Home > Przepis > Aero2 – problem z kartą SIM – procedura wymiany

Aero2 – problem z kartą SIM – procedura wymiany

PrzewodnikAwarie techniczne kart SIM są bardzo rzadkie, jednak mogą zdarzyć się każdemu. W przypadku innych operatorów zabieramy kartę do dowolnego punktu obsługi i tam jest ona (zwykle bezpłatnie) wymieniana na nową po potwierdzeniu problemu. Jednak w przypadku Aero2 jedyną formą kontaktu jest wysłanie wiadomości email do biura obsługi lub ewentualna wycieczka do siedziby operatora w Warszawie.

W takim razie co możemy zrobić, gdy po włożeniu karty SIM pojawia się komunikat Błąd karty SIM, Brak karty SIM lub podobna wiadomość informująca nas o prawdopodobnym problemie, którego przyczyną może być awaria karty SIM?

Diagnoza problemu

Przede wszystkim, zanim zaczniemy niepokoić się i szukać pomocy operatora, należy sprawdzić, czy problem faktycznie tkwi w karcie SIM. Oto kilka przydatnych wskazówek:

  1. Najczęstszym powodem pojawienia się komunikatu o błędzie karty SIM jest nieprawidłowe jej umieszczenie w modemie lub telefonie. Kartę należy włożyć do urządzenia zgodnie z instrukcją obsługi lub rysunkiem obok gniazda karty SIM – mechanicznie zwykle da się ją włożyć na 4 sposoby, jednak tylko jeden jest prawidłowy. Ponieważ modemy i telefony zwykle mają dodatkowo czytnik kart pamięci, należy upewnić się, że wkładamy kartę do właściwego gniazda – karty SIM działają tylko po włożeniu do odpowiedniego gniazda.
  2. Należy wyłamać kartę do właściwego rozmiaru. Praktycznie wszystkie modemy na rynku korzystają z kart w rozmiarze miniSIM. Ponieważ kartę Aero2 można także wyłamać do rozmiaru microSIM (stosowanym w niektórych telefonach i smartfonach), należy zwrócić uwagę na to, czy karta wchodzi pewnie i ściśle przylega do krawędzi gniazda SIM – nie może być luźna i przesuwać się na boki. Jeżeli przypadkiem wyłamiemy kartę do niewłaściwego rozmiaru – nic się nie stało, wystarczy skorzystać z mojego poradnika i włożyć ją do oryginalnej ramki lub użyć adaptera.
  3. Jeżeli modem lub telefon upiera się, że jest problem z kartą SIM, spróbujmy umieścić kartę w innym telefonie lub modemie. Nie musi to być zgodny z Aero2 – wystarczy, aby było to urządzenie GSM i korzystało z kart SIM. Chcemy tylko sprawdzić, czy wina leży po stronie karty SIM i nie jest to problem z modemem lub telefonem, którego chcemy użyć do Aero2. Jeżeli komunikat o błędzie karty SIM pojawi się także w tym drugim urządzeniu, faktycznie przyczyną problemu może być awaria karty.

Warto także przetrzeć czystą, nieelektryzującą się szmatką styki elektryczne karty. Delikatne poruszanie kartą w gnieździe także czasem poprawia styk i rozwiązuje problemy z komunikacją między urządzeniem i kartą SIM.

Wspomnę także o innym możliwym objawie awarii karty SIM: spotkałem się kilka razy z tym, że komunikat o błędzie karty SIM pojawia się dopiero po kilku sekundach, czasem minutach od nawiązania połączenia – to także może być objaw awarii karty.

Testowanie karty przez Aero2

Jeżeli za pomocą powyższych wskazówek stwierdzimy, że problem tkwi w karcie SIM, a nie nosi ona żadnych objawów uszkodzenia mechanicznego, możemy zgłosić się do Aero2 z prośbą o przetestowanie karty i ewentualną wymianę. Oczywiście należy ten problem zgłosić do operatora na jego formularzu zgłoszenia usterki i upewnić się, że procedura jest taka, jak opisana poniżej.

Uwaga: jeżeli zgubiliśmy kartę SIM lub uszkodziliśmy (np. mechanicznie) z własnej winy, należy skorzystać z procedury zamówienia wtórnika uszkodzonej karty, którą opisałem osobno.

