Home > Wiadomości > Play 100GB za 9 PLN – nowy regulamin i ograniczenia

Play 100GB za 9 PLN – nowy regulamin i ograniczenia

Logo operatora PlayI stało się. Play uznał, że nasze kombinacje z uzyskaniem 100 GB za 9 PLN to dla ich sieci za dużo i zmienił regulamin promocji rejestracyjnej. Ograniczenia są zauważalne, ale dla osób korzystających z tego w ograniczonym stopniu mogą być niezauważalne. Podstawowe zmiany to ograniczenie liczby starterów, na których można skorzystać z promocji z 10 do 3.

Jest także inna zmiana, która ma niejasny wpływ na osoby, które już karty zarejestrowały.

Tak czy inaczej promocja jest nadal dostępna. Choć cały czas pamiętamy, że operator może ją ponownie ograniczyć lub zakończyć w dowolnej chwili – taki zapis jest w regulaminie i zawsze był. Taka jest natura wszelkich promocji.

Szczegóły

Nowy regulamin obowiązuje od 20 października 2016 do końca ustawowego okresu przejściowego, czyli 1 litego 2017. Stary regulamin przeszedł do archiwum, ale jak już ktoś skorzystał i ma starter z pakietem 100 GB, to oczywiście może korzystać dalej.

W punkcie I.2. pojawiła się informacja, że promocja dotyczy tylko osób, które zarejestrowały karty od 20 października. Niestety można to rozumieć dwojako:

  • Osoby, które zarejestrowały kartę wcześniej (ale nie aktywowały karty ani promocji) nie mogą skorzystać z promocji wcale
  • Osoby te mogą skorzystać z promocji na starych warunkach

Jednak podejrzewam, że to drobny kiks prawniczy i po prostu korzystamy teraz na nowych warunkach wszyscy. W praktyce jak to działa to zobaczymy po raportach użytkowników.

W regulaminie jest także literówka: Punkt 8.1 mówi o o sprawdzaniu Bonusu 10 GB, ale reszta regulaminu mówi o 100 GB. Poprawiono za to kilka innych drobnych i oczywistych błędów.

Najważniejsza zmiana jest w punkcie III.13: Każdy z Użytkowników może skorzystać z Oferty Promocyjnej dla maksymalnie 3 numerów telefonów. Wcześniej było ich oczywiście 10.

Zmianie nie uległ żaden z pozostałych punktów regulaminu.

Jak tylko wyjaśni się wątpliwość co do punktu I.2 postaram się odpowiednio zaktualizować ten wpis i artykuł, w którym opisuję promocję.

Dokumenty: Nowy regulamin promocji

Kategorie:Wiadomości
  1. marcin
    Grudzień 19th, 2016 at 12:19 | #1

    Potwierdzam że Play zaczął pilnować ilości kart na których można uruchomić bonus – jednak, albo robi to od niedawna, albo robi to niekonsekwentnie, albo po prostu… robi to nieudolnie.
    Otóż, mam 3 karty zarejestrowane wg. starego regulaminu – promocja odpalona w sierpniu, wrześniu i październiku – tu wszystko lata jak trzeba, bonus się przedłuża etc.
    20.11, czyli już zgodnie z nowym regulaminem, odpaliłem kartę nr 4 – zmigrowany starter zasięgowy – pakiet cykliczny zastartował, bonusa odpaliłem 27.11 – czyli nie długo dowiem się czy promocyjne MB znikną – dam rzecz jasna znać.
    Następną kartę, kartę nr 5 (też starter zasięgowy), aktywowałem 30.11 a bonus odpaliłem 06.12 wszystko zastartowało jak w przypadku karty nr 4.
    Do tego momentu wydawało się że Play liczy uruchomione bonusy dla obu regulaminów oddzielnie – wg. starego odpaliłem 3 karty, a według nowego 2. Wyszło mi że mogę odpalić jeszcze jedną – wg. nowego regulaminu, który mówi o 3 kartach – ale tu skucha.
    Dzisiaj podjąłem taką próbę na karcie aktywowanej 14.12(tez starter zasięgowy po migracji) i w Play 24 mam komunikat: „Nie spełniasz warunków promocji”.
    Ponieważ miałem jeszcze jeden starter zasięgowy, zmigrowałem go do PINK 9 i jak tylko pojawi się w Play24 spróbuję na nim odpalić bonus. Ale na wiele tu nie liczę.

    Bardziej liczę na przedłużanie się bonusa na tych dwóch kartach aktywowanych wg. nowego regulaminu – no zobaczymy co z tego wyjdzie.

    • tomek
      Grudzień 19th, 2016 at 14:32 | #2

      Potwierdzam, mam dokładnie takie samo spostrzeżenie!
      Sam również posiadam kilka kart (więcej niż trzy), które zarejestrowałem jeszcze w terminie objętym starym regulaminem. Na kartach tych jak dotąd przedłużanie pakietu za rejestrację cały czas działa.
      Natomiast jedną z tych kart (a więc zarejestrowaną w terminie działania poprzedniego regulaminu) zachowałem na później i aktywowałem ją dopiero w poprzednim tygodniu. Niestety próba aktywowania bonusa przysługującego za rejestrację kończy się otrzymaniem właśnie takiego komunikatu w stylu "Nie spełniasz warunków promocji".

      • marcin
        Grudzień 19th, 2016 at 15:01 | #3

        Ja na mój problem złożyłem reklamację – tak dla zasady.
        Ale szukając potwierdzenia faktów związanych z liczbami kart, które można zarejestrować po wejściu w życie nowego regulaminu, trafiłem na wpis który Cię zainteresuje
        Otóż na forumplay.pl tzw. Pomoc PLAY informuje że:
        „Użytkownicy, którzy zarejestrowali numer przed zmianą Regulaminu Promocji mogą aktywować bonus na 10 numerach – w tym przypadku należy skontaktować się z Obsługą Klienta aktywacja kodem USSD bądź na Play 24 niestety nie będzie możliwa”. https://forumplay.pl/showthread.php/40808-Nowy-re…
        Tym samym wnioskuję że jeśli masz kartę zarejestrowaną w terminie działania poprzedniego regulaminu i aktywowałeś ją w poprzednim tygodniu, to chyba możesz skorzystać z promocji, tylko musisz należy skontaktować się z Obsługą Klienta.

