Home > Przepis > Aero2 – jak zdobyć kartę SIM wg nowego regulaminu

Aero2 – jak zdobyć kartę SIM wg nowego regulaminu

Często pojawiającym się pytaniem jest jak właściwie można w tej chwili zostać szczęśliwym posiadaczem karty SIM, aby mieć możliwość korzystania z usług bezpłatnego dostępu do Internetu. Postanowiłem więc w oparciu o nowy regulamin obowiązujący od 1 września 2011 i stronę internetową operatora, a także doświadczenia własne oraz czytelników opisać całą procedurę.

W tej chwili możliwe jest uzyskanie karty na trzy sposoby: zamówienie z odbiorem osobistym, zamówienie z wysyłką pocztą (te metody wymagają oczekiwania od 1 do 2 miesięcy) oraz załatwienie wszystkich formalności od ręki w punkcie dystrybucyjnym bez dodatkowego oczekiwania. W pierwszych dwóch przypadkach mamy możliwość skorzystania z elektronicznego formularza na stronie operatora. Regulamin przewiduje także odbiór karty za pośrednictwem punktów dystrybucyjnych. Od 15 grudnia 2011 działają trzy punkty na terenie Warszawy w ramach salonów firmowych operatora Sferia S.A.

Poszczególne metody opisałem oddzielnie, podobnie jak to uczynił operator na swojej stronie. Zacznę od najpopularniejszego rozwiązania.

Zamówienie z wysyłką pocztą

Operator przygotował procedurę zamówienia karty za pośrednictwem poczty.

A. Wersja z użyciem formularza online (zalecana):

1. Wchodzimy na stronę http://www.aero2.pl i ściągamy sobie Regulamin Bezpłatnego Dostępu do Internetu, aby zapoznać się precyzyjnie z zasadami, na jakich korzystać będziemy z usług.

2. Przelewamy na konto podane na stronie Aero2 depozyt 20 PLN. Przelew opisujemy Imię i nazwisko PESEL, gdzie Imię i nazwisko zastępujemy naszym imieniem i nazwiskiem, a zamiast PESEL podajemy oczywiście  nasz numer PESEL lub numer paszportu (w przypadku obywateli innych państw). Po zaksięgowaniu generujemy sobie potwierdzenie wykonania przelewu – zwykle dostaniemy wygenerowany przez bank plik PDF.

3. Na kolejne konto (uwaga, jak widać trzeba wykonać dwa oddzielne przelewy na dwa różne konta) na podanej wyżej stronie (konto zaczynające się od 74) należy przelać 7 PLN tytułem Imię i nazwisko PESEL, oczywiście zastępując Imię i nazwisko oraz PESEL jak powyżej. Po zaksięgowaniu generujemy sobie potwierdzenie wykonania przelewu – zwykle dostaniemy wygenerowany przez bank plik PDF.

4. Przechodzimy na stronę https://bdi.aero2.pl/ i wypełniamy elektroniczny formularz zamówienia. Strona ta prowadzi nas za rękę przez całą procedurę. W środku formularza jest pole, w którym możemy załączyć PDF z potwierdzeniem przelewu za depozyt i opłatę za wysyłkę. Warto go tutaj od razu załączyć.

5. Po chwili otrzymamy wiadomość email, w której znajdziemy odnośnik, za pomocą którego musimy potwierdzić złożenie wniosku i swój adres email.

6. Po potwierdzeniu otrzymamy kolejną wiadomość z załącznikiem PDF, który zawiera gotowy wniosek do wydrukowania i podpisania (w dwóch miejscach) i szczegółową instrukcję, co i gdzie mamy wysłać zwykłą pocztą.

Przewodnik po procedurze wypełniania formularza online można obejrzeć tutaj: Aero2 – jest interaktywny formularz zamówienia.

Co zrobić, gdy formularz w postaci PDF nie dotrze do nas emailem?