Sama procedura wysłania karty SIM do testów Aero2 jest troszkę zawiła i jest opisywana przez operatora przy każdym zgłoszeniu problemu, który może wymagać wymiany karty SIM na nową. Głos przekazuję więc operatorowi:

Informujemy, że wszystkie wydane karty SIM Aero2 BDI są aktywne i poprawnie ustawione w systemie. Jeżeli pomimo zapoznania się z wskazówkami dotyczącymi zalogowania się do BDI, nie udało się nawiązać połączenia, lub jeśli karta wcześniej działała i nagle przestała, prosimy:

  • Wypełnić dokładnie i czytelnie dokument zgłoszenie usterki.
  • Wydrukować i wysłać wypełniony dokument wraz ze swoją kartą SIM na adres: Aero2 Sp. z o.o. Bezpłatny Dostęp do Internetu, ul. Trembeckiego 11A II piętro, 35-234 Rzeszów
  • z dopiskiem SPRAWDZENIE KARTY SIM
  • Dodatkowo należy dołączyć zwrotną zaadresowaną do siebie kopertę opatrzoną znaczkami pocztowymi o wartości odpowiadającej wartości przesyłki poleconej wraz z potwierdzeniem odbioru (w obecnej dacie 7 PLN).
  • Sprawdzenie karty możliwe jest jedynie po wysłaniu jej wraz z obudową (adapterem).

Po rozpatrzeniu zgłoszenia:

  • Jeżeli okaże się, że otrzymana Karta SIM jest uszkodzona lub zniszczona z winy Korzystającego wówczas zgodnie z Regulaminem BDI zostanie on poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej poprosimy o konieczności wpłacenia Depozytu za Duplikat karty SIM.
  • Jeśli okaże się, że karta SIM jest sprawna wówczas Karta BDI zostanie odesłana listem poleconym za potwierdzeniem odbioru w kopercie załączonej do korespondencji, w której Kartę BDI otrzymało Aero2, na adres na niej wskazany.
  • Jeżeli w wyniku sprawdzenia okaże się, że karta SIM BDI jest uszkodzona z przyczyn leżących po stronie Aero2, wówczas wydana zostanie nowa Karta SIM i na koszt Aero2 wysłana listem poleconym wraz z potwierdzeniem odbioru do korzystającego na adres wskazany do korespondencji w formularzu rejestracyjnym wraz z kopertą i znaczkami pocztowymi o wartości odpowiadającej wartości przesyłki poleconej wraz z potwierdzeniem odbioru (w obecnej dacie 7 PLN).

Informujemy, że Aero2 dokona sprawdzenia karty SIM BDI w ciągu 7 dni roboczych dni od jej otrzymania. Weryfikacji będą podlegały wyłącznie karty SIM zgłoszone zgodnie z powyższą procedurą oraz z załączonym wypełnionym formularzem wniosku o sprawdzenie karty SIM.

W wyniku wydarzenia losowego karta SIM może zostać uszkodzona, zagubiona lub zniszczona. W takim wypadku Użytkownik powinien poinformować o tym fakcie operatora i może odpłatnie wymienić kartę lub otrzymać nową.

Jak widać operator przygotował odpowiednią procedurę dość precyzyjnie i jasno ją opisał. Procedura wydaje się być stabilna, dopracowana i raczej nie zmienia się, ale nie została opisana na stronie operatora. Dlatego zalecam zawsze upewnić się co do szczegółów przez wysłanie zgłoszenia usterki do biura obsługi abonenta przed wysłaniem karty SIM według powyższej instrukcji.

PS: Usterki elektroniczne karty SIM są niezwykle rzadkie, dlatego zawsze należy dokładnie upewnić się, że problem nie jest związany z naszym sprzętem – modemem, telefonem, czy komputerem – dzięki temu nie narazimy się na niepotrzebne koszty i brak dostępu do sieci Aero2.

Aktualizacja 2015.06: nowy odnośnik do formularza zgłoszenia usterki

Data pierwszej publikacji 2013.02.10
Kategorie:Przepis
  1. TimiG
    Luty 18th, 2013 at 19:05 | #1

    sorry za off'a
    http://tablica.pl/oferta/karta-aero2-nowa-darmowy…

    ciekawe czy znajdują się chętni na takie promocje?

