Home > Analiza, Promocje > Play – 100 GB ważne rok za 9 PLN – przewodnik

Play – 100 GB ważne rok za 9 PLN – przewodnik

Logo PlayOperatorzy postanowili zachęcić nas do rejestracji kart prepaid różnymi sposobami. Pierwszy i ciągle najbardziej interesujący wydaje się być Play, który nie tylko dał całkiem fajne pakiety, ale przez nałożenie promocji na dość skomplikowaną siatkę ofert spowodował, że można uzyskane w ten sposób środki i pakiety danych przedłużać. Postanowiłem wyłapać co ciekawsze oferty i opisać, jak z nich skorzystać w praktyce.

Na pierwszy ogień idzie dość prosta sprawa: Kupujemy starter za 9 PLN, rejestrujemy i po uruchomieniu promocji mamy 100 GB ważne rok i to z możliwością dalszego przedłużania, choć dalej już nie za darmo. Przez ten rok nie musimy zupełnie nic robić, tylko korzystać. Prosto i przez wszystkim tanio. To idealne rozwiązanie np. do tabletu, czy do awaryjnego zastosowania.

UWAGA: opisany poniżej sposób może już nie działać, ponieważ PLAY modyfikuje właśnie swoją platformę rozliczeniową tak, żeby pozostały pakiet ze 100GB był odbierany po 30 dniach jego działania. Informacje na temat bieżących ustaleń można znaleźć w komentarzach pod artykułem.

Starter Play Internet na Kartę na rok

Po pierwsze musimy się wyposażyć we właściwe startery. Potrzebny nam jest starter z edycji z końca 2015 roku – trudno się pomylić, bo nie ma odpowiadających poniższym starterów w najnowszej serii taryf InK (Internet na Kartę). Chodzi o promocję Play Internet na Kartę 3 GB na start + 3 GB gratis przez rok – za 9 PLN. Można kupić także starter za 19 PLN (dostajemy 9 GB o 6 GB na rok), ale to kosztuje więcej i poza tymi dodatkowymi w sumie 9 GB nie ma z tego żadnego więcej pożytku. Szukamy starterów w torebkach wyglądających tak:

Zadziałają także startery z poprzedniej edycji (koniec 2014), ale z tym samym regulaminem: 1+3 na rok za 9 i 3+3 za 19 PLN (od razu widać, że są jeszcze mniej opłacalne, niż te powyżej, ale ja akurat trafiłem na taki jak poniżej). Warto dodać, że użytkownicy raportują, że mimo napisu, że 9 PLN daje 1+3 faktycznie w Play24 widać, że na start otrzymujemy 3 GB. Podobnie powinno być z wersją droższą.

Większość punktów dodała do starterów przywieszki z informacją o obowiązkowej rejestracji i wygląda to mniej więcej tak:

Takie startery też są OK.

Można także zakupić droższe startery za 50 PLN na rok – na nich też działa ta promocja. Dostępne są dwie wersje: starsza Play Internet na Kartę na rok 12 GB (po prawej – na górze widok reklamowy, na dole faktycznie co dostawaliśmy od operatora, oficjalnie startery były dostępne tylko online) oraz aktualna edycja dająca w sumie 25 GB (1 Gb na start i po dwa GB miesięcznie):

Startery Play Internet za 50 PLNJeżeli zdobędziemy lub znajdziemy starszy starter, warto dokonać przejścia na nową edycję – zawsze to 12 GB więcej w ciągu roku.

Nie kupujemy natomiast żadnego z tych starterów z najnowszej edycji 2016:

Charakterystyczne punkty: Brak informacji o pakiecie rocznym, jaśniejszy kolor (wnętrze jest białe) oraz żółty pasek z informacją o rejestracji.

Oryginalna oferta była niezbyt atrakcyjna: co prawda co miesiąc dostajemy dodatkowy pakiet, ale i tak musimy płacić za utrzymanie konta: wychodzi niecałe 1 PLN za dzień (najbardziej opłacalne doładowanie to 2×125 PLN, co daje nam 2×150 dni ważności oraz 2×34 GB.

Jednak tutaj wchodzi promocja związana z rejestracją kart Prepaid.

Rejestrujemy kartę

Od czerwca zaczęła się wielka akcja z rejestracją kart w Play. W przypadku Play Internet na Kartę otrzymujemy za to możliwość uruchomienia bonusa: 1 rok ważności konta (głównego) oraz 100 GB transferu (ważne 30 dni).

No to gdzie jest haczyk?

Konto na dane to posiada osobną datę ważności, ale w założeniu taryfy jest ona taka sama lub większa, niż data ważności konta na połączenia wychodzące, dlatego nie jest wyświetlana w systemie Play24. Jednak w przypadku pakietów cyklicznych zawartych w powyższych starterach okazuje się, że wszystkie te dane lądują na jednym koncie, którego termin ważności przedłuża się co miesiąc o 30 dni, a saldo kumuluje się – czyli jest inaczej, niż w przypadku słynnego już pakietu #Freemium w Virgin, gdzie miesięczne bezpłatne pakiety (dane, minuty i SMS) co miesiąc resetują się.

Tu uwaga techniczna

To nie jest dokładnie kumulowanie się pochodzące z założenia taryfy. To raczej efekt uboczny działania systemu billingowego Play. Mianowicie co noc operator uruchamia procedury, które porządkują nasze konta. Dla nas interesujące są dwie takie procedury:

  • sprawdzanie, czy należy nam się przedłużenie/cykliczne naliczenie jakiegoś pakietu i ew. zmiana daty ważności.
  • sprawdzanie, czy wygasła ważność pakietów pakietów.

I teraz ciekawostka: naliczenie pakietów cyklicznych odbywa się między północą a 1 rano każdego dnia. Natomiast kasowanie pakietów, których ważność upłynęła, wykonywane jest między 2-3 rano. Proces można obserwować za pomocą kodów USSD w godzinach nocnych w dniu, w którym przypada rozliczenie kolejnego cyklu. Najpierw koło 1:00 pojawi się kolejny pakiet i przedłuży się ważność konta, a potem po 3 ewentualnie zniknie pakiet, którego ważność skończyła się o północy, jeżeli nie nastąpiło przedłużenie.

Stąd, o ile wszystko jest OK około godziny 1:30 pakiet po dniu, w którym kończyła się ważność danych musi się naliczyć kolejny pakiet cykliczny i to można zweryfikować. Jeżeli przedłużenie nie nastąpiło można prewencyjnie i doraźnie dokonać minimalnego doładowania (za 5 PLN), aby nie stracić 100 GB. Mamy na to od około godz. 1 do 3 rano.

Tak więc aktywacja RWK oraz pakietu 100GB na 30 dni w ramach promocji rejestracyjnej powoduje, że robi się ciekawie. W pierwszym miesiącu korzystania z opisanej tu procedury zobaczymy, że ważność konta danych wynosi właśnie 30 dni.

Jednak startery opisane wyżej mówią o cyklicznym uzupełnianiu konta za pomocą 250 lub 500 MB. Eksperymenty wskazują, że pakiety te sumują się i wzajemnie przedłużają. I faktycznie w Play24 w dziale Pakiety i usługi -> Pakiety -> Internet znajdziemy taki oto wpis:

Warto sprawdzić, czy faktycznie taka pozycja pojawiła się nam w systemie billingowym. Bez niej cała zabawa się nie uda.

Podsumowując: Dzięki RWK nie musimy doładowywać konta, żeby utrzymać jego ważność, a dzięki 100 GB mamy dodatkowe dane do wykorzystania, których ważność będzie podtrzymywana przez pakiet cykliczny – za darmo i bez dodatkowych czynności – przez rok.