Jeżeli pomyliliśmy się przy podawaniu adresu email, nie uda nam się potwierdzić wniosku i po 24 godzinach będziemy mogli ponownie wypełnić wniosek. Jeżeli jednak wszystko wypełnione zostało poprawnie, operator informuje: Jeśli wiadomość nie zostanie dostarczona prosimy o informację e-mailem na adres bok@aero2.pl. Koniecznie w temacie wiadomości do Aero2 wpisz swój numer PESEL i informację „Brak Zamówienia”.

Można także samodzielnie formularz utworzyć ponownie wypełniając przygotowany przeze mnie Interaktywny formularz zamówienia BDI 03042012. Można także wydrukować PDFa ze strony operatora i wypełnić go ręcznie, ale wtedy koniecznie musimy zadbać o czytelność.

7. Otrzymany w ten sposób (za pośrednictwem email lub pobrany bezpośrednio po wypełnieniu) wypełniony formularz zamówienia karty SIM drukujemy i podpisujemy (w dwóch miejscach) po dokładnym sprawdzeniu.

6. Pakujemy do koperty:

  • Wydrukowany, wypełniony i podpisany formularz
  • Potwierdzenie wniesienia depozytu
  • Potwierdzenie wniesienia opłaty za przesyłkę pocztową
  • Kopię dowodu tożsamości (w przypadku dowodu osobistego – obie strony)

I wysyłamy (najlepiej za pomocą przesyłki poleconej) do operatora na adres:

Aero2 Sp. z o.o.
Bezpłatny Dostęp do Internetu
ul. Trembeckiego 11A II piętro
35-234 Rzeszów

8. Czekamy cierpliwie na przeanalizowanie formularza oraz powiązanie go z przelewem przez BOK operatora. Gdy operator będzie miał dla nas gotową kartę SIM, prześle do nas powiadomienie emailem, a następnie karta zostanie wysłana pocztą na adres wskazany w formularzu. Informacje o aktualnym czasie oczekiwania publikuję regularnie na blogu. W tej chwili jest to od 2 to 4 tygodni.

B. Wersja z tradycyjna:
(operator oficjalnie jej nie oferuje, ale jeżeli nie mamy dostępu do Internetu można z niej skorzystać należy jednak pamiętać, że realizacja takiego zamówienia może trwać dłużej).

1. Zawsze należy najpierw zapoznać się z regulaminem usługi. Jest on dostępny na stronach Aero2 – http://www.aero2.pl/bdi.html. Tam znajdziemy także dokument PDF o nazwie Wzór Zamówienia Bezpłatnego Dostępu do Internetu.

2. Drukujemy formularz zamówienia pobrany wyżej i wypełniamy go ręcznie. Dla osób, które podobnie jak ja piszą niewyraźnie, ale ciągle potrafią się podpisać, przygotowałem interaktywną wersję formularza: Interaktywny formularz zamówienia BDI 03042012. Następnie drukujemy go i podpisujemy w dwóch miejscach. Pamiętamy o zaznaczeniu pola Wysyłka Karty SIM Poczta Polska (opłata 7 zł).

3. Przelewamy na konto podane na stronie Aero2 (to zaczynające się od 24) depozyt 20 PLN. Przelew opisujemy Imię i nazwisko PESEL, gdzie Imię i nazwisko zastępujemy naszym imieniem i nazwiskiem, a zamiast PESEL podajemy oczywiście  nasz numer PESEL lub numer paszportu (w przypadku obywateli innych państw). Po zaksięgowaniu generujemy sobie potwierdzenie wykonania przelewu – zwykle dostaniemy wygenerowany przez bank plik PDF.

4. Na kolejne konto (uwaga, jak widać trzeba wykonać dwa oddzielne przelewy na dwa różne konta) na podanej wyżej stronie (to zaczynające się od 74) należy przelać 7 PLN tytułem Imię i nazwisko PESEL, oczywiście zastępując Imię i nazwisko oraz PESEL jak powyżej. Po zaksięgowaniu generujemy sobie potwierdzenie wykonania przelewu – zwykle dostaniemy wygenerowany przez bank plik PDF.

