dbNET – Modemy z promocji październikowej już docierają do klientów
Wreszcie. Stało się. Pierwsze modemy Huawei E173u-2 (wraz z obowiązkowym starterem Play 1GB) uzyskane w ramach październikowej edycji promocji Deutsche Banku II urodziny dbNET dotarły do wyczekujących ich niecierpliwie klientów. Jeżeli więc spełniłeś/spełniłaś wszystkie wymogi regulaminowe opisane tutaj, to spodziewaj się w najbliższym czasie przesyłki listowej z zadeklarowaną wartością ze swojego banku.
Przesyłki są wysyłane zwykłą pocztą (a nie kurierem, jak spodziewali się niektórzy, jednak jest to zgodne z zapisami regulaminu) z następującego adresu:
Piksel (Magazyn Deutsche Bank)
ul. Kosiarzy 3
30-731 Kraków
Przesyłka ma zadeklarowaną wartość 100 PLN.
Poniżej zdjęcia przykładowych przesyłek i ich zawartości (podziękowania dla Mariusza i Christophera):
Czy wy także dostaliście czarne modemy? Czy też rozsyłane są różne kolory?
Jak słusznie zauważył Marcin, w komplecie znajduje się starter Play Online na Kartę. Wszystkim, który zamierzają z niego korzystać polecam zapoznanie się z informacją o taryfie nowy Play Online na Kartę All Inclusive i ewentualne jak najszybszą zmianę na tę taryfę za pomocą kodu *163#. Artykuł na JDtech o POnKAI, oraz oryginalna informacja na stronie Play.
Przypominam, że przesyłki są wysyłane w tej chwili do osób, które brały udział w pierwszej edycji promocji, która zakończyła się 31 października 2011 i otrzymały potwierdzenie uzyskania modemu, które były wysyłane od 22 grudnia 2011.
Witam, również dostałem już modem ze starterem z promocji listopadowej Nie tak źle z tymi dostawami. Pozdrawiam. P.S. Kolor biały.
Biały modem + karta play online 1GB/19 złotych
Ja dostałem dzisiaj biały modem i byłem przekonany, że wszyscy takie dostają
Modem z listopadowej edycji jest też i u mnie. Z kartą Aero śmiga ładnie. Kolor modemu biały, a nie jak w poprzedniej edycji -czarny.
Właśnie otrzymałem modem z listopadowej promocji, także chyba DB uczy się na błędach
e tam uczy .. maja 45dni na dostarczenie modemu wiec moga sie wywiazac ze zobowiazania na poczatku, w srodku, jak i pod koniec tego terminu.
grunt że już nie muszę o tym myśleć, teraz tylko pilnować żeby jeszcze co kwartał wykonać ruch na koncie db i z głowy.
Na forum telepolis poruszono ciekawa sprawe. Otrzymujac modemy z dbNET nie dostajemu dowodu zakupu.
W gwarancji natomiast w punkcie 21 warunkow gwarancji jest zapis:
"Aby skorzystać z niniejszej gwarancji, należy dostarczyć urządzenie do punktu sprzedaży lub bezpośrednio do Serwisu wraz z dowodem zakupu i ważną kartą gwarancyjną."
Wyglada na to, ze w swietle tej umowy, modemy pozbawione sa gwarancji..
Zadzwonię do Play i do DB jutro i zobaczymy.
Napisalem e-maila do serwisu i dostalem taka odpowiedz:
"Witam
Jeżeli karta gwarancyjna jest wypełniona (posiada numer seryjny, datę zakupu oraz pieczątke sprzedawcy) wystarczy do naprawy w ramach gwarancji.
Pozdrawiam
Marta Skuza
Specjalista ds. Obsługi Klienta
tel. +48 22 703 41 13
tel. +48 22 703 41 00
fax +48 22 703 41 99
e-mail: punkt@regenersis.com
Zachęcamy do odwiedzenia naszego serwisu internetowego http://www.regenersis.pl
W celu sprawdzenia statusu naprawy zapraszamy : http://www.regenersis.pl/stan.aspx
__________________________________________________________________________________________________________
Regenersis (WARSAW) Sp z o. o. Grupa Regenersis Plc | ul. Falencka 1B, Janki 05-090 Raszyn | Tel: +48 22 720 10 20 | Fax.: +48 22 703 41 99
NIP: 525-21-72-306; Sad Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIV Wydzial Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego; KRS 0000068851;
Kapitał zakładowy: 1.054.000,00 PLN REGON: 016305856 "