 3 numerów telefonów. Wcześniej było ich oczywiście 10.
Zmianie nie uległ żaden z pozostałych punktów regulaminu.
Jak tylko wyjaśni się wątpliwość co do punktu I.2 postaram się odpowiednio zaktualizować ten wpis i artykuł, w którym opisuję promocję.
Dokumenty: Nowy regulamin promocji
A jednak się kreci
To już tylko ciekawostka dla głębiej siedzących w temacie, ale napiszę.
Albo był sposób na przedłużenie 100GB wg. nowego regulaminu, albo mam do czynienia z wyjątkiem od reguły. Opis przypadku:
30.10.2016 migrowałem starter zasięgowy do PInK9 – dostał 0 dni ważności konta.
Złożyłem dwie reklamacje do tej sytuacji (pierwszej nie uznali) i ostatecznie uznano mi je po 29 dniach.
30.11.2016 wszedł na kartę pierwszy pakiet cykliczny, a ja jeszcze nie skorzystałem z bonusa, bo okazało się że nie mogę go włączyć (absurdalny argument: musi pan doładować konto żeby uruchomić pakiet/usługę). Kolejna reklamacja rozpatrzona pozytywnie.
20.12.2016 w końcu odpaliłem bonus.
30.12.2016 na kartę wszedł 2 pakiet 250MB.
20.01.2017 bonus za rejestrację wciąż jest (godzina 10:00), choć wczoraj – 19.01.17 – powinien być dezaktywowany, bo minęło 30 dni…
Kod *107# mówi że ważność promocyjnych danych „MB/GB po doładowaniu” to 29.01.17 23:59 – 30.01.17 powinien wejść trzeci pakiet cykliczny…
I co wy na to – skasują czy nie? Przedłuży się czy nie?
Jak ktoś nie rozwija postów to zapraszam 3 osoby do Orange, ostatni praktycznie dzwonek , szczegóły post poniżej( rozwinąć)⏰
Witajcie
Każdemu komu nie odnowi sie bonus w play zachęcam: http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4004925430… http://gsmonline.pl/artykuly/orange-na-karte-zapr…
tylko trzeba miec jakas aktywna simke prepaid orange aktywowana przed pojawieniem sie tej promocji…
niech play odczuje niezadowolenie i odplyw klientow.
Jest jedna sprawa wykluczająca osobę zapraszaną, mianowicie nie może być już w Orange
chyba ta konkretna karta nie może być w orange, ..
Powtórzę jeszcze raz. Osoba zapraszana nie może mieć żadnego zarejestrowanego na swoje dane numeru w Orange. Już takie przeniesienie zrobiłem do Orange i mam na swoim numerze 200 GB oraz no limit na wszystko przez 60 dni, a osoba zaproszona 400 GB oraz no limit na wszystko również przez 60 dni. Teraz będę przynosił inne niepotrzebne numery do Play bo też się opłaca.
W play za przeniesienie i rejestracje jest 10GB/30D+10GB/30D=20GB/60D ale po 30D zabieraja 10GB stad pozostaje 10GB od 31-60dnia.
Jak potrzebujesz internetu to w plusie daja 100GB/30D. Przenieś do Plusa zgarnij promocje za rejestracje i dopiero do play (chyba ze po 1.02 Play utnie promocje za rejestracje to pozostanie 10GB/30D za przeniesienie numeru).
Najważniejsza kwestia: "Zarówno Ty jak i Twój znajomy możecie korzystać z bonusu przez 60 dni. Pod warunkiem, że przez cały ten okres będziecie mieć ważne Konto Główne na połączenia wychodzące."
Zatem, ile trzeba doładować w Orange by mieć 60 dni aktywne konto?
W promocji za rejestracje w Plusie ( SMS: BONUS na 80110) dostaję promocyjny pakiet 50GB 500zł i 30 dni ważne konto, bez jakiegokolwiek doładowania konta.
Nie trzeba nic doładować. Na koncie od Orange otrzymujemy 1 zł ważne jeden rok (konto ważne jeden rok). U mnie tak jest. Sprawdzone i działa od 24 grudnia. Zapraszajcie znajomych którzy jeszcze nie są w Orange bo chyba jest ta promocja do 18 stycznia. Warto!
Jaka ciekawa karta w orange jest, ktora mozna wybrac przenoszac numer do nich?