5. Pakujemy do koperty:

  • Wydrukowany, wypełniony i podpisany formularz
  • Potwierdzenie wniesienia depozytu
  • Potwierdzenie wniesienia opłaty za przesyłkę pocztową
  • Kopię dowodu tożsamości (w przypadku dowodu osobistego – obie strony)

I wysyłamy (najlepiej za pomocą przesyłki poleconej) do operatora na adres:

Aero2 Sp. z o.o.
Bezpłatny Dostęp do Internetu
ul. Trembeckiego 11A II piętro
35-234 Rzeszów

6. Czekamy cierpliwie na przeanalizowanie formularza oraz powiązanie go z przelewem przez BOK operatora. Gdy operator będzie miał dla nas gotową kartę SIM, prześle do nas powiadomienie emailem, a następnie karta zostanie wysłana pocztą na adres wskazany w formularzu. Informacje o aktualnym czasie oczekiwania publikuję regularnie na blogu. W tej chwili jest to od 2 do 4 tygodni.

Mamy kartę, co dalej?

Teraz musimy umieścić ją w odpowiednim urządzeniu. Polecam listę zgodnych modemów, jak sprawdzić, czy mój telefon/modem jest zgodny i krótki materiał szczegółowy o wymaganiach technicznych.
Warto pamiętać, że karta regulaminowo jest aktywowana w ciągu 7 dni roboczych, jednak dotychczas wszystkie wydane karty były aktywne od razu.

Porady ogólne

1. Jeżeli wiadomości z BOKu Aero2 do nas nie docierają, koniecznie sprawdźmy skrzynkę ze spamem, jeżeli mamy taką możliwość.

2. Im lepiej się przygotujemy i spełnimy wszystkie wymagania, tym łatwiej i sprawniej przebiegnie cała procedura.

3. Warto sprawdzić, czy posiadamy właściwe urządzenie zgodne z wymaganiami operatora, a także czy tam, gdzie chcemy korzystać z usługi znajdziemy się w jej zasięgu. Krótki poradnik na ten temat zamieściłem tutaj.

4. Operator bez problemu akceptuje standardowe potwierdzenia przelewów generowane przez większość polskich banków w ich interfejsach internetowych.

5. Przy przelewie należy podać adres operatora, np. ten podany powyżej (dostępny także na stronie operatora).

6. Nie trzeba wyrażać zgód na przetwarzanie danych osobowych, zalecam jednak zaznaczenie dwóch pierwszych zgód dotyczących elektronicznego informowania o zmianach w danych operatora i regulaminie – szkoda ewentualnych drzew na przesyłanie tego zwykłą pocztą.

7. Uwaga: formularz podpisujemy w dwóch miejscach. W przypadku zamawiania przez pocztę wykonujemy dwa przelewy na dwa różne konta.

8. Przesyłki najlepiej wysyłać do operatora pocztą poleconą, choć operator nigdzie tego nie wymaga (ale także zaleca). Karty są przysyłane za zwykłym listem poleconym.

Źródło: Aktualna strona BDI operatora Aero2

Historia: zmian:
2012.04.08 – uaktualniony został Interaktywny formularz zamwienia BDI 03042012 w formie pliku PDF w związku ze zmianami na początku kwietnia 2012.
2012.12.20 – uaktualnienia dotyczące zmian liczby punktów dystrybucyjnych i informacje o pełnomocnictwie.
2012.12.22 – wyjaśnienie co zrobić, gdy email z PDF formularza nie przyjdzie.
2013.01.20 – usunięcie informacji o odbiorze na Lwowskiej 19, nowy formularz interaktywny.
2013.02.20 – Dodanie informacji o tym, że operator dosyła formularz PDF, jeżeli nie dojdzie.
2013.09.14 – Nowy adres korespondencyjny Aero2 i ostateczne usunięcie informacji o odbiorach osobistych.
2013.09.15 – Aktualizacja szczegółów procedury
2013.11.15 – Aktualizacja odnośników
2013.12.30 – Aktualizacja odnośników po przebudowie strony Aero2.

