Do dziś Aero2 wydało karty…
Postanowiłem niedawno dodać nową funkcję bloga: na pasku po prawej stronie każdej strony bloga znajduje się informacja Do dziś Aero2 wydało karty zamówione do… W ten sposób na podstawie otrzymanych od was raportów podaję orientacyjny postęp w wydawaniu kart bezpłatnego dostępu do Internetu Aero2. Dzięki temu osoby oczekujące mogą sprawdzić, czy ich karta powinna zostać już wydana, a my ogólnie będziemy mogli zorientować się, jak operator wywiązuje się ze swoich zobowiązań.
Postanowiłem także utworzyć ten wpis, aby wszyscy mogli w komentarzach umieszczać dane, kiedy wysłali zamówienie i przelew oraz kiedy otrzymali maila z potwierdzeniem, że karta jest gotowa bądź ruszyła pocztą w ich kierunku.
Licznik będę starał się aktualizować na bieżąco na podstawie nadsyłanych do mnie informacji mailowych i publikowanych w komentarzach.
Podziękowania dla Romana za pomysł
Przed chwilą dostałem maila z wysyłką karty. Przelew zrobiony 1.12.2011 a wysyłka dokumentów 2.12.2011
Czas kupić modem…
Witam. Zamówienie, przelewy i wysyłka dokumentów priorytetem 05.12.2011r. Dziś tj. 13.01.2012 o godzinie 16 dostałem maila z informacja o wysłanej karcie listem poleconym. Teraz tylko liczyć na to, że nasza Poczta Polska się spisze
Dzisiaj karta doszła i wszystko działa
29.11.2011 wysyłka zamówienie jedną przesyłką na dwie karty. Informacja o wysyłce pierwszej karty 09.01. 2012, informacja o wysyłce drugiej karty 12.01.2012
Twoją wysyłali a gdzie moja z zamówienia 22 Listopad?
Czekam na odpowiedz z UKE, bo tak nie może być.
nie chce nic sugerować ale czytałem, że najmniejszy błąd w wypełnieniu dokumentów albo minimalnie inny tytuł przelewu niż wymagany może opóźnić wysyłkę o wiele dni.
Nie chce niczego sugerowac, ale wypisanie tytulu przelewu i wypelnienie formularza z danymi osobowymi powinna sobie poradzic nawet tresowana malpa
Potem wystarczy dolaczyc kopie dokumentu tozsamosci, podpisac umowe i wyslac.
.. chociaz musze przyznac, ze kiedy pomagalem sasiadowi w zdobyciu karty aero – zrobilem wszystko za niego, a on mial tylko zlozyc podpis i wyslac, z tych 2 czynnosci nie zrobil polowy – czyli nie podpisal
No coz, pewnie moja wina, powinienem nie tylko pokazac gdzie, ale takze przypilnowac, aby przy mnie podpisal ..
Czyli nawet tresowana malpa popelnia bledy – chodzi wlasnie o jakies male przeoczenie. Chociaz nie podpisanie sie nie jest takim malym
Brak podpisu oznacza krytyczny błąd – nie zawarłeś w ten sposób umowy, która jest podstawą do otrzymania karty. Poza tym instrukcja jest na stronie Aero2, jak i tutaj – krok po kroku, wraz maksymalnym wyłuszczeniem wszystkich pułapek (liczba podpisów, co trzeba zaznaczyć i że warto to zrobić uważnie).
Nie przesadzałbym, ale pamiętaj, że tam pracuje naprawdę mało osób i wszelkie konieczności wyjaśnień zostawia się na później. Ale jeżeli tylko da się powiązać wpłatę z papierami – z pewnością w końcu przetworzą wniosek.
Jakubie jestem na 100% pewien, że wypełniłem wszystko poprawnie tak samo w tytule przelewu.
Liczę że po Niedzieli dostanę kartę, choć już straciłem nadzieje na to.
Jak bym zrobił błąd to powinni mnie powiadomić na maila czy telefonicznie, z nimi skontaktować się nie ma jak.
Mogłoby UKE dobrać się im do d**y.
Nie umiałem napisać maila [at] to napisałem @ tylko to jeśli chodzi o błąd.
Niestety oni nie kontaktują się w takich sprawach z klientami – póki co nie znam przypadku, żeby to Aero2 skontaktowało się w klientem – tylko odwrotnie i z wielkimi oporami.
Zapomniałem dwa miesiące przed wysłaniem wszystkiego wysłałem raz zamówienie online ale bez załączników i kopii i podałem inny mail którego już nie używam.
Cholera może przez to wisi moje zamówienie, sam nie wiem.
Możliwe, że drugie zawieszone jest przez to pierwsze (pierwsze przyblokowało PESEL) i zostawili to w dziurze z napisem "o co kaman". Teraz to może właśnie komplikować sprawę.
W przypadku o ktorym pisalem wyzej jednak sie skontaktowali i poinformowali, ze brakuje podpisu.
Podejrzewam, ze nie ma reguly. Do mnie np. nie docieraly zadne informacje na temat przetwarzania wniosku ani wysylki. Wyslalem wniosek, a oni do mnie karte. Zadnych maili, zadnych telefonow.
Czysta formalność, ja czekam na odpowiedz UKE może mi pomogą jak nie to nie wiem co zrobię.
Nawet jak wisi mail to nie mam go jak odkręcić dezaktywować by zamówienie szło tradycyjnie no chyba że sekretarka która odebrała list wyrzuciła go do kosza..
Jednym słowem jestem zdesperowany tą sytuacją czasem oczekiwania zero kontaktu a Solorz się cieszy z moich 27 zł które mu przybyło.