Ciekawy jest chyba tylko Orange Free na Kartę.
Orange nie daje Ci żadnego wyboru rodzaju usługi. Po przeniesieniu jako zaproszony dostałem SMS: Twoja oferta to Orange POP. Stan konta głównego 1.00 zł. Środki ważne przez 365 dni. Dodatkowo 400 GB oraz no limit na rozmowy i SMSy przez 60 dni, a osoba zapraszająca 200 GB i no limit na rozmowy i SMSy również przez 60 dni. Oferta nazywa się "Zaproś znajomego" i trwa do 18 stycznia. WARTO skorzystać.
Jeszcze jedno przeniesienie trwało dwie doby od chwili zgłoszenia.
Tu jest regulamin i opisane zasady promocji http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4004925430…
Witam. Ja mam jeszcze trzy wolne zaproszenia, ostatni termin, to będzie chyba najlepiej w pon. 16stycz , w dwa dni przeniosą, być może jesli ktoś 18 odwiedzi saloon, to też jeszcze się załapie, zapraszam tu chętnych do pozostawienia trzech emaili_trzy pierwsze otrzymają ode mnie zaproszenie….Pozdr
Ps.nic nie trzeba doładowywać, mało tego, konto może być nawet na minusie po kredycie..
Potw. do Popa przenoszą, ale można zapytać, czy by nie mogli od razu do free…
Zawsze jest RWK np. w taryfie OFnK. Za 3 PLN o ile pamiętam.
Cynnik/ Czy te punkty które uzyskuje się za smsy premium na koncie SkyCash można spieniężyć?
Sms premium 3,69zł brutto =150pkt=1,5zł. Czyli uwzględniając ew. wypłatę w bankomacie 1,99zł, koszt utrzymania LTE 50zł/100D wynosi ok. 9,50zł/m-c.
W taryfach głosowych, odkąd jest 3 regulamin (17.11.2016) promocji bonus za rejestrację, to w ogóle jest niezły bajzel.
>> Do WSZYSTKICH, którym w NAJBLIŻSZYCH DNIACH kończą się przyznane na 30 dni bonusy 100GB a którzy zarejestrowali je i uruchomili bonus już PO zmianie regulaminu, czyli po 20.X.2016 r (3 bonusy/pesel)<<
Ponieważ (wg zgłaszanych tutaj raportów) dotychczasowa metoda przedłużania ważności "100GB" pakietem 250 MB już na nich nie działa, więc chodzi o wypróbowanie innych sposobów przedłużenia (motodąi "2x o 30 dni) czyli zrobić jak niżej:
Uruchomić, w ostatnim (30) dniu bonusa 100GB (a wg mnie może i lepiej zrobić to jeszcze dzień wcześniej) usługę:
(A) – ”Przetestuj za darmo formułę www”
lub
(B) -„Przetestuj za darmo nocny transfer na próbę”
Nic nie tracimy, mamy RWK więc nic nie trzeba doładowywać. Jeżeli to zadziała, to ci którzy uruchomili najpierw (A) po miesiącu włączą (B) a ci co najpierw (B) po miesiącu (A) i w ten sposób za darmo może zadziałać przedłużenie "100GB" na kolejne 2 miesiące.
Dla formalności uzupełniam. Na kilka dni przed końcem 30 dni uruchomiłem pakiet „Przetestuj za darmo nocny transfer na próbę” a na dwa dni przed końcem 30 dni dodatkowo także ”Przetestuj za darmo formułę www”, nic nie doładowywałem, miałem standardowe: 9zł w PINK-9 i odnotowane 2,5GB. Nic to oczywiście nie dało, resztka z bonusa 100GB zniknęła, wszystko inne pozostało nienaruszone, nic nie zginęło.
Refleksja o darmowych pakietach:
„Przetestuj za darmo nocny transfer na próbę” działa bardzo dobrze, uruchamia się od razu po 00:00, nic nie kradnie i tak jakby zdejmowali jakiś narzucony za dnia limit. Mając modem HSDPA+ osiągam wtedy 13 Mb/s (w TM za dnia 14 Mb/s) podczas gdy za dnia 1-3Mb/s)
”Przetestuj za darmo formułę www” to wg mnie pomyłka, zysk z jej włączenia jest znikomy, chociażby przez sam fakt wiele odwiedzanych stron jest teraz szyfrowanych (np google > słabo czy banki >silnie). Nie widzę większego sensu aby za to w przyszłości płacić
U mnie, dziwnym trafem, na tej jednej karcie rejestrowanej wg. nowego regulaminu bonus się przedłużył – powinien przepaść 19.01.17, o czym pisałem wyżej, a nadal jest.
