Home > Co na blogu > Do dziś Aero2 wydało karty…

Do dziś Aero2 wydało karty…

Postanowiłem niedawno dodać nową funkcję bloga: na pasku po prawej stronie każdej strony bloga znajduje się informacja Do dziś Aero2 wydało karty zamówione do… W ten sposób na podstawie otrzymanych od was raportów podaję orientacyjny postęp w wydawaniu kart bezpłatnego dostępu do Internetu Aero2. Dzięki temu osoby oczekujące mogą sprawdzić, czy ich karta powinna zostać już wydana, a my ogólnie będziemy mogli zorientować się, jak operator wywiązuje się ze swoich zobowiązań.

Postanowiłem także utworzyć ten wpis, aby wszyscy mogli w komentarzach umieszczać dane, kiedy wysłali zamówienie i przelew oraz kiedy otrzymali maila z potwierdzeniem, że karta jest gotowa bądź ruszyła pocztą w ich kierunku.

Licznik będę starał się aktualizować na bieżąco na podstawie nadsyłanych do mnie informacji mailowych i publikowanych w komentarzach.

Podziękowania dla Romana za pomysł

Data pierwszej publikacji 2011.10.02
Kategorie:Co na blogu
  1. Keralots
    Styczeń 13th, 2012 at 16:44 | #1

    Przed chwilą dostałem maila z wysyłką karty. Przelew zrobiony 1.12.2011 a wysyłka dokumentów 2.12.2011 :)
    Czas kupić modem…

  2. Kuba
    Styczeń 13th, 2012 at 16:18 | #2

    Witam. Zamówienie, przelewy i wysyłka dokumentów priorytetem 05.12.2011r. Dziś tj. 13.01.2012 o godzinie 16 dostałem maila z informacja o wysłanej karcie listem poleconym. Teraz tylko liczyć na to, że nasza Poczta Polska się spisze :)

    • Kuba
      Styczeń 17th, 2012 at 18:12 | #3

      Dzisiaj karta doszła i wszystko działa :)

  3. Cezarek
    Styczeń 12th, 2012 at 18:00 | #4

    29.11.2011 wysyłka zamówienie jedną przesyłką na dwie karty. Informacja o wysyłce pierwszej karty 09.01. 2012, informacja o wysyłce drugiej karty 12.01.2012

    • Aero
      Styczeń 12th, 2012 at 18:18 | #5

      Twoją wysyłali a gdzie moja z zamówienia 22 Listopad?
      Czekam na odpowiedz z UKE, bo tak nie może być.

      • Kuba
        Styczeń 13th, 2012 at 16:31 | #6

        nie chce nic sugerować ale czytałem, że najmniejszy błąd w wypełnieniu dokumentów albo minimalnie inny tytuł przelewu niż wymagany może opóźnić wysyłkę o wiele dni.

        • Styczeń 13th, 2012 at 17:17 | #7

          Nie chce niczego sugerowac, ale wypisanie tytulu przelewu i wypelnienie formularza z danymi osobowymi powinna sobie poradzic nawet tresowana malpa ;)
          Potem wystarczy dolaczyc kopie dokumentu tozsamosci, podpisac umowe i wyslac.
          .. chociaz musze przyznac, ze kiedy pomagalem sasiadowi w zdobyciu karty aero – zrobilem wszystko za niego, a on mial tylko zlozyc podpis i wyslac, z tych 2 czynnosci nie zrobil polowy – czyli nie podpisal ;)
          No coz, pewnie moja wina, powinienem nie tylko pokazac gdzie, ale takze przypilnowac, aby przy mnie podpisal .. :)

          • Kuba
            Styczeń 13th, 2012 at 17:24 | #8

            Czyli nawet tresowana malpa popelnia bledy – chodzi wlasnie o jakies male przeoczenie. Chociaz nie podpisanie sie nie jest takim malym :P

          • Styczeń 13th, 2012 at 18:59 | #9

            Brak podpisu oznacza krytyczny błąd – nie zawarłeś w ten sposób umowy, która jest podstawą do otrzymania karty. Poza tym instrukcja jest na stronie Aero2, jak i tutaj – krok po kroku, wraz maksymalnym wyłuszczeniem wszystkich pułapek (liczba podpisów, co trzeba zaznaczyć i że warto to zrobić uważnie).

        • Styczeń 13th, 2012 at 19:00 | #10

          Nie przesadzałbym, ale pamiętaj, że tam pracuje naprawdę mało osób i wszelkie konieczności wyjaśnień zostawia się na później. Ale jeżeli tylko da się powiązać wpłatę z papierami – z pewnością w końcu przetworzą wniosek.