    • Luty 18th, 2013 at 22:51 | #2

      Jeżeli oferty się pojawiają to pewnie tak…

    • tomek
      Luty 19th, 2013 at 19:28 | #3

      na tą chwilę cena rynkowa karty Aero :-) – na podstawie cen licytowanych z aukcji na Allegro – wynosi ok. 125 zł (ewentualnie plus koszt przesyłki). Sądzę że osoby chętne z pewnością mogą się znaleźć, przede wszystkim wśród osób, które korzystały z Aero, potrzebują go, ale np. z jakiegoś powodu utraciły kartę (została zgubiona lub skradziona), a wtedy oficjalna procedura wymiany karty chyba nie mogłaby zostać zastosowana, jedna osoba nie może zamówić na siebie ponownie drugiej karty i w ten sposób rozwiązanie polegające na zakupie karty może być bardzo kuszące. Do tego nie ma chyba już powodu do obaw, że Aero znów w przyszłości przeprowadzi operację wymiany kart (wtedy ważny byłby adres, na jaki karta oficjalnie była zamawiana) – bo taka operacja po prostu byłaby dużym kosztem, którego w Aero z pewnością nik nie chciałby bez konieczności technicznej ponownie ponosić

      • Jurand
        Luty 19th, 2013 at 22:04 | #4

        teee amator! jak zgubisz /zniszczysz / albo ukradną to ci przyślą w zastępstwie nową. za 2 dychy oczywiscie.

      • Luty 19th, 2013 at 22:18 | #5

        Każdy może 2 razy zamawiać nową kartę Aero2 w przypadku zagubienia karty lub jej zniszczenia w inny sposób z winy użytkownika, więc nie w tym problem. Raczej chodzi o brak wiedzy w temacie. Aero2 może wykręcić dowolny inny numer wymagający kontaktu z oryginalnym właścicielem i wtedy "masz babo placek". O tym, że ktoś wykona jakiś przekręt na takiej karcie na konto innej osoby nie wspominając.

        • tomek
          Luty 19th, 2013 at 22:54 | #6

          OK, ale w takim razie załóżmy, że jedna osoba potrzebuje dwóch kart SIM Aero; np. jednej do korzystania w modemie, a drugiej do korzystania w smarftonie dualsim; oczywiście możliwe byłoby przekładanie jednej karty z jednego urządzenia do drugiego, ale to rozwiązanie na dłuższą metę bardzo niewygodne i mogłoby doprowadzić w końcu do uszkodzenia karty. Jeśli wykluczyć możliwość zarejestrowania drugiej karty na znajomą osobę, to wtedy nie bardzo pozostają inne sposoby na pozyskanie drugiej karty, jak jej zakup? bo jak inaczej jedna osoba mogłaby pozyskać dwie karty? … próbując oszukać, że pierwsza karta uszkodziła się? Aero może przecież zablokować kartę uznaną za uszkodzoną (=wycofaną), więc taka metoda mogłaby nie zadziałać? A wtedy pozostałaby konieczność zakupu drugiej karty.

          • Luty 19th, 2013 at 23:00 | #7

            W tym wypadku zaczyna się pewne niezrozumienie idei – pamiętajmy o podstawie, czyli założeniom jakim przyświecało utworzenie usługi BDI: internet socjalny. Oczywiście nie ma ograniczeń co do tego, kto może taką kartę uzyskać, ale jeżeli posiadasz kilka urządzeń do których potrzebujesz kart SIM i dostęp do Internetu to stać się na zakup choćby Orange Free na Kartę (30-40 PLN za 12 GB ważne rok na allegro) czy analogicznych rozwiązań innych operatorów. A wydawanie 120 PLN na kartę Aero2 do kolejnego urządzenia (w którym nie spodziewamy się wysokich transferów, np. tablet), gdy możemy za to kupić 3-4 karty OFnK to już nawet się po prostu nie opłaca – nawet przy założeniu, że karta będzie działała.

  2. jan
    Luty 17th, 2013 at 14:48 | #8

    U mnie też wywala błąd karty sim, po włożeniu do tel. wyświetla się komunikat, czy uruchomić bez karty sim…
    Czekam na duplikat… od 3 tygodni.

  3. dbdb
    Luty 15th, 2013 at 22:12 | #9

    Pojawiła się szacunkowa ilość kart do aero2, informacja z pap

    "ok. 150 tys. kart SIM Bezpłatnego Dostępu do Internetu (BDI)"
    http://www.telix.pl/artykul/nfi-midas–miesieczny…

    • Luty 15th, 2013 at 23:24 | #10

      Te „szacunki” (oni przecież dokładnie wiedzą ile wydali kart) są nieco zaniżone według mnie. Tyle kart było… według tych samych szacunków już w październiku 2012: http://jdtech.pl/2012/10/aero2-co-w-trawie-piszcz…

      Edit: Dobra, już wiem. Telix (albo PAP) skopiował (mocno już) nieaktualne informacje z października i tyle.