Uwaga dotycząca nazewnictwa

Jak widzimy w serwisie Play24, interesująca nas usługa cyklicznego pakietu wbudowanego w taryfę znajduje się tutaj: Pakiety->Internet->Usługa i nazywa się Pakiet 250 MB przez 12 miesięcy – start 30 dni po aktywacji startera. Oglądając inne pozycje widzimy, że niektóre nazywane są pakietem, czasem paczką, czasem usługą mimo, że robią podobną rzecz. Jednak powyższy pakiet jest kompletnie inny od pozostałych pod względem funkcjonalności. Działa on następująco:

  • Pakiet się włącza (staje się zielony) automatycznie w ciągu 24 godzin od aktywacji startera
  • Mija 31 dni.
  • W nocy z 31 na 32 dzień następuje pierwsze dodanie do konta 250/500 MB i zwiększenie ważności konta danych do 30 dni.
  • Mija miesiąc kalendarzowy.
  • W nocy następuje kolejne dodanie danych i wydłużenie ważności.
  • Powyższe dwie operacje powtarzają się w sumie 10 razy.
  • Pakiet znika z konta.

Stąd wyjaśnia się, czemu powinniśmy poczekać 2 dni od momentu aktywacji pakietu cyklicznego do włączenia pakietu RWK i 100 GB za rejestrację.

Procedura

Widzimy, że to działa, więc teraz konkrety. Jak zrobić sobie taką kartę?

  1. Kupujemy prawidłowy starter. Taki, jak na zdjęciu na początku artykułu. Jak nie znajdziemy takiego za 9 PLN, może być ten za 19, jeżeli jesteśmy gotowi wydać więcej. Nie może to być jednak inny starter – ani z aktualnej, najnowszej edycji Play Internet na Kartę, ani w innych podtaryfach PInK i POnK, gdzie konto danych ma osobną datę ważności.
  2. Rejestrujemy kartę (lub ich kilka) w dowolny dozwolony przez operatora sposób.
    • W Salonie Play
    • Kiosku sieci RUCH (tylko przy zakupie)
    • W placówce własnej Poczty Polskiej
  3. Uruchamiamy kartę SIM (wykonujemy choćby jedno połączenie naliczane, np. z Internetem).
  4. Czekamy, aż na naszym koncie aktywuje się pakiet cykliczny (co trwa do 24h). Najłatwiej sprawdzić to w Play24.
    Uwaga: mamy na to tylko kilka dni – w razie problemów trzeba interweniować:
    • PInK 1 PLN – 3 dni
    • PInK 9 PLN – 7 dni (niezależnie od edycji – zarówno 1+3 jak i 3+3 GB)
    • PInK 19 PLN – 14 dni (niezależnie od edycji – zarówno 3+6 jak i 9+6 GB)
  5. Teraz należy odczekać najlepiej dwa dni (minimum to 24 godziny, ale ryzykujemy w tym wypadku utratę pakietu po 30 dniach), aby zrobić sobie margines bezpieczeństwa zazębiania się ważności promocyjnego pakietu danych i pierwszego comiesięcznego doładowania cyklicznym pakietem danych. W przeciwnym wypadku może się zdarzyć, że 100GB się nie przedłuży, bo straci ważność, zanim zadziała kolejny pakiet cykliczny.
  6. Uruchamiamy pakiet Pakiet 100GB i rok ważności konta.
    • Play24: Wybieramy właściwy numer telefonu, Pakiety i Usługi -> Pakiet 100GB i rok ważności konta.
    • USSD: *111*330*1#
    • SMS o treści start.330 pod nr 111

Play24 - Aktywny cykliczny pakiet 250 MB

Play24 - Aktywny cykliczny pakiet 250 MB

 

Status

Stan konta ja sprawdzam za pomocą Play24. Ale można to zrobić jeszcze za pomocą kodu USSD:

  • Ważność i saldo konta głównego i danych: *101#
  • Sama ilość i ważność pozostałych danych: *107# (w dokumentacji taryfy jest błąd i podany jest numer *108#)

Ograniczenia

Nie jest to jednak oferta rozwiązująca wszystkie problemy użytkownika raz na zawsze. Najważniejsze ograniczenia:

  • Korzystamy tutaj z taryfy internetowej PInK (Play Internet na Kartę). Oznacza to, że karta SIM działa tylko w zasięgu sieci macierzystej 3G i LTE Play – nie działa w sieciach partnerów roamingowych. Jeżeli nie jesteśmy zasięgu sieci własnej Play w technologii 3G ani LTE – nie skorzystamy. Nie działa także w zasięgu 2G Play.
  • Jeden użytkownik może skorzystać z promocji rejestracyjnej tylko 310 razy i tylko raz na każdym starterze (2016.10.20 liczba została ograniczona z 10 do 3). Kart możemy zarejestrować ile chcemy, ale aktywacji bonusów związanych z jednym użytkownikiem (identyfikacja zwykle po PESELu) uda się zrobić tylko 10.
  • Promocja rejestracyjna kończy się 1 lutego 2017 roku.
  • Po roku musimy sięgnąć do innych sposobów przedłużania ważności konta, jeżeli będziemy chcieli utrzymać ważność pozostałego pakietu danych – kupując zwykłe doładowania lub korzystając z innych promocji.
  • Promocja działa tylko na tych wskazanych przeze mnie 2 rodzajach starterów.
  • Musimy pilnować aktywacji pakietu cyklicznego przez pakietem promocyjnym 100GB i RWK. Czasem pakiet ten nie aktywuje się lub wcale nie ma go w systemie billingowym – rozwiązaniem jest kontakt z infolinią.
  • Całość może zostać w każdej chwili ukrócona przez Play i wygląda na to, że od listopada 2016 tak się dzieje.

FAQ – najczęściej zadawane pytania

  1. Czy musimy uważać na ustawienia związane z roamingiem?
    Nie, karta działa tylko w zasięgu Play. Nie zaloguje się do żadnej sieci zagranicznej ani partnerów roamingowych Play w Polsce.
  2. Jak wyglądają statery w nowej edycji NPInK? Nie chcę pomylić się przy zakupie.
    Nie ma kart NPInK odpowiadających pakietom 3+3GB lub 9+6GB na rok. Są karty po 9 i 19 złotych, ale oferują odpowiednio jednorazowe pakiety 3 GB i 30 GB. Mają zupełnie inny wygląd (białe) i jaskrawą informację o obowiązku rejestracji. Zdjęcia wszystkich starterów umieściłem w artykule powyżej.
  3. A co z kartą specjalną 12 GB na rok oraz 25 GB na rok w nowej edycji?
    Nie testowałem. Ale ta 12GB powinna działać. Opłacalność jednak jest znacznie niższa. Działa bez problemu ze starterem z nowej edycji, też za 50 PLN.
  4. Czy opisana procedura działa w innych starterach POnK, PInK i NPInK?
    Żadne inne nie zostały potwierdzone. Na pewno nie działa w żadnym POnK ani z podstawowych PInK. NPInK powstał już po wprowadzeniu promocji rejestracyjnej prawdopodobnie w celu załatania opisanej powyżej dziury regulaminowej.
  5. Regulamin zawiera opis startera za 1 PLN. Czy w nim też działa ta „promocja”?
    Działa po wykonaniu dość skomplikowanej procedury, opis będzie poniżej i w osobnym artykule.

Nie ma dokładnie takich starterów? Nic straconego

Przygotowałem i przetestowałem procedurę uruchomienia pakietu cyklicznego dla starterów zasięgowych, które można otrzymać z Play za darmo. Pojawią się w oddzielnym artykule. Pozwala to na uzyskanie powyższego całkiem bezpłatnie, lub (w wersji nieco uproszczonej) za 5 PLN. Ta procedura jest mocno zagmatwana i jeden fałszywy ruch powoduje, że się nie powiedzie, dlatego precyzja opisu jest tutaj bardzo istotna, dlatego prace nad artykułem się przedłużają. Tutaj umieszczę skrót, a pełny opis będzie oddzielnie.

