Home > Wiadomości > Play 100GB za 9 PLN – nowy regulamin i ograniczenia

Play 100GB za 9 PLN – nowy regulamin i ograniczenia

Logo operatora PlayI stało się. Play uznał, że nasze kombinacje z uzyskaniem 100 GB za 9 PLN to dla ich sieci za dużo i zmienił regulamin promocji rejestracyjnej. Ograniczenia są zauważalne, ale dla osób korzystających z tego w ograniczonym stopniu mogą być niezauważalne. Podstawowe zmiany to ograniczenie liczby starterów, na których można skorzystać z promocji z 10 do 3.

Jest także inna zmiana, która ma niejasny wpływ na osoby, które już karty zarejestrowały.

Tak czy inaczej promocja jest nadal dostępna. Choć cały czas pamiętamy, że operator może ją ponownie ograniczyć lub zakończyć w dowolnej chwili – taki zapis jest w regulaminie i zawsze był. Taka jest natura wszelkich promocji.

Szczegóły

Nowy regulamin obowiązuje od 20 października 2016 do końca ustawowego okresu przejściowego, czyli 1 litego 2017. Stary regulamin przeszedł do archiwum, ale jak już ktoś skorzystał i ma starter z pakietem 100 GB, to oczywiście może korzystać dalej.

W punkcie I.2. pojawiła się informacja, że promocja dotyczy tylko osób, które zarejestrowały karty od 20 października. Niestety można to rozumieć dwojako:

  • Osoby, które zarejestrowały kartę wcześniej (ale nie aktywowały karty ani promocji) nie mogą skorzystać z promocji wcale
  • Osoby te mogą skorzystać z promocji na starych warunkach

Jednak podejrzewam, że to drobny kiks prawniczy i po prostu korzystamy teraz na nowych warunkach wszyscy. W praktyce jak to działa to zobaczymy po raportach użytkowników.

W regulaminie jest także literówka: Punkt 8.1 mówi o o sprawdzaniu Bonusu 10 GB, ale reszta regulaminu mówi o 100 GB. Poprawiono za to kilka innych drobnych i oczywistych błędów.

Najważniejsza zmiana jest w punkcie III.13: Każdy z Użytkowników może skorzystać z Oferty Promocyjnej dla maksymalnie 3 numerów telefonów. Wcześniej było ich oczywiście 10.

Zmianie nie uległ żaden z pozostałych punktów regulaminu.

Jak tylko wyjaśni się wątpliwość co do punktu I.2 postaram się odpowiednio zaktualizować ten wpis i artykuł, w którym opisuję promocję.

Dokumenty: Nowy regulamin promocji

Kategorie:Wiadomości
  1. Henry
    Listopad 29th, 2016 at 11:47 | #1

    Po zmianie regulaminu 20.10. nie jest już tak kolorowo. Tak naprawdę to cholera wie ile już dni trzeba odczekać pomiędzy rejestracją i aktywacją karty a włączeniem bonusu 100 GB. Ja odczekałem 2 dni a i tak mi zeżarło bonus. Wczoraj 28.11. przyznał mi się pierwszy pakiet 250 MB, sprawdzałem dokładnie, miałem jakieś ponad 105 GB, a dzisiaj przed południem patrzę a tam jest tylko nieco ponad 2 GB. Taryfa PINK 9. Jak to jest możliwe, że mimo iż przyznał mi się pakiet 250 MB wcześniej niż koniec ważności pakietu 100 GB(trwający standardowo 1 miesiąc), to i tak zeżarło bonus. Jak to wytłumaczyć? Ile dni teraz odczekiwać między rejestracją i aktywacją, a włączeniem bonusu? 5dni, 7 dni, 10 dni. Cholera wie ile, a może to już jest loteria, czy się przedłuży, czy nie? A może całkowicie wyłączyli tą promocję, i ten pakiet 250 MB już nie przedłuża tych 100 GB, bez względu na to co byśmy nie zrobili. Za 2 dni mam jeszcze jedną kartę, której przyzna się 1 pakiet, tam okres przerwy był jeszcze dłuższy niż 2 dni, zobaczę czy wszystko zadziała. Na początku nie było żadnych problemów, tego samego dnia można było włączyć pakiet razem z bonusem i wszystko ładnie się zazębiało. Już przekombinowali z tą promocją na maksa….kto daje i zabiera, ten się w piekle…dodajcie swoje zakończenie.