Data pierwszej publikacji 2011.09.01
Kategorie:Przepis
  1. [ja!]
    Marzec 26th, 2013 at 16:15 | #1

    O tym, że skanowanie dowodu może być źródłem problemów (i to w wielu obszarach!) przypomina ostatni tekst w Rzepie: http://www.ekonomia24.pl/artykul/992088.html?prin…

    Czy udało się wreszcie ustalić, które dane można ukryć?

    A może ktoś się (z sukcesem!) zabawił w podstawienie złych danych? :)

    Albo zebrał dane od zbieraczy złomu itp. osób? ;-)

    THX za ew. odpowiedź!

    • Marzec 26th, 2013 at 15:44 | #2

      Nie znam ani przypadku problemów z wyciekiem danych z Aero2 (przypadki kontaktu z CP/Plus w związku ze zgodą na przetwarzanie danych – były, ale to legalne), ani nikt nie zgłaszał wyników eksperymentów z zakrywaniem informacji. To jednak operator, którego psim obowiązkiem jest pilnowanie tych informacji.
      Zakupy na słupy były jak nic – widać to po allegro.

      • [ja!]
        Marzec 26th, 2013 at 16:25 | #3

        Dziękuję za odpowiedź. :)

        Teoretycznie aukcje na Allegro mogą pochodzić nawet wprost z Aero2 – im większe utrudnienia, tym lepsza cena! ;)

        • Marzec 26th, 2013 at 16:29 | #4

          Co jak co, ale operatorów o robienie sobie tego typu jaj nie podejrzewam.

          • [ja!]
            Marzec 30th, 2013 at 23:44 | #5

            Mimo wszystko uważam, że Aero2 przekroczyło granice zniechęcania swoich potencjalnych użytkowników – sprawą powinien zainteresować się GIODO, a okres darmowego Internetu powinien zacząć biec od początku, tzn. zrestartować z chwilą, gdy wreszcie dostosują swoje regulacje do standardów osób, które nie pozwalają na naruszanie swojej prywatności, ot co! :)

          • Marzec 31st, 2013 at 00:23 | #6

            W którym miejscu uważasz, że przekroczone zostały zasady związane z ochroną danych osobowych?

          • [ja!]
            Kwiecień 6th, 2013 at 11:11 | #7

            Przepisów żadnych teraz nie podam, nie jestem prawnikiem, ale mam dobrze w pamięci wypowiedź samej szefowej GIODO, która wyraźnie przestrzegała przed pozwalaniem na skanowanie dowodu osobistego, jako zdecydowanym przegięciem.

            I od razu odpowiedź poniżej: mnie do tej pory nikt dowodu nie kserował, jakoś zawsze tak się okazywało, że da się jednak bez skanowania. Po prostu nie ma obowiązku zgadzać się na naruszanie swoich praw (i bezpieczeństwa) dla czyjejś wygody.

          • Kwiecień 6th, 2013 at 11:34 | #8

            Wydaje mi się, że w zasadzie takich przepisów po prostu nie ma – kopii dowodu można wymagać. Ale faktycznie są to wrażliwe dane osobowe i uważać wypada.

          • uzytkownik
            Marzec 31st, 2013 at 19:58 | #9

            Oj, przesadzasz. Przecież przy zakładaniu konta w banku, braniu kredytu, zawieraniu umowy na internet/tv też kserują dowód. I w wielu, wielu innych sytuacjach… Aero musi mieć jakieś potwierdzenie, że jesteś osobą za którą się podajesz, tym bardziej że cała operacja przeprowadzana jest na odległość.

  2. mirek
    Marzec 11th, 2013 at 19:55 | #10

    Jak dobyc karte bez internetu przeciez najpierw musze miec karte ale aby ja zamowic musze miec interne toz to bledne kolo

    • Marzec 11th, 2013 at 23:10 | #11

      Tak, to znany problem. Ale możesz poprosić znajomego, żeby ci wydrukował formularz – nie ma obowiązku wypełniania go online.