***

Jak dla mnie to najfajniejsza promocja w tej chwili na rynku, aż szkoda, że trwa tylko do 1 lutego 2017 i umożliwia uruchomienie tylko 10 starterów na osobę. Co sądzicie o tej ofercie?

2016.08.16: Dodanie informacji o zgodnych starterach z edycji 2014 oraz FAQ. Poprawienie składni niektórych zdań tak, aby były bardziej jednoznaczne.
2016.08.17: Modyfikacja wyjaśnienia i zrzut pakietu cyklicznego z Play24
2016.08.19: Kolejne uściślenia – dziękuję za komentarze od specjalistów zajmujących się Play
2016.09.01: Informacja o działaniu edycji 2014 – 3 GB zamiast 1 GB wg opisu na start, przykłady zdjęć starterów niewłaściwych oraz przywieszki.
2016.09.06: Link do sklepu Play ze starterami 9+6 GB.
2016.09.07: Zrzut z Play24 z widokiem pakietu cyklicznego 250 MB
2016.09.27: Dopisana informacja o dobowym odstępie między aktywacją a uruchomieniem pakietu 100GB i informacja o tym, że działa ją także karty 50 PLN na rok z nowej i starej edycji, zdjęcie tych starterów oraz usunięcie startera za 50 PLN z nowej edycji z obrazka odradzającego.
2016.10.21: Zmiany w regulaminie rejestracji. Ograniczenie z 10 do 3 aktywacji.
2016.11.05: Wyjaśnienia, uzupełnienia i dodatkowe informacje na podstawie uwag Specjalisty.
2012.12.04: Informacja o możliwym zakończeniu „promocji”.

Regulaminy źródłowe: Cennik PInK 2015, Regulamin rejestracji PInK, Nowy regulamin promocji od 2016.10.20

Data pierwszej publikacji 2016.08.15
Kategorie:Analiza, Promocje
  1. bez łaski
    Sierpień 18th, 2016 at 11:26 | #1

    Jako jedyna z sieci nie ma zasięgu internetu w mojej miejscowości od lat, i oni śmią używać hasła o "najszybciej rozwijającej się sieci".

    • Sierpień 18th, 2016 at 17:32 | #2

      Mówią o licznie abonentów i tutaj się wszystko zgadza. A to, że akurat usługi internetowe nie działają u ciebie bez roamingu to zupełnie inna sprawa.

  2. ole
    Sierpień 18th, 2016 at 08:42 | #3

    Tu chyba brakuje ważnej wiadomości odnośni możliwości przedłużenie tego pakietu 100 GB więcej niż na miesiąc. Te przedłużenie nie robi RWK tylko włączony cykliczny pakiet 250 MB / 500 MB (w zależności od startera)

    Tak przynajmniej napisali na forum telepolis i ponoć to działa.
    http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=22&…

    "Przy pierwszym dodaniu 250 MB/500 MB oczywiście pakiet cykliczny nałoży się na 100 GB, od tego momentu ich ważność jest jedna bo stanowią jeden pakiet ale co później? "

    "Potem niczym się nie martwisz, gdyż pakiet 250MB lub 500MB zrobi swoje."

    • Sierpień 18th, 2016 at 09:05 | #4

      I to jest już dopisane wczoraj wieczorem.

      • iijo
        Sierpień 18th, 2016 at 10:27 | #5

        Czyli co?…. Trzeba dodatkowo zasilać kasą, czy nie? Kogielmogiel.

        • ole
          Sierpień 18th, 2016 at 10:41 | #6

          Przecież na starterze napisali wyraźnie 3GB lub 6GB GRATIS przez rok. Nic nie trzeba płacić.

    • oijij
      Sierpień 18th, 2016 at 10:31 | #8

      To na Telepolis jest o Pink i Ponk

      • Sierpień 18th, 2016 at 17:31 | #9

        Ale których? POnK, druga edycja POnK, PInK 2014, PInK 2015, czy może jednak NPInK? Bądź precyzyjny… I który dokładnie starter…

  3. ole
    Sierpień 18th, 2016 at 08:13 | #10

    Zarejestrowałem kartę w punkcie play i od wczoraj nie mogę aktywować tego pakietu 100 GB, nie działa sms, kod USSD i play24. Wypisuje taki tekst "Twoja karta jest nieaktywna. Aby ja aktywowac wykonaj dowolne polaczenie i sprobuj ponownie za 2 godziny."

    Ponad 2 GB ściągniętych danych i dalej brak aktywacji…

    • Sierpień 18th, 2016 at 08:29 | #11

      Aktywacja transmisją danych następuje z dużym opóźnieniem – zawsze i u wszystkich operatorów. SMS lub połączenie głosowe na 1s.

      • ole
        Sierpień 18th, 2016 at 08:47 | #12

        Wysłałem sms i dalej nic, wypisuje ten sam komunikat "Twoja karta jest nieaktywna. Aby ja aktywowac wykonaj dowolne polaczenie i sprobuj ponownie za 2 godziny."

        • Sierpień 18th, 2016 at 09:05 | #13

          Odczekałeś dwie godziny jak prosi komunikat? Tyle im daj na aktywację, może mają jakieś problemy.

          • Sierra
            Sierpień 18th, 2016 at 12:56 | #14

            Najwyrażniej mają problemy, jak już pisałem zarejstrowanej PInK używam od wczoraj od ok.14-tej, zeszło z 0,5GB próby aktywacji przez P24 nieudane (brak aktywnego konta) z odczekiwaniem 2 h, potem w fonie 2s ołaczenie i dzisiaj 4 sek, a po 2H przez telefon dzisiaj SMS jak i USSD bez efektu

          • Darth Artorius
            Sierpień 18th, 2016 at 15:03 | #15

            U mnie na drugim starterze jest podobnie. Czekam od wczoraj.

          • Sierra
            Sierpień 18th, 2016 at 15:13 | #16

            Mineło 26h, ciągle nieaktywna, nie da rady włączyć bonus 100GB+RWK ani w:
            -P24 "Błąd. Twoja karta jest nieaktywna. Aby ja aktywowac wykonaj dowolne polaczenie i sprobuj ponownie za 2 godziny."
            -SMS (START.330 na 111) "Usługa dla Ciebie niedostępna"
            -USSD (*111*330*1#) "Twoja karta jest nieaktywna. Aby ja aktywowac wykonaj dowolne polaczenie i sprobuj ponownie za 2 godziny."
            a przed nami weekend, więc jak awaria czy coś namieszali to nawet rekalmacji niema komu zgłosić :( (

          • gbfd
            Sierpień 18th, 2016 at 15:35 | #17

            zadzwon do nich. oni lubią jak się do nich mówi :) .serio.

          • Sierra
            Sierpień 18th, 2016 at 21:33 | #18

            Zraz po tym moim poscie napisałem zgłoszenie przez Play24 a za jakąś godzinę przedzwoniłem za twoją radą, do BOK na *500 ale nic to nie dało, pogadałem z panem, mówił coś "zsynchronizuję panu konto ale nic więcej nie poradzę, może to pomoże, napisal pan zgłoszenie to je trochę wyżej podniosę" potem zgodnie ze wskazaniaami wyłaczyłem fona i wyjąlem kartę a po 1h próba uruchomienia bonusu 100GB+RWK ale bez rezultatu
            Owszem lubią gadać ale za tą przyjemność (7,5 min). zapłaciłem coś ponad 2 zł :)

          • Sierpień 18th, 2016 at 21:48 | #19

            Jedną linię bez limitu rozmów przy tych cenach warto mieć :) Natomiast twój przypadek dziwny i ciekawy. Takich problemów z Play nie miałem.