Ale to był starter zasięgowy migrowany do PInK9 – żeby go uruchomić złożyłem chyba 4 reklamacje, bonus włączyła mi Obsługa Klienta Play (bo sam nie mogłem – ), a zanim to się stało na kartę wszedł już pierwszy pakiet 250MB. Więc nie wiem co zadziałało – za dużo niestandardowych ruchów było na tej karcie.
Na innych, dwóch zasięgowych migrowanych do PInK9 bonus przepadł – na jednym próbowałem z Formułą www. To nic nie dało.
Ale dotarłem do wpisów, że na ww. zasięgowym „Play online na kartę 4 G lte 1 zł” komuś zadziałało.
Zrobię więc eksperyment: Odpaliłem przedwczoraj bonusa na starterze zasięgowym „Play online na kartę 4 G lte 1 zł” – za pomocą zgłoszenia do OK Play. Normalnie się nie dało, choć zarejestrowałem kartę na osobę, która nie miał żadnej rejestracji w Play (teraz wszystko chyba robią tam „od kuchni” ). Zamierzam podjąć próbę przedłużenia 100GB za pomocą: w 1msc „przetestuj za darmo formułę www”, w 2msc „ przetestuj za darmo nocny transfer na próbę”
Może znaczenie będzie miało też „ręczne” odpalenie bonusa przez OK.?
A czy jest możliwość (lub ktoś próbował) startery zarejestrowane wg starego regulaminu przerejestrować na inną osobę by wykorzystać odnawiający się co miesiąc bonus 100Gb? W starym regulaminie wykorzystane 4 karty, a 4 jeszcze czekają do uruchomienia bonusu.
A po co chcesz te karty przerejestrowywać na inną osobę? Jak masz 4 karty zarejestrowane i odpalone wg. starego regulaminu, to możesz aktywować i odpalić bonus jeszcze i na tych pozostałych 4 kartach (mógłbyś nawet na 6 bo limit to 10), które masz zarejestrowane, a nie aktywowane.
To akurat że można tak zrobić się potwierdza – z perturbacjami, bo bonus w takiej sytuacji odpali Ci tylko Obsługa klienta Play. Nie zrobisz tego kodami ani w Play24.
Inna sprawa jak się zachowają takie karty, tzn. czy bonus się przedłuży? Raczej nie. Myślę że będzie tak samo jak z kartami rejestrowanymi wg. nowego regulaminu – algorytm działa i po 30 dniach niewykorzystaną resztkę z bonusa dezaktywuje. Jeszcze nikt nie potwierdził że miał inaczej.
Można zrobić cesję i można próbować, ale cholera wie, który regulamin będzie brany pod uwagę.
Zarejestrowałem PINK9 14.XI, aktywowałem 15.XI. Pół godziny później pakiet 250 MB już był. 20.XI włączyłem 100 GB. Wczoraj (29.XII) przychodzi SMS "pozostało ci mniej niż 100 MB". Zużyłem jakieś 10 GB.
Jest sens pisać jakąś reklamację? Mam jeszcze dwie sztuki PINK9 nie rejestrowane. Można jakoś przedłużać doładowaniami ważność tych 100 GB?
Czyli po 30 dniach, dnia 20.XII zabrali ci niezużytą resztę ze 100GB (~90GB) a do 29.XII dociągnołeś na "rezerwie" czyli wpisanym w starter 3GB a więc reszcie z 2,57 GB a jak to zużyłeś, to zjadło 9 zł za 439,45 MB [max liczba MB wynikająca z pakietu złotówek: (900 groszy x 500 kB)/1024=439,45MB).
Czy pisać reklamację ? Zakończenie promocji wygląda na regulaminowe, sprawdź jeszcze historię, skąd pochodziło zużycie MB/GB i czy masz nadal RWK a jak masz, to na wykorzystaj darmowe: ”przetestuj za darmo formułę www” i „przetestuj za darmo nocny transfer na próbę”
A to nie jest tak, że aktywując tylko jeden starter to będzie nam przedłużać a dodając kolejny starter bonus już nie przedłuży się na pierwszym?