        • tomek
          Grudzień 19th, 2016 at 16:59 | #4

          Marcin dziękuję za ta wskazówkę!
          to by faktycznie wyjasniało problem z aktywacją bonusa dla osób, które kartę zarejestrowały jeszcze przed zmianą regulaminu;
          ale z drugiej strony boję się zgłaszać do Play … bo jeszcze pozabierają mi pakiet danych z wciąż działających kart :-)
          jako jeszcze jedną ciekawostkę dodam, że na tej właśnie karcie, na której nie mogłem uruchomić bonusu, aktywowałem usługę nielimitowanego transferu na dobę za 4 zł;
          usługa ta aktywuje się z pewnym opóźnieniem; nie wiedziałem dokładnie, po jakim czasie została ona aktywowana, natomiast zauważyłem, że działała ona znacznie dłużej niż dobę, w sumie była aktywna co najmniej przez dwa dni (po prostu stan konta danych w czasie jej aktywności zatrzymał się w miejscu i nie obniżał się, pomim pobierania danych przez ten czas)

        • marcin
          Grudzień 20th, 2016 at 09:42 | #5

          NIE UWIERZYCIE!
          A jednak, po złożeniu reklamacji, uruchomili mi bonus na 6 karcie!
          3 zarejestrowałem według starego regulaminu i 3 wg. nowego. Czyli wychodzi na to że jednak promocje są liczone osobno. Tak do końca nie jestem tego pewien bo odpowiedź z BOK sprowadza się do zdania: "Na Pana prośbę uruchomiamy bonus 100 GB + rok ważności konta. Bonus zostanie aktywowany w ciągu 24 h". W każdym razie bonus mam.

          Generalnie warto jest reklamować. Ja złożyłem 5 reklamacji – sprawy związane tylko z bonusem 100GB (głównie problem 0 dni po przejściu z zasięgowego na PINK9) – i wszystkie załatwione pozytywnie. Na jednej z kart utargowałem nawet 50 zł doładowania.

          Inna sprawa jest to czy te trzy bonusy które uruchomione mam wg. nowego regulaminu się przedłużą. Zobaczymy z czasem.

          • Grudzień 20th, 2016 at 10:23 | #6

            Czyli jednak.
            Ja mam jedną taką kartę jeszcze, sprawdzę.
            Daj znać jak z bonusem.
            Ja mam jedną kartę 50-tkę i na niej bonus się przedłuża normalnie.

          • marcin
            Grudzień 20th, 2016 at 10:56 | #7

            Jutro powinien wejść pakiet 250MB na pierwsza z kart. Bonus zgodnie z oficjalnymi zasadami powinien zniknąć po 27.12.2016 – zobaczymy czy zniknie. Dam znać.

            Jeśli ktoś chciałby reklamować „problem 0 dni” po przejściu ze startera „Wypróbuj internet 4G LTE” (czyli z oferty „Play Online na Kartę 4G LTE 1 zł”), do oferty „Play Internet na Kartę 9 zł”, to zawsze działało (w moim przypadku) powołanie się na naruszenie regulaminu:
            „Regulamin oferty promocyjnej zmiana ofert w ramach internet na kartę w Play” (http://www.play.pl/resources/pdf/2016/Regulamin-oferty-Promocyjnej-zmiana-ofert-w-ramach-oferty-Internet-na-Karte-w-Play_26072016.pdf), gdzie w punkcie 5 czytamy:

            „Po przeniesieniu Numeru MSISDN do usługi przedpłaconej w Ofercie Internet na Kartę w Play:
            a. jednostki rozliczeniowe z Pakietu Złotówek zostaną zachowane
            b. jednostki rozliczeniowe z Premii zostaną przeniesione w stosunku 1:1
            c. Okres ważności połączeń wychodzących nie ulegnie zmianie”.

            Z tym argumentem żaden konsultant nie dyskutował.

          • marcin
            Grudzień 21st, 2016 at 06:45 | #8

            Pakiet 250MB wszedł regulaminowo. Za 7 dni dowiem się czy przedłużył bonus.

          • Wojtax
            Grudzień 21st, 2016 at 16:43 | #9

            Zapomnij o przedluzeniu 100GB z nowym regulaminem.

          • marcin
            Grudzień 21st, 2016 at 18:39 | #10

            A tu się z Tobą zgadzam – raczej na 100%mi nie przedłużą. Ale co to szkodzi poeksperymentować, sprawdzić to empirycznie. Poza tym warto jest czasem stosować pesymizm defensywny – wtedy każde rozczarowanie jest przyjemne.

          • Norbert
            Grudzień 30th, 2016 at 11:46 | #11

            nowa ciekawostka. nie dość, że zablokowali JAKIEKOLWIEK zmiany taryf internetowych (chyba, że komuś to ostatnio działało?) to jeszcze trzeba się reklamacji kłócić o normalne właczenie bonusa na darmowym starterze (chodzi o nową osobę). po 3 reklamacji włączyli, i wyskakuje Liczba pozostałych MB 102633 MB (ważne do 29.01.2017) hmmm ciekawe co? w INK pokazuje w play24 datę ważności pakietu…

          • marcin
            Grudzień 20th, 2016 at 11:34 | #12

            Jeśli chodzi o „problem 0 dni” i ograniczanie ilości uruchomionych przez klienta bonusów, to albo to ogólny bałagan u operatora, albo błędy systemu, albo sztuczne ingerencje. Może to brzmi jak spiskowa teoria dziejów, ale nie trudno sobie wyobrazić że Play sztucznie skraca ważność konta po migracji żeby, zmusić klienta do doładowania (i chociaż mieć taki zysk) – mimo że jest to niezgodne z regulaminem migracji. Tak samo jest z ilością uruchamianych bonusów – niby można (3 wg. nowego regulaminu), ale przecież wiele osób (zapewne większość), którym zablokują start 2giego czy 3ciego bonus nie będzie składać reklamacji – z różnych powodów, bo np. uznają że „system ma rację”, bo nie mają czasu, nie wiedza że mogą to zrobić, albo tak jak kolega tomek – gdyż obawiają się ze Play im coś odbierze.