          • Sierra
            Sierpień 18th, 2016 at 23:01 | #20

            A do tego pamiętałem, zę zaraz na początku po *101# wyrzucło mi, że ma co 2650 MB. Więc teraz sprawdziłem jeszcze raz i wyrzuca 2466 MB więc w paly24 sprawdziłem w historii połączeń ile zużyłem od początku, no i tam jest 173 MB a więc 2466+173=2639 MB i to by się zgadzało z tym co zapamiętałem na początku.
            Pytanie dlaczego nie było 3072 MB skoro na opakowaniu karty stoi jak byk 3GB (na start)+3GB przez rok.
            Tak było w TM czy Heyah: 1GB=1024MB, 3GB=3072MB, 5GB=5120MB
            Karta dokładnie jak na focie w twoim arcie, ma termin do 05.2019 r, stan konta wyświetla dokładnie tak jak pokazujesz na drugim zdjeciu.

            To moja pierwsza PInK 3+3GB i nie wiem czy felerna czy to może taki tu standard, że 3GB to w rzeczywistości 433 MB mniej ?

          • Specjalista ;)
            Sierpień 18th, 2016 at 23:26 | #21

            Brakujące do pełnych 3GB te 439,45MB to 9zł ze startera przeliczone wg cennikowej stawki 0,01zł za 500kB.

            Zajrzałeś w ogóle do cennika taryfy PInK, w której masz wszystko wyjaśnione?

            W taryfach internetowych, Play przelicza startowe złotówki i dodaje do startowego np. 2,57GB (2631,55MB) w starterze PInK9 i chwali się, że na start daje 3GB. Tak było od zawsze i w najnowszym InK też tak jest.

          • Sierra
            Sierpień 19th, 2016 at 12:05 | #22

            "Zajrzałeś w ogóle do cennika taryfy PInK, w której masz wszystko wyjaśnione? "
            Teraz już tak ;P
            Dzięki

          • Sierra
            Sierpień 19th, 2016 at 12:19 | #23

            "Jedną linię bez limitu rozmów przy tych cenach warto mieć :) "
            Owszem przydałaby się, pomyślałem o wykorzystaniu promocji na zwykłe karty: 10GB Internetu + 100 zł na rozmowy i SMS+RWK i jeszcze dodatkowe złotówki na rozmowy za staż. Ale kicha, bo w reulaminie stoi:

            "7.1. Pakiet Złotówek o wartości 100 zł, który można wykorzystać na krajowe połączenia głosowe, (…) z wyłączeniem numerów (…) infolinii" :( ( http://promocje.play.pl/rejestracja/pdf/Regulamin…

          • Specjalista ;)
            Sierpień 19th, 2016 at 12:29 | #24

            Moje rady (niepotrzebna żadna osobna linia czy no limit, a już na pewno nie potrzeba za nic płacić):

            1) Na infolinię Play dzwoń ze startera RBM z włączonym Stanem Darmowym (rozmowa za darmo).
            Za rejestrację np. darmowego startera RBM Energy będziesz miał RWK, włączasz potem SD i wisisz na infolinii Play tyle ile chcesz przez okrągły rok.

            2) Na infolinię RBM dzwoń ze startera Play z włączonym Stanem Darmowym (lub z Play na Kartę gdzie Stan Darmowy jest elementem taryfy). Ta sama dodatkowa uwaga – można skorzystać z darmowego startera Play, zarejestrować go i mieć RWK i SD w prawie każdej taryfie (nawet bez rejestracji można mieć RWK i SD ale nie będę się rozpisywał).

          • Sierpień 18th, 2016 at 22:08 | #25

            U mnie też bardzo podobnie. Karta zarejestrowana, dane jakieś pobrane, połączenie jakieś nawiązane ale od wczoraj ciągle komunikat, że karta jest nieaktywna, ble, ble, ble..

            Wygląda na to, że jest to związane z uruchomieniem możliwości rejestrowania kart poprzez Play24. Jedną kartę właśnie przed chwilą zarejestrowałem przez Play24 za pomocą kodu PUK. Trochę jeszcze kuleje ten sposób, ale działa. Coś się im namieszało w systemie i trzeba przeczekać ten problem.

          • ole
            Sierpień 18th, 2016 at 22:10 | #26

            Ja mam to samo, aktywacji jak nie było tak nie ma. Napisałem reklamacje przez play24 i czekam.

          • gbfd
            Sierpień 18th, 2016 at 22:45 | #27

            ja dzwonilem na darmowy z play 730300300

          • Sierra
            Sierpień 19th, 2016 at 15:15 | #28

            Ciąg dalszy. Wróciłem do domu. W fonie próba połaczenia (13:35) z infolini Play i SMS (13:45) od nich "informujemy, ze zgłoszenie nr XXX zostało rozwiązane i aby je poznać zaloguj się na P24"
            Zalogowałem się, patrze w listę zgłoszeń a tam ani mojego zgłoszenia ani ich odpowiedzi "Brak zgłoszeń do Obsługi Klienta"
            Nie da się ukryć, że problem rozwiązali definitywnie ;) )

            Sprawdziłem "Pakiet 250 MB przez 12 miesięcy – start 30 dni po aktywacji startera" ale jest wyłączony (nie jest na zielono) no ale na to mają 24h.
            Czy jest jakiś sposób (bez uruchamiania bonusa100GB) aby sprawdzić czy konto jest już aktywne ? (chyba jednak i tak czekać trzeba na zazielenienie 250MB/12m)

            PS. Coś im sie tam sypie, bo jak wszedłem na P24 rodziców to okazalo się, że z dwóch numerów, które są tam od kilku lat, ten który zarejestrowałem przez P24 (nowa funkcjonalność) w ogóle zniknął :) . Musiałem dodawać powtórnie, udało sie i widać go jako zarejestrowany.

          • ole
            Sierpień 19th, 2016 at 15:48 | #29

            Dzwoniłem na 730300300 i miła pani powiedziała, że mają problemy z włączaniem bonusów, bo jest bardzo dużo aktywacji. I zalecała czekać i sprawdzać. Trochę żenada…

          • ole
            Sierpień 19th, 2016 at 15:56 | #30

            Sprawdziłem na play24 (chyba zmienili stronę www i może stąd te problemy) i po włączenie pakietu 100 GB wypisało zmiana w ciągu 24h i status "w trakcie zmiany". Taki jest efekt interwencji telefonicznej.

          • ole
            Sierpień 19th, 2016 at 17:40 | #31

            Włączyli 100 GB, więc warto dzwonić i się upominać :)

          • Sierra
            Sierpień 19th, 2016 at 18:47 | #32

            "po włączenie pakietu 100 GB wypisało zmiana w ciągu 24h i status "w trakcie zmiany"

            Czyli miałeś już konto aktywne, skoro zlecenie włączenia bonusa 100GB+RWK zostało przez system przyjęte.
            ALE czy przed złożeniem tego zlecenia, miałeś na ZIELONO i status WŁĄCZONE przy: "Pakiet 250 MB przez 12 miesięcy – start 30 dni po aktywacji startera" czyli tak jak Jakub tu pokazuje: http://jdtech.pl/wp-content/uploads/2016/08/Play2…
            Bo to jest ważne dla cyklicznego przedłużania ważności 100GB na rok

            ole · 59 minuty temu
            Włączyli 100 GB, więc warto dzwonić i się upominać :)

          • ole
            Sierpień 19th, 2016 at 19:43 | #33

            Po interwencji telefonicznej został mi włączony pakiet miesięczny 500 MB przez 12 miesięcy (starter 19zł), domagałem się tego stanowczo u konsultantki play i dopiero po jakiejś godzinie włączyli pakiet 100 GB. Wcześniej chciano się ze mną skontaktować telefonicznie z play, dostałem sms, że dzwonili i po 30 minutach będą ponownie dzwonili, ale karta jest w modemie, więc mogli sobie rozmawiać ze ścianą :)

          • Sierpień 19th, 2016 at 20:17 | #34

            Tak, mam sporo info, że numery zarejestrowane znikają z Play24.