To już kompletnie abstrakcyjna interpretacja. Nikt tego nie potwierdził.
Niestety nawet na tylko jednym zarejestrowanym według nowego regulaminu starterze Play po miesiącu usuwa bonusowe 100 GB – sprawdziłem to ostatnio u znajomej osoby, która miała pierwszy tylko jeden zarejestrowany starter i z bonusem aktywowanym 30 listopada – w nocy z 30 na 31 grudnia pakiet danych z bonusu został wyczyszczony.
Chciałbym opisać swój przypadek związany z rejestracją kart SIM i bonusami. Otóż 5 i 26 września zarejestrowałem dwie karty SIM ze starą taryfą ale nie aktywowałem ich, po zmianie regulaminu w październiku kontaktowałem się dwiema różnymi drogami z Playem i dostałem zapewnienie że będę mógł skorzystać z bonusów gdyż podlegam pod stary regulamin. Wczoraj podnieśli mi ciśnienie gdy wyskoczył mi komunikat w trakcie włączania bonusu na jednej z tych kart że już wszystkie wykorzystałem i mi nic nie przysługuje (w trakcie oprócz tych dwóch kart zarejestrowałem jeszcze parę kart innych korzystając z bonusów). Zadzwoniłem na infolinię związaną z rejestracją kart, odpowiedź mnie przygniotła gdyż wg pana nowy regulamin kasuje stare i podlegam już pod ten nowy i skoro mam do PESELU przypisanye 3 numery to żaden bonus mi nie przysługuje.Chciałbym opisać swój przypadek związany z rejestracją kart SIM i bonusami. Otóż 5 i 26 września zarejestrowałem dwie karty SIM ze starą taryfą ale nie aktywowałem ich, po zmianie regulaminu w październiku kontaktowałem się dwiema różnymi drogami z Playem i dostałem zapewnienie że będę mógł skorzystać z bonusów gdyż podlegam pod stary regulamin. Wczoraj podnieśli mi ciśnienie gdy wyskoczył mi komunikat w trakcie włączania bonusu na jednej z tych kart że już wszystkie wykorzystałem i mi nic nie przysługuje (w trakcie oprócz tych dwóch kart zarejestrowałem jeszcze parę kart innych korzystając z bonusów). Zadzwoniłem na infolinię związaną z rejestracją kart, odpowiedź mnie przygniotła gdyż wg pana nowy regulamin kasuje stare i podlegam już pod ten nowy i skoro mam do PESELU przypisane 3 numery to żaden bonus mi nie przysługuje. Napisałem następne na play24 opisując wszystkie fakty i dostałem odpowiedź – "przykro mi ale nie mogę panu pomóc gdyż obecnie obowiązujący regulamin powoduje że nie przysługują już panu promocyjne bonusy za rejestrację kart SIM"
Nie odpuściłem i dzisiaj rozmawiałem z konsultantem z biura obsługi któremu opowiedziałem od A do Z całą historię i w końcu trafiłem na gościa który przyznał mi rację mówiąc że mam nabyte prawo do skorzystania z bonusów gdyż obowiązują do tych dwóch kart stare zasady z pierwszego regulaminu. Mało tego powiedział że na moim miejscu sam by dochodził swoich praw. I tak włączyl mi najpierw promocyjne mb (ciekawe czy to zadziała) a potem bez problemu załączył bonusy. Oto przykład ile jak trzeba walczyć o swoje należne prawa
Myślę że konsultanci działają kierując się własną niewiedzą (jak kto woli wiedzą typu „widzi mi się”), schematami (rutynowe odpowiedzi „nie da się, nie można” – chciało by się dodać „no i co mi zrobisz?”) i zapewne wytycznymi („nie włączać im bonusów, bo może nie wiedza że mają do tego prawo, i dadzą się spławić”).
Np. na zgłoszenie że na jednej z kart nie mogę włączyć bonusa odpowiedziano mi że musze najpierw doładować konto – na koncie miałem 1 zł, a samo konto miało 3 dniowy okres ważności. Argumentacja – pracownika podpisanego „Obsługa Klienta Play” była następująca: „Na koncie numeru XXX XXX XXX środków dostępnych jest 1 zł, związku z czym nie może Pan wykupić żadnego pakietu”. Więc im pisze – z grubszej rury, jak kiedyś radził Specjalista – że używają argumentacji absurdalnej i graniczącej z bezczelnością, oraz brakiem szacunku dla inteligencji klienta. No bo przecież w sekcji „Pakiety i usługi” dla taryfy PINK9 dostępne są pakiety/ usługi bezpłatne…
Po tej interwencji bonus uruchomił mi, gość podpisany „Konsultant obsługi klienta” (ktoś zapewne z wyższą rangą) …
Niestety żeby z Play coś ugrać trzeba nie odpuszczać i reklamować nieprawidłowości.