Mysle, ze co jak co, ale od Twoich 27zl to sie Solorz nie wzbogaci
Ile by tego nie bylo, o swoje trzeba walczyc.
Napisz jeszcze raz emaila z jakims sensownym tytulem, opisz problem i popros o propozycje jego rozwiazania.
Ewentualnie zadzwon do ktoregos z nowo otwarych punktow i popros o interwencje informujac, ze nie mozesz nawiazac kontaktu w inny sposob.
Podejrzewam, ze sprawa jest do zalatwienia.
Dzięki i chyba tak zrobię, bo innego wyjścia nie widzę.
25.11.11 zapłacone i zamówione, karty nadal brak….. coś ten licznik już "wysłanych kart" na jdtech.pl trochę przekłamuje i ludzi 'drzaźni'….
Licznik jest oparty na nadsyłanych informacjach – tutaj i na email. Jeżeli w Aero2 jest chaos, to i ten licznik nie jest odwieczną i jedyną prawdą świata To tylko orientacyjna informacja, że już powinni wysyłać zamówioną kartę, a jak minie 7 dni, to można zacząć interweniować. Ale przede wszystkim – zgłaszać w komentarzach lub emailowo sytuację, bo tylko tak ten licznik może pokazywać najbliższe (uśrednionej) prawdzie informacje.
zamówienie 25listopad i w ten sam dzień przelewy i wysyłka papierów zwykłym priorytetem przez pomyłke dziś karta w domu i email ze wysłali z wawy karte 5stycznia.
@Jakubie
Może jednak już czas napisać zbiorową petycje Do UKE w sprawie opóźnień w wydawaniu kart oraz braku jakiegokolwiek kontaktu z aero2?
UKE i ustawa nie przewiduje zbiorowego kontaktu z tą instytucją, więc możemy jedynie interweniować pojedynczo, a ja (nie mają takiego dokładnie problemu) mogę tylko to opisać i zadać pytanie jako dziennikarz.
wg. Mnie powinieneś to uczynić, nikt Ci nic nie narzuca, tylko jak tak dobrze promujesz/zajmujesz się problemami z Aero2 to moim skromnym zdaniem jak nie rozwiązać ten problem to chociaż powinieneś zapytać osobiście tych z Aero2 dlaczego tak jest się dzieje.
Z tego co wiem masz blisko na Lwowską, nie tak jak ja 60 km.
I wspomnij o koledze z Ossa, 96-200 Rawa Mazowiecka
Tym razem nie robię sobie żartów, jak to było kiedyś Jakubie. Modem już mam E353u-2 tylko wkładać kartę BDI i korzystać.
Powoli tracę nadzieje na ten internet.. ;(
Prawo (bez upoważnienia) nie daje mi żadnych narzędzi interwencji w takiej sprawie, a oni mają bardzo głęboko dziennikarzy i wszelkie tego typu sprawy. Nie podejmuję się interwencji bezpośredniej, wolę nacisk medialny
No cóż pozostaje mi czekać z myślą, że kartę wyślą do mnie w najbliższych dniach.
Na razie surfuje na darmowym lejku w Play Lubie to! który jest strasznie wolny.
Ja tak samo czekam jak kolega wyżej, tyle że 15 Listopada wszystko wysłałem.
Na maile mi nie odpowiadają a jak dzwonię to jest sygnał a zaraz sekretarka automatyczna się włącza obojętnie w jakiej godzinie zadzwonię.
Czuję się oszukany, 27 zł na drodze nie leży.
Papiery mi odebrała sekretarka w dniu 22 Listopada mam potwierdzenie odbioru jakby co.
Jak masz Jakubie lub kto inny wpływ na wydawanie kart SIM w Aero 2 to proszę o przekazanie im informacji, że kolega z miejscowości Ossa gmina Biała Rawska czeka na kartę już ponad 60 dni za co z góry dziękuje.
Nie mam żadnego kontaktu z Aero2 ani tym bardziej innego wpływu, niż blogowo – dziennikarski, więc nie oczekuj interwencji tego typu. Blog nie jest też programem tylu Interwencja czy Uwaga co nie zmienia tego, że poruszyć problem mogę – i to zrobię chyba, bo problem narasta.
Byłbym bardzo wdzięczny.
Chyba się przejadę bo emajlie nic nie dają a telefonów nie odbierają.
Jeżeli masz taką możliwość, to oczywiście najlepsze wyjście
Zamówienie i przelew 6 września 2011r ,do dzisiaj nic.63 wysłane maile,telefonów nie liczę bo nikt nie odbiera.Wysłałem maila do ich rzecznika,ale bez odpowiedzi.
Rzecznik prasowy ma czytelników i prasę w głębokim (próbowałem). Proponuję jeszcze raz ostrzegawczą serię emaili i telefonów i do UKE z tym.
Zamówienie online, przelewy 28.11.2011r., wysłane na poczcie priorytetem 29.11.2011r., potwierdzenie odbioru nadane 30.11.2011r., 10.01.2012r. dotarła na mojego maila informacja, że karta została wysłana 09.11.2012r.
Ciekawostka: mail utworzony w Word 2007.
12.01.2012 karta dostarczona.
W pociągu Rzeszów-Kraków na Huawei E353 niemalże cały czas jest zasięg (na razie, dopiero 1/4 drogi)
Co w tym dziwnego że w Wordzie ? Word w korespondencji seryjnej naprawdę ułatwia życie. A ja wysłałem 12.12.11 kasę i reszte i jeszcze cisza na mailu ;(