    • marcin
      Listopad 29th, 2016 at 13:26 | #2

      W systemie Play panuje chyba dosyć duża przypadkowość. Wiele osób raportowało tu np. że przy przejściu PInK1 do taryfy PInK9 nie włączył im się pakiet 250MB. A mi przy takiej migracji – na 4 kartach – zawsze się włączył ten pakiet, ale też zawsze ustawiało mi ważność konta na 0 dni. No i z reklamacjami też jest to kwestia przypadku – 4 razy ta sama treść zgłoszenia i jedno rozpatrzone pozytywnie po 24h a 3 rozpatrywane – w tym jedno już 30 dzień!

      • Listopad 30th, 2016 at 08:53 | #3

        Wszystko zależy od sposobu przejścia na PINK9 – są minimum dwie główne metody. Nie ma przypadkowości w tym przypadku.

        • marcin
          Listopad 30th, 2016 at 18:51 | #4

          Moja druga reklamacja rozpatrzona pozytywnie – po 31 dniach – zgłaszałem 0 dni ważności konta po migracji PInK1 do taryfy PInK9. Tym razem przyznano mi 14 dniowy okres ważność konta dla wychodzących (na innej karcie 7 dniowy). Co ciekawe nie doładowano mi konta żadną kwotą (poprzednio dostałem 10 zł) – mam tam dokładnie1 zł. Za to dzisiaj w nocy wszedł na to konto pierwszy pakiet cykliczny 250MB – karta zmigrowana 30.10.2016 – czyli dokładnie tak jak powinno być. 300MB z pierwotnego PInK1 oczywiście przepadło w dniu w którym wygasło konto. Tym razem nie dostałem żadnych wyjaśnień tylko przeprosiny "za zaistniały problem".
          Dziś w nocy powinien wejść pakiet na innej karcie – tym razem "zwykły PInK9" bez kombinacji z migracją – dam znać czy wszedł.

          • marcin
            Grudzień 1st, 2016 at 10:06 | #5

            Dziś w nocy, na "zwykłym" kupionym w kiosku PInK9, dostałem pakiet 250MB – konto z bonusem przedłużone:)

  2. Specjalista;)
    Listopad 24th, 2016 at 22:15 | #6

    Usługa "Pakiet 250MB…" jest elementem taryfy PInK9, a nie elementem Zestawu Startowego PInK9. Elementem Zestawu Startowego PInK9 jest 9zł i pakiet jednorazowy 2,57GB (no i MB które powstaną po zamianie tych 9zł na MB po cenie cennikowej).

    W cenniku PInK wyraźnie jest napisane w p.II.1, że ten dodatkowy pakiet 2,57GB jest w ramach Zestawu Startowego PInK9. Natomiast w kolejnym punkcie II.2 jest mowa o pakiecie cyklicznym ale już bez dopisku, że jest on w ramach Zestawu Startowego.
    Również w tabeli nr 2 są 3 pozycje zgrupowane i nazwane "W ramach Zestawu startowego", a potem jest oddzielna grupa nazwana "Dodatkowy, cykliczny pakiet MB", który nie ma dopisku "w ramach Zestawu Startowego".

    Oznacza to, że 9zł i 2,57GB jest na starterze PInK9, a pakiet 250MB jest w taryfie PInK9.
    Co z kolei oznacza, że gdyby operator umożliwił migrację z innych taryf np. POnK1/9/19, NPOnK1/9/19, POnK4L1/9/19 i PInK1 – a umożliwił – do taryfy PInK9, to po takiej migracji:
    - nie otrzymasz 9zł i 2,57GB;
    - otrzymasz pakiet 250MB co miesiąc.

    I tak było do około 15 czerwca 2016 roku. Od następnego dnia Play sztucznie zablokował aktywację tej usługi "Pakiet 250MB" po migracji do PInK9 ze starszych starterów i startera PInK1.

    Dlaczego przez 18 miesięcy (PInK wystartował 4 grudnia 2014 roku) usługa się aktywowała po migracji do PInK9 a od 15 czerwca przestała się aktywować. Wcześniej była elementem taryfy a od 15 czerwca nagle stała się elementem Zestawu Startowego mimo, że cennik/regulamin w ogóle nie uległ zmianie?

    • Specjalista;)
      Listopad 24th, 2016 at 22:15 | #7

      c.d.