Nie wiem czy ten pakiet 250 mb przedłuża się jeszcze u was czy nie, ale mi nie przedłużyło po miesiącu tzn te 100 gb zniknęło i zostało tylko to co nie zdążyłem wykorzystać przed aktywacją bonusu za rejestrację. A stało się to dwa dni temu. Też tak już macie?
Jeżeli to np. fabryczny PINK9 zarejestrowany i aktywowany (a był to chyba ~24 listopad) wg regulaminu "3x bonus/pesel" to działanie jak najbardziej regulaminowe. A to "zostało tylko to co nie zdążyłem wykorzystać przed aktywacją bonusu za rejestrację" świadczy, że algorytm zaczął działać poprawnie i już nie kasuje wszystkiego, GB i złotówek. Ja dowiem się (fabryczny PINK9) 12 stycznia 2017 bo wtedy mija mi 30d (reg. "3x bonus/pesel") ale to więcej niż pewne, że zniknie i 250MB nie zadziała.
U mnie to samo, porobiłem sobie kart na zapas chyba z 7, na każdej było 100GB w ogóle ich nie używałem, a teraz sprawdzam na play24 i na wszystkich poza pierwszymi trzema aktywowanymi jest po kilkaset MB, reszta przepadła.
I ja z przykrością muszę potwierdzić, że zabawa z kartami rejestrowanymi wg. nowego regulaminu straciła na atrakcyjności.
20.11 zmigrowałem do Pink9 starter zasięgowy – pakiet cykliczny zastartował, karta dostała 0 dni ważności konta co reklamowałem i dostałem doładowanie 10 zł.
27.11 – odpaliłem bonusa
21.12 – wszedł pierwszy pakiet cykliczny 250MB
27.12 – bonus zabrany
U mnie raczej nieprawidłowo wygląda stan konta MB/GB po doładowaniu. W momencie uruchomienia bonusa miałem 788MB a dziś mam 489MB, przy czym po drodze dostałem bonusa 250MB… Chyba powinienem mieć około 1GB a nie połowę tego? Chyba kolejną reklamację trzeba napisać…
Mam starter 3GB + 3GB na rok za 9zł i chyba nic z tego nie będzie. Jak 250MB nie przedłuża to szkoda go aktywować. Może w przyszłości się do czegoś przyda. Szkoda, że go wcześniej nie rejestrowałem
przedłuża się, pod warunkiem doładowania co najmniej 5 zł w dniu zakończenia ważności pakietu 250mb lub 500mb, czy to jest opłacalne to już każdy musi sam ocenić.
Sprawdzałeś to na kilku kartach?
tylko na jednej karcie tak przedłużam, zmienia się data o 5 dni ważność bonusowych danych, kart z bonusami mam zarejestrowanych 7, trzy z nich przedłużam większymi kwotami doładowań. wykorzystuje ponad 100GB miesięcznie więc moje doświadczenia są nieco inne.
Ponieważ jest to całkiem inna reakcja systemu niż do tej pory tutaj zgłaszano to uścilijmy. doświadczenie "tylko na jednej karcie tak przedłużam" dotyczy zapewne fabrycznego PINK-9 a karta ta była:
1. zarejestrowana, użyta i bonus aktywowany już po 20.10.16 czyli wg nowego regulaminu "3x_bonus/pesel" ?
2. zarejestrowana wg starego regulaminu "10x_bonus/pesel" a użyta i bonus aktywowany wg nowego regulaminu "3x_bonus/pesel" ?
3. zarejestrowana, użyta i bonus aktywowany przed 20.10.16 czyli wg starego regulaminu "10x_bonus/pesel" ?