      • Majeranek
        Luty 16th, 2013 at 19:15 | #11

        a to te 150 tyś to jest ilość kart wydanych przez aero2 na potrzeby internetu BDI?

  4. Majeranek
    Luty 15th, 2013 at 20:32 | #13

    Jak to jest, że modem E3131 z playa na tablecie (tablet wykrywa taki modem) jest internet z t-mobile, orange, ale z kartą aero2 wiesz się tablet.
    Wychodzi, że t-m oraz orange zapodają internet w 3G+ tylko wiadomo tam modem działa na innej częstotliwości, ale na karcie aero2 wykrzacza się tablet. Jaka może być tego przyczyna?

    • Luty 15th, 2013 at 23:02 | #14

      Jaki to tablet, tak z ciekawości, że wykrywa E3131 bez modyfikacji?
      Przy Aero2 czasem modem potrzebuje więcej energii i czasem może to przekraczać możliwości tableta. Między innymi przyczyną może być po prostu słabszy sygnał.

      • Majeranek
        Luty 15th, 2013 at 23:48 | #15

        to lark i pomyliłem się to e353, kolega ma tablet a ja karte aero2 i kapa z ta kartą jest. Ale tablet rozpoznaje normalnie E353 tak jak biedronkowa wersja mytaba te siedem cali, ie ma wpisane E3131, a ten modem działa najlepiej jak kiedykolwiek widziałem na tabletach z różnymi modemami.

        • Luty 16th, 2013 at 10:39 | #16

          Który E353, bo ja miałem w ręku 5 odmian, a jest ich więcej? Modem ten słynie z dużych poborów mocy i nie dziwi mnie to, że przy tak dziwnej sieci, jak Aero2, modem przeciąża źródło zasilania.

          • Majeranek
            Luty 16th, 2013 at 19:13 | #17

            e 353-s2 ten z T-mobile to jest modem ;-)

  5. Kagi
    Luty 15th, 2013 at 20:17 | #18

    Dodam, że do połączenia używam softu Play'a (tego z modemu).

  6. Kagi
    Luty 15th, 2013 at 20:16 | #19

    Hej ludzi pomóżcie. Mam E3131 z Play i wrzuciłem do niego Aero. Zanim automatycznie zarejestruje się w sieci to mija… 10?minut…. Czy to normalne? Jeśli wybiorę ręczną rejestrację to obywa się to bez problemów.

    • Luty 15th, 2013 at 22:58 | #20

      Masz problem w swojej lokalizacji. Wykonaj wymuszenie UMTS 900 MHz: http://forum.jdtech.pl/Watek-wymuszanie-umts-900-… – to zwykle rozwiązuje problem.

  7. Robert
    Luty 15th, 2013 at 16:09 | #21

    Jakub, wybacz że pytam w komentarzach, ale nie mogę znaleźć tej informacji. Mianowicie, czy karta Aero2 będzie działać na tablecie Samsung Galaxy Tab 2 7.0?

    • Luty 15th, 2013 at 22:50 | #22

      Wszystko o tabletach (to też) masz: http://jdtech.pl/2011/10/aero2-wykorzystanie-w-ta… – modem P3100 też jest i…. wygląda na to, że działa bez pudła.

    • Piotrek
      Luty 19th, 2013 at 22:00 | #23

      ten z 3g (P3100) ja mam z play.Chodzi bez problemu,nawet nie zauważyłem by rozłączał.Pokazuje sieć i zasięg…kupuj śmiało

  8. Bubu
    Luty 14th, 2013 at 12:14 | #24

    oto odp. BOK aero2 na moje zgłoszenie:

    Witam,

    Informujemy, że BDI jest udostępniany bez szczególnych gwarancji jakości. Wspomina o tym w szczególności punkt 3.8 Regulaminu, stwierdzający iż „ (…) Operator zapewnia Bezpłatny Dostępu do Internetu w ramach możliwości technicznych (…) chyba że lokalne warunki techniczne dotyczące pojemności Sieci Telekomunikacyjnej Operatora nie będą umożliwiały takiego zalogowania. Z uwagi na fakt, iż BDI jest dostępem bezprzewodowym, mamy miejsce z charakterystycznym dla tego rodzaju dostępów, obniżeniem parametrów BDI lub dostępem do BDI, uzależnionym od: odległości od stacji bazowej, ukształtowania terenu oraz miejsc w których Korzystający używają BDI, a w szczególności konstrukcji budynków, w przypadku korzystania z BDI wewnątrz budynków. Ponadto informujemy, że Bezpłatny Dostęp do Internetu jest udostępniany przez Aero2 jest dostępny z wykorzystaniem do 20 % pasma posiadanego przez Aero2.