          • Wojtax
            Grudzień 21st, 2016 at 16:41 | #13

            Oczywiście, ze nie uwierzymy, bo juz od kilku dni konsultanci nie maja mozliwosci przyznawania pakietow duzej wielkosci.

            Było tak do momentu zmiany regulaminu, ze przedłużali długość środków promocyjnych.

            Aktualnie nie jest to możliwe u żadnego abonenta, wiec nie pisz ze ty dostaleś pakiet 100GB po reklamacji.

          • marcin
            Grudzień 21st, 2016 at 18:28 | #14

            Chcesz to nie wierz. Na tej karcie mam w tej chwili 104745 MB – wcześniej za pomocą reklamacji (problem 0 dni) doładowali mi konto kwotą 20 zł. W zakładce Pakiety, "Pakiet 100GB i rok ważności konta" ma status wyłączony (możesz jeszcze włączyć 1) ale tu nie będę gmerał bo jeszcze coś popsuję :)

          • Wojtax
            Grudzień 21st, 2016 at 19:50 | #15

            No i nie wierze, zreszta napisałeś wyzej ze po reklamacji co jest nieprawdą, tym bardziej dwa czy trzy dni temu.
            Podaj numer zgłoszenia , to ci uwierze ;)

          • marcin
            Grudzień 21st, 2016 at 21:20 | #16

            A co Ci da numer zgłoszenia? jesteś agentem play? he, he, he… A tak poważnie na siebie mam 6 kart Play, w tym 3 migrowane startery zasięgowe rejestrowane wg. nowego regulaminu – z różnymi perturbacjami zresztą (jedną reklamowałem 3 razy) co łatwo prześledzić na blogu, bo o tym pisałem. Poza tym "zarządzam" paroma kartami osób które powierzyły mi swoje "interesy", ufając że wiem więcej niż one (choć zapewniałem że alfą i omega nie jestem). Więc nie rozumiem o co Ci chodzi. Ja dożo rzeczy wiem z bloga od Jakuba, Specjalisty i innych użytkowników i korzystam z tej wiedzy. Teraz np. sprawdzam czy Play może zabrać więcej z konta promocyjnego niż niewykorzystane GB z promocyjnej puli 100GB. Zadałem takie pytanie na forum i napisałem zgłoszenie do Play – jak się dowiem to upublicznię.

          • Wojtax
            Grudzień 21st, 2016 at 22:03 | #17

            Zatem nie jestes wiarygodny, bo nie potrafisz podac numeru czy nawet nazwiska konsultanta, ktory takie reklamacje uwzglednia, przyznajac zabrany bonus.

            Jezeli tobie przyznaja a mi, czy innym nie no to sam sobie dopowiedz kto jest agentem Play.

          • Grudzień 21st, 2016 at 23:30 | #18

            1. Bo oczywiście zawsze możesz dodzwonić się do konkretnego wybranego konsultanta, żeby ci uznał
            2. Ja też jestem agentem – każdego z operatorów, bo reklamacje składałem u wszystkich i nigdy sobie nie zapisałem nazwiska żadnego z nich :P

          • Norbert
            Grudzień 21st, 2016 at 23:34 | #19

            rejestrował ktoś ostatnimi czasy coś i przerzucał do innej taryfy bez aktywacji? (za pomocą play24?)

          • Norbert
            Grudzień 22nd, 2016 at 08:27 | #20

            wygląda na to, że i ten błąd w systemie naprawili :(

          • Grudzień 22nd, 2016 at 09:39 | #21

            Nie testowałem tego ostatnio, 3 tygodnie temu działało.

          • Norbert
            Grudzień 22nd, 2016 at 12:05 | #22

            Włącz usługę

            Twoja karta jest nieaktywna. Aby ja aktywowac wykonaj dowolne polaczenie i sprobuj ponownie za 2 godziny.
            Na telepolis piszą, że dobrali się również do przedłużania bonusów w taryfach głosowych za pomocą nakrętek… czas uciekać

          • Norbert
            Grudzień 23rd, 2016 at 09:26 | #23

            wygląda na to, że jakiekolwiek zmiany taryfy w taryfach internetowych zostały przyblokowane…

          • marcin
            Grudzień 22nd, 2016 at 11:26 | #24

            Pozostańmy przy swoich zdaniach. Ja w każdym razie nie potrafię udowodnić Tobie, że nie jestem wielbłądem.

            A co do Twojego oczekiwania, że podam imię i nazwisko konsultanta Play. Było to już poruszane w kilku wątkach na tym forum, bo takie sytuacje miały tu miejsce, ale widzę że to mało.
            1.Upublicznianie cudzego Imienia i nazwiska, bez zgody tej osoby, w powiązaniu z zajmowanym przez tą osobę stanowiskiem i miejscem pracy, jest naruszeniem zasady ochrony danych osobowych. A to rodzi odpowiedzialność karną z art. 49 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych zagrożoną karą grzywny, ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do 2 lat.
            2.Dodatkowo, jeśli by się zdarzyło, że osobę której dane upubliczniono, i którą da się zidentyfikować, ktoś by opisał epitetami ,to osoba pomawiająca podlega, na podstawie art. 212 § 1 k.k. (ew. art. 212 § 2 k.k. gdy zniesławienia dokonano za pomocą środków masowego komunikowania -np. Internet) grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku. Więcej, art. 212 § 3 k.k. przewiduje, że wobec sprawcy przestępstwa pomówienia sąd może nawiązkę na rzecz pokrzywdzonego, PCK itd.
            3.Dalej, zgodnie z art. 24 K. C. ten, czyje dobra osobiste naruszono, może żądać ażeby osoba, która dopuściła się naruszenia, usunęła jego skutki, m.in. poprzez oświadczenie odpowiedniej treści i w odpowiedniej formie. Pokrzywdzony może również żądać zadośćuczynienia pieniężnego i wpłaty na wskazany cel społeczny.