    • Fumihiko
      Marzec 29th, 2013 at 11:15 | #12

      Masz internet, ponieważ piszesz na stronie internetowej.

  3. Sylwia
    Marzec 9th, 2013 at 19:59 | #14

    jak można skontaktować się z firmą AERO 2????pod koniec stycznia wypełniłam wniosek online (bezbłędnie), wysłałam na konto pieniążki i nic, zero odzewu, na kartę czekam już dwa miesiące !!! dzwonię do firmy, wysyłam maile i nic!!!! Jak można uzyskać jakąkolwiek informację na temat zamówienia????

    • abc
      Marzec 9th, 2013 at 20:27 | #15

      nie piszesz nic ze drukowalas formularze i wysylalas poczta.. wiec pewnie tego nie zrobilas. Powinnas dostac na emaila po wypelnieniu wnioski do drukowania i dolaczyc skan dowodu i potwierdzen wplaty

      • Sylwia
        Marzec 10th, 2013 at 12:33 | #16

        Po wypełnieniu wniosku on-line nie dostałam żadnego zwrotnego maila z formularzami do wydrukowania. Wysłałam maila do BOK-u, ze skanami potwierdzenia przelewu, Próbowałam się również skontaktować z kimś, by mógł udzielić mi informacji, co w tej sytuacji zrobić, bym ewentualnie dopełniła pozostałe formalności, ale brak kontaktu!!!Próbowałam również od nowa wypełnić wniosek (bo być może coś nie zadziałało), ale wyskoczyło mi informacja, że na podane dane został już wypełniony formularz. Także zlecenie zostało zarejestrowane. Więc co mam w tej sytuacji zrobić??, wydrukować i wypełnić od nowa wniosek i wysłać wraz z potwierdzeniami przelewu i kopią dowodu?? z góry dziękuje za pomoc :)

        • Marzec 10th, 2013 at 12:51 | #17

          Polecam akapit "Co zrobić, gdy formularz w postaci PDF nie dotrze do nas emailem?" – jest pełna informacja i to dwie wersje co zrobić, jak nie przyjdzie formularz.

    • Marzec 10th, 2013 at 00:00 | #18

      No jeżeli nie wysłałaś wniosku papierowego pocztą to co w tym dziwnego, że nic się nie dzieje?

  4. hyvjgy@wp.pl
    Luty 21st, 2013 at 10:59 | #19

    2013.02.20 co ty ROBISZ???

  5. fmadzia454
    Luty 6th, 2013 at 00:21 | #21

    Do kiedy można składać zamówienia na tą kartę ?

    • lkjhg
      Luty 6th, 2013 at 10:02 | #22

      Do 2016 roku

    • Luty 6th, 2013 at 11:00 | #23

      Do ostatniego dnia działania usługi – który pewnie wystąpi między 2016 a 2019 rokiem (przypominam, że usługa nie kończy się 21 grudnia 2016 – w tym dniu przestanie jedynie działać w technologii UMTS 900 MHz).

  6. Piotrek
    Styczeń 28th, 2013 at 23:07 | #24

    W mailu który dostajemy po wypełnieniu elektronicznego formularza jest informacja dotycząca obu przelewów:
    "w tytule przelewu należy podać swoje dane (imię, nazwisko i nr PESEL)"
    oraz:
    "Informujemy, że prawidłowe opisanie wpłat ułatwia weryfikację Zamówienia.
    "
    Może nie jest to bardzo istotne, ale może jednak lepiej podawać same imię, nazwisko i PESEL niż pisać tak długi tytuł jak "Opłata za wysyłkę karty SIM BDI Imię i nazwisko PESEL".