      Dlatego:
      Osoba (lub osoby), która była odpowiedzialna za przygotowanie oferty Bonusowej za rejestrację w taryfach internetowych postanowiła dać aż 100GB w tych taryfach. Dla przypomnienia w głosowych jest 10GB za rejestrację. Było to tak dużo, że jeszcze w sierpniu mało kto wierzył, że to jest 100GB a nie 10GB.
      Osoba ta znała tylko trochę ofertę PInK i nie wiedziała (albo wiedziała ale zapomniała), że jest tam pakiet, który przez rok będzie te 100GB przedłużał, w dodatku pakiet jest darmowy. Co prawda trzeba by jeszcze i tak konto doładować aby ważność na wychodzące była… ale ta sama osoba dała też do PInKa w ramach Bonusu Rok Ważności Konta. Tym sposobem jest 100GB ważne przez rok za darmo (za koszt startera, który również można zdobyć za darmo).
      Gdy słuchałem konferencji bodajże 6 czerwca o Bonusach za rejestrację i usłyszałem/zobaczyłem, że w PInK dają 100GB i w dodatku RWK to nie mogłem w to uwierzyć.
      Ale dlatego, że doskonale wiedziałem o pakiecie 250MB i o tym, że on będzie te 100GB przedłużał i że w PInK jest tylko jedno wspólne konto na GB. I nie mogłem uwierzyć, że dają efektywnie na rok ważne 100GB całkiem za darmo. No nie mogłem uwierzyć. Ale jednak dawali co już 7 czerwca dokładnie sprawdziłem.

      Niestety Play około 15 czerwca się zorientował co narobili (co ta osoba narobiła) i myślę, że rozważali nawet całkowicie wycofać tę promocje z PInKa.
      Nie zrobili tego jednak – wizerunkowo to byłaby porażka a jeszcze wtedy czekali na to co zrobi konkurencja w sprawie Bonusów za rejestrację. I konkurencja mogłaby to wykorzystać (jak i czy w ogóle to nie wiadomo i się nie dowiemy).

      Więc aby choć minimalnie zmniejszyć straty, po cichu i całkowicie niezgodnie z regulaminem zablokowali aktywowanie się tej usługi na starterach zmigrowanych do PInK9. Wprowadzono po prostu do procedury aktywującej na zielono tę usługę dodatkowe sprawdzenie czy starter został aktywowany w taryfie PInK9.

      Tym sposobem jeśli od 16 czerwca najpierw aktywowałeś starter PInK1 czy np. POnK9, a dopiero potem zmieniłeś taryfę na PInK9 to usługa NIE aktywowała się na zielono. Na szczęście było/jest to do obejścia ale konsultanci zostali "przeszkoleni" co pisać w razie gdyby ktoś się stawiał.

      • Specjalista;)
        Listopad 25th, 2016 at 00:04 | #8

        te komentarze to odpowiedź na koment Artura "Z tymi podkładkami to też różnie bywa, bo konsultant zawsze może napisać, że poprzednio… pomylił się :-) "
        (miałem jakieś problemy z opublikowaniem tych komentarzy, a w zasadzie 1 komentarza, który potem podzieliłem na 2, i jak już doszedłem, że za dużo tekstu wklepałem i podzieliłem na 2 części i je opublikowałem to się dopiero zorientowałem, że napisałem w głównej gałęzi a nie w odpowiedzi na tamten koment Artura)

        • Specjalista;)
          Listopad 25th, 2016 at 00:13 | #9

          Aha no i zapomniałem napisać, że kilka dni po 15 czerwca została na szybko opracowana nowa taryfa internetowa "Internet na Kartę" (InK) już bez tego darmowego pakietu cyklicznego (i z innymi zmianami).
          Ciekawe co im ten pakiet przeszkadzał, przecież to było tylko 250MB (lub 500MB w starterze za 19zł). Wie ktoś :) ?

          • Grzegorz
            Listopad 25th, 2016 at 07:38 | #10

            Wiadomo, co im przeszkadzało. Kto umie czytać ze zrozumieniem, na pewno nie zmienił swojej oferty. Jak tylko przeczytałem nowe regulaminy usług "no limit" (szczególnie zapisy o ograniczeniach 10/30/100) i zobaczyłem ceny MBL i DBL, od razu wiedziałem, po co ta cała maskarada i że Play leci z nami w kulki.

    • Artur
      Listopad 25th, 2016 at 21:21 | #11

      Kolego, zmotywowałeś mnie do odwołania się od decyzji o nieprzyznaniu pakietu cyklicznego mimo wcześniejszych zapewnień, że powinien być włączony. Bardzo szeroko opisałem kwestię, co jest – w rozumieniu cennika oferty PInK – elementem zestawu startowego (i przepada w myśl regulaminu zmiany taryfy), a co jest elementem taryfy. Niestety, na mój elaborat ;-) dostałem krótką odpowiedź od innego konsultanta niż poprzednio, która sprowadzała się do jednego zdania typu "niestety podtrzymuję to, co napisał konsultant w poprzedniej odpowiedzi" + wklejone to, co napisał konsultant w poprzedniej odpowiedzi.
      Nie chciało mi się pisać tego odwołania, kolejnego już na pewno nie napiszę, bo to walenie głową w mur. Starter przepadnie, na szczęście nie jest jedyny :-)
      Spróbuję go przedłużyć tak, jak ktoś tu na forum wspominał: uruchamiając testowe/darmowe usługi (chyba "nocny transfer" + "formuła www") – jak zadziała to ok, jak nie zadziała to starter do… nie, nie do kosza, tylko do szuflady, bo przecież ma rwk, a może jeszcze się kiedyś przydać :-)