          • Aero
            Styczeń 13th, 2012 at 19:10 | #11

            Jakubie jestem na 100% pewien, że wypełniłem wszystko poprawnie tak samo w tytule przelewu.

            Liczę że po Niedzieli dostanę kartę, choć już straciłem nadzieje na to.

            Jak bym zrobił błąd to powinni mnie powiadomić na maila czy telefonicznie, z nimi skontaktować się nie ma jak.

            Mogłoby UKE dobrać się im do d**y.

          • Aero
            Styczeń 13th, 2012 at 19:13 | #12

            Nie umiałem napisać maila [at] to napisałem @ tylko to jeśli chodzi o błąd.

          • Styczeń 13th, 2012 at 19:58 | #13

            Niestety oni nie kontaktują się w takich sprawach z klientami – póki co nie znam przypadku, żeby to Aero2 skontaktowało się w klientem – tylko odwrotnie i z wielkimi oporami.

          • Aero
            Styczeń 13th, 2012 at 20:16 | #14

            Zapomniałem dwa miesiące przed wysłaniem wszystkiego wysłałem raz zamówienie online ale bez załączników i kopii i podałem inny mail którego już nie używam.
            Cholera może przez to wisi moje zamówienie, sam nie wiem.

          • Styczeń 13th, 2012 at 20:34 | #15

            Możliwe, że drugie zawieszone jest przez to pierwsze (pierwsze przyblokowało PESEL) i zostawili to w dziurze z napisem "o co kaman". Teraz to może właśnie komplikować sprawę.

          • Styczeń 13th, 2012 at 20:43 | #16

            W przypadku o ktorym pisalem wyzej jednak sie skontaktowali i poinformowali, ze brakuje podpisu.
            Podejrzewam, ze nie ma reguly. Do mnie np. nie docieraly zadne informacje na temat przetwarzania wniosku ani wysylki. Wyslalem wniosek, a oni do mnie karte. Zadnych maili, zadnych telefonow.

          • Aero
            Styczeń 13th, 2012 at 21:00 | #17

            Czysta formalność, ja czekam na odpowiedz UKE może mi pomogą jak nie to nie wiem co zrobię.
            Nawet jak wisi mail to nie mam go jak odkręcić dezaktywować by zamówienie szło tradycyjnie no chyba że sekretarka która odebrała list wyrzuciła go do kosza..
            Jednym słowem jestem zdesperowany tą sytuacją czasem oczekiwania zero kontaktu a Solorz się cieszy z moich 27 zł które mu przybyło.

          • Styczeń 13th, 2012 at 22:40 | #18

            Mysle, ze co jak co, ale od Twoich 27zl to sie Solorz nie wzbogaci ;)
            Ile by tego nie bylo, o swoje trzeba walczyc.
            Napisz jeszcze raz emaila z jakims sensownym tytulem, opisz problem i popros o propozycje jego rozwiazania.
            Ewentualnie zadzwon do ktoregos z nowo otwarych punktow i popros o interwencje informujac, ze nie mozesz nawiazac kontaktu w inny sposob.
            Podejrzewam, ze sprawa jest do zalatwienia.

          • Aero
            Styczeń 14th, 2012 at 11:09 | #19

            Dzięki i chyba tak zrobię, bo innego wyjścia nie widzę.

  4. Boguś
    Styczeń 12th, 2012 at 15:08 | #20

    25.11.11 zapłacone i zamówione, karty nadal brak….. coś ten licznik już "wysłanych kart" na jdtech.pl trochę ;) przekłamuje i ludzi 'drzaźni'….

    • Styczeń 12th, 2012 at 16:17 | #21

      Licznik jest oparty na nadsyłanych informacjach – tutaj i na email. Jeżeli w Aero2 jest chaos, to i ten licznik nie jest odwieczną i jedyną prawdą świata :) To tylko orientacyjna informacja, że już powinni wysyłać zamówioną kartę, a jak minie 7 dni, to można zacząć interweniować. Ale przede wszystkim – zgłaszać w komentarzach lub emailowo sytuację, bo tylko tak ten licznik może pokazywać najbliższe (uśrednionej) prawdzie informacje.

  5. Imię
    Styczeń 10th, 2012 at 20:08 | #22

    zamówienie 25listopad i w ten sam dzień przelewy i wysyłka papierów zwykłym priorytetem przez pomyłke dziś karta w domu i email ze wysłali z wawy karte 5stycznia.

  6. PowerGo
    Styczeń 10th, 2012 at 17:53 | #23

    @Jakubie
    Może jednak już czas napisać zbiorową petycje Do UKE w sprawie opóźnień w wydawaniu kart oraz braku jakiegokolwiek kontaktu z aero2?