          • Sierra
            Sierpień 19th, 2016 at 20:56 | #35

            Napisałem kolejne zgłoszenie, ze poprzednie zgłoszenie znikneło jak i odpowiedź P24 do tego zgłoszenia i ze nie wiem co odpowiedzieli (SMS rozwiązaliśmy twój problem, zaloguj sie do P24) jednocześnie poprosiłem o właczenie tylko usługi 250MB/12M bez wąłzcania bonusa.
            Znalazem też sposób aby zweryfikaować czy karta jest już aktywna, po prostu kazałem wyłączyć możliwość polączeń międzynarodowych za 0 zł ;) . No i wyskoczył znany komunikat o nieaktywnej karcie :(

            Przed chwilą nie wytrzymałem i zadzwoniłem na 730300300 i miła pani, mówiąc w skrócie, powiedziała że nic nie może i mam czekać, ze nie mozę mi aktywować konta i włączyć 250MB/12M (aktywacji 100GB+RWK) nie chciałem), mam czekać 24 h a jak nie zadziała to pisać następne zgłoszenie, nawet wspomniała, że mam za mało na koncie żeby 6,5 zł z 9 zł by mogla to recznie zrobić, ja "to mam doładować nieaktywną kartę i wysłać pieniądze w niebyt jak nawet nie wien czy będzie aktywna a 2,5 zł straciłem na poprzednią reklamację" , "no tak rozmowa z nami kosztuje"…itd, itd….
            ps. w przypadku ole, myśłe że to nie ona aktywowała tylko w kolejce oczekujących padlo na niego, chyba że to magia 19 zł ;)

    • ziutek
      Sierpień 19th, 2016 at 09:50 | #36

      Ja mam od wczoraj to samo. Po próbie aktywacji pakietu dostaję SMS z P24 ale po jego wpisaniu wyświetla się komunikat: "Błąd. Twoja karta jest nieaktywna. Aby ja aktywowac wykonaj dowolne polaczenie i sprobuj ponownie za 2 godziny." Os od pierwszej próby minęło jakieś 16 godzin. Wykonywałem połączenia ale nadal nie mogę aktywować pakietu.

  4. Sierra
    Sierpień 18th, 2016 at 00:16 | #37

    W Play 24 zmiany i to chyba przed chwila wprowadzone (i stąd może były pewne problemy o których piszemy)
    Można juz dodawać nowe karty mają zarejestrowaną chociaż jedną. Pod:
    Mój numer
    111-222-333
    Moje numery
    Moje dane
    Tu zarejestrujesz numer na kartę <=pojawiła się nowa funkcjonalność
    a po klku:
    Rejestracja numeru na kartę
    Już dziś możesz zarejestrować telefon na kartę, swój lub kogoś z rodziny, dodając go do swojego konta w Play.
    [Zarejestruj]
    Więc nie trzeba już dzwonić.
    A poza tym, w przypadku kart niezarejestrowanych na Play24 pojawia się komunikat z propozycja rejestracji

    • Sierpień 18th, 2016 at 00:51 | #38

      Może o tym jest jutrzejsza konferencja prasowa? Będę na niej.

    • Sierpień 18th, 2016 at 22:40 | #39

      Potwierdzam. Właśnie też zarejestrowałem jedną kartę za pomocą kodu PUK. Czasami system się trochę gubi z SMSami autoryzującymi, ale jakoś działa.
      Wreszcie będzie można sobie rejestrować 24h/dobę bez konieczności gadki z konsultantami.
      Plus dla Play za wprowadzenie tej możliwości.

      • Sierra
        Sierpień 19th, 2016 at 12:36 | #40

        Ja podawałem tylko telefoniczny nr karty (dwie sztuki), nie prosił o PUK (chyba,że sam rozpoznaję wprowadzony rząd cyfr), a sms, jezęłi dobrze pamiętam, przyszedł od razu na wyznaczony wcześniej w P24 do tego celu numer.

  5. Marek
    Sierpień 17th, 2016 at 22:16 | #41

    Ja dostałem 100 Gb w taryfie Internet na kartę 12 Gb, ale niestety do wykorzystania przez 30 dni.
    Udało mi się kupić starter za 9 zł i jak skończy mi się ważność za 2 tygodnie spróbuję, ale mam
    wątpliwości czy nie skończy się na 30 dniach. Nawet jeśli tak to 100 Gb/9 zł to b.d. wynik.

    • Sierpień 18th, 2016 at 22:25 | #42

      Będę Ci wdzięczny za informacje jak u Ciebie wyszło z tymi 100GB na kartach 12GB na rok (1GB co miesiąc) za 50zł – bo chyba o tych kartach mówisz ? Mam jeszcze takie dwie nie ruszone.

  6. MRSE
    Sierpień 17th, 2016 at 18:50 | #43

    Czy da się zrobić tak, żeby mieć 100 GB na rok ale w przypadku rejestracji istniejącego wcześniej numeru od innego operatora?

  7. Darth Artorius
    Sierpień 17th, 2016 at 17:12 | #44

    Mam problem z drugim starterem. Kupiony w kiosku, zarejestrowany w punkcie Play. Po pół godzinie chciałem uruchomić usługę RWK i 100 GB SMSem na nr 111. Odesłał mi SMSa, że ta usługa jest niedostępna dla tego numeru. Dlaczego ?

    • Syber75
      Sierpień 17th, 2016 at 17:21 | #45

      Spróbuj przez Play24. Być może usługa przez USSD jest jeszcze nieaktywna. Sprawdź też, czy system widzi, że numer masz zarejestrowany – *111*49*1#.

      • Darth Artorius
        Sierpień 17th, 2016 at 17:35 | #46

        Napisał mi, że karta jest nieaktywna , wykonaj połączenie i spróbuj za 2 godziny.
        Połączenie wykonałem, internet też ruszyłem. Jest tam w końcu 3 GB.
        Czyli na razie USSD nie działa.

        • Darth Artorius
          Sierpień 17th, 2016 at 17:36 | #47

          Numer zarejestrowany jest. Pokazuje to USSD.

          • Sierra
            Sierpień 17th, 2016 at 19:10 | #48

            Masz to samo co opisałem powyżej o mojej karcie

  8. Syber75
    Sierpień 17th, 2016 at 14:28 | #49

    Nic z tego – 100 GB przyznawane jest tylko na 30 dni i nie ma nic wspólnego z ważnością konta głównego.

    • Videletz
      Sierpień 17th, 2016 at 15:57 | #50

      Ojoj, faktycznie jest tylko na 30 dni, to kiepsko, już się cieszyłem, że mi na pół roku starczy :(

      • marcin
        Sierpień 17th, 2016 at 16:35 | #51

        u mnie wyświetla się jeden licznik jak u Jakuba, i wiem ze w innych kartach Play te liczniki są różne – dla rożnych usług rożne ważności konta…. ale na rożnych blogach/forach ludzie rożnie o tym piszą. Rozkminiana jest np konieczność uruchomienia darmowej usługi "Pakiet 250 (ew. 500 MB) przez 12 miesięcy – start 30 dni po aktywacji startera" by utrzymać ten rok ważności 100 GB. Ta usługa przedłuża cały pakiet MB/GB (i 100GB bonusu) przez kolejne 12 miesięcy, bo generalnie pakiet MB/GB – w taryfach Play o których tu mowa – jest ważny tak długo jak konto, ale tylko w wyniku cyklicznego doładowania… Diabeł tkwi w szczegółach i regulaminach – pewność będziemy mieli jak sprawdzimy to empirycznie.