  3. Marek
    Listopad 24th, 2016 at 15:52 | #12

    Kuzyn kupił starter za 9 zł. Niestety nadgorliwy sprzedawca niosąc sterter z zaplecza rozpakował go i opakowanie wyrzucił. Numer został zarejestrowany od razu w salonie ale do chwili obecnej nie jest aktywowany. Jak można sprawdzić czy to właściwy sterter i czy bonus 100GB będzie się przedłużał? Czy to można jakoś sprawdzić na P24 lub w inny sposób przed włączeniem bonusu?

    • Listopad 24th, 2016 at 17:26 | #13

      Możesz dodać go do Play24 i zobaczyć, jaka pojawi się taryfa.

      • Marek
        Listopad 24th, 2016 at 19:49 | #14

        Po dodaniu do P24 wyświetliło: Play internet na Kartę 9 zł. A w pakietach jest na zielono zaznaczony: "Pakiet 250 MB przez 12 miesięcy – start 30 dni po aktywacji startera". Czyli to jest ta właściwa taryfa? Kuzyn może śmiało włączać bonus?

        • Marek
          Listopad 24th, 2016 at 19:53 | #15

          Dopytam jeszcze jaką taryfę pokazywałoby w P24 gdyby to był starter "z żółtym paskiem" u góry opakowania?

        • Listopad 24th, 2016 at 22:37 | #17

          Jak pakiet jest na zielono to uważaj, bo już się włączył.
          Tak, to ten starter.

          • Marek
            Listopad 25th, 2016 at 17:59 | #18

            Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Z włączeniem bonusu poczekam jeszcze 2 dni myślę, że to wystarczy.

  4. sylwekzolkusza
    Listopad 21st, 2016 at 18:26 | #19

    rejestracja sms >> https://blogplay.pl/2016/11/zarejestruj-numer-sms…

  5. marcin
    Listopad 20th, 2016 at 16:41 | #20

    Odpaliłem 3 starter zasięgowy – po migracji pakiet 250MB uaktywnił się, a konto uzyskało termin ważności 0 dni, dokładnie tak samo jak na pierwszych dwu kartach. Napisałem kolejną reklamacje. Na rozpatrzenie pierwszej czekam już 21 dni. Jakie macie doświadczenia w tej materii, tzn. ile czasu czekaliście na odpowiedź z Play? Regulamin mówi o 30 dniach, ale jak to jest w praktyce?

    • bbvvv
      Listopad 20th, 2016 at 23:07 | #21

      nie lepiej zasilic od razu za jakies 5 zł, zeby byl coś wazny?

      • Listopad 20th, 2016 at 23:23 | #22

        Chodzi o to, jak to zrobić za darmo.

        • bbvv
          Listopad 21st, 2016 at 10:53 | #23

          kodem z nakrętki?

        • marcin
          Listopad 21st, 2016 at 11:18 | #25

          Właśnie o to chodzi – jak jest sposób żeby było gratis, to czemu nie korzystać :) Może 5 zł to nie majątek ale nie jestem w desperacji żeby je wydawać. Za 9 zł uruchomiłem 4 karty według starego regulaminu. Liczę na to że nowy regulamin ustanawia nowy limit i odpalę jeszcze 3 karty – a może w styczniu znowu zmienią promocje na korzystniejszą? mam jeszcze te "dobre" startery zasięgowe.

          • bbvv
            Listopad 21st, 2016 at 12:02 | #26

            Promocje będą co raz gorsze im bliżej końca.