    Jednocześnie informujemy, że lutym 2013r. przy użyciu poniższej karty SIM za okres 01-13.02 przetransferowano już ponad 12 GB danych. Taki transfer znacząco przekracza maksymalne limity w wielu ofertach płatnych.

    Pozdrawiam,

    BOK Aero2 Sp. z o.o.

    Bezpłatny Dostęp do Internetu

    ————————————————————

    w związku z tą odp. jestem na 100% pewny że aero2 celowo i bezprawnie blokuje i obniża jakość usługi BDI
    jaka do tej pory funkjonowała ,oraz udziela limitów na ilość pobieranych danych czego nie ma w koncesji !

    w takim razie dżihad faza 3
    szukam również poszkodowanych użytkowników ,którzy odczuwają spadek transferu ,braki połączenia z siecią i dostali podobną szablonową odp. od aero2 w celu wspólnego napisania skargi do UKE i przeciwdziałaniu temu bezczelnemu procederowi ,a w ostateczności odebraniu koncesji – bo to wszystko zaczęło się dziać od wymiany kart oraz po wydłużeniu czasu trwania BDI – tak próbują nas zniszczyć i zniechęcić do korzystania z tej usługi !

    • Luty 14th, 2013 at 13:57 | #25

      Wydaje mi się, że przesadzasz – bardzo trudno udowodnić Aero2 jakiekolwiek manipulowanie ruchem na korzyść ofert płatnych, jeżeli ruch nie przekracza tych magicznych 20%. Potem faktycznie BDI jest przyblokowywane – zgodnie z regulaminem. Transfer nie ma znaczenia, bo zgodnie z koncesją nie jest limitowany.
      Jeżeli masz sposób jak metodami pomiaru zewnętrznego udowodnić ograniczanie działania usługi bezpłatnej – chętnie wykonam odpowiednie pomiary. To, że pojawiły się po 1.10.2012 roku godziny szczytu to nie jest zaskakujące – dziwne było to, że wcześniej tego nie było.

      • Bubu
        Luty 14th, 2013 at 14:44 | #26

        jak widać transfer ma znaczenie ,bo mi napisali że przekroczyłem 12GB !
        udowodnić jest łatwo potrzeba 2 karty A2 w tym samym miejscu i na tym samym sprzecie
        - jednej używać normalnie ,czyli update systemu ,antywira ,programów trochu YTba ,trochu poczytać portale i poglądać newsy i 12GB nie ma w dzisiejszych czasach to błyskawicznie znika na niczym
        - i drugą zamówić nową lub niewiele z niej korzystać by transfer był znikomy
        i wykonać kilka prób połączenia i ściągania/wysyłania danych z tego samego miejsca

        idę o zakład ,że karta na która pobrano 12GB jest blokowana na 100%
        a ta druga będzie działać normalnie do przekroczenia ich bezprawnych ,wirtualnych , zmyślonych limitów !!!

        • Luty 14th, 2013 at 16:14 | #27

          Oni tylko zwrócili uwagę na transfer – nie robią z tego problemu. A 12GB to na dzisiejsze standardy odpowiednik abonamentu około 50-70 PLN miesięcznie i o to im chodziło. Teoretycznie da się pobrać nawet 150GB. Rekordziści przesyłają ponad 100GB i nikt ich nie blokuje, więc nie przesadzaj. Ja to sprawdzałem na różne sposoby, na ten też – Aero2 na prawdę w ten sposób nie próbuje działać "na szkodę" użytkowników BDI, bo to by było wprost łamanie koncesji – nie będą ryzykować takiego skarbu.