    • Styczeń 28th, 2013 at 23:47 | #25

      Opisy przelewów to bezpośrednio skopiowany tekst ze strony Aero2 – tak proszą, to tak ja zalecam. Taka informacja ciągle wisi: http://aero2.pl/bdi-2.html – to, że operator niespójnie każe opisywać przelewy to nie moja wina :)
      Co do długości opisu – Eliksir pozwala na 140 znaków, więc jest zapas.

      • Piotrek
        Styczeń 29th, 2013 at 00:14 | #26

        Racja, nie doczytałem na tej stronie.

  7. Robert
    Styczeń 7th, 2013 at 17:49 | #27

    Nie mogę otworzyć tego interaktywnego formularza, ściąga się do połowy i koniec…

    • Styczeń 8th, 2013 at 02:40 | #28

      Mówisz o tym na stronie Aero2, czy PDF z jdtech.pl?

      • Robert
        Styczeń 8th, 2013 at 09:20 | #29

        O tym z jdtech.pl, dobija do ok. 450 kB i stop, nie chce się wczytać.
        Ten znowu ze strony Aero2 drukuje się z jakimiś krzakami.

        • Styczeń 8th, 2013 at 10:42 | #30

          A jakiego programu używasz do PDF? Adobe Acrobat Reader w wersjach od 9 wzwyż działa dobrze.
          PDF na JDtech ma około 760 kbajt. Zanim zaczniesz otwierać – najpierw spróbuj pobrać i zapisz na dysku.

          • abc
            Styczeń 8th, 2013 at 12:37 | #31

            dajesz na link prawym klawiszem myszy , zapisz element docelowy jako i tam bedzie juz ustawiona nazwa i rodzaj pdf, sciagnie sie jak zwykly plik

    • franek
      Styczeń 17th, 2013 at 20:56 | #32

      Witam. Ja straciłem już m-c. "dzięki" formularzowi ze strony Aero … za chiny nie umiem go wydrukować w całości.. odesłali mi do uzupełnienia… :( Ściągnąłem ten z JDtech (DZIĘKI !!! ) , wypełniłem i wysyłam im ponownie. Zobaczymy… Faktycznie.. darmowe ale z kłodami pod nogami… Pozdrawiam cierpliwych

      • Styczeń 17th, 2013 at 21:25 | #33

        Nie bardzo wiem na czym może polegać problem z wydrukowaniem formularza Aero2 – przecież przysyłają go pocztą elektroniczną…
        Mój formularz interaktywny będę aktualizował – znowu nieco zmienili wzór.

  8. gość
    Styczeń 1st, 2013 at 13:31 | #34

    Ja pojechałem w Piątek do salonu Sferii. Stałem w kolejce 2 godziny i kolejka nawet nie przesunęła się o połowę. Tragedia – zrezygnowałem i 250 km podróży poszło w gwizdek.

    • Styczeń 1st, 2013 at 13:34 | #35

      Niestety czasem się zdarzają kolejki dłuższe i trzeba to wziąć pod uwagę – normalnie to trwa około 1h.

  9. Anonim
    Grudzień 22nd, 2012 at 23:06 | #36

    Cześć

    Zrobiłem małą pomyłkę w zamówieniu online, a dokładniej w miejscu gdzie wpisujemy kod pocztowy adresu zameldowania wpisałem przykładowo 85-126 zamiast 85-122. Automat przyjął już moje zamówienie lecz nie dostałem póki co maila, co mogę zrobić w takim przypadku przyczepią się do takiej pomyłki? Przecież inny kod pocztowy będzie na papierze i inny na kopii dowodu…
    Może mam na nowo wypełnić z poprawnymi danymi, pieniądze już wpłaciłem.

    • Grudzień 22nd, 2012 at 23:38 | #37

      Mail przychodzi zwykle od razu, więc jak nie dostałeś, to być może nie przyjdzie wcale. Skorzystaj ze wskazówki dotyczącej własnoręcznego przygotowania formularza.
      Efektem ubocznym może być to, że poczta odpowiedzialna za kod pocztowy 85-126 może odrzucić list z informacją "brak takiego adresu" i karty po prostu nie dostaniesz. W Aero2 raczej tego nie wyłapią, dlatego ja radzę:
      1. Wysyłając papiery do Aero2 dołączyć np. tzw. żółtą karteczkę z uwagą, że w formularzu online popełniłeś błąd (i opisać go – krótko).
      2. Wysłać email z tą samą informacją.
      3. Jeżeli inna poczta obsługuje ten pomylony kod pocztowy – monitorować ją, albo dogadać się z obsługą, żeby nie odesłali od razu tego listu. Jeżeli ta różnica w kodzie to nie jest 10km, a jedynie sąsiedni blok – dogadać się z listonoszem, żeby jednak zwrócił uwagę i ewentualnie dostarczył list.

      • Anonim
        Grudzień 23rd, 2012 at 00:03 | #38

        Sytuacja wygląda następująco zameldowany(tu zaszła pomyłka kodu) jestem poza miastem jakieś 30km, a teraz mieszkam w mieście i tam też dostanę przesyłkę ponieważ wpisałem w zamówieniu adres korespondencyjny inny niż zameldowania(ten akurat poprawny), przed chwilą sprawdziłem co to jest za kod pocztowy i okazało się że paczka tak czy inaczej wyląduje w mieście(miejsce zamieszkania) a nie poza nim. Więc co zrobić?
        Siedzieć cicho ;p?
        Czy tak jak napisałeś czyli dołączyć karteczkę i napisać maila o błędzie?

        • Grudzień 23rd, 2012 at 00:13 | #39

          Poczta ma 100% prawo odmówić dostarczenia przesyłki z błędnym adresem (nawet, jeżeli to błędny kod, albo dodatkowy, niepotrzebny znak w nazwie ulicy). Ale jak rozumiem adres korespondencyjny jest OK? Mimo wszystko napisz im, żeby sobie poprawili w systemie nawet jeżeli przygotujesz i wydrukujesz PDFa z poprawnymi danymi.

          • Anonim
            Grudzień 23rd, 2012 at 00:19 | #40

            Tak dobrze zrozumiałeś adres korespondencyjny jest dobry.
            Dzięki wielkie to w takim razie napiszę do nich maila i w liście załączę karteczkę.

  10. Bartek
    Grudzień 22nd, 2012 at 19:43 | #41

    Witam

    Zamówiłem kartę online z przesyłką do domu i po rejestracji nie mogłem wygenerować pliku pdf, czekam na maila od 20 min i nic jeszcze nie przyszło z tego co wszyscy wypisują to dostali natychmiast maila :/
    Co w takim razie?
    Czekać czy może jest jakiś inny sposób?
    może na nowo wszystko wypełnić czy nie wolno ze względu na na to że powstaną komplikacje.

    • abc
      Grudzień 22nd, 2012 at 19:47 | #42

      pisze ci tam ze w ciagu cyba 24h albo 48 email dojdzie. Sprawdz spam. Moze podales zly email? literowka i po zabawie

      • Grudzień 22nd, 2012 at 20:01 | #43

        Właśnie: najczęściej problemem jest nieprawidłowy adres email, automatyczne wrzucenie listu od Aero2 do spamu (oni faktycznie wysyłają dużo takich samych wiadomości… oj głupie systemy antyspamowe). Czasem jednak faktycznie przesyłka po prostu ginie. I wtedy możemy sobie sami wypełnić interaktywnego PDFa, do którego link podałem w treści artykułu.

    • Grudzień 22nd, 2012 at 19:52 | #44

      Polecam http://jdtech.pl/2011/09/aero2-najczesciej-zadawa… – punkt II.4 – ale chyba faktycznie dopiszę to wyjaśnienie z FAQ także na tej stronie – będzie łatwiej na to trafić.

    • Bartek
      Grudzień 22nd, 2012 at 19:55 | #45

      Dzięki wam za tak szybką odpowiedź
      btw strona zasługuje na pochwałę, ta strona powinna być oficjalna a nie aero2.
      Wielki +

Strony komentarza
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>