          • Grzegorz
            Listopad 21st, 2016 at 12:17 | #27

            Gdybym ja miał czekać 3 tygodnie lub dłużej na rozpatrzenie reklamacji, to już wolę zapłacić tego piątaka i mieć od ręki gotowy starter z bonusem 100GB. Ale oczywiście to tylko moje zdanie. :)

          • Listopad 21st, 2016 at 15:19 | #28

            Już wiadomo, że nie trzeba. Ale to jak pole minowe – 24 godziny spóźnienia i masz babo placek :)

          • Listopad 21st, 2016 at 15:19 | #29

            Jest sposób, już wszystko wiem, muszę to tylko ubrać w artykuł.
            Ale procedura dla aptekarzy prawie :)

          • marcin
            Listopad 21st, 2016 at 15:55 | #30

            Jakubie – wczorajsze zgłoszenie, o którym powyżej pisałem już rozpatrzono – po 24h! Przywrócono mi 7 dniowy okres ważności konta dla połączeń wychodzących – doładowaniem za 10 zł – czyli zgodny z taryfą Play Internet na Kartę 9 zł:)
            Specjalista miał rację – warto reklamować :)

          • Listopad 22nd, 2016 at 10:00 | #31

            Oczywiście, że warto, ale trzeba mocno się upierać i pilnować.

          • sylwia
            Listopad 21st, 2016 at 16:39 | #32

            Bomba – już szykujemy szalki i odważniki ;-)

    • bbvv
      Listopad 20th, 2016 at 23:08 | #33

      A aktywowales promocje rok waznosci konta?

      • marcin
        Listopad 21st, 2016 at 11:14 | #34

        nie aktywowałem, bo to bardzo ryzykowne – o czym tu wielu pisze – uruchamianie bonusa w dniu uruchomienia 250MB. Przy aktualnym limicie dotyczącym możliwości uruchomienie tylko 3 bonusów ( regulamin) – ryzykować że 100GB się nie przedłoży jest za duże.

        • Listopad 21st, 2016 at 15:18 | #35

          Jeżeli cię stać, to kupujesz starter za 50 PLN i problemu nie masz wcale. Będzie podsumowanie.

  6. Ingarden
    Listopad 13th, 2016 at 10:50 | #36

    Ograniczenia dotyczą też chyba prędkości tego internetu. Słabizna taka, że hej. Może tak jak w przypadku aero karty mają ustawiony proirytet łączenia z siecią na low?

    • corek66
      Listopad 13th, 2016 at 11:10 | #37

      Wcześniej na kablach u operatorów MNI , Neostrada ,UPC nigdy nie mialem downloadu większego niż 1,2 mb/s, a w LTE play spokojnie 3mb/s w torrentach , chyba kwestia siły, jakości sygnału, ewentualnie antena?

      • Grzegorz
        Listopad 13th, 2016 at 14:09 | #38

        Niczego takiego nie zauważyłem. U mnie i Play, i RBM ładnie śmigają. DL: 25-40 Mb/s, UL: 20-23 Mb/s, ping: 35-40 ms. Nigdy żadnego lejka nie dostałem.

    • sylwekzolkusza
      Listopad 13th, 2016 at 15:36 | #39

      starsza oferta play internet na kartę nie korzysta z agregacji pasm.

      • Ingarden
        Listopad 14th, 2016 at 10:17 | #40

        Jest na to jakiś sposób?

        • Listopad 15th, 2016 at 07:42 | #41

          A masz jakiś sprzęt z obsługą LTE kategorii 6 lub 9? Mało kto go ma i to jest bez znaczenia.
          A co do opisywanej oferty – dokładnie taką kartę teraz używam w AC810 i agregacja jest.

      • Grzegorz
        Listopad 14th, 2016 at 14:51 | #42

        Nawet jeśli to prawda, to i tak wolę mieć internet max. 75Mb/s i ściągać po 200-300 GB/m-c, niż 250Mb/s i dostawać lejek 1Mb/s za każdym razem, gdy tylko przekroczę 100GB w miesiącu.

    • Listopad 13th, 2016 at 16:34 | #43

      Sprawdzałem, nie ma żadnych zmian – abo i prepaid tak samo. Ograniczenia techniczne dotyczą systemu billingowego, ale tutaj to zwykłe przeciążenia sieci.

  7. Jan
    Listopad 11th, 2016 at 11:06 | #44

    Dziwna sprawa, mój pakiet 100GB przedłużył się o kolejny miesiąc,ale w play24 w zakładce usługi i pakiety bonus 100GB wyłączył się ,a był włączony. Czy mam go ponownie włączyć? MB/GB po doładowaniu wskazuje normalnie te, które już wykorzystałem, czyli 95199MB.Dziwne, co Wy na to?

    • Specjalista;)
      Listopad 11th, 2016 at 12:47 | #45

      Jeśli chcesz mieć 200GB (2 razy po 100GB) to:
      - próbujesz kolejny raz włączyć Bonus.

      Jeśli dostajesz komunikat typu "Bonus na tym numerze był już aktywowany" to:
      - nie robisz zdziwionej miny :)

      • Jan
        Listopad 11th, 2016 at 12:53 | #46

        Dzięki wielkie;))

      • zosia
        Listopad 11th, 2016 at 13:51 | #47

        Czy to jest liczone do regulaminowych trzech bonusów?