          • abc
            Luty 14th, 2013 at 20:12 | #28

            kolego ja transferuje dziennie ponad pol giga.. siedze ddzien w dzien i wszystko idzie ladnie ;)

    • ghoes
      Luty 14th, 2013 at 21:32 | #29

      12 giga w pół miesiąca… Ludzie opanujcie się!!! Jak każdy tak zacznie korzystać to te 20% to kropla w morzu potrzeb (a raczej zachłanności)
      Powinni wprowadzić limit 5Giga na miesiąc i zablokować P2P i streaming wideo, bo jak tak dalej pójdzie to korzystać będą torrentowe hieny.
      Jestem w szoku… jak można "wybuchać" 12 giga w dwa tygodnie i jeszcze płakać i myśleć o szukaniu sprawiedliwości…

      • Maniek
        Marzec 27th, 2013 at 10:47 | #30

        Zablokować to powinno się Ciebie, za gadanie od rzeczy.

    • ADAM
      Marzec 20th, 2013 at 23:05 | #31

      wITAM, PODPISUJĘ SIĘ POD TWOIM TEKSTEM I PRZYŁACZAM DO PROTESTU, ALBO TA USŁUGA JEST DOSTĘPNA BEZPŁATNIE, ALBO NIECH NIE ROBIĄ ŚCIEMY I PRZESTANĄ CELOWO BLOKOWAĆ KARTY, CO TO ZA FIRMA … ?

  9. Luty 11th, 2013 at 12:26 | #32

    Ja posiadam 2 kary aero2, jedna w Samsungu I9300 – działa bez zarzutu – no może czasem przywiesi się zmiana 3g na H+, oraz druga w modemie huawei e3131 z dystrybucji Play i tu działa również bardzo OK (co ciekawe całkiem ładny ping) http://www.speedtest.net/result/2501053487.png

    • t_j
      Luty 11th, 2013 at 18:11 | #33

      Nie tylko ładny ping ale pełny upload dzięki czemu nie trzeba czekać minutami na wczytanie się stronek.

  10. jan
    Luty 11th, 2013 at 11:54 | #34

    Dzięki za poradnik!

    Też mnie to spotkało, mam właśnie ten błąd, ale kartę zamawiałem w okolicach ostatnich wakacji, więc może mam tę starą i dlatego nie działa? Bo słyszałem, że rozsyłane były jakieś nowe, ale ja nic nie dostałem.

    Spróbuję jeszcze ją przeczyścić, ale wątpię by ruszyła.

    • Luty 11th, 2013 at 11:32 | #35

      Stare karty sprzed wymiany (te nieaktywne) po prostu nie logują się do sieci – nie wyświetlają błędu karty SIM, więc to nie jest problem niewymienionej karty SIM. O wymianie więcej można znaleźć tutaj: http://jdtech.pl/2012/09/aero2-wymiana-kart-sim-c… (w tym jak sprawdzić, czy karta powinna zostać wymieniona).

    • Tomek
      Kwiecień 8th, 2013 at 09:35 | #36

      Dzisiaj ni to z gruchy ni pietruchy na moim modemie pojawił się komunikat " błąd karty sim". Zgodnie z zaleceniami kartę sprawdziłem na innym modemie i w telefonie, przetarłem styki i nic, tylko ten sam komunikat. Dodam, że kilka dni wcześniej nagle zerwane zostało połączenie i przez kilka godzin Aero jakby zniknęło, pomyślałem że to coś z nadajnikiem. Zdarzyło się to po raz pierwszy. Problemy z połączeniem się zawsze były podobne do tych opisywanych powyżej ale te ostatnie numery Aero, są trochę podejrzane i nie wiem, czy miałem tylko pecha do karty, czy też jet możliwe, że Aero robi coś celowo. A tym czasem pewnie zostaje mi uiszczenie kolejnych ( może i drobnych opłat ale zawsze ) i wymienienie wadliwej karty.

      • Kwiecień 8th, 2013 at 09:38 | #37

        Nie, nie robią tego celowo. Tego typu awarie się zdarzają u wszystkich operatorów i niewielki wzrost awaryjności kart wystąpił dla egzemplarzy wydanych pod koniec 2012. Nic niepokojącego, ale na pewno denerwującego. Procedurę wymiany masz opisaną powyżej.

        • Tomek
          Kwiecień 8th, 2013 at 16:09 | #38

          Dzięki,

          Wysłałem formularz na maila ale jeszcze nie odpowiedzieli, chyba zapakuję kartę tak jak to opisałeś i wyślę jak najszybciej. A co do karty, to otrzymałem ją na poczatku grudnia 2012 i chyba właśnie tę jedną z wadliwych a szkoda.

Strony komentarza
1 2 2727
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>