        • Syber75
          Sierpień 17th, 2016 at 17:10 | #52

          Wiem, co piszę. Po 30 dniach i nie wykorzystaniu pakietu pakiet jest dezaktywowany. Przy okazji straciłem też GB promocyjne z doładowań (około180 GB miałem uzbierane), bo założyłem (błędnie), że jeżeli nie ma licznika ważności (bo znikł) to pakiet jest ważny tyle czasu, co konto główne. A to nie prawda> Konto główne może być ważne rok, ale promocyjne GB z doładowań tylko 60 dni (z możliwością przedłużania poprzez doładowania), a bonus za rejestrację tylko 30 dni.

          • Jakub
            Sierpień 17th, 2016 at 17:53 | #53

            A masz aktywny pakiet "250mb (ew. 500 MB) przez 12 miesięcy – start 30 dni po aktywacji startera"? Bo teoretycznie to chyba on przedłuża 100gb+3gb na start. ;)

          • Syber75
            Sierpień 17th, 2016 at 18:13 | #54

            Tych 100GB nie da się w żaden sposób przedłużyć. Niestety.

          • fgbbb
            Sierpień 17th, 2016 at 20:26 | #55

            cos sciemnato

          • Sierpień 17th, 2016 at 19:35 | #56

            No właśnie o ten pakiet chodzi cykliczny.

          • Sierra
            Sierpień 18th, 2016 at 00:56 | #57

            "startery opisane wyżej mówią o cyklicznym uzupełnianiu konta za pomocą 250 lub 500 MB. Eksperymenty wskazują, że pakiety te sumują się i wzajemnie przedłużają"

            A czy jest istotne kiedy ten pakiet aktywujemy aby dla naszych celów najlepiej zadziałał ?
            1. przed właczeniem 100GB+RWK
            2. po właczeniu 100GB+RWK
            3. nieistotne ale ważne aby zrobić to przed upływem:
            a. 7 dni promocyjnego pakietu 3GB
            b. 30 dni bonusu 100GB+RWK

            PInK (ver.3GB+3GB)
            ……………………..
            Pakiet 250 MB przez 12 miesięcy – start 30 dni po aktywacji startera
            Pakiet 250 MB Gratis- co miesiąc przez rok od pierwszego użycia startera dostajesz dodatkowy pakiet 250 MB- łącznie 3 GB przez rok. Aby z niego korzystać, wystarczy utrzymywać ważność konta i połączeń internetowych. Pakiet jest aktywowany automatycznie i jest bezpłatny.
            …………………
            Cięzko juz jarzę ale ta rozdzielność trochę niepokoi "wystarczy utrzymywać ważność konta i połączeń internetowych" podczas gdy w Play24 wyświetla tylko "ważność konta".
            Mi to przypomina zabawę z terminami jaką mogliśmy poznać w w TM czy Heyah

          • Sierpień 18th, 2016 at 08:20 | #58

            Tak, bo to jest troszkę podobne.
            Ważne, żeby odnowienie nastąpiło zanim zdechnie promocyjne 100GB. Pakiet włącza się natychmiast po aktywacji, więc szanse, że zdążysz aktywować promocję rejestracyjną zanim włączy się pakiet cykliczny są żadne.

          • Darth Artorius
            Sierpień 17th, 2016 at 17:53 | #59

            Czy to oznacza, że nie będziemy mieli tych 100 GB na rok ?

          • Sierra
            Sierpień 17th, 2016 at 20:23 | #60

            Syber75 a kiedy rejestrowałeś i aktywowałeś kartę, ponoć można było od czerwca ?

            "Przy okazji straciłem też GB promocyjne z doładowań (około1190 GB….)"
            Wg mnie to się jak najbardziej nadaje na reklamację prze Play24, bo co ma piernik do wiatraka ?
            Wcześniej uzbierałeś180GB ktore ważne są 60 dni, tymaczasem,jak rozumiem oni wyłączyli ci bonusowe 100GB po 30 dnaich i przy okazji także 180GB któe mogłeś uzywać jeszcze przez kolejne 30 dni, wiec ich system jest niedopracowany i "tnie po wszystkim" :(

          • Sierpień 17th, 2016 at 23:22 | #61

            No właśnie paru rzeczy nie rozumiem, no i pytanie – jak wygląda sprawa pakietem cyklicznym. Ja się dowiem za kilkanaście dni dopiero.

          • Sierra
            Sierpień 17th, 2016 at 23:54 | #62

            Bingo. Teraz skojarzyłem, to prawda, kiedyś mając właczone auto wyszukiwanie, wymusiłem 2G (tylko GSM) a zrobiłem tak z oszczedności baterii bo starszwa a wyszukiwanie trochę energi więcej zżera. Jak za drugim razem, po włożeniu karty szukał sieci i szukał i szukał to sam postnowiłem mu pomóc i wyszukać no i pojawiły się wszystkie wersje sieci ale pojedynczo a poprzednio miałem podwójnie, i były były właśnie także 3G. Zmieniłem na "szukaj GSM i 3G" no i działa. Dzieki !

          • Syber75
            Sierpień 18th, 2016 at 07:28 | #63

            Sprawa była zgłoszona do play. GB przepadły. 1 czerwca doładowałem konto kwotą 50 zł. Potem dzień po informacji o bonusie za rejestracje włączyłem bonus. Wcześniej miałem około 180GB z doładowań. Dostałem 100GB za zarejestrowaną kartę. Kartę rejestrowałem chyba w lutym lub marcu tego roku. GB się połączyły – przez play24 były widoczne jako 280 GB BEZ TERMINU ICH WAŻNOŚCI – co wprowadziło mnie w błąd i pewnie wielu innych. Dlatego przestrzegam, żeby wykorzystać te 100 GB w ciągu 30 dni, a pozostałe GB z doładowań – jeżeli ktoś ma zgromadzoną dużą liczbę i nie chce ich stracić- przedłużać doładowaniami.
            Play stwierdziło, że pomimo braku informacji na play24 GB z doładowań się skończyły po 60 dniach a bonus się skończył po 30 dniach od przyznania.
            Na koncie mam około 450 zł i włączoną usługę cykliczną za 45 zł, więc GB nie były ruszane.

            Jeżeli chodzi o cyklicznie przyznawane GB to będą one przyznawane zgodnie z regulaminem i jeżeli ktoś kupił "stary starter" to przez rok przyzna się mu te 6 GB lub 3 GB i będzie miał rok ważności konta głównego.
            Piszę jeszcze raz – 100GB za rejestracje jest przyznawane na 30 dni bez możliwości jego przedłużania w żaden sposób.
            Pozdrawiam Was.

          • Sierpień 18th, 2016 at 08:32 | #64

            Czyli po 30 dniach (31 czerwca) ile GB zniknęło ci z konta? tak dokładnie wiesz?

          • Syber75
            Sierpień 18th, 2016 at 08:48 | #65

            Wiem, bo sprawdzałem konto przynajmniej 4 razy w miesiącu.
            Wszystkie GB zniknęły mi z konta – 180 GB z doładowań i 100 GB z bonusu rejestracyjnego. Akurat tak się złożyło, że sprawdzałem konto wieczorem pod koniec miesiąca i następnego dnia rano (mam kilka numerów w play i głosowych i internetowych, więc dosyć często się loguje na play24). Wieczorem były GB, a rano było 0GB. Od razu 1.08 zgłosiłem zniknięcie GB. Wczoraj Pan zadzwonił i cytował regulaminy – tylko przeprosił, że ze względu na renowacje w systemie informacje o ważności GB zniknęły z play 24, co nie znaczy, że ich nie ma i system sobie odlicza czas do upływu ważności GB "po cichu".

          • Sierpień 18th, 2016 at 09:08 | #66

            Zaraz, coś się nie zgadza. Powiedziałeś, że 1 czerwca aktywowałeś bonus za rejestrację, więc dane powinny zniknąć w nocy z 31 czerwca na 1 lipca. 30, a nie 60 dni od uruchomienia pakietu. Ten drugi termin nie ma związku z regulaminem promocji za rejestrację.