        • Specjalista;)
          Listopad 11th, 2016 at 13:56 | #48

          Chodzi Ci o to czy taka "nieudana próba" powoduje zwiększenie licznika o 1?
          Nie, nie powoduje, czyli taka próba nie jest zliczana do tych 3 Bonusów.
          Tylko skutecznie uruchomione Bonusy są zliczane (i oczywiście pod warunkiem, że wszystko jest prawidłowo zaprogramowane w systemach Play ;)

          • zosia
            Listopad 11th, 2016 at 16:13 | #49

            "Bonus na tym numerze był już aktywowany". Brak mojej zdziwionej miny :) . Bonusu brak.

          • Listopad 11th, 2016 at 19:49 | #50

            Na jednym numerze telefonu aktywować można oczywiście tylko raz.

        • Listopad 11th, 2016 at 15:12 | #51

          Uściślijmy:
          1. Aktywacja startera
          2. Uruchomienie Bonusu przez włączenie w Play24 lub kodem
          Punkt 1 nie ma związku z limitem 3 aktywacji. Tylko punkt 2, o ile aktywacja się wykona, powoduje zużycie jednej z 3 możliwości skorzystania z bonusu 100+RWK za rejestrację.

    • Henry
      Listopad 11th, 2016 at 18:19 | #52

      Odnoszę wrażenie, że limit 3 bonusów 100GB+rwk przewidziany dla jednego zarejestrowanego użytkownika jest liczony od nowa od momentu wprowadzenia nowego regulaminu tej promocji. I albo użytkownicy, którzy zarejestrowali jakąś kartę i włączyli ten bonus przed 20 października nadal mogą skorzystać z 10 bonusów( a może nawet 13 kto wie?) – wersja optymistyczna, albo można skorzystać z tylu bonusów, ile włączyło się przed 20 plus 3 bonusy włączone na podstawie nowego regulaminu – i to jest chyba najbardziej realna wersja. Ja w tej chwili mam 4 aktywowane karty i 4 bonusy. 2 karty aktywowane i włączone na nich bonusy przed 20 i tutaj w zakładce pakiety i usługi mam brak podświetlenia bonusu 100GB tak jakbym mógł go włączyć ponownie oraz 2 karty aktywowane i włączone na nich bonusy po 20 i tutaj jest wszystko podświetlone na zielono, jest włączone. I co Wy na to? Dobrze rozumuję, czy nie za bardzo?

  8. Pablo
    Listopad 8th, 2016 at 10:48 | #54

    Zarejestrowałem dziś starter PINK9 i po ręcznym dodaniu do play24 karta chyba "zawisła" w systemie. Brak na profilu przycisku "Aktywuj". W play24 wyświetla puste pole na ważność połączeń, taryfa Pink9 i możliwość zmiany tylko na nowe (te nieopłacalne) taryfy, ale pakiet cykliczny 250MB jest wyłączony.

    Podobnie miałem ze starterami zasięgowymi (tak, jak ktoś tu wcześniej opisywał), ale na zasięgowym aktywował się pakiet cykliczny po zmianie taryfy na Pink9, a tu wydaje mi się, że ten pakiet już się nie uruchomi.

    • lolek
      Listopad 8th, 2016 at 10:53 | #55

      Ja miałem starter zasięgowy ale on zniknął z okna play24 czy też to miałeś.

      • Listopad 8th, 2016 at 11:13 | #56

        Są dwie listy na Play24 – jedna ta na głównym oknie z opcją przełączania i osobna Mój profil, na której są czasem te startery, które się jeszcze nie aktywowały i jest tam guzik aktywuj. Jak nie ma nigdzie, dodawaj jeszcze raz do Play24. Tak, numery czasem robią takie numery i znikają.

    • Listopad 8th, 2016 at 11:11 | #57

      Jeżeli nie ma ważności połączeń, to po prostu jeszcze się nie aktywowała – wykonaj jakieś połączenie – głosowe, SMS lub nawiąż połączenie z Internetem. Samo dodanie do Play24 nie wymusza aktywacji.

  9. lolek
    Listopad 7th, 2016 at 18:35 | #58

    Okej jest tu milion wątków. Jako że kończy się promocja T-M czy mógłby ktoś skrócić te wszystkie wywody podpunktami i arty Jakuba odnośnie owego 100GB w Play. Jak ogólnie z dostępnością tych starteró jest?