            Pamiętajmy że w internecie nie jesteśmy anonimowi i dotarcie do rzeczywistego autora określonej wypowiedzi nie jest trudne.
            Dodatkowo szastając bezmyślnie cudzymi danymi osobowymi możemy narobić kłopotu takim ludziom jak np. Jakub. Zgodnie z przepisami ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, odpowiedzialność za obraźliwe treści może ponieść usługodawca, który jest odpowiedzialny za serwis, na którym takie treści się pojawiły. W skrajnym przypadku (gdyby np. Jakub odmówił usunięcia szkalujących komentarzy na żądanie poszkodowanego) to właśnie Jakub mógłby stać się stroną pozwaną – tak jakby sam był autorem komentarzy.

            Pomyślcie o tym.

          • Grudzień 22nd, 2016 at 13:53 | #25

            Dlatego komentarze u mnie są wszystkie czytane, ale moderację uprawiam wyjątkowo rzadko.
            Nie ma problemu z usuwaniem, jak ktoś o to poprosi, ale to skrajna rzadkość, oficjalnego żądania usunięcia wpisu z jakiegokolwiek tytułu prawnego jeszcze na oczy nie widziałem.

          • Mirek
            Grudzień 22nd, 2016 at 18:47 | #26

            Reklamacja Marcina dotyczyła niemożliwości włączenia bonusa na trzecim z SIM-ów rejestrowanych po 20 października, a nie zabrania bonusa.
            @Marcin: jeśli chodzi o zabierane GB, to sprawdziłem że po 30 dniach zostaje dokładnie tyle ile było przed włączeniem bonusa 100GB.

          • marcin
            Grudzień 22nd, 2016 at 19:00 | #27

            @Mirek dziękuję za informacje. Napisaliśmy wczoraj z kumplem zgłoszenie w tej sprawie (nadal ma status "Rozpatrywane"). Dla mnie też to jest jakąś pomyłka, że zabrano całość MB choć te poza 100GB miały dłuższy okres ważności niż 30 dni.

          • Mirek
            Grudzień 22nd, 2016 at 21:06 | #28

            Trochę nieprecyzyjnie napisałem wyżej o ilości GB – jeśli dostaliśmy w międzyczasie pakiet comiesięczny to on też zostanie na koncie. Gigabajty pozabonusowe muszą oczywiście mieć ważność, aby pozostać na koncie. Na moich trzech kartach PInK9, gdzie przepadły niewykorzystane GB, tak to się działo. Jeśli przegapimy termin zakończenia bonusa, to możemy zużyć też "standardowe" GB, a nawet PLN z konta.

        • Tomek
          Grudzień 29th, 2016 at 23:21 | #29

          Marcin dziękuję jeszcze raz za tą poradę o aktywowaniu bonusu na karcie zarejestrowanej po staremu – skontaktowałem się z obsługą klienta Play (poprzez stronę Play24 i zakładkę Zgłoszenia) i bez przeszkód aktywowali oni bonus rejestracyjny na mojej karcie (i niczego przy tym nie zabrali, przynajmniej jak na razie :-) )

          To był mój pierwszy kontakt z obsługą Play i musze przyznać, że konsultanci bardzo dobrze i sprawnie obsługują zgłoszenia, tutaj niczego nie mógłbym zarzucić.

          Na wszelki wypadek podam jeszcze dla innych osób, gdyby również potrzebowały wysłać zgłoszenie, że konsultanci proszą aby podawać numer telefoniczny przypisany do karty SIM oraz jej hasło abonenckie. Jeśli zgłoszenie jest kolejnym w wątku ciągnącej się sprawy, wówczas warto także podać nr poprzedniego zgłoszenia, aby mogli oni połączyć tą sprawę w wątek.

          • marcin
            Grudzień 30th, 2016 at 10:59 | #30

            Świetnie. I tak to powinno działać – należy się to dają. Ja smaruje zgłoszenia i jeszcze żadne – w ostatecznym rachunku – nie zostało rozpatrzone negatywnie.
            A z tymi konsultantami to różnie bywa – pisałem już o tym, i nie tylko ja – że zależy na kogo się trafi. Składałem u nich reklamacje (problem 0 dni po przejściu ze startera na Pink9), które rozpatrywane były pozytywnie w 24h, ale też jedną taką, na którą odpowiedź przyszła po regulaminowym maksimum – czyli po 30 dniach. Składałem też reklamacje do reklamacji (np. 4 do jednego numeru, na jeden problem), bo mi ciągle odrzucali twierdząc że nie mam racji, ale ostatecznie też wyszło na moje (tu nawet kartę doładowali mi 50zł). Teraz na rozpatrzenie jednego zgłoszenia czekam od 21.12.16 (kumplowi, dezaktywując bonus, wykasowali „MB/GB po doładowaniu” do zera, a powinno mu zostać z 5GB, bo tyle miał w momencie startu promocji) – po drodze były święta więc mają odpuszczone – zobaczymy co wyjdzie. Generalnie nic nie tracę – poza czasem – a coś tam ugrać mogę. Najbardziej mnie cieszą te zabawy ze starterami zasięgowymi – za 0 zł można mieć profity w postaci nie tylko 100GB (niestety już tylko na 30 dni) ale i doładowań. Bo regulaminy w Play są tak fatalnie skonstruowane ze tylko szukać dziur :)
            Pozdrawiam

          • Grudzień 30th, 2016 at 11:01 | #31

            Regulaminy to małe piwo. System billingowy to znacznie weselsza sprawa, bo regulaminy trzeba implementować w strukturze, która już jest stworzona i sztywna.

    • Norbert
      Styczeń 1st, 2017 at 13:44 | #32

      niestety – na INK50 również bonus odebrany :( Szczęśliwego Nowego Roku!