          • Syber75
            Sierpień 18th, 2016 at 09:33 | #67

            Czyli podsumowując:
            Miałem 180GB ważnych 60 dni.
            W połowie ich ważności przyznali mi 100GB ważnych 30 dni.
            Czyli w sumie ważności dwóch pakietów się nałożyły i były ważne tyle samo dni.
            Po upłynięciu 60 dni od 180GB i 30 dni od 100GB, które to upłynęły tego samego dnia – zostały skasowane.
            Czyli prawdopodobnie można przedłużyć ważność 100 GB przyznanych jako bonus za rejestracje tylko poprzez doładowanie odpowiednią kwotą. Ale to już są teoretyczne rozważania – przynajmniej w moim przypadku.
            Ja już tego niestety nie sprawdzę.
            Jedno jest pewne – 100GB nie jest ważne rok – tylko 30 dni od przyznania – nawet wtedy, gdy w play24 nie ma informacji o jego terminie ważności.
            Kwestia przedłużania ważności tych 100GB to chyba kwestia odpowiedniego doładowania – skoro nie są one "rozdzielane" tylko łączone razem z GB bonusowymi za doładowania.
            Pozdrawiam

          • Syber75
            Sierpień 18th, 2016 at 09:45 | #68

            Odnośnie przedłużania ważności tych 100GB. Mam w drugim routerze starter, o których mowa w artykule – Play Internet na Kartę 19 zł – mam przyznane 100GB za rejestracje i pakiet 500MB przez 12 miesięcy.
            Kartę aktywowałem 02.08.2016.
            Przekonam się zatem 02.09 czy to, co zostanie z tych 100GB zostanie przedłużone przez przyznanie 500MB, czy skasowane.
            Napiszę wtedy w praktyce, jak to wygląda.
            Pozdrawiam.

          • Sierpień 18th, 2016 at 10:19 | #69

            Samo z siebie 100GB nie jest ważne rok. Przedłuża je (w opisanym w artykule przypadku) pakiet cykliczny, który działa przez rok. U Ciebie tego pakietu nie było jak rozumiem nigdy i starter także nie był z tej serii co w artykule, więc tak jakby wszystko jasne.

          • Syber75
            Sierpień 18th, 2016 at 11:30 | #70

            Zgadza się.

          • Sierpień 18th, 2016 at 22:50 | #71

            Cholerka :-( , jak pech to pech, prawa Murphiego się kłaniają. Rzeczywiście wygląda, że wszystko zgodnie z regulaminem i terminami.

            Syber75 – czekamy na Twoje wieści ze startera w routerze Play Internet na Kartę 19 zł . Ja oczywiście dam znać jak u mnie wyszło z cyklicznym 1GB z dawnej promocji Rok Internetu za Darmo.

          • Syber75
            Wrzesień 10th, 2016 at 19:24 | #72

            Pakiet cykliczny działający przez rok przedłuża ważność 100 GB.

          • Wrzesień 10th, 2016 at 23:14 | #73

            Pakiet cykliczny 1GB z dawnej promocji "Rok Internetu za darmo" (czyli dostajemy po 1GB na miesiąc przez rok) przedłuża ważność 10GB z bonusu.

            Od kilku dni już działa w praktyce. Na dodatek wszystkie aktywacje zrobiłem jednego dnia, w tej samej godzinie: rejestracja karty, aktywacja karty, aktywacja "Rok Internetu za darmo", aktywacja bonusu za rejestrację.

          • Wrzesień 11th, 2016 at 03:34 | #74

            Poprawka: nie mogłeś zrobić aktywacji karty i aktywacji usługi RIzD i 100 GB na raz, bo te usługi nigdy nie były dostępne jednocześnie. Mogłeś do działającej już karty w RIzD włączyć 100 GB, ale tylko to.

          • Wrzesień 11th, 2016 at 14:50 | #75

            Da się to zrobić, wierzcie mi. Ale jak słusznie Grzegorz zauważył, mówimy tu o 10GB z bonusu a nie 100GB, czyli zawężamy taryfy tylko do głosowych.

            Na razie mam wątpliwości, czy upublicznić sposób, bo sami wiecie jak jest. Ludzie się rzucą, Play zauważy, zablokują i będzie po ptokach. Patrzyć tylko, jak zablokują opisany tutaj sposób na 100GB na rok.

            Ale żeby nie było, że jestem sknera, to na mail chętnie odpowiem i przy okazji wymienię się trickami. Będzie to nagroda dla osób, które skrupulatnie i ze zrozumieniem czytają ten blog, dotarły do tego wpisu, zauważyły coś nie tak (tak jak Grzegorz i Jakub) i skumały jak się ze mną skontaktować.

          • Specjalista;)
            Wrzesień 11th, 2016 at 15:33 | #76

            Jeżeli mówisz o uruchomieniu RIzD w taryfach głosowych innych niż "PnKSurf!" to faktycznie lepiej tego nie publikuj.

          • Wojtax
            Wrzesień 11th, 2016 at 18:43 | #77

            Ja tez uwazam, ze nie mozna na blogu. Wprawdzie mam duzo GB internetu z promocji do konca roku ale chetnie poznam ten sposob na RWK moze kiedys w przyszlosci sie przyda.

            Do Jakuba:
            Podaj (wyslij) @jaco777 moj mail.

    • Sierpień 17th, 2016 at 18:28 | #78

      Wygląda na to, że to tylko błąd w systemie wyświetlania na Play24.
      Sprawdźcie jak to wygląda u Was po wysłaniu kodu USSD *101# (kod *108# u mnie nie działa, odpowiedź "Funkcja niedostepna.")

      Bo u mnie dla taryfy Play Internet na Kartę 1 zł, rzeczywiście w Play24 pakiet danych nie ma z boku daty ważności, dokładnie tak jak na zrzucie od Jakuba. Ale w odpowiedzi na kod USSD jest już data ważności danych, ustawiona na regulaminowy miesiąc od daty aktywowania bonusu za rejestrację.

      Syber75 już to sprawdził "na własnej skórze" i raczej nici z tych 100GB na rok.

      • Sierra
        Sierpień 17th, 2016 at 19:09 | #79

        Dzisiaj zarejestrowałem kartę PInK (ver.3+3, ważna do 05.2019), po kilku godzinach wkładam do modemu, loguje się do sieci Play, łączy, internet działa.
        1. *101# "Pozostalo Ci 9,00zl do wykorzystania do 2016-08-24 23:59:59. Stan promocyjnego konta transmisji danych to 2632.54MB do wykorzystania do 2016-08-24 23:59:59."
        2. *108# czyli stan promocyjnych jednostek "Funkcja niedostepna."
        ad.1. dlaczego tak mało "2632.54MB" skoro ma być 3GB ?
        ad.2. czyli to samo co u ciebie a ja pomyślałem, że to może dlatego że jeszcze nie nie uruchomiłem bonusa 100GB+RWK, jednak próba jego właczenia się nie powidła bo jeszcze się karta nie aktywowała iw w pay24 wyrzuciło:
        "Błąd. Twoja karta jest nieaktywna. Aby ja aktywowac wykonaj dowolne polaczenie i sprobuj ponownie za 2 godziny."
        Teraz, za chwilę znowu to sprawdzę, od pierwszej próby mineło 3,5h

        • Sierra
          Sierpień 17th, 2016 at 20:02 | #80

          Próba włączenia bonus 100GB+RWK nieudana, wywalil ten sam komunikat ""Błąd. Twoja karta jest nieaktywna. Aby ja…."
          Odpowidzi na *101# i *108# akie same jak wyżej, ta ze *108# trochę mnie dziwi, że w ogóle nic nei wyświetla, w innej taryfie np. Play RWK mam "promocyjne = 0,00 MB" a tu "Funakcja niedostępna"
          No ale poczekam aż karta aktywuje

          Ile wy czekaliście na aktywację ?

          ps. ciekawa sprawa, czy też tak mieliście ?
          Ta karta zarejestrowana w Play dzisiaj ok 10, ok g. 14 wkłdam ją do tel. (stary Sony Ericson K800i ale ma modem z funkcją 3g) i tu wyświetla mi "Tylko połaczenia alarmowe", nic nie można wysłać, żadnychkomend USSD czy wykonać poąłczenia aktywującego

          Wyjęta z tego fona i włozona do modemu loguje się, łaczy, internet działa, choć karta ciągle nieaktywana i bousa nie mogę uruchomić.
          Przed chwilą, wjmuję ją z modemu i znowu wkładam do w/w fona. Komunikat ten sam "Tylko numery alarmowe" ale tym raze to strasznie długo szukał sieci, więc sam kazałem wyszukać wybierająć Play, no a potem ten komunikat…

          W czym może być problem ?