    • bolek
      Listopad 7th, 2016 at 20:49 | #59

      kiepsko

    • Listopad 7th, 2016 at 22:54 | #60

      1. Procedurę masz opisaną powyżej i ona działa w 100%.
      2. Te konkretne startery są dość słabo dostępne – przypomina to mniej więcej szukanie starterów RBM z puszką (taryfa RBM5). Ciągle na nie trafiam, ale nie są dostępne masowo. Trafiam na nie zarówno w mniejszych miejscowościach, jak i w centrum Warszawy, choć jest ich coraz mniej i raczej w mniej uczęszczanych miejscach.
      3. Podobnie jak w RBM: nie musisz mieć wcale startera tego konkretnego – możesz zamówić na stronie Play darmowy starter zasięgowy i wykonać dość skomplikowaną procedurę migracyjną (artykuł będzie w najbliższym czasie tutaj na stronie). Być może (nie testowałem jeszcze) działa to z prawie każdym starterem Play Internet na Kartę i Play Online na Kartę z wyłączeniem starterów z oferty aktualnej (po czerwcu 2016) – te, które widać na zdjęciu z przekreśleniem w artykule – odpadają.
      Pamiętaj, że możesz skorzystać z promocji tylko 3 razy na PESEL.

      • lolek
        Listopad 8th, 2016 at 08:07 | #61

        Posiadam jakiś starter PiNK darmowy za 0 PLN od nich, ale nie wiem czy jest jeszcze aktywny. Posiadam również RBM z puszki ale już po migracji nazad z Fakt (teraz RBM na kartę 5), więc trudno rzec która z tych opcji bardziej perspektywiczna. T-M jest epwne, a Play pewnie na duże miasta jak jesteśmy w trasie.

        No pytanie czy ten starter zasięgowy darmowy da radę. RBM to tez nie wiadomo czy za tydzień tego neiwyłączą.

        • Listopad 8th, 2016 at 09:08 | #62

          Wszystkie te metody prędzej czy później przestaną działać. Każda ma trochę inne zastosowanie i ilość pracy, żeby działała. I tyle.
          T-mobile chciałbym uporządkować, ale kompletnie się już pogubiłem tam w komentarzach i nie mam starterów już do testów.
          RBM – z puszki czy nie, bez znaczenia, w RBM5 działa, ale koszt znacznie większy – ale limit też.
          Play – to tylko 100GB i tylko do lutego.

        • Listopad 8th, 2016 at 09:09 | #63

          Starter prawie na pewno działa, jeżeli to PInK. Nawet POnKi (znacznie starsze) powinny jeszcze żyć.

          • lolek
            Listopad 8th, 2016 at 10:41 | #64

            T-M prawie na pewno EIW po przejściu z H-TM nie działają przy różnych kombinacjach.
            Wychodzi przy aktywnym numerze na którym regularnie były już środki, po przejściu za 5 PLN z T-M na H
            a) 2+5+3+1=11GB Heyah
            b) 1+1=2 GB T-M
            Czyli 13 GB a z EIW było prawie 2x więcej.

            Jesli zarejestruję RBM a waham sie z wyborem, to byłoby mi się opłącało gdyby po lutym tez było to promo. Samo Play to tylko tam gdzie nadajniki Play a nie w roaming, a czasem człowiek z netbookiem w trasie jest, i na szukanie miejsc albo naiwgację i rozrywki ta opcja się przydaje. Dodatkowo mam włączone promo w nju i już od lutego będzie owo 80GB danych msc.

            Nie wiem czy komentowałeś już Jakub, to że w Plus wreszcie dają w abo umowę na 12 miesięcy, ale pytanie jak tam u nich z jakością i konukrencyjnością tej oferty na dziś. Ktoś zna jakieś zestawienie na 2016/2017 jeśli chodzi o abo.

          • Listopad 8th, 2016 at 11:10 | #65

            Nie robię za dużo w ABO, a z Plusem jak z innymi- jak działa to świetnie, a jak nie działa – to porażka na całej linii. Po prostu testuj.
            Ja mam umowy z wszystkimi, ale muszę mieć do swojej pracy.

          • lolek
            Listopad 8th, 2016 at 11:38 | #66

            Niech zrobią 200GB za 30 PLN na 12 mscy w ABO, i pozamiatane.

          • Listopad 8th, 2016 at 19:58 | #67

            Ja mam tak w prepaid Heyah. Z tym, że limit wyższy – około 400 – 500 wychodzi.

          • lolek
            Listopad 8th, 2016 at 20:31 | #68

            A gdziez link, badzo poproszę, do oferty.