Ciekawe czy/jak działa ten sposób, o którym wspominał jeden z forumowiczów. Chodzi mi o uruchomienie bonusu na starterze zasięgowym „Play online na kartę 4 G lte 1 zł”, i przedłużenie go za pomocą uruchomienia usług: o 1 miesiąc – ”przetestuj za darmo formułę www”, a o 2 miesiąc „przetestuj za darmo nocny transfer na próbę”… W sumie, jak ktoś może jeszcze skorzystać z promocji (limit 3 kart), i dostanie za darmo właściwy starter, to może warto spróbować czy nie uda się pocieszyć 100GB przez 3 miesiące. Podkreślam za darmo! Ja niestety tego nie sprawdzę, no chyba ze za pomocą rejestracji „na słupa”.
Nie wiem czy to była tylko propozycja czy on to faktycznie przećwiczył.
Ale wg mnie, to nic nie da, ale jak zacząć, to na pewno od "przetestuj za darmo nocny transfer na próbę" bo to jest włączenie dodatkowej usługi czy raczej funkcjonalności.
Podczas gdy "przetestuj za darmo formułę www" to chyba (zakładając, że jednak zadziała i przedłuży) jednak wykastrowanie tego co mamy (mielibyśmy z przedlużenia bonusa).
[Formuła WWW to nielimitowane przeglądanie stron WWW, aplikacji flash i JAVA. Usługa nie obejmuje m.in.. oglądania filmów, ściągania plików czy przeglądania stron szyfrowanych.]
Więcej w regulaminie, szczególnie w pk.5. (nawet poczty nie można sprawdzić) https://www.play.pl/resources/pdf/2014/Regulamin-…
Z tą Formułą www nie koniecznie musi być tak jak piszesz.
Poteoretyzujmy. Regulamin, w punkcie 3 działu „Szczegóły dotyczące usługi”, określa przeglądanie jakiego rodzaju strony www i związanych z nimi treści i obrazów „nie pomniejsza limitu transferu danych”. Natomiast w punkcie 5 wymienia czego m.in. nie obejmuje „Formuła WWW”, konkludując iż „oznacza, że korzystanie z powyższych funkcjonalności będzie pomniejszało limit transferu danych” – tylko tyle i aż tyle.
I teraz „Warunkiem korzystania z usługi jest utrzymywanie Okresu Ważności” – to mamy (uruchamiając bonus za rejestrację); oraz „posiadanie na koncie dodatniego salda środków” …. Jeśli więc uruchomienie „Formuła WWW” powstrzyma dezaktywację bonusa, i będzie on działał kolejne 30 dni, to można będzie śmigać po necie „pomniejszając limit transferu danych” określony w promocji na 100GB…
Teoretycznie możliwe…
Możesz mieć rację, to brzmi rozsądnie, ja tak nie wniknąłem bo przeraziło mnie skutecznie, że na 30 dni (zachowując ewszę ze 100GB) ograniczę sobie drastycznie funkcjonalność. Teraz mam fabrycznego PINK9 w którym 100GB jest do 11.01.2017 g,23:59 i chętnie bym go przedłużył.
1-wariant to doładować konto za 5 zł jak podał powyżej sylwekZolkusza ale jakoś nie mam przekonaia, nie odpowiada na mój post a infa na blogu o niedziałaniu tego patentu już było sporo (domyślam się dlaczego mu działa ale to jest też dowód, zę jednak nie działa .
2-wariant to włączenie „przetestuj za darmo nocny transfer na próbę” ale mając RWK wolałbym zostawić sobie to na czarną godzinę, gdy będę musiał dużo zassać, więc nie skorzystam teraz.
3-wariant to ”przetestuj za darmo formułę www” i po twoim wyjaśniniu, ku temu się skłaniam. Nic nie stracę a przetestuję, nie będę czekał do 23:59 dnia 11.01.17 tylko właczę testowanie juz z rana. (a może i poprzedniego dnia). Korzystanie z tej karty zakończę (rozłoącze się) gdzieś koło 23:00 dnia 11.01.2017, sprawdzę kodami *101# oraz *107# stan posiadania, wyjmę kartę, właze iną i zaloguję się na Play24, tytaj spiszę i zrobię zrzuty stanu konta i danych z testowanej karty, do ewentualnej reklamacji . Tak zrobię chyba, że do 11-go coś się wydarzy ciekawszego
Jeżeli algorytm działa na zasadzie "co zostało ze 100GB odejmujemy od konta danych po 30 dniach" to niestety nie zadziała. Ale nic nie wiadomo dokładnie.