          • Sierpień 17th, 2016 at 23:21 | #81

            Może wymusiłeś 2G w K800i? To by wyjaśniało. Musi być zgoda na pracę w 2G.
            Aktywacja – kilka sekund po pierwszym połączeniu płatnym – proponuję SMS lub połączenie trwające 1s.

          • Sierra
            Sierpień 17th, 2016 at 23:56 | #82

            Tak, to wymuszone tylko 2G. Pomyłkowo odpowiedziałem w wątku powyzej. Dzięki

        • Sierra
          Sierpień 17th, 2016 at 20:10 | #83

          Acha, karta zarejestrowana i widać to w Play24 (wszystkie dane z rejestracji)

    • Sierpień 17th, 2016 at 19:35 | #84

      Sprawdzę to i zdejmę artykuł w razie czego.

  9. marcin
    Sierpień 17th, 2016 at 13:17 | #85

    Witam posiadam kartę kupioną w 2013 r z taryfą Nowy Play Online na Kartę 19 – i wszystko działa tak jak opisuje Jakub. Kartę rejestrowałem w salonie i możliwość aktywacji bonusa pojawiła się od razu.

    • marcin
      Sierpień 17th, 2016 at 13:27 | #86

      Dodam jeszcze ze aktualnie mam taryfę Play Internet na kartę 9 PLN

      • Sierpień 17th, 2016 at 18:30 | #87

        Powtarzam się dla Twojego dobra.
        Sprawdź jak to wygląda u Ciebie po wysłaniu kodu USSD *101# (kod *108# u mnie nie działa, odpowiedź "Funkcja niedostepna.")

        Bo u mnie dla taryfy Play Internet na Kartę 1 zł, rzeczywiście w Play24 pakiet danych nie ma z boku daty ważności, dokładnie tak jak na zrzucie od Jakuba. Ale w odpowiedzi na kod USSD jest już data ważności danych, ustawiona na regulaminowy miesiąc od daty aktywowania bonusu za rejestrację.

        Syber75 już to sprawdził "na własnej skórze" i raczej nici z tych 100GB na rok.

      • Sierpień 17th, 2016 at 19:31 | #88

        Zrobiłeś migrację do taryfy z 2014? Jak wyglądał starter? Taki czarny, papierowy?

        • Sierpień 17th, 2016 at 21:33 | #89

          Mój starter widoczny w Play24 jako "Play Internet na Kartę 1 zł" to darmowy starter, od dawna już nie dostępny na stronie Play, z pakietem 300MB do testowania internetu. Zamawiałem je tutaj http://www.play.pl/oferta/play-internet/internet-… . A starter wygląda podobnie jak ten tutaj http://www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-kart… tylko jest na nim oczywiście napis Play Internet na Kartę, Wypróbuj internet 4G LTE, 300MB w prezencie.

          • Wojtax
            Sierpień 17th, 2016 at 21:55 | #90

            Tez mam w kolekcji taki a w Play24 widzisz ten darmowy pakiet 250MB albo 500MB na 12 miesiecy, zeby przedluzyc bonus 100GB do roku ?

          • Sierpień 18th, 2016 at 22:35 | #91

            Nie, na starterze "Play Internet na Kartę 1 zł" nie widać żadnych pakietów cyklicznych (tak jak napisał Jakub poniżej).

            Mam jeszcze nieruszone startery 12GB na rok za 50zł (1GB co miesiąc cyklicznie). Tu jest chyba jakaś szansa.

            Na dodatek mam też startery z aktywowanym Rok Internetu za Darmo (też 1GB co miesiąc), to ta promocja z przed kilku miesięcy. Na obecnym etapie nie mogę nic przy tych starterach wywnioskować. Według Play24 bonusowe 10GB (bo to taryfy głosowe) ważne tylko miesiąc. Muszę jeszcze czekać, aż minie pełny miesiąc i dopiero wtedy będzie widać efekty lub nie zadziałania cyklicznego 1GB.

          • Sierpień 17th, 2016 at 23:28 | #92

            Dobra, mam całą furę tych starterów różnych typów – nie ma na nich pakietów cyklicznych i to spowoduje, że prawie na pewno opisany wyżej wynalazek nie zadziała.

  10. Krzyś
    Sierpień 17th, 2016 at 08:23 | #93

    Jakub robisz kawał dobrej roboty, nie tylko w tej sprawie. Pozdrawiam.

    • Sierpień 17th, 2016 at 09:31 | #94

      Dzięki :)

      • xxx
        Sierpień 18th, 2016 at 01:35 | #95

        żeruje na forum telepolis, gdzie społeczność tam skupiona takie rzeczy znajduje i upublicznia. Mógłby chociaż wspomnieć…

        • Sierpień 18th, 2016 at 08:26 | #96

          Akurat informację znalazłem w… komentarzach tutaj i na forum jdtech i zacząłem sam sprawdzać. Na Telepolis znalazłem informację dopiero wczoraj. Do tego sprawdzałem sam regulaminy i samą promocję w praktyce. Ale dzięki za pomysł, zacznę tam śledzić więcej i głębiej (sam kiedyś prowadziłem wątek o darmowych starterach, ale administracja (chodzi o zasady edycji opublikowanych postów) ma zryty beret i się nie da tego robić dobrze.

          • xxx
            Sierpień 18th, 2016 at 23:20 | #97

            Owszem są odporni jak ściana – co mam im za złe, ale wątek, który ma już kilkadziesiąt podstron, edytuje i zmieniam, bez przeszkód. Na jakie problemy natrafiłeś ?
            Jednak społeczność , która tam wyrosła, nie ma miejsca gdzie się przenieść.
            Jeśli nawet znalazłeś je u siebie, początek i tak wzięło się na telepolis. jak kiedyś myk z faktem i RBM z LTE.

          • Sierpień 19th, 2016 at 09:49 | #98

            Akurat wszystkie informacja o Aero2 wzięły się na forum Telepolis ode mnie :) Sporo informacji o DIL najpierw był tutaj w komentarzach pod artykułem, podobnie jak ja pierwszy opisałem startery złotówkowe Heyah i T-Mobile oraz je przetestowałem i tak mogę długo dość opowiadać.
            A mój problem jest prosty: tworzę wątek, edytuję informacje w pierwszym poście, po czym po około miesiącu tracę możliwość jego edycji (wątek o darmowych starterach). Wszyscy forumowicze mówią – to normalne, administracja nie pomoże i faktycznie.
            Ale zupełnie mi nie chodzi o to, żeby konkurować z Telepolis, czy ściągać społeczność całą tutaj – tam to już w zasadzie korporacja (Comperia), a ja tylko skromny bloger, który bawi się w to w wolnym czasie. Ale możemy się uzupełniać – ja robiąc takie artykuły i dyskutując tam na forum (pisuję dość regularnie).

Strony komentarza
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>