          • Wojtax
            Listopad 8th, 2016 at 20:58 | #69

            Nie dostaniesz, bo piszesz ze pakiety EIW nie dzialaja przy kombinacjach. Tam nic nietrzeba kombinowac jak w Play tylko wlaczac kodami poszczegolne pakiety.

          • lolek
            Listopad 8th, 2016 at 21:18 | #70

            Pisze o kombinacjach w sensie ogolnym, czekam na smsy i nic nie ma.

          • Listopad 9th, 2016 at 00:07 | #71

            Niestety nie jest to aktualna oferta – Opisywana na blogu Masz złotówkę masz nolimit na wszystko, darmowe startery z marca/kwietnia 2016.

          • lolek
            Listopad 9th, 2016 at 06:51 | #72

            Aaaa, racja. Ja od nich mam tylko 7 PLN 10 GB na tydzień co tydzień, ale z tego nie można startera uruchomić tego co masz jak pamiętam.

  10. BasiaK
    Listopad 6th, 2016 at 21:31 | #73

    Specjalisto;) & JakubD
    Wiem, glupie pytanie, ale prosze odpowiedz…
    Mam pierwszy raz PInK. Pisze sie tu o doladowaniu 5 zl do PInK (na wypadek…). Uaktywnilam starter za 19 zl (9Gb+6Gb). Prosze: jakim kodem USSD (doladowaniem 5 zl) mam dodac te MB do PInK ??? Bo w Play24 nie mam mozliwosci wlaczenia pakietu… a bede chciala sie zabezpieczyc, nie wiem jak??

    • Grzegorz
      Listopad 6th, 2016 at 21:49 | #74

      Nie musisz nic doładowywać (to doładowanie za 5zł dotyczy tylko darmowych starterów PInK1). Pakiet 500MB powinien się włączyć automatycznie po aktywacji startera (możesz to sprawdzić w zakładce Pakiety i usługi). Po prostu odczekaj teraz kilka dni i następnie włącz bonusy za rejestrację. Nic więcej nie musisz robić.

      • BasiaK
        Listopad 6th, 2016 at 21:55 | #75

        Tak, Grzegorz, bardzo dziekuje. To rozumiem…. Chodzi mi o sytuacje, gdyby byla koniecznosc, w mommencie jakis zawirowan i “awarii” Play, po prostu nie wiem jaki kod USSD wtedy uzyc??

        • Grzegorz
          Listopad 6th, 2016 at 22:10 | #76

          Sprawdzenie stanu konta (+data ważności poł. wychodzących): *101#
          Sprawdzenie ilości promocyjnych MB (oraz ich daty ważności): *107#
          Którego dokładnie dnia miesiąca będą Ci przyznawane kolejne pakiety 500MB – o to pytaj Specjalistę. Jeśli okazałoby się, że ten dzień wypadnie po dacie ważności bonusowych MB, to będziesz musiała zrobić "ratunkowe" doładowanie, choćby za 5zł.

        • BasiaK
          Listopad 6th, 2016 at 22:21 | #77

          Acha, no i wlasnie chodzi mi jak zrobic to "ratunkowe" doładowanie :) )
          *100*(zdrapka)# (to jasne). I teraz zeby uruchomic PAKIET MB – jaki kod?? Zeby ewentualnie przedluzyc??
          Dziekuje Ci

        • Listopad 6th, 2016 at 22:31 | #79

          Nie masz używać kodów USSD, masz doładować konto w ostatnim dniu ważności pakietu danych. I już. Kodami USSD sprawdzasz ważność pakietu danych.

          • BasiaK
            Listopad 6th, 2016 at 22:40 | #80

            Poniewaz nie mialam nigdy Play Internet na karte – nie wiem jak zrobic ewentualne "ratunkowe" doładowanie (gdybym byla w potrzebie… No i pakiet cykliczny z jakiejs przyczyny nawalil:
            Wtedy czy: Tylko wpisuje kod na telefonie: *100*(zdrapka)# i juz mam przedluzone konto, CZY musze jeszcze wpisac jakis kod USSD zeby uruchomic pakiet (jak to robi sie w taryfie glosowej)??

          • Listopad 7th, 2016 at 02:10 | #81

            Jak nie zadziała automat w nocy, to doładowanie ratunkowe za 5 PLN wystarczy – ale masz na to czas około 1-2 godziny w nocy, w której przypada przedłużenie pakietu – między 1 a 3 rano. Więc mało prawdopodobne, żebyś to monitorowała.

    • Listopad 6th, 2016 at 22:30 | #82

      O jakich MB mówisz? Bo zupełnie nie rozumiem twojego problemu.

Strony komentarza
1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 5471
  1. Brak jeszcze trackbacków
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
>