    • Styczeń 10th, 2012 at 18:29 | #24

      UKE i ustawa nie przewiduje zbiorowego kontaktu z tą instytucją, więc możemy jedynie interweniować pojedynczo, a ja (nie mają takiego dokładnie problemu) mogę tylko to opisać i zadać pytanie jako dziennikarz.

      • Styczeń 10th, 2012 at 18:46 | #25

        wg. Mnie powinieneś to uczynić, nikt Ci nic nie narzuca, tylko jak tak dobrze promujesz/zajmujesz się problemami z Aero2 to moim skromnym zdaniem jak nie rozwiązać ten problem to chociaż powinieneś zapytać osobiście tych z Aero2 dlaczego tak jest się dzieje.

        Z tego co wiem masz blisko na Lwowską, nie tak jak ja 60 km.

        I wspomnij o koledze z Ossa, 96-200 Rawa Mazowiecka

        Tym razem nie robię sobie żartów, jak to było kiedyś Jakubie. Modem już mam E353u-2 tylko wkładać kartę BDI i korzystać.

        • Styczeń 10th, 2012 at 19:00 | #26

          Powoli tracę nadzieje na ten internet.. ;(

        • Styczeń 10th, 2012 at 23:53 | #27

          Prawo (bez upoważnienia) nie daje mi żadnych narzędzi interwencji w takiej sprawie, a oni mają bardzo głęboko dziennikarzy i wszelkie tego typu sprawy. Nie podejmuję się interwencji bezpośredniej, wolę nacisk medialny :)

          • Styczeń 11th, 2012 at 09:07 | #28

            No cóż pozostaje mi czekać z myślą, że kartę wyślą do mnie w najbliższych dniach.
            Na razie surfuje na darmowym lejku w Play Lubie to! który jest strasznie wolny.

  7. Styczeń 10th, 2012 at 16:27 | #29

    Ja tak samo czekam jak kolega wyżej, tyle że 15 Listopada wszystko wysłałem.

    Na maile mi nie odpowiadają a jak dzwonię to jest sygnał a zaraz sekretarka automatyczna się włącza obojętnie w jakiej godzinie zadzwonię.

    Czuję się oszukany, 27 zł na drodze nie leży.

    Papiery mi odebrała sekretarka w dniu 22 Listopada mam potwierdzenie odbioru jakby co.

    Jak masz Jakubie lub kto inny wpływ na wydawanie kart SIM w Aero 2 to proszę o przekazanie im informacji, że kolega z miejscowości Ossa gmina Biała Rawska czeka na kartę już ponad 60 dni za co z góry dziękuje.

    • Styczeń 10th, 2012 at 18:28 | #30

      Nie mam żadnego kontaktu z Aero2 ani tym bardziej innego wpływu, niż blogowo – dziennikarski, więc nie oczekuj interwencji tego typu. Blog nie jest też programem tylu Interwencja czy Uwaga :) co nie zmienia tego, że poruszyć problem mogę – i to zrobię chyba, bo problem narasta.

  8. bodziook
    Styczeń 10th, 2012 at 16:04 | #32

    Chyba się przejadę bo emajlie nic nie dają a telefonów nie odbierają.

  9. bodziook
    Styczeń 10th, 2012 at 15:12 | #34

    Zamówienie i przelew 6 września 2011r ,do dzisiaj nic.63 wysłane maile,telefonów nie liczę bo nikt nie odbiera.Wysłałem maila do ich rzecznika,ale bez odpowiedzi.

    • Styczeń 10th, 2012 at 15:30 | #35

      Rzecznik prasowy ma czytelników i prasę w głębokim (próbowałem). Proponuję jeszcze raz ostrzegawczą serię emaili i telefonów i do UKE z tym.

  10. Łukasz
    Styczeń 10th, 2012 at 13:33 | #36

    Zamówienie online, przelewy 28.11.2011r., wysłane na poczcie priorytetem 29.11.2011r., potwierdzenie odbioru nadane 30.11.2011r., 10.01.2012r. dotarła na mojego maila informacja, że karta została wysłana 09.11.2012r.
    Ciekawostka: mail utworzony w Word 2007.

    • Łukasz
      Styczeń 14th, 2012 at 18:05 | #37

      12.01.2012 karta dostarczona.
      W pociągu Rzeszów-Kraków na Huawei E353 niemalże cały czas jest zasięg (na razie, dopiero 1/4 drogi) :)

    • GarryMoveOut
      Styczeń 15th, 2012 at 20:19 | #38

      Co w tym dziwnego że w Wordzie ? Word w korespondencji seryjnej naprawdę ułatwia życie. A ja wysłałem 12.12.11 kasę i reszte i jeszcze cisza na mailu ;(

Strony komentarza
1 ... 8 9 10 11 12 ... 65 1092
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>