  2. 100GB
    Grudzień 16th, 2016 at 14:23 | #33

    Odsprzedam po cenie zakupu w kiosku zbędne mi oryginalnie zapakowane startery:
    PInK 9 – 2 sztuki – cena 9 zł za sztukę
    PInK 19 – 1 sztuka – cena 19 zł
    Nie wysyłam, odbiór wyłącznie w Szczecinie.

    Chętnych proszę o wiadomość: mobile.virgin.pl @ gmail.com

    • 100GB
      Grudzień 17th, 2016 at 10:57 | #34

      Oferta wciąż jest aktualna.

      • Smerf
        Grudzień 20th, 2016 at 18:45 | #35

        I długo będzie. Koniec kokosanek.

        • były fan PLAY
          Grudzień 20th, 2016 at 20:45 | #36

          Tak? To proszę poczytać, co ma na ten temat do powiedzenia konsultant Play:
          09-12-2016, 11:13 post#142:
          @Krzysztof_81 – przepraszam, jednak wprowadziłem Cię w błąd. Jeżeli zarejestrowałeś numer przed 20 października, to bonusy możesz aktywować na poprzednich zasadach, czyli na 10 numerach.
          Zarejestruj proszę jeszcze raz zgłoszenie i podaj mi jego numer, przekażę sprawę do realizacji.
          https://forumplay.pl/showthread.php/40808-Nowy-re…

          • Noimi
            Grudzień 22nd, 2016 at 13:36 | #37

            Ale będą działać rok, czy po miesiącu skasują? I czy mogę zarejestrować po 20tym października te kupione w Szczecinie?

          • Grudzień 22nd, 2016 at 13:54 | #38

            A jak byś chciał zarejestrować karty przed 20 października, jak jest grudzień? :D

          • były fan PLAY
            Grudzień 22nd, 2016 at 14:49 | #39

            Jeżeli ma główny numer zarejestrowany zgodnie ze starą umową sprzed 20 października, to TEORETYCZNIE może dorejestrować aż do 10 numerów. Prawdopodobnie jednak PLAY idzie na przeczekanie do lutego, a wtedy… można ich cmoknąć.
            Nie ma promocji, nie ma problemów z nachalnymi petentami.

          • 100GB
            Grudzień 22nd, 2016 at 21:55 | #40

            Link nie działa. Albo awaria w Play, albo raczej celowe utrudnianie zajrzenia do niewygodnych wypowiedzi, bo i wiele innych linków na forum też mi nie działa.

          • 100GB
            Grudzień 23rd, 2016 at 12:47 | #41

            Jednak to była jakaś awaria, dzisiaj forum play działa.

  3. marcin
    Grudzień 16th, 2016 at 12:50 | #42

    a propos ograniczeń:

    "Wolniejszy mobilny internet poza własną siecią Playa"
    http://www.rp.pl/Media-i-internet/312159849-Wolni…

    • Grudzień 16th, 2016 at 20:22 | #43

      Tak, czytałem, ale nie wiem czy o tym pisać – ani nie jestem pierwszy, ani nie mam nic do dodania.

  4. Roman Ingarden
    Grudzień 8th, 2016 at 22:30 | #44

    Wymyślił to prawdziwy mistrz marketingu PLAY:

    1) Dziesiątki tysięcy sprzedanych starych starterów PINK – takich jak w art. Jakuba.
    (Policzmy te po 9zł i 19zł x ilość sprzedanych SIMek = ??????)

    2) Nabicie ogromnej ilości aktywnych kart SIM-można wpisać po stronie aktywów w bilansie firmy.
    3) Dane osobowe – mają dziś swoją cenę.

    4) Ups. Mamy "dziurę" w systemie.Ojej! Trzeba coś z tym zrobić.

    Tak się robi biznes.
    A to niby my jesteśmy "cfaniaki".
    Kury szczać prowadzać…

    Ps. Bojkot PLAY to jedyne wyjście by oduczyć cwaniaków na górze kombinatoryki stosowanej.
    To musi być systematyczna akcja,którą odczują w słupkach po stronie aktywów.

    • bubu
      Grudzień 8th, 2016 at 22:34 | #45

      Tylko niech JD nie wycina tych kilku słów prawdy i nie likwiduje wątku ;)
      Mam wrażenie,że pacyfikuje społeczne oburzenie.

      Ps. Jeden z wątków o bojkocie już zniknął.

      • Grudzień 9th, 2016 at 01:34 | #46

        Nie siej zamętu, z tej dyskusji nie zniknął żaden wpis. Usuwam (rzadko, raz na kilka tygodni) duplikaty oraz regularny spam. 3-4 razy zdarzyło mi się w historii bloga usunąć bluzgi i wątki czysto-bluzgowe. Zawsze zostaje informacja o tym, że wpis został usunięty.

    • Dudadej
      Grudzień 8th, 2016 at 22:36 | #47

      Tak zysk z samych simek liczony w mln polskich złociszy.

    • nitro G
      Grudzień 8th, 2016 at 22:39 | #48

      "Każdemu po 100GB!"
      Brzmi jak Wałęsa co obiecywał każdemu 100mln.

      • PrysznicPysznic
        Grudzień 8th, 2016 at 22:54 | #49

        Każde pokolenie ma swoją kiełbaskę wybiorczą.
        W liberaliźmie wystarczy każdemu obiecać gigabajciki albo darmowe Wifi…

        Będziemy teraz ściany tapetować kartonikami od PINKów

        Ps.To promocja nikt tak drogo nie liczył za metr bieżący tapety(9 i 19 złotych za kartonik 10x8cm) :) ))

    • Otatni
      Grudzień 9th, 2016 at 09:49 | #50

      I taka jest prawda.Pieniędzy mamy tyle co wody w basenie po koski,a każą nam skakać na główkę.
      Jest na to długotrwały sposób.Patriotyzm gospodarczy.

    • Zenek
      Grudzień 9th, 2016 at 11:16 | #54

      Pewnie mają kreta w firmie. Ktoś ostatnio dołączył do nich nowy?

      • ChoCho
        Grudzień 9th, 2016 at 22:47 | #55

        Ani jednego abonamentu więcej u nich. Nawet gdyby najnowszą kspeiunię albo szajsunga dawali za zeta.

    • iks
      Grudzień 9th, 2016 at 15:01 | #58

      Odwdzięczyć się można wykorzystując do końca 100GB i to całość w trybie 3G. To ich konkretnie zaboli.

      • Siesaj
        Grudzień 16th, 2016 at 21:31 | #59

        Oczywiście ze po wykorzystaniu
        , klasycznym naszej stówki

    • Lipko
      Grudzień 16th, 2016 at 09:19 | #60

      Lipa – tez uciekam

    • Filemo
      Grudzień 18th, 2016 at 22:41 | #61

      Coś slabo z tym bojktem.Jak zwykle skończy się na gadaniu

      • iks
        Grudzień 19th, 2016 at 19:36 | #62

        Ciekawe jak sprawdzasz te kilkanaście osób, które czytają ten wątek.

    • Tomik
      Grudzień 20th, 2016 at 11:32 | #63

      Jakby byli tacy sprytni, to by DIL ucięli, bo tam za jakieś śmieszne złotówki rozdają ponad 100 giga miesięcznie.

  5. Mirek
    Grudzień 6th, 2016 at 08:12 | #66

    Potwierdzam obserwacje innych użytkowników PInK – PLAY "NAPRAWIŁ" bonus 100GB i nie jest on przedłużany pakietami 250 i 500 MB. Po niecałych 30 dniach od aktywacji bonusu, dokładnie to co z niego zostało jest zabierane. Dzień aktywacji też jest liczony do tych 30.

    • Max
      Grudzień 7th, 2016 at 11:24 | #67

      Ta sama sytuacja na zarejestrowanym po 20.10 starterze. Rejestrowane wcześniej nadal działają.
      Może przedłużenie za 5 PLN przed końcem miesiąca pozwoli przedłużyć 100 GB?
      Z FORUM PLAY wynika, że zmieniła się interpretacja i mimo "Aktywnego" pakietu 250 MB uruchamia się on dopiero po 30 dniach i faktyczne doładowanie 250 MB przychodzi po 2 miesiącach.
      Przynajmniej ja tak wypowiedzi tamtejszych konsultantów…

    • martin
      Grudzień 7th, 2016 at 11:46 | #68

      U mnie, na kilku kartach rejestrowanych wg. starego regulaminu, kolejne pakiety 250MB wchodzą i bonusy się przedłużają.
      Na pierwsza kartę rejestrowaną wg. nowego regulaminu pakiet wejdzie 20/21 grudnia i wtedy zobaczę co będzie.
      Mam jeszcze kartę którą reklamowałem, a że reklamacja (raczej 3 reklamacje do tej karty) rozpatrywana były ponad miesiąc, to pakiet 250MB na nią wszedł przed uruchomieniem bonusa – kolejny powinien wejść 30.12.2016 – ciekawe co w takiej sytuacji…

      • Max
        Grudzień 7th, 2016 at 23:27 | #69

        Raczej nie wejdzie, miałem podobnie: pozostało 1,2 GB, odczekane prawilnie 3 lub cztery doby. Szkoda…

    • były fan PLAY
      Grudzień 8th, 2016 at 09:44 | #70

      Tak to wygląda po zarejestrowaniu piątej karty sim, odczekaniu 2 dni i próbie aktywacji bonusa 100GB:

      Włącz usługę:
      Pakiet 100GB i rok ważności konta
      Bonus za rejestrację Twojego numeru w Play. 100 GB ważne przez 30 dni i rok ważności konta za 0 zł. Szczegółowe informacje w regulaminie na http://www.play.pl

      Weryfikacja uprawnień:
      Na Twój numer 48xxxxxxxxx zostało wysłane hasło SMS.
      W celu potwierdzenia zmiany na koncie wpisz je w poniższym polu.
      Hasło SMS:
      Do czasu wylogowania z Play24 kolejne zmiany wykonasz bez konieczności ponownego wpisywania hasła SMS.
      Nie możesz odbierać SMS? Ustaw przekierowanie haseł na inny numer

      Włącz usługę:
      Nie spełniasz warunków promocji.

  6. Piotrek256789
    Grudzień 4th, 2016 at 15:07 | #71

    Mi ostatnio przyszły dwa startery zasięgowe. W jednym zmieniłem taryfę na Play Internet na kartę 9 (tą z tym cyklicznym pakietem 250 MB), pakiet się sam odpalił, ale potem się sam wyłączył i teraz nie da się go włączyć i ma status nieaktywny.

  7. Mietek
    Listopad 29th, 2016 at 15:04 | #72

    Play chyba kończy impreze (przynajmniej w taryfach głosowych) …promocyjne MB (przedłużane co miesiąć za 5pln 600MB) są ważne do 28 grudnia, zamiast do końca grudnia… Ktoś wie coś więcej?

    • konsultant
      Listopad 29th, 2016 at 16:35 | #73

      wyjeżdżamy na Sylwestra na Kanary i wcześniej domykamy sprawy

  8. Henry
    Listopad 29th, 2016 at 11:47 | #74

    Po zmianie regulaminu 20.10. nie jest już tak kolorowo. Tak naprawdę to cholera wie ile już dni trzeba odczekać pomiędzy rejestracją i aktywacją karty a włączeniem bonusu 100 GB. Ja odczekałem 2 dni a i tak mi zeżarło bonus. Wczoraj 28.11. przyznał mi się pierwszy pakiet 250 MB, sprawdzałem dokładnie, miałem jakieś ponad 105 GB, a dzisiaj przed południem patrzę a tam jest tylko nieco ponad 2 GB. Taryfa PINK 9. Jak to jest możliwe, że mimo iż przyznał mi się pakiet 250 MB wcześniej niż koniec ważności pakietu 100 GB(trwający standardowo 1 miesiąc), to i tak zeżarło bonus. Jak to wytłumaczyć? Ile dni teraz odczekiwać między rejestracją i aktywacją, a włączeniem bonusu? 5dni, 7 dni, 10 dni. Cholera wie ile, a może to już jest loteria, czy się przedłuży, czy nie? A może całkowicie wyłączyli tą promocję, i ten pakiet 250 MB już nie przedłuża tych 100 GB, bez względu na to co byśmy nie zrobili. Za 2 dni mam jeszcze jedną kartę, której przyzna się 1 pakiet, tam okres przerwy był jeszcze dłuższy niż 2 dni, zobaczę czy wszystko zadziała. Na początku nie było żadnych problemów, tego samego dnia można było włączyć pakiet razem z bonusem i wszystko ładnie się zazębiało. Już przekombinowali z tą promocją na maksa….kto daje i zabiera, ten się w piekle…dodajcie swoje zakończenie.

    • marcin
      Listopad 29th, 2016 at 13:26 | #75

      W systemie Play panuje chyba dosyć duża przypadkowość. Wiele osób raportowało tu np. że przy przejściu PInK1 do taryfy PInK9 nie włączył im się pakiet 250MB. A mi przy takiej migracji – na 4 kartach – zawsze się włączył ten pakiet, ale też zawsze ustawiało mi ważność konta na 0 dni. No i z reklamacjami też jest to kwestia przypadku – 4 razy ta sama treść zgłoszenia i jedno rozpatrzone pozytywnie po 24h a 3 rozpatrywane – w tym jedno już 30 dzień!

      • Listopad 30th, 2016 at 08:53 | #76

        Wszystko zależy od sposobu przejścia na PINK9 – są minimum dwie główne metody. Nie ma przypadkowości w tym przypadku.

        • marcin
          Listopad 30th, 2016 at 18:51 | #77

          Moja druga reklamacja rozpatrzona pozytywnie – po 31 dniach – zgłaszałem 0 dni ważności konta po migracji PInK1 do taryfy PInK9. Tym razem przyznano mi 14 dniowy okres ważność konta dla wychodzących (na innej karcie 7 dniowy). Co ciekawe nie doładowano mi konta żadną kwotą (poprzednio dostałem 10 zł) – mam tam dokładnie1 zł. Za to dzisiaj w nocy wszedł na to konto pierwszy pakiet cykliczny 250MB – karta zmigrowana 30.10.2016 – czyli dokładnie tak jak powinno być. 300MB z pierwotnego PInK1 oczywiście przepadło w dniu w którym wygasło konto. Tym razem nie dostałem żadnych wyjaśnień tylko przeprosiny "za zaistniały problem".
          Dziś w nocy powinien wejść pakiet na innej karcie – tym razem "zwykły PInK9" bez kombinacji z migracją – dam znać czy wszedł.

          • marcin
            Grudzień 1st, 2016 at 10:06 | #78

            Dziś w nocy, na "zwykłym" kupionym w kiosku PInK9, dostałem pakiet 250MB – konto z bonusem przedłużone:)

  9. Specjalista;)
    Listopad 24th, 2016 at 22:15 | #79

    Usługa "Pakiet 250MB…" jest elementem taryfy PInK9, a nie elementem Zestawu Startowego PInK9. Elementem Zestawu Startowego PInK9 jest 9zł i pakiet jednorazowy 2,57GB (no i MB które powstaną po zamianie tych 9zł na MB po cenie cennikowej).

    W cenniku PInK wyraźnie jest napisane w p.II.1, że ten dodatkowy pakiet 2,57GB jest w ramach Zestawu Startowego PInK9. Natomiast w kolejnym punkcie II.2 jest mowa o pakiecie cyklicznym ale już bez dopisku, że jest on w ramach Zestawu Startowego.
    Również w tabeli nr 2 są 3 pozycje zgrupowane i nazwane "W ramach Zestawu startowego", a potem jest oddzielna grupa nazwana "Dodatkowy, cykliczny pakiet MB", który nie ma dopisku "w ramach Zestawu Startowego".

    Oznacza to, że 9zł i 2,57GB jest na starterze PInK9, a pakiet 250MB jest w taryfie PInK9.
    Co z kolei oznacza, że gdyby operator umożliwił migrację z innych taryf np. POnK1/9/19, NPOnK1/9/19, POnK4L1/9/19 i PInK1 – a umożliwił – do taryfy PInK9, to po takiej migracji:
    - nie otrzymasz 9zł i 2,57GB;
    - otrzymasz pakiet 250MB co miesiąc.

    I tak było do około 15 czerwca 2016 roku. Od następnego dnia Play sztucznie zablokował aktywację tej usługi "Pakiet 250MB" po migracji do PInK9 ze starszych starterów i startera PInK1.

    Dlaczego przez 18 miesięcy (PInK wystartował 4 grudnia 2014 roku) usługa się aktywowała po migracji do PInK9 a od 15 czerwca przestała się aktywować. Wcześniej była elementem taryfy a od 15 czerwca nagle stała się elementem Zestawu Startowego mimo, że cennik/regulamin w ogóle nie uległ zmianie?

    • Specjalista;)
      Listopad 24th, 2016 at 22:15 | #80

      c.d.

      Dlatego:
      Osoba (lub osoby), która była odpowiedzialna za przygotowanie oferty Bonusowej za rejestrację w taryfach internetowych postanowiła dać aż 100GB w tych taryfach. Dla przypomnienia w głosowych jest 10GB za rejestrację. Było to tak dużo, że jeszcze w sierpniu mało kto wierzył, że to jest 100GB a nie 10GB.
      Osoba ta znała tylko trochę ofertę PInK i nie wiedziała (albo wiedziała ale zapomniała), że jest tam pakiet, który przez rok będzie te 100GB przedłużał, w dodatku pakiet jest darmowy. Co prawda trzeba by jeszcze i tak konto doładować aby ważność na wychodzące była… ale ta sama osoba dała też do PInKa w ramach Bonusu Rok Ważności Konta. Tym sposobem jest 100GB ważne przez rok za darmo (za koszt startera, który również można zdobyć za darmo).
      Gdy słuchałem konferencji bodajże 6 czerwca o Bonusach za rejestrację i usłyszałem/zobaczyłem, że w PInK dają 100GB i w dodatku RWK to nie mogłem w to uwierzyć.
      Ale dlatego, że doskonale wiedziałem o pakiecie 250MB i o tym, że on będzie te 100GB przedłużał i że w PInK jest tylko jedno wspólne konto na GB. I nie mogłem uwierzyć, że dają efektywnie na rok ważne 100GB całkiem za darmo. No nie mogłem uwierzyć. Ale jednak dawali co już 7 czerwca dokładnie sprawdziłem.

      Niestety Play około 15 czerwca się zorientował co narobili (co ta osoba narobiła) i myślę, że rozważali nawet całkowicie wycofać tę promocje z PInKa.
      Nie zrobili tego jednak – wizerunkowo to byłaby porażka a jeszcze wtedy czekali na to co zrobi konkurencja w sprawie Bonusów za rejestrację. I konkurencja mogłaby to wykorzystać (jak i czy w ogóle to nie wiadomo i się nie dowiemy).

      Więc aby choć minimalnie zmniejszyć straty, po cichu i całkowicie niezgodnie z regulaminem zablokowali aktywowanie się tej usługi na starterach zmigrowanych do PInK9. Wprowadzono po prostu do procedury aktywującej na zielono tę usługę dodatkowe sprawdzenie czy starter został aktywowany w taryfie PInK9.

      Tym sposobem jeśli od 16 czerwca najpierw aktywowałeś starter PInK1 czy np. POnK9, a dopiero potem zmieniłeś taryfę na PInK9 to usługa NIE aktywowała się na zielono. Na szczęście było/jest to do obejścia ale konsultanci zostali "przeszkoleni" co pisać w razie gdyby ktoś się stawiał.

      • Specjalista;)
        Listopad 25th, 2016 at 00:04 | #81

        te komentarze to odpowiedź na koment Artura "Z tymi podkładkami to też różnie bywa, bo konsultant zawsze może napisać, że poprzednio… pomylił się :-) "
        (miałem jakieś problemy z opublikowaniem tych komentarzy, a w zasadzie 1 komentarza, który potem podzieliłem na 2, i jak już doszedłem, że za dużo tekstu wklepałem i podzieliłem na 2 części i je opublikowałem to się dopiero zorientowałem, że napisałem w głównej gałęzi a nie w odpowiedzi na tamten koment Artura)

        • Specjalista;)
          Listopad 25th, 2016 at 00:13 | #82

          Aha no i zapomniałem napisać, że kilka dni po 15 czerwca została na szybko opracowana nowa taryfa internetowa "Internet na Kartę" (InK) już bez tego darmowego pakietu cyklicznego (i z innymi zmianami).
          Ciekawe co im ten pakiet przeszkadzał, przecież to było tylko 250MB (lub 500MB w starterze za 19zł). Wie ktoś :) ?

    • Artur
      Listopad 25th, 2016 at 21:21 | #83

      Kolego, zmotywowałeś mnie do odwołania się od decyzji o nieprzyznaniu pakietu cyklicznego mimo wcześniejszych zapewnień, że powinien być włączony. Bardzo szeroko opisałem kwestię, co jest – w rozumieniu cennika oferty PInK – elementem zestawu startowego (i przepada w myśl regulaminu zmiany taryfy), a co jest elementem taryfy. Niestety, na mój elaborat ;-) dostałem krótką odpowiedź od innego konsultanta niż poprzednio, która sprowadzała się do jednego zdania typu "niestety podtrzymuję to, co napisał konsultant w poprzedniej odpowiedzi" + wklejone to, co napisał konsultant w poprzedniej odpowiedzi.
      Nie chciało mi się pisać tego odwołania, kolejnego już na pewno nie napiszę, bo to walenie głową w mur. Starter przepadnie, na szczęście nie jest jedyny :-)
      Spróbuję go przedłużyć tak, jak ktoś tu na forum wspominał: uruchamiając testowe/darmowe usługi (chyba "nocny transfer" + "formuła www") – jak zadziała to ok, jak nie zadziała to starter do… nie, nie do kosza, tylko do szuflady, bo przecież ma rwk, a może jeszcze się kiedyś przydać :-)

  10. Marek
    Listopad 24th, 2016 at 15:52 | #84

    Kuzyn kupił starter za 9 zł. Niestety nadgorliwy sprzedawca niosąc sterter z zaplecza rozpakował go i opakowanie wyrzucił. Numer został zarejestrowany od razu w salonie ale do chwili obecnej nie jest aktywowany. Jak można sprawdzić czy to właściwy sterter i czy bonus 100GB będzie się przedłużał? Czy to można jakoś sprawdzić na P24 lub w inny sposób przed włączeniem bonusu?

    • Listopad 24th, 2016 at 17:26 | #85

      Możesz dodać go do Play24 i zobaczyć, jaka pojawi się taryfa.

      • Marek
        Listopad 24th, 2016 at 19:49 | #86

        Po dodaniu do P24 wyświetliło: Play internet na Kartę 9 zł. A w pakietach jest na zielono zaznaczony: "Pakiet 250 MB przez 12 miesięcy – start 30 dni po aktywacji startera". Czyli to jest ta właściwa taryfa? Kuzyn może śmiało włączać bonus?

        • Marek
          Listopad 24th, 2016 at 19:53 | #87

          Dopytam jeszcze jaką taryfę pokazywałoby w P24 gdyby to był starter "z żółtym paskiem" u góry opakowania?

        • Listopad 24th, 2016 at 22:37 | #89

          Jak pakiet jest na zielono to uważaj, bo już się włączył.
          Tak, to ten starter.

          • Marek
            Listopad 25th, 2016 at 17:59 | #90

            Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Z włączeniem bonusu poczekam jeszcze 2 dni myślę, że to wystarczy.

Strony